Nuffnang

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Pasangan adakan hubungan seks atas buaian

Posted: 05 Feb 2011 09:20 PM PST

Macam-macam cara nak lepas hawa nafsu...
manusia-manusia kenapa perangai binatang yang kau ikuti....


perasaan malu diletakkan ketepi kerana hawa nafsu....


Emma gadis cantik yang bangkit kembali setelah dirogol oleh 40 orang

Posted: 05 Feb 2011 08:30 PM PST

Emma mampu bangkit dari kejadian buruk setelah 2 tahun berada dalam dilema di rogol oleh 40 orang. Kini dia menjadi pengiat sosial yang fokus menyelamatkan remaja dari korban pemerkosaan keji.

Menyakitkan. Emma seorang siswi teladan di sebuah sekolah menjadi korban pemerkosaan, kurungan dan penyiksaan oleh geng beranggotakan lebih dari 40 orang lelaki dewasa. Emma yang kini sudah terselamatkan dan bangkit dari kejadian buruk selama 2 tahun dalam sekapan geng itu.

Dia berkata statusnya sebagai siswi cantik dan teladan di sekolah berubah menjadi kelabu ketika teman-temannya sering mengajak chatting dan SMS sehingga tengah malam. Kerana ramainya penggemar dan kawan mengajak chatting, Emma sulit membezakan mana yang baik dan buruk.

Ketika itu dia diajak bertemu dengan temannya setelah puas berchatting. Dia mengira teman itu adalah seorang baik dan penggemarnya kerana tidak ada kejadian yang buruk ketika bertemu dengan kenalan yang lain.

Ternyata dugaan Emma salah, dia terjebak oleh gang keji yang biasa melakukan pemerkosaan dan mencari mangsa gadis remaja. Dalam cerita yang ditulis The Sun, pelajar yang berasal dari Scotland itu kemudian diajak oleh sekawanan lelaki dewasa. Dia baru sedar setelah terbangun dalam keadaan sangat lemah dan ketika membuka mata, dilihatnya sekitar 40 orang lelaki dewasa berdiri metertawakan Emma yang terbaring tanpa sehelai pakaian pun.
Dia berulangkali diperkosa, dipukuli  oleh geng  tersebut. Penderitaan Emma berlangsung hingga dua tahun berada dalam kurungan dan dipaksa melayani anggota geng itu tanpa belas kesian.

Setelah berjaya bebas dari kejahatan geng itu, Emma mampu bangkit kembali dan memulihkan fizik dan mentalnya. Sekarang dia sudah berusia 21 tahun punya anak dua dan menjadi pengiat sosial yang berusaha menyelamatkan para remaja agar tidak mengalami seperti dirinya Emma khuatir ramai remaja terjebak oleh rayuan dan pujian melalui SMS atau chatting melalui internet mahupun handphone. Para remaja dengan keadaan emosi yang masih lemah akan mudah terbuai oleh rayuan dan pujian. Waspadalah, kerana diantara teman itu ada yang menganggotai kumpulan yang merogol dirinya.

Apalagi di England, ramai gang-gang yang kelihatan baik  mencari mangsa anak anak sekolah untuk dijadikan budak mereka.

Semua "harta berharga" milik Emma telah dirampas dengan kejam. Beruntung nyawanya selamat setelah ditolong oleh seorang lelaki yang keluar dari kumpulan tersebut.Mereka kemudian dibawa ke WC umum bersembunyi beberapa ketika.

Walau dia sudah sampai di rumah dan bertemu dengan keluarga, Emma tidak segera menceritakan pengalaman pahit itu kepada orangtuanya. Dia bertahan dalam kesakitan dan memendam kesedihan selama setahun. Setelah keluarganya merasa aman dari cengkeraman geng seks itu, dia  mengajak keluarganya pindah rumah jauh dari tempat itu.

Dari situ Emma bangkit dan berjuang untuk menyelamatkan para remaja dari kekejaman  dengan meningkatkan kesadaran kewaspadaan. Emma menyarankan agar remaja tidak terbujuk rayu dan tetap waspada ketika ditawarkan minuman keras dan tawaran menumpang kereta mewah yang ternyata adalah sebahagian dari geng tersebut.
     
   

Kambing lahir berwajah manusia di Zimbabwe

Posted: 05 Feb 2011 07:30 PM PST

Tidak masuk akal, seekor kambing berwajah seperti manusia lahir di Zimbabwe tengah. Kambing itu bertahan hidup hanya beberapa jam setelah dilahirkan Para penduduk desa berkumpul di Maboleni, 40km dari kota Gweru untuk menyaksikan keanehan ini.

Makhluk itu akhirnya dibakar oleh penduduk desa yang percaya tahayul sebelum sempat dibawa ke makmal untuk diteliti lebih lanjut. Kambing itu lahir dengan wajah seperti manusia, memiliki hidung, mulut, leher, bahu, punggung dan kulit seperti manusia. Namun ia memiliki kaki dan ekor seperti kambing.

Gubernur setempat, Jason Machaya mengatakan bahawa makhluk itu lahir akibat perbuatan manusia (????? ). Ia mengatakan : "Seorang lelaki dewasa bertanggung jawab soal ini." Namun para ahli segera menyangkal  dengan mengatakan bahawa mustahil seorang manusia dapat melakukan hubungan seks dengan haiwan dan melahirkan makhluk setengah haiwan setengah manusia.

Salah seorang doktor di daerah tersebut yang bernama Dr. Thomas Sibanda menyesalkan pembakaran makhluk tersebut kerana dia tidak diberi kesempatan untuk menelitinya lebih lanjut.

Para penduduk  percaya bahawa makhluk itu lahir akibat sihir, namun Dr Sibanda masih ingin melihatnya dalam perspektif sains. Menurut Dr Sibanda, kambing itu kemungkinan mengalami Hydrocephalus, keadaan dimana ia mengalami pembesaran kepala yang berisi air. Keadaan ini dapat menyebabkan makhluk tersebut memiliki wajah seperti manusia.





sumber : http://www.dunia-unik.com

[Pelik] Hantu pun dilelong secara online

Posted: 05 Feb 2011 06:25 PM PST

Dua botol kaca berisi hantu lelaki tua dan gadis muda, ternyata laku dijual secara online di New Zealand. Keduanya laku US$ 2,000 dolar .

Lelongan ini menarik lebih dari 220.000 pengakses. Avie Woodbury mengatakan hantu itu telah ditangkap di rumahnya di Christchurch, Wellington, New Zealand oleh seorang pengusir hantu dan disimpan dalam air suci.

Penawar teratas, adalah sebuah perusahaan rokok, yang mengaku sedang mencari idea-idea tentang apa yang harus dilakukan dengan hantu. Woodbury mengatakan kepada penawar bahawa dia telah mengalami "kegiatan aneh" di rumahnya.

"Aku mennemui hal-hal aneh seperti air di cerek mendidih sendiri, ada yang menyentuh di belakang leherku, suara-suara dari bilik-bilik lain, dan beberapa barang hilang kemudian dijumpai di tempat-tempat aneh," katanya. Woodbury juga mengaku anak saudarannya mengatakan bahawa dia bercakap dengan seorang gadis kecil.

Namun, lanjut Woodbury, setelah anggota gereja setempat melakukan upacara pengusiran hantu rumah itu telah kembali normal. Hantu dari orang tua dan gadis itu telah aman dalam botol yang mengandung air suci. Dia menempatkan botol itu mereka seperti orang tidur.

Dalam jaringan penjualan telah dilihat hampir 220.000 kali dalam seminggu dan menerima puluhan komentar, mulai dari masalah-masalah praktik tentang bagaimana memastikan hantu tetap dalam botol, ikut prihatin, ada pula satu pembaca yang skeptis. "Saya fikir botol itu disebut Jim Beam dan yang lainnya Johnnie Walker," katanya.

Akhirnya botol berhantu itu dibeli perusahaan bernama Safer Smoke NZ, yang mengeluarkan rokok elektronik . Perusahaan itu kemudian mengundang sesiapa untuk mengetahui tentang apa yang harus mereka lakukan dengan hantu itu. Woodbury mengatakan, semua keuntungan dari penjualan akan disumbangkan kepada badan amal binatang, setelah dia membayar  pengusir hantu itu.-Sumber:Tempo.com

[Berita lawak] Telefon talian kecemasan tanya cara tanam ganja

Posted: 05 Feb 2011 05:45 PM PST

Pelik...baca berita memang lawak betul..
saya petik dari myMetro
FARMINGTON: Polis Connecticut menahan seorang lelaki yang menghubungi talian kecemasan 911 bertanya cara yang betul menanam pokok marijuana, kata sumber, semalam.

Robert Michelson, 21, bercakap dengan operator talian berkenaan pada malam kelmarin, tetapi diberitahu adalah salah bagi seseorang menanam pokok dadah.


Michelson terus mengucapkan terima kasih dan meletak telefon.


Polis kemudian ke rumah Michelson untuk menyiasat dan merampas benih marijuana di situ. - AP



[Aneh] Dimahkota Sebagai Ratu Kanabis

Posted: 05 Feb 2011 04:31 PM PST

BLAKELY STEIN tersenyum selepas dinobatkan sebagai Ratu Kanabis pada ekspo Mahkota Kanabis 2010 di Aspen .

Seorang gadis, Blakely Stein dari Telluride, Colorado Amerika Syarikat (AS) dimahkotakan sebagai Ratu Kanabis pada ekspo Mahkota Kanabis 2010 yang berlangsung di Aspen kelmarin.


Pertandingan ratu cantik itu mengetengahkan beberapa orang wanita yang mempunyai kaitan dengan komuniti yang menghalalkan penggunaan dadah kanabis.

Antara wanita yang menyertai pertandingan itu ialah pekerja di kaunter-kaunter ubat selain pekerja kesihatan yang menggunakan kanabis bagi tujuan perubatan.

Colorado merupakan sebuah daripada 14 buah negeri yang membenarkan penggunaan kanabis untuk perubatan.

Pameran jualan dan perniagaan-perniagaan berkaitan kanabis di Colorado pada tahun lalu semakin pesat meningkat ekoran penggunaannya yang semakin meluas.   ~~AFP

Buku pendidikan seks di Negara China yang bikin heboh

Posted: 05 Feb 2011 10:42 AM PST

Buku Pelajaran Seks untuk pelajar sekolah rendah di China yang bergaya komik manga bikin heboh dan menimbulkan kontroversi terutama dari pihak luar negeri.Tujuan buku ini katanya untuk pendidikan seks di usia kanak-kanak ini.

Berikut adalah  buku Seks untuk anak  sekolah rendah di China :







Bagaimana kalau buku yang bentuk begini di ajar kepada pelajar-pelajar
di negara kita...

Temukan Isterinya di Pameran Barang Antik Setelah 28 Tahun Hilang

Posted: 05 Feb 2011 09:01 AM PST

Kiri foto pernikahan Dawson, kanan wanita yang diduga Lynette (Foto: Telegraph)

Seorang lelaki di Australia mengatakan telah menemukan isterinya kembali di acara Pameran Barang Antik BBC di England setelah menghilang selama 28 tahun.

Lynette Dawson, ibu dua anak yang menghilang secara misteri di Sydney pada tahun 1982 dan di yakini sudah meninggal, walaupun tubuhnya tidak pernah ditemukan.

Kini bekas suaminya Chris Dawson mengatakan melihat gambar seorang wanita pada acara Pameran Barang Antik di Cornwall pada tahun 2006 dan baru-baru ini ditayangkan oleh televisyen Australia.

Keluarga Lynette di Australia pun sudah meminta bantuan beberapa pihak untuk mencari keberadaan wanita yang berada di gambar tersebut.

Dawson yang kini sudah menikah kembali dan tinggal di Golden Coast memberitahukan khabar tentang bekas isterinya tersebut kepada anak perempuannya setelah seorang temannya merakam acara yang ditayangkan televisyen Austrlia itu.

Namun adik Lynette sendiri tidak mempercayai bahawa gambar tersebut merupakan kakaknya yang sudah hilang.

"Tidak mungkin itu Lyn, melihat dari penampilannya saja boleh diketahui. Dia tidak akan pernah menggunakan pakaian yang berenda," ujarnya seperti dilansir Telegraph.

Lynette terakhir terlihat di Mona Vale di pantai utara Sydney pada Januari 1982. Keluarganya sendiri terakhir mendapatkan khabar enam hari sebelum dirinya menghilang.

Dua penyiasatan yang dilakukan pada 2001 dan 2004 menyatakan bahawa Lynette terbunuh dan penyelidik menyatakan bahawa yang terkait pembunuhan tersebut adalah orang terdekatnya, namun hingga kini belum ada tindakan yang diambil.

Asy-Syarif Boleh Dengar dan Bercakap Kembali Setelah Minum Air Zam-Zam

Posted: 05 Feb 2011 08:01 AM PST

Mungkin sebuah keajaiban dalam sebuah peristiwa yang sangat aneh, seorang yang telah 20 tahun tidak boleh bercakap dan mendengar, akhirnya kembali normal seperti semula setelah meminum air zam-zam.

Surat khabar Saudi Al-Wathan melaporkan bahawa seorang lelaki Somalia bernama Ali Abdul Rahman Asy-Syarif (42 tahun) mengatakan bahawa dirinya sejak dua puluh tahun yang lalu sudah tidak boleh bercakap dan mendengar orang berbicara akibat terluka kerana tembakan dalam perang saudara di Somalia.

Dia dan keluarganya akhirnya terpaksa pindah ke England agar dapat hidup dengan aman dan melakukan pengubatan terhadap kebisuan dan ketulian yang dia deritai. Di England dia tinggal dengan isterinya dan dikarnia dengan empat orang anak, dan seorang doktor telah memberikannya kad pengenal yang menjelaskan bahawa dirinya seorang yang tuli dan bisu.

Selama di England dia menjelaskan bahawa dirinya telah berubat dengan berbagai macam doktor pakar, namun mereka gagal mendeteksi dan mengubati kebisuan dan ketulian yang dia alami.

Asy-Syarif menyatakan keanehannya yang dia alami tersebut bermula setelah dia meminum air zam-zam setelah melakukan ihram, dan pada waktu subuh dia mendengar suara adzan berkumandang dari masjidil haram dan dia pun bergegas memberitahukan ketua delegasi hajinya bahawa dirinya telah boleh mendengar dan berbicara. Hal tersebut membuat mereka hairan dan bingung kepada teman-temannya

Syarif menjelaskan bahawa mereka tidak percaya dengan apa yang mereka lihat dan mereka membawa Syarif ke hospital di Mekah untuk diperiksa kembali dan doktor di sana menyatakan positif bahawa Syarif telah boleh mendengar dan berbicara kembali.

Dr. Muhammad Razali seorang Konsultan Telinga Hidung dan Tenggorokan Hospital Raja Faisal di Mekah, mengatakan bahawa biasanya kejadian seperti ini dapat pulih total selama enam bulan, tetapi ada kes yang jarang terjadi di mana orang yang tuli dan bisu dapat kembali normal seperti semula atas izin Allah SWT, dan kes Syarif merupakan salah satu kesnya.

Dr. Razali juga menjelaskan bahawa kes seperti Syarif ini bukan kes pertama, beberapa waktu yang lalu ada seorang jamaah yang kemana-mana harus mengenakan kacamata namun setelah meminum air zam-zam sewaktu dia menunaikan ibadah haji, dirinya tidak lagi memerlukan kacamata.(fq/imo)

Kanak-kanak 10 tahun ini perlukan 120 ribu liter setiap tahun untuk hidup

Posted: 05 Feb 2011 07:30 AM PST


Hidup Billy Gallacher, kanak-kanak berusia enam tahun ini, berubah setelah menghidap sebuah penyakit  Demi bertahan hidup, dia memerlukankan 120 ribu liter darah setiap tahun.

Billy menghidap penyakit yang dapat menyebabkan pendarahan hidung selama 90 minit dan mengalami memar dan berdarah hanya kerana memegang tangan ibunya.

Dari hasil pemeriksaan perubatan, dia didiagnosis menderita Siklus Trombositopenia. Penderitanya hanya satu orang di antara satu juta orang. Penghidap kelainan ini akan mengalami pendarahan berlebihan.

Untuk mengubati dan membuatnya hidup normal, Billy memerlukan transfusi darah dengan protein khusus. Sulitnya lagi, protein darah yang diperlukan tubuh Billy hanya terdapat pada sejumlah kecil penderma.

Agar mampu bertahan dan hidup normal, Billy memerlukan 10 ribu liter darah tiap bulan.

Ibu Billy, Dawn, 28, mengatakan, "Tubuh Billy akan memar dan mengalami pendarahan di seluruh tubuh bila Anda memeluknya. Dia tidak dapat melakukan apapun. Bahkan menaiki bangku berbahaya baginya."

"Saya sangat berterima kasih kepada semua orang yang mendermakan darahnya. Diperlukan darah dalam jumlah besar untuk membantu menyelamatkan nyawanya dan membuatnya hidup normal," kata sang ibu seperti dikutip The Sun.
Kanak-kanak laki-laki dari Todmorden, Yorks Barat ini secara rutin mengunjungi hospital Royal Calderdale untuk melakukan transfusi darah selama sepuluh jam.

Transfusi darah bertujuan untuk meningkatkan jumlah trombosit dalam darah agar dapat menggumpal dengan normal. Tanpa itu, dia tidak bioleh membendung pendarahan jika terluka.

Jika satu penderma hanya mampu memberikan satu liter darahnya, dalam setahun Billy membutuhkan pertolongan 120 ribu orang.

Ketua Tabung Darah Nasional  Pam Prescott mengatakan, "Billy adalah salah satu alasan mengapa kita perlu menjaga stok darah. Kami selalu memerlukankan penderma darah baru."

Berkunjung ke hotel kaum Ayam

Posted: 05 Feb 2011 06:00 AM PST

Ternyata ayam juga sudah jadi makhluk yang dipandang darjatnya. Padahal awalnya cuma untuk jadi bahan yang dimakan .Hotel ayam ini fungsinya dijadikan tempat peliharaan dikala pemiliknya pergi jauh.. Boleh juga buat bisnes macam ni.





Kesian adik gemuk ni

Posted: 05 Feb 2011 05:45 AM PST




LETAK MAKLUMAT IKLAN

Wow!! 60 kucing dilatih jaga kilang padi

Posted: 05 Feb 2011 04:31 AM PST

image

DALIAN – Seorang lelaki melatih kira-kira 60 ekor kucing untuk menjaga kilang padi, dari serangan tikus.
Yin Chunzhu, seorang pegawai gudang penyimpanan dan transportasi di Dalian, China, digelar sebagai "Komandan Kucing" yang memimpin sederetan pasukan kucingnya.

Selama bertahun-tahun gudang penyimpanan itu diserang dengan banyaknya tikus yang berkeliaran. Menghindari racun yang dapat mempengaruhi beras jika menggunakan racun tikus, Yin memilih untuk melatih lebih dari 60 kucing sejak pertengahan Oktober lalu.Kucing-kucing itu dilatih dengan kepakaran yang berbeza seperti mendeteksi, pengintaian serta melakukan kawalan dari serangan para tikus.

"Hasilnya cukup menggembirakan, sebahagian besar padi milik kami tidak terlalu banyak mengalami kerosakan," ungkap seorang pegawai di perusahaan tersebut.Pegawai itu menambahkan kos untuk memelihara kucing itu, tidak terlalu banyak dari kerugian perusahaan akibat serangan tikus.

Air mata buaya

Posted: 05 Feb 2011 03:40 AM PST

funny gifs

Nujood Ali pengantin 10 tahun yang menjadi pahlawan

Posted: 05 Feb 2011 02:00 AM PST

Hillary Clinton menyebut anak perempuan Yaman berusia 10 tahun, Nujood Ali, sebagai pahlawannya. Dia mengatakan itu di Sana'a, Yaman,ketika berkunjung ke Yaman.

Siapa Nujood Ali? Dia adalah gadis  yang dua tahun lalu dipaksa menikah dengan lelaki tua, hal yang biasa terjadi di Yaman. Dia dipaksa orangtuanya menikah dan terpaksa tidak bersekolah lagi.

"Saya ingin menegaskan bahawa salah satu pahlawan saya adalah Nujood Ali, yang bersama kita hari ini. Dia adalah salah satu dari perempuan muda yang masih ingin melanjutkan sekolah," kata Hillary.

Pernyataan Hillary terkait dengan keberanian Nujood Ali hadir di pengadilan didampingi pengacara hak asasi manusia, Shada Nasser. Pengadilan memutuskan Nujood Ali bercerai dari leaki  itu, sesuatu yang dianggap bersejarah di Yaman.

"Hari ini Nujood kembali bersekolah. Saya melihatnya sebagai sebuah sumber inspirasi," kata Hillary lagi.

Kisah Nujood Ali menjadi inspirasi bagi pembuat filem Yaman, Khadeja Sallami, yang mengisahkan Nujood Ali.

Pada November 2008 majalah Glamour menetapkan Nujood Ali dan Nasser sebagai "Perempuan Tahun Ini". Di dalam daftar itu juga terdapat nama Condoleezza Rice dan Hillary.

Perhatian dunia

Kisah Nujood Ali mengundang simpati dunia dan menjadi perwakilan sejumlah perempuan belia Yaman, yang tidak ingin menikah dini.

Nujood Ali masih beruntung. Berdasarkan informasi dari  CNN, juga ada gadis yang lain bernama Reem al-Numeri berusia 14 tahun yang  bercerai. Dia dipaksa menikah oleh orangtuanya ketika berusia 11 tahun dengan sepupunya yang berusia 22 tahun. Namun, setelah bercerai, dia menjadi seorang yang diboikot tanpa dokongan orangtua.

Juga ada kisah gadis Yaman lain berusia 12 tahun, yang  meninggal akibat pendarahan tiga hari setelah "malam pertama".

Kembali ke kisah Nujood Ali, nasibnya menjadi inspirasi bagi pelancaran rancangan undang-undang perkahwinan, yang mengharuskan wanita menikah pada usia minima 17 tahun. Hal itu juga didukung ulama, yang menegaskan pernikahan dini seperti itu tidak bertamadun.

Nujood Ali terkenal kerana perlawanan dan penolakan tidur bersama suami. Namun, dia mengatakan sempat disiksa kerana menolak. Setelah menjadi perhatian dunia, dia merasa nasibnya lebih baik

Kerana langgar anjing pemandu disuruh berlutut selama sejam

Posted: 05 Feb 2011 01:00 AM PST

image

Dua lelaki yang memandu sebuah van dipaksa berlutut di depan jasad anjing yang mereka langgar diSuzhou, China.
Saksi mengatakan pemilik anjing sempat meminta ganti rugi sebanyak 5.000 yuan .
Sang pemilik mengatakan 4.000 yuan  adalah kos pembelian anjing pudel, sementara tambahan 1.000 yuan untuk mengganti biaya rawatan.

Namun, pemilik anjing kemudian mendapati kedua lelaki ini tidak memiliki wang yang cukup untuk membayar ganti rugi. Maka, dia meminta mereka untuk berlutut selama satu jam di depan jasad anjingnya.
"Dia (pemilik anjing) menendang kaki salah seorang pelaku sehingga dia jatuh berlutut. Temannya kemudian mengikuti lelaki itu berlutut," ujar saksi bernama Guan.

Petugas polisi juga sempat dipanggil, namun pemilik anjing dan kedua pelaku mengaku mereka sudah sepakat menyelesaikan masalah ini secara baik-baik.
Seorang saksi lain mengatakan cuaca pada ketika itu sangat dingin. Dia menyebut suaminya sempat meminta para pelaku yang masih berlutut untuk segera berdiri, namun mereka menolak.
Mereka baru mahu berdiri setelah pemilik anjing membawa jasad haiwan peliharaannya itu dari hadapan mereka.

Insiden ini terjadi di keramaian. "Seekor anjing pudel tiba-tiba muncul. Pada ketika kejadian, pengemudi van itu bahkan mungkin belum menyedari apa yang  sedang terjadi," ujar saksi mata itu.
Beberapa pihak mengatakan pemilik anjing seharusnya ikut bertanggung jawab atas kematian anjingnya dan tidak hanya menimpakan kesalahan kepada kedua pemandu.

Pasangan seronok bercumbuan di MRT reserved seat

Posted: 05 Feb 2011 12:45 AM PST

This couple were lost in their own world on the MRT, engaging in hanky panky while the rest of the commuters on board the train looked on disapprovingly.



STOMPer AT commented on their behaviour:


"I saw this couple hugging and kissing on the MRT while headed to Joo Koon from Pasir Ris this morning (Feb 4) at around 11 am.


"Is the reserved seat really for those who need more space for hanky panky?


"Most of the other commuters were annoyed by their behaviour. But who would be brave enough to interrupt their actions? 


"Most of the peoples' eyes were on them but they went on as if they were the last two people on the earth."

Pemuda selamba beronani didepan rumahnya

Posted: 04 Feb 2011 11:45 PM PST

TRIBUNNEWS-Entah apa yang ada dibenak fikiran lelaki yang dikenali sebagai Gin ini. Pemuda yang tinggal di  Batam, ini nekad melakukan onani di depan rumahya

Aksi seronok Gn dilihat oleh tetangga wanita (sebut saja Ibu Dahlia) yang kebetulan melintas di depan rumahnya. Parahnya, Gin tetap asyik berfantasi ria hingga merasa puas.

Sebaliknya Ibu Dahlia yang melihat aksi gila Gin marah dan langsung mengadu ke suaminya. Sang suami pun marah dan mengajak penduduk berjumpa Gin yang masih santai di teres rumahnya.

Beruntung Gin tidak menjadi mangsa penduduk kerana polis yang kebetulan penduduk setempat terus membawa Gin ke balai polis.

"Sebenarnya ibu itu mahu pergi ke pasar, melihat seperti itu dia balik ke rumah, mungkin dia malu. Wanita mana yang gak malu kalau melihat "barang" yang dianggap tabu untuk dilihat," ujar anggota polis yang ikut melakukan penangkapan terhadap Gin.

"Sebenarnya Gin tak sengaja. Dia salah menempatkan lokasi, adakah patut buat di depan rumah (onani), aneh kan," ujar Briptu Sianturi anggota Polis.

Gin sendiri mengaku bahawa dirinya tidak ada maksud untuk menunjukkan syahwatnya ke Ibu Dahlia. "Saya tak ada maksud macam-macam. Ibu itu jalan di depan, saya awalnya tak tahu," ujar Gin.Gin ditahan sementara diamankan dulu untuk menghindari kemarahan penduduk.

[Hebat] Remaja 13 tahun usir serigala dengan lagu heavy metal Megadeth

Posted: 04 Feb 2011 10:00 PM PST

 Remaja berusia 13 tahun berasal dar Norway  telah menakuti sekumpulan serigala dengan memainkan lagu-lagu band heavy metal Megadeth melalui telepon selularnya.

Menurut  berita Zvuki.ru seperti dikutip Orange.co.uk kejadian tersebut berlaku ketika Walter Acre pulang sekolah ke rumahnya di Rakkestad. Di tengah perjalanan, Walter dihadang sekumpulan serigala .

Ketika kumpulan serigala tersebut hendak menyerangnya, Walter mengeluarkan telepon selular dan memainkan sebuah lagu milik Megadeth.

Walter sebelumnya diperingatkan agar tidak lari ketika berhadapan dengan serigala. Walter disarankan untuk menakuti serigala itu.

Walter pun mengikuti arahan tersebut. Taktik yang terfikirkan Walter untuk menakuti gerombolan serigala itu adalah dengan memainkan  muzik heavy metal melalui telepon selularnya.

Walter akhirnya selamat sampai rumah menggunakan salah satu lagu Megadeth. Tidak dijelaskan lagu apa yang dimainkan Walter untuk menakuti kumpulan serigala tersebut.-TEMPO

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS