Nuffnang

OHBULAN!

sumber :-

OHBULAN!


Keputusan Penuh Anugerah Skrin 2010, Koleksi Siri Artikel & Gambar HD

Posted: 25 Dec 2010 10:58 PM PST

DSC07926 Keputusan Penuh Anugerah Skrin 2010, Koleksi Siri Artikel & Gambar HD

Sengaja kami mulakan siri artikel Anugerah Skrin 2010 dengan koleksi gambar, sebab kami tahu anda semua sudah sedia maklum dengan keputusan penuh Anugerah Skrin ini. Kami ingin paparkan beberapa artikel menarik hasil temubual dengan beberapa pemenang ASK 2010 terutamanya Sharifah Amani, Nor Khiriah, Bront Palare & Sam Shaheizy, sepanjang minggu ini.

Rakan media, Rotikaya bermurah hati menemani kami sebagai jurugambar, kalau tidak, memang tak cukup tangan kami dibuatnya. Berbekalkan Sony 550 & D90, kami bergerak seakan kumpulan paparazi yang tidak henti-henti menangkap shot-shot menarik, atau pun candid para selebriti, hanya eksklusif untuk pembaca OHBULAN! dan Rotikaya.

Anda boleh dapatkan koleksi siri artikel Anugerah Skrin 2010 & gambar HD selepas ini. Sebelum itu, dapatkan dahulu keputusan penuh Anugerah Skrin 2010.

Rancangan realiti TV terbaik
Showdown 2010-8TVLaporan Khas/Berita Terbaik
Aduan Rakyat -TV3

Rancangan Dokumentari/Majalah Terbaik
Astro Prima Epik Suatu Ketika Laskar Senoi-Astro

Lakon Layar Terbaik -Kategori Filem

Evolusi KL Drift 2-Shamsul Yusof


Drama Komedi Terbaik

Simpang 3-TV3

Lakon TV Terbaik

Antara Garisan-Astro


Program Hiburan Terbaik

Anugerah Bintang Popular


Pelakon pembantu wanita terbaik drama

Fadzilah Mansor-Sebelum Akhirat

Pelakon Pembantu Lelaki Terbaik- Kategori drama

Isma Yusoof-Antara Garisan-Astro

Pelakon Pembantu Wanita Terbaik -Kategori filem

Nor Fazura-Pisau Cukur


Pelakon pembantu lelaki terbaik-Kategori drama

Aaron Aziz-KL Drift 2

Rancangan bual bicara terbaik

RTM: Isu khas Gaza Palestin Kami Bersamamu-RTM

Laporan Khas / Berita terbaik

Aduan rakyat -TV3

Videografi terbaik -Kategori drama

Datang Bulan-Astro


Pelakon wanita terbaik-Kategori filem

Sharifah Amani-Mualaf


Pelakon Lelaki Terbaik-Kategori Filem

Bront Palare-Belukar

Pelakon wanita terbaik-Kategori Drama

Nor Khiriah-Antara Garisan


Pelakon lelaki terbaik-Kategori Drama

Fauzi Nawawi-Sebelum Akhirat


Pengarah terbaik Kategori filem

Yasmin Ahmad-Mualaf


Pengarah Kategori Drama Terbaik

Murali Abdullah-Sebelum Akhirat

Rancangan Muzikal Terbaik

Anugerah Juara Lagu 24-TV3


Drama Rantaian Terbaik

Nur Kasih


Filem Terbaik

Mualaf

Antara Garisan

Anugerah Khas Juri
Shaheizy Sam

pixel Keputusan Penuh Anugerah Skrin 2010, Koleksi Siri Artikel & Gambar HD
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

(Gambar HD) Shahz Jaszle & Diana Danielle, Di Pentas Anugerah Skrin 2010

Posted: 25 Dec 2010 10:36 PM PST

DSC07806 (Gambar HD) Shahz Jaszle & Diana Danielle, Di Pentas Anugerah Skrin 2010

Diana Danielle menemani Shahz Jaszle (sh*t, susah eja nama) sebagai penyampai hadiah untuk Anugerah Skrin 2010. Diana Danielle menyampaikan hadiah kepada bekas teman lelaki'nya, Shamsul Yusof yang memenangi kategori Lakon Layar Terbaik untuk filem Evolusi KL Drift 2. Shamsul Yusof seakan kekok apabila terserempak dengan bekas kekasih hatinya, Diana Danielle pula, kekal kool seperti biasa.

Sayangnya, puas kami cari Diana Danielle ketika sesi makan-makan, apabila kami tweet, Diana memaklumkan dia sudah pun selamat sampai rumah. Haih!

DSC07810 (Gambar HD) Shahz Jaszle & Diana Danielle, Di Pentas Anugerah Skrin 2010

pixel (Gambar HD) Shahz Jaszle & Diana Danielle, Di Pentas Anugerah Skrin 2010
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

sumber :-

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Gambar Selebriti di Anugerah Skrin 2010

Posted: 25 Dec 2010 08:59 PM PST

NURUL kata:

Tahniah kepada selebriti yang berpakaian sopan di majlis ASK2010….Kepada yang seksi – seksi tu….fikir -fikir la apa yang Menteri dah bersuara ni…..Jangan lepas ni ada undang – undang artis seksi tidak boleh hadiri majlis pulak….Siapa yang rugi ???

Rais tegur artis berpakaian seksi

KUALA LUMPUR 25 Dis. – Kumpulan Media Prima Berhad perlu membuat penilaian semula berhubung etika berpakaian dalam majlis anugerah anjurannya berikutan kekecewaan beberapa pihak mengenai artis wanita berpakaian tidak sopan dan seksi pada Majlis Anugerah Skrin TV3 2010, semalam.

Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr. Rais Yatim berkata, ini kerana anugerah tersebut bertujuan memberi penghargaan kepada filem, drama dan pelakon terbaik.

"Saya sebagai Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan malam tadi hanya beri fokus kepada mutu filem dan drama dipertandingkan. Saya tidak tumpukan kepada pakaian setiap artis yang hadir.

"Tetapi sekiranya ada keadaan menjolok mata dan tidak menyerikan majlis, Media Prima melalui anak syarikatnya, TV3 perlu nilai semula supaya ia tidak berulang pada anugerah akan datang," katanya.

Beliau berkata demikian selepas menghadiri majlis Krismas 1Malaysia anjuran ahli perniagaan, Datuk Seri Vanatiah Anthony, di sini hari ini.

Beliau mengulas kekecewaan beberapa pihak terutama Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) yang kecewa dengan pendedahan aurat yang ketara oleh artis wanita pada majlis anugerah itu.

Rais berkata, setiap manusia ingin maju dalam kehidupan tetapi bukan bererti tamadun terutama sebagai orang Melayu dicabuli oleh kelakuan atau cara berpakaian yang tidak senonoh.

"Siapa makan cili dia akan terasa pedasnya kerana saya dan pihak lain menyatakan pandangan ini dalam konteks sebenar," katanya.

Sementara itu, Ketua Wirawati Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Zaira Jaafar berkata, biarpun penampilan seseorang itu merupakan hak individu namun ia perlu mempunyai had dan batasan.

Beliau berkata, tindakan artis wanita yang mengenakan pakaian menjolok mata bukan sahaja tidak menghormati Islam sebagai agama rasmi Malaysia, malah menunjukkan mereka tidak peka terhadap sensitiviti masyarakat.

"Bukan tidak boleh berpakaian moden dan mengikut trend, namun artis wanita juga perlu peka dengan persekitaran sekeliling.

"Jangan berpenampilan keterlaluan kerana mungkin ada di kalangan peminat dan masyarakat tidak boleh menerima imej sedemikian walaupun atas dasar bersikap terbuka mahupun atas nama kebebasan," katanya.

Zaira berkata, artis wanita sepatutnya lebih menonjolkan pakaian bersifat tradisional seperti kebaya moden apabila menghadiri acara besar dan berprestij seperti majlis penganugerahan.

Kata beliau, ia bukan sahaja membuatkan pemakainya kelihatan lebih menawan dan sopan, tetapi turut menampilkan ciri-ciri kewanitaan, sekali gus memperkasakan fesyen kebangsaan.

Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

Michael Jackson’s Michael Is The #1 Selling Global Album

Posted: 25 Dec 2010 06:57 PM PST

MICHAEL JACKSON'S MICHAEL IS THE #1 SELLING GLOBAL ALBUM
The Legendary Icon Continues His Worldwide Success
Shipping Platinum or Gold in 31 territories

New York – The King of Pop showed once again that his music knows no borders as the Sony Music/Epic Records release MICHAEL – the first album in nine years of new Michael Jackson tracks –– debuted globally at #1 in its first week of sales and shipped over 3 million units worldwide making it one of the biggest albums of 2010.

Hailed by TIME as "a carefully assembled recreation of his finest moments as a solo artist and a reminder of why we cared about him to begin with," MICHAEL clearly has been embraced not only by his most passionate fans in virtually every corner of the world, but a new generation discovering his recent artistry, collaborations and poignant gems featured on MICHAEL.

Wrote Neil McCormick, chief rock music critic for the London Daily Telegraph: "It has the extraordinary confidence of a pop classic and presages an album that may well be Jackson's best work since his Eighties glory days."

Today's worldwide results underscore Michael Jackson's prophetic vision in seeing the world as one territory and his fans part of a single community, which helped endear him to countless fans and make him the global icon and superstar he remains today. Some of the sales figures from across the world show the following:

MICHAEL shipped Platinum in 14 territories including the United States, UK, Germany, France (2x), Italy (3x), Spain, Portugal, Poland, Russia, Belgium, Czech Republic (4x), Canada, Korea and the Middle East.

The album debuted at #1 in Germany, Italy, Netherlands and Sweden.

And on top of the # 1 album chart entry in Germany, sales of MICHAEL broke the country's 2010's first-week record with over 85,000 units sold.

Opening week sales of more than 113,000 in the U.K. scored the biggest opening week for a new Michael Jackson studio album since 'Dangerous' nearly 20 years ago.
In Japan, the album is the fourth Michael Jackson album to ever debut in the top 3, joining Bad, Thriller and last year's "This Is It" companion album.

The album is in the top five in Belgium (#2), US (#3), Japan (#3), the UK (#4), France (#4), Denmark (#4). In the US, the album shipped platinum and debuted at #3 of the Billboard Album chart with just under 230,000 copies sold.

The album went Gold in 17 territories on arrival in Japan, China, Australia, Ireland, Austria, Netherlands, Denmark, Finland, Greece, Hungary, Norway, Sweden, Switzerland, New Zealand, India, Philippines and Taiwan.

The album marks another release under the new agreement between the Estate of Michael Jackson and Sony Music announced in March that continues the label's 35-year relationship with Michael and his music. During that time, Michael sold hundreds of millions of records, had 13 #1 singles and released the pop culture phenomenon "Thriller," which remains music's all-time bestselling album with more than 100 million copies sold worldwide.

Information on Michael can be found at www.MichaelJackson.com.

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Michael Jackson Peluk Islam
  • Michael Jackson Gay?
  • Michael Jackson 25th Anniversary of Thriller The World's Biggest Selling Album Of All Time
  • Hubungan Michael Jackson Dan Pengasuh Macam Pasangan Sudah Berkahwin
  • 6.5 juta Layari Facebook Michael Jackson
  • Laporan Bedah Siasat Mayat Michael Jackson Dikeluarkan Minggu Depan
  • Diana Ross Jadi Penama Kedua Dalam Wasiat Michael Jackson
  • Tempat Michael Jackson Dikebumikan
  • Penyakit Kulit Hanya Alasan Untuk Michel Jackson Berkulit Putih
  • Michael Jackson dan Farah Fawcett Meninggal Dunia
  • Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS

    Sensasi

    sumber :-

    Sensasi


    Web Mudah.my,bukan sekadar jual beli barang

    Posted: 25 Dec 2010 05:33 PM PST

    web mudah nie memang terkenal di Malaysia skrg nie untuk pembeli barang second hand,sewa ,jual,beli rumah,dan mcm2 lagi la...

    Ada yang iklan pekerjaan,ada yang iklan haiwan peliharaan,dan mcm2 lagi...

    Yang terbaru,ada yang nak pinjam duit kat Mudah.my....

    Macam-macam ragam manusia,nak tergelak ada juga
    kesian pun ada jugak..nak tolong mcm tak berani,entah untuk apa,maklumlah tak kenal kan...
    mcm2 boleh timbul syak,mungkin dia memang terdesak,atau mungkin dia mat pit..

    Ape-ape pun itu terpulang pada individu masing2...

    Josh Farro dan Zac Keluar Paramore kerana Hayley pentingkan diri sendiri

    Posted: 25 Dec 2010 03:44 PM PST




    Josh Farro menerangkan dengan panjang lebar mengenai pengundurannya dari Band Paramore.Katanya Band tersebut asalnya bermula dari zaman sekolahnya dimana dia dan rakan rakan menubuhkan sebuah band dan selepas itu barulah mengajak Hayley untuk menjadi Penyanyi utama kumpulan mereka.

    Namun setelah Hayley menyertai mereka,dia mula besar kepala dan mementingkan diri sendiri.Hayley mempunyai pengurus dan pengurusnya mendesak agar dia bernyanyi Solo.

    Kemudia Hayley keluar dri kumpulan itu dan bernyanyi solo sehingga Hayley contact balik dengan Josh Farro dan mengajak dia dan Zac menyertainya sebagai sebuah Band,tetapi dua lagi rakan band lama mereka tak dijemput sekali,kerana Hayley merasakan mereka kurang bagus.Jadi band baru diannggotai 2 lagi orang baru.

    Namunm,dalam semua kontrak berkaitan Paramore,hanya nama hayley sahaja yang tertera manakala mereka yang lain tiada dalam kontrak,oleh itu Josh merasakan seolah-olah mereka bukanlah sebuah Band,namun Hayley mengatakan mereka tetap sebuah band.Namun sehingga keakhirnya semua dan segala-galanya adalah berkenaan Hayley sahaja.Padahal lagu-lagu Paramore juga adalah hasil ciptaan Josh dan jugak Hayley.Bahkan nama kumpulan Paramore juga adalah hasil Idea Josh sendiri.

    Jadi apabila dia terasa diri diketepikan dan tiada sebarang hak dalam kumpulan Paramore dia dan adiknya undur diri.

    Actually byk lagi la luahan hati Josh tentang Band Parammore nie...


    nie die yang ditulis oleh beliau:


    Hey guys,


    Let me start by apologizing to you for the way everything went down on Saturday. I had a statement typed ready to post to you guys but Hayley released one without my permission. We were not going to issue a statement until we worked out our exit agreement with Hayley. I wish it didn't have to happen that way, Zac and I wanted to be the ones you heard it from. I want to be honest with you guys about how this band formulated from day one. I did not think Hayley's version told the whole story, at least from our perspective and hopefully this will explain a bit about why we are leaving.

    Zac and I had a garage band in high school with the intentions of just making music for the love of it. We met Taylor and our friend Jason Clark at our school and found out that we shared the same musical tastes. So, we asked them to join our band. It was some of the greatest times of our lives playing music in Taylor's basement with them. We obviously needed a lead singer and one day Zac met Hayley. We asked her to come try out and eventually to join the band.

    Months down the road things changed and this band became all about Hayley. She had a manager at the time that controlled her every move along with her parents. They didn't like the idea of Hayley being in a rock band so they forced her to leave wanting her to pursue a solo career.

    Hayley went off to write and record her solo demos while the four of us continued on without her. A couple of months later Hayley came and asked us if she could use the song "Conspiracy" that we had all previously written together. We agreed that that would be fine. I got a call a while after that from Hayley telling me that her manager said that Zac and I were invited to be back in the band (the band we started), but not Taylor and Jason because they weren't good enough in his eyes. Hayley brought in Jeremy and our first rhythm guitarist Jason Bynum as the other two members.

    We travelled to LA a few weeks later for a showcase and it was a nightmare. Hayley's manager would tell the band to be in the lobby of the hotel at a certain time, but he and Hayley wouldn't show for hours. We found out that they had been meeting with record label executives all morning without us, which is totally weird given that this wasn't simply a solo artist, but we were a band. The band was in the dark the whole time. After many meetings between Hayley, her manager and the labels they decided to sign her to Atlantic records. We didn't understand why Hayley was the only one signing the contract since we were told this was a "band", but we were too young to grasp all of this. So far, Zac and I haven't signed with another label, although I guess our part of Paramore sure could. Next thing we knew we were having a signing party for Hayley.

    Our next move was to rerecord her solo demos with our own music rather than studio musicians to make it sound more genuine. Meanwhile, we tossed around band names. I wrote out a list of names, including "Paramore", a name my old band with Taylor and Jason Clark had thought about using. Obviously, we settled on that name. The label received the rerecorded demos and once again tried to fire the entire band, saying we were terrible. Thankfully Hayley and I had been writing some new songs together (Hallelujah, Here We Go Again) that the label was pleased with so that acted as leverage for the band to stay. The label and management then decided to build our band up the grass-roots route. They put Hayley on Fueled by Ramen not making it known she was signed to Atlantic as well. All the while we still questioned whether or not we were an actual band, but Hayley continued to insist we were, despite our being ignored and pushed around by the label.

    They then sent us all to Orlando to rehearse and write eight hours a day for our first record. Half -way though this process, Jeremy decided to quit. We were all really upset about it. So we finished the record, replaced Jeremy, and hit the road with Hayley's father as our tour manager/driver of a twelve-passenger van. Her dad would constantly threaten to "pull the plug" on the whole band if we complained about anything, suggesting that we were hired guns and Hayley was the real artist, when in reality we were also part of the band. We've always been treated as less important than Hayley. It's been obvious how her family views things.

    Jeremy ended up rejoining and we toured non-stop for two and half years building our fan base, pretending to be a band that started naturally. In reality, what started as natural somehow morphed into a manufactured product of a major label, riding on the coattails of "Hayley's dream."

    Before recording our next record, we kicked out Jeremy for his lack of work ethic and participation in things that Zac, Hayley and I didn't agree with. At this point it was just the three of us to record Riot. Once the record was done, we needed a bassist and another guitarist. Eventually Zac and I convinced Hayley to let Taylor rejoin and she convinced us to let Jeremy back in, promising he had changed his ways.
    Once again we hit the road and toured on our biggest record as a band. As you all know Hayley and I dated and broke up during this album cycle. Things then started going downhill for our band. Hayley and Jeremy's views started changing from what we all once believed in. The band almost split after cancelling a tour in Europe, but we managed to keep it together somehow. This is when Zac and I started to consider quitting the band.

    Once we finished touring on Riot, we came home for a break and started writing for Brand New Eyes. Hayley presented lyrics to us that were really negative and we didn't agree with. For example, "the truth never set me free", which contradicts what the Bible says in John 8:32 ("and you shall know the truth, and the truth shall sat you free"). We fought her about how her lyrics misrepresented our band and what we stood for, but in the end she got her way. Instead of fighting her any longer, we decided to just roll over and let it go.

    Hayley claimed that this record reunited us as band and made us grow closer together, when in reality we were all growing further apart. Suddenly the band had spilt into two sides. Touring became more difficult since we couldn't agree on anything. The friendships our band once had were no longer existent. Amos 3:3 says, "Can two people walk together without agreeing on the direction". In addition to the band turmoil, touring had really taken its toll on us both. We left home at such a young age and missed taking part in normal teenage years. When you own part of a band and are constantly playing, you make sacrifices. Touring has taken its toll on our family members as well. I specifically remember many moments where our parents would break down in tears when we had to leave. It broke my heart. Seeing our siblings grow up so much during our absences was never easy either.

    After a lot a prayer and counsel Zac and I came to the decision that it was time to leave the band. We truly feel that God is leading us elsewhere and is going to do great things with us. The intention of this statement was not to belittle or disgrace the rest of the band, it was simply to clarify our decision for leaving and our desire to finally tell you guys the truth. We are still hoping to work out a friendly way to leave our part of Paramore intact with the remaining band members, including Hayley.

    We want to thank you guys for all of your love and support over the past 7 years. It's been an honor creating and playing music for you. If music is what God calls us to in the future, we hope that you all will be a part of it.

    All of the glory be to God,

    Josh and Zac

    korang boleh ushar blog dier kat sini
    http://joshnfarro.blogspot.com/

    Filem Hikayat Merong Mahawangsa

    Posted: 25 Dec 2010 03:14 PM PST


    "Hikayat Merong Mahawangsa" (HMM) yang menerangkan asal usul raja-raja Kedah berdasarkan mitos dan lagenda, menjadi ahli genre sastera sejarah tradisional Melayu. Hampir setiap kerajaan Melayu zaman silam mempunyai hasil sastera sejarahnya sendiri yang menerangkan asal usul raja-rajanya, asal usul negeri, perkembangan sejarahnya dari awal hingga ke akhir berdasarkan konsep sejarah yang dipegang oleh masyarakat Melayu tradisional.

    Dan dari situ terhasillah filem epik, "Hikayat Merong Mahawangsa" yang dihiasi dengan karakter mistik, kuasa ajaib dan efek yang realistik. "Hikayat Merong Mahawangsa" menceritakan perjuangan "Merong Mahawangsa" dalam menyelamatkan Puteri China dan disatukan era dari Timur dan Barat.

    Filem yang diarahkan oleh Yusry KRU dan dilakonkan oleh Stephen Rahman-Hughes, Jing Lu, Gavin Stenhouse, Craig Robert Fong, Eric Karl Henrik Norman, Keith Chong, W. Hanafi Su, Dato' Rahim Razali, Khir Rahman, Ummi Nazeera, Nell Ng, Jehan Miskin, Umie Aida, Kuswadinata, Mano Maniam, Ravi Sunderlingam bakal ditayangkan pada 10 Mac 2011.

    Adakah Shah Jaszle curang dengan Maria Farida?

    Posted: 25 Dec 2010 03:10 PM PST


    Seorang blogger,dari blog hiburan tempatan yang menghadiri anugerah Skrin 2010 telah menyampaikan satu gossip yang katanya dilihat dengan mata kepala beliau sendiri.. Samada betul2 beliau ternampak aksi cium2 antara artis tersebut atau tersalah nampak,tak boleh lah sensasi nak confirmkan...

    Mengikut spekulasi orang ramai,artis lelaki yang paling kena dengan hint2 yang diberikan mcm Shah Jaszle yang sedang hangat bercinta dengan seorang Janda berusia 40-an iaitu Maria Farida.Percintaan mereka dpt dihidu setelah masing2 dengan terbuka memanggil sayang,i love you,abang,dan mcm2 kata2 cinta dan rindu...Ada dikalangan rakan Maria Farida yang menasihatinya agar tidak lemas dalam lautan cinta..


    Dan spekulasi tentang Janda Muda yang dikatakan tersebut baru bercerai hujung 2009 dan pernah berlakon bersama lelaki tersebut,kemungkinan adalah Wan Sharmila..
    Ish ish,takkan mereka sanggup buat mcm tue,entahlah..susah plak sensasi nak percaya..tp takda apa yg mustahil sbnrnya... So kita tunggu jer la, shah Jaszle dan Wan Sharmila tampil membersihkan nama masing-masing sekiranya gossip nie tak betul...




    "Dengan puluhan manusia yang keluar daripada pintu dewan semalam, seorang pelakon lelaki muda yang sebelum ini pernah digosipkan bercinta dengan seorang janda dengan begitu selamba melakonkan aksi panas, dengan mencium seorang lagi janda muda, betul-betul di depan pintu dewan.

    Mungkin disebabkan kekasih jandanya tidak hadir bersama menemaninya ke majlis anugerah paling berprestij, lantas pelakon lelaki ini mengambil kesempatan flirty-flirty dengan janda muda lain. Apa ke pelik, semua taste pelakon lelaki ini, janda-janda belaka?

    Cerita ini bukan kami dapat daripada orang lain, mata kepala kami sendiri yang tengok aksi cium mulut tersebut. Apa, pelakon lelaki & janda muda ini tak tahu adab, ramai gila yang memandang aksi mereka. Ini kalau kami sebut nama, memang satu Malaysia kenal pelakon lelaki, tetapi mungkin teragak-agak untuk mengingat kembali nama si pelakon berstatus janda muda tersebut.

    Yang si janda ini pun satu hal, mungkin sengaja berbuat demikian untuk publisiti. Memang'lah tak popular, tapi jangan guna taktik kotor untuk dapatkan publisiti murahan. Agak meluat, masih terngiang-ngiang suara pelakon janda ini gelak kuat-kuat ala bimbo tempatan, nightmare dow!

    Hormati'lah orang sekeliling, serta krew produksi yang memang nampak perangai gatal pelakon lelaki & janda muda ini. Adab tu letak di mana, lutut?"

    Saluran Astro Percuma "Astro fiesta" ,Hadiah tahun baru

    Posted: 25 Dec 2010 02:54 PM PST


    14 buah program, selama 7 hari melalui 1 saluran percuma untuk tempoh terhad, itulah ganjaran yang di berikan oleh pihak Astro kepada pelanggan setia sempena menyambut perayaan akhir tahun dan tahun baru yang akan menjelang tidak lama lagi. Pihak Astro menghadiahkan Astro Fiesta (Saluran 110) yang akan bersiaran dari 27 Disember 2010 hingga 2 Januari 2011.

    Astro Fiesta akan memberikan kelebihan kepada semua jenis pelanggan apabila pelbagai program Inggeris, Bahasa Melayu, Bahasa Cina dan Bahasa Tamil yang terpilih akan disediakan dalam definisi biasa dan tinggi untuk kelebihan para pelanggan Astro Byond.

    Antara program menarik yang akan disajikan adalah telefilem dan filem "Rendang Tok Wan," "New Police Story", "Shinjuku Incident", "Raavanan", "Sivaji The Boss" dan "3 Idiots". Siri konsert dari antarabangsa dan tempatan oleh artis - artis ternama seperti konsert "Shiela Majid - 25 Years At The Top With MPO," "MTV World Stage: Live In Malaysia", "Kim Jeong -Eun's Chocolate Konsert", "Hit Man: David Foster and Friends", "Josh Gorban Awake Live", "Michael Buble Caught In The Act," "Andre Rieu at Schonbrunn Vienna" dan "Girls Aloud Tangled Up Live 2008".

    Jangan Lupa untuk saksikankan rancangan - rancangan menarik bagi menambahkan kerancakkan musim perayaan anda semua. Kepada siapa yang belum mempunyai Astro di rumah itu, cepat-cepat pasang supaya tidak terlepas menyaksikan artis pujaan anda beraksi.

    Keputusan dan Gambar Fesyen Selebriti di Anugerah Skrin 2010

    Posted: 25 Dec 2010 02:50 PM PST

    24 Kategori Bakal Jadi Taruhan Anugerah Skrin 2010

    KATEGORI-KATEGORI YANG DIPERTANDINGKAN

    KATEGORI DRAMA

    1. Drama Terbaik: Antara Garisan
    2. Pelakon Lelaki Terbaik Drama: Fauzi Nawawi – Sebelum Akhirat
    3. Pelakon Wanita Terbaik Drama: Noorkhiriah – Antara Garisan
    4. Pelakon Pembantu Lelaki Terbaik Drama: Isma Yusof AKA Azma Aizal Yusoof – Antara Garisan
    5. Pelakon Pembantu Wanita Terbaik Drama: Fadzilah Mansor – Sebelum Akhirat
    6. Pengarah Terbaik Drama: Murali Abdullah – Sebelum Akhirat
    7. Lakon TV Terbaik: Shahrul Ezad Mohamedin – Antara Garisan
    8. Drama Rantaian Terbaik: Nur Kasih
    9. Drama Komedi Terbaik: Simpang 3
    10. Videografi Terbaik: Datang Bulan

    KATEGORI FILEM

    1. Filem Terbaik: Muallaf
    2. Pelakon Lelaki Terbaik Filem: Bront Parale – Belukar
    3. Pelakon Wanita Terbaik Filem: Sharifah Amani- Muallaf
    4. Pelakon Pembantu Lelaki Terbaik Filem: Aaron Aziz – Evolusi KL Drift 2
    5. Pelakon Pembantu Wanita Terbaik Filem: Fazura – Pisau Cukur
    6. Pengarah Terbaik Filem: Allahyarham Yasmin Ahmad
    7. Lakon Layar Terbaik Filem: Syamsul Yusof

    KATEGORI PENERBITAN DALAMAN

    1. Rancangan Dokumentari/Majalah Terbaik: Astro Prima Epik Suatu Ketika Laskar Senoi
    2. Rancangan Bual Bicara Terbaik: Isu Khas Gaza Palestin Kami Bersamamu (RTM)
    3. Rancangan Hiburan Terbaik: Anugerah Bintang Popular – TV3
    4. Rancangan Muzikal Terbaik: Anugerah Juara Lagu 24
    5. Rancangan Realiti Terbaik: Showdown 2010 Episod 10 (8TV)
    6. Laporan Khas/Berita Terbaik: Aduan Rakyat Berbumbung Langit.


    gambar red carpet anugerah skrin 2010

    gambar red carpet anugerah skrin 2010

    gambar red carpet anugerah skrin 2010

    gambar red carpet anugerah skrin 2010

    gambar red carpet anugerah skrin 2010

    gambar red carpet anugerah skrin 2010

    gambar red carpet anugerah skrin 2010

    gambar red carpet anugerah skrin 2010

    gambar red carpet anugerah skrin 2010

    gambar red carpet anugerah skrin 2010

    gambar red carpet anugerah skrin 2010

    gambar red carpet anugerah skrin 2010

    gambar red carpet anugerah skrin 2010

    gambar red carpet anugerah skrin 2010

    gambar red carpet anugerah skrin 2010

    gambar red carpet anugerah skrin 2010

    gambar red carpet anugerah skrin 2010

    gambar red carpet anugerah skrin 2010

    DSC_0560

    Gelagat manja dan Mia Sara Nasuha yang comel menarik perhatian penonton.

    DSC_0572

    DSC_0574

    DSC_0573

    DSC_0610

    DSC_0626

    Kehebatan vokal Anuar Zain memukau penonton.

    DSC_0648

    Ziana Zain

    DSC_0663

    Tahniah Shaheizy Sam!

    DSC_0692

    Pengarah Drama Terbaik, Antara Garisan. Shahrul Ezad.

    DSC_0694

    gambar red carpet anugerah skrin 2010

    Cerita Pendek: Cerita hantu

    Posted: 25 Dec 2010 02:39 PM PST

    Gambar Sadis: Kucing pengsan, sayangilah kucing anda

    Posted: 25 Dec 2010 02:36 PM PST



    Sayangilah kucing anda...jangan biarkan ia pengsan seperti gambar atas nie,..
    simpan kasut di dalam rak kasut.

    Gambar Comel Diana Danielle Semasa kanak-kanak

    Posted: 25 Dec 2010 02:27 PM PST






    Comel sangat Diana Danielle semasa kanak-kanak...rambut dier kerinting :)

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS