Adsense

Jumaat, 9 Julai 2010

- Blog Hanz -

- Blog Hanz -


(GAMBAR) Maradona Salah Parking.

Posted: 08 Jul 2010 07:02 AM PDT

(GAMBAR) Terbaru Anak Kembar Leeya & Ashraf

Posted: 08 Jul 2010 01:25 AM PDT


Inilah dia gambar terbaru anak kembar kepada Leeya (DJ Hot FM) dan suaminya Ashraf. Pada 26 jun yang lalu,  Aza Ameena Muhd Ashraf dan Asha Ameena Muhd Ashraf genap berumur 1 tahun. Sekejap jer dah setahun kan.

Lagi gambar-gambar majlis ulangtahun anak kembar mereka.




Polis Periksa Alat Sulit Ariel Peterpan (21 sentimeter)

Posted: 08 Jul 2010 01:22 AM PDT



JAKARTA - Polis Indonesia telah melakukan ujian pengecaman fizikal menyeluruh untuk mendapatkan maklumat bagi mengenal pasti pelaku klip video lucah yang membabitkan penyanyi Ariel Peterpan, pengacara Luna Maya dan Cut Tari, lapor sebuah akhbar semalam.



Seorang jurucakap polis, Marwoto Soeto semalam menyatakan, ketiga-tiga selebriti tersebut menjalani pemeriksaan anatomi tubuh, bermula dari hujung rambut hingga ke hujung kaki.

"Kami periksa bahagian dalam dan luar, baik yang dapat dilihat dengan mata kasar atau sebaliknya. Semuanya kami periksa, misalnya kakinya berapa sentimeter, tangannya berapa sentimeter dan bentuk tubuhnya juga diukur," kata Marwoto.

Menurutnya, alat kelamin Ariel turut diperiksa dalam ujian tersebut.

Berdasarkan hasil ujian fizikal itu yang dibocorkan kepada media tempatan, panjang zakar Ariel adalah 21 sentimeter.

Ketika diminta mengulas mengenai laporan media itu Marwoto berkata:" (Panjang kemaluan Ariel) mungkin kurang satu sentimeter daripada 21 sentimeter. Saya tidak pasti. Itu kerja forensik," ujarnya sambil ketawa.

Penyanyi berusia 29 tahun itu ditahan pada 22 Jun lepas kerana disyaki mengedarkan klip video lucah bersama kekasihnya, Luna Maya dan bekas kekasihnya, Cut Tari. - Agensi


sumber : Kosmo

Radhi OAG Jelaskan Siapakah Nur Shahira

Posted: 08 Jul 2010 01:18 AM PDT



PELAKON dan bekas vokalis kumpulan OAG, Radhi Razali (gambar) belum bersedia untuk berumah tangga walaupun timbul gosip dia sudah mempunyai kekasih baru, Nur Shahira Ayu berusia 16 tahun.



Ketika diminta menjelaskan gosip tersebut, Radhi hanya mampu tergelak dan menafikannya.

"Kawan biasa sahaja. Tiada perhubungan serius. Lagipun dia masih bersekolah di tingkatan 4. Prioriti dia adalah pelajarannya dan bukan bercinta," katanya kepada MStar Online.

Radhi menjelaskan, dia mula mengenali Nur Shahira bertemu ketika Radhi terlibat dalam satu persembahan di pusat beli-belah The Curve, Damansara, Kuala Lumpur.

Bermula dari situlah mereka menukar nombor telefon masing-masing.

Berbicara tentang gambar yang diambilnya bersama gadis itu pada mesyuarat agung Karyawan di Finas tempoh hari, Radhi memberitahu, dia membawa Nur Shahira untuk mengajaknya menyertai Persatuan Karyawan.

Mengenai perkembangan semasanya, Radhi memberitahu, dia kini sedang dalam peringkat akhir menghasilkan single terbaru berjudul Limbo.

Katanya, dia sedang dalam proses mendaftarkan lagu tersebut bagi mendapatkan kod untuk muat.

Sejak perceraiannya dengan bekas isterinya, Shazlin Sharif bulan lalu, Radhi berkata, dia kini tinggal di Bangsar dan tidak menetap di Kota Damansara lagi.

(GAMBAR) Zack X-Factor pakai costum ikan duyung

Posted: 08 Jul 2010 01:15 AM PDT


Zack atau nama hensemnya, Zackery merupakan pelakon kacak yang lahir daripada kumpulan X-Factor dan drama Sembilu dan yang sekarang si Capek di TV2. Memang lakonannya begitu masyuk dan menghiburkan. Dah lah kacak, body pun ada juga. Baru-baru ni dia ada buat photo untuk drama Duyung Aridinata. Namun dalam sesi photo berkenaan, Zackery telah memakai costum ikan duyung. Wah, jarang-jarang lelaki pakai costum macam tue. Mungkin Zackery akan berlakon dengan mengayakan aksi duyung tak lama lagi.




(GAMBAR) Saat-saat Indah Fasha Sandha bersama Jejai

Posted: 08 Jul 2010 01:11 AM PDT


Umum dah tahu yag Fasha dah umukan penyataan yang dia dengan Jejai adalah sepasang kekasig yang 'sah'. Jadi takda spikulasi lagi diantara mereka berdua nie kalau mereka saling menafikan dan gambar menjadi bukti segala-galanya mengenai mereka berdua. Gambar dibawah ini adalah saat-saat indah Fasha dan Jejai. Sungguh romantik gitue. Jejai nampaknya tidak mengatal sangat. Jadi percepatkan lag proses pernikahan tue. :)