Nuffnang

Zon Artis

sumber :-

Zon Artis


(Gambar) Nurul AF2 Sudah Menjadi Tunangan Orang

Posted: 25 Feb 2011 06:04 AM PST

GAMBAR PERTUNANGAN NURUL AF2

Agak lama juga kami tidak mendengar berita dan cerita si gadis kecik molek yang berasal dari Sarawak ini iaitu Nurul, tup-tup kami menerima khabar yang dia sudah menjadi tunangan orang.

Nurul yang merupakan salah seorang peserta Akademi Fantasia musim ke-2 mengikat tali pertunangan dengan seorang pensyarah sebuah IPTA yang berasal dari Kuala Lumpur. Namanya Munzil (sorry, nama penuh tidak diketahui).

So, tahniah kami ucapkan kepada Nurul dan Munzil kerana telah bertunang. Kami turut doakan agar ikatan pertunangan anda berkekalan sehingga diijabkabulkan. Amin.

Kat bawah ni ada beberapa gambar Nurul sekitar majlis pertunangan'nya itu. Gambar Nurul je ada, gambar tunang takde. Tak nak expose katanya. Apa-apa pun, kredit gambar kepada Tarmizi Shukri.

GAMBAR PERTUNANGAN NURUL AF2

GAMBAR PERTUNANGAN NURUL AF2

GAMBAR PERTUNANGAN NURUL AF2

GAMBAR PERTUNANGAN NURUL AF2

GAMBAR PERTUNANGAN NURUL AF2

GAMBAR PERTUNANGAN NURUL AF2

GAMBAR PERTUNANGAN NURUL AF2

Ada beberapa gambar sekitar majlis pertunangan Nurul yang kami tak paparkan. Kalau rasa nak tengok, anda boleh tengok di sini.

Related Posts with Thumbnails
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan