Nuffnang

zoomartis

sumber :-

zoomartis


Raja Azmi Bersara Jika " Anu Dalam Botol " Kurang Sambutan

Posted: 26 Jun 2010 09:40 AM PDT

Penerbit filem wanita kental Raja Azmi membayangkan mahu bersara sekiranya filem terbaru terbitannya ...Dalam Botol gagal mendapat tempat apabila dipasarkan di pawagam nanti.
"Kalau tak balik modal saya rasa mahu tarik diri daripada menerbit filem lagi," kata Raja Azmi semasa Che Li dan rakan-rakan media lain bertemunya baru-baru ini.


Zoom: Entahlah, kalau betullah tak mendapat sambutan, sedihnya sebab industri seni kita akan kehilangan seorang lagi yang berpengalaman.Pendapat Zoom semua ada pasang surutnya, tak kisahlah apa sekalipun yang kita buat tidak semestinya kita akan ada di atas selama-lamanya

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Ketawa ! Bergossip ! Info ! Suka-Suka ! Semua Ada

sumber :-

Ketawa ! Bergossip ! Info ! Suka-Suka ! Semua Ada


Please! jangan gatal sama isteri orang

Posted: 26 Jun 2010 02:39 AM PDT

[Image: 10150d1235960626-suami-terkejut-payudara...chment.jpg]


tengok! kan da kantoi! aduhhh

Char Kueh Teow Special

Posted: 26 Jun 2010 02:30 AM PDT

[Image: kepaladlmpinggan.jpg]


nahh..cam ne? special x? jom makan..lapor lak...aduhh best nii....hehehe

lazat..mesti ada otak2..hak3

[pic ] Tractor in pink

Posted: 26 Jun 2010 02:28 AM PDT

[Image: tractorfail19.jpg]

[Image: tractorfail24.jpg]

Biasanya kite nampak lady in pink...tapi yg ni..tractor in pink

Karangan Pelajar Terbaik !!

Posted: 25 Jun 2010 08:36 PM PDT



agak-agak ko orang lah...ni karangan untuk SPM ke apa?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Jomss Layansss!!

sumber :-

Jomss Layansss!!


"Kami akan bercerai" - Steven, Suami Maya Karin

Posted: 26 Jun 2010 03:13 AM PDT


"Kami akan bercerai. Apabila menyebut tiada perceraian semalam (Khamis lalu), saya maksudkan kami tidak bercerai semalam tetapi kami memang akan tetap berpisah," kata Steven David Shorthose atau nama Islamnya, Muhammad Ali Abdullah, suami kepada aktres Maya Karin

Difaham perkahwinan mereka di Itali 2 tahun belum lagi didaftarkan di Malaysia. Jadi mereka tidak boleh bercerai secara sah lagi sebelum perkahwinan mereka didaftarkan terlebih dahulu.

Steven jugak mengesahkan yang dia tahu tentang hubungan antara Maya & Remy Ishak.

"Saya ada dengar tentang hubungan mereak tahun lepas. Tapi saya tak berjumpa Remy. Tapi, kalau berjumpa, pasti saya akan bercakap dengan dia. Ia bukanlah satu isu," katanya.

hmmm.. bak kata Shahir AF8, kebahagian dalam perpisahan.

sumber berita & gambar : Murai.com.my

p/s : Anda sudah sertai ManggaAds ? Media pengiklanan paling masyuk untuk para blogger seperti anda. Jomss sertais sekarang. Memang Layansss...

Gambar Lisa Surihani Bertudung Dalam Tudung Express

Posted: 26 Jun 2010 02:57 AM PDT


Amboi..manisnya gadis-gadis di atas bertudung. Dari kiri Julia Ziegler, Lisa Surihani, Chermaine Poo dan Linda Hashim.Mereka sebenarnya bergaya sedemikian rupa ketika sidang media perlancaran drama berjudul Tudung Ekspres.  Oo..patutlah diorang bertudung.. ingatkan dah sampai seru tadi...

sumber gambar : mStar Online



p/s : Anda sudah sertai ManggaAds ? Media pengiklanan paling masyuk untuk para blogger seperti anda. Jomss sertais sekarang. Memang Layansss...

Video Ibu Main Drum Berbogel

Posted: 26 Jun 2010 02:04 AM PDT

Video ibu main drum dalam keadaan bogel ini antara video paling hangat dan popular di Alexa ketika ini. Dalam video tersebut memaparkan seorang ibu yang sedang seronok mengetuk drum dalam keadaan berbogel di ruang tamu rumahnya. Seorang anak lelakinya yang berusia kira-kira 8-10 tahun sedang duduk di belakang tidak jauh dari ibunya. Video tersebut dipercayai dirakam oleh suami perempuan tersebut secara candid kerana kelihatan perempuan itu tiba-tiba terkejut dengan kehadiran cameraman tersebut. ORang putih ni memang selamber jer bogel depan anak² kan.

Pepehal layansss....






p/s : Anda sudah sertai ManggaAds ? Media pengiklanan paling masyuk untuk para blogger seperti anda. Jomss sertais sekarang. Memang Layansss...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Blog BOM321

sumber :-

Blog BOM321


Penunggu Di Jamban !

Posted: 26 Jun 2010 05:48 AM PDT

Kalau cerita pasal "penunggu" mesti ada yang mengaitkan dengan kisah-kisah mistik, tetapi gambar ini adalah penunggu di alam nyata yang sentiasa orang takuti.
ular di jamban !
ular di jamban !
ular di jamban !
ular di jamban !
Apa rasa kalau kena patuk masa tengah "melepas"? rasa sakit ke rasa sakit hati?

Pengotor Tak?

Posted: 26 Jun 2010 02:37 AM PDT

Pengotor Tak?
Ada siapa-siapa pernah buat?

Gambar Baby Res2 Yang ...... !

Posted: 25 Jun 2010 09:39 PM PDT

Baby Res2 pegang anjing
Baby res2 hampir nampak buah dada
Anda nilaikan sendiri!

Melukis Menggunakan Handphone Nokia N900

Posted: 25 Jun 2010 06:58 PM PDT



Gempak dan canggih!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Blog Carca Marba

sumber :-

Blog Carca Marba


Uruguay vs South Korea Highlights Video (World Cup 2010)

Posted: 26 Jun 2010 08:52 AM PDT

World Cup 2010 Highlights : Uruguay 2 - 1 South Korea

Scorers:
8′ [1 : 0] Luis Suarez
68′ [1 : 1] Lee Chung-Yong
80′ [2 : 1] Luis Suarez

World Cup 2010 Highlights Video : Uruguay 2 - 1 South Korea


8′ [1 : 0] Luis Suarez


68′ [1 : 1] Lee Chung-Yong


80′ [2 : 1] Luis Suarez



kredit : www.1000goals.com

Tiada Pasu Bunga, Bra & Helmet Polis Pun Boleh Jugak..

Posted: 26 Jun 2010 06:28 AM PDT


Jill Thomas decided to grow melon plants in her old bras to send out a serious message about breast cancer.






kredit : dailymail.co.uk

Jadual Piala Dunia 2010 Pusingan Kedua Waktu Malaysia

Posted: 26 Jun 2010 02:09 AM PDT

Piala Dunia pusingan kumpulan baru sahaj berakhir semalam. Kini Piala Dunia 2010 sudah memasuki pusingan kedua atau pusingan kalah mati. Daripada 32 negara yang berentap, kini hanya 16 negara berjaya ke pusingan kedua atau kalah mati. Mereka akan berentap untuk meneruskan perjuangan. Pasukan yang kalah akan terus pulang, manakala yang menang akan teruskan cabaran ke peringkat suku akhir.

Berikut adalah Jadual Piala Dunia 2010 Pusingan Kedua atau kalah mati.

Berikut adalah Jadual Piala Dunia 2010 Pusingan Kedua atau kalah mati serta tarikh perlawanan, tempat perlawanan dan waktu perlawanan (waktu Malaysia).


26 Jun 2010
Uruguay-South KoreaNelson Mandela Bay Stadium 22:00
27 Jun 2010
USA-GhanaRoyal Bafokeng Stadium 02:30
27 Jun 2010
Germany-EnglandFree State Stadium 22:00
28 Jun 2010
Argentina-MexicoSoccer City 02:30
28 Jun 2010
Holland-SlovakiaDurban 22:00
29 Jun 2010
Brazil-ChileJohannesburg Stadium 02:30
29 Jun 2010
Paraguay-JapanLoftus Versfeld Stadium 22:00
30 Jun 2010
Spain-PortugalGreen Point Stadium 02:30


Chile vs Spain Highlights Video (World Cup 2010)

Posted: 26 Jun 2010 01:06 AM PDT

World Cup 2010 Highlights : Chile 1 - 2 Spain

Scorers:
24′ [0 : 1] David Villa
37′ [0 : 2] Andres Iniesta
47′ [1 : 2] Rodrigo Millar


World Cup 2010 Highlights Video : Chile 1 - 2 Spain




Kredit video : WC2010SAC

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Rasa Nak Muntah

Posted: 26 Jun 2010 11:00 AM PDT


Di Dalam sebuah bas duduk seorang pemuda dan seorang nenek . Si nenek memicit-micit kepalanya .
     "Kenapa nie nek . Pening ya ," tanya pemuda tersebut .  
     "Ya nak , rasanya kepala pening , perut mual ,rasa macam nak muntah ," jawab nenek .
     "Oh , ya nak ,bolehkah nenek melihat muka kamu sebentar ."
     Pemuda itu terkejut tapi kemudian tersenyum ," Boleh nek , tapi kenapa ?"
     Si nenek menjawab ,"Biar muntahnya lebih cepat ."

Pengantin becerai sebelum sanding

Posted: 26 Jun 2010 09:55 AM PDT


Majlis persandingan sepasang pengantin baru di sebuah dewan kecoh apabila keluarga perempuan menolak hantaran pulut kuning yang di bawa rombongan pengantin lelaki.Akibatnya,pasangan yang baru diijabkabulkan itu tidak sempat menikmati malam pertama mereka kerana mengambil keputusan bercerai pada hari persandingan.
Ini semua terjadi kerana pihak pengantin lelaki melanggar perjanjian supaya tidak membawa pulut kuning sebagai hantaran yang di anggap khurafat oleh pihak keluarga perempuan.Pihak lelaki pula mengatakan bahawa itu tradisi turun temurun keluarga mereka.Akibat hendak menjaga maruah kelurga pengantin lelaki menceraikan isterinya tanpa sempat menaiki pelamin.

Budak Dua Muka

Posted: 26 Jun 2010 09:01 AM PDT


Lali lahir bersama 4 mata ,sepasang hidung,telinga dan mulut.Ia sesuatu keajaiban.Ini kuasa tuhan dan kelahiaran ini mungkin ada petanda baik.Sehingga kini tahap kesihatan Lali semakin baik.
Kelahiran bayi perempuan yang mempunyai dua muka menjadi perhatian penduduk desa Saini Sunpura, di Utara India.Bagi masyarakat Hindu bayi ini di anggap  'Anak Dewa' kerana ia dikaitkan dengan Dewa Durga yang mempunyai banyak muka.

12 Tempat dan Waktu doa Mustajab

Posted: 26 Jun 2010 08:08 AM PDT

Doa Pictures, Images and Photos


Selain  usaha dan tawakal, doa ialah satu -satunya cara untuk mencapai sesuatu hajat. Doa itu ialah senjata mukmin.Ada waktu-waktu tertentu paling mustajab untuk berdoa kepada Allah SWT .Diantaranya ialah
  1. Semasa Lailatul-Qadar
  2. Ketika hujan turun
  3. Ketika memulakan dan setelah selesai solat
  4. Ketika menghadapi betisan musuh di medan peperangan
  5. Di tengah malam
  6. Di antara azan dan iqamah
  7. Ketika susjud dalam solat
  8. Ketika iktidal akhir dalam solat
  9. Ketika Khatam (tamat) membaca 30 juz Al Quran
  10. Sepanjang malam, paling utama sepertiga awal dan sepertiga malam(waktu sahur)
  11. Malam Jumaat dan di sepanjang hari Jumaat kerana mengharapkan bersua dengan saat ijabah(diperkenankan doa ) yang terletak diantara terbit fajar hingga terbenam matahari pada hari Jumaat
  12. Di antara waktu Zuhur dan Asar dan antara waktu Asar dan Maghrib














Penggunaan Gitar Dalam Islam

Posted: 26 Jun 2010 06:53 AM PDT

Guitar Pictures, Images and Photos


Nyanyian adalah diharuskan oleh golongan pertengahan.Hal ini terjadi apabila orang yang terlalu asyik denagan Allah SWT ,nyanyiannya adalah baik..Manakala bagi orang yang mudah terpengaruh dengan desakan hawa nafsu,nyanyian haram baginya.
Namun begitu,jika nyanyiannya itu dijadikan sebagai rutin harian sehingga mengabaikan perkara yang harus dan wajib ,maka ia berada dalam kalangan orang-orang bodoh yang kesaksiannya di tolak.
Bercerita mengenai hukum penggunaan gitar dalam Islam,Iman  al -Ghazali beranggapan bahawa alat  muzik yang dipetik dengan tali dan ditiup dengan mulut adalah sebahagian daripada punca ia di haramkan.
Pengharaman alat muzik tersebut adalah berpunca daripada haramnya arak.Beliau menganggap muzik akan merangsang orang yang mendengar untuk mengambil arak.Bagi orang yang berhenti daripada meminumnya pula ,mendengar bunyi alat muzik ini akan menggamit ingatannya kepada sejarah silam iaitu tempat dan pesta minumannya dulu.
Setelah itu beliau membuat huraian dengan menyatakan jelaslah bahawa sebab pengharaman bukanlah kerana ia sesuatu yang baik dan menyeronokkan,sebaliknya membuktikan semua pekara baik adalah halal kecuali jika ia membawa kerosakan kepada manusia
Kesimpulannya tiada hadis yng melarang penggunaan alat muzik ini.Hakikatnya penggunaan alat muzik ini hendaklah digunakan ke jalan yang benar dan diredai Allah SWT serta tidak melalaikan orang yang bermain dan juga orang yang medengar.

Adab Berkunjung Ke Rumah Jiran

Posted: 26 Jun 2010 03:45 AM PDT

family Pictures, Images and Photos
MINTA IZIN TERLEBIH DAHULU
  • Sebelum berkunjung mintalah izin terlebih dahulu daripada teman atau jiran anda,Tanyakan padanya adakaah dia sudi menjrmout anda masuk kerumahnya,Atau buat temu janji melalui telefon atau sms
SENTIAS BERSOPAN SANTUN
  • Ketika berada di dalam rumah jiran atau teman,kita perlu melatih diri agar tidak terlalu berlebih-lebihan.Sebaik-baiknya kawal setiap percakapan agar tidak menyinggung hatinya,Ada kalanya tanpa disedari kita ingin mebgadukan sesuatu terlepas cakap di rumahnya
MAKAN DAN MINUM APABILA DI MINTA
  • Sungguhpun kita benar-benar lapar ataun kehausan pada ketika itu,jangan tunjukkan pada mereka
BAWA BUAH TANGAN
  • Sesekali cubalah tawan hati teman atau jiran,Bawalah buah tangan untuk merek nikmati bersama keluarga mereka

Ulang Tahun Perkahwinan

Posted: 26 Jun 2010 02:25 AM PDT

Sewaktu merayakan ulang tahun perkahwinan yang ke 25,seorang isteri mengingatkan suaminya :"Apakah abang ingat sewaktu abang melamarku aku begitu terkesima sehingga aku terdiam tak bisa  berbicara selama 1 jam?"
Suaminya pun menjawab : "Ya,sayang,itu adalah 1 jam yang paling bahagia,aman, tenteram dalam hidupku brsamamu,"

Pertama Kali

Posted: 26 Jun 2010 01:44 AM PDT

Seorang pesakit yang akan di bedah terbaring di katil bilik bedah dengan muka yang pucat.Seorang doktor bedah muda masuk sambil menyapa pesakit itu dengan ramah.
"Awak kelihatan takut sekali,jangan bimbang,semuanya akan jalan dengan baik dan lancar,jadi tabahkan lah hatimu...".
"Bagaimana tidak takut doktor,seumur hidup,inilah kali pertama saya di bedah."
"Sama-sama, saya juga kali pertama buat pembedahan saya sama kali tidak merasa takut.."

p/s bagaimana perasaan kita seorang doktor bercakap begitu

Mamak oh mamak

Posted: 25 Jun 2010 11:29 PM PDT

Suatu hari Ali minum teh di sebuah gerai Mamak  yang biasa dikunjungi nya,tiba -tiba Mamak .gerai itu besorak gembira dan datang kepada Ali.

Ali : "Apa yang suka sangat ni Mamak?"

Mamak :'Saya bini juga surat sudah mari,"

Ali : "Apa dia cakap?Ada good news kaa...."

Mamak : "Dalam ini surat dia cakap sudah beranak..New babay..saya banyak suka hati lah..Ini hari saya belanja Free.."

Ali : "Taniah Mamak.Berapa lama awak tara balik India?"

Mamak :"Sudah lama..3 tahun jugak tarak balik."
Ali :"?????????"

KEMAKMURAN 3

Posted: 25 Jun 2010 09:15 PM PDT

tazkirah Pictures, Images and Photos



KEMAKMURAN dapat dicapai dengan mengajar diri menjadi seorang yang pemurah . Dengan membahagikan kepada sesama manusia semua anugerah yang diterima dalam hidup , kita juga akan menerima berkat melimpah . Jangan menjadi kedekut seolah-olah harta yang dimiliki berkurangan .
    Kemurahan hati kita juga bukan sahaja menyenangkan orang  lain tetapi dipandang mulia disisiNya . Mungkin kita tidak tahu , semakin banyak yang diberikan , semakin bertambah pula kelebihannya kepada diri sendiri . Bak kata pepatah Inggeris , " What you give ,you get back ". Yakinlah bahawa balasan kepada kebaikan anda pasti ada walau tidak kelihatan .                                                         

Gerhana Bulan Hari Ini

Posted: 25 Jun 2010 07:19 PM PDT


Gerhana Bulan dijangka berlaku hari ini pada pukul 8.00 malam ini.Kita disunatkan mengerjakan sembahyang sunat gerhana bulan,Hukumnya adalah sunat muakkadah atau pun sunat yang digalakkan.Disunatkan juga dilakukan secara berjemaah.Unuk mengetahui cara sembahyang gerhana bulan sila klik sini

Hadis Abdullah bin Umar r.a:
Rasulullah s.a.w telah bersabda: Sesungguhnya matahari dan bulan tidaklah menjadi gerhana disebabkan kematian seseorang atau kerana dihidupkan seseorang tetapi kedua-duanya adalah termasuk ayat-ayat (tanda-tanda) dari Allah. Oleh itu apabila kamu semua melihatnya maka dirikanlah sembahyang. (Riwayat Bukhari dan Muslim)
p/s ramai-ramai kita berjemaah....

SUKSES 3

Posted: 25 Jun 2010 06:51 PM PDT

Kejayaan dapat di capai tanpa memperdulikan hasil yang bakal di capai.Lakukan sahaja yang terbaik dan biarlah  hasilnya terbukti nanti.
Biasanya kebanyakkan orang mahu melihat hasil dari kegigihan mereka dalam masa yang singkat tanpa begitu memikirkan tentang jangkamasa panjang.Jika tidak berjaya atau tidak melihat hasil yang di harapkan pada masa yang terdekat,mereka akan beralih kepada pekerjaan lain ataupun mula berputus asa.Ingat,kadang kala kejayaan hanya tinggal selangkah sahaja bila mana anda mengambil keputusan untuk menyerah kalah.Orang yang berjaya pada masa kini adalah mereka yang tidak pernah mengenal erti putus asa

Pulang Coli, Seluar Dalam

Posted: 25 Jun 2010 05:53 PM PDT

Seorang wanita tergaman sebaik melihat seluar dalam dan colinya yang hilang dua minggu lalu, di tinggalkan di atas cermin keretanya yang di letakkan di pinggir sebuah taman perumahan.Sepasang pakaian dalamnya hilang bersama kamera digital Sony DSLR milik majikannya yang di simpan dalm bilik tidurnya.Dia juga berharap pencuri itu memulangkan kamera itu juga.-harian metro

Ayam Kalah Tikam Pengadil

Posted: 25 Jun 2010 05:34 PM PDT


Gara-gara tidak puas hati dengan 'pengadil' pertandingan sabung ayam seorang lelaki sanggup menikam pengadil itu sehingga mati.Mangsa yang berusia 45 tahun itu dipercayai sedang mengadili perlawanan sabung ayam di sebuah Felda  Lahad Datu.Suspek naik berang dengan tindakan berat sebelah pengadil terus mengamuk sebelum menikam mangsa tiga kali menggunakan pisau bugis.Mangsa disah meninggal apabila sampai di tempat perubatan dan suspek pula sedang di buru oleh polis.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS