Nuffnang

Sensasi

sumber :-

Sensasi


Afdlin Shauki tegur cara Chef Wan menjadi Juri MLM ,dan dijawab oleh Chef Wan melalui Facebook

Posted: 29 Dec 2011 09:44 PM PST

Nampaknya Afdlin Shauki perserta Maharaja Lawak Mega yang bakal bereentap di Final MLM untuk membawa pulang hadiah RM350,000 juga tidak bersetuju dengan cara Chef Wan menjadi Juri dalam Maharaja Lawak..

Betul jugak cakap Afdlin ,peserta MLM di jemput untuk menyertai pertandingan ini,jadi juri seharusnya mengkritik dengan cara yang lebih "respect"terhadap peserta.
Lagipun peserta memang dah lama dalam bidang "lawak" dan mempunyai identiti masing-masing..ada yang jenis lawak kasar,ada yang lawak bijak,ada yang lawak bodoh..masing-masing punya cara tersendiri...

Tapi sebagai Juri mereka memang dibayar untuk memberi pendapat mereka,mestilah kene elaborate(terangkan) supaya pelawak tahu dimana silap mereka dimata juri..

arghh pening kepala den memikirkannya..Apepun,sepatutnya Maharaja Lawak Mega adalah rancangan untuk berhibur,janganlah terlalu emosi sgt..juri pun jangan lah serious sgt dan peserta pun just beri persembahan terbaik...

Buat keje masing-masing dengan baik..

Apepun Sensasi memang sukaaa bangat dengan BOBOI....harap-harap kumpulan BOBOI berjaya meraih gelaran Juara MLM..you go Afdlin Shauki and Harun Salim Bachik...!!



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

sumber :-

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Atasi Masalah Jerawat Dengan AylaMyra Clear Acne Solution

Posted: 29 Dec 2011 09:34 AM PST

AylaMyra Clear Acne Solution menghapuskan masalah jerawat anda

Wajah yang cantik, halus dan gebu menjadi idaman setiap wanita. Tapi ramai di antara wanita dan remaja kat luar sana mengalami masalah jerawat bertahun-tahun lamanya dan masih tercari-cari cara untuk atasi masalah jerawat ni.

Perubahan dalam keseimbangan hormon semasa tempoh pembesaran mencetuskan perembesan minyak yang banyak daripada kelenjar minyak. Ini menyebabkan kulit lebih berminyak daripada biasa.

jerawat

Jerawat akan muncul bila minyak/sebum, bakteria dan sel kulit mati menyumbat liang roma pada kulit muka. Kebanyakkan si oily skin lebih berpotensi tinggi mendapat jerawat, tapi dengan mengikis tabiat buruk sedia ada (mungkin anda atau orang lain), jerawat dan kulit berminyak boleh diatasi.

Liang roma yang besar dan tersumbat boleh menyebabkan bintik putih dan bintik hitam. Jika terdapat jangkitan, jerawat akan terbentuk.

Sebaik sahaja jerawat mula membentuk sista, pemicitan jerawat merupakan perkara yang biasa. Ini boleh meninggalkan parut dan tanda yang hodoh serta berkekalan. Pada peringkat ini, lebih banyak masa dan usaha diperlukan untuk merawat masalah itu dan parut.

Langsing SIY

Jadi untuk mematikan kuman di kawasan tersebut anda memerlukan AylaMyra Clear Acne Solution. Krim ini telah dibuktikan secara klinikal dapat menyembuhkan masalah jerawat dan membersihkan pori-pori wajah agar tidak tersumbat yang selalu menjadi punca jerawat.

Ia membantu menyelesaikan masalah jerawat dari puncanya. Sangat baik jika digunakan bersama AylaMyra Purifying and Scar Srum di mana ia boleh menghilangkan parut-parut yang ada di sekitar wajah.

Cubalah hari ini. Harga pengenalan RM 48 sahaja.

Untuk maklumat lanjut sila layari www.aylamyra.com.my.
Dealer dan stokis diperlukan hubungi Mas: 016-6224506.

www.reamas.com

Beauty & Health Store.
13 Ground Floor, Pandan Kapital, Pandan Indah
55100 Cheras, Kuala Lumpur.

Tags:

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Pure Salt Dead Sea Selesaikan Masalah Kesihatan Anda
  • Beautee Perkenal Sabun Pencerah & Sabun Jerawat
  • Advertorial: Kuruskan Badan Dengan Produk Baru Langsing SIY Yang
  • Que Haidar Buka Bisnes Ikan Masin
  • SIY Produk Pelangsingan Paling Hebat di Malaysia
  • Bausch + Lomb's renu® Fresh and renu® Sensitive Contest
  • AirAsia X Signing Ceremony with Tune Box-Paris Air Show
  • CLEAR Lancar Syampoo Anti Kelumumur Terbaru
  • Tips & Trick Cara Mengunakan Facial Scrub
  • Regain Youthful Skin With The Innovative E2 Treatment Series
  • Full content generated by Get Full RSS.

    Video Anuar Zain Nyanyi di Singapore Expo

    Posted: 29 Dec 2011 08:51 AM PST

    Video Anuar Zain Nyanyi di Singapore Expo yang diupload oleh seorang pembaca @LiZiLiCiouZ. Thanks beb!

    Anuar Zain Nyanyi Lagu Medley Dari Album Terbaru

    Anuar Zain – Ketulusan Hati Live Dari Singapore Expo

    Anuar Zain Membantu Dana Buat Masjid Hajjah Rahimabi Kebun Limau Cecah Kutipan Hampir $10,000. Actual amount is $9,600 dari dua bridal agency.

    Anuar Zain – Cinta Harus Memiliki Live Dari Singapore Expo

    Tags: ,

    Click on the following buttons to share this article with your friends:

    Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Gambar Anuar Zain di Singapore Expo
  • Anuar Zain Trending di Singapura
  • Gambar Anuar Zain di Post Party AIM18
  • Video Anuar Zain SEDETIK LEBIH Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010
  • Gambar Anuar Zain di Prebiu Media Hikayat Merong Mahawangsa
  • Sneak Preview Rakaman Konsert Fenomena Anuar Zain & Ziana Zain
  • Gambar Kekasih Anuar Zain
  • Showcase Eksklusif Bersama Anuar Zain di Grand Hyatt Singapore
  • Majlis Aidilfitri Bersama Anuar Zain Anjuran Anuar Zain Network Sdn Bhd
  • Gambar Anuar Zain Superimpose Bertudung Tersebar di Internet
  • Full content generated by Get Full RSS.

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS

    OHBULAN!

    sumber :-

    OHBULAN!


    Gara-Gara Ego, Daniel Lee Hilang Populariti!

    Posted: 29 Dec 2011 08:47 PM PST

    Namanya mekar seketika selepas menjuarai program realiti Malaysian Idol musim kedua pada tahun 2005. Ditambah dengan penangan lagu-lagu hits-nya seperti 'Mimpi' dan 'Tiada Maaf Bagimu', seakan sudah cukup menjanjikan populariti berterusan buat Daniel Lee.

    Namun dek kerana terlalu yakin dan ego bahawa dirinya akan senantiasa begemerlapan,  populariti yang diraihnya cuma bertahan selama dua tahun.

    Ini diakui sendiri oleh Daniel yang ditemui ketika pelancaran album ketiganya, 'Sincerely Yours Daniel' di Sunway Pyramid, petang semalam.

    "Dulu saya ada sedikit ego. Mungkin sebab saya terlalu yakin mampu bertahan dengan apa yang saya miliki pada masa itu. Saya merasa terlalu selesa dan merasakan akan mendapat peluang luar biasa dan dapat sokongan berterusan dalam bidang seni," tutur awal jejaka kelahiran Kedah ini.

    Malah penyanyi berusia 29 tahun ini juga mengakui dirinya pernah berputus asa dan terdetik untuk meninggalkan bidang seni selepas hampir empat tahun menyepikan diri dari dunia hiburan.

    "Saya hampir putus asa dan merasakan muzik hanya memberikan tekanan kepada diri saya. Saya rasa bidang ini sangat sukar dan rasa tak mahu menyanyi lagi.

    "Saya mulai sedar makna muzik sebenar apabila saya menguruskan perniagaan milik bapa saya. Saya cuba nak berniaga, tapi secara tiba-tiba hati saya terbuka untuk kembali semula kepada bidang seni. Lama saya berfikir dan menyedari bahawa muzik itu perlu ikhlas dan lahir dari hati. Bukan sekadar usaha keras semata-mata seperti," ujarnya.

    Tambah Daniel lagi, selain sikap mudah merasa selesa dan kurang pengalaman dalam industri, dia turut mengakui silap dalam membuat percaturan konsep muzik yang kurang sesuai pada dirinya sehingga membuatkan dua album yang dihasilkan sebelum ini kurang mendapat sambutan.

    "Sebelum ini, apa sahaja yang saya lakukan adalah demi membuktikan kepada semua yang saya mampu buat. Sekarang saya sedar bahawa cara itu tidak betul kerana dalam berkarya, kita kena jujur dan semuanya perlu lahir dari hati bukan dibuat-buat," ujarnya lagi.

    Disebabkan itulah, menerusi album taruhan ketiganya ini, Daniel diberi kebebasan meilih konsep album serta berpeluang mencipta empat buah lagu.

    Menyentuh mengenai album terbarunya lagi, menurut Daniel kelainan album ini dapat dilihat dari segi lirik dan gubahan lagu-lagu yang tulus dari hatinya yang disampaikan secara ikhlas khusus buat peminat yang sentiasa menyokong jatuh  bangunnya dalam industri seni.

    "Kesemua lagu-lagu dalam album ini bertemakan cinta dan kasih sayang tetapi dalam masa yang sama masih memberi inspirasi dan semangat terutama buat mereka yang pernah berputus asa dalam hidup seperti saya.

    "Album ini disasarkan untuk peminat berbangsa Cina dan mereka yang mendengar lagu-lagu Inggeris kerana ia memuatkan lagu berbahasa Cina dan lagu Inggeris baru termasuklah lagu klasik Inggeris bertajuk 'Fixing A Broken Heart," tambah Daniel lagi.

    Ketika ditanya mengapa tiada lagu Melayu diselitkan dalam album barunya kali ini, ini pula jawab Daniel;

    "Jangan risau, selepas album ini saya akan buat sesuatu yang lebih besar. Saya mahu merakamkan album berbahasa Melayu sepenuhnya," tuturnya mengakhiri perbualan.

    Foto kredit: SooHK Flickr.com

    Full content generated by Get Full RSS.

    Erykah Badu Bikin Konsert Sulung Di Malaysia Februari Depan!

    Posted: 29 Dec 2011 07:24 PM PST

    Kepada peminat tegar yang sudah sekian lama menantikan kelibat Ratu Neo-Soul ini, jangan risau kerana buat pertama kalinya Erykah Badu akan membuat konsert sulungnya di Malaysia pada 28 Februari 2012 menerusi 'Erykah Badu Live in Kuala Lumpur 2012′.

    Konsert anjuran Pineapple Concerts Sdn Bhd ini bakal berlangsung pada jam 8 malam di Plenary Hall, KL Convention Centre, Kuala Lumpur dan Malaysia merupakan destinasi pertama Erykah di Asia selain merupakan jelajah sulungnya di Australasia.

    Info lanjut mengenai konsert 'Erykah Badu Live in Kuala Lumpur' ini akan diumumkan pada Januari 2012, jangan risau OHBULAN! akan update dari masa ke semasa.

    Full content generated by Get Full RSS.

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS

    borak kosong

    sumber :-

    borak kosong


    Hebat..Kanzi, Chimpanze yang Pandai Memasak Makanannya

    Posted: 29 Dec 2011 09:00 PM PST

    Dengan penuh semangat ia mengumpulkan kayu kering, mematahkan ranting menjadi potongan-potongan kecil dan menumpuknya dengan hati-hati. Kemudian, ia menyalakan mancis api dengan cermat agar tidak membakar dirinya sendiri dan bersiap-siap untuk menggoreng.


    Seperti seorang tukang masak Kanzi gemar bermain-main dengan barbeku. Namun, luar biasanya ia bukanlah manusia kerana Kanzi merupakan seekor bonobo, atau chimpanze pigmi.
    Meskipun kera dan chimpanze diketahui menggunakan ranting dan daun sebagai alat, namun tidak pernah menunjukkan keterampilan tersebut untuk memasak makanan mereka.
    Kanzi yang berusia 31 tahun ini adalah salah satu dari lapan bonobo dalam perawatan Dr Sue Savage-Rumbaugh, salah satu ahli terkemuka di dunia dalam perilaku dan bahasa kera. Dan ia percaya bahawa ketertarikan Kanzi pada api mengungkapkan kecerdasan yang mendalam.


    "Kanzi membuat api kerana ia menginginkannya. Ketika masih sangat muda Ia menonton film Quest For Fire yang menunjukkan manusia purba berjuang untuk mengendalikan api. Dia terpesona dengan itu dan menontonnya hingga ratusan kali." tutur Dr Savage-Rumbaugh, dari Great Ape Trust, di Des Moines, Illinois yang dikutip Mail Online.
    Ia juga terpesona oleh api unggun yang dibuat sang penjaganya untuk memasak makanan. Yang mendorong ia untuk berinteraksi dengan manusia dan menyalinnya. Pada usia lima tahun, ia mampu membuat tumpukan kecil dari ranting kering.

    Selain itu, Ia dapat menggunakan wajan penggorengan di atas api dan memasak hamburger. Setelah ia selesai menggunakan api tersebut, Dr Savage-Rumbaugh meminta Kanzi untuk memadamkan api dengan menggunakan sebotol air dan ia kemudian menuangkan cairan tersebut di atas api sampai padam.


    Sekarang Kanzi juga menurunkan keterampilan bagi kera-kera lain. Dimana Teco anaknya, yang juga tinggal di pusat penelitian yang sama, memperhatikan Kanzi saat ia memecahkan masalah, dan para peneliti percaya mungkin Teco juga akan belajar untuk membuat api.
    Chimpanze  seberat 75-kg ini adalah kera yang paling cerdas di Great Ape Trust. Bersama dengan dua kera lain ia menggunakan keyboard kertas untuk berkomunikasi dengan Dr Savage-Rumbaugh dan rakannya Liz Pugh.
    Dalam percakapan dengan para peneliti ia menunjuk simbol, yang dikenal sebagai lexigrams, pada keyboard yang mewakili kata yang berbeza. Dia telah belajar untuk 'mengatakan' sekitar 500 kata melalui keyboard, dan memahami 3.000 kata yang diucapkan.




    Kalau dah jodoh,pasangan ini bertemu 10 minit zaman kanak-kanak akhirnya nikah melalui internet

    Posted: 29 Dec 2011 08:00 PM PST

    Pasangan kekasih yang menikah melalui video online kerana tinggal terpisah sejauh 3.500 mil (5630 km) akhirnya berbagi ciuman pertama mereka, tiga bulan setelah hari perkawinan mereka dilangsungkan.





    Namun, salah satu fakta menarik dari perkahwinan Syed Islam, dari Southampton, Hants, dan pengantinnya yang cantik, Monira Chowdhury dari Pennsylvania, Amerika, yang sama-sama berusia 28 tahun, adalah keduanya hanya bertemu dan bertatap muka selama sepuluh minit ketika masih anak-anak.


    Bertahun-tahun kemudian mereka kembali bertemu berkat bantuan video internet Skype, dimana keduanya jatuh cinta dan memutuskan untuk menikah setelah beberapa sesi pertemuan dalam video chat.
    Dengan disaksikan para teman dan keluarga yang menonton upacara pernikahan langka ini, kedua pasangan mengenakan pakaian tradisional untuk menikah di internet pada bulan September lalu.




    Sekarang, lebih dari 100 hari kemudian, pasangan suami isteri ini akhirnya bertemu setelah Monira pindah ke Britain.
    "Aku pergi menemuinya di Bandara Heathrow dan langsung memeluknya ketika ia sampai. Pada awalnya dia agak pemalu, tapi setelah itu keadaan menjadi sangat normal." tutur Syed, yang sedang belajar administrasi bisnis di Universiti Solent di Southampton.
    "Aku tahu pernikahan ini tidaklah biasa, tapi aku mengatakan bahawa jarak tidak menjadi masalah di dunia moden. Orang-orang dapat berbagi kehidupan mereka melalui teknologi." tambahnya yang dikutip Mail Online.

    Cikgu kemaruk rakam aksi pelajar mandi

    Posted: 29 Dec 2011 07:00 PM PST



    NEW JERSEY: Seorang pendidik didakwa menggunakan kamera litar tertutup untuk merakam aksi pelajar lelaki mandi di sekolah tinggi Katolik selama tiga tahun.


    Patrick J Lott yang ditahan minggu lalu, didakwa melakukan kesalahan itu di tempat mandi pelajar di Sekolah Tinggi Immaculata di Sommervile sejak Januari 2008. 
    Dia tidak membuat rayuan.


    Pejabat Pendakwa Raya berkata, kira-kira 22 mangsa dan sembilan pelajar lelaki yang dikenal pasti dalam rakaman video itu masih di bawah 16 tahun.


    Untuk melindungi identiti semua mangsa, mereka hanya dikenali melalui abjad nama awal dalam fail mahkamah.




    Lott, 54, adalah pembantu pengetua di sebuah sekolah menengah awam yang lain dan menjadi sukarelawan di sekolah tinggi Katolik itu.


    Pihak berkuasa tidak memberi maklumat lanjut mengenai jawatan sukarelawan yang dipegang di sana.




    Kakitangan sekolah memberitahu pendakwa, mereka menerima aduan mengenai perbuatan tidak sopan Lott dan kemudian menghalang dia daripada mengikuti aktiviti keagamaan di sekolah itu.


    Pendakwa raya, Geoffrey Soriano, berkata video pelajar lelaki mandi itu ditemui setelah rumah Lott digeledah oleh polis pada 13 dan 16 Disember lalu. 


    Polis kemudian menemui lokasi kamera itu diletakkan secara tersembunyi di sekolah itu.


    Lott tidak bercakap banyak ketika berada di mahkamah. 


    Peguamnya, James Wronko, tidak hadir dan tidak menjawab telefon untuk mendapatkan komen.


    Lott adalah pendidik yang sudah lama berkhidmat dan sangat aktif dalam politik tempatan dan wilayah.


    Dia juga dilaporkan pernah bertugas sebagai Pengerusi Jawatankuasa Republican Somerville.


    Mahkamah meletakkan ikat jamin sebanyak RM1.6 juta dengan syarat dia tidak menghubungi kanak-kanak di bawah 16 tahun, pelajar lelaki di dalam video atau pengawai atau pekerja di Immaculata. 


    Lott didakwa atas 22 kesalahan melanggar privasi, satu untuk setiap mangsa. Dia turut didakwa atas 24 kesalahan membahayakan kebajikan kanak-kanak, kata Jurucakap pejabat Pendakwa Raya, Jack Bennet. -AP


    sumber : myMetro

    Bapa jahanam,anggap anak macam anjing rantai mereka dalam toilet

    Posted: 29 Dec 2011 06:07 PM PST


    BUTTERWORTH – Seorang bapa tergamak memperlakukan dua orang anaknya yang berusia dua dan enam tahun seperti anjing apabila bertindak mengikat kaki kiri mereka dengan rantai besi di dalam tandas rumahnya.


     Pasangan adik-beradik itu ditinggal seharian oleh bapa mereka ketika dia keluar bekerja dengan alasan anaknya itu nakal dan tiada orang menjaga mereka ketika dia tiada di rumah.


     Perbuatan lelaki berusia 40-an yang tidak berperikemanusiaan itu terbongkar apabila kedua-dua beradik tersebut menjerit dan menangis kelaparan pada pukul 6 petang kelmarin kerana mereka tidak diberikan makanan oleh bapa mereka.


     Jeritan kedua-dua beradik itu membongkar perbuatan kejam bapa mereka selepas jiran-jiran yang tinggal di kawasan rumah kedai dua tingkat itu memaklumkan perkara tersebut kepada polis.


     Bertindak atas maklumat, sepasukan polis menyerbu rumah tersebut di Taman Mawar, Raja Uda dekat sini dan menemui seorang budak perempuan berusia enam tahun bersama adik lelakinya berumur dua tahun dalam keadaan menyayat hati.


     Ketika ditemui pada pukul 8.45 malam, kedua-dua beradik itu yang diikat dengan rantai dan dikunci dengan mangga besi hanya memakai baju-T serta seluar dalam di dalam tandas.


     Ketika diselamatkan, bapa kanak-kanak tersebut yang bekerja sebagai buruh tiada di rumah kerana keluar bekerja sejak pukul 3 petang kelmarin, manakala ibu mereka yang merupakan warga Thailand pula dikatakan telah meninggalkan tiga beranak itu sejak sebulan lalu.


     Difahamkan, kedua-dua beradik itu diperlakukan sedemikian oleh bapanya sejak sebulan lalu setiap kali dia keluar bekerja selepas ibu mereka menghilangkan diri.


     Ketua Polis Daerah Seberang Prai Utara, Asisten Komisioner Zulkifli Alias berkata, seorang penduduk yang mendengar jeritan dan tangisan kanak-kanak itu cuba membantu mangsa tetapi malangnya pintu rumah tersebut dikunci dari luar.


    sumber : kosmo online

    Paderi bergaduh semasa menyapu

    Posted: 29 Dec 2011 05:59 PM PST


    BAITULAHAM - Sejumlah paderi bergaduh semasa membersihkan dengan penyapu lantai gereja Nativiti yang dipercayai tempat kelahiran Nabi Isa di sini, Tebing Barat kelmarin, kata beberapa saksi dan polis Palestin.


    Pergaduhan itu melibatkan kumpulan paderi dari Armenia dan Greece Ortodoks.


    Tiada laporan mengenai kecederaan berlaku dalam pergaduhan itu.


    Pergaduhan itu berlaku selepas beberapa paderi menyapu di kawasan yang dikhaskan untuk kumpulan paderi lain. 


    Polis Palestin campur tangan bagi menamatkan pergaduhan itu. - Agensi


    sumber : kosmo online

    Power of make up,adakah waniata akan keluar tanpanya?

    Posted: 29 Dec 2011 04:00 PM PST







    sumber gambar : stomp.com.sg


    Lihat perubahan wajah wanita setelah menggunakan make up.Betapa berkuasa make up kepada wanita.Adakah wanita akan keluar rumah tanpa memakainya?

    Ibu Tanpa Tangan dan Kaki Ini Lahirkan Bayi Sihat

    Posted: 29 Dec 2011 03:00 PM PST




    Seorang wanita yang sejak lahir tak memiliki tangan dan kaki, melahirkan seorang bayi laki-laki dalam keadaan sihat. Wanita yang berasal dari Turki tersebut bernama Melek, 24 tahun.


     Ia dan suaminya Mehmet, saat ini sedang menikmati mengurus bayi bernama Semih, yang saat ini berusia sembilan bulan. Pasangan ini bertemu pertama kali saat mereka berusia 14 tahun. Mereka dikenalkan keluarga. Setelah Mehmet pindah ke Denmark dari Turki, mereka pun saling jatuh cinta.


     "Aku memiliki banyak kekasih tetapi tidak pernah mengalami perasaan seperti yang aku rasakan pada Melek," kata Mehmet seperti dikutip dari Orange.co.uk


     Pasangan ini mulai menjalin cinta ketika mereka berusia 18 tahun. Lalu mereka memutuskan tinggal bersama dan baru menikah di Turki dua tahun lalu. "Kami selalu menginginkan untuk memiliki anak. Kami sangat bahagia ketika tahu aku hamil, aku melakukanujian lima hingga enam kali," kata Melek.


     Doktor yang menangani kehamilan Melek sebenarnya khawatir dengan respon tubuh Melek. Itu karena kekurangan pada tubuhnya tidak cukup mendukung kehamilan. Tetapi, Semih lahir dengan selamat melalui operasi caesar, dengan berat 3,6 kg.


     Keadaan tubuh Melek membuatnya harus berusaha lebih keras dalam hal mengurus anak. Tetapi ia dan suaminya mendapat banyak bantuan.


     "Teman dan keluarga mengatakan mereka akan sangat senang jika dimintai bantuan. Kami juga berharap memiliki apartment yang lebih besar untuk bilik bayi dan anjing kami, Chanel," kata Melek.

    Foto plagiat McDonalds diseluruh dunia

    Posted: 29 Dec 2011 10:00 AM PST















    Perkosa Anjing chihuahua, Lelaki Ini Dihukum 10 Tahun

    Posted: 29 Dec 2011 09:00 AM PST

    Los Angeles – Seorang lelaki dihukum 10 tahun penjara kerana mencekik dan melakukan serangan seksual terhadap seekor anjing berjenis chihuahua. Jaksa Sacramento, California, menetapkan Robert Edwards De Shields sebagai pelaku kejahatan seksual. Lelaki yang duduk di kerusi roda ini didakwa bulan lalu kerana menyerang anjing peranakan chihuahua campuran berusia lapan bulan.


     Anjing itu milik keluarga tempatnya menyewa tempat tinggal di sebuah rumah di Sacramento Selatan. Saat melakukan tindakan itu, pelaku sedang mabuk kerana menggunakan methamphetamine. Pemilik, menemukan anjingnya sekarat dan nyaris mati. Setelah dibawa ke doktor haiwan, ditemukan jejak asphyxiation dan luka-luka serius di usus serta organ dalam haiwan itu. Si anjing selamat setelah mendapat perawatan intensif. Sedangkan tuduhan10 tahun penjara untuk pelaku diputuskan minggu ini.

    Gila punya mak,main game MapleStory sambil susukan anak

    Posted: 29 Dec 2011 08:00 AM PST




    Apa punya jenis mak tak tahu mana yang lebih penting,game atau anak?

    STOMPer Xin came across a rather peculiar picture on facebook, showing a mother breastfeeding her baby and playing a computer game at the same time.


    Said the STOMPer:


    "I came across this picture on facebook.


    "A mother breastfeeding her baby while playing MapleStory. How interesting!"


    SUMBER : STOMP.COM.SG

    Cecilia Cheung Gugat Pelukis Sketsa Bogelnya

    Posted: 29 Dec 2011 07:00 AM PST




    Zona Malam - Sketsa gambar bogel Cecilia Cheung dan beberapa artis lain HONG KONG - Sketsa gambar bogel Cecilia Cheung dipamerkan di Nanjing, Hong Kong, dan mendapat perhatian publik. Namun, bekas isteri Nicholas Tse itu merancang menyaman pelukisnya.


     Sumber menyebutkan, ibu dua anak itu tidak terima sketsa gambarnya yang dilukis Yang Linchuan dipamerkan. Dia pun sedang mempertimbangkan membawa masalah itu ke hukum.


     Selain potret Cecilia, juga ada dua artis lainnya yang digambar bogel oleh Yang, yakni Liu Xiaoqing dan Sun Feifei. Demikian seperti disitus Sohu, Khamis (29/12/2011).


     Menanggapi nota keberatan yang diajukan bekas selingkuhan Edison Chen itu, Yang menganggapnya hal berlebih.


     "Ya, saya yang melukis Cecilia Cheung dengan pose telanjang. Tapi jika dia berani berpose untuk foto, kenapa dia harus takut dengan lukisan saya itu? Saya jadi sangat bingung," jelasnya.


     Selain Cecilia, khabarnya aktris lain juga mempertimbangkan untuk menyaman dan meminta wang ganti rugi atas citra mereka yang tercoreng.

    10 Artis Korea Terseksi dan Tercantik 2012

    Posted: 29 Dec 2011 06:00 AM PST

    10 Artis Korea Terseksi dan Tercantik 2012 - Demam Kpop di seluruh dunia membuat apapun yang berbau Korea selalu dicari. Mulai dari artis atau selebriti, girlband, boyband, sampai penyanyi yang cantik dan seksi. Inilah foto 10 penyanyi awek Korea terseksi


    Kill Hara (Harasora)


    Kim Hyuna (4Minute)


    Lee Hyori


     Min (Miss A)


    Nam Gyuri (KARA)


    Park Bom (2NE1)


    Park Kahi (After School)


     Jeyin (Brave Girl)


    Yuri (SNSD)


    Son Dam Bi


    Tertangkap kamera panda sedang makan bangkai seekor kijang

    Posted: 29 Dec 2011 05:00 AM PST

    Sebahagian orang beranggapan bahawa Panda adalah seekor haiwan yang hanya makan tumbuhan saja. Namun gambar dari kamera infra merah ini menujukkan seekor beruang yang terkenal dengan warna putih hitamnya ini  mengunyah bangkai seekor kijang.



    Foto dari kamera infra merah ini diambil di Ping Wu, barat daya  Sichuan, China, menunjukkan bahawa Panda kadang-kadang memakan daging untuk memenuhi keperluan proteinnya.
    Menurut World Wildlife Fund yang dikutip Mail Online, Panda memiliki sistem pencernaan karnivora dan akan makan daging jika tersedia, namun telah beradaptasi ke pola makan vegetarian.


    Kerana sistem pencernaan karnivora, Panda hanya mendapatkan sedikit energi dan protein dari bambu, sehingga ia harus makan setidaknya 14kg setiap harinya untuk tetap sihat. Serta perlu jutaan tahun hidup di hutan bambu untuk panda, untuk meningkatkan kemampuannya untuk mencerna selulosa dari bambu.
    Kerana Panda merupakan haiwan yang lamban, maka tidaklah mungkin ia berburu haiwan yang gesit seperti kijang, dan kemungkinan Panda yang satu ini secara kebetulan menemukan bangkai haiwan tersebut di hutan.

    Inilah artis yang disuruh kecikan payudara jika ingin berjaya di Hollywood

    Posted: 29 Dec 2011 04:00 AM PST




    LOS ANGELES- Sofia Vergara mengaku pernah diminta mengecilkan payudaranya. Hal itu dilakukan sebagai syarat agar dirinya boleh terus berkarier di Hollywood. 


    "Ketika aku pindah ke Amerika, aku merasa hairan dan merasa sedikit berbeza," katanya seperti dikutip Dailymail, Kamis (29/12/2011). 


    Namun, Sofia memutuskan tidak melakukan saranan merombak payudaranya. Terbukti, payudara Sofia banyak dipuji dan disebut salah satu yang terbaik di Hollywood. 


    "Satu tahun lalu ada yang berkata agar aku mengecilkan payudara kerana tidak akan membuatku benar-benar serius di dunia ini. Tapi aku fikir, Tuhan akan menghukum Anda. Anda tidak memotong payudara Anda," tegasnya.(rik)

    Rockers bingai baik pakai spender je

    Posted: 29 Dec 2011 03:00 AM PST






    rock,rock juga tapi janganlah sampai hilang maruah diri....

    sumber gambar : stomp.com.sg

    Berpose dengan Hasil Curian di Facebook, Seorang Pencuri Ditangkap Polis

    Posted: 29 Dec 2011 02:00 AM PST

    Hari in siapa  yang tidak tahu dan tidak pernah menggunakan Facebook? Hampir setiap hari kebanyakan dari kita mengakses Facebook, misalnya untuk bermain game online, bertegur sapa dengan teman, update status biar kelihatan eksis, atau untuk pamer foto.


     Namunapa yang dilakukan Isaiah Cutler, 17 tahun, dari Pittsburg, Amerika Serikat, iaitu memposting foto dirinya yang sedang berpose dengan hasil curiannya ke Facebook adalah satu tindakan yang bodoh memakan diri sendiri.. 


     Sebelumnya, dia dan kedua temannya yang masih berusia 14 tahun berjayas merampok sebuah kedai dan membawa pergi wang lebih dari $8.000, rokok, gula-gula, dan cek bisnis. Sejam kemudian, Cutler memposting fotonya bersama temannya yang sedang berpose dengan barang curiannya.


     Berkat foto tersebut, polisi langsung menangkap mereka. Para pelaku yang masih di bawah umur telah didakwa dalam pengadilan remaja dan diserahkan kepada orang tua mereka masing-masing. Cutler menghadapi sidang pendahuluan atas tuduhan pencurian, perompakan, dan konspirasi.


    Inilah Artis yang Terbabit Kes Foto Bogel di 2011

    Posted: 29 Dec 2011 01:00 AM PST


    LOS ANGELES- Tak semua  selebriti mahu memperlihatkan gambar seluruh tubuhnya di depan orang ramai. Apalagi jika gambar itu merupakan koleksi peribadi. 


    Tapi masalah muncul jika foto-foto telanjang sang artis jatuh ke tangan orang yang salah. Boleh dipastikan akan langsung menyebar ke seluruh dunia melalui internet. 


    Seperti dikutip dari US Weekly, Rabu (28/12/2011), inilah sejumlah artis Hollywood yang tersandung masalah foto bugil di tahun 2011. 




    Scarlett Johansson


    Mungkin inilah salah satu foto telanjang yang paling diperbincangkan orang banyak di tahun ini. Selain kerana boleh dipastikan keasliannya, dalam foto yang tersebar, Scarlett memperlihatkan seluruh bahagian atas tubuhnya. Foto Scarlett bocor kerana  para hacker. Foto bekas isteri Ryan Reynlods ini langsung menyebar pada bulan September 2011. 




    Blake Lively


    Foto bogel bekas kekasih Leonardo DiCaprio ini beredar di internet. Namun, bintang Gossip Girl ini membantah keras foto itu adalah dirinya. Lively mengaku tidak pernah mengambil foto telanjang dirinya sendiri. 


    Chris Brown


    Foto bogel bekas kekasih Rihanna ini bocor di internet pada bulan March 2011. Foto itu tersebar dua minggu sebelum album barunya dirilis. 




    Mila Kunis


    Foto-foto bogel Mila juga tersebar kerana para hacker. Salah foto bogel yang beredar saat itu untuk dikirim ke Justin Timberlake, yang merupakan lawan mainnya di filem Friends with Benefits. 


    Vanessa Hudgens


    Vanessa sepertinya tak pernah belajar dari pengalaman. Foto bogel Vanessa pernah tersebar pada tahun 2007 dan 2009. Namun, pada bulan March 2011 foto bogel Vanessa kembali tersebar. Meski begitu, bekas kekasih Zac Efron ini terkejut foto bogelnya banyak tersebar di dunia maya. 


    Amber Portwood


    Foto bogel Amber yang ada di handphone dicuri kemudian dijual oleh orang tak bertanggungjawab. Alhasil, dengan seketika foto Amber tersebar luas.


    Amber Rose


    Beberapa situs mengatakan memiliki foto bogel bekas kekasih Kanye West. Menurut khabar, Amber mengirim foto bogelnya itu untuk Nicki Minaj. Namun, kedua wanita itu membantah saling mengirim foto bogel.(rik)

    Gila..kakak ni selamba curi sekotak tin bir (24 tin) letak celah 'Bedahnya'

    Posted: 29 Dec 2011 12:00 AM PST


    Para pencuri mempunyai beribu macam cara untuk mencuri sesuatu dari toko. Namun aksi pencuri kali ini dijamin buat anda geleng kepala kehairanan.
    Sebuah klip video yang diposting ke situs YouTube menunjukkan bagaimana seorang wanita yang berbelanja dengan seorang lelaki  dan gadis cilik, mencuri sekotak bir berisi 24 tin dengan menyembunyikannya diantara kaki.





    Dalam rakaman CCTV, sang wanita ini berjalan dengan santainya dan dengan gerakan yang cepat, meraih sekotak bir, mengangkat gaunnya dan menaruh barang curian tersebut pada posisi di antara kedua kakinya, kemudian berjalan santai seperti tidak terjadi apa-apa.
    Jika tidak melihat video ini, anda tidak akan mengetahui bahawa wanita ini baru saja mencuri sekotak bir, sebab dari cara dia berjalan hampir tidak berubah meskipun ke-24 tin bir tersebut berada di antara pahanya.
    Sayangnya, dalam video ini tidak dijelaskan secara rinci apakah sang pencuti ini berhasil ditangkap, atau dimana tepatnya insiden ini terjadi.



    Seram..penampakan hantu 'bon**t' di Mall

    Posted: 28 Dec 2011 11:00 PM PST



    Berfesyen atau bergaya satu yang menjadi kemestian bagi lelaki dan wanita.Lebih-lebih lagi wanita setiap masa ada sahaja gaya terbaru dan terkini yang akan di cipta atau direka.Tetapi kalau terlebih bergaya atau berfesyen sampai mengadaikan maruah atau harga diri untuk apa?Seperti wanita gambar diatas adakah patut berpakaian begini semata-mata untuk nampak lebih kehadapan....

    Bintang porno berpunggung besar ini larang masuk ke Britain

    Posted: 28 Dec 2011 10:00 PM PST


    TRIBUNNEWS.COM - Bintang porno berpunggung besar dilarang masuk Britain. Demikian dilapor The Sun, Rabu (28/12/2011).


    Bintang porno bernama Roxy Reynolds, yang terkenal kerana punggungnya yang superbesar dan dipilih sebagai bintang porno paling laris 2010, berada di negara itu untuk mengais rezeki dengan bekerja sebagai high class escort untuk para pemain bola Liga Premier, aktor, aktris, dan juga tokoh senior di London.


    Namun, model sekaligus rapper ini, dihentikan petugas UK Border Agency saat ia mendarat di lapangan terbang Heathrow dari Philadelphia.


    Perempuan berusia 27 tahun ini menggunakan visa kunjungan sebagai pelancung dan tidak berhak bekerja saat melakukan lawatan ke sana. Petugas menemukan informasi mengenai "London Tour" yang diiklankan di situs yang menawarkan layanan high class escort di situs rasminya dan juga di Twitter.


    "Ini adalah bintang porno AS yang sangat terkenal. Anda akan suka menghabiskan waktu dengannya," demikian iklan di situs tersebut.


    "Ia tahu bagaimana menyenangkan Anda. Kenakalannya akan membuat Anda tenggelam," demikian bunyi iklan yang ditawarkan tentang Roxy, yang dibayar 550 poundsterling per jam .


    "Seorang warga AS dilarang masuk pada 18 Disember dan kembali ke AS keesokan harinya," demikian keterangan yang disampaikan juru bicara UKBA.

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS