Nuffnang

Blog BOM321

sumber :-

Blog BOM321


Inilah Sebab Kenapa Lionel Messi Tidak Dapat Menjaringkan Gol !

Posted: 09 Jul 2010 06:16 AM PDT

Lionel Messi fail
Lionel Messi fail
Lionel Messi fail
Senak!!!

Tentera Zionis Mempermainkan Azan!

Posted: 09 Jul 2010 05:09 AM PDT

fuck zionis



Semoga zionis di hancurkan di muka bumi ini!

Vampires Suck Official Movie Trailer

Posted: 09 Jul 2010 02:30 AM PDT

Filem lawak epik yang di adiptasi dari dari filem terkemuka "Twilight New Moon".

Seangkatan dengan filem, epic movie, meet the sparta, date movie dll.

Pengetua Sekolah Terbunuh Dalam Nahas Jalan Raya

Posted: 09 Jul 2010 12:45 AM PDT


IPOH - Seorang pengetua sekolah dan seorang pemandu lori terbunuh dalam kemalangan berasingan di Taiping dan Kampar semalam.

Ketua Polis Trafik Perak, Supritendan Wan Abdullah Ishak berkata, pengetua Sekolah Menengah Kebangsaan Bayor, Selama, Latifah Ahmad, 49, terbunuh selepas kereta yang dipandunya terbabas dan merempuh tempat menunggu bas di Kilometer 21.5 Jalan Taiping-Selama pada pukul 4.50 petang.

Ketika kejadian, Latifah sedang dalam perjalanan dari sekolah ke rumahnya di Kamunting.

Dalam kejadian di Kilometer 300.9 Lebuhraya Utara-Selatan dekat Kampar, seorang pemandu lori terbunuh selepas merempuh belakang sebuah lori lain pada pukul 10.30 malam tadi.

Wan Abdullah berkata, Hairul Tahir, 26, berasal dari Batu Pahat, Johor meninggal dunia di tempat kejadian akbiat cedera parah di kepala.

Beliau berkata, kejadian berlaku ketika Hairul yang membawa lori bermuatan cermin, dari arah selatan dipercayai gagal mengawal kenderaan lalu merempuh belakang lori yang membawa muatan beras. - Bernama

Apa Orang Ni Buat ?

Posted: 08 Jul 2010 11:00 PM PDT


Betul-betul gatal!

Pokok Di Tengah-tengah Padang Bola !

Posted: 08 Jul 2010 10:01 PM PDT

tree on stadium
tree on stadium
tree on stadium
tree on stadium
Macam mana nak main bola ni?, pengadil boleh perhati dari atas pokok!

Lembu Makan Harimau !

Posted: 08 Jul 2010 08:38 PM PDT

cow kill tiger
Lembu sekarang makin agresif!, mungkin tekanan hidup.

Maradona Garu Apa Tu ?

Posted: 08 Jul 2010 06:56 PM PDT

maradona penis
patutlah kalah, tak fokus pada pemain, asik menggaru je!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Zon Artis

sumber :-

Zon Artis


Ekoran Kontroversi Video Lucah Ariel Peterpan, Cut Tari Minta Maaf. Motif?

Posted: 08 Jul 2010 08:53 PM PDT


Pelik bin ajaib pula rasanya bila Cut Tari yang dikatakan terlibat dengan skandal video lucah bersama Ariel Peterpan tiba-tiba mengeluarkan kenyataan maaf sedangkan belum terbukti lagi sama ada ‘pelakon’ yang dikatakan mempunyai wajah yang mirip dengan’nya itu adalah dirinya. Bila Cut Tari membuat kenyataan maaf ni, seperti ada sesuatu yang tak kena disitu. Yer la, [...]

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Paul Pilih Jerman Di tempat Ketiga

Posted: 09 Jul 2010 03:42 AM PDT

Pada hari ini Paul 'The Sotong Gurita' membuat pilihan yang ketujuh kali dan kali ini sotong ini telah memilih Jerman menang keatas Uruguay ,Jerman akan menduduki tempat ketiga dalam Piala Dunia kali ini.
Apakah pada ramalannnya yang kelapan nanti Paul  berjaya meramalkan siapakah akan menjadi juara pada perlawanan akhir anata Sepanyol dan Belanda??-mail online

Anak Lembu Berkepala Dua

Posted: 09 Jul 2010 01:31 AM PDT

Seekor anak lembu berkepala dua di lahirkan di Mesir.Sobhy el-Ganzoury tuan lembu mengatakan ini satu 'keajaiban tuhan'.Anak lembu itu masih belum boleh berjalan kerana kepalanya yang berat dan keadaan kaki yang lemah.Lembu itu terpaksa meminum susu melalui botol.

Rahsia Kehebatan Kaki Cristiano Ronaldo

Posted: 09 Jul 2010 12:40 AM PDT

Selama ini kita pasti tercari-cari kehebatan kaki Cristiano Ronaldo.Dia hebat mengelecek ,tendangannya deras dan yang paling penting larian sangat laju sampai juara 100 meter dunia pun tabik kat dia.Rupanya dia cat kuku kakinya....Tak CAYA  tengok gambar ni.....

Kesan Daripada Sebulan Ramadhan

Posted: 09 Jul 2010 12:14 AM PDT

Ramadhan Pictures, Images and Photos

Tujuan ibadat puasa disyariatkan ialah untuk melahirkan mukmin yang bertakwa kepada Allah SWT.Puasa juga merupakan ibadat yang di fardukan oelh Allah kepada umat-uamt yang terdahulu berdasarkan teknik yang sesuai dengan masyarakat pada masa itu.Puasa yang paling berkesan ialah puasa yang mengikut segala tatacara yang telah di gariskan oleh para Ulamak Islam.Antaranya ;


  • menahan diri daripada makan dan minum di siang hari sepanjang bulan Ramadhan
  • menjauhkan diri daripada bercumbu-cumbuan dengan isteri di siang hari pada bulan Ramadhan
  • menunaikan solat lima waktu sehari semalam secara berjemaaah
  • menjaga mulut daripada mengumpat,memaki hamun,mengata orang,menuduh yang bukan-bukan,bercakap perkara yang sia-sia
  • memperbanyakkan bacaan Al Quran dan berzikir kepada Allah SWT
  • menjaga telinga supaya tidak mendengar kata-kata umpatan,nista,tuduhan palsu,kata-kata yang merangsangkan seks dan lain-lain
  • menjaga mata dari melihat perempuan yang halal berkahwin dengannya dan dari menonton filem-filem yang tidak senonoh
  • menjaga tangan dari memegang sesuatu yang haram seperti memegang bahu perempuan,gambar lucah dan lain-lain
  • menjaga kaki supaya tidak bergerak ke tempat-tampat maksiat kerana kaki akan disoal nanti tentang kerja yang dilakukan sepanjang hidup di dunia
  • menjaga perut dari makan yang berlebihan walaupun halal dan mengelakkan dari makanan yang haram dan dari pendapatan yang tidak bersih
  • menjaga alat kelamin supaya tidak menggunakannya kepada sesuatu yang diharamkan oleh syariat seperti melakukan onani dan lain-lain kecuali kepada isteri sahaja pada malam hari bulan Ramadhan
  • membulatkan hati hanya kepada Allah dan hanya mengharapkan keredaan Allah semata-mata
Inilah diantara cara yang berkesan untuk menjadikan puasa yang kita lakukan itu berkesan dan diterima Allah SWT.Dengan lain perkataan puasa yang berkesan itu ialah puasa yang bukan sekadar melepaskan batuk ditangga sahaja,sebaliknya memerlukan kepada pengiltizaman terhadap syarat-syarat,adab-adab dan rukun-rukun yang telah di gariskan oleh syariat Islam sepenuhnya.

Wanita Mati Hidup Semula

Posted: 08 Jul 2010 09:12 PM PDT

Noelia Serna 45 tahun mengejutkan pekerja rumah mayat kerana hidup semula selepas di sahkan mati.Seorang wanita dari Colombia di sahkan mati oleh seorang doktor telah mengejutkan seorang pekerja rumah mayat apabila mendapati wanita itu masih bernafas.
Noelia Serna telah diambil dari hospital setelah menderita serangan jantung dan disokong pada mesin sokongan hayat sebelum para doktor mengumukan kematiannya.Di rumah mayat seorang pekerja telah perasan dia bergerak-gerak dan mendapati dia masih bernafas lalu mereka menghantarnya kembali ke hospital.
Serna dipercayai mengalami Lazarus Syndrome,suatu keadaan dimana pernafasan dan kadar jantung berada ditahap yang sangat rendah sebelum kembali semula pada tahap normal.

Kulit Buku Dari Kulit Manusia

Posted: 08 Jul 2010 08:14 PM PDT

Kulit buku ini diperbuat daripada kulit manusia yang di lapah daripada seorang hamba abdi yang meninggal dunia semasa zaman Revolusi Peranchis.Pemilik asalnya adalah seorang bangsawan Peranchis dan relah mendermakan buku ini kepada perpustakaan di Kota Leeds, UK kerana tidak tahan menghadapi gangguan yang aneh setiap malam.Bangsawan Peranchis itu kerap kali mendengar suara kesakitan meminta tolong dan pelbagai gangguan aneh dan menakutkan.
Tidak dapat di pastikan kenapa mereka menjadikan kulit manusia mati sebagai kulit buku.Adakah untuk mengekalkan buku itu tahan lama?

Manusia Tertua di dunia

Posted: 08 Jul 2010 07:04 PM PDT

Pihak berkuasa Georgia mendakwa terdapat seorang wanita yang menetap di sebuah kampung terpencil kini berusia 130 tahun.Antisa Khvichava dari barat Georgia dilahirkan pada 8 Julai 1880.
Kakitangan pendaftaran telah di tunjukkan dua dokumen era Soviet yang menyatakan tarikh lahirnya.
Namun pihak Guinness World Records belum mengesahkannya dan masih menyenaraikan individu tertua yang masih hidup setakat ini ialah Eugenie Blanchard dari Peranchis yang berusia 114 tahun.-kosmo

Pekerja kilang kerisik mengaku makan anjing

Posted: 08 Jul 2010 06:04 PM PDT

Penemuan tulang  kucing dan anjing dalam kawasan sebuah kilang memproses kerisik kelapa membongkar amalan jijik pekerjanya yang gemar membunuh sebelum memakan haiean berkenaan.Kegiatan ini terbongkar apabila  sepasukan penguatkuasa JAKIM dan JHEAIPP membuat pemeriksaan di kilang yang tersorok di dalam hutan di Butterworth.Kawasan kilang yang kotor dan berbau busuk dikuatiri boleh membawa wabak penyakit berikutan kelapa yang hendak di proses tidak di cuci sebelum di mesin.Sijil halal yang ada di bungkusan juga agak meragukan.-harian metro

Penangan Pil Babi

Posted: 08 Jul 2010 05:31 PM PDT

Awas! Pil atau cecair penggalak babi mengawan kini menjadi senjata  segelintir lelaki untuk memerangkap wanita sehingga rela di bawa ke bilik tidur.Wanita yang pernah tertelan pil perangsang seks haiwan itu akan menjadi ketagih.Biasanya pil ini akan di masukkan kedalam minuman sasaran tanpa di sedari mangsa.Mangsa yang ketagih akan mudah terangsang dan sanggup untk melakukan seks dengan sesiapa sahaja.-harian metro

Pengemis dan pelajar

Posted: 08 Jul 2010 10:41 AM PDT

Seorang mahasiswa sedang asyik berbicara dengan seorang pengemis tua di depan kampus UITM. 


Mahasiswa : "Sudah lama mengemis di sini pakcik?"


Pengemis : "Ya... lebih kurang sudah 8 tahun , nak Mahasiswa : Wah, sudah lama juga ya pakcik..sehari biasanya dapat berapa pakcik?"


Pengemis : "Paling sedikit RM 50.00 nak ..."


Mahasiswa : Banyak juga ya pakcik 


Pengemis : "Bolehlah nak, untuk keluarga..."


Mahasiswa : "Ehhhh...keluarga ada di mana?"


Pengemis : "Anak pakcik semuanya ada 3 orang, yang pertama ada di Universiti Putra Malaysia di Selangor, yang kedua ada di Universiti Utara Malaysia di Kedah dan yang ketiga di Universiti Sains Malaysia di Penang..."

Mahasiswa : "Subhanallah, hebat-hebat keluarga pakcik ni...boleh tahan juga yerrr.. Eh..Anak pakcik tu semuanya masih kuliah?"


Pengemis : "Tak arrrrrr....semuanya mengemis seperti pakcik..."

Mangsa Keadaan .

Posted: 08 Jul 2010 10:06 AM PDT

Pihak bomba di California menemui mayat seorang yang rentung jauh di dalam hutan semasa melakukan penilaian kesan kebakaran hutan yang telah berjaya dipadamkan.Anehnya simati berpakaian sut renang yang lengkap dengan sirip kaki,tong oksigen di belakangnya dan topeng pernafasan skuba.Bedah siasat yang dilakukan kemudian kematian mang sa bukan disebabakan kebakaran tetapi berpunca daripada kecederaan dalaman yang teruk.Mereka berasa hairan dan siastan penuh dijalankan untuk mencari punca kejadian aneh ini.
Sebenarnya mangsa sedang menikmati percutian skuba pada hari kejadian dipantai yang terletak kira-kira 20 batu daripada tempat kebakaran hutan.Dalam usaha pantas pihak bomba untuk memadamkan kebakaran,helikopter digunakan untuk  mengangkut air menggunakan 'bucket' yang besar dari punca yang paling hampir.
Dapat teka apa yang jadi kepada mangsa ?Dalam masa seminit,mangsa yang sedang menyelam di laut tiba -tiba menjunam jatuh 300kaki dari udara kedalam api.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS