Nuffnang

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

sumber :-

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Gambar Bayi Anak Pertama Pelawak Nabil Ahmad

Posted: 24 Nov 2012 09:45 PM PST

Siapa yang tak happy kalau dapat dan dikurniakan bayi. Itu satu anugerah Tuhan. Budiey nak ucapkan Tahniah diucapkan kepada pelawak, pengacara serta penyampai radio Suria FM, Ahmad Nabil bin Ahmad atas kelahiran cahaya mata sulung jam 8.40 pagi tadi. Comel betul anak Nabil. Tengoklah ibunya cantik, bapanya pula kacak. Hehe :)

Bayi perempuan comel seberat 2.67kg yang dilahirkan melalui pembedahan ini selamat dilahirkan oleh isteri Nabil, Nazirah Ayub di Klinik Umra, Shah Alam.

Berita ini dikongsikan sendiri oleh Nabil di akaun Twitter miliknya sebentar tadi.

"Alhamdulillah wife saye dah deliver baby gurl seberat 2.67kg pada jam 8.40 pagi 25/11/2012 tq for the wishes..alhamdulillah"

Tahniah Nabil Dapat Anak Perempuan!

Gambar Bayi Anak Pertama Pelawak Nabil Ahmad

Facebook Komen

Facebook Komen

No tags for this post.

Gambar Selebriti di Party 20 Yang Anggun & Disenangi Majalah EH 2012

Posted: 24 Nov 2012 06:32 PM PST

Salam satu tahun tu, kalau takde Party EH! 20 Yang Anggun & Disenangi. Rasa tak lengkap, kena ada juga, baru happening. Haaa, itulah kata-kata pembaca setia EH! yang hadir semalam. Rata-rata nampaknya ceria dan gembira dapat bertemu secara eksklusif dengan bintang kesayangan mereka.

Lebih 30 orang selebriti yang hadir untuk bersua muka dengan lebih kurang 300 orang tetamu dan pembaca setia majalah urban nombor satu di Malaysia ini. Acara santai bertemakan warna pop ini diadakan dengan gaya yang happening dan santai di The Pool, Jalan Ampang, Kuala Lumpur. Budiey turut ke sana untuk melihat acara ini berlangsung dan ianya dianjurkan buat kali ke-13 dengan menampilkan idea baru dan wajah yang lebih segar.

EH! 20 Yang Anggun dan Disenangi 2012 dibarisi selebriti yang hot dan cukup popular. Itu satu yang ohsem bagi pembaca EH! yang hadir kerana masa inilah mereka dan bertemu serta bergambar dengan artis. Semuanya ada ditampilkan dalam EH! keluaran November 2012 yang katanya sangat istimewa dengan cover berkembar.

Sepatutmya Party EH! dihoskan oleh penyampai radio Suria FM, Reza Mohamed tetapi ada insiden dan drama berlaku kemudiannya hos bertukar tangan kepada Karl Shafek. Namun, Karl Shafek telah menggalas tugas sebagai hos dengan baik sekali. Lets gossip apa sebenarnya drama yang terjadi!

Walaupun ada drama dan dipenuhi dengan pelbagai misteri, Acara Party EH! meriah dengan dimulai dengan putaran muzik pop oleh DJ Arabyrd dan Syncronized Swimmers Gillian & Jacqueline memberi satu kelainan dalam acara tahunan ini.

Sebanyak 20 selebriti wanita cantik jelita lagi anggun akan diraikan bak bintang bergemerlapan pada parti tahunan majalah kegemaran ramai ini.

Antara bintang jelitawan dan selebriti kacak menawan bakal memperagakan keanggunan dengan fesyen dari pereka handalan. Antaranya, Nadiya Nisaa, Zizan Razak, Pekin Ibrahim, Dayang Nurfaizah, Diana Danielle, Elfira Loy, Fahrin Ahmad, Nur Fathia Latiff, Fouziah Gous, Ryzal Jaafar, Hafiz Iedil Putra, Intan Ladyana, Marsha, Misha Omar, Mizz Nina, Nabil, Nabila Huda, Nazim Othman dan ramai lagi.

Selain memperkenalkan 11 selebriti wanita Yang Anggun & sembilan selebriti lelaki Yang Disenangi, acara ini juga telah mengundang beberapa pemuzik dan penyanyi untuk hiburan untuk peminat yang datang.

Antara yang perform semalam ialah Kaka Azraff dan ZIzan Razak untuk lagu Bawa Aku Pergi, persembahan Aliff Aziz, kumpulan K-Langit, Awie Rafael dan Dayang Nurfaizah.

Ini dia -gambar selebriti yang sempat ditangkap oleh polis dan detektif fesyenista dari :

Zizan Razak

Zizan Razak

Mizz Nina

Mizz Nina

Nazim Othman

Nazim Othman

Iz Sulaini

IZ

Reza Mohammad

Reza Mohamed

Karl Shafek

Karl Shafek

Fouziah Gous

Fouziah Gous

Iedil Putra

Iedil Putra

Intan Ladyana

Intan Ladyana

Kamal Adli

Kamal Adli

Gambit Saifullah

Gambit

Ryzal

Ryzal

Sherry Ibrahim

Sherry Ibrahim

Nabila Huda

Nabila Huda

Fathia Latiff

Fathia Latiff

Dayang Nurfaizah

Dayang Nurfaizah

Marsha

Marsha

Sari Yanti

Sari Yanti

Nadia Nisaa

Nadia Nisaa

Awi Rafael

Awi Rafael

Ilya

Ilya

Dania

Facebook Komen

Facebook Komen

No tags for this post.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Wahai kaum wanita sanggupkah memperagakan rambut begini?

Posted: 24 Nov 2012 09:00 PM PST


Model rambut yang gak biasa ini dikreasikan oleh FAHR 021.3, sebuah perusahaan industri kreatif yang mengkolaborasikan antara arsitektur dan gaya rambut. Inspirasi ini datang ketika seorang arsitek di FAHR 021.3 mengerjakan sebuah bangunan di New York, dan lalu mengkreasikannya dalam gaya rambut di bawah ini. Oiya, lucunya lagi gaya rambut ini juga memiliki nama yang unik loh, yaitu 'Hairchitecture'. Hwaa seru deh ngeliatnya..
 









 









 









 









 









 









Lelaki Ini Ditahan Kerana Mengencingi Kereta Peronda

Posted: 24 Nov 2012 08:30 PM PST


Henderson
Sudah jelas sekali bahwa kejadian ini adalah waktu dimana seorang bernama Roger Alvin Henderson harus menyesalinya.
Saat itu seorang Sheriff yang bertugas di wilayah Alachua memberhentikan Henderson, kerana saat itu sang Sheriff mendapati  sesuatu yang agak janggal di keretanya.
Setelah berhenti, lalu Sheriff mengajak Henderson kedepan keretanya agar wajah Henderson terlihat di kamera CCTV yang terletak pada dashboard keretanya tersebut. Tak lama sang Sheriff melihat lesen-nya, lalu menghampiri kereta Henderson untuk memeriksa kejanggalan yang Ia amati. Bersamaan dengan itu pula, entah di sengaja atau tidak, Henderson pun menurunkan seluarya dan mengencingi kereta Sheriff tersebut.

Seluar jeans bentuk macam ni pun ada

Posted: 24 Nov 2012 08:00 PM PST


adakah patut...dah macam tak ada idea lagi

Video Tentara Perempuan Israel Menangis Sebab Roket Hamas

Posted: 24 Nov 2012 07:30 PM PST


Konflik Gaza.

Gencatan senjata antara Hamas dan Israel memang tengah berlangsung. Namun sebelum keluar seruan itu, kedua pihak saling serang lewat dunia maya, mulai dari jejaring sosial Twitter, Facebook, hingga ke situs berbagi video Youtube.

Salah satu rakaman diup load memperlihatkan tentara Israel perempuan tengah depresi sebab roket-roket Hamas dilancarkan tidak berhenti. Video berdurasi 49 saat ini bahkan memperdengarkan teriakan  anggota militer Zionis itu.

Tayangan itu diup load oleh akun linimasa Dreamkillah1, Ahad kelmarin. Perang pastinya membuat semua pihak ketakutan, tak terkecuali tentera yang seharusnya berada di garis depan.

Ingin lihat tentera perempuan menangis itu? Tonton videonya di sini:




sumber 

Ulang Tahun, Miley Cyrus Dihadiahi Babi

Posted: 24 Nov 2012 07:00 PM PST


Miley Cyrus (Foto: wenn)
Miley Cyrus (Foto: wenn)
LOS ANGELES- Miley Cyrus menerima hadiah seekor babi peliharaan sebagai hadiah ulang tahunnya yang jatuh 23 November 2012 kelmarin.Organisasi PETA yang memberi hadiah babi kepada penyanyi 20 tahun itu.

"PETA tahu bahwa dengan mensponsori babi yang dilindungi ini merupakan satu hadiah yang paling sempurna untuk seorang remaja yang sudah menghabiskan banyak waktunya untuk mendorong banyak orang untuk menghormati hak-hak binatang," ujar direktur PETA, Tracy Reiman seperti dikutipFemalefirst, Sabtu (24/11/2012).

PETA memuji Miley sebagai artis yang peduli kepada hak-hak binatang. Kekasih Liam Hersmworth itu juga selalu mengajak para penggemarnya untuk menjadikan bumi tempat yang ramah dipijak.

"Dari mempromosikan mengadopsi haiwan dan bicara atas seekor sapi yang berada di peternakan, Miley tidak henti-hentinya membiarkan jutaan penggemarnya tahu apa yang boleh mereka perbuat untuk menjadikan bumi ini lebih ramah," tandasnya.

Lelaki bogel panjat patung Putera George

Posted: 24 Nov 2012 06:30 PM PST


LONDON: Jalan Whitehall sesak hampir tiga jam kerana orang ramai memerhatikan seorang lelaki bogel yang duduk di atas sebuah patung.
Lelaki itu menunjukkan pelbagai gaya di atas patung Putera George, Duke on Cambridge, semalam dan ada masanya dia mengimbangkan badan di atas kepala patung itu dalam keadaan bahaya. 
Anggota polis yang tiba pada jam 3 petang memujuk lelaki itu turun dan dia segera dibawa masuk ke dalam van polis.

Anggota polis dipanggil ke situ tengah hari semalam selepas orang ramai membuat laporan melihat seorang lelaki memanjat patung itu dan mereka mengesyaki dia membawa pisau.



Polis terpaksa menutup jalan Whitehall sepanjang 100 meter di tengah-tengah Westminster itu untuk membenarkan anggota perkhidmatan kecemasan memujuk lelaki itu turun.


Lelaki itu dilihat mengangkat tangan dan bercakap dengan kru penyelamat sambil diperhatikan oleh orang ramai.

Scotland Yard berkata, lelaki itu turun pada jam 2.45 petang dan ditahan di bawah Akta Kesihatan Mental.


sumber : mymetro

Pasangan kejam

Posted: 24 Nov 2012 06:00 PM PST


HILTON terlantar di hospital  akibat kecederaan parah.
HILTON terlantar di hospital akibat kecederaan parah.
LONDON: Pasangan "ganas" yang menyerang seorang warga emas dan menggeledah rumahnya, dijatuhkan hukuman penjara.
Laurynas Dauksas, 25, dijatuhkan hukuman penjara 11 tahun manakala Aurelisa Galdikaite, 23, dipenjara sembilan tahun kerana menyerang Arnold Hilton.
Hilton, 88, bekas pekerja syarikat lombong arang batu, ditumbuk dan disepak manakala hampir setiap "laci di setiap bilik" rumahnya di Uphollad, Lancashire, digeledah oleh pasangan itu, Mac lalu.

Dia ditemui oleh anaknya, Stuart, berdarah dan terbaring di lantai bilik tidur pada jam 6.30 keesokan paginya.



Hilton memberitahu anaknya, dia tidak akan dapat bertahan lagi.


Stuart berkata, ayahnya mempunyai lima anak, sepuluh cucu dan seorang cicit, berubah sejak serangan itu.

"Sebelum serangan itu, walaupun sudah berusia 88 tahun, beliau seorang yang suka bersosial. Dia akan menaiki bas untuk pergi ke pub sejauh dua batu, untuk bertemu rakannya."

Stuart berkata, bapanya suka sukan dan bermain gol serta suka menonton bola sepak dan ragbi.

"Tapi sekarang, dia sudah tidak boleh keluar lagi dan terpaksa tinggal di rumah orang tua 24 jam," katanya.

Ketika menjatuhkan hukuman penjara ke atas pasangan Lithuania itu, Hakim David Aubrey berkata, "Ini adalah kesalahan kejam menjijikkan. Anda memusnahkan hidup lelaki itu, walaupun anda tidak membunuhnya tetapi anda mungkin akan melakukannya."- DM


sumber : mymetro

Giant, Nobita masuk jawi

Posted: 24 Nov 2012 05:45 PM PST


PUTRAJAYA: Seorang ayah menggelarkan dirinya sebagai Doraemon, manakala dua anaknya sebagai Giant dan Nobita untuk memberi semangat dan sokongan moral kepada mereka yang menyertai Majlis Khatan Perdana anjuran Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, di sini, semalam.
Zaidi Harun, 39. menggelarkan dirinya Doraemon memberi semangat kepada anak sulung, Muhammad Adam Harith, 10 dan kedua, Muhammad Alif Hazran, 9 walaupun proses berkhatan sudah selesai bagi menenangkan kedua-dua anak lelakinya.

Tindakan itu dibuat selepas Muhammad Adam menangis ketakutan ketika dibius doktor sebelum dikhatankan, berbanding Alif yang lebih tenang dan hanya mengerang sepanjang proses itu.
"Ayah Doraemon, abang (Muhammad Adam) Giant, jadi kena kuat, tak boleh menangis. Alif pula Nobita, kena kuat juga, tak boleh mudah menyerah kalah ketika berdepan dengan sebarang kejadian.

"Kalau nak jadi pemimpin pun tak boleh takut kena berani," katanya ketika menenangkan anaknya.

Sementara, Alif Hazran ketika ditemui berkata, dia hanya gementar dan takut ketika dibius doktor, tetapi perasaan itu hilang ketika proses berkhatan walaupun sakit sikit.
"Saya tak menangis, abang yang menangis. Takut juga bila nak khatan, tapi bila selesai dah rasa lega. "Lepas ni saya dan abang kena berpantang dulu, tak boleh lasak sangat," katanya ketika ditemui.

sumber : mymetro

Poskad tiba selepas 70 tahun

Posted: 24 Nov 2012 05:30 PM PST


NEW YORK: Selepas 70 tahun, sekeping poskad tiba di alamat tertulis, walaupun bukan untuk pengirim sebenar.
Poskad itu dihantar pada 4 Julai 1943 kepada Pauline dan Theresa Leisenring di Elmira, New York oleh ibu bapa mereka yang melawat abangnya di Camp Grant di Illinois. 
Malangnya, dua beradik itu sudah meninggal dunia berpuluh tahun lalu.

Bagaimanapun, rumah mereka di Elmira, diduduki oleh dua budak perempuan lain iaitu Hannah dan Madie Podgorny.



Hannah, pelajar Tahun Tujuh, bercadang menggunakan poskad itu dalam projek sejarah sekolahnya.


sumber : mymetro

Kecoh awan berwarna

Posted: 24 Nov 2012 05:15 PM PST


MELAKA: Penduduk Kampung Balai Panjang, Melaka Tengah, di sini, gempar seketika selepas melihat satu tompokan awan berwarna-warni di langit, pagi semalam.
Kejadian disedari kira-kira jam 11.30 pagi apabila seorang penduduk yang menyaksikan fenomena itu memaklumkan kepada penduduk lain.

Menurut seorang penduduk, Mahat Baba, 55, dia menyedari kejadian itu apabila dimaklumkan jiran selepas pulang dari pasar.


"Sebaik sampai ke rumah, saya nampak ramai orang berkumpul sambil memandang ke arah langit dan terkejut selepas diberitahu mengenai perkara itu.

"Kepulan awan itu mempunyai sekurang-kurangnya lima warna dan dapat dilihat dengan jelas, malah ada penduduk merakam gambar itu menggunakan telefon bimbit," katanya ketika ditemui di sini, semalam.


Menurutnya, kepulan awan berwarna-warni berkenaan bagaimanapun mulai hilang selepas kira-kira setengah jam kemudian.



Katanya, kejadian itu pertama dialami penduduk kampung dan menganggapnya sebagai kebesaran Allah.

sumber : mymetro

Dangdut kolam pancing

Posted: 24 Nov 2012 05:00 PM PST


TERTUTUP... premis karaoke dangdut yang dipercayai turut menyediakan khidmat GRO (dalam bulatan).
TERTUTUP... premis karaoke dangdut yang dipercayai turut menyediakan khidmat GRO (dalam bulatan).
KUALA LUMPUR: Bagi mendapat lesen keluar rumah daripada isteri, mereka memberi alasan pergi mengail di sebuah kolam pancing di Lembah Klang.
Bagaimanapun, pada masa sama segelintir warga emas terbabit sebenarnya menyelam sambil minum air apabila turut menikmati belaian pelayan pelanggan (GRO) di pusat karaoke dangdut bersebelahan kolam berkenaan.
Lebih mengejutkan, siasatan Metro Ahad (MA) mendapati GRO yang kebanyakannya dalam lingkungan usia 30-an hingga 50-an itu turut boleh dibawa hingga ke bilik tidur berdasarkan rundingan kedua-dua pihak.

Bagaimanapun, GRO dangdut berkenaan hanya akan disediakan pada hari tertentu dipercayai bagi mengelak aktiviti tidak bermoral itu dihidu pihak berkuasa.



Berbanding kebanyakan pusat hiburan lain yang menawarkan wanita bergetah, premis yang beroperasi seawal jam 5 petang sehingga awal pagi ini pula menampilkan beberapa kelainan dengan kehadiran pelayan pelanggan wanita tempatan yang ada antaranya layak digelar nenek.


sumber : mymetro

Si mabuk cemar masjid

Posted: 24 Nov 2012 04:30 PM PST


INDAH...Masjid Al-Hussain di Kuala Perlis yang diceroboh enam lelaki dengan tin minuman keras.
INDAH...Masjid Al-Hussain di Kuala Perlis yang diceroboh enam lelaki dengan tin minuman keras.
KANGAR: Bukan sahaja menceroboh dalam keadaan mabuk, malah enam lelaki turut melempar tin arak ke dalam pagar Masjid Al-Hussain di Kuala Perlis, dekat sini, selepas bertengkar dengan pengawal keselamatan, Khamis lalu.
Kejadian berlaku kira-kira jam 10 malam apabila kumpulan lelaki berusia 30-an terbabit dikatakan mahu bersantai di tepi pantai bersebelahan masjid sebelum menceroboh melalui sebuah pintu pagar rumah ibadat itu menyebabkan tindakan mereka disedari pengawal keselamatan bertugas.

Ketua Polis Daerah Kangar, Superintendan Addul Rahman Mohd Noordin berkata, seorang daripada mereka berbadan agak gempal sukar memanjat sebelum tindakannya disedari pengawal keselamatan masjid terapung itu.


Katanya, sebaik suspek menyedari tindakannya dilihat pengawal keselamatan, dia cuba melarikan diri tetapi gagal berbuat demikian.

"Suspek kemudian dibantu rakannya melawan pengawal keselamatan di situ selepas diarahkan keluar dari kawasan masjid menyebabkan berlaku pertengkaran di antara mereka.


"Semua suspek yang mabuk berkenaan tidak puas hati dengan tindakan pengurusan tidak membenarkan mereka masuk ke kawasan masjid untuk ke pantai bersebelahan sambil memaki-hamun pengawal keselamatan terbabit," katanya di sini, semalam.



Menurut Abdul Rahman, semua mereka kemudian beredar dari kawasan berkenaan sebelum melontarkan beberapa tin minuman keras yang diminum ke arah masjid.

Katanya, kumpulan lelaki itu kemudian beredar menaiki sebuah kereta Proton Iswara, tetapi nombor pendaftaran kenderaan terbabit berjaya dicatatkan pengawal keselamatan.


"Sejurus itu, satu laporan dibuat di Balai Polis Kuala Perlis sebelum polis menahan semua suspek di Pauh di sini, awal pagi semalam (kelmarin). Semua mereka kemudian ditahan sehari sebelum dibebaskan dengan jaminan polis," katanya.

Katanya, kes berkenaan boleh mengundang rasa marah orang ramai dan siasatan dibuat mengikut Seksyen 447 Kanun Keseksaan kerana menceroboh.


sumber : mymetro

Uniknya Sel-Sel Penjara yang Artistik

Posted: 24 Nov 2012 04:00 PM PST


Sel penjara biasanya selalu identik dengan sesuatu hal yang pengap, sempit dan membosankan. Apalagi jika sel penjara itu dihuni seseorang dalam jangka waktu yang luar biasa lama, alamat jenuh yang menggelaut dalam pikiran kita. Namun bebrbeda hanlna dengan sel penjara berikut ini, selain penuh warna, sel penjara berikut sungguh sangat artistik jika kita lihat.


(Sumber: uphaa.com)

Sumber: uphaa.com, uniknya.com

Lampu Merah dengan Progress Bar

Posted: 24 Nov 2012 03:00 PM PST

Stanković mempromosikan lampu merah ini sebagai solusi untuk mengurangi polusi udara, caranya sebagai berikut: Jika Anda punya jumlah waktu ketika Anda harus berhenti di lampu merah, Anda dapat menutup dan hidupkan lagi ketika waktunya sudah hampir habis. Hal ini tidak hanya mengurangi jumlah minyak yang Anda gunakan ketika menunggu lampu merah, tetapi mengurangi jumlah kegilaan Anda dan bertanya-tanya apakah lampu lalu lintas rosak?, atau benar-benar lama.

Designer: Damjan Stanković







Upps!! Busana S*xy Dibuat Dari Kondom

Posted: 24 Nov 2012 08:45 AM PST


Kondom tak hanya berfungsi sebagai alat pencegah kehamilan dan pelindung dari infeksi penyakit menular seksual saja. Oleh orang-orang kreatif, kondom ternyata bisa menjadi bahan busana yang seksi, dan penuh dengan warna-warni.

Busana Sexy Dibuat Dari Kondom(Sumber:wordpress.com,uniknya.com)

Ada beberapa perancang busana yang telah mengkreasikan rancangan busana terbaiknya menggunakan kondom. Nguyen Minh Tuan dari Vietnam misalnya.
Busana rancangan Tuan cukup indah, dan didesain melekat di tubuh. Bahkan ia berhasil merancang busana seksi nya itu dari 700 kondom. Dan busana uniknya ini merupakan kreasi untuk proyek kelulusannya dari Van Lang University di Ho Chi Minh City, seperti yang dilansir odditycentral.
Tuan memberi judul busana rancangannya itu dengan 'Breaking the Condom Taboo'. Namun, tujuannya membuat busana kondom itu bukan hanya sekedar sebagai tugas akhir, melainkan juga untuk meningkatkan kesadaran orang Vietnam tentang pemakaian kondom.
Ia berharap dengan busana kondom itu, cara pandang orang Vietnam perihal seks dan seks aman berubah. Tuan berusaha mendorong lelaki Vietnam memakai kondom untuk mencegah penularan penyakit kelamin, seperti AIDS. (**)
Sumber : odditycentral & solopos, uniknya.com

Gaya baru rambut Lady Gaga

Posted: 24 Nov 2012 08:30 AM PST


Ingin lihat seperti apa gaya rambut barunya Gaga? Ini dia!

1

2

3

4
(FOTO: Berbagai sumber via Buzzfeed)

Ritual Unik Di Jepun Mandi Dengan Air Ais

Posted: 24 Nov 2012 08:15 AM PST


Musim dingin mungkin tidak seberapa jika dibandingkan dengan mandi memakai air ais, salah satu ritual mandi air ais ada di negara Matahari Terbit Jepun. Jika melompat ke dalam bak berisi ais bukanlah ide yang menyenangkan, maka berbeda halnya dengan di Jepun.
dan berbagai sumber lainnya, para lelaki dan wanita di Jepun berduyun-duyun melompat ke sebuah kolam penuh air dingin.


Masyarakat Tokyo, Jepun, memiliki sebuah tradisi unik menyambut tahun baru. Puluhan warga Jepun menyiramkan air ais dingin ke tubuhnya. Walaupun berada pada suhu 48 derajat F, para peserta harus membasahi tubuh dengan air dingin. Para pesertapun terlihat sangat antusias. Kelihatannya gila untuk dilakukan, tetapi mereka percaya tradisi ini biasa dilakukan dalam sebuah upacara untuk membersihkan pikiran dan tubuh siap untuk tahun baru. Serta sebagai tanda penyucian diri dari dosa-dosa di masa silam. Anda Mau mencobanya di rumah ?
 



GALLERY FOTO-FOTO RITUAL MANDI AIR AIS di JEPUN :


pojokasikblog.blogspot.com - Ritual Unik Di Jepang Mandi Dengan Air Es


pojokasikblog.blogspot.com - Ritual Unik Di Jepang Mandi Dengan Air Es


pojokasikblog.blogspot.com - Ritual Unik Di Jepang Mandi Dengan Air Es


pojokasikblog.blogspot.com - Ritual Unik Di Jepang Mandi Dengan Air Es

Budak ini didera secara brutal...gila

Posted: 24 Nov 2012 08:00 AM PST


Selayaknya ke budak kecil ini diperlakukan seperti ini??? Bayangkan trauma yang akan dihadapi apabila ia membesar. Anak yang sepatutnya diberikan kasih sayang dengan teguran dan nasihat bukan dengan pukulan yang berparut dibadan dan hatinya. Malang sungguh nasib mu… punyai orang tua yang tak berhati perut, lebih hina dari binatang dihutan…

sumber : bestoneoffour

Se*sinya HyunA di Majalah Cosmopolitan

Posted: 24 Nov 2012 07:00 AM PST


Si seksi yang satu ini melakukan sebuah pemotretan terbaru dengan majalah 'Cosmopolitan' yang merupakan perpaduan sempurna antara lucu, seksi dan juga hot. Anda boleh lihat di foto-fotonya kalau tak percaya.
Kombinasi unik ini mempamerkan susuknya yang sempurna.
Si cantik HyunA akhir-akhir ini sibuk dengan jadualnya sebagai penyanyi dan juga shooting CF di LA, serta Ia juga bertemu dengan Scooter Braun. Dia juga salah satu dari tiga model baru untuk Soju 'Chum-Churum', serta melakukan promosi dari lagu barunya, "Ice Cream".

Siapa Yang Berani Melalui Jambatan Ini?

Posted: 24 Nov 2012 06:00 AM PST


Sebuah jambatan unik berhasil diciptakan oleh seorang seniman berbakat Olivier Grossetête. Jambatan yang terangkat atas bantuan balon besar berisi helium ini dijuluki Pont de Singe (jambatan monyet). Jembatan ini membentang di sebuah danau di Tatton Park, sebuah tempat yang indah di barat laut Inggris.


Sumber

Aneh !! Koma Selama 42 Tahun Akhirnya Meninggal

Posted: 24 Nov 2012 05:00 AM PST


  • detail berita





Sumber

Video, Kucing Yang Sedang Tertidur Lena Di Atas Meja

Posted: 24 Nov 2012 04:00 AM PST


  • detail berita





Sumber

Wow... Gelas Berbentuk Keyboard Komputer

Posted: 24 Nov 2012 03:00 AM PST


  • detail berita





Sumber

Wow, Pemandangan Sawah Terhebat Di Dunia

Posted: 24 Nov 2012 02:00 AM PST




Sumber 

Kehebatan KAMERA dengan RESOLUSI 16 GIGA PIXEL

Posted: 24 Nov 2012 01:00 AM PST


kehebatan KAMERA dengan RESOLUSI 16 GIGA PIXEL


The Highest Resolution Image Ever, 16 Gigapixels

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS