Nuffnang

Ketawa ! Bergossip ! Info ! Suka-Suka ! Semua Ada

sumber :-

Ketawa ! Bergossip ! Info ! Suka-Suka ! Semua Ada


(GAMBAR) Terlampau Ariel Dan Luna

Posted: 10 Jul 2010 03:36 AM PDT

Tarik nafas dalam-dalam dulu sebelum tengok gambar terlampau Ariel dan Luna nie. Takut sakit jantung plak











Hik. Kan dah kena ~~~

Video Zombie Menari Lagu Doraemon

Posted: 10 Jul 2010 03:33 AM PDT



jom gelak sama-sama!!! pls!pls!

Fasha Sandha Ayu, Cantik, Bergaya Untuk Majalah Media Hiburan Sempena Hari Raya

Posted: 10 Jul 2010 03:31 AM PDT

gambar fasha sandha

Ayu gila ~~ Patutlah Abang Jejai terpikat ~~ Hidup Fasha Sandha

Cut Tari Dan Luna Maya Minta Maaf Sebab Video Lucah

Posted: 10 Jul 2010 03:28 AM PDT

http://i386.photobucket.com/albums/oo307/beautifulnara/palingbaru/terbaru/downloadvideolucahlunmayaarielpeter.jpg



Pelik tapi benar. Cut Tari dan Luna Maya minta tapi masih tak mengaku terlibat dalam video lucah bersama Ariel Peterpan. Semacam ada janggal yang di situ. Kalau tak bersalah buat apa nak minta maaf kan?

Ini ucapan maaf Luna Maya.

"Saya juga ingin minta maaf pada keluarga saya yang mungkin…emh…ya intinya (kandungannya) saya benar-benar minta maaf pada semua…Jadi…emmm mudah-mudahan.."

Ini plak Cut Tari punya:-

"Assalamualaikum kepada Presiden Indonesia, Ketua Polis Indonesia, tokoh agama dan masyarakat, atas nama sendiri dan keluarga saya mohon berbanyak maaf atas pemberitaan baru-baru ini yang menimbulkan keresahan"

Paling bagus suami Cut Tari masih menyayangi dan tak menceraikan dia. Very the supportive. Kami suka.

Untuk makluman, saiz alat sulit Ariel Peterpan akan diukur untuk menentukan kesahihan dia ialah pelakon dalam video lucah tersebut. Hebat kan?

Instict kami menyatakan yang memang betul Cut Tari dan Luna Maya terlibat dalam video ini. Anda pulak?

Imej Terbaru Shamsul Yusof Haslam

Posted: 10 Jul 2010 03:23 AM PDT

Post Image


Sekali tengok memang macam gengster kongsi gelap cina dah si Shamsul Yusof ni. Rupa-rupanya ini adalah imej terbaru dia menampilkan ala-ala gengster yang penuh tatu di badan. Kalau tak silap aku ni watak untuk filem terbaru dia. Tak pasti pulak filem apa. Amacam nampak garang tak?

Imej Terbaru Shamsul Yusof Haslam

Imej Terbaru Shamsul Yusof Haslam

Imej Terbaru Shamsul Yusof Haslam

Gambar Seksi Ana Dahlia

Posted: 10 Jul 2010 03:22 AM PDT

Post Image


Industri perfileman di Malaysia bakal mengalami transformasi tidak lama lagi. Transformasi yang di maksudkan ialah semakin banyak adegan-adegan panas bagi menarik penonton. Ye lah korang tengok saja aksi Ana Dahlia ni, dia kata ikut skrip. Tu belum lagi si Arja Lee punya adegan terlampau.



Gambar Seksi Ana Dahlia

Gambar Seksi Ana Dahlia

Gambar Seksi Mimie One Nation Emcees

Posted: 10 Jul 2010 03:20 AM PDT

Post Image


gambar terkini Shamimi Amalina atau Mimi yang boleh kata agak seksi. Aku agak kenal si Mimi ni masa dia form 5 dulu sebab dia jadi ketua platun. Haha tutup kisah lama. Dulu dia agak berisi sekarang dah makin seksi. Apa-apa hal pun korang layan dulu.


Gambar Seksi Mimie One Nation Emcees

Gambar Seksi Mimie One Nation Emcees

Abby Abadi dan Zul di Gym

Posted: 10 Jul 2010 03:17 AM PDT

Post Image



Ha ni lagi satu pasangan artis yang bukan main lagi. Kami rasa macam ada sesuatu je. Ye la yang sorang tu dapat perempuan muda, yang ni dapat lelaki muda. Tak ke sesuatu tu? Harap-harap ok lah mamat ni, jangan nanti mamat ni pun nak cari muda belia jugak sudah

Abby Abadi dan Zul di Gym 1

Abby Abadi dan Zul di Gym 2

Abby Abadi dan Zul di Gym 3

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Blog Carca Marba

sumber :-

Blog Carca Marba


Video,Gambar Proton Exora,Saga,Persona Edisi 25 Tahun

Posted: 10 Jul 2010 06:13 AM PDT



Proton telah melancarkan 3 buah model kereta edisi 25 tahun sempena sambutan 25 tahun proton. Tiga buah model kereta tersebut ialah Exora edisi 25 tahun, Persona edisi 25 tahun dan Saga edisi 25 tahun. Semua model Exora edisi 25 tahun, Persona edisi 25 tahun dan Saga edisi 25 tahun hanya dikeluarkan masing-masing sebanyak 25 unit sahaja dalam dunia ni.

Tema rekabentuk semua model Exora edisi 25 tahun, Persona edisi 25 tahun dan Saga edisi 25 tahun adalah diinspirasi daripada muka harimau. Semua model didatangkan dengan warna putih mutiara atau pearl white.

Harga?

Harga model Exora edisi 25 tahun ialah RM 91,998 , harga model Persona edisi 25 tahun ialah RM 69,500 dan harga model Saga edisi 25 tahun ialah RM 54,500. Tempahan dibuka bermula 12 julai 2010 di showroom berdekatan anda. Ingat, hanya 25 unit sahaja dalam dunia ni untuk setiap model, so sapa cepat dia dapat. Jika anda mahu melihat sendiri model edisi 25 tahun tersebut, hanya terdapat di showroom Centre of Excellence dekat KESAS highway.

Video pelancaran Exora edisi 25 tahun, Persona edisi 25 tahun dan Saga edisi 25 tahun dan juga kereta konsep EMAS.





Lagi gambar Exora edisi 25 tahun, Persona edisi 25 tahun dan Saga edisi 25 tahun selepas ini.


Exora edisi 25 tahun





Saga edisi 25 tahun


Persona edisi 25 tahun







sumber : paultan.org , autoinsidermalaysia.blogspot.com & funtastickodesign.wordpress.com


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Blog BOM321

sumber :-

Blog BOM321


Enam Maut Akibat Jangkitan Leptospirosis (Air Kencing Tikus)

Posted: 10 Jul 2010 09:03 AM PDT

Jom Makan Kura-kura Panggang !

Posted: 10 Jul 2010 05:23 AM PDT

Bus Stop Yang Pelik !

Posted: 10 Jul 2010 12:52 AM PDT

Apa Yang Anda Nampak ?

Posted: 09 Jul 2010 10:48 PM PDT

Bilakah Waktu Perniagaan Kedai Ini ?

Posted: 09 Jul 2010 07:45 AM PDT

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Zon Artis

sumber :-

Zon Artis


Malam Ini – Biografi Khas Allahyarham Din Beramboi

Posted: 09 Jul 2010 06:59 PM PDT


Malam ini, Astro akan menayangkan sebuah program istimewa bagi mengimbas kembali kenangan-kenangan Allahyarham Din Beramboi dalam industri hiburan yang berjudul 'Di Sebalik Din Beramboi @ Mior Ahmad Fuad' menerusi Astro Prima (saluran 105), jam 10.00 malam. Astro Prima mengambil inisiatif untuk membawakan program biografi khas ini khusus buat tontonan para penonton bagi mengenang jasa serta [...]

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Serigala Jadian Kena Cemuh

Posted: 10 Jul 2010 10:00 AM PDT


Seorang budak lelaki Prithviraj Patil 11 tahun dari pendalaman desa Sangalwadi dekat bandarSangli India dilahirkan penuh bulu.Dia dianggap budak berbulu oleh masyarakat setempat dan serigala jadian (werewolf) oleh masyarakat barat.
Semasa dilahirkan hampir semua badannya dipenuhi bulu sepanjang 8 cm.Walaupun pernah dicukur namun ia tumbuh semula.Dia merupakan pelajar yang cerdik dan cerdas serta tidak mengalami masalah kesihatan.Tapi masyarakat mengatakan dia terkena badi monyet atau kera dan kedua ibubapanya menafikan.

'ARWAH' RATAH ISTERI

Posted: 10 Jul 2010 09:01 AM PDT


Seorang isteri terkejut apabila suaminya yang dikebumikan seminggu lalu pulang semula kerumah menagih seks darinya.Wanita berusia awal 40an itu ,tergaman apabila suara arwah suaminya mengetuk pintu pada waktu tengah malam.Apabila dibuka pintu,wanita itu mendapati lelaki yang tercegat di depannya ialah suaminya dan dia terpaksa membenarkannya masuk.Sejak itu,lelaki jelmaan itu arwah suaminya itu datang setiap malam melakukan hubungan seks.Dia tidak dapat berbuat apa-apa kerana seolah -olah di pukau.
Oleh kerana layanan yang amat luarbiasa ,dia sentiasa menunggu kehadiran arwah suaminya .Hubungan itu berlansung hampir setahun sehinggalah pada suatu hari ketika kedengaran azan subuh dia dikejutkan oleh dunia khayalannya.Apabila di ubati ,dia mendapati jelmaan suaminya itu ialah hantu raya peliharaan suaminya.

Paul salah ramal

Posted: 10 Jul 2010 08:10 AM PDT

Pada petang tadi si Paul sotong kurita peliharaan siapa ntah meramalkan Selangor kalahkan Kelantan.Tapi perlawanan tadi Selangor seri dengan Kelantan.

10 TANDA BELA HANTU RAYA

Posted: 10 Jul 2010 08:03 AM PDT

hantu Pictures, Images and Photos




Seorang pendakwah bebas Ustaz Abu Bakar Abdul Aziz berkata ada beberapa tanda boleh dikenal pasti bagi mana-mana individu yang membela hantu raya.Antara tanda-tandnya ialah :
  • Takut bertentang mata bila bercakap
  • Gementar dan keluh kesah bila berjumpa orang alim
  • Hati sentiasa tidak tenang dan badan sentiasa berpeluh bila berada dalam majlis ilmu
  • Gemar makan bubur kacang merah dan suka jamu orang makan pada malam Jumaat
  • Walaupun usia lanjut tetapi memiliki tenaga luarbiasa bila melakukan kerja-kerja berat
  • Bila keluar rumah tidak akan beritahukepada ahli keluarga terutama isteri
  • Kerap bawa berpuluh-puluh telur rebus kedalam hutan
  • Bila ada mesyuarat orang ramai akan patuh dan tunduk keputusannnya
  • Mempunyai tenaga seks luar biasa bila bejimak dengan isteri.
Ustaz Abu Bakar berkata undividu yang bersahabat dengan hantu raya memperolehi apa hajat dengan bantuan makhluk itu.-mingguan warta perdana

Kerajaan UAE haramkan VUVUZELA

Posted: 10 Jul 2010 05:24 AM PDT


Kerajaan UAE telah mengharamkan vuvuzela kerana bunyi yang amat bising dan boleh memudharatkan.Vuvuzela mempunyai kadar bunyi lebih daripada 100 decibles iaitu 127 decibles.Vuvuzela yang dibenarkan hanya mempunyai bunyi bawah kadar 100 decibles dan hanya boleh dimainkan  di dalam stadium sahaja.Pengharam ini dibuat oleh majlis agama negara berkenaan-new kerala.com

Binkan Anak Luar Nikah

Posted: 10 Jul 2010 03:42 AM PDT


Anak luar nikah sekiranya dilahirkan enam bulan satu lahzah (ketika) selepas tarikh pernikahan ibu dan bapanya,maka dia boleh di nasabkan kepada suami kepada ibu dan boleh di warisi harta pusaka.
Sebaliknya jika dia lahir kurang dari tempoh tersebut,maka hendaklah dia dibin/dibintikan kepada Abullah atau Asmaul Husna dan tidak boleh mewarisi harta pusaka suami tetapi boleh mewarisi harta ibunya.
Dalam Islam,kedudukan anak yang dilahrkan adalah sama seperti kanak-kanak lain,tidak menanggung dosa kedua ibubapanya.

p/s Seorang lelaki telah berkahwin dengan seorang wanita yang hamil dua bulan kerana berzina.Soalannya,bolehkah anak wanita itu dibinkan atas nama lelaki tersebut?

Jangan Paksa Suami

Posted: 10 Jul 2010 01:24 AM PDT

Hug Smiley Pictures, Images and Photos


"Sebagai isteri,wajar memberi banyak ruang kepada suami agar hubungan kekeluargaan terus erat dan mantap.Sesekali jangan memaksa suami dalam membuat sesuatu keputusan.Tetapi seringlah mengucapkan terima kasih.Inilah faktor kebahagian dapat di kekalkan..."

  • Apabila si suami memberitahu pulang lewat,ucapkan terima kasih kerana memberitahu.
  • Jika suami meminta bantuan,janganlah tangguh ,buatlah dengan serta merta dan lakukan dengan ikhlas serta gembira dan tidak mengungkit atau banyak komen.
  • Ucapkan kata-kata sayang kepada suami sekurang -kurangnya dua kali sehari.
  • Jika  marah tunggu hingga sejuk.Apabila sudah sejuk beritahu suami apa yang mengganggu fikiran secara sopan.Jangan sesekali salahkan suami.
  • Ketika bercakap,beri perhatian sepenuhnya,hentikan apa jua pekerjaan yang sedang dilakukan.
  • Sekiranya memesan barang dapur,senaraikan di atas kertas.Jangan buat suami pergi kekedai berulang kali.
  • Tanya suami bila dia ingin berehat atau tidur.
  • Telefon suami di tempat kerja hanya apabila ada perkara penting atau kecemasan sahaja.Telefonlah dengan lebih kerap jika suami menggalakkannya.
  • Jangan ganggu suami ketika sedang asyik melakukan sesuatu yang memerlukan penelitian.
  • Jika suami marah ,jangan sesekali menjawab,hanya tunduk dan diam (walaupun kita tak bersalah).Terangkan keadaan yang sebenar selepas sejam kemudian.

Paul Pilih Selangor Menang Lawan Kelantan

Posted: 09 Jul 2010 11:58 PM PDT

Tak sangka pulak mamat kurita ini tahu pasukan dari Malaysia.Dia ingat warna bendera Selangor sama dengan bendera Sepanyaol kot.....

P/S tengok je percaya jangan....

Silaturrahim Bawa Bahagia

Posted: 09 Jul 2010 09:44 PM PDT


Dari Abu Hurairah r.a bahawasanya ada seseorang berkata,"Wahai Rasulullah,sesungguhnya aku mempunyai kerabat yang aku berusaha mengikat tali silahturrahim dengan mereka tetapi mereka memutuskannya dengan aku. Aku berbuat baik kepada mereka tetapi mereka berbuat jahat kepadaku. Aku selalu ramah kepada mereka tetapi mereka tidak mengendahkanku."
Baginda SAW bersabda,''Seandainya kamu benar-benar seperti apa yang kamu ucapkan,seakan-akan kamu menelan abu kasar yang sangat panas.Dan Allah akan selalu memberikan pertolongan kepadamu atas perbuatan mereka selama kamu tetap berbuat demikian."(HR Muslim)

Hadis ini memberikan pelajaran kepada kita agar tetap berbuat baik kepada orang berlaku jahat kepada kita.Apabila dia memutuskan hubungan hendaklah kita meyambungkan kembali dengannya,apabila dia bersikap acuh tak acuh,hendaklah kita tetap peduli kepadanya.Bahkan apabila dia menyakiti hati kita,hendaklah kita bersabar dan tetap berbuat baik kepadanya.
Hal inilah yang di tunjukkan Nabi SAW ketika menghadapi kezaliman dari kaumnya sendiri seperti Abu Jahal.Ini kerana sikap yang baik itu dapat melembutkan hati orang yang jahat itu.Jika orang itu tidak berubah sikapnya,tentu dia semakin jauh dari Allah Yang Maha Mengasihi

Tabarez : Kami akan kalahkan Paul

Posted: 09 Jul 2010 08:39 PM PDT

Jurulatih Uruguay Oscar Tabarez, mengatakan pasukannya akan mengalahkan Jerman pada perlawanan tempat ketiga Piala Dunia 2010 Afrika Selatan dan mengenepikan ramalan sotong kurita bernama Paul. Pada perlawanan terakhir Jerman iaitu melawan Uruguay, ia meramalkan Jerman bakal menjadi pemenang.

"Ini bukan cuma soal mengalahkan Jerman, tetapi juga mengalahkan si kurita. Ini akan menjadi luar biasa dan saya pikir ini mungkin," ujar Tabarez.

"(Bila kami menang), itu akan menjadi pesan bagi setiap orang bahawa tak ada yang mustahil dalam bola sepak," tambahnya-KOMPAS

Bila Awek Dah Berjanggut....

Posted: 09 Jul 2010 07:18 PM PDT

Bila awek dah berjanggut terbalik dunia dibuatnya .Bila awek dah berjanggut makin untung kedai gunting rambut.Bila awek dah berjanggut tu tanda lama sangat tunggu orang masuk meminang dan yang pasti bila awek dah berjanggut makin tak ada lelaki nak kat diaa......makin panjanglah janggut dia...masa tu dia bukan di panggil 'Tok janggut' tapi 'Nek janggut'.

p/s teringat arwah moyang janggut sampai pusat.Al Fatihah

Paul lebih suka pilih kotak kanan

Posted: 09 Jul 2010 06:10 PM PDT

Pada Piala Dunia ini, Jerman telah bermain sebanyak tujuh perlawanan. Semuanya sudah ada keputusan kecuali perlawanan merebut tempat ketiga melawan Uruguay,. Paul meramal semuanya, dan sejauh ini semua ramalannya, kecuali perlawanan Jerman-Uruguay (belum bermula), terbukti benar.

Melihat gambar, dalam empat kali meramal, Paul selalu memilih makanan dari kotak sebelah kanan,iaitu ketika meramal hasil perlawanan Jerman-Serbia, Jerman-Argentina, Jerman Sepanyol, dan Jerman- Ghana.

Selain itu, , Paul juga meramal hasil pertandingan perlawanan akhir antara Sepanyol dan Belanda. Ketika meramalkan, ia memilih makanan kotak kanan, di mana bendera Sepanyol ditampal.Kita nantikan apakah pasti ramalannya yang kelapan ini begitu tepat?.-kompas

Badi Air Mayat

Posted: 09 Jul 2010 05:31 PM PDT


Untuk memudahkan tugasnya sebagai ketua kaki pukul seorang lelaki sanggup melakukan perbuatan khurafat iaitu memuja dan mandi air mandian tujuh mayat.Ilmu itu menjadikan tubuhnya tidak lut oleh senjata.Akibat melanggar pantang supaya tidak menjejaki ke kawasan tanah perkuburan ,dia kini menderita kesakitan.Seluruh tubuhnya dalam keadaan kesakitan dan tidak boleh bangun.-harian metro

Teka-teki abad ini....

Posted: 09 Jul 2010 11:04 AM PDT

laugh Pictures, Images and Photos


Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?
  • Kuih salah bikin.

Binatang ape power Karate?
  • Kuda belang.cube kira brape black belt dia ade.

Siape yang menemukan dompet kulit?
  • Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan kepada saye.

Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak?
  • Pintu yang ade tulis 'TARIK'

Saya ade 3 kepala,4 tangan dan 5 kaki...siapakah saya?
  • Pembohong...

Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati...'?
  • Usus

Binatang ape yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala?

Nenek sape jalannya meloncat-loncat?
  • Neneknye si katak

Knape lelaki jarang kene penyakit anjing gila?

Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?
  • Sekretari baik..................'Selamat pagi tuan'
  • Sekretari kurang baik...........'Dah pagi ni tuan'

Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?
  • Dua-dua tak kenal korang...hehe

Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas?

Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?
  • Tahi hidung

Ape persamaan kain jemuran ngan telefon?
  • Dua-dua kalau dah 'kringgg' bole diangkat...

Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?
  • Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa ...gile ape...

Gajah terbang dengan ape?
  • Dengan susah payah......
sumber : ketawa.com

'The Bendy Bicycle'

Posted: 09 Jul 2010 09:47 AM PDT

Seorang pereka muda Kevin Scott 21 tahun telah mencipta basikal yang boleh di lengkungkan atau dibengkok di tiang.Rekaan ini dicipta untuk mengelakkan kejadian kecurian  dan basikal jenis ini senang disimpan ditempat yang kecil.-mail online

Nafsu seks membunuh wanita ini

Posted: 09 Jul 2010 09:01 AM PDT

Kerana dorongan seks yang terlalu tinggi, seorang perempuan di Inggeris meninggal dunia menggunakan 'sex toy' sambil menyaksikan tayangan pornografi. Pengasuh kanak-kanak bernama Nichola Paginton ini ditemui meninggal dunia di katilnya dalam keadaan separuh bogel dari pinggang ke bawah dengan tayangan porno di laptopnya dan sex toy yang terletak di sisi tubuhnya.
Hasil pemeriksaan doktor dia didapati degupan jantungnya tidak stabil kerana aktiviti seksnya.Dia dijumpai mati oleh majikannya.-kompas

Paul pilih Sepanyol , Mani pilih Belanda

Posted: 09 Jul 2010 08:41 AM PDT


Jika Paul 'Si Sotong Kurita' pilih Sepanyol menjadi juara pada piala dunia 2010, Mani 'Si Burung Kakak Tua' pula memilh Belanda menjadi juara.Kita saksikan ramalan siapa yang benar.

p/s aku ramal pasukan yang menang jadi juara....

Ramalan terakhir Paul

Posted: 09 Jul 2010 07:33 AM PDT

Akhirnya Paul telah membuat ramalannya yang terakhir dan meramalkan Sepanyol muncul JUARA PIALA DUNIA.Ramalan ini telah disiarkan di sebuah stesen tv.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS