Nuffnang

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

sumber :-

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Drama Qasidah Rindu Fatihah

Posted: 06 Nov 2011 08:41 PM PST

Khas Aidiladha : Drama Qasidah Rindu Fatihah di TVi (Astro 180)

Radio Televisyen Malaysia (RTM) menerusi saluran TVi (Astro 180) dalam menghayati sambutan Aidiladha ini tidak ketinggalan untuk turut berkongsi menyajikan program menarik buat penonton setia salurannya. Nyata ia direalisasikan menerusi tayangan sebuah drama menarik Qasidah Rindu Fatihah yang bakal menermui penonton pada 12 November 2011 (Sabtu), jam 12.00 tengah hari.

Menampilkan plot kisah yang menarik untuk ditonton seisi keluarga dan menghayati erti pengorbanan sebenar seorang bergelar ibu, drama mengetengahkan lakonan berkesan Fauziah Nawi, Watie Sadali, Ika Nabella, Talha Harith, Nasir Bilal Khan, Arash Mohamad dan Fauzi Nawawi ini pastinya mampu meruntun hati sesiapa sahaja yang bergelar seorang ibu dan anak menerusi kisah kekeluargaan yang disampaikan.

Kisahnya berlegar mengenai Masinah, seorang ibu yang inginkan keturunannya terus berada di dalam lingkungan pegangan agama yang kuat. Menjalani kehidupan tanpa ditemani individu bernama suami membuatkan Masinah menjadi seorang yang kuat semangat dalam membesarkan anak tunggalnya Fatihah dalam keadaan yang serba sederhana.

Masinah terkenal di Kampung Lalang sebagai seorang yang lunak suaranya terutama apabila mengalunkan ayat-ayat suci Al-Quran, berzanji, qasidah dan sebagainya. Masinah juga mengajar anak-anak orang kampung mengaji. Anaknya, Fatihah juga mewarisi bakat ibunya dan setiap malam, mereka dua beranak akan mengajar kanak-kanak mengaji.

Masa berlalu Masinah mula menyedari jiwa muda Fatihah mula memberontak. Fatihah yang sememangnya memiliki suara yang lunak seringkali dipengaruhi oleh teman-temannya untuk menyertai pertandingan nyanyian hingga membuatkan Fatihah termakan kata-kata pujian mereka dan dia mula menyanyi di rumah kenduri kahwin.

Satu hari rahsianya terbongkar dan Masinah mengamuk bila mengetahui Fatihah menyanyi dalam majlis kenduri kahwin. Masinah mengambil keputusan untuk mengahwinkan Fatihah namun ditolak mentah-mentah oleh Fatihah. Pertengkaran besar berlaku menyebabkan Fatihah terus meninggalkan Masinah dan mengejar cita-citanya di Kuala Lumpur.

20 tahun kemudian, Fatihah telah memiliki sebuah keluarga dan perniagaannya sendiri. Dia telah berumahtangga dengan Amir, seorang ahli perniagaan dan memiliki anak bernama Fitri yang juga memiliki bakat nyanyian sepertinya. Sementara itu, Najmuddin pemuda yang ingin dijodohkan ibunya dengan Fatihah dulu juga kini telah memiliki keluarga sendiri dan seorang anak bernama Amar.

Tanpa disedari Fitri berkawan rapat dengan Amar hingga menimbulkan perasaan cinta antara keduanya. Amar membawa Fitri pulang ke kampungnya dan memperkenalkannya dengan Masinah yang sudah dianggap bagai neneknya sendiri kerana setelah Fatihah menghilangkan diri, hanya Najmuddin yang mengambil berat soal dirinya.

Sementara itu Masinah masih setia menanti kepulangan Fatihah dan berharap anaknya itu dapat pulang menemuinya sebelum dia menutup mata. Namun masih adakah kesempatan untuk mereka bertemu semula?

Saksikan kesudahan drama menarik sarat kisah kekeluargaan dan keinsafan khas Aidiladha ini hanya di TVi.

Tags:

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Razali Hussin, Yasmin Haniff dalam E-Mail Dari Ankara
  • Lagu Tema Drama Na O Me Bisikan Rindu Nyanian Han
  • Hisham Ahmad Tajudin, Shahrul Kamal dalam Drama Qasidah Mufarid
  • Pelakon Izi Yahya Meninggal Dunia
  • Senarai 14 Lagu Finalis Ke Anugerah Juara Lagu Ke-24
  • Lirik Lagu Rindu Syahdu Di Hari Raya Nurul
  • Gambar Lama Sherry Ibrahim di Majalah Mangga
  • Lirik Lagu Terbaru Nur Fatimah – Rindu
  • Drama Istimewa Aidilfitri 1430H di TV2
  • Drama Memintas Seribu Bulan Dan Email Dari Angkara
  • Full content generated by Get Full RSS.

    Pasangan Selebriti Paling Romantis di Anugerah Skrin 2011

    Posted: 06 Nov 2011 04:27 PM PST

    Pasangan manakah paling romantis, korang rasa? Sila pilih yang mana satu paling romantis.

    Pasangan Selebriti Paling Romantis di Anugerah Skrin 2011

    Anugerah Skrin 2011

    Awal Ashaari dan Scha Alyahya yang bakal kahwin tahun depan. Paling romantis

    Anugerah Skrin 2011

    Remy Ishak dan Tiz Zaqyah yang mengakui bercinta. Nur Kasih sangat!

    Anugerah Skrin 2011

    Shila Amzah dan Sharnaaz Ahmad pula masih belum pasti samada diorang betul-betul bercinta?

    Anugerah Skrin 2011

    Lama betul tak jumpa dengan Jasmin Hamid

    Anugerah Skrin 2011

    Eizlan Yusof bersama isterinya, Vie Shantie Haron. Sweet couple.

    Anugerah Skrin 2011

    Shaheizy Sam & Rafidah Ibrahim. Couple? Taklah, mereka sengaja dipadankan. Sesuai tak?

    Anugerah Skrin 2011

    Bayangkan kalau benar-benar Siti Saleha bercinta dengan Gambit. OMG OMG! Oh tidak!

    Anugerah Skrin 2011

    Joey Rahman dengan Adeline Tsen. Cute couple.

    Anugerah Skrin 2011

    Wow, Rizal… speechless tengok pasangan ini.

    Anugerah Skrin 2011

    Dua hati satu jiwa, camna tu? Siapa pilihan sebenar Fizo Omar ni, Intan Ladyana kah atau Izara Aishah kah?

    Anugerah Skrin 2011

    Ops ini bukan selebriti ya, ini adalah tetamu VIP di Anugerah Skrin 2011. Tak salah kalau diorang nak romantik kan?

    Tags: ,

    Click on the following buttons to share this article with your friends:

    Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Gambar Pasangan Selebriti di Anugerah Skrin 2011
  • Trivia: Cinta Selebriti di Anugerah Skrin 2009
  • Gambar Selebriti di Sidang Media Anugerah Skrin 2011
  • Peraduan Menangi 20 Keping Tiket Anugerah Skrin 2011
  • Poster filem Cintaku Forever & Cinta Nan Satu Sama?
  • Gambar Selebriti di Sidang Media Anugerah Skrin 2010 Part 2
  • Photo of The Day: Tema Anugerah Skrin 2009 Arabian Night
  • Peraduan Menangi 10 Keping Tiket Anugerah Skrin 2008
  • Peraduan Menangi 15 Keping Tiket Anugerah Skrin 2010
  • Sidang Media Anugerah Skrin 2008 Berkonsepkan DIAMOND
  • Full content generated by Get Full RSS.

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS

    borak kosong

    sumber :-

    borak kosong


    Pelik..Ada Penguin ‘Gay’ di Zoo Toronto

    Posted: 06 Nov 2011 09:00 PM PST

    Kedua penguin ini sering terlihat menyentuh satu sama lain dan pergi bersama setiap malam. Dan sekarang Buddy dan Pedro telah membuat penjaga di zoo Toronto bertanya-tanya apakah kedua penguin Afrika ini benar-benar adalah pasangan gay.

    Para penjaga zoo telah memperhatikan duo penguin jantan ini menunjukkan tanda-tanda perilaku kahwin, termasuk meringkik dan mempertahankan wilayah mereka.

    Tetapi hubungan aneh keduanya tidak ditakdirkan untuk bertahan lama kerana pihak zoo bermaksud untuk memisahkan mereka untuk mengakhiri kisah cinta pasangan unik ini.

    Ini disebabkan penguin Afrika saat ini terancam punah, dan zoo harus mengikuti rencana mereka untuk kelangsungan hidup spesies ini dengan memberikan pasangan betina kepada mereka agar dapat berkembang biak.

    Pasangan tak Lazim : Buddy dan Pedro, dua Penguin jantan diZoo Toronto ini menunjukan hubungan asmara yang tak lazim


    Buddy (20), dan Pedro, (10), yang dibesarkan di penagkaran di Toledo, Ohio, adalah sebahagian dari pameran penguin Afrika yang dibuka pada zoo Toronto, Amerika Syarikat (AS) sejak Mei lalu.

    Hubungan mereka, disebut sebagai 'ikatan pasangan' oleh zoo, dilanjutkan setelah mereka tiba di Kanada

    kedua penguin ini bahkan melakukan ritual yang sama dengan pasangan penguin yang akan kahwin

    Pada siang hari, ke-12 penguin ini yang terdiri dari enam pasang jantan dan betina, berenang dan bermain bersama di kandang mereka, yang mempunyai sebuah kolam dengan jendela bawah air diperuntukan bagi publik untuk melihat aksi penguin-penguin ini. Namun anehnya, setiap malam tiba Buddy dan Pedro selalu terlihat berpasangan.

    "Mereka melakukan perilaku kekasih dan kahwin seperti yang dilakukan penguin jantan dan betina pada umumnya, dan ini merupakan hal baru bagi kami" kata salah satu penjaga zoo Toronto.

    Ketika melakukan panggilan kahwin, penguin membuat suara ringkikan seperti keledai. Dimana mereka mempertahankan wilayah mereka, dan menyendiri bersama pasangan mereka.

    "Ini adalah masalah rumit, mereka nampaknya berada dalam sebuah hubungan cinta." keluh Joe Torzsok, ketua zoo Toronto.

    Ternyata, hubungan 'unik' Pedro dan Buddy bukanlah kes pertama, kerana zoo di Jepun, Jerman dan Sea World Orlando juga mencatat adanya hubungan tidak lazim di antara penguin.

    Diketahui, spesies lain haiwan yang juga menunjukkan kecenderungan homoseksual adalah zirafah, ikan lumba-lumba dan monyet.

    Sumber : dailymail

    Gajah pijak manusia (full pic)

    Posted: 06 Nov 2011 08:00 PM PST




    Kerana penisnya terlampau panjang lelaki ini kesepian kerana tiada kekasih

    Posted: 06 Nov 2011 07:25 PM PST

    Lelaki ini memiliki penis terpanjang di dunia dengan panjang 13cm pada keadaan normal dan 29cm pada keadaan ereksi. Jika dibandingkan dengan ukuran penis rata-rata lelaki iaitu 15-20cm, maka wajarlah jika lelaki yang bernama lengkap Jonah Cardeli Falcon ini digelar sebagai lelaki dengan penis terpanjang di dunia.

    Jonah Cardeli Falcon yang lahir pada 29 Julai 1970 ini juga merupakan seorang aktor Hollywood dan beberapa kali pernah membawakan acara talk show di televisyen. Beberapa filem komedi pun pernah Falcon bintangi. Tapi anehnya dengan gelar sebagai lelaki dengan penis terpanjang ini tidak membuat Falcon merasa nyaman dan mudah mendapatkan wanita untuk dijadikan pacar.

    Ia justru sudah 12 tahun tidak mempunyai kekasih. Penyebab utamanya adalah kerana ukuran penisnya yang terlalu besar dan panjang hingga membuat para gadis takut untuk berhubungan dengannya.

    "Mempunyai penis terbesar di dunia bukanlah hal yang harus disyukuri, malah itu mendekatkan saya pada kesepian dan kesendirian. Kerana tidak ada wanita yang mahu dengan lelaki berpenis terlalu besar dan terlalu panjang dari ukuran normal." ujar Jonah Cardeli Falcon yang kini hidup bersama ibunya dan sudah 12 tahun tidak mempunyai kekasih.

    "Ketika saya bertemu dengan setiap orang, mereka tidak selalu melihat mata saya saat berbicara, namun yang mereka lihat seluar saya" tambah Jonah seperti dikutip MayPesbuk dari News Softpedia.

    "Entah mereka kagum, atau mereka hairan atau merasa aneh dengan sebuah tonjolan yang amat besar ketika saya memakai seluar apapun" dia menambahkan.

    Tak hairan memang, dengan penis sebesar itu sangat sulit jika memakai seluar. "Hal ini menjadi masalah yang serius yang saya alami sejak saya masih kecil" ujar lelaki dengan penis terbesar di dunia itu.

    "Sekarang saya hanya mencari seorang wanita yang mahu menerima saya apa adanya, bukan mereka yang menganggap saya maniak sex dengan penis sebesar ini". cerita Jonah tentang keinginannya.

    Walaupun menurut beberapa wanita, lelaki dengan penis yang besar dan panjang boleh memuaskan hasrat seks mereka di atas ranjang, namun sepertinya itu belum berlaku buat Jonah.

    Ia masih harus menunggu wanita yang boleh menerima dia apa adanya dengan keadaanya sekarang. 12 tahun kesepian tanpa pasangan benar benar masalah berat sekali apalagi wanita takut kerana kelebihan isi seluar yang dimilikinya.

    Ajaib.. Ringku Devi Punya Dua Rahim, Lahirkan Dua Bayi Dari Dua Rahimnya

    Posted: 06 Nov 2011 06:00 PM PST

    Rinku Devi mengira dirinya memang mempunyai bayi kembar dalam satu rahimnya.

    Namun dirinya tak tahu kalau dirinya itu memiliki apa yang istilah medis disebut uterus didelphys atau rahim double.

    Isteri tentara itu pun melahirkan ke-2 bayinya melalui 2 rahimnya dimana kelahiran seperti itu berlaku 1 berbanding 50 juta.

    Adapun kedua bayi Rinku lahir premature namun sihat dengan berat 2 kg dan 1,5 kg di Patna, India utara.

    Selama persalinan, para doktor mendapati Rinku Devi telah mengandung anak-anaknya sebulan terpisah selama siklus menstruasi berturut-turut.

    "Aku baru mengetahui tentang memiliki 2 rahim saat aku sedang dalam kesakitan menjelang melahirkan," ujar ibu 28 tahun itu.

    "Aku tak tahu bagaimana untuk bereaksi. Aku sedang kesakitan dan cukup takut. Aku tak pernah mendengar hal semacam ini sebelumnya," ujar Rinku lagi seperti dilansir dari situs Metro.

    Ahli kandungan, Dr Dipti Singh yang membantu persalinan kedua bayi premature itu dengan operasi Caesar di hospital bersalin Mati Sadan Parijat di Muzaffarpur.

    " Aku tahu dari data kesihatannya kalau dia mengandung bayi kembar, tapi ketika aku mengerti situasinya aku sedikit terkejut. Aku belum pernah menangani kes seperti ini sebelumnya," ujar Dr Singh.

    "Rinku tak menyedari dirinya punya 2 rahim, meski dirinya melahirkan bayi pertamanya 4 tahun lalu."

    Adapun kehamilan-kehamilan macam itu sering kali cukup fatal buat ibu dan si bayi, boleh berisiko tinggi keguguran, kelahiran prematur dan berat bayi yang kurang.

    Maut disembelih lif

    Posted: 06 Nov 2011 05:00 PM PST

    KOTA KINABALU: Seorang pelayan wanita sebuah restoran makanan Cina, di sini, mati apabila lehernya hampir putus akibat tersepit di pintu lif menyimpan makanan di restoran tempat dia bekerja semalam.

    Kejadian berlaku pada jam 1 tengah hari sebelum mangsa, Lau See Yen, 20, disahkan meninggal dunia di Unit Rawatan Rapi (ICU), Hospital Queen Elizabeth (HQE) pada kira-kira jam 9.15 malam tadi.

    Sebelum kejadian, Lau berada di tingkat dua restoran berkenaan dan meletakkan juadah ke dalam lif khas yang digunakan untuk membawa makanan ke tingkat bawah.

    Tanpa disedari, pintu lif itu tertutup secara tiba-tiba menyebabkan kepala mangsa tersepit dan lehernya hampir putus.

    sumber : myMetro

    Dalam suasana kelam-kabut, mangsa cuba dibantu rakan sekerja dan seorang doktor yang menikmati makan tengah hari di restoran berkenaan memberikan bantuan pernafasan.

    Ditahan kerana curi sandwich daripada remaja 13 tahun

    Posted: 06 Nov 2011 04:00 PM PST

    PENNSYLVANIA - Polis Pennsylvania, Amerika Syarikat (AS), menahan dua orang lelaki yang mencuri roti sandwich dari seorang remaja berusia 13 tahun.

    Polis mengatakan, kedua perampok ini mengacukan pistol mainannya ke remaja tersebut dan memaksa remaja itu untuk mengosongkan sakunya.

    Salah seorang perampok yang berusia 21 tahun memerintahkan kanak-kanak itu untuk tidak bergerak. Apa bila remaja itu bergerak, dirinya akan menembaknya. Remaja itu pun mulai mengeluarkan isi sakunya. Demikian seperti diberitakan Orange, Ahad (6/11/2011).

    Setelah itu, perampok tersebut mengambil roti sandwich milik korban dan mengabaikan telefon genggam yang sudah dikeluarkan remaja itu dari sakunya. Perampok itu langsung memasuki kereta dan kabur.

    Korban langsung menelefon 911 untuk bantuan polis dan pada polis pun langsung mengambil tindakan pengaduan itu dengan cepat.

    Polis akhirnya berhasil menndapatkan pistol mainan dan sandwich yang dicuri oleh dua orang perampok tersebut.(rhs)

    Video kucing menghalau beruang gegarkan You Tube

    Posted: 06 Nov 2011 10:01 AM PST

    Sang kucing bernama Mimine rupanya terganggu kala seekor beruang menceroboh rumah majikannya di Quebec, Kanada. Meski sang beruang berukuran jauh lebih besar dari tubuhnya, Mimine tetap melawan

    Gaya Telanjang di festival Muzik Coachella 2011

    Posted: 06 Nov 2011 09:30 AM PST

    Sejumlah artis ternama menghadiri Coachella Valley Music and Arts Festival 2011 yang berlangsung di California, minggu ini.

    Ini adalah festival muzik yang menyajikan beragam tema dan kali ini tema yang diangkat adalah kaum hippie. Ini boleh dilihat dari cara berpakaian para penonton. Selebriti yang hadir antara lain anak Demi Moore dan Bruce Willis bernama Tallulah Willis, serta artis yang bermain di Transforme, Rise of The Fallen, Isabel Lucas.

    Ada juga Paris Hilton, Vanessa Hudgens, dan sejumlah selebriti ternama lainnya


    aksi di festival musik Coachella 2011 di California


    Aktris Isabelle Lucas dan kekasihnya


    Paris Hilton dan kekasihnya


    Penonton di festival Musik Coachella 2011

    Isteri Ice-T sengaja pamer tubuhnya yang montok ke Paparazzi

    Posted: 06 Nov 2011 08:45 AM PST

    berita2.com: Coco,isteri Ice-T mempamerkan lekuk tubuhnya yang montok dengan mengenakan bikini bermotif haiwan. Dengan kulit coklatnya, ia berenang, bersantai di papan surfing di pantai Miami. Semua aktivitinya terakam di kamera paparazzi. Lalu, fotonya dengan dengan payudara yang menyembul diterangi sinar matahari dan basah tersiram air laut, bermunculan menghiasi berbagai media.

    Coco menulis di tweeter minggu ini: "Aku pergi ke Miami. Miami memiliki cuaca yang bagus, pantai yang sempurna. Aku dikerumuni kamera dan tentunya paparazi. Saya menunjukkan bagaimana saya bekerja di air." Rasanya tepat disebut ekshibisionis.

    Inilah Selebriti-selebriti Pilihan Hantu

    Posted: 06 Nov 2011 07:47 AM PST

    Ternyata hantu juga tertarik terhadap selebriti. Mereka pun memilih-milih selebriti yang didekati. Berikut selebriti yang sudah sering didekati hantu.

    1. Michelle Williams

    Michelle punya pengalaman menakutkan dengan hantu. Dia pernah beberapa kali dikunjungi arwah bekas tunangannya yang telah meninggal, Heath Ledger. Michelle dikunjungi roh bintang filem Batman The Dark Night itu, tiga bulan setelah kematiannya.

    Artis yang memiliki seorang anak dari Heath bernama Matilda ini mengaku, terbangun pada pukul 03.00 pagi dan melihat furniture di biliknya bergerak sendiri. Tak lama kemudian, dia melihat bayangan mirip Heath. Pada kunjungan kedua arwah Heath, dia meminta maaf kepada Michelle kerana tidak boleh ikut merawat Matilda hingga dewasa.

    2. Matthew McConaughey

    Matthew diganggu hantu ketika pindah rumah. Dia membuat khemah di depan bilik di lantai atas, lalu tidur bersama anjingnya. "Itulah kali pertama aku melihat Madame Blue. Aku mendengar suara bass, kayu yang bergerak-gerak, juga suara anjing hutan. Jadi, aku keluar dari khemah bersama anjingku. Tapi waktu itu aku dalam keadaan telanjang bulat. Aku tidak menemukan apa-apa. Rasanya, kami boleh akur kerana dia melihatku telanjang," kata Matthew.

    3. Lady Gaga

    Gaga dikenal sebagai 'pemburu hantu'. Tentu saja, penyanyi ini tidak memburu hantu dalam erti sesungguhnya. Dia menyiapkan serangkaian peralatan untuk menghalau hantu agar tidak dekat-dekat dirinya. Salah satu ajudan Gaga bercerita, alat itu mencakup pembaca medan elektro-magnetik. Kata ajudannya, gigi harus kuat kerana mereka mengambil itu di jalan. Mereka harus melakukan ritual 'pembersihan' dari hantu di setiap tempat di mana Gaga akan melakukan konsert.

    4. Lisa Rinna

    Lisa terlibat pembuatan episode Celebrity Ghost Stories di acara Biography Channel. Di situ dia berkisah tentang rumahnya yang berhantu. Ketika puteri pertamanya berusia 6 minggu, anak itu sering tertawa dan terlihat seperti menatap pada sesuatu yang tidak terlihat. Demikian juga halnya dengan anak kedua, Emilia. Ketika Emilia masih bayi, Lisa mendengarnya tertawa sendirian. Lisa lalu masuk ke bilik bayi dan melihat seorang perempuan asing berdiri dekat tempat tidur bayi.

    5. Ke$ha

    Lagu Tik Tok milik Ke$ha ternyata berkisah tentang kejadian ghaib di rumahnya. Kerana takutnya, Ke$ha sering memujuk kawannya agar mahu bermalam di rumahnya.

    "Aku selalu cuba meyakinkan teman-teman untuk menghabiskan malam di rumahku. Sebab, aku tidak akan diganggu hantu kalau ada teman-temanku. Pernah aku terbangun suatu pagi dikelilingi oleh semua kekasihku. Aku terbangun dengan perasaan seperti P. Diddy!," ujarnya.

    6. Shayne Lamas
    Shayne berkisah, pernah terbangun pada suatu malam dan mendapati ada seseorang sedang menulis di dinding rumahnya. Kemudian di lain waktu, mendadak cermin di biliknya pecah tanpa sebab.

    7. Keanu Reeves
    Keanu pernah merasakan pengalaman dengan hantu ketika masih kecil. Saat itu, dia tinggal di New Jersey. Pada suatu malam, Keanu melihat baju tanpa lengan dan kaki melayang menuju biliknya, kemudian lenyap begitu saja.

    "Yang melihat penampakan itu bukan cuma aku, pengasuhku juga. Dia tak kalah terkejut denganku. Setelah itu, aku tidak boleh tidur sampai pagi. Dan bayangan itu terus menghantuiku di malam-malam berikutnya," kata Keanu.

    8. Anna Nicole Smith
    Pengalaman dengan hantu yang dialami Anna agak beda dari lainnya. Artis yang telah meninggal dunia pada 8 Februari 2007 itu semasa hidupnya pernah bercerita, digauli hantu.

    "Hantu merangkak naik ke kaki saya dan berhubungan seks dengan saya di sebuah apartment lama di Texas. Dulu saya fikir itu kekasih saya. Tapi ketika saya bangun, ternyata bukan. Saat itu, saya melihatnya seperti roh. Saya panik. Tapi dia tidak pernah menyakiti saya. Dia hanya memberi saya beberapa pengalaman seks luar biasa," tuturnya.

    9. Taylor Momsen
    Taylor bercerita, ibunya dibesarkan di Devil's Lake, ND. Tetangga sebelah rumahnya meninggal. Tetangga itu kaya dan barang-barangnya harus dimasukkan ke dalam muzium. "Aku pergi berburu hantunya. Aku mengambil gambar dan berbicara dengan semua barang-barangnya. Dan sebenarnya ada dua gambar yang saya ambil, salah satu tangannya di mesin tik dan seluruh tubuhnya ada di sebuah jendela," bebernya.

    10. Maksim Chmerkovskiy
    Kata Maksim, "Ada Hotel di North Carolina yang sebuah biliknya dihuni hantu seorang wanita. Semasa hidup, suami wanita itu berselingkuh sehingga membuatnya bunuh diri dengan melompat keluar jendela. Aku tinggal di bilik sebelah. Aku mendengar banyak suara dari bilik itu. Ketika aku menelepfon pelayan bilik, mereka memberitahu agar aku menenangkan diri. Mereka berkata, itu hantu. Aku langsung pindah bilik".

    Gadis ini Terpaksa Menggunakan Robot Untuk Bersekolah, Akibat Alergi Susu yang Parah

    Posted: 06 Nov 2011 06:00 AM PST

    Ketika teman-teman sebayanya menikmati waktu-waktu indah mereka di sekolah, Lauren Robinson dari Fort Collins, Colorado, AS, terpaksa harus berdiam diri di rumah. Ini disebabkan alergi susu parah yang diderita gadis berusia 14 tahun tersebut.

    Alerginya terhadap susu sangatlah parah, kerana sedikit saja ia tersentuh dengan susu atau produk yang terbuat dari susu dapat amat fatal baginya. Bahkan ia dapat kehilangan nyawanya.

    "Saya memiliki alergi susu yang berat. Kadang kala ada anak-anak yang menyentuh meja dengan tangan mereka yang belepotan susu sehabis sarapan", tutur murid kelas sembilan di Sekolah Tinggi Fossil Ridge kepada CBS Denver.

    Namun agar dapat terus melanjutkan pendidikannya, Lauren terpaksa menggunakan bantuan robot untuk menggantikannya bersekolah agar tidak kehilangan mata pelajaran.

    Berkat pertolongan Robot VGo yang dioperasikan melalui internet nirkabel ia dapat melanjutkan studinya, dan robot ini bahkan dilengkapi dengan layar untuk memudahkan para pelajar dan guru untuk melihat dan berbicara dengannya di sekolah, sementara Lauren berada di rumah.

    Lauren dapat mengendalikan gerakan robot tersebut dengan menggunakan keyboard sehingga ia dapat bergerak di antara ruang kelas. Bahkan Lauren semakin popular di sekolah, dimana ramai murid-murid lain yang berhenti untuk sekadar berbual dengannya ketika robot tersebut meluncur di koridor sekolah.


    "Terkadang agak sulit untuk mencapai kelas tepat waktu, kerana setiap orang berusaha menyentuh saya dan berbicara dengan saya." ungkapnya.

    Menurut guru besar sekolah Dr Deirdre Cook, sekolah tersebut mengeluarkan biaya untuk teknologi ini.

    "Anak-anak menjadi bersemangat ketika mereka melihatnya. Dan hal ini bererti bahawa Lauren memiliki teman di sini." ucap Cook.

    "Dia mampu berinteraksi dengan anak-anak lain dengan. Ini adalah hal yang terbaik '.kata Melissa, ibu dari Lauren.


    Meskipun lahir dengan alergi susu yang parah, Lauren sebenarnya dapat menghabiskan waktu bermain dengan teman-temannya di luar sekolah asalkan mereka tidak melakukan kotak dengan produk apapun yang terbuat dari susu.

    Sumber : dailymail

    Ini Dia Tempat Cuci Kereta Termahal Sedunia, Sekali Cuci 7,200 Poundsterling

    Posted: 06 Nov 2011 05:00 AM PST

    Gurcharn Sahota,berumur 30 tahun warga Negara Inggris itu merupakan pemilik dan pencetus idea untuk menawarkan cuci kereta dengan harga yang sangat mahal.

    Pun Gurcharn sendiri merupakan lulusan akauntan, dan dirinya menawarkan servis cuci kereta dengan harga 7,200 Poundsterling.

    Dia menggunakan satu set perlengkapan atau peralatan yang terdiri dari 100 macam pembersih kereta dan juga wax yang harganya sendiri bernilai 8,200 Poundsterling per tiub.

    Dan untuk mencuci kereta, Gurcharn perlu sekitar 250 jam untuk membersihkan kereta.

    Selain wax dan 100 macam pembersih kereta, Gurcharn juga memiliki alat pendeteksi lecet dengan menggunakan sebuah mikroskop yang biasanya digunakan polis bahagian forensik yang berharga 5 ribu Poundsterling.


    Dengan harga semahal itu, kereta-kereta yang dicuci di tempat Gurcharn bukanlah kereta murah. Kereta yang biasa dicuci Gurcharn adalah kereta mewah seperti Rolls Royce, Ferrari, Maseratis, Lamborghuni dan Jaguar.

    Dan Gurcharn menawarkan pelayanan itu sejak 5 tahun lalu di Dubai, dimana pelangggan utamanya merupakan orang-orang warga negara Inggris yang ada di sana.

    Ajaib, Surat Seorang Anak yang menyembuhkan Penyakit Kanser Ibunya

    Posted: 06 Nov 2011 04:00 AM PST

    Binder Laura bersama dengan putrinya Linzi (9) dan Alicia (2)

    Freaky News- Jika kita percaya, pasti keajaiban akan mendatangi diri kita, mungkin itu ungkapan yang sesuai untuk Binder Laura yang sembuh secara ajaib dari kanser ganas yang telah menyiksa dirinya.

    Kejadian aneh dan ajaib itu bermula dari di sahkan Binder oleh doktor bahawa dia telah menghidap penyakit kanser yang sudah menyebar dari payudara sampai kehatinya bahkan doktir mengatakan bahawa penyakitnya itu tidak dapat lagi disembuhkan.

    Tapi Linzi puteri dari Binder yang berumur sembilan tahun, menulis sebuah surat yang untuk memberi semangat pada ibunya agar dia tidak menyerah dan terus berjuang untuk melawan penyakit kansernya itu.

    Setiap hari puterinya selalu menulis surat agar membuat dirinya tetap semagat dan tidak putus ada, bahkan pada saat Ny. Binder sedang menjalani kemoterapi, puterinya tepat menulis surat selama berjam-jam dengan tujuan agar ibunya tetap semangat.

    Para doktor mengatakan bahawa kanser yang menyerang Binder sudah sangat kronik, apalagi kanser tersebut telah menjalar sampai kehatinya, kemoterapi hanya bertujuan untuk menambah umur Binder untuk beberapa waktu.

    Surat Linzi untuk ibunya

    Namun pada akhir September suatu hal aneh terjadi, pada saat dia akan melakukan scan terakhir, doktor hairan dan mengatakan bahawa kenser yang telah menyerang dirinya telah sembuh total tanpa tersisa, doktor mengatakan " Itu merupakan keajaiban".

    Binder percaya, keajaiban itu terjadi berkat surat-surat yang telah dibuat anaknya, yang telah membuat dirinya tidak putus asa, sesudah menjemput puterinya dari sekolah Binder tidak henti-hentinya menangis dan memeluk puterinya itu, Binder berkata " Aku tak boleh melakukan in tanpa dirinya, surat-surat yang telah dia tulis memberi saya alasan untuk terus berjuang.

    Dalam Linzi tertulis " Anda seperti bunga mawar merah, dan baunya sama seperti merahnya bunga tersebut, anda dapat melawan kanser, anda boleh melawannya, I love you!!" bahkan pada penggalan terakhir surat yang ditulis Linzi berbunyi " Selamat,,!!! semua kanser anda telah hilang, aku mencintaimu" dalam penggalan terakhir itu, seolah-olah bahwa Linzi yakin ibunya akan sembuh dari kanser.

    Seluar Dalam Khusus Untuk Awek yang Super Dingin

    Posted: 06 Nov 2011 03:00 AM PST

    Seluar dalam awek ini, hadir dalam berbagai model dan bentuk. tapi seluar dalam yang satu ini benar-benar unik. Musim Panas, yang kerap begitu menyengat di Jepun, membuat kreativiti pemilik adult store menciptakan seluar dalam awek yang diberi nama chilled pantsu!. alias celana dalam dingin, atau chilled panties.



    Seluar dalam cewek unik ini dijual dalam mesin pendingin, mirip yang ada di warung-warung yang isinya minuman dingin atau tin. Selintas, seluar dalam awek ini mirip dengan ice cream, kerana dimasukkan dalam cup minuman.

    Seluar dalam awek ini kabarnya laris manis setiap musim panas di Jepun. Kerana selain buat mendinginkan Mrs. V, juga boleh dipakai untuk mendinginkan kepala yang kepanasan.

    sumber : inertseven

    Bayi Berkepala Tiga

    Posted: 06 Nov 2011 02:00 AM PST


    Seorang bayi lahir dua hari yang lalu di Kota Binjai, Sumatera Utara, memiliki kepala tiga namun badannya hanya satu, dan kini bayi tersebut masih dirawat secara intensif di Rumah Sakit, Kesrem.

    Bayi yang lahir dengan operasi ceasar pada Jumaat malam (28/10/2011) itu dirawat di rumah sakit yang belum memiliki peralatan lengkap, kerana orang tua bayi tidak memiliki biaya untuk dibawa ke rumah sakit moder di Kota Medan, kata Syamsidar, nenek bayi di Binjai, Isnin (31/10/2011).

    Nabila Huda sambut Halloween? (Full pic)

    Posted: 06 Nov 2011 01:30 AM PDT




    Nabila Huda kantoi sambut Halloween ?Kebenaran belum pasti.

    Namun, selepas tiga keping gambar di'siarkan melalui sebuah program hiburan TV9, Galaksi ramai peminat hiburan Malaysia mula bertanya tanya siapakah selebriti yang di maksudkan.

    Di'minit minit akhir rancangan tersebut, dua pengacara yang petah berbicara menunjukkan tiga keping gambar sosial selebriti yang di'katakan baru sahaja bercerai dan mempunyai seorang anak.

    Penyiasat awam di forum hiburan mula mengutip semula gossip lama yang pernah tersebar dahulu tentang Nabila Huda yang di'kaitkan dengan seorang pengajar ilmu selam .

    Galaksi mendakwa gambar selebriti bersama teman teman termasuk seorang lelaki yang di dakwa kekasih baru selebriti tersebut di'ambil di Kg Salang, Pulau Tioman baru baru ini.

    bk-kalau betullah dia menyertai pesta sungguh malang nasibnya serta ibubapanya..betapa sedihnya mereka jika anak yang di sayang ni sudah tidak tahu hukum halal atau haram

    sumber : rotikaya.com

    Video ngeri..sekumpulan lelaki Russia pukul seorang wanita dan lelaki sehingga mati

    Posted: 06 Nov 2011 01:00 AM PDT

    WTF is it with Russian teenagers casually murdering innocent people & recording it, news reports are saying six young people aged 17 to 22 years have been arrested, the women lived but the two men died at the scene

    Dah puas tiduri seluruh perempuan di kotanya,lelaki ini cari mangsa ditempat lain

    Posted: 06 Nov 2011 12:00 AM PDT

    Danny James lelaki yang suka berhubungan seks terpaksa mencari mangsa baru, setelah seluruh perempuan yang ada dikotanya sudah ia tiduri semua. Playboy tersebut terpaksa pindah kota untuk mencari target lain.

    Lelaki berusia 27 tahun tersebut yang menurut pengakuannya telah meniduri lebih dari 500 perempuan ini dengan mendapatkan mangsanya, kerana pekerjaannya sebagai pembuat tato memungkinkannya berhubungan dengan ramai orang.

    Seringkali ketika seluruh perempuan di kota tempat tinggalnya di Lytham St Annes, Lanchasire, Inggris, sudah habis ia tiduri, James pindah ke kota lain untuk mencari target.

    "Setelah semua wanita di kota sudah habis saya tiduri semua, saya terpaksa naik taksi ke kota lain untuk mencari perempuan baru," ungkap Danny James seperti dikutip The Sun.

    "Saya boleh menghabiskan ratusan pound tiap malamnya hanya untuk pesta semalaman dan membawa perempuan ke hotel," tandasnya.

    Namun semua ini membuatnya merasa depresi dan menghancurkan bisnis tato yang selama ini.Pada akhirnya James pun menemui terapis Steve Pope, untuk menghentikan kecanduan seks yang ia alami.

    Kini ia memiliki pasangan tetap dan memiliki bisni tato baru di Liverpool. James pun menyamakan kisahnya dengan pemain golf dunia Tiger Woods yang memiliki masalah kecanduan seks seperti dirinya. Menurut James penyakit ini bukanlah sebuah lawak seperti yang dianggap beberapa orang.

    Saat mengikuti terapi James bahkan menemui seorang eksekutif wanita berusia 31 tahun yang tidur bersama 127 lelaki berbeza dalam waktu enam bulan. Keadaan ini bagi James tentunya membuktikan betapa kecanduan menjadi masalah penting bagi pria mahupun wanita.

    Pelajar Masakan Membuat 'Love Dessert' atau hidangan penutup dengan Viagra

    Posted: 05 Nov 2011 11:00 PM PDT

    Pelajar di sekolah memasak Colombia telah menciptakan sebuah hidangan penutup yang dibuat dengan buah markisa dan Viagra.

    Mahasiswa masakan di sekolah kuliner, SENA, di Quindio, datang ke ibukota Bogota untuk menyajikan puding khusus mereka di "Gastronomi 2009" pertunjukkan kuliner .

    Hidangan pencuci mulut yang kental dihiasi dengan krim dan cokelat, dan disajikan dalam sebuah gelas Parfait.

    Carlos Romero, pencipta hidangan penutup ini berkata petunjuk resepi menjelaskan cara aman menyajikan Viagra larut ke dalam makanan penutup.

    Makanan penutup tentu saja bukan untuk dijual, seperti Viagra yang yang berupa obat yang harus dibeli dengan menggunakan resepi.


    Sebelum tersedia luas di restoran lainnya makanan penutup harus melalui proses pemeriksaan menyeluruh dan menerima persetujuan dari "Colombia's food and drug institute"

    Rosa Maria Hernandez, seorang pejagawai di Colombia's National Institute for the oversight of Food and Medications (INVIMA), mengatakan kepada wartawan bahawa sampel makanan penutup akan diambil sehingga konsentrasi dari bahan-bahan dapat diselidiki.

    Astaga...Seorang Remaja Cuba Jual Foto Separuh Telanjang Ibunya

    Posted: 05 Nov 2011 10:40 PM PDT

    Seorang remaja berusia 18 tahun dan merupakan murid sekolah di Auckland, New Zealand, Michael, mendaftarkan atau memasukkan foto-foto telanjang dan juga separuh telanjang ibunya, Jennifer yang berusia 44 tahun di situs penjualan untuk umum, TradeMe

    Seperti yang diberitakan Ananova.com, awalnya, si remaja yang tidak mahu nama lengkapnya diketahui, memasukkan sekitar 5 buah foto telanjang ibunya ke situs tersebut untuk membuat ibunya marah setelah keduanya bertengkar.
    Situs TradeMe sendiri kemudian menghapus foto-foto tersebut dari situs mereka.

    Namun keesokan harinya, Michael kembali memasukkan foto-foto seksi ibunya, kali ini dengan seiZin ibunya.

    Kali ini alasan yang diberikan Michael adalah kerana mereka memerlukan wang ekstra.

    "Kami tak kaya atau semacamnya," ujar remaja 18 tahun itu.

    Jennifer sendiri, yang awalnya merasa terganggu saat Michael memasukkan 5 foto seksinya itu, kemudian merasa suka saat Michael memasukkan foto-fotonya untuk kedua kalinya di situs tersebut dan menganggap foto-foto itu artistik.

    "Tak ada yang tak elok dalam foto-foto tersebut. Foto-foto itu diambil oleh teman keluarga sekitar 8 tahun yang lalu," ujar Jennifer.

    "Aku ingin 50 peratus dari keuntungan penjualan tapi lebih dari itu, aku merindukan komen-komen yang ada di sana," tambah Jennifer lagi.

    Foto-foto itu sendiri telah dilihat sekitar 11.000 kali sebelum foto-foto itu juga dicabut atau dihilangkan oleh pihak management situs tersebut, dengan menyebutkan kalau foto-foto itu 'tidak pantas'.

    "Kami benar-benar tak ingin menjadi tempat dimana orang-orang memasukkan foto-foto ibu mereka dengan pakaian dalam," ujar Jon Macdonald, juru cakapTradeMe.

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS