Nuffnang

Zon Artis

sumber :-

Zon Artis


Jimmy Shanley & Suhaila Sah Bercerai Dengan Tebus Talak RM1

Posted: 10 Oct 2012 08:35 PM PDT

JIMMY SHANLEY DAN SUHAILA BERCERAI

Setelah sekian lama mengharungi konflik rumah tangga, akhirnya pengacara Jimmy Shanley Norjahan Salleh dan isterinya, Nursuhaila Eliani Suhaimy bercerai talak satu secara khuluk atau tebus talak dengan bayaran RM1.

Lafaz cerai (khuluk) itu dilakukan di hadapan Hakim Syarie, Abd Halim Abu Samah di Mahkamah Rendah Syariah, Petaling Jaya pada Rabu (10 Oktober 2012) selepas masing-masing bersetuju untuk menamatkan rumah tangga yang dibina dua tahun lalu.

Abd Halim yang mendengar lafaz itu kemudian membenarkan jatuh talak satu. Tebus talak itu dibuat mengikut Seksyen 49 Enakmen Undang-Undang Keluarga Islam Negeri Selangor 2003 yang difailkan oleh Nursuhaila.

JIMMY SHANLEY DAN SUHAILA CERAI

Dalam prosiding itu, Nursuhaila yang merupakan plaintif bersetuju untuk menggugurkan tuntutan nafkah edah, mutaah serta hutang sementara Jimmy pula bersetuju untuk tidak membuat sebarang tuntutan berkaitan hutang di antara mereka. Good!

Related Posts with Thumbnails

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

OHBULAN!

sumber :-

OHBULAN!


Nazim Othman & Puteri Sarah Romantis Hiasi Majalah Remaja

Posted: 10 Oct 2012 09:00 PM PDT

Segar dan baru! Buat kali ke 2, majalah "Remaja" edisi Oktober tampil dengan konsep muka depan yang mampu memberikan tarikan sempurna kepada setiap pembaca.

Nushrul Alif bin Othman atau lebih dikenali sebagai Nazim Othman, 28 tahun yang popular dalam drama "Kau Yang Terindah" bergandingan hebat disamping kekasih Ammar Alfian Aziz iaitu Puteri Sarah Liyana atau lebih popular dengan panggilan Puteri Sarah, 25 tahun.

Pelakon kacak itu tampil dengan kemeja kuning lengan panjang dikombinasikan dengan barangan vintaj untuk tampak lebih berstail dan trendy manakala Puteri Sarah tampil dengan baju polos stail "Oldschool" yang dipadankan bersama skirt berona merah jambu dan kaca mata hebat.

Penangan hebat gaya kedua-dua pelakon itu menyerlahkan stail serba boleh yang menarik. Malah,  bagi anda yang gemarkan gaya vintaj, majalah "Remaja" kali ini membawakan idea dan tips menarik gaya vintaj yang boleh dipraktikkan di rumah.

Selain itu, terdapat pelbagai isu menarik yang dikupas dalam majalah "Remaja" edisi Oktober ini antaranya "Tip Menghilangkan Masalah Bau Kaki Dalam Kecantikan", "Do & Don't Sebelum Dating Agar 'Risikan' Si Dia Berjaya dalam Cinta Oh Cinta", "Cerita Suki Low dalam Showbiz", "Haruan Makan Anak", dan banyak lagi isu menarik yang dikupas untuk anda!

Watak Tun Siti Hasmah Bertukar Tangan, Eja Gantikan Sofia Jane

Posted: 10 Oct 2012 08:32 PM PDT

Melalui pemerhatian OHBULAN!, boleh dikatakan untuk membawa watak Tun Siti Hasmah sememangnya adalah satu perkara yang sukar.

Apa tidaknya, selepas beberapa lama, kini pelakon untuk watak Tun Siti Hasmah ditukar buat kali ketiga dan kali ini Eja pula yang telah dipilih oleh pihak produksi teater. Menurut Eja, dia sudah pun menjalani latihan sejak awal bulan Oktober lagi dan berbesar hati menerima tawaran ini dari Umie Aida.

"Memang betul saya dipilih untuk membawakan watak Tun Siti Hasmah. Dan saya sudah menjalani latihan sejak awal Oktober lagi. Saya menerima tawaran yang diberikan oleh Umie Aida bukan atas faktor kawan semata-mata, sebaliknya lebih kepada kerjaya saya sendiri," jelas Eja.

Eja turut memberitahu berlakon teater adalah satu perkara yang agak besar buat dirinya dan menjelaskan dia pernah menolak beberapa tawaran sebelum ini.

"Di usia 40 tahun ini, berlakon teater adalah yang cukup besar buat diri dan kerjaya saya. Sebelum ini ada juga tawaran yang diberikan, namun saya menolak. Kini, sudah tiba masanya untuk saya cabar diri sendiri. Untuk itu, saya sudah bersedia menerima segala kritikan dan teguran semua pihak."

Berita lanjut di Media Hiburan.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

sumber :-

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Cabaran Solekan Catwalk to Sidewalk Maybelline

Posted: 10 Oct 2012 09:14 PM PDT

Dapatkan gaya berilhamkan Pentas peragaan di Cabaran Solekan Catwalk to Sidewalk Maybelline

Maybelline membawakan gaya solekan terbaru dari pentas peragaan Minggu Fesyen New York ke Malaysia menerusi cabaran solekan yang akan berlangsung sepanjang September hingga November tahun ini.

Bertemakan Catwalk to Sidewalk, konsep cabaran ini adalah untuk setiap peserta mendapat ilham daripada gaya solekan ketika Minggu Fesyen Maybelline bagi musim luruh 2012, dan menghasilkan gaya yang menarik namun sesuai dipakai setiap hari buat dirinya sendiri. Kemudian ambil gambar gaya dan solekan tersebut dan muat naik gambar ke laman Facebook Maybelline Malaysia di www.facebook.com\maybellinenysimplyfab.

Maybeline Elfira Loy

Maybeline Elfira Loy

Maybeline Elfira Loy

Maybeline Elfira Loy

Menurut Pink Fong, Pengurus Kumpulan Produk Maybelline New York di L'Oreal Malaysia serta penganjur cabaran ini, gaya di pentas peragaan biasanya berani, ceria dan kreatif namun tidak sesuai bagi penggunaan setiap hari. "Kami namakan cabaran ini sebagai The Catwalk to Sidewalk Makeover Challenge bagi memberi ilham dan bimbingan kepada wanita dan gadis Malaysia untuk mengubah gaya pentas peragaan yang glamor menjadi gaya yang mudah dipakai, sama ada ketika bekerja, bergembira, atau ketika di acara dan mana-mana majlis, serta mengikut mood anda!" katanya.

Untuk menyertai cabaran ini, anda hanya perlu menonton tutorial solekan yang sedia ada di Facebook Maybelline Malaysia dan mendapat ilham daripada gaya yang ditampilkan untuk pentas peragaan musim ini.

Bagi mereka yang tidak tahu atau tidak biasa menyolek atau menggayakan diri sendiri, cabaran ini masih boleh disertai menerusi roadshow yang digayakan oleh pakar transformasi gaya yang dikenali sebagai Catwalk Crew. Pakar-pakar yang terlibat termasuklah mekap artis, penggaya fesyen serta jurugambar yang akan membantu setiap peserta mengubah gaya 'catwalk' Maybelline kepada gaya 'sidewalk' yang menarik dan gambar akan diambil secara percuma!

"Kami sedang berusaha mencapai jumlah transformasi gaya sebanyak mungkin kerana kami ingin mengubah gaya ramai wanita Malaysia, seramai yang kami mampu! 3,000 orang peserta pertama akan menerima maskara eksklusif Maybelline Falsies Everlasting Mascara yang diimport dari Jepun! Maskara edisi terhad ini tidak boleh didapati di Malaysia buat masa ini. Anda hanya perlu memuat naik gambar gaya solekan yang berilhamkan 'Catwalk to Sidewalk' ke Facebook Maybelline Malaysia; dan sekiranya gaya anda menarik hati penganjur cabaran, gaya anda akan dipilih dan ditampilkan di Maybelline Hall of Beauty pada laman sosial jenama ini (Facebook)," kata Fong yang begitu bersemangat akan cabaran dan roadshow ini.

Tambahnya: "Ia merupakan cabaran transformasi yang lengkap. Kami berharap setiap wanita dan gadis Malaysia, yang belum pernah mencuba untuk bersolek, hanya menggunakan solekan tipis atau benar-benar solekan untuk menyertai cabaran yang menyeronokkan ini."

Peserta boleh memilih sebarang gaya yang ditampilkan di cabaran ini sebagai ilham atau titik permulaan transformasi mereka. Selain daripada gaya Maybelline New York di pentas peragaan, mereka juga boleh memilih empat gaya harian, yang digayakan oleh duta jenama, Elfira Loy.

Keistimewaan gaya Sidewalk Quirky Queen oleh Elfira ialah kulitnya yang sempurna, yang boleh dihasilkan dengan mudah menggunakan BB White dalam tona Natural; pipi yang kemerah-merahan serta bibir yang berkilat, menggunakan Angelfit Blusher dalam tona Peachie Sweetie serta gincu Color Sensational Jewels dalam warna Pink Tourmaline; serta bulu mata yang kelihatan bagaikan bulu mata palsu menggunakan Maskara VEX Falsies. Gaya yang ceria dan manis ini boleh dicantikkan lagi dengan gaya rambut yang ranggi serta spontan!

Untuk mendapatkan gaya Sidewalk Sophisticated seperti Elfira, solekkan bahagian mata menggunakan pembayang mata Hyper Cosmos CP-1 dan Hyper Glossy Liquid Liner untuk membentuknya dengan cantik; dan lengkapkan dengan melentikkan bulu mata menggunakan VEX Hypercurl. Lengkapkan gaya ini dengan menyapu gincu Color Sensational Jewels bertona Rose Quartz. Kemudian gayakan rambut anda yang ikal atau lurus, dan serlahkan kecantikan mata anda pada kamera!

Berasa patriotik sempena Hari Malaysia yang baru berlangsung? Luahkannya seperti Elfira dengan gaya Sidewalk Pretty Patriot. Keistimewaan gaya ini termasuklah warna dan motif dari bendera negara kita, yang menyerlahkan bibir dan mata anda! Selain daripada menyapukan pembayang Hyper Diamonds dalam tona biru (BU-1), jadikan mata anda tampak besar dengan menggariskan bahagian dalam dan luar mata dengan menggunakan warna-warna kontra, Master Liner White dan Drama Gel Liner (hitam). Warnakan bibir dengan Color Sensational Jewels bertona Blushing Berry dan lengkapkan gaya tersebut dengan gaya rambut yang kemas. Serlahkan semangat anda!

Bagi gaya hangat yang menarik, dapatkan ilham daripada gaya Sidewalk Sexy Siren Elfira. Dapatkan mata yang menarik dengan Hyper Diamonds GY-1, Drama Gel Liner bertona hitam dan gunakan Maskara VEX Falsies. Kontrakan solekan berani pada mata dengan warna bibir yang tampak semula jadi dengan Color Sensational All In One bertona Honey, dan jangan lupa mengilatkannya menggunakan Watershine Pure bertona BC11. Anda boleh lengkapkan solekan ini dengan gaya rambut yang kemas dan tidak menutupi bahagian mata, agar nampak lebih menyerlah.

"Dengan rangkaian kosmetik Maybelline New York yang besar, peserta kami pasti mampu mendapatkan solekan yang tepat untuk menghasilkan gaya yang sempurna dan melambangkan personaliti tersendiri. Jadi apa tunggu lagi, mari bergembira bersama Maybelline!" kata Fong.

Maybelline New York merupakan jenama solekan #1 di dunia yang menggalakkan wanita di seluruh dunia untuk bersolek dan menyerlahkan keyakinan dan keceriaan diri. Jenama ini mempercayai kepentingan dalam membolehkan wanita menyerlahkan diri mereka melalui solekan menggunakan produk yang mudah dipakai dengan harga yang berpatutan. Oleh itu, walaupun gaya pentas peragaan dijadikan ilham bagi peserta dalam cabaran transformasi Catwalk to Sidewalk ini, matlamat utama cabaran ini adalah agar setiap peserta wanita dapat menyerlahkan personaliti masing-masing menerusi fesyen dan solekan.

Bagi maklumat lanjut akan cabaran dan roadshow ini, layari laman Facebook Maybelline Malaysia di www.facebook.com/maybellinenysimplyfab.

Maybeline Elfira Loy

Maybeline Elfira Loy

Maybeline Elfira Loy

Maybeline Elfira Loy

Maybeline Elfira Loy

Maybeline Elfira Loy

No tags for this post.

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

Pertandingan Mimpi Ke Bintang Zon Timur

Posted: 10 Oct 2012 09:09 PM PDT

14 Peserta Wakili Zon Timur Dalam Episod Pertama Pertandingan Mimpi Ke Bintang

Mimpi 14 peserta bertanding untuk menjadi bintang bakal direalisasikan Radio Televisyen Malaysia (RTM) apabila mereka berjaya melayakkan diri mara ke peringkat seterusnya dalam pertandingan pencarian bakat kreatif, Mimpi ke Bintang.

Menerusi episod pertamanya yang berlangsung di Auditorium Kompleks JKKN Terengganu, Kuala Terengganu pada 6 Oktober lalu, sambutan baik diterima dengan jumlah penyertaan ramai peserta berminat mencuba bakat lawak jenaka, akrobatik, silap mata, bermain alat muzik yang unik, kebolehan kreatif mencipta sesuatu, kepantasan luar biasa, kebolehan luar biasa anggota tubuh / minda, formasi kreatif, kebolehan meniru bunyi / suara dan keberanian luar biasa.

Disiarkan secara langsung di TV2, 30 peserta bertanding nyata berjaya mencuri tumpuan juri, Dato' Fazley Yaacob, Sulaiman Yassin (Mat Over) dan Othman Zainuddin namun hanya 14 peserta yang terpilih mewakili Zon Timur (Pahang, Terengganu dan Kelantan) bakal bertanding di Angkasapuri kelak.

Peserta yang melayakkan diri termasuklah Mazlan Zakaria (bakat bermain muzik), Stanley Lau Ji Sheng (bakat bermain yoyo), Shafiq Abdullah (bermain silap mata), Sharifuddin Marzuki (bakat tiru suara), Mohd Nor Khairi (bakat akrobatik), Iskandar Mohd Kayubi (bakat tiru suara), Mohd Rafiuzin Abdullah (bakat sikap mata), Ahmad Haziq Ramli (bakat main muzik), Hairuddin (bakat main muzik) dan Mohd Radzuan (bakat main muzik).

Menariknya turut sama mengiringi mereka layak ke peringkat seterusnya termasuklah Kumpulan Gasing Terbang (bermain gasing terbang), Kumpulan Dashing (bakat akrobatik), Kumpulan Irama Rakyat Kelantan (bakat bermain alat muzik 1Malaysia) dan Kumpulan Inai (bakat akrobatik).

Sepanjang sejam setengah siarannya, program ini turut menguji kemampuan pelakon Azad Jasmin yang muncul buat pertama kalinya sebagai hos program siaran langsung. Meskipun masih 'hijau' dalam bidang pengacaraan, lawak spontan Azad berjaya mencuit hati penonton yang memenuhi segenap ruang Auditorium Kompleks JKKN Terengganu, Kuala Terengganu.

Penonton yang kebanyakkannya hadir bersama seisi keluarga menyokong peserta bertanding turut dihiburkan dengan persembahan oleh kumpulan perkusi dan artis Imran Ajmain yang menyampaikan single terbaharunya bertajuk Dikalung Kasihan.

Pencarian uji bakat episod seterusnya cuba menarik penyertaan daripada kalangan peserta berbakat yang tinggal di sekitar Zon Utara (Kedah, Perak, Perlis dan Pulau Pinang) bertempat di RTM Alor Setar Kedah mulai 8 hingga 5 Oktober 2012. Malam penentuan siapakah yang layak mewakili Zon Utara diadakan pada 13 Oktober 2012, jam 9.00 malam menemui penonton TV2.

Menyusul lokasi uji bakat berikutnya bertempat di RTM Kuching Sarawak (15 hingga 18 Oktober 2012), Kompleks JKKN Melaka (5 hingga 8 November 2012), Kompleks JKKN Sabah (3 hingga 6 Disember 2012) dan lokasi terakhir di RTM Seremban, Negeri Sembilan (10 hingga 13 Disember 2012). Proses uji bakat dikesemua lokasi bermula jam 9.00 pagi hingga 6.00 petang.

Artis undangan ... Imran Ajmain

Pengacara bersama peserta yang layak ke peringkat seterusnya

Kumpulan Inai kongsi bakat akrobatik

penonton di Auditorium

bakat Kumpulan Irama Rakyat Kelantan

Persembahan artis undangan pemuzik perkusi

persembahan Sharifuddin Marzuki

aksi Akrobatik Kumpulan Dashing

peserta yang tidak ketinggalan membuat persembahan

meskipun gagal ... reaksi mereka cuit hati penonton

Reaksi peserta ketika memasuki Auditorium sebelum siaran langsung

No tags for this post.

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Adegan awek terlebih manja

Posted: 10 Oct 2012 09:00 PM PDT


Kekadang sayang membuat seseorang melakukan apa saja terhadao orang yang disayangi walaupun perbuatan itu tak sepatutnya dilakukan kecuali bila keadaan memerlukan....

Wanita jangan tiru aksi ini

Posted: 10 Oct 2012 08:30 PM PDT


Bermacam cara digunakan untuk meniru contoh seperti gambar diatas...

The Slow and the Furious: Nenek Berkursi Roda Melarikan Diri Dari Kejaran Kereta Polis

Posted: 10 Oct 2012 08:00 PM PDT


Seorang nenek yang mabuk dan menggunakan kerusi rodanya di jalan raya akhirnya berhasil diamankan setelah sebelumnya sempat menghindari kejaran kereta polis.
Pada Isnin kelmarin, warga kota Wolfsburg, Jerman, dapat menyaksikan sebuah pemandangan ganjil yang terjadi di jalan raya kota mereka. Seorang nenek berusia 74 tahun, seperti dikhabarkan oleh surat khabar Die Welt, terlihat sedang asyik menggunakan kerusi roda elektriknya di jalanan 4 lajur.
Seorang pemandu yang khuatir lalu mengekori nenek tersebut dari belakang sambil menyalakan lampu hazard sebagai tanda bahaya.
Beberapa waktu kemudian, polis pun tiba dengan keretanya yang mengeluarkan bunyi sirine. Tapi bukannya berhenti, nenek ini malah langsung  berusaha melarikan diri dari kejaran polis.
Kejar-kejaran kecil pun terjadi. Petugas polii lalu turun dari keretanya dan meneruskan pengejaran itu dengan berlari. Untungnya, petugas berhasil merebut kunci dari kerusi roda sang nenek sebelum muncul kejadian lain yang tak diharapkan.
Setelah pemeriksaan, ditemukan bahawa kadar alkohol di dalam darah nenek itu mencapai level 0.174 peratus.

Lelaki bawa pelbagai senjata ditahan di LAX

Posted: 10 Oct 2012 07:30 PM PDT


LOS ANGELES: Seorang lelaki berusia 28 tahun yang menaiki pesawat dari Asia ditahan di bandar raya ini selepas dia didapati memakai baju kalis peluru dan membawa beberapa senjata, termasuk bom tangan asap, kata pihak berkuasa semalam.
Yongda Huang Harris, warga Amerika Syarikat berketurunan Cina menghadapi dakwaan membawa bahan berbahaya selepas dia ditahan oleh pengawal sempadan Jumaat lalu di Lapangan Terbang Antarabangsa Los Angeles (LAX).

Harris yang tinggal di Jepun sejak kebelakangan ini dan menuju ke Boston memakai ves kalis peluru dan seluar panjang kalis api di dalam kot dipakainya," kata kenyataan imigresen dan kastam AS (ICE). Siasatan lanjut bagasinya menemui 'bom tangan asap piroteknik bersama kapak kecil, pisau, topeng gas, sut biobahaya dan beg mayat.


Ejen turut menemui tiga belantan bersalut kulit, alat pernafasan, gari kaki dan bahan untuk menghalau anjing, lapor afidavit pegawai Siasatan Keselamatan Dalam Negeri (HSI), sebuah unit ICE. - AFP

sumber : mymetro

Mangkuk kencing berbentuk mulut wanita di restoran akan dibuang

Posted: 10 Oct 2012 07:00 PM PDT


SYDNEY: Sebuah restoran baru Perancis di bandar raya ini berkata, ia akan membuang mangkuk kencing lelaki berbentuk mulut wanita berlipstik dari premis itu ekoran bantahan orang ramai.
Restoran berkenaan, Ananas Bar dan Brasserie juga memohon maaf kerana mencetuskan rasa tidak puas hati di kalangan orang ramai. Menurutnya, mangkuk itu ciptaan artis Belanda, Meike van Schijndel, biasa digunakan di Eropah.

"Kami memohon maaf sekiranya ia menyebabkan rasa tidak puas hati. Kami akan menanggalkannya hari ini," kata jurucakap restoran mewah itu yang dibuka tiga minggu lalu.


Pengulas makanan akhbar Sydney Morning Herald menyifatkan mangkuk kencing itu sebagai 'tidak mengejutkan.' Bagaimanapun, aktivis wanita dan bekas penasihat politik, Anne Summers berkata, rekaan itu menjijikkan.

"Sikap membenci wanita begitu berleluasa dan ini adalah satu contohnya," kata Anne. - DM


sumber : mymetro

Mangsa dirogol 10 lelaki bukan warga tempatan

Posted: 10 Oct 2012 06:45 PM PDT


SHAH ALAM: Wanita berusia 28 tahun yang menjadi mangsa dirogol bergilir-gilir 10 lelaki warga Myanmar di Puchong Perdana, Sabtu lalu bukan warga tempatan seperti yang didakwa sebaliknya warga Indonesia yang tidak mempunyai dokumen perjalanan sah manakala 10 lelaki terbabit memegang status pelarian Pesuruhjaya Tinggi Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu Bagi Pelarian (UNCHR).
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, Senior Asisten Komisioner Adnan Abdullah berkata, wanita terbabit yang bekerja sebagai pencuci rumah kini masih dalam keadaan trauma dan sedang menjalani rawatan.

Harian Metro dalam muka depannya kelmarin melaporkan seorang wanita 'diculik' dua lelaki warga Myanmar ketika menunggu bas untuk ke tempat kerja di Puchong Perdana, Sabtu lalu.


Dalam kejadian kira-kira jam 3 petang itu, mangsa kemudian dibawa ke sebuah flat berhampiran dan di situ ada lapan lagi lelaki warga Myanmar menunggu. Mangsa kemudian diikat dan dirogol secara bergilir-gilir dan dilepaskan kira-kira jam 7 malam sebelum dibawa rakannya membuat laporan di Balai Polis Puchong.

Berdasarkan laporan mangsa, polis menahan tiga lelaki warga Myanmar berusia 20 hingga 30-an di flat berkenaan, Ahad lalu.


Adnan berkata, polis kini memburu tiga lagi rakan suspek dan masih menjalankan siasatan bagi mencari rakaman video perbuatan keji 10 suspek terbabit berikutan dakwaan mangsa yang mengatakan beberapa suspek turut merakamkan perbuatan itu dengan telefon bimbit.



"Kita belum menemui rakaman berkenaan di dalam telefon bimbit milik tiga suspek yang ditahan kerana telefon bimbit yang dimiliki mereka adalah model lama dan tidak mempunyai aplikasi rakaman video," katanya.

sumber : mymetro

‘Lelong’ ginjal

Posted: 10 Oct 2012 06:30 PM PDT


KUALA LUMPUR: Terdesak untuk melangsaikan hutang RM20,000 yang dipinjam daripada keluarga dan along, seorang kaki judi sanggup menawarkan untuk menjual satu daripada buah pinggangnya demi membuktikan dia benar-benar insaf.
Lelaki terbabit yang hanya mahu dikenali sebagai Phuah, 45, datang ke pejabat Biro Pengaduan Awam MCA, di Jalan Ampang di sini, semalam bagi mendapatkan khidmat nasihat biro berkenaan selepas isteri dan anak-anaknya melarikan diri kerana tidak tahan hidup dibelenggu hutang serta diburu samseng along. 
Menurut Phuah yang sebelum ini bekerja sebagai pemandu, dia kerap meluangkan masa kira-kira satu hingga dua jam sehari bermain judi Internet di pusat siber berdekatan rumahnya di Ampang.

"Sehari berjudi, saya boleh mendapat untung RM2,000, namun sekiranya kalah, saya boleh mengalami kerugian RM7,000.


"Akibat ketagih, saya menghabiskan semua simpanan RM15,000 dalam masa beberapa hari sebelum ahli keluarga yang simpati menghulurkan bantuan RM15,000 lagi," katanya.

sumber : mymetro

Khayal berasmara

Posted: 10 Oct 2012 06:15 PM PDT


SIBU: Dua lelaki dan seorang wanita yang paling dikehendaki polis kerana disyaki menjadi dalang aktiviti pecah rumah di sekitar bandar ini, dicekup dalam keadaan khayal akibat pengaruh dadah ketika asyik melakukan aksi ranjang sesama mereka di sebuah rumah di Jalan Nangka, di sini, semalam.
Serbuan jam 12 tengah hari itu diketuai Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Bahagian Risikan, Deputi Superintendan David Ajek yang menemui pasangan kekasih sedang berasmara, manakala seorang lagi lelaki berbogel dikesan bersembunyi di bawah katil dalam bilik sama. 
David berkata, serbuan ke atas rumah itu dilakukan selepas polis mengekori kumpulan terbabit sejak Isnin lalu, sebelum mengenal pasti kedudukan mereka berdasarkan Toyota Wish digunakan ketika melakukan jenayah.

Menurutnya, kumpulan dianggotai dua lelaki dan seorang wanita berusia antara 30 hingga 40 tahun itu dikehendaki polis kerana aktif melakukan jenayah di sekitar bandar ini.


"Dalam sekatan jalan raya Isnin lalu, suspek berjaya meloloskan diri, namun hasil maklumat orang awam dan risikan polis, kelibat suspek berjaya dikesan.

sumber : mymetro

Budak meraung takut

Posted: 10 Oct 2012 06:00 PM PDT


CHUKAI: "Saya tengok budak perempuan yang duduk di tempat duduk belakang kereta itu meraung ketakutan selepas mendapati semua penumpang lain tidak sedarkan diri," kata saksi kemalangan ngeri, Khalid Mamat, 62.
Khalid yang juga pengawal keselamatan di Sekolah Kebangsaan Meraga Beris, Kijal, dekat sini, adalah saksi pertama yang tiba di lokasi kemalangan maut meragut enam nyawa di Kilometer 129.5, Jalan Kuala Terengganu-Kuantan, Kampung Meraga Beris, jam 4.30 pagi semalam.

Menurutnya, kemalangan itu berlaku di hadapan sekolah tempat dia bertugas dan ketika kejadian, dia bersama rakan, Mohd Zulkarnain Mohamad, 23, melakukan rondaan sebelum dikejutkan dengan bunyi dentuman kuat.


"Saya terdengar bunyi brek disusuli dentuman kuat lalu menjenguk ke luar pagar sekolah dan mendapati sebuah kereta Perodua Viva putih melekat di bahagian depan bas ekspres," katanya.

Khalid berkata, dia dan Mohd Zulkarnain berlari ke tempat kejadian kira-kira 10 meter di hadapan sekolah berkenaan dan ketika itu terdengar jeritan seorang wanita meminta tolong dan penumpang depan kenderaan itu mengadu sakit dalam keadaan suara yang lemah.


"Kami berjaya mengeluarkan wanita yang meraung itu dan meletakkannya di tepi jalan sebelum saya bergegas ke sekolah untuk mengambil lampu suluh kerana tidak tahu jumlah sebenar mangsa. Kawasan itu gelap kerana lampu jalan agak jauh," katanya.


sumber : mymetro

Mangsa dirogol 10 lelaki bukan warga tempatan

Posted: 10 Oct 2012 05:43 PM PDT


SHAH ALAM: Wanita berusia 28 tahun yang menjadi mangsa dirogol bergilir-gilir 10 lelaki warga Myanmar di Puchong Perdana, Sabtu lalu bukan warga tempatan seperti yang didakwa sebaliknya warga Indonesia yang tidak mempunyai dokumen perjalanan sah manakala 10 lelaki terbabit memegang status pelarian Pesuruhjaya Tinggi Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu Bagi Pelarian (UNCHR).
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, Senior Asisten Komisioner Adnan Abdullah berkata, wanita terbabit yang bekerja sebagai pencuci rumah kini masih dalam keadaan trauma dan sedang menjalani rawatan.

Harian Metro dalam muka depannya kelmarin melaporkan seorang wanita 'diculik' dua lelaki warga Myanmar ketika menunggu bas untuk ke tempat kerja di Puchong Perdana, Sabtu lalu.


Dalam kejadian kira-kira jam 3 petang itu, mangsa kemudian dibawa ke sebuah flat berhampiran dan di situ ada lapan lagi lelaki warga Myanmar menunggu. Mangsa kemudian diikat dan dirogol secara bergilir-gilir dan dilepaskan kira-kira jam 7 malam sebelum dibawa rakannya membuat laporan di Balai Polis Puchong.

Berdasarkan laporan mangsa, polis menahan tiga lelaki warga Myanmar berusia 20 hingga 30-an di flat berkenaan, Ahad lalu.


Adnan berkata, polis kini memburu tiga lagi rakan suspek dan masih menjalankan siasatan bagi mencari rakaman video perbuatan keji 10 suspek terbabit berikutan dakwaan mangsa yang mengatakan beberapa suspek turut merakamkan perbuatan itu dengan telefon bimbit.



"Kita belum menemui rakaman berkenaan di dalam telefon bimbit milik tiga suspek yang ditahan kerana telefon bimbit yang dimiliki mereka adalah model lama dan tidak mempunyai aplikasi rakaman video," katanya.

sumber : mymetro

Gila..ada bar untuk perempuan mastur****

Posted: 10 Oct 2012 05:30 PM PDT

Masturbasi yang sering kali dianggap tabu, kini telah berubah menjadi biasa . Terbukti, ada bar yang khusus disediakan kaum perempuan untuk melakukan aktiviti tersebut.

Jepun, kini tak hanya menyediakan bar sebagai tempat mencari 'ketenangan' bersama alkohol melainkan juga menyuguhkan tempat untuk melepas hasrat seksual yang tertunda.

 Love Joule, bar pertama di Jepun yang didedikasikan khusus untuk wanita. Seperti dilaporkan Tokyo Reporter, pemiliknya berharap keaddan dari bar ini dapat membuat wanita lebih terbuka mengenai masturbasi.

Melihat berbagai asesoris tersebut, agaknya sulit bagi orang yang datang untuk menahan diri tidak membicarakan kegunaannya, atau justru tertarik menggunakannya.

Dilansir Huff Post, Megumi Nakagawa menjelaskan, bar yang didesain berwarna-warni dan terletak di distrik Shibuya ini merupakan bar cinta dan seks yang sengaja didedikasikan untuk wanita.



"Setelah duduk, customer akan mengalami sensasi yang menyenangkan di mana mereka boleh secara terbuka berbicara mengenai masturbasi. Kebanyakan orang melihat masturbasi wanita sebagai sesuatu yang misteri atau tabu, itu bukanlah topik yang biasa di bar pada umumnya," jelasnya.

Tempat ini nampaknya makin terkenal seiring berkembangnya industri film dewasa di Tokyo. Bahkan mantan pemain film porno Nayuka Mine and model Sayo Hayakawa khabarnya suka mampir ke tempat ini. Seorang reporter dari situs lokal, Bikyamasr.com, tertarik mengunjungi bar ini dan berbicara dengan beberapa customer.

Agar benar-benar terjaga, lelaki dilarang memasuki Love Joule. Lelaki hanya diperbolehkan masuk jika keperluannya untuk mendampingi seorang wanita. Para lelaki yang tak membawa teman wanita hanya boleh penasaran dan bertanya-tanya apa yang sebenarnya terjadi di dalam sana.

sumber

Gempak villa ini boleh tukar cat bila-bila masa

Posted: 10 Oct 2012 05:00 PM PDT



 

Anda pasti pernah mengalami kebingungan saat hendak menentukan warna dinding rumah. Namun bagi pemilik vila ini, warna dinding bukan lagi masalah.
Sebuah vila yang baru dibangun pada 2012 ini menghadirkan konsep unik: warna dindingnya boleh berubah sesuai dengan keinginan si pemilik. Dinamakan Vila Bunglon, properti ini terletak di puncak sebuah bukit di Mallorca, pulau terbesar di Spanyol, yang menghadap langsung ke Laut Tengah (Mediterania).
'Keajaiban' Vila Bunglon terletak pada bagian eksteriornya yang hampir separuhnya dibalut dengan kristal berkualitas tinggi dan LED (Light Emitting Diode). Mahu warna merah menyala saat mengadakan pesta, atau warna biru redup saat hendak bersantai? Tidak masalah.


Dengan total luas bangunan 2.400 meter persegi, Vila Bunglon terdiri dari tiga bangunan dengan total 12 ruangan, 10 bilik tidur dan bilik mandi, garaj untuk enam kereta, penghangat ruangan di bawah lantai, perapian, dan lift. Penghuni pun dimanjakan oleh pemandangan langsung ke lepas pantai dan pegunungan yang indah.
Masih belum cukup? Bagi Anda penggemar olahraga, ada gym yang boleh digunakan, serta jacuzzi atau sauna untuk melepas kepenatan.
Dengan fasiliti dan bahan bangunan nombor satu, sudah barang tentu harga properti ini tidak murah. Vila Bunglon adalah salah satu vila berharga selangit, iaitu EUR29 juta.



Sumber : http://blog.rumah.com

Menakjubkan, Applikasi iPhone yang Boleh Membuat Lukisan Jadi Hidup

Posted: 10 Oct 2012 04:00 PM PDT


Sebuah aplikasi augmented reality telah membawa beberapa lukisan dunia yang paling ikonik hidup pada layar iPhone.
App  Aart menggunakan kamera ponsel untuk mengenali bila handset sedang menunjuk sebuah cetak dari asli lukisan itu. Layar iPhone kemudian menampilkan versi animasi dari gambar.
Team di belakang projek ini telah mengembangkan beberapa potret interaktif, termasuk versi Mona Lisa yang ternyata mengedipkan mata dan versi bunga matahari Van Gogh di mana tanaman bertiup di angin.
Perusahaan juga mengatakan teknik ini dapat digunakan untuk buku, dan telah membangun versi 'Alice in Wonderland',  dimana akan menampilkan karakter berjalan melintasi halaman dan melompat-lompat
Team juga mengembangkan aplikasi musik untuk teknologi dan telah menciptakan sebuah aplikasi untuk Kid Radiohead Sebuah album yang memungkinkan pemilik iPhone mengontrol merekam pada layar ponsel mereka. Pasukan ini juga bekerja sama dengan seniman untuk mengembangkan karya khusus untuk mengambil keuntungan dari teknologi.
Sebuah karya baru oleh Akamatsu Masayuki mengintegrasikan suara dan video ke dalam karya seni yang hanya dapat dilihat pada handset telepon. Ketika kamera overlay pada panel dinding ARART akan memutar musik dan video sesuai dengan apa yang dilihatnya.
Lukisan menampilkan kuncup bunga dan saat kamera overlay ke lukisan, ARART akan menampilkan klip dari kuncup mekar menjadi bunga.

 





( Daily Mail | YhWp)

High Heels Aneh Ala Lady Gaga Telah Menjadi Trend Setter di Dunia Fashion

Posted: 10 Oct 2012 09:45 AM PDT


Lady Gaga terkenal kerana cintanya dengan heels aneh sehingga dia mungkin akan berada di depan antrian fashionista untuk mendapatkan pasangan terbaru dari kasut fantastis ini.
Sepatu Scary 'tumit depan' Indah ini dirancang oleh mahasiswa South African artis Leanie van der Vyver sebagai bagian dari tugas akhir dalam studinya bidang industri fashion.
Pembuat  kasut asal Belanda René van den Berg ini membuat desain aneh yang menjadikanya nominasi  desainer Leanie Gerrit Rietveld untuk desain bergengsi pada penghargaan di universitasnya di Belanda.
Leanie, dari Cape Town, Afrika Selatan merancang sepasang sebagai projek kelulusannya di Gerrit Rietveld Academie di Amsterdam.
 "Aku menulis Tesis saya tentang bagaimana manusia telah bermain dengan tubuh mereka, selalu mencari kesempurnaan mutlak dan saya menemukan bahwa kesempurnaan ini telah mencapai klimaks dalam fashion dan industri kecantikan.
Avant-garde desain Leanie ini mungkin tampak ekstrim, tetapi ia telah bergabung dengan daftar desain yang dipuja oleh selebriti eksentrik seperti Lady Gaga, seperti  Noritaka Tatehana kasut untuk graviti defying kreasi Alexander McQueen.

• Kasut yang dirancang oleh seniman Afrika Selatan Leanie van der vyer sebagai bagian dari projek kelulusannya

• 'Kasut secara harfiah gambaran dari apa yang ada di balik kesempurnaan aspirasi' kata Leanie

 
• Sebagai pecinta kasut, Lady Gaga akan tidak diragukan lagi menjadi penggemar penciptaan Leanie ini

(DM | YhWp)

Like Father Like Son, Romeo Beckham Memiliki Tatto Harper di Lehernya

Posted: 10 Oct 2012 09:30 AM PDT


Ayahnya dikenal banyak tatto tubuhnya sehingga tidak hairan jika Romeo anaknya David Beckham sangat ingin mengikuti jejak ayahnya.
Dan tampaknya dia mulai sedikit lebih awal dari yang diharapkan dengan menyalin tatto ayahnya yang terkenal  'Harper' terukir pada lehernya di tempat yang persis sama seperti ayahnya. Tapi itu hanya tato palsu dari marker pen.
Body art baru Romeo itu terlihat ketika ia keluar dengan ibunya Victoria dan saudara-saudaranya untuk perjalanan belanja Halloween di Santa Monica. Modis!  Romeo melangkah keluar di seluar merah marun dengan T-shirt putih.
Harper lahir Julai lalu dan David tidak membuang waktu dalam menambah koleksi seni tubuhnya dengan mengungkapkan tinta baru dengan font yang mewah.
Tepat di atas tato Yesus yang dibawa oleh tiga malaikat, yang dimaksudkan untuk melambangkan anak-anaknya.
Serta kerub Beckham sudah memiliki nama-nama dari tiga anak laki-laki dan prasasti nama Victoria dalam bahasa Hindi ditulis. Dia juga punya tato sebesar enam inci dari Victoria sebagai malaikat, disertai dengan kata-kata ' til death do us part'.
Beckham sebelumnya mengatakan tato itu adalah cara untuk mengekspresikan bagaimana dia merasa, menjelaskan "Kebanyakan tato saya adalah kenangan dan hal-hal yang berarti sesuatu kepada saya.
"Tidak ada tatto satu pun itu yang tidak memiliki arti dan berarti sesuatu buatku."

 




(Daily Mail | YhWP)

Jom kita tengok apa yang pak cik ni buat dalam kereta

Posted: 10 Oct 2012 09:15 AM PDT

agaknya apa yang sedang dilakukan oleh pak cik ni

v


v



v




v




v




v

dah tak da kerja lain pak cik ni...

OOO...macam ni cara mamat ni buat adegan syok

Posted: 10 Oct 2012 09:00 AM PDT








geliga betul kepala simamat ni....

WOW!! Lukisan Ini Sangat Real

Posted: 10 Oct 2012 08:00 AM PDT


Joe Simpson  pelukis asal London, Inggris yang terkenal dengan seni lukisnya yang sangat nyata. Bahkan, kita akan melihat lukisan seniman penerima penghargaan dari Arts Council England ini seperti foto. Tak hairan, karyanya sering dipamer di galeri terkenal seperti Urbis, Manchester City Art Gallery, dst. 

1. Lukisan musisi Jamie Cullum (penyanyi dan pianis jazz)

2. Lukisan musisi Maxi Jazz (rapper Inggris)

3. Lukisan musisi Jack Steadman (musisi band Soundcloud)

4. Lukisan musisi Jade William/Sunday Girls (penyanyi)

5. Lukisan musisi Brandon Flower (musisi band The Killers)

Joe Simpsin dengan hasil karya-karyanya

Lolipop Terburuk di Dunia Berbentuk Ayam

Posted: 10 Oct 2012 07:00 AM PDT


 Lolipop biasanya memiliki bentuk lucu dan warna indah yang membuka selera. Namun Archie McPhee memikirkan bentuk yang di luar dugaan dan menantang orang untuk memakannya. Ia membuat lolipop berbentuk ayam mentah.
Lolipop unik ini didesain dengan bentuk ayam  yang masih mentah lengkap dengan kulitnya yang merah dan dua kaki serta sayap. Meski begitu lolipop tersebut sebenarnya tidak terbuat dari daging ayam asli. Lolipop itu memiliki rasa asam seperti umumnya gula biasa.
Lolipop berjenama Chicken Sucker ini bukan karya pelik pertama Archie. Ia dulu pernah membuat gula-gula getah dengan rasa masakan hati angsa, resepi khas yang berasal dari Perancis.
Apakah Anda berani untuk mencuba lolipop ayam ini? Huffington Post bahkan menjuluki gula-gula ini sebagai lolipop terburukdi dunia.

Unik! Pohon Berkaki Empat

Posted: 10 Oct 2012 06:00 AM PDT


Haiwan berkaki empat,  bahkan ayam berkaki empat selalu kita dengar. Tapi pernahkah anda disini tahu, kalau ternyata pohon juga ada yang berkaki empat? Seperti yang dilansir bilogizma.
Di depan sebuah rumah tua di daerah Cedar Falls, Iowa, ada sebuah pohon berkaki empat .
Pohon berkaki empat ini masih menjadi misteri, apakah ini memang pohon yang sejak pertama kali tumbuh sudah memiliki 4 kaki, atau ada orang yang sengaja menciptakannya, atau….pohon ini terbentuk kerana adanya bencana??? Masih jadi tanda tanya.
Menurut rumor ada yang mengatakan bahawa pohon ini hasil ciptaan seorang profesor ahli Botany yang mencangkokkan 4 pohon secara bersama-sama pada tahun 1915.

5 Makanan Termahal Dunia

Posted: 10 Oct 2012 05:00 AM PDT


Apakah Anda bersedia membayar US$ 368 untuk sepiring steak? Memang sulit dipercaya ada steak yang harganya ratusan dollar. Tapi, itu adalah fakta. Banyak tempat di berbagai negara menjual makanan dengan harga yang sangat tinggi. Berikut lima di antaranya.
1. Steak wagyu di Tokyo, Jepun

Aragawa adalah kedai steak pertama di Tokyo, Jepun. Spesialisasi menunya adalah daging lembu Kobe lokal berkualitas tinggi dan daging Wagyu yang terkenal dengan rasa lazatnya dan teksturnya yang lembut. Daging hanya disajikan dengan saus mustard dan merica. Harganya US$ 368untuk satu porsi steak. Kualiti dagingnya yang tinggi membuat rasanya sangat lazat meskipun diolah dengan bumbu yang minimalis.
2. Ayam kukus tanpa kulit di Paris, Perancis

Alain Ducasse au Plaza Athénée, di Paris adalah restoran yang menyajikan menu autentik Perancis. Ruang makan ditata dengan sangat mewah. Layanan yang diberikan sangat spesial dan berkelas. Untuk menu ayam kukus tanpa kulit di restoran mewah tersebut dihargai US$ 260 .
3. Ikan bass yang disajikan dengan kaviar di Brussels, Belgium

Alsace Pinot Blanc merupakan taman berlokasi private yang terletak di Bruneau, Brussels, Belgium. Tempat makan berkelas ini menyediakan menu yang sangat menggoda iaitu, "Fillet of Bass with Imperial Osetra Caviar". Ikan Bass yang telah di fillet disajikan dengan kaviar yang berasal dari ikan albino langka yang hidup di laut Kaspia. Harganya US$ 200 .
4. Kambing panggang di Dubai, Uni Emirat Arab

Gordon Ramsay's Verre memiliki chef selebriti yang menyajikan masakan Eropah moden yang khas dan berbeza. Tempat ini mendapat pengakuan internasional dan sering mendapat pujian dari para pengkritik kuliner. Salah satu menu handalannya adalah "Roast Lamb with Aubergine Gratin". Yaitu, kambing panggang yang disajikan dengan terong, ditaburi parutan keju dan tomato. Harganya US$ 70 .
5. AIs krim di New York, Amerika Syarikat

Menu ais krim "Golden Opulence Sundae" di New York City's Serendipity, dihargai US$ 1000 . Boleh dikatakan menu tersebut adalah ais krim sundae termahal di dunia. Isinya sundae tersebut iaitu ais krim vanilla, yang bahan dasarnya berkualiti tinggi berasal dari Tahiti dan Madagaskar.
Selain itu, ada ais Krim Cokelat Chuao yang berasal dari daerah pantai di Venezuela. Toppingnya terdiri dari buah-buahan Parisian, kaviar Grand Passion. AISs krim dihiasi dengan emas 23 karat berbentuk daun dan disajikan dalam gelas kristal Harcourt berbentuk piala. Sudu untuk menyuap ais krim sundae terbuat dari emas 18 karat.

FOTO: Cubalah Naik Roller Coaster Ala Mariah Carey

Posted: 10 Oct 2012 04:00 AM PDT


Roller Coaster biasanya menjadi wahana yang menakutkan bagi sebagian besar orang. Namun, hal ini tidak berlaku bagi Mariah Carey. Cara Mariah naik roller coaster berbeda dari siapapun yang pernah naik wahana tersebut. Ini dia cara Mariah Carey naik roller coaster yang patut dicoba!

Lambaikan tangan kepada para penggemarmu.

1

Jangan tinggi-tinggi angkat tanganmu.

2

Lambaikan tangan lagi dengan cara yang anggun.

3

4

5
(via Buzzfeed)

Sejarah Kata 'HOAX'

Posted: 10 Oct 2012 03:00 AM PDT


Hoax adalah suatu kata yang digunakan untuk menunjukan pemberitaan palsu atau usaha untuk menipu atau mengakali pembaca / pendengarnya untuk mempercayai sesuatu yang biasanya digunakan dalam forum-forum internet.


Tapi mungkin kebanyakan netter yang banyak menggunakan kata hoax justru tak tahu bagaimana sejarah penggunaan kata hoax sendiri. Kata hoax sebenarnya muncul pertama kali di kalangan netter Amerika, kata hoax didasarkan pada sebuah judul filem yang berjudul The Hoax.

The Hoax adalah sebuah filem drama Amerika 2006 yang disutradarai oleh Lasse Hallström. yang diskenario oleh William Wheeler, film ini dibuat berdasarkan buku dengan judul yang sama oleh Clifford Irving dan berfokus pada biografi irving sendiri, serta Howard Hughes yang dianggap dianggap membantu menulis.

Banyak kejadian yang diuraikan Irving dalam bukunya yang diubah atau dihilangkan dari film, dan penulis kemudian berkata, 'saya dipekerjakan oleh produser sebagai penasihat teknis film, tapi setelah membaca naskah terakhir saya meminta agar nama saya dihapus dari kredit film.' Itu mungkin disebabkan kerana plot naskah tak sesuai dengan novel aslinya.

Sejak itu, film hoax dianggap sebagai film yang banyak mengandung kebohongan, sehingga kemudian banyak kalangan terutama para netter yang menggunakan istilah hoax untuk menggambarkan suatu kebohongan, lambat laun, penggunaan kata hoax di kalangan netter makin gencar. Bahkan khabarnya kata hoax digunakan oleh netter di hampir seluruh belahan dunia

Presenter Cantik Pengsan Ditengah-Tengah Acara Tv

Posted: 10 Oct 2012 02:00 AM PDT


Setelah satu menit dia mempromokan sebuah tablet kid-friendly baru. , Di samping  pakar elektronik QVC, Cassie Slane, pengsan di televisyen, live di depan jutaan penonton di seluruh Amerika. Fans dari saluran belanja yang menyaksikan shock pada saat pertengahan deskripsi tentang FabTab Pro Tablet, Nona Slane tiba-tiba mulai menepuk-nepuk dadanya dan merasa pusing, jatuh ke co-host, Dan Wheeler tadi malam. Mr Wheeler  bertahan pada segmen sementara kamera memotong dengan gambar dari tablet Android dan ia terus berbicara tentang fitur-fiturnya.



Seorang penonton yang memposting aekaman acara di You Tube tertawa: 'Terus jualan, kawan. " Tapi penggemar lainnya dari acara tersebut lebih peduli dan mengirim pesan Facebook kepada host QVC, Carolyn Gracie yang dengan cepat menggantikan Flane setelah kejadian, tentang berita kesehatannya.


Presenter itu sendiri tidak merinci penyebabnya pengsan, tapi memposting pesan hari ini mengatakan: "Terima kasih kepada semua orang untuk kata-kata baik Anda. Saya merasa jauh lebih baik hari ini!''. Ini bukan pertama kalinya seorang presenter QVC telah pengsan selama rekaman live, dan Slane pernah pingsan pada QVC di masa lalu. Pada 2010 ia jatuh dengan e-reader ketika mendemo produk. (DAILYMAIL.CO.UK)

Bag Hermes Birkin Milik Rihanna Ternyata Palsu

Posted: 10 Oct 2012 01:30 AM PDT


  • detail berita





Sumber

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS