Nuffnang

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

sumber :-

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Sekitar Finale Jumbo Queen 2011 Part 1

Posted: 02 Nov 2011 08:15 PM PDT

Walaupun ini kali kedua Budiey hadir di menyaksikan Jumbo Queen, namun sebenarnya, pertandingan Ratu Jumbo ini sudah pun kali ke-4 diadakan. Pada saya, pertandingan ini sangat bagus dan lain dari yang lain. Sangat unik kerana ia  satu-satunya pertandingan ratu cantik yang menampilkan kesemua pesertanya terdiri daripada wanita yang berbadan besar dan gemuk.

Part 1

Part 2

Part 3

Suasana ruang legar Sungei Wang Plaza pada malam itu sangat hingar bingar dengan jeritan dan tepukan dari penyokong peserta. Siapa kata orang gemuk tak cantik dan berkeyakinan tinggi, kalau tak masakan semua dipuji dan menerima tepukan gemuruh dari penonton. Kalau tak pun, mereka takkan masuk dalam pertandingan ini. Jadi, tahniah kepada semua peserta kerana berani tampil. Cuma dari segi bakat persembahan, mereka seperti tak banyak buat persiapan. Mungkin masa terlalu singkat. Jadi tak banyak persembahan yang begitu out standing.

Jumbo Queen 2011 sekali lagi menemui pengikut setianya dianjurkan oleh Sungei Wang Plaza pada 1 November 2011 yang lalu. Tepat jam 7.30 malam, acara tahunan ini dimulakan dengan tarian pembukaan yang seterusnya memperkenalkan kesemua finalis Queen Jumbo 2011. Terdiri daripada 10 orang wanita gagah perkasa yang bersaing di peringkat akhir yang sanggup bekerja keras menerima cabaran dalam 3 pusingan dimulakan dengan peserta beragam dalam pakaian kasual yang ditaja oleh Joan Allen & Joan Sukan pada bahagian pengenalan diri diikuti dengan pertunjukan bakat terpendam mereka.

Pusingan akhir pula menyaksikan peserta memakai pakaian jamuan petang. Para peserta diadili berdasarkan penampilan personaliti sebenar mereka, keyakinan, prestasi keseluruhan dan sokongan daripada penonton dan peminat mereka di Facebook.

Sepuluh peserta bertuah yang berjaya ke pusingan akhir ialah:

Jumbo Queen 2011

1. Kelly Ong Kay Li dengan berat 95 kg berumur 26 tahun

Jumbo Queen 2011

2. Purnisha dengan berat 112 kg berumur 31 tahun

Jumbo Queen 2011

3. Winnie Goh Yea Min dengan berat 117 kg berumur 29 tahun

Jumbo Queen 2011

4. Nor Intan Julyana Alias Pretty Diamond dengan berat 100 kg berumur 33 tahun

Jumbo Queen 2011

5. Chan Ang Li Honey dengan berat 89 kg berumur 22 tahun

Jumbo Queen 2011

6. Yoong Swen Bulan dengan berat 94 kg yang berumur 21 tahun

Jumbo Queen 2011

7. Sharon Lim Su Ling dengan berat 120 kg berumur 23 tahun

Jumbo Queen 2011

8. Irene Wee dengan berat 85 kg yang berumur 22 tahun

Jumbo Queen 2011

9. Azurah dengan berat 120 kg berumur 37 tahun

Jumbo Queen 2011

dan Theresa Chin Tze dengan berat 104 kg berumur 39 tahun

Peserta yang paling berat ialah Sharon Lim yang mempunyai berat 120kg pada usia 23 tahun manakala yang paling ringan ialah Irene Wee yang mempunyai berat 85 kg pada usia 22 tahun yang juga merupakan peserta paling muda dalam pertandingan ini bersama Honey Chan Ang Li yang beratnya 89 kg.

Kalau nak tahu, semua peserta ini datang dari pelbagai latar belakang dan pekerjaan seperti pakar kecantikan, pengurus admin, pembantu peribadi, juruwang, pelajar, pembeli kanan dan pelajar.

Jumbo Queen 2011

Pertandingan ini terbuka kepada wanita tunggal dan berkahwin dengan berat badan sekurang-kurangnya 80kg. Pertandingan tahun ini menerima kira-kira 100 borang pendaftaran dan hanya 30 dipilih untuk menyertai pertandingan ini selepas sesi temuduga yang ketat.

Jumbo Queen 2011

Jumbo Queen 2011

Jumbo Queen 2011

Jumbo Queen 2011

Jumbo Queen 2011

Jumbo Queen 2011

Jumbo Queen 2011

Jumbo Queen 2011

Jumbo Queen 2011

Jumbo Queen 2011

Jumbo Queen 2011

Jumbo Queen 2011

Jumbo Queen 2011

Jumbo Queen 2011

Jumbo Queen 2011

Jumbo Queen 2011

Jumbo Queen 2011

Jumbo Queen 2011

Jumbo Queen 2011

Tags:

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Jumbo Queen 2011 Final
  • Gambar Pemenang Jumbo Queen Malaysia 2010
  • Gambar Sekitar Pusingan Separuh Akhir Ratu Jumbo 2011
  • Sekitar Party Ulangtahun Budiey.com Ke-4 – Pendaftaran Part 2
  • Pertandingan Ratu Jumbo 2010 di Sungei Wang Plaza 26 Oktober
  • Winner The Perfect Gentleman ntv7
  • Peraduan Jom Menonton Filem Jumbo Gajah Biru
  • U Mobile Supports Young Talents With Pop Star 2011
  • Diana Daniel, Lisa Surihani, Dafi di Gerai Juz Jumbo Suria FM
  • Suara Akim dan Mila dalam Filem Jumbo Gajah Biru
  • Full content generated by Get Full RSS.

    Diskaun Tiket Konsert Maher Zain Live di Kuching

    Posted: 02 Nov 2011 09:22 AM PDT

    Dipersembahkan oleh CATS FM, Nikmati Baucer Diskaun Sebanyak 30% untuk Konsert Maher Zain Live di Kuching, Sarawak 2011

    Berita baik buat semua peminat Maher Zain yang mahu menyaksikan konsert solonya, Maher Zain Live in Sarawak di Stadium Perpaduan Kuching pada 19 November depan, jualan tiket untuk konsert itu sudah pun di buka dan kini laris bagai goreng pisang panas.

    Justeru, untuk mengelakkan kekecewaan kerana kehabisan tiket, peminat bolehlah mendapatkan tiket konsert anjuran Marctensia Concerts dan dipersembahkan oleh CATS FM itu, dengan mengunjungi beberapa premis terpilih serta menghubungi talian yang tertera.

    Antara lokasi terpilih itu adalah Speedy Video, Hock Lee Center, Kuching Sarawak (+6082-341 080), Speedy Video, Wisma Saberkas, Kuching Sarawak, (+6082-413 979), Speedy Video, The Spring Mall, Kuching Sarawak, (+6082-415 350), Speedy Video, Bintang Plaza (2), Miri Sarawak, (+6085-438 418), Speedy Video, Imperial Mall, Miri Sarawak, (+6085-426 215) dan Speedy Video, Boulevard Shopping Complex, Miri Sarawak, (+6085-438 431).

    Maher Zain - Making Of Insha Allah Music Video - London - UK - 2010 - 3

    Harga tiket yang dikenakan untuk konsert berkenaan ialah RM103, RM203, RM303 dan VIP.

    Sebagai hadiah untuk peminat yang begitu setia menyokong Maher Zain, CATS FM juga akan mengagihkan baucar diskaun sebanyak 30 peratus untuk pembelian tiket dan ia boleh didapati di kaunter CATS FM bertempat di lobi pusat membeli-belah The Spring Mall bermula Jumaat ini sehingga Ahad dari jam 11 pagi hingga 9 malam.

    Tidak membuat persembahan berseorangan, sebaliknya penyanyi ini akan ditemani dua artis undangan iaitu Mesut Kurtis dan Irfan Makki.

    Konsert Maher Zain Live In Sarawak itu juga bakal menjadi konsert bersejarah buat penyanyi kelahiran Lubnan itu apabila menjadi konsert pertamanya di luar Lembah Klang. Dan pastinya detik itu akan menjadi peristiwa penuh bermakna sepanjang kerjayanya sebagai seorang penyanyi.

    "Ini adalah konsert pertama saya di luar Lembah Klang dan disebabkan itulah saya tidak sabar untuk bertemu dengan peminat saya di Sarawak serta melihat sendiri bagaimana sambutan mereka. Saya juga tak sabar untuk melihat sendiri pemandangan indah di sana,"katanya sambil menjanjikan sebuah persembahan hebat kepada peminatnya.

    Konsert Maher Zain Live In Sarawak ini turut mendapat sokongan kerajaan negeri Sarawak melalui Kementerian Pelancongan Sarawak yang mengharapkan konsert itu nanti juga bakal menjadi salah satu daya tarikan pelancong ke negeri itu.

    Penyanyi yang dikenali menerusi lagu Insya-Allah itu sebelum ini turut mencatat sejarah apabila album "Thank You Allah" berjaya dijual sebanyak 120,000 unit di negara ini sekali gus melayakkannya menerima lapan anugerah platinum atas kecemerlangannya itu.

    Untuk mendapatkan maklumat lanjut berhubung konsert itu serta aktiviti yang mengiringinya, jangan lupa untuk terus bersiaran bersama saluran radio CATS FM. Selain CATS FM, konsert ini turut mendapat kerjasama Utusan Sarawak, New Sarawak Tribune serta TV3 sebagai rakan media rasmi.

    Untuk keterangan lanjut bolehlah melayari laman sesawang
    marctensia.com.my atau hubungi talian 03-20921199 atau 082-415350.

    Tags:

    Click on the following buttons to share this article with your friends:

    Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Konsert Maher Zain di Sarawak November Depan
  • Gambar Maher Zain di Sidang Media Showcase Maher Zain
  • Konsert Altimet Live Sepang Circuit
  • Ticket Super Junior Asia Tour Super Show 2 Live in Malaysia 2010
  • Tiket Konsert Final One In A Million OIAM Untuk Peminat Shila
  • Majlis Aidilfitri Bersama Anuar Zain Anjuran Anuar Zain Network Sdn Bhd
  • Sneak Preview Rakaman Konsert Fenomena Anuar Zain & Ziana Zain
  • Promosi Awal Tiket Konsert SunBurst Kuala Lumpur 2008
  • Poster Konsert SATU Dato' Siti Nurhaliza di Istana Budaya
  • Showcase Eksklusif Bersama Anuar Zain di Grand Hyatt Singapore
  • Full content generated by Get Full RSS.

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS

    Zon Artis

    sumber :-

    Zon Artis


    Tak Tahan Sikap Suami Punca Kim Kardashian Fail Penceraian

    Posted: 01 Nov 2011 11:34 PM PDT

    KIM KARDASHIAN DIVORCE

    Semalam, kami postkan artikel Kim Kardashian Fail Penceraian Terhadap Suaminya. Alasan dia mengambil keputusan menfailkan penceraian terhadap suaminya itu disebabkan tidak mempunyai persefahaman nyata benar.

    Hubungan Kardashian dan Humphries bertambah parah apabila Humphries kini menganggur setelah mengalami krisis dengan NBA, sedangkan Kardashian berusaha keras menaikkan nama programnya, Keeeping Up With Kardashian.

    Tambah memburukkan lagi keadaan, Humphries dikatakan banyak menggunakan wang Kardashian dan tanpa segan silunya menggunakan wang tersebut untuk berjoli dan berparti dengan beberapa gadis di Miami dan New York. What the?

    Kalau dah guna duit isteri plus digunakan pula untuk berjoli dan berparti, memang wajarlah Kim Kardashian menfailkan penceraian kerana kalau kami di tempat Kim Kardashian, kami juga akan buat perkara yang sama. Serius!

    Untuk info, tempoh perkahwinan Kardashian dan Humphries adalah antara yang paling singkat di Hollywood, namun masih belum mengatasi rekod perkahwinan Britney Spears dan Jason Allen Alexander yang hanya bertahan 56 jam.

    Related Posts with Thumbnails Full content generated by Get Full RSS.

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS

    Sensasi

    sumber :-

    Sensasi


    Khairul Fahmi jawab isu minum arak di Bukit Bintang

    Posted: 02 Nov 2011 02:05 AM PDT

    Penjaga gol pasukan bola sepak negara, Khairul Fahmi Che Mat atau lebih dikenali sebagai Apek yang sebelum ini dikatakan memutuskan pertunangan dengan teman wanitanya akibat kehadiran orang ketiga, sekali lagi terbabit dalam kontroversi apabila gambarnya bersama beberapa wanita seksi di restoran eksklusif disiarkan dalam blog dan portal hiburan.GAMBAR Apek  bersama beberapa wanita seksi  ketika beliau menghadiri majlis hari jadi di sebuah restoran makanan Itali di Bukit Bintang, Kuala Lumpur baru-baru ini tersebar  di internet.
    Khairul Fahmi berkata, gambarnya bersama kenalan, Dahlia Teck dan beberapa rakan wanita itu dirakam ketika beliau menghadiri majlis hari jadi di sebuah restoran makanan Itali di Bukit Bintang, Kuala Lumpur baru-baru ini, tetapi menafikan mengambil minuman keras walaupun minuman itu ada dihidangkan seperti dalam gambar berkenaan.
    "Saya tidak sentuh (arak) dan muka saya ketika itu merah kerana suasana dalam itu (parti) panas dan sesak, menyebabkan muka saya jadi begitu. Dalam parti itu, saya duduk dengan orang yang saya kenal dan ada juga saya tidak kenal langsung. Jadi, saya tidak tahu siapa yang mengambil gambar itu atau siapakah empunya sebenar gambar itu.

    "Bila saya tengok gambar itu pagi tadi (semalam), selepas dimaklumkan seorang rakan, saya agak terkejut. Tetapi, saya ingin menegaskan yang saya tidak ada kaitan dengan benda itu (arak) seperti dilihat dalam gambar," katanya ketika dihubungi ketika membuat pemeriksaan kesihatan di Majlis Sukan Negara (MSN), semalam.

    Beliau mengulas mengenai gambarnya bersama Dahlia serta dua wanita lain, manakala foto kedua menunjukkan enam wanita termasuk Dahlia bergambar di tempat yang sama.

    Mengulas lanjut, Apek berkata dia sentiasa menjadi perhatian umum, selain ramai yang mahu bergambar bersamanya.
    "Ke mana saya pergi, sudah pasti akan bertemu peminat dan mereka mahu merakam gambar. Pada parti hari jadi berkenaan, saya tidak terkecuali menjadi perhatian dan ada yang mengambil gambar," katanya.

    Bagaimanapun, Khairul Fahmi enggan mengulas lanjut mengenai perkara itu kerana bimbang menjejaskan prestasi permainan dan persiapannya menjelang Sukan Sea 2011, di Indonesia, namun berjanji akan menjelaskannya lebih lanjut selepas kejohanan itu.

    "Memang pada saat ini, saya mahu memberi tumpuan kepada Sukan Sea. Saya tidak mahu terlalu memikirkannya kerana sudah dekat (perlawanan). Selepas perlawanan selesai, saya akan memberikan penjelasan kepada media dan buat apa yang patut.
    Kalau boleh memang saya tidak mahu beban fikiran dengan benda seperti ini (kontroversi)," katanya.

    Sebelum ini, Apek memutuskan pertunangan dengan Aimie Harmelia Mohd Hashumi atau Elia, 22, tetapi menafikan ia berpunca daripada orang ketiga yang dikenali sebagai Dahlia.

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS

    borak kosong

    sumber :-

    borak kosong


    Video Hakim Yang Memukul Anaknya Dengan Tali pinggang Membuat Kemarahan Besar di Internet

    Posted: 02 Nov 2011 09:00 PM PDT


    Setelah video kekerasan terhadap anak ini diupload di YouTube dan menyebar secara masif ke masyarakat luas, gelombang kemarahan menyerbu hakim William Adams dari Aransas. Para netter menyebut ia tak layak menjadi seorang hakim.


    Tarikh di YouTube menyatakan bahawa video ini diupload pada 27 Oktober 2011. Namun dari deskripsi videonya kita mengetahui bahawa kejadian didalamnya terjadi pada tahun 2004.

    Apa yang terakam dalam video tersebut adalah kejadian ketika anak dari hakim William Adams, Hillary Adams, mengalami penganiayaan melalui pukulan dari tali pinggang ke tubuhnya. Hal itu kerana Hillary yang menderita ataxic cerebral palsy (yang menyebabkan ia kecanduan dengan teknologi) menggunakan komputer untuk mengambil lagu dan bermain game yang ketika itu tidak dapat dibeli secara legal.

    Dalam video juga terlihat ibunya melakukan hal yang sama seperti yang dilakukan oleh ayahnya, namun Hillary mengatakan ibunya, yang saat ini sudah cerai dengan ayahnya, melakukan hal itu kerana emosinya tidak stabil kerana sering mengalami kekerasan dari William. Ibunya juga telah meminta maaf tidak dapat mengentikan tindakan kekerasan yang sudah dilakukan suaminya semenjak lama.

    Setelah diperiksa di internet, Hakim ini juga ternyata pernah dituduh korup, penganiaya anak, pembohong dan pembuat konspirasi dari user whocares1222 di RipoffRecount pada 10 Disember 2010 yang tidak disebutkan tahunnya. User tersebut mengaku telah melihat sebuah kes dimana seorang ibu mengadukan suaminya yang psikopat dan suka melakukan kekerasan parah terhadap anaknya yang masih berusia 6 tahun. Ibu itu menunjukan bukti laporan kesihatan dari hospitalyang telah memeriksa anaknya. Namun secara aneh, hakim William Adams mengatakan bahaa bukti itu tidak sesuai.

    Saat ini berita tersebut sudah menjadi hit di beberapa situs internasional semenjak seorang pengguna dari reddit memposting video tersebut 8 jam yang lalu. Beberapa user dari situs tersebut sudah mulai bertindak dengan melaporkan video ini ke pemerintah dan polis.



    sumber: YouTube via reddit

    Aktres ini dakwa gambar bogelnya hanya untuk suami

    Posted: 02 Nov 2011 08:40 PM PDT

    LOS ANGELES, Amerika Syarikat (AS) - Aktres Scarlett Johansson bercakap mengenai skandal gambar bogelnya dalam wawancara bersama majalah hiburan, Vanity Fair kelmarin.

    Dalam wawancara itu, Johansson berkata, tidak salah dia merakamkan sendiri foto-foto bogel tersebut kerana koleksi berkenaan adalah untuk suaminya ketika itu, Ryan Reynolds.

    "Saya mengetahui sudut terbaik saya. Saya bukannya bergambar untuk majalah lucah. Gambar-gambar ini untuk suami saya. Kalau saya bergambar porno sekali pun, ia bukan satu kesalahan," kata aktres berkenaan.

    Popular menerusi filem The Avengers, aktres berusia 26 tahun itu menjadi mangsa penyebaran gambar-gambar bogelnya di Internet pada September lalu selepas akaun e-mel peribadinya diceroboh penggodam komputer.

    Wawancara eksklusif itu disiarkan dalam edisi Disember Vanity Fair yang akan berada di pasaran AS pada 9 November ini. - Reuters

    sumber : kosmo online

    Gila..suami denda isteri kerana lahirkan anak perempuan

    Posted: 02 Nov 2011 07:52 PM PDT

    Suami minta RM1,561 sebelum benar isteri pulang PATNA: Tindakan seorang lelaki di Bihar kelmarin mengenakan denda kepada isterinya 25,000 rupee (RM1,561) kerana melahirkan bayi perempuan, memaksa pentadbiran tempatan campur tangan.
    Nargis, bayi perempuan yang dilahirkan di kampung negeri jiran Uttar Pradesh adalah antara bayi yang diiktiraf sebagai penduduk dunia ke-7 bilion.
    Pihak berkuasa campur tangan dalam isu itu selepas Mohammad Manzoor, dari daerah majoriti Islam di Purnea, Bihar menghalau isterinya, Shahnaz, 30, dari rumah mereka dan hanya membenarkan beliau kembali ke rumah itu selepas membayar denda yang dikenakan. Menurut pegawai di kawasan itu, Manzoor turut mengisytiharkan denda akan berganda jika isterinya melahirkan bayi perempuan lagi, lapor Gulfnews. "Saya tidak mahu anak perempuan, ini terlalu membebankan," katanya. Ditinggalkan tanpa pilihan, wanita itu mengemukakan aduan kepada pentadbiran daerah tempatan untuk mendapatkan bantuan. "Saya dihormati keluarga mentua sebelum ini tetapi sebaik melahirkan anak perempuan, layanan mereka terhadap saya terus berubah. Jika melahirkan bayi perempuan adalah kesalahan yang perlu dihukum, saya sepatutnya diberi anugerah kerana melahirkan dua anak lelaki sebelum ini," katanya. Menyedari kes itu agak sensitif, pihak pentadbiran segera memindahkan kes itu kepada Jabatan Pertelingkahan Keluarga yang berkhidmat dengan mengemukakan notis kepada suami dan akhirnya menyelesaikan masalah itu. "Kami benar-benar sukar meyakinkan Manzoor tetapi apa yang baik ialah berjaya menghalang keluarga itu bercerai berai," kata anggota jabatan itu yang memberi kaunseling kepada lelaki itu, Dilip Kumar Deepak dan Swati Vaishnatri. Selepas diyakinkan kaunselor, pasangan itu setuju tinggal bersama dan Shahnaz menggugurkan kes terhadap suaminya. – Agensi

    sumber : berita harian

    Kesian abang ni,isterinya guna facebook sebagai medium jual gambar separuh bogelnya

    Posted: 02 Nov 2011 06:00 PM PDT

    KUCHING: Sekali lagi facebook disalahgunakan untuk tujuan terlarang. Kali ini membabitkan seorang isteri yang menjual gambar separuh bogelnya dengan menjadikan laman sosial di Internet itu sebagai medium untuk mencari pelanggan dan proses tawar-menawar.

    Selepas lelaki yang berminat memasukkan wang ke dalam akaun banknya, wanita berusia 35 tahun itu menghantar gambar separuh bogelnya kepada lelaki terbabit melalui khidmat pesanan multimedia (MMS) di telefon bimbit.

    Perbuatan menjijikkan itu terbongkar selepas suami wanita terbabit yang hanya mahu dikenali sebagai Amri, 43, diberitahu seorang daripada lelaki yang pernah membeli gambar isterinya itu.

    "Hancur hati saya apabila mendapati apa dikatakan lelaki itu benar selepas saya memeriksa telefon bimbit serta komputer isteri.

    sumber : myMetro



    "Malah, saya menyamar dengan menggunakan nombor telefon lain untuk berurusan dengan isteri melalui facebook dan maklum balas diterima membuktikan dia tergamak menjual gambar separuh bogelnya untuk mendapatkan wang," katanya.

    Jururawat cantik ini sudah 10 kali berhubungan seks dengan budak sekolah

    Posted: 02 Nov 2011 05:45 PM PDT

    berita2.com: Seorang jururawat daerah masyarakat di Wales Utara berumur 36 tahun memiliki hubungan dengan remaja laki-laki yang berumur 14 tahun. Ia dilaporkan telah berhubungan seks 10 kali dengan remaja yang masih bersekolah.

    Victoria Horsley, sudah menjalin hubungan selama 3 tahun dan harus berakhir kerana orang tua dari remaja laki-laki tersebut mengetahui hubungan ini dan melaporkan ke pejabat berwajib.

    Sebuah sumber menyebutkan pernah melihat pasangan ini telanjang di bilik jururawat dan tidak mengenakan pakaian dalam di bangku taman. Setidaknya mereka sudah berhubungan seksual 10 kali. Atas hubungan ini sebenarnya sang remaja takut jururawat ini akan hamil.

    Namun Victoria Horsley menafikan pernah melakukan hubungan seksual dengan remaja ini. Ia menafikannya saat hadir di pengadilan disiplin.

    Pengadilan disiplin diberitahu, ibu dua anak - yang tinggal bersama pasangannya - telah bekerja sebagai jururawat daerah masyarakat di Wales Utara, Inggris sejak Julai 2003.

    Di tahun 2005 ia diduga mulai menjalani hubungan dengan remaja ini dan sering bertemu untuk pertemuan seksual rahsia. Victoria 'mengundang' remaja ini dan teman-temannya untuk masuk ke keretanya. Kadang-kadang mereka akan pergi ke sebuah pantai di Anglesey di mana teman-temannya akan dipaksa untuk menunggu didalam kereta sementara jururawat dan remaja pasangan menghilang untuk berhubungan seks.

    Atas informasi-informasi tersebut, lagi-lagi Victoria Horsley menafikannya:"Saya ingin menyangkal tuduhan secara keseluruhan. Saya telah diberitahu tentang insiden di bilik tidur rumah saya di mana dia dilaporkan menanggalkan pakaian dan aku berbaring telanjang di sampingnya. Aku ingin
    menyangkal insiden yang terjadi. Tuduhan anak itu sepenuhnya tidak benar dan mengatakan semua adalah 'kebohongan dan terbuat dari kedengkian'. "

    Walau demikian, hasil penyelidikan menyebutkan semua tuduhan tersebut terbukti dan Victoria dipecat. Ternyata bukan hanya remaja wanita saja yang dapat menarik perhatian, ternyata remaja laki-laki pun menarik di mata wanita dewasa.

    Kalau macam ni dah macam lembu

    Posted: 02 Nov 2011 11:01 AM PDT

    Kerana dendam bekas isteri eksekutif IT ini sebarkan gambar seks suaminya melalui email keseluruh kawan tempat kerja suaminya

    Posted: 02 Nov 2011 10:30 AM PDT

    In order to get revenge for an affair, the former wife of an IT company executive recently sent dozens of sex photos involving her former husband and the third party via email to many Zhongguancun companies [a technology hub in Beijing, known as the "Silicon Valley of China"]. The email not only exposed sex photos but also the "xiaosan's" true name, mobile phone number, MSN account, address, and many other personal information. According to the email, the "xiaosan" works in a Taiwanese software sales company.

    untuk cerita selanjutnya OPEN spoiler dibawah


    Spoiler:




    In order to get revenge for an affair, the former wife of an IT company executive recently sent dozens of sex photos involving her former husband and the third party via email to many Zhongguancun companies [a technology hub in Beijing, known as the "Silicon Valley of China"]. The email not only exposed sex photos but also the "xiaosan's" true name, mobile phone number, MSN account, address, and many other personal information. According to the email, the "xiaosan" works in a Taiwanese software sales company.

    The "wife" who sent this email said in the email that she and her husband had been married for 3 years, that their child is just over 1-year-old. After the child was born, she resigned from a foreign enterprise/company to become a full-time housewife. At first, the couple's relationship was still very normal, but a little while later, her husband started to not return home at nights. After her husband began treating her coldly, this wife began checking her husband's cell phone information and sure enough saw nearly 200 flirtatious text messages in his mobile phone. In order to be certain whether or not her husband was having an affair, the "wife" didn't say anything, and under the guise of a headhunter called the number where the flirtatious SMS messages originated from, adding the other party on MSN, and even becoming "friends" with the other party. To investigate the truth, the "wife" several times even met the "xiaosan" for meals, and every time the other party swiped a credit card to pay the bill. Once while paying after a meal, the "wife" discovered that the pinyin [name] on the black gold credit card was her own husband's name.

    On day in 2010 December, the "wife" stealthily took the "xiaosan's" cell phone, and after looking through the text messages the "wife" discovered that the "xiaosan" was maintaining relations with multiple men, and that her own husband was just one of them. Also within the mobile phone were sex videos of the "xiaosan" with different men. After investigating the truth, the "wife" put the cards on the table with her husband, not expecting that though her husband appeared contrite, the "xiaosan" and her husband continued their relationship. This past Spring Festival, she and her husband signed a divorce agreement.

    In order to get revenge on her ex-husband and the third party, after the Spring Festival holiday period ended, the "wife" posted dozens of sex photos involving her husband and the third party onto the internet. Amongst the aforementioned sex photos, many Zhongguancun white-collar recognized the female in the sex photos to be the female white-collar worker at the a certain Taiwanese software company in Zhongguancun whose real name had been exposed by the "wife" in the email. Many Zhongguancun company workers have named this incident "Zhongguancun Sexy Photos Gate".





    Keluarga di Ohio Mengaku Rumah Mereka Dihuni Oleh Hantu Yang Suka Berhubungan seks[Video]

    Posted: 02 Nov 2011 09:45 AM PDT

    Berapa kali anda mendengar cerita sebuah rumah yang dihuni oleh hantu menyeramkan? Pasti sering. Tapi pernahkah kamu mendengar ada hantu yang suka berchubungan seks? Wow, ini mungkin penemuan baru di dunia ilmu hantu.


    Keluarga yang menghuni sebuah rumah di Ohio mengaku rumah mereka memang di huni oleh hantu. Tapi kali ini bukan hantu biasa yang sukanya menakuti orang, melainkan hantu yang lebih suka berhubungan seks di ruang keluarga.

    "Itu nampak seperti, seperti hantu sedang melakukan seks di ruang keluarga saya! Mereka melakukan seks, kamu boleh melihat seorang wanita dengan kasur tingginya," cerita Dianne Carlisle kepada Fox8.

    "Saya belum pernah melihat hal seperti ini. Maksud saya, hantu masih punya perasaan? [Mereka] melakukan seks?"

    Pada masa lalu, Dianne memang pernah melihat seorang gadis kecil yang tiba-tiba muncul di depan dirinya dan puterinya, De'Onna Burnett. "Ia hanya berdiri disana melihat saya," ujar De'Onna.

    Dianne juga memiliki bukti foto 'hantu berhubungan seks' yang diambil oleh cucunya, Kimora, 4, ketika mereka bermain di ruangan keluarga. Dan itu bukan foto satu-satunya. Sebelumnya, ketika Dianne mencuba mengambil gambar dari kaca untuk melihat model rambutnya yang baru, ia melihat ada sosok lain di belakangnya. Hii! Dan anehnya, setelah itu ada sebuah pesan suara masuk ke handphonenya yang ia kira berasal dari saudara perempuannya yang sudah meninggal. "Ia berkata 'Saya mencintaimu'," ujar Dianne. Eh tunggu, selain bercinta, hantu sekarang juga boleh mengirim pesan lewat handphone?So..betul ke cerita ini


    sumber: fox8


    Penggabungan Dua Filem yang Hasilnya Memang Lucu

    Posted: 02 Nov 2011 08:00 AM PDT

    inilah hasil jika dua filem digabungkan






















    Bra Selamatkan Nyawa Dua Perempuan

    Posted: 02 Nov 2011 07:00 AM PDT

    Bra ternyata tidak hanya berfungsi sebagai penyangga payudara dan penunjang penampilan bagi perempuan tapi juga dapat menyelamatkan nyawa pemakainya. Dua orang perempuan lepas dari maut, berkat bra yang dikenakannya. Meskipun terjadi di dua tempat yang berbeza, namun kedua perempuan tersebut sama-sama terselamatkan dari ancaman peluru.

    Nyawa seorang perempuan asal Detroit yang tidak disebutkan identitinya ini, terselamatkan dari peristiwa penembakan yang dialaminya berkat bra yang dikenakannya. Kejadian penembakan bermula ketika perempuan berusia 57 tahun itu melihat sekumpulan perompak masuk ke dalam rumah tetangganya. Menyedari aksinya ketahuan, salah seorang perompak langsung menembakkan senjatanya ke arah perempuan itu. Peluru yang ditembakan kemudian menembus kaca jendela dan mengenai kawat bra sang perempuan. Meskipun mengalami luka, namun peluru itu tidak menembus tubuhnya.


    "(Bra) itu membuat peluru tidak menembus tubuhnya," kata Philip Cook juru cakap polis Detroit. "Dia menderita luka namun tidak mengancam nyawanya," tambahnya.

    Lain lagi peristiwa yang terjadi di Brazil. Kebiasaan menyimpan wang dalam bra yang dulu biasa dilakukan nenek kita ternyata juga dilakukan seorang perempuan Brazil. Ivonette Pereira, nama perempuan itu, terkena tembakan saat naik sebuah bas di negara bahagian Bahia, Brazil timur-laut. Ia sedang dalam perjalanannya ke Lauro de Freitas, ketika sekumpulan perompak menjadikan bas yang ditumpanginya sebagai sasaran. Aksi perampokan memang sering terjadi di ibukota Bahia, Salvador, itulah alasannya mengapa perempuan berusia 58 tahun itu, menyembunyikan uwang sebanyak 150 real (69 dolar AS) dalam bra yang dipakainya.

    Saat perompakan berlangsung, seorang polis berusaha menghadang aksi tersebut hingga terjadilah tembak menembak. Malangnya, satu peluru tersasar mengenai dada Ivonette. Meskipun ia sempat dibawa kehospital untuk mengeluarkan peluru itu, namun nyawanya selamat kerana bra yang menampung cukup banyak uang itu berhasil menahan sebagian besar impak dari peluru sesat tersebut.


    Ibu Selamatkan Nyawa Janinnya yang Dinyatakan Meninggal

    Posted: 02 Nov 2011 06:00 AM PDT

    Ceri Griffiths sangat sedih saat doktor memberitahu kalau dia mengalami keguguran saat usia kandungannya 10 minggu. Meski masih tidak percaya, dia pun menandatangani persetujuan untuk mengeluarkan janinnya.

    Dalam kesedihannya dan kebimbangannya itu, Griffiths sangat yakin janinnya masih hidup. Dia pun memohon pada pasukan medik yang memeriksannya di Treliske Hospital, Truro, Inggris.

    "Sangat menyedihkan saat aku diberitahu bayi yang sedang dikandung sudah meninggal. Saat diberitahu hal itu, sambil kita berbaring, kita tidak boleh mempertanyakannya. Tapi aku merasa yakin bayiku masih hidup di dalam sana," katanya seperti dikutip dari Mail Online.

    Wanita 37 tahun itu terus memohon pada doktor dan jururawat untuk melakukan USG(ultrasound) ulang. "Tapi mereka menjawab, kami minta maaf, bayi Anda sudah meninggal," ucapnya menirukan perkataan pihak hospital.

    Penolakan itu rupanya membuat Griffiths histeria. Dia berteriak dan meminta sekali saja dilakukan USG ulang. Akhirnya permintaannya itu dipenuhi.

    "Juturawat sampai memegang tangannya ke mulutnya kerana tidak percaya saat dia melihat ada detik jantung," kisah Griffiths.

    Tentu saja saat melihat di monitor ada detik jantung, Griffiths sangat bahagia dan bersyukur. "Peristiwa itu membuat ikatan antara ibu dan bayi semakin kuat," ucapnya.

    Griffiths melahirkan bayi perempuan itu pada Oktober 2010 lalu. Sang bayi yang sempat dinyatakan meninggal itu kini baru saja merayakan ulang tahun pertamanya.

    Bulan lalu, para peneliti mengungkapkan ada setiap tahunnya ada 400 ibu hamil yang salah didiagnosa dan dikatakan bayi dalam kandungannya meninggal. Kesalahan diagnosa ini tentunya sangat merugikan.

    Kurang ajar...Majalah Perancis Perlecehkan Nabi Muhammad

    Posted: 02 Nov 2011 05:00 AM PDT

    PARIS - Sebuah majalah yang dinilai menghina Islam terbit di Perancis. Majalah bernama Charlie Hebdo itu, menuliskan Nabi Muhammad S.A.W. sebagai editornya.

    Majalah itu dinilai melecehkan Islam kerana menghina kemenangan kelompok Islam di Tunisia dan juga Libya lewat sebuah revolusi. Kandungan dari majalah yang terbit setiap minggu ini pun berisikan lawak tentang Islam. Demikian seperti diberitakan Daily Mail, Rabu (2/11/2011).

    Di halaman belakang, digambarkan pula susuk Nabi Muhammad dengan menggunakan hidung merah seperti badut dan berkata, "Ya, Islam sejajar dengan humor."

    "Lawak ini tidak lucu, majalah ini juga dengan sengaja memprovokasi kemarahan dan ketidakbahagiaan umat Muslim, pembaca dari majalah ini tentunya akan melontarkan pandangan negatifnya. Bila majalah ini ditulis dengan tema Kristian, tentunya umat Kristian juga akan marah," ujar Aktivis Islam Perancis Ahmed Dabi.

    Meski demikian, pihak dari majalah ini mengatakan, dirinya tidak merasa membuat sebuah tulisan yang provokatif.

    "Kami memandang ini sebagai pekerjaan rutin kami. yang paling berbeza adalah munculnya sang nabi dalam sampul depan. Ini mungkin menjadi hal yang cukup langka," ujar juru cakap Sharia Weekly.

    Pada 2007 lalu, pengadilan di Paris juga menolak saman yang diajukan oleh dua organisasi Islam di Perancis yang mendakwa Charlie kerana mencetak gambar kartun dari Nabi Muhammad yang muncul di suratkabar Denmark.

    Sekira enam juta warga Muslim hidup di Perancis dan mereka pun merupakan kelompok terbesar di Eropa Barat. Insiden kartun Nabi Muhammad tersebut sangat membuat warga Muslim Perancis berang.(rhs)

    Very-very lucky pemandu ni

    Posted: 02 Nov 2011 04:00 AM PDT





    melihat suasana kenderaan..pemandu ini memang bernasib baik..
    bayangkan jika besi tajam tu kerkena kepada pemandu itu...memang bernasib baik betul
    very-very lucky

    Kerana 'skillnya' lelaki ini mampu menjual apa sahaja

    Posted: 02 Nov 2011 03:00 AM PDT

    Dengan skill yang dimiliki salesman yang satu ini, ia mampu menjual produk apapun bahkan mungkin dapat meyakinkan orang eskimo untuk membeli sebuah mesin ais krim.




    Dalam video yang diunggah ke Youtube ini terlihat Clark Olson mempromosikan sebuah kereta Toyota Corolla putih tahun 2000 dengan cara yang 'istimewa.

    Sejak diunggah pada Jun 2010, video ini telah menjadi hit dengan 200.000 tayangan.


    Hebat..Foto: Aksi Mahasiswi Cantik "Camila Vallejo" Pimpin Demonstrasi

    Posted: 02 Nov 2011 02:55 AM PDT


    Camila Vallejo memukau publik Amerika Latin. Kecantikan, kepintarannya berbicara serta keberaniannya memimpin demonstrasi mahasiswa di Chile membuatnya menjadi pahlawan baru.

    "Sejak masa Subcomandante Marcos dari Zapatista belum pernah lagi Amerika Latin terpesona dengan seorang pemimpin perlawanan," tulis the Guardian, akhbar dari Inggris.


    Berseluar jeans dan berbaju tshirt, Camila memimpin ratusan ribu rakyat Chile menuntut perbaikan sistem pendidikan. Camila pun turut menjadi sasaran gas pemedih mata yang dimuntahkan oleh polis.


    Komandan Camila, begitu panggilannya, adalah Presiden Ikatan Mahasiswa Universidad de Chile, universiti paling berpengaruh di negeri tetangga Argentina itu. Selama seabad lebih sejarah universiti ini, Camila perempuan kedua menduduki posisi ini.

    "Selama bertahun-tahun, anak muda Chile telah menjadi korban model neoliberal yang mengagungkan konsumerisme dan pencapaian personal; semua tentang saya, saya, saya. Tak ada banyak empati untuk yang lain," kata Camila.

    Inilah akibat satu lift dengan awek cantik

    Posted: 02 Nov 2011 01:00 AM PDT


    Cerita video-nya begini..seorang lelaki lagi sendirian di dalam lift, tiba-tiba masuk seorang wanita..yang kemudian..tanpa malu-malu wanita itu pun membuka bajunya..apa yang terjadi..lihat video dibawah ini...

    Parah..Bintang MTV Tonya Cooley Yang Cantik Ini Diperkosa Pakai Berus Gigi Dalam Satu Rancangan Realiti Show

    Posted: 02 Nov 2011 12:00 AM PDT

    LOS ANGELES- Tonya Cooley, bintang reality show MTV The Real World mengaku diperlakukan seperti binatang selama proses produksi pada tahun 2009 lalu.

    Menurut Tonya, dirinya juga diperkosa dengan berus gigi dalam acara MTV The Real World/Road Rules. Atas perlakuan yang diterimanya itu, Tonya mengajukan saman terhadap MTV, Bunim / Murray Production, peserta bernama Kenneth Santucci dan Evan Starkman.

    Tonya mengatakan, dua peserta lelaki mengambil berus gigi lalu memasukan dan menggosokkan berus gigi di sekitar alat kelaminnya ketika dirinya sedang tidak sedarkan diri. Bahkan, kamera juga sempat merakamnya. Demikian seperti dikutip dari TMZ, Isnin (31/10/2011).

    Tonya mengatakan, pihak produser sebenarnya tahu tentang pemerkosaan itu. Namun, mereka malah mengganti berus gigi dan tak bercerita kepada siapapun. Dalam saman yang diajukan Tonya juga menyebut peserta wanita yang lain dilucuti pakaian renangnya oleh peserta laki-laki.

    MTV Real World merupakan acara yang dibuat berdasarkan kenyataan atau tanpa naskah khusus yang tayang sejak tahun 1990. Tonya sendiri pertama kali muncul di MTV Real World:Chicago di tahun 2002.
    (rik)

    http://celebrity.okezone.com

    Gila..suami setubuhi anak sendiri setelah dapat restu dari isteri muda

    Posted: 01 Nov 2011 11:00 PM PDT

    Musiran (50) warga dari Desa Sriwangi Ulu, Sumatera Selatan, dilaporkan oleh anak kandungnya Ra (20) ke Polis Sektor (Polsek).

    Musiran dilaporkan kerana telah menyetubuhi Ra anak kandungnya sendiri. Aksi itu dilakukan sejak tahun 2010.
    Informasinya yang dikumpulkan, Selasa (1/11/2011) Musiran menyetubuhi anak dari isteri pertamanya itu ketika isteri keduanya hamil dan tidak mampu melayani gejolak nafsunya.

    Dengan dalih persetujuan isteri keduanya, Musiran akhirnya menyetubuhi anak isteri pertamanya itu.
    Untuk menncegah kehamilan, Ra disuntik oleh ayahnya sebelum digauli.

    Di hadapan petugas, Musiran mengaku tidak boleh mengingat bila pertama kali dia menyetubuhi anak kandungnya itu. Namun dia mengaku melakukan hal sejak tahun 2010 lalu.
    "Saya melakukan itu kerana waktu itu isteri muda saya sedang hamil dan keadaannya lemah. Istri muda saya juga tidak pernah melarang saya melakukan hal itu. Itulah sebabnya sejak saat itu saya terus melakukannya," ujar Musiran.

    Ketua polis Kristiyono Sik mengatakan, pelaku sudah ditahan di Mapolsek Semendawai Suku III yang ditangkap setelah mendapat laporan dari keluarga.
    Pelaku dituntut dengan pasal 46/47 UU No 23 tahun 2004 tentang penghapusan Kekerasan Dalam Rumah Tangga (KDRT), dengan ancaman penjara maksima 15 tahun penjara," jelas Tri Sopa

    http://www.tribunnews.com

    Wanita ini jatuh pengsan setelah terima surat saman sebanyak 32 ribu euro kerana kesalahan parking

    Posted: 01 Nov 2011 10:00 PM PDT

    Seorang wanita dari Silicy, Itali terkejut setelah dirinya harus membayar saman akibat kesalahan parking kereta, sebanyak 32 ribu euro .

    Bahkan ketika menerima dan melihat surat saman tersebut, wanita yang tidak disebutkan namanya itu jatuh pengsan dan terpaksa dilarikan ke hospital terdekat.

    Seperti dilaporkan harian Repubblica yang dikutip Caradvice, Isnin 31 Oktober 2011, nilai denda ini boleh dikatakan cukup pelek untuk sebuah kesalahan parking kereta.

    Kejadian itu berlaku,ketika polis setempat mengirim sebuah surat saman beserta nilai denda kepada wanita tersebut dan suami, pada bulan ini. Dalam surat saman disebutkan adanya pelanggaran yang dilakukan, yakni meletakkan kereta sembarangan dan tidak sesuai dengan ketentuan.

    Tak hanya nilai denda yang begitu besar, iaitu 32 ribu euro yang membuat wanita itu terkejut. Namun, setelah siasat ternyata ada kesalahan dari peaipan di surat saman itu. Waktu kejadian yang semestinya tahun 2008 tertulis tahun 208.

    Hasilnya, surat saman tersebut menyatakan, kesalahan lalu lintas terjadi pada 1.803 tahun lalu. Hal itu juga yang membuat perhitungan denda serta bunga, yang harus dibayar menjadi berlipat kali ganda.

    Setelah dilakukan pembetulan, ternyata wanita itu hanya membayar 102 euro . Denda itu kemudian terus dibayar oleh suaminya.

    *gambar hanya sekadar hiasan

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS