Nuffnang

OHBULAN!

sumber :-

OHBULAN!


Itu Gambar Lama Saya – Emma Maembong Respon Foto Cium

Posted: 05 Oct 2012 04:46 PM PDT

Setelah dicop "Minah Propa", muncul pula foto-foto lama yang digembar-gemburkan untuk menjatuhkan nama baik selebriti jelita ini. Kemesraan yang terpancar melalui foto-foto bersama teman lelakinya yang bercuti di pusat peranginan diperbesarkan walhal ianya gambar lama semasa diusia muda. Namun, apa pun yang pasti Emma Maembong ada jawapannya tersendiri.

Menerusi temubual bersama Emma Maembong atau nama sebenarnya Fatimah Rohani binti Ismail, 20, dia menegaskan bahawa beberapa foto tersebut merupakan percutian bersama-sama keluarga, rakan-rakan yang juga disertai teman lelakinya.

"Zaman remaja pasti akan ada "culture shock", jadi saya sebagai anak muda lagi-lagi anak ayah, apabila sekali dapat keluar semua benda nak cuba. Waktu itu saya berumur 16 tahun. Kawan-kawan, sedara-mara dan keluarga turut serta dalam percutian tersebut. Kawan-kawan pakai seluar pendek, saya pun nak pakai. Tetapi selepas meningkat dewasa dan matang, saya boleh berfikir yang mana buruk dan yang mana baik."

Selebriti yang sudah berpunya ini dihangatkan dengan kontroversi gambar seksi dimana Emma berpakaian seluar pendek denim bersama baju tali seksi sehingga menampakkan perutnya disamping teman lelakinya. Beliau turut menyatakan hanya terdapat 4 foto percutian bersama teman lelaki dan yang selebihnya diedit untuk tampak lebih banyak.

Emma turut menambah, "Foto-foto itu merupakan barangan peribadi, hanya beberapa teman rapat saya yang memilikinya. Jadi saya tidak tahu sama ada foto tersebut di hantar sendiri oleh teman rapat atau orang yang dengki dengan saya."

Tambah Emma lagi, "Masing-masing ada sejarah sendiri, benda yang dah lepas biarkan lepas, masa itu Emma budak-budak lagi apa yang penting kehidupan baru yang sekarang, kehidupan Emma bukan macam dulu lagi"

Menurut Emma, sekeping foto yang tersebar daripada beberapa foto yang dilayangkan di Internet merupakan gambar adik lelakinya yang berkaca mata dengan baju rona merah senada seperti yang di atas.

Kata Emma lagi, kini dia semakin gemar mengumpul baju berlengan panjang untuk menyerlahkan identitinya yang sopan dimana dia turut menyuarakan hasrat untuk bertudung tidak lama lagi.

Wawa Zainal & Nazim Othman Cover Media Hiburan Edisi Oktober

Posted: 05 Oct 2012 04:43 PM PDT

Wawa Zainal atau dikenali sebagai  Nur Hawa Zainal, 21, yang popular dengan drama "Bunga-Bunga Surga", slot Zehra di Tv3kini dipilih menghiasi laman hadapan majalah Media Hiburan.

Namun, beliau tidak keseorangan kerana Wawa turut digandingkan bersama Nushrul Alif bin Othman atau lebih dikenali sebagai Nazim Othman, 28, yang popular dalam drama "Kau Yang Terindah".

Antara isu-isu panas yang dikupas adalah, "Saya Bukan Remaja Liar"-Wawa Zainal, "Harap Jodoh Dengan Nabila Dally"-Nazim Othman, "Ayah Suruh Kahwin Cepat"-Diana Amir,  "Enggan Menyanyi"- Shaheizy Sam dan pelbagai lagi isu menarik. Selain itu, bagi peminat Oppa Gangnam Style, lirik lagu tersebut turut disediakan.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

sumber :-

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Destinasi Cinta Bersama AirAsia & Raikan Cinta

Posted: 05 Oct 2012 01:10 PM PDT

Pada hari Selasa yang lalu, saluran Astro Ria telah melancarkan dua program khas untuk pasangan berkahwin dan yang bakal menempuh alam rumah tangga menerusi Kempen Semarak Cinta.

Pengurus Saluran Astro Ria, Raqim Ahmad Ramli berkata, program berjudul Destinasi Cinta Bersama AirAsia dan Raikan Cinta itu bertemakan cinta, perkahwinan dan destinasi bulan madu yang sesuai dijadikan rujukan bagi bakal pengantin baru.

"Secara dasarnya idea menghasilkan dua buah rancangan istimewa ini rentetan sambutan positif dua buah program berteraskan perkahwinan yang diterbitkan sebelum ini iaitu Walimatulurus Lisa dan Yusry serta Seia Sekata Schawal,"

Dalam pada itu, katanya, pengisian dua program tersebut adalah berbeza namun masih mengekalkan konsep dan tema cinta.

Ujarnya, program Raikan Cinta mengkhususkan kepada pasangan yang ingin mendapatkan idea dalam merancang hari bahagia manakala Destinasi Cinta Bersama AirAsia pula lebih kepada pasangan yang baru berkahwin.

"Mengadakan persiapan perkahwinan bukan mudah kerana pelbagai aspek yang perlu diambil kira. Menerusi program Raikan Cinta diyakini dapat membantu mereka untuk merancang hari bahagia tersebut dengan baik.

"Destinasi Cinta Bersama AirAsia pula memberi peluang kepada penonton untuk merancang perjalanan bulan madu dengan paparan destinasi terbaik di dalam dan luar negara," katanya.

Bercakap mengenai program tersebut, Raqim berkata, ia akan membawa penonton untuk menikmati perjalanan bulan madu 12 orang selebriti terkenal tanah air yang telah mengembara ke pelbagai destinasi menarik serata Asia.

Selebriti tersebut adalah Elyana dan Khairul (Laos), Irma Hasmie dan Redza (Indonesia), Carleed Khaza dan Natasha Hudson (Terengganu), Johan dan Ozlyn Wati (Thailand), Sazzy Falak dan Nash (China) dan Raja Farah dan Megat (India).

Turut terlibat Norman Hakim dan Memey Suhaiza (Indonesia), Ana Raffali dan Naim (Indonesia), Mizz Nina dan Noh Hujan (Filipina), Farish Aziz dan Zahrah (Vietnam), Nurul dan Eric (Sabah) serta Yasmin Hani dan Sha'rin (China).

Destinasi Cinta Bersama AirAsia akan menemui penonton setiap hari Rabu sebanyak 13 episod bermula 17 Oktober depan. Ia akan disarikan pada pukul 10 malam.

Manakala Raikan Cinta bakal bersiaran pada setiap Ahad, pukul 7 malam bermula 21 Oktober di saluran sama.

No tags for this post.

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

Wajah Terbaru Raja Ema Yang Kurus

Posted: 05 Oct 2012 06:07 AM PDT

Pasti lepas ini majalah Nona yang menampilkan Raja Ema akan laris di pasaran. Bukan apa, Budiey tengok petang tadi, ramai sangat kawan-kawan letak gambar Raja Ema di Instagram dan Facebook. Wah, bukan main lagi kurus Raja Ema sekarang ni. Tajuknya tertera Eksklusif Raja Ema Kembali Setelah Menyepi. Ambik ko! Gebussss!

Tiba-tiba muncul dengan penampilan terbaru di usianya yang kini dah menjengah 44 tahun. 10 tahun lebih tua dari Budiey. Sekali tengok persis Krisdayanti pun ada. Eh, tengok betul pada hidung Raja Ema sekarang. Nampak lain macam je. Dipercayai dibuat oleh pakar pembedahan plastik atau sekadar kesan solekan yang berkesan. Apa-apa pun, Raja Ema memang cantik, kalahlah masa dia zaman anak dara dulu. Tapi tak tahu la kalau kita jumpa di dunia luar macamana. Nak gak jumpa dengan Raja Ema nih.

Wajah Terbaru Raja Ema

Jangan cepat buat andaian ya. Mana tahu, sekarang ni teknik solekan pun boleh buat macam-macam. Budiey ada dengar seorang juru solek ni boleh solek muka artis dengan teknik yang hebat sehingga menukarkan rupa 70% artis itu menjadi orang lain.

Tapi melihat pada gambar Raja Ema di kulit majalah Nona ni, Budiey rasa sudah tiba masanya Raja Ema nak buat comeback. Suaranya lunak merdu, ya masih. Sekurang-kurangnya, mungkin lepas ni, banyak lagi majalah kat Malaysia akan menampilkan wajah Raja Ema yang seusia dengan Ziana Zain dan Noraniza Idris.

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang berita terkini anak Yusni Jaafar ni yang dulunya montel dan membulat ni, korang boleh baca majalah Nona, pasti ada rahsia dan tips bagaimana Raja Ema boleh kuruskan badannya.

Paling ketara adalah susuk tubuh Raja Ema yang kurus dan langsing. Kulitnya gebu seperti zaman dia gadis dulu-dulu.

Masih terngiang-ngiang di telinga, killer song Raja Ema…"Oh sayang, engkaulah jejaka idaman…" Haha, walaupun ada penyanyi baru buat cover lagu ini tapi tak dapat menandingi legasi dan bakat suara Raja Ema.

Siapa suami Raja Ema sekarang ya?

Wajah Terbaru Raja Ema

Ini adalah gambar Raja Ema semasa beliau berlakon dalam filem Queen Control bersama Jalil Hamid.

No tags for this post.

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Aksi tangan 'sotong' abang dalam bas

Posted: 05 Oct 2012 09:30 PM PDT







sumber : stomp.com.sg

Satu Penghinaan.. Nabi Muhammad SAW Dijadikan Nama Nenas

Posted: 05 Oct 2012 09:00 PM PDT


ist

Sejumlah mahasiswa ateis diusir dari kegiatan tahunan Universiti Reading, Inggris, sebab menaruh nenas di instalasi pameran mereka dan memberinya nama Muhammad. 

Surat khabar the Daily Mail melaporkan, Jumaat (5/10), mahasiswa yang bergabung dalam Masyarakat Humanis dan Sekuler (RAHS) mengatakan ingin merayakan kebebasan berbicara dan mengiklankan acara debat mendatang dengan tema, 'perlukah kita menghormati agama?'. 

Mereka telah diperingatkan oleh Badan Eksekutif Mahasiswa sebab aksi mereka boleh menyinggung perasaan umat Islam di Britain. RAHS menolak dengan alasan justru Nabi Muhammad SAW lah mendorong mereka untuk berdiskusi tentang penghujatan agama dan kebebasan. "Kami ingin mengatakan kebebasan bicara itu harus dilindungi. Boleh saja memanggil nenas ini dengan nama apapun," kata juru bicara RAHS enggan menyebutkan namanya.

Ruppert Sutton penulis kebebasan berpendapat di kalangan kampus mengatakan Badan Eksekutif Mahasiswa tidak berhak membatasi kebebasan berekspresi kelompok ateis itu, "Namun kebebasan berbicara tetap harus tersaring agar tidak menyebar kebencian," ujarnya. 

RAHS dikenal mahasiswa ateis bertindak agresif dalam kempennya mereka iaitu manusia tidak perlu agama. Tema debat tahunan itu akan terancam gagal bila kelompok itu terus berbuat onak dan menyinggung perasaan umat beragama. 

sumber

Apa yang tak kena pada gambar ini?#3

Posted: 05 Oct 2012 08:30 PM PDT


sumber : stomp.com.sg

abang ni memeng tak ada perasaan malu...

Ditemukan Bakteria yang Dapat Memproduksi Emas Murni 24 Karat

Posted: 05 Oct 2012 08:00 PM PDT


Seperti mimpi yang menjadi kenyataan, para peneliti akhirnya berhasil menemukan jenis bakteria yang dapat memproses zat kimia tertentu menjadi emas murni 24 karat.
Peneliti dari Michigan University, Kazem Kashefi dan Adam Brown, membangun sebuah laboratorium khusus (yang mereka namakan The Great Work of the Metal Lover) untuk "menernakan" emas dari bakteria bernama Cupriavidus metallidurans. Merekalah yang berhasil menemukan bakat unik bakteri tersebut untuk memproses zat kimia beracun bernama klorida emas (gold chloride), menjadi "pup" termahal didunia yang berupa 99,9% emas murni. 
Bakteria Cupriavidus metallidurans perlu waktu sekitar seminggu untuk merubah makanannya (yang harganya ternyata cukup mahal) itu menjadi logam mulia.

Biri-biri berkepala terbalik jadi perhatian ramai

Posted: 05 Oct 2012 07:30 PM PDT


LONDON: Sekali pandang, tiada yang aneh pada biri-biri ini, tetapi sebaik saja ia dilihat lebih dekat, ternyata ada yang aneh padanya.
Ketika ia leka meragut rumput, ramai yang terkejut apabila melihat biri-biri ini berkepala terbalik. Pemiliknya memaparkan imej berkenaan di YouTube bertegas mendakwa ia asli.

Ia ditonton hampir 50,000 kali dalam tempoh lima hari. Allan McNamara, dari Middlesbrough, Yorkshire Utara, berkata dia ternampak biri-biri berkenaan ketika berjalan-jalan di pinggir kampung dengan seorang rakan. Kata juruteknik komputer itu, tulang belakang yang terpusing mungkin menyebabkan kepala biri-biri berkenaan terbalik. "Kami memang sukar mempercayai apa yang kami lihat," katanya. Menurut McNamara, 30, dia tidak dapat mengingat lokasi ladang tempat dia melihat biri-biri berkenaan, sebaliknya hanya mendakwa ia terletak di England. - TS


sumber : mymetro

Pasangan ‘bercinta’ dengan serigala

Posted: 05 Oct 2012 07:00 PM PDT


LONDON: Menjalin hubungan dengan bekas tentera yang menghabiskan masa hampir tiga tahun dengan serigala dalam taman hidupan liar serta tanpa mandi bukanlah impian yang menarik.
Namun, dalam keadaan hidup begitulah Shaun Ellis bertemu pasangannya, Isla.

Digelar Wolfman, Ellis, 47, dipercayai menjalin hubungan sangat akrab dengan haiwan liar serta mengajar teman wanitanya itu untuk menjadi sebahagian daripada mereka.


Hasil persefahaman dengan Isla, 30, kini mereka melangsungkan perkahwinan secara tradisi selepas bertemu kali pertama pada September 2009. Lebih dua tahun selepas menjalin hubungan istimewa pada April 2010, Ellis dan Isla berkahwin mengikut adat tradisi suku pribumi Amerika Syarikat (AS) dalam satu majlis di Devon.

Disebabkan kecintaan mendalam terhadap pribumi AS, Ellis dan Isla membina khemah seperti kediaman suku Red Indian di taman dan ia menjadi rumah kedua untuk mereka ketika m enjalankan kajian secara dekat hidupan liar di kawasan berkenaan. Kata Isla, cintanya terhadap Ellis adalah cinta pandang pertama "Saya tak tahu apakah cinta sehingga saya diperkenalkan kepada Ellis.


"Selepas sekian lama membayangkan lelaki idaman saya, nampaknya lelaki itu adalah Ellis," katanya. Sejak berkenalan, kata Isla, Ellis banyak mengajarnya mengenai serigala, terutama bagaimana menghormati haiwan liar itu. Setakat ini, katanya, dia tidak pernah diserang atau dicederakan serigala.



Ellis menghabiskan masa dua setengah tahun memburu, makan, melolong dan tidur bersama empat serigala jantan di taman berkenaan yang terletak di Coombe Martin, Devon.

Dia juga mengehadkan pemakanannya kepada daging semata-mata, selain tidak mandi supaya bau badannya sesuai dengan haiwan liar berkenaan. Kata Ellis, dia lebih selesa hidup bersama serigala berbanding bergaul dengan manusia. "Jika berjauhan, saya akan merindui serigala itu.


"Bagi saya, serigala itu sama seperti keluarga manusia kerana pertalian sesama mereka rapat," katanya. - DM

sumber : mymetro

Gadis terkejut dicabul bapa jam 4 pagi

Posted: 05 Oct 2012 06:45 PM PDT


KUALA LUMPUR: Harapkan pagar, pagar makan padi. Itu perumpamaan sesuai untuk menggambarkan tindakan seorang bapa kandung yang mencabul dan cuba merogol anak perempuan tunggalnya yang tinggal bersamanya sejak kematian isterinya sebelum melarikan wang tunai bernilai RM1,000 yang disimpan mangsa untuk perbelanjaan perkahwinan dalam kejadian di Pantai Dalam, semalam.
Mangsa berusia 19 tahun yang bekerja di sebuah pusat beli-belah dibawa pulang dari kerja oleh bapanya itu kira-kira jam 3 petang.

Ketika itu, bapa mangsa yang berusia 50-an tidak menunjukkan sebarang perlakuan pelik kepada mangsa dan mereka berdua makan di rumah seperti biasa.


Sumber polis berkata, selepas menonton televisyen berdua, mangsa masuk ke biliknya untuk tidur manakala bapa mangsa pula tidur di ruang tamu rumah namun kira-kira jam 4 pagi, mangsa tersedar dari tidur selepas merasakan pahanya diraba.

"Mangsa yang ketakutan menjerit memanggil bapanya namun dia terkejut selepas nampak individu yang merabanya itu adalah bapanya sendiri," katanya.


sumber : mymetro

‘Direktori Ghairah’ gadis pengiring

Posted: 05 Oct 2012 06:30 PM PDT


SHAH ALAM: Sebuah forum laman web yang boleh dikategorikan sebagai 'Direktori Ghairah' dikesan menjadi tumpuan lelaki 'hidung belang' untuk berbincang dan bertukar pandangan sesama mereka mengenai keseronokan melanggani gadis pengiring.
Forum berkenaan menjadi pilihan individu yang inginkan belaian manja menceritakan pengalaman mereka melanggani gadis pengiring dipercayai terdiri daripada wanita warga tempatan dan asing. 
Antara topik yang sering dibincang pengunjung forum berkenaan adalah ukuran badan pelayan, cara dilayan sehingga komen mengenai mutu perkhidmatan gadis pengiring juga boleh diperoleh dengan mudah tanpa memerlukan seseorang itu mendaftar. 

sumber : mymetro

Layan 200 lelaki sebulan

Posted: 05 Oct 2012 06:15 PM PDT


KUALA LUMPUR: "Secara purata pekerja seks berusia 16 hingga 25 tahun di Malaysia melayan 10 lelaki sehari. Mereka biasanya bekerja 20 hari sebulan dan ini bermakna mereka melayan 200 lelaki sebulan.
"Keadaan itu menyebabkan kemungkinan untuk lelaki yang melanggan mereka dijangkiti penyakit kelamin termasuk virus HIV amat tinggi," kata Ketua Penolong Pengarah Bahagian Kongsi Gelap, Judi dan Maksiat (D7), Ibu Pejabat Polis Bukit Aman, Datuk Abd Jalil Hassan. Ketika ditemui di pejabatnya di Bukit Aman, di sini, beliau berkata, berdasarkan pengalamannya di D7, kebanyakan pekerja seks sama ada dari dalam atau luar negara yang ditahan dalam serbuan mengakui mereka menghidap penyakit kelamin.

"Jadi, kepada lelaki yang suka melanggani pekerja seks mereka perlu tahu risiko mereka dijangkiti penyakit kelamin dan virus HIV amat tinggi," katanya. Beliau turut menasihatkan supaya lelaki hidung belang terbabit supaya tidak terpedaya dengan kecantikan pekerja seks itu terutama dari Vietnam yang kini laris di kalangan pelanggan.


Ditanya kenapa permintaan terhadap pelacur Vietnam kini meningkat, Abd Jalil berkata, terdapat dua faktor utama situasi itu berlaku.

"Pertama, faktor usia. Kebanyakan bapa ayam menawarkan remaja Vietnam berusia seawal 16 tahun. Kedua, faktor komunikasi kerana perempuan Vietnam mampu bertutur bahasa Inggeris dengan baik," katanya.


Sementara itu, pakar sakit tuan, Dr Ismail Tamby berkata, penggunaan kondom ketika melakukan hubungan seks dengan pelacur tidak menjamin seseorang itu terselamat daripada terkena jangkitan penyakit kelamin.



Menurutnya, ini kerana kondom yang digunakan mungkin sudah rosak kerana tidak disimpan dengan elok atau terdedah cuaca panas.

"Ramai yang tak tahu kondom ada tarikh luput dan tidak boleh disimpan terlalu lama kerana ia akan pecah dan tidak lagi boleh berfungsi sebagai alat perlindungan," katanya.


Ismail berkata, lebih membimbangkan, kini, penyakit kelamin sukar dikesan kerana sikap masyarakat yang lebih gemar merawat sendiri tanpa merujuk pakar.

sumber : mymetro

Dendam nak sebar sifilis

Posted: 05 Oct 2012 06:00 PM PDT


KUALA LUMPUR: "Daripada sakit sendirian, biar semuanya sakit," kata Chi, 16, gadis Vietnam penghidap penyakit kelamin kronik yang dieksploitasi sebagai pekerja seks selepas diperangkap sindiket pelacuran.
Berkongsi kisah hitamnya dengan Harian Metro, Chi mendakwa dia dipaksa menjadi pekerja seks di Malaysia selepas terperangkap dengan janji manis sindiket pelacuran yang menawarkan pekerjaan sebagai model atau kerani dengan bayaran mencecah RM3,000 sebulan.
Menurutnya, sejak dipaksa menjadi pekerja seks, dia mula berdendam dengan lelaki dan hanya berpura-pura gembira ketika melayani mereka di ranjang.

"Jika tidak berbuat demikian, saya dipukul bapa ayam. Jadi, mahu tidak mahu, saya terpaksa layan mereka," katanya memberitahu dia turut dipaksa mengambil ubat yang membolehkannya melayan 10 lelaki dalam satu malam.


sumber : mymetro

Surat Ibu Kepada Anaknya

Posted: 05 Oct 2012 05:30 PM PDT


  • detail berita





Sumber 

Bentuk- bentuk makanan unik agar anak-anak mahu makan

Posted: 05 Oct 2012 05:00 PM PDT

Bentuk- bentuk makanan unik agar anak-anak mahu makan:


Sumber 

Unik, Pelukis Ini Melukis Dengan Darahnya Sendiri

Posted: 05 Oct 2012 04:00 PM PDT


  • detail berita





Sumber 

Apa yang tak kena pada gambar ini?#2

Posted: 05 Oct 2012 09:45 AM PDT

去SD出差的日子,哥所看见的让你们绝对有话要说1349421899945

去SD出差的日子,哥所看见的让你们绝对有话要说1349421900765

pakai dengan sempurna agar tidak memalukan diri sendiri....

CAMER:ing, Kamera Cincin

Posted: 05 Oct 2012 09:30 AM PDT


Berbicara soal kamera, kini telah banyak pengeluar yang mengembangkan banyak kamera ekternal dengan berbagai desain dan bentuk yang unik.
Untuk masalah yang satu itu, beberapa produsen juga menyiasatinya dengan desain kamera ekternal yang mudah untuk digunakan dalam keadaan apa pun alias portable. Jika dipasaran sudah tersebar banyak kamera mungil dengan harga yang menggiurkan, maka tak ada salahnya jika kamera karya seorang desainer bernama Jeon Yengwon ini ikut untuk unjuk gigi pula. Konsep kamera yang sangat hebat  ini ternyata dapat dikenakan di jari sebagai cincin. 
Untuk memudahkan penyebutannya, sang desainer menamai kamera ini dengan sebutan 'CAMER:ing' yang terdiri dari dua komponen iaitu tablet dan kamera cincin itu sendiri. Sebagai cincin, kamera ini pun mudah untuk digunakan, sebab pengguna cukup mengklik bagian sisi kamera cincin tersebut sebagai shutter pengambil gambarnya. Nah untuk hasil-hasil petiknya itulah yang akan ditampilkan di dalam tablet bawaannya itu tadi. 

Apa yang tak kena pada gambar ini ?#1

Posted: 05 Oct 2012 09:15 AM PDT

ada sesuatu yang pelik pada gambar ini,,,,

Burger Setan Termahal di Dunia

Posted: 05 Oct 2012 09:00 AM PDT


Apa yang harus ditakutkan dari setan jika anda bOLEH mengikat dan memanggangnya dalam oven, mengoyak-ngoyak dagingnya  lalu  dimasukan kedalam sebuah burger dan menjualnya seharga 350 dollar. Sebuah restoran siap saji di New York yang menawarkan ' 666 Douche Burger' sebuah terobosan baru dalam memasak, menyajikan dan menjual burger.


www.anehdidunia.com

Tak hairan jika burger ini menjadi burger termahal didunia. Rekod burger termahal sebelumnya hanya seharga 295 dolar. Burger ini berisi  tumpukan daging, telur ikan kaviar dan lobster yang diletakan ditengah tumpukan patty (roti panggang), lalu dibungkus dgn kemasan berwarna emas.


http://www.anehdidunia.com

"Rasanya aneh" kata seorang pengunjung yang baru pertama kali memakannya. Bahkan ada seorang pengunjung lain yang berujar bahawa ketika pertama kali memakan burger setan ini, perutnya tiba tiba memulas.


http://www.anehdidunia.com

Truk operasional burger '666 setan' terlihat lambang bezelbub disisi truk yang menjadi ikon burger ini

http://www.anehdidunia.com

Logo yang tertera dalam iklannya, mengerikan. Sebelum disajikan kepada pelanggan,burger di cap dulu dengan logo setan yang terlebih dahulu sudah dipanaskan.


Foto-foto kematian tak wajar

Posted: 05 Oct 2012 08:00 AM PDT


Hucheringer David adalah seorang fotografer yang karyanya membuat foto-foto yang aneh dan berani, langsung berhubungan dengan kematian.

Gambar-gambar ini merupakan Gambar-gambar yang diambil oleh Sang Fotografer, Hucheringer David. 

[imagetag]


[imagetag]


[imagetag]


[imagetag]


[imagetag]


[imagetag]


[imagetag]


[imagetag]


[imagetag]


[imagetag]


[imagetag]


Read more: wisbenbae: Foto2 kematian tak wajar ! 

Aksi Split Yang Menggila dan Trend di China

Posted: 05 Oct 2012 07:00 AM PDT


  • detail berita




Split Tentu bukan hal yang mudah bagi semua orang, Hanya orang-orang yang melatih kelenturan tubuhnya yang dapat melakukan aksi split dengan sempurna. Split umumnya digunakan dalam cheerleader ataupun balet.



Wabak Split ini tampaknya sedang menggila di situs microblogging di China. Di Weibo orang-orang sedang musim memposting aksi split mereka bahkan haiwan peliharaan mereka.



Berikut kita tengok bersama borakkosong.com aksi Split yang menggila di media Online China:






























Sumber 

VIDEO: Gol Tercepat 2 Saat

Posted: 05 Oct 2012 06:00 AM PDT


  • detail berita





Sumber

[Foto] Gaun Seksi di Emmy Awards 2012

Posted: 05 Oct 2012 05:00 AM PDT


Para selebriti ini menonjolkan keindahan dada mereka melalui model gaunnya.
64th Annual Primetime Emmy Awards - Arrivals 
 Zooey Deschanel


64th Primetime Emmy Awards - Arrivals 
Morena Baccarin


64th Annual Primetime Emmy Awards - Arrivals 
Kat Dennings


64th Primetime Emmy Awards - Arrivals 
 Christina Hendricks


64th Primetime Emmy Awards - Arrivals 
Jessica Pare
  
64th Primetime Emmy Awards - Arrivals 
Padma Lakshmi

Heidi KlumHeidi Klum

64th Primetime Emmy Awards - ArrivalsZosia Mamet

64th Annual Primetime Emmy Awards - ArrivalsTina Fey

64th Primetime Emmy Awards - ArrivalsAmy Poehler

64th Primetime Emmy Awards - ArrivalsActress Connie Britton

64th Annual Primetime Emmy Awards - ArrivalsKathy Griffin

Tidur Ditemani Gadis Cantik

Posted: 05 Oct 2012 04:00 AM PDT


Tidur Ditemani Gadis Cantik, Mau?
Anda lelaki bujang, dan ingin seorang teman untuk tidur? Bila ya, tawaran dari salah satu kafe di Jepun ini boleh menjadi pilihan Anda. Kafe ini menyediakan seorang wanita cantik sebagai teman tidur. 


Eits, tunggu dulu, ini bukanlah tempat pelacuran atau rumah pelacuran. Kafe bernama Soineya ini hanya menyediakan seorang wanita cantik untuk menemani tidur, tidak lebih dari itu, dan tidak ada hubungan intim.


Dilansir dari Japantimes, Rabu (3/10), Soineya yang artinya kedai tidur bersama' ini dibuka sejak 25 September 2012. Lokasinya berada di Akihabara, distrik elektronik di kota Tokyo.


Menurut situs rasminya, kafe ini menyebutkan kafe mereka sebagai tempat yang menjajakan teman tidur. Dalamlaman situs mereka tertulis "Di mana kemudahan dan kenyamanan utama dari tidur bersama dengan seseorang?.


Bila pengunjung yang berminat dengan layanan ini dapat membayar sesuai dengan harga yang tertera. Harga layanan tidur ditemani wanita cantik di kafe ini berdasarkan jam.


Untuk satu jam pertama Anda akan dikenakan biaya sekitar 6.000 yen . Lalu untuk 2 jam 11 ribu yen , 3 jam 16 ribu yen, 4 jam 20 ribu yen, 5 jam 25 ribu yen , 6 jam 30 ribu yen dan 10 jam 50 ribu yen .


Bagi Anda yang hanya ingin mencuba Anda boleh membayar 1.000 yen untuk tidur selama 3 minit. Bila ingin agak lama Anda boleh membayar 3.000 yen untuk tidur selama 20 minit.


Pengunjung Soineya pun dibolehkan untuk memilih wanita yang diminta menemani saat tidur. Namun pengunjung harus membayar 1.000 yen  ekstra untuk itu dan tambahan 500 yen setiap jam.


Jika ingin layanan lebih dari sekedar pelukan, kafe Soineya juga menawarkan menu lainnya. Pengunjung tidur di lengan wanita (3 menit), 1.000 yen, dan wanita menepuk-nepuk punggung pengunjung (3 menit), 1.000 yen.


Selain itu ada juga menu untuk mengelus kepala wanita (3 minit), 1.000 yen, pengunjung dan wanita saling bertatapan mata (1 minit), 1.000 yen, wanita berganti pakaian (1 minit), 1.000 yen, wanita memijat kaki pengunjung (3 menit), 1.000 yen.


Masih belum puas, disini juga tersedia menu pengunjung memijat kaki wanita (3 minit), 1.000 yen, pengunjung tidur di pangkuan wanita (3 minit), 1.000 yen, dan wanita tidur di pangkuan pengunjung (3 minit), 2.000 yen.


Harga yang tercantum diatas belum termasuk tiket masuk ke dalam kafe ini 3.000 yen. Kafe Soineya sendiri buka sepanjang hari mulai jam 12 hingga jam 10 malam. Bagaimana, Anda tertarik?

Gaya Rambut Agnes Monica Dari Masa Ke Masa

Posted: 05 Oct 2012 03:07 AM PDT


1. Rambut Pink


Sumber 

Unik! Kota Ini Separuh di Eropah, Separuh di Asia

Posted: 05 Oct 2012 01:46 AM PDT

Unik! Mungkin kata itu yang sesuai untuk menggambarkan keadaan Kota Istanbul. Betapa tidak, traveler yang datang ke Ibukota Turki ini boleh merasakan hidup di satu kota yang berada di benua berbeza, iaitu Asia dan Eropah.

Istanbul sudah sejak lama dikenal traveler sebagai kota yang menyimpan beragam peninggalan Romawi kuno. Dulu sebelum berganti nama menjadi Istanbul, kota ini dikenal sebagai Konstantinopel yang menjadi kota perdagangan bangsa-bangsa Eropa. Kemudian kota ini pun jatuh ke tangan Bani Seljuk.

Tapi, di balik sejarah yang membalut Istanbul, ada daya tarik lain yang dimiliki Ibukota Turki ini. Ternyata, jika dilihat dari geografis, Istanbul berada di dua benua berbeza, iaitu Asia dan Eropah. Hanya terpisahkan Selat Bosphorus dan Laut Marmara. Penasaran dengan kota ini?

Ada banyak cara menuju Istanbul, salah satunya adalah lewat jalur darat. Bandara Sabiha Gokcen siap menyambut setiap turis yang datang. Dari bandara, Anda boleh melanjutkan perjalanan menuju lokasi terkenal di Istanbul berupa Airport bus.

Nah, salah satu tempat terkenal yang boleh Anda kunjungi adalah Taksim Square. Boleh dibilang, ini adalah tempat gaulnya anak Turki. Ada banyak tempat makan yang biasa dijadikan lokasi mengisi perut.

Selain Taksim Square, tempat lain yang juga tak boleh Anda lewatkan adalah Distrik Sultan Ahmed. Traveling ke sana, pelancong langsung dihadapkan dengan dataran cantik dengan lautan biru. Distrik Sultan Ahmed semakin sempurna dengan adanya Selat Bosporus dan Laut Marmara.



Seolah dibawa ke era Konstantinopel berjaya, pelancong dihadapkan dengan banyak bangunan cantik  Turki kuno di sana. Mahu tahu tempat apa yang paling diincar turis? Blue Mosque jawabannya. Ya, kota ini memang terkenal dengan Masjid Birunya yang indah nan cantik.

Biasanya, turis banyak menghabiskan waktu untuk memandangi keindahan masjid lewat Jambatan Bosphorus. Inilah jembatan yang menghubungkan Istanbul Asia dan Istanbul Eropa. Cukup berjalan beberapa menit, Anda pun bisa berada di benua yang berbeda, namun masih di satu kota.

Jalan-jalan ke Istanbul, bukan cuma saksi bisu kejayaan Konstantinopel yang boleh Anda saksikan, tetapi juga traveling ke dua benua berbeza tanpa harus berpindah kota. Seru bukan?

sumber: detikcom

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS