Nuffnang

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Aktor China Ini Ternyata Buruan Yang Sudah Dicari Polis Selama 13 Tahun

Posted: 17 Dec 2011 10:00 PM PST

Selama 13 tahun terakhir, polis mencari seorang buruan yang mendapat masalah kerana menyerang seorang petugas polis. Tak disangka-sangka, orang yang mereka cari selama ini ternyata bersembunyi sebagai aktor di balik layar televisyen!.


  Zhang Guofeng adalah salah satu aktor tersukses yang berkarier di China. Ia telah bermain dalam 30 drama televisyen, termasuk filem-filem popular seperti Lurk, The East is Red, dan 1949. Ia juga aktor favourite berbagai sutradara kerana keperibadiannya yang loyal. Tapi dibalik kesuksesannya tersebut, tak ada yang tahu bahawa lelaki ini sesungguhnya adalah Ji Siguang, seorang buruan polis yang dicari kerana kes penyerangan seorang anggota polis bersama tiga orang temannya pada tahun 1998. 


Zhang Guofeng hanyalah nama samarannya selama ia melarikan diri dari kejaran polis selama 13 tahun. Terakhir, ketika ia mendapat peranan sebagai seorang bhiksu Buddha dalam filem terbarunya, penyamaran lelaki ini terkoyak. Polis berhasil menemukan jati dirinya yang sebenarnya dan segera menangkap lelaki ini. Ji dihkabarkan mengakui segala kesalahan masa lalunya. Ia juga mengakui dirinya selama ini selalu ketakutan jika suatu saat penyamarannya terbongkar. Kes seorang kriminal yang tertangkap setelah muncul di layar kaca bukan pertama kali ini terjadi. 9 Jun lalu, seorang pembunuh yang juga menyembunyikan dirinya selama 13 tahun dari kejaran polisi, tertangkap setelah dirinya muncul di acara pertandingan cari jodoh di televisyen.



Tukang Kayu Tak Sengaja Tertelan Paku

Posted: 17 Dec 2011 09:00 PM PST


BEIJING - Seorang Tukang Kayu dari China dilarikan ke hospital setelah tiga kali menelan paku. Kejadian itu berlangsung ketika dirinya tengah bekerja. 


Li Xiangyang menggigit paku ketika ia sedang bekerja namun ketika ia terbatuk tanpa sedar dia menelannya. Paku yang ditelannya diketahui berukuran 6x3 inci. Demikian diberitakan Orange, Jumaat (16/12/2011).


Xiangyang segera dilarikan ke hospital Universiti Wuhan di Huangshi,Hubei untuk mendapatkan perawatan. Doktor menggunakan Sinar-X untuk melihat organ dalam tubuhnya dan berhasil menemukan paku itu di paru-paru kanannya.


Prof Hu Ke yang menangani Xiangyang langsung menggunakan alat bantu optik bronkoskop ke tenggorokannya untuk menarik keluar paku tersebut.


Namun nahas, ketika paku sudah berada dibagian hujung tenggorokannya, ia batuk dan paku kembali masuk ke tenggorokannya. Ketika Prof Hu Ke kembali menggunakan Sinar-X posisi paku berpindah ke paru-paru kirinya.


Tindakan yang sama dilakukan untuk kedua kalinya, Prof Hu kembali menggunakan serat optik itu untuk menarik keluar paku, namun lagi-lagi li terbatuk dan paku tidak berhasil dikeluarkan.


Pengecekan terakhir kali dilakukan. Namun kali ini paku tidak lagi ditemukan di paru-paru melainkan sudah berpindah ke bagian perut. Akhirnya dengan penyepit gastroscope paku berhasil dikeluarkan. 
(faj)

Gila..lelaki ini sebar HIV kepada 13 orang isterinya

Posted: 17 Dec 2011 08:00 PM PST


TRIBUNNEWS.COM - Jumlah penghidap virus HIV/AIDS di Tangerang Raya terus meningkat. Namun yang paling heboh adalah adanya fakta seorang lelaki yang telah menularkan virus HIV kepada 13 isterinya. Lelaki  tersebut kini sudah meninggal dunia, namun penyakit yang dideritanya kini harus ditanggung oleh anak isteri.


Hal itu diungkapkan Syaiful W Harahap, Media Relations Officer (MRO) Komisi Penanggulangan Aids (KPA) Kabupaten Tangerang, Jumaat (16/12/2011).


Lelaki penular virus HIV/AIDS itu tinggal di Kecamatan Curug, Kabupaten Tangerang. Ia diduga telah menularkan virus tersebut kepada 13 isteri-nya, melalui hubungan suami-istri.


"Lelaki tersebut telah meninggal. Hasil pemeriksaan terhadap tujuh isterinya sudah positif HIV, bahkan satu orang isteri sudah meninggal. Sedangkan  enam istrinya belum terdeteksi, kerana belum datang ke dokter," ucapnya.


Berdasarkan data KPA tahun 2011, setidaknya 420 orang didapati positif HIV dan 169 orang dipastikan positif AIDS. Penyebaran penyakit ini umumnya kerana hubungan seksual, dan jarum suntik. "Di Kabupaten Tangerang ada sekitar 1.200 perempuan pekerja seks, dan pembeli seks itu sendiri mencapai 15.000 -20.000 orang. Boleh diperkirakan berapa jumlah penderita HIV/AIDS baru yang terjangkit," ucap Syaiful.

Pelik...Kemaluan Ariel Dipotong Makhluk Halus Saat Tidur

Posted: 17 Dec 2011 07:00 PM PST


SRAGEN - Warga Dukuh Sukorejo, RT 10, , Jawa Tengah, dihebohkan kerana alat vital seorang anak disunat (khitan) secara ghaib saat tidur.


 Anehnya, Ariel Fadlullah (6), anak tunggal pasangan Sutiyo (36) dan Harmi (29), tidak mengeluarkan darah sedikit pun saat disunat. Saat bangun tidur, kemaluan pelajar kelas 1 SDN 2 Ngepringan ini sudah berubah seperti sudah dikhitan.


 Harmi, ibu Ariel, menceritakan setiap malam anaknya itu tidur bersamanya. Saat tertidur , Ariel mengaku bermimpi aneh. Dia didatangi seorang nenek yang berpakaian serba putih. Nenek itu menanyai Ariel apakah sudah dikhitan atau belum.


 "Kamu sudah dikhitan? Kalau belum apa kamu mahu dikhitan," ucap Harmi menirukan cerita Ariel. Dalam mimpi itu, Ariel menjawab belum dikhitan.


 Ariel baru menyedari terjadi perubahan pada alat kelaminnya saat buang air kecil keesokan harinya.


 Kendati terjadi perubahan pada alat kelamin, Ariel saat itu tidak terus mengadukan ke orangtuanya. Hingga pulang sekolah, anak  itu masih bermain seperti biasa, tidak mengeluhkan sakit dan mengeluarkan darah.


 "Saya baru tahu bila ada yang berubah pada alat kemaluan Ariel saat mandi petang. Saya terkejut dan langsung menanyakannya ke Ariel," ujar Harmi.


 Tidak percaya dengan penjelasan anaknya, mereka menanyakan kepada Kiai Munir, pengasuh Pondok Pesantren Darul Falah. Harmi mengaku lega dengan jawaban pengasuh  tersebut yang menjelaskan kejadian itu wajar dan hal biasa.


 "Kejadian itu memang hal biasa, sudah dijelaskan dalam berbagai cerita memang ada istilah disunat secara ghaib," ungkapnya seraya menambahkan keluarga segera mengadakan kenduri kesyukuran atas dikhitannya Ariel.


 Keanehan yang sama dialami Kevin Cahyo, pelajar kelas 2 SD di Kota Malang, Jawa Timur. Saat bangun dari tidur siang, Kevin mendapati alat vitalnya sudah dikhitan.


 Orangtua langsung membawa Kevin ke doktor dan dipastikan kanak-kanak berusia lapan tahun anak pasangan Budi dan Dewi itu, sudah dikhitan. Hasil pemeriksaan doktor menyatakan hasil khitan rapi dan kini telah memasuki masa peneyembuhan.


 Menurut Kevin, saat tidur siang pada Minggu kelmarin, dia bermimpi didatangi seorang datuk tua berjanggut. Sang datuk mengajaknya ke sebuah tempat dan mengatakan akan mengkhitannya. Kevin mengaku melihat seluruh proses khitan tanpa rasa sakit.


 Sementara itu Dewi menuturkan, anaknya memang sudah lama meminta dikhitan. "Mungkin keinginan yang begitu kuat ditambah kebesaran Sang Pencipata, khitan mimpi ini boleh terjadi. Kami menganggap ini mukjizat," cetus Dewi. (dgs) 


SUMBER 

Wow..wanita ini dilarang memasuki Hong Kong seumur hidup kerana mencuri

Posted: 17 Dec 2011 06:00 PM PST


HONG KONG: Seorang wanita yang dilarang memasuki Hong Kong seumur hidup ekoran beberapa siri jenayah mencuri, melepasi pemeriksaan keselamatan di bandar raya itu lebih 40 kali dalam tempoh dua tahun, lapor akhbar, semalam. 


Chao Sam-i, 49, tukang cuci dari Macau dihantar pulang dari Hong Kong selepas menerima hukuman larangan memasuki bandar raya itu untuk seumur hidup pada 2004 ekoran beberapa siri kecurian dilakukannya, lapor akhbar South China Morning Post.




Chao kemudian mengunjungi Hong Kong lagi pada 2009 untuk menghadiri perkahwinan anak perempuannya tanpa ditahan dan sejak itu kembali ke bandar raya berkenaan puluhan kali.




Bagaimanapun, perbuatannya itu akhirnya terbongkar selepas dia ditahan oleh pihak berkuasa Hong Kong Ogos lalu kerana mencuri 12 botol minyak wangi bernilai HK$4,000 (RM1,645). - AFP


sumber : myMetro

Gadis ini guna kepakaran mengayat untuk dapatkan wang daripada 30 lelaki di Facebook

Posted: 17 Dec 2011 05:00 PM PST


KUALA LUMPUR: Mangsanya hampir 30 lelaki yang sanggup menyerahkan puluhan ribu ringgit hanya kerana tergoda dengan kata-kata cintanya dalam laman sosial Facebook (FB).

Gadis itu yang hanya mahu dikenali sebagai Liana mengakui menggunakan kepakarannya mengayat ramai lelaki bagi mendapatkan wang mereka untuk berfoya-foya, termasuk melancong keluar negara.


Dia yang menunggu keputusan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) tidak menafikan mereka yang terjebak termasuk artis yang baru mencipta nama, bahkan beberapa adik kepada artis terkenal turut menjadi mangsa selain yang berkerjaya penting sebagai jurutera, jurujual dan eksekutif syarikat swasta.


Secara jujur, Liana berkata, perceraian ibu bapa menjadi punca dia melakukan perbuatan itu untuk membalas dendam, terutama bapanya yang banyak mengabaikannya, manakala ibu pula sibuk dengan kerjaya harian sebagai eksekutif syarikat.


Katanya, dalam sebulan, dia mampu meraih dua tiga ribu ringgit hanya berbekalkan air liur untuk menggoda lelaki yang bagaikan terpikat dengan pesona menarik gambar yang dipaparkan dalam laman sosial itu.


Malah, katanya, dia tidak pernah menyesal dengan apa dilakukannya, sebaliknya mampu melepaskan tekanan akibat kesunyian dengan menggoda lelaki.




"Saya mula teruja dengan perbuatan ini apabila memasukkan gambar seksi dalam laman sosial semata-mata untuk menarik perhatian kenalan yang menjadi rakan saya dengan niat menggoda atau 'test market'.


"Mungkin terpikat dengan gambar sedemikian, ia menjadi senjata untuk membuatkan ramai yang suka bersembang dengan saya dan ingin mengenali saya dengan lebih dekat.



"Bayangkan dalam sekelip mata, saya ada lebih seribu kenalan. Semuanya saya layan dengan baik... jika ada yang hendak bertemu, saya memberi pelbagai alasan tidak boleh keluar.


"Kebanyakan mangsa saya adalah artis baru, anak orang kaya atau yang memiliki kerjaya menarik. Soal memasukkan wang ke akaun bank, mereka tidak kisah berapa jumlah yang saya minta," katanya kepada wartawan Metro Ahad selepas berjaya memujuknya beberapa kali menceritakan perbuatannya.


Liana berkata, selepas memasukkan wang ke dalam akaun, dia memberi helah memaklumkan wang tiada dalam akaun dan meminta wang dimasukkan lagi.


"Lelaki yang bagaikan lembu dicucuk hidung akan terus memasukkan jumlah lebih banyak ke akaun saya," katanya yang mengakui ada mangsanya bergelar anak seni dan adik artis terkenal.


Kebanyakan mereka menawarkan diri untuk menjadi teman lelaki dan tidak kurang mengajaknya berlibur.


"Saya sebenarnya bukan gadis liar yang gemar menghadiri parti liar atau bersosial. Apabila melihat lenggok mereka lebih condong ke arah hubungan seks, saya terus mematikan perbicaraan.


"Hampir tiga tahun saya melakukan kerja itu hingga sekarang, saya berasa seronok melihat betapa ramai lelaki mudah terpedaya dengan wanita cantik. Namun jika melihat gaya lelaki jujur pula, saya tidak sampai hati untuk mengayat mereka," katanya.


Ditanya mengenai wang diterimanya, Liana yang tinggal bersama ibu selepas bercerai sejak lima tahun lalu berkata, dia menghabiskan wang itu bersama rakan dengan membeli-belah mahupun karaoke atau melancong ke pelbagai destinasi.


Menurutnya, dia banyak menghabiskan masa dengan Internet untuk muat turun gambar dan aktiviti dilakukan supaya dirinya sentiasa ada perkembangan terbaru.


"Saya mengambil gambar kawan yang cantik dengan penampilan badan menarik, lalu saya masukkan ke dalam FB. Oleh kerana fizikal saya gemuk, sudah tentu saya malu untuk menampilkan diri sebenar.


"Pernah terjadi seorang kenalan mahu berjumpa dan kami mengadakan janji temu di kompleks beli-belah. Saya menyatakan kesanggupan bertemu demi meyakinkan mereka.


"Namun saya tidak menyatakan diri yang sebenar. Kalau pakai baju biru, saya katakan warna merah untuk mengelirukan mangsa.


"Apabila melihat dia (mangsa) datang dengan menggambarkan warna dan jenis pakaian dipakai, ketika itu saya segera bersembunyi.


"Kemudian saya hubungi lelaki itu dengan mengatakan tidak dapat datang kerana tiba-tiba ada kecemasan atau sakit. Kebanyakan alasan diberi agak konkrit, menyebabkan mangsa percaya apa saya katakan.


"Sebaik melakukan penipuan, saya berasa puas apabila melihat kesungguhan mangsa untuk benar-benar bertemu.


"Daripada situ saya membuat kesimpulan jika selama ini lelaki suka menipu perempuan sesuka hati mereka, kali ini saya ingin melihat bagaimana lelaki pula diperdaya," katanya.

sumber : myMetro

Hebat...Lelaki mabuk gagalkan perompakan

Posted: 17 Dec 2011 04:00 PM PST



Kejadian pelik ini terjadi ketika seorang pengunjung kedai yang lagi mabuk berhasil menggagalkan pencurian bersenjata. Kemungkinannya? Boleh jadi perompak itu hanya membawa senjata mainan .



sumber: mpviral

Wanita Tewas Tersepit Elevator

Posted: 17 Dec 2011 03:00 PM PST

INILAH.COM, New York – Seorang wanita tewas kerana tersepit elevator dalam sebuah kemalangan aneh (freak accident) di New York City, Amerika Syarikat (AS).


Suzanne Hart (41)  melangkah masuk ke dalam elevator lobi gedung firma periklananan Young & Rubicam, saat benda itu tiba-tiba bergerak naik ke atas. Wanita malang itu kemudian tersepit antara elevator dan dinding.


"Ada dua orang lagi di dalam elevator dan mereka dirawat di NYU Medical Center kerana trauma," demikian polis New York (NYPD), mengenai insiden di Midtown Manhattan tersebut.


Presiden Manhattan Borough Scott Stringer meminta diadakan penyelidikan menyeluruh oleh Buildings Department. Menurut situs jabatan tersebut, ada 56 pelanggaran elevator di gedung tersebut sejak 2001.


"Jika ditemukan kecacatan pada salah satu atau elevator atau lebih di gedung ini, New Yorkers (warga New York) harus tahu seperti apa," kata Stringer.


Jubir Buildings Department Tony Sclafani menyatakan, penyelidik dari pihaknya sudah mengeluarkan permintaan untuk mengurangi penggunaan elevator tempat Hart tewas. Terdapat 13 elevator lain di gedung tersebut.


Terakhir kali bermasalah dengan keamanan terjadi pada 2003 dan sudah pengalami reparasi. "Mjoriti pelanggaran (elevator) di gedung ini tak berbahaya," katanya.

Gempak..monk tua angkut sekali dua orang awek

Posted: 17 Dec 2011 01:00 PM PST




Demi kelab bola tampar,pemain ini sanggup berbogel untuk mengumpul dana

Posted: 17 Dec 2011 11:00 AM PST


Demi untuk memajukan sebuah krlab bola tampar beberapa wanita cantik yang bergabung dalam kelompok atlet pecinta bola tamapar rela tampil topless dalam sebuah kelendar.


Atlet seksi dari Bristol University ini akhirnya rela melucuti pakaiannya untuk sebuah sesi pengambaran kelendar seksi terbaru. Tentu saja aksi yang dilakukan ini bukanlah paksaan dari siapapun, melainkan sebuah aksi sukarela demi memajukan kelab bola tampar yang mereka wakili.

Terlihat dalam gambar, para atlet voli wanita seksi ini tetap berpegang teguh pada peraturan dengan hanya melepaskan pakaian di bagian atas saja.
Kulit mulus ditambah dengan wajah cantik, membuat kalender seksi versi para atlet bola tampar ini semakin menarik untuk dilihat dan diletakkan dalam bilik.

Walaupun kelander ini dijual bebas, bukan bererti mudah didapatkan di tempat umum. Itulah sebabnya, para atlet cantik ini membuat sebuah group di Facebook yang berguna sebagai promosi penjualan kelendar seksi mereka.


Bagi para atlet wanita bola tampar ini kehadiran sponsor dalam kelabnya masih kurang mencukupi membeli peralatan bola tampar. Tanpa diduga, aksi seksi ini  yang dijual seharga 7 poundsterling ini sangat laris di pasaran. Dan hasil dari penjualan kalender ini akan digunakan sebagai dana pasukan.

Kerana tangan sibuk meraba dada aweknya,lelaki ini terlupa dia memandu dengan laju

Posted: 17 Dec 2011 10:00 AM PST


INILAH.COM, Shehong – Bukannya konsentrasi memandu, lelaki China ini asyik memandu sambil meraba-raba dada sang kekasih yang duduk di sebelahnya


Deng Jialin begitu fokus meraba-raba dada kekasih hingga lupa melihat speed meter-nya untuk mengukur batas kecepatan. Ia melaju 92 km/jam di jalan dengan batas kecepatan 80 km/jam.


Kamera lalu lintas menangkap penyebabnya, yakni tangan kiri Jialin yang 'sibuk' itu. Ia memandu keretaNissan X-Trail miliknya hanya dengan tangan kanan.


Ini bukan pertama kalinya Jialin tertangkap memandu dengan laju. Selain membayar denda, kini ia dipermalukan dengan gambarnya yang beredar luas di internet.


Julukan barunya, 'Breast Touching Brother'. Meski ia juga diolok pengguna internet dari negaranya sendiri, banyak yang membela dengan menyatakan gambar itu seharusnya privasi yang tak disebarluaskan. (DLM)

Pose Nakal Olivia Munn Pamerkan Puti***nya

Posted: 17 Dec 2011 09:00 AM PST




infospesial.net -  Dengan pose yang mengoda Olivia Munn cuba menarik perhatian para laki-laki yang melihatnya, siapa yang tak tergoda jka melihat wanita seksi seperti dirinya berpose diatas ranjang dengan gaya nakal.


Dalam foto tersebut Olivia Mengenakan atasan berwarna abu-abu tipis sehingga putingnya terlihat transparan, dengan bawahan stocking hitam. Ia berpose menggeliat seksi di atas ranjang tidur. Jika dilihat sepertinya ini adalah sebagian dari foto peribadinya, namun sampai saat ini belum ada penjelasan lebih lanjut. (Celebjihad)

Parah..Gadis 16 Tahun Ditiduri Sampai Hamil Syarat Sebelum Nikah

Posted: 17 Dec 2011 08:01 AM PST


INILAH.COM, Mojokerto - Seorang gadis berusia 16 tahun dicabar. Cabarannya, apakah dia boleh hamil jika disetubuhi. Jika dia boleh hamil, si gadis (sebut saja namanya Mawar) bakal dinikahi.
Setelah dilakukan, Mawar ternyata benar-benar hamil. Persoalannya, pelaku ternyata mungkir janji. Dia tidak mahu menikahi Mawar. Pelaku menghindarkan diri.


Hal tersebut seperti yang dituturkan ayah kandung mangsa Riyono (45) warga Desa Kwatu, Mojokerto. Ayah mangsa mengatakan anaknya dihamili Sumono (23) pemuda warga Dusun Turi,Mojosari.


Pelaku telah mencabuli anak kandungnya hingga hamil lima bulan. Aksi pelaku baru diketahui setelah mangsa hamil dan didesak untuk mengatakan siapa bapa dari  bayi yang sedang dikandungnya.
"Kita terima dengan apa yang sudah dilakukannya, kerana akibat perbuatan pelaku anak saya hamil dan dia tidak mahu bertanggungjawab. Tadinya anak saya sedih tapi setelah keluarga mengetahui dia hamil dan kita terus menanyakan siapa yang sudah sanggup melakukannya, dia baru mahu mengatakannya," ungkapnya.


Dari laporan pihak keluarga ke Unit Perlindungan Perempuan dan Anak (PPA) Satuan Reserse Kriminal (Satreskrim) Polres Mojokerto, korban pertama kali diperkosa pelaku pada Mei 2010 di lapangan desa pelaku.


Sebelum terjadi aksi  tersebut, pelaku mengajukan perjanjian. Jika mangsa hamil maka pelaku akan bertanggungjawab. Mangsa pun menyetujuinya.
Aksi terakhir pelaku diketahui terjadi pada Minggu (28/08/2011) sekitar pukul 11.00 WIB. Saat itu, mangsa sedang ada di rumah. Dia diajak pelaku ke rumah temannya di Kali Mati, Kecamatan Tarik, Sidoarjo. Namun di tengah perjalanan, pelaku kembali menyalurkan nafsu bejatnya tepatnya di area persawahan Desa Modopuro, Kecamatan Mojosari.


Kasatreskrim Polres Mojokerto AKP Efendi Lubis mengatakan mangsa dan
saksi sudah diperiksa, dalam waktu dekat pihaknya akan memanggil pelaku untuk memberi keterangan.
"Jika terbukti, pelaku akan kita tuduh dengan Pasal 82 UU Nombor 23 tahun 2002 tentang Perlindungan Perempuan dan Anak dengan ancaman 15 tahun kurungan penjara," jelasnya. [beritajatim.com

Terburu-Buru, Sofia Vergara Tak Pakai Seluar Dalam

Posted: 17 Dec 2011 07:00 AM PST


LOS ANGELES- Sofia Vergara tampak terburu-buru ketika hendak pergi ke sebuah studio. Artis seksi inipun sepertinya lupa memakai seluar dalam. 


Sofia terlihat memakai legging berwarna hitam dan selendang. Saat hendak menuju kekereta para paparazzi langsung mengarahkan kameranya ke arah Sofia yang sedang membelakangi mereka. 


Kerana memakai legging yang ketat, bentuk punggung Sofia terlihat jelas dan tembus pandang. Meski sudah berusia 39 tahun, artis keturunan Colombia ini memang masih memiliki tubuh yang seksi.


Agar tak terus menerus jadi bahan paparazzi, Sofia buru-buru masuk ke dalam kereta. Demikian dikutip dari Dailymail, Sabtu (17/12/2011).(rik)

Putus cinta,wanita conteng vespa milik bekas teman lelakinya

Posted: 17 Dec 2011 06:00 AM PST

Beberapa wanita kalau putus cinta biasanya melampiaskannya dengan menangis di bilik tidur atau mencurahkan isi hati dengan temannya. Tapi untuk wanita ini, hal itu belum cukup. Vespa kekasihnya pun jadi mangsa marahnya.


 Seperti dilapor Daily Mail, Rabu (14/12/2011) wanita itu menconteng motor Vespa berwarna biru milik bekas kekasihnya dengan berbagai tulisan. Seperti 'This scooter was smashed because of a cheating boyfriend', The owner of This Vespa is an awful person' dan tulisan lainnya seperti 'Karma will get you'.


 Coretan itu tidak hanya terlihat di bodi, tapi juga depan vespanya. Wanita itu juga menggambarkan bekas kekasihnya sebagai, pembohong, penghancur kehidupan, lelaki jahat dan ungkapan khas wanita yang sedang patah hati lainnya. Ah ada-ada saja . Motor Vespa malang itu terletak di London Utara. "Motor itu terbuang begitu saja. Anggap saja semua itu benar, saya harap si lelaki memikirkan lagi apa yang sudah dia perbuat," ujar Chris Thomson, lelaki yang mengambil gambar vespa ini.

Ikan mas kini bertato

Posted: 17 Dec 2011 05:00 AM PST




PET SHOP di sebuah kota di barat daya China menawarkan ikan tato dengan pola dan karakter beruntung yang bermaksud  membawa keberuntungan pemiliknya dan kebahagiaan.


 Pasar haiwan peliharaan yang Qingshiqiao di Chengdu menjual berbagai hiasan "keberuntungan ikan" yang dihiasi dengan bunga-bunga, pelangi dan karakter, yang Huaxi Metropolis Daily melaporkan pada hari Khamis.




 Nuri ikan tropis biasanya digunakan untuk membuat tato, sering dengan huruf China yang berarti "Semoga bisnis berjaya," kata surat khabar daerah di situsnya.


 Sebuah kata dealer, laser digunakan untuk tato ikan.


 Ikan mas biasa dijual seharga hanya 10 yuan ($ 1,80) sementara yang bertato berharga 25 yuan.


 Satu set dari empat tato ikan dengan karakter untuk "Good Fortune," "Luck," "Long Life," dan "Kebahagiaan" berharga120 yuan, kata surat khabar.


 Ikan bertato pertama kali muncul di pasaran pada tahun 2005 tetapi hanya menjadi popular di masa lalu atau dua tahun.


 Zhang Zhicheng ahli perikanan mengatakan tidak seorang pun yang mempelajari bagaimana tato akan mempengaruhi ikan.


 "Untuk menggunakan laser untuk tato pasti akan mempengaruhi ikan. Ini seperti tato sebuah tubuh manusia, itu melanggar keseimbangan fisiologis ikan dan merosak permukaan kulit pelindungnya," kata Zhang .


 Haiwan peliharaan telah menjadi lebih popular di China dalam beberapa tahun terakhir dengan peningkatan kemakmuran negara.

Lima iklan insurans yang amat menyentuh hati (video)

Posted: 17 Dec 2011 04:00 AM PST

Iklan insurans yang ditampilkan orang Thailand ini memang sangat menyentuh hati.Setiap iklan memiliki makna cinta kasih yang sangat mendalam.Iklan-iklan ini juga secara tidak langsung mengajarkan kita betapa berharganya hidup kita dan orang yang kita cintai.Cuba menonton iklan-iklan ini.


Reaksi Masyarakat Ketika Pertama Kali Mencuba Eskalator di Negara Mereka [Video]

Posted: 17 Dec 2011 03:00 AM PST



Inilah reaksi super heboh masyarakat (kemungkinan Iraq) ketika mencuba eskalator pertama di negara tersebut. Dan nampaknya, banyak yang kesulitan dalam membezakan antara eskalator dengan treadmill.


Hukuman brutal yang diterima pelajar sekolah mempertahankan diri di Henan China

Posted: 17 Dec 2011 02:00 AM PST












hukuman yang brutal ini telah mendapat kecaman para warga internet di China...

Pasangan pelajar ditangkap sedang 'projek' di tandas sebuah pasaraya

Posted: 17 Dec 2011 01:00 AM PST


INILAH.COM, Bojonegoro - Sepasang sejoli yang sedang asyik 'projek' di tandas salah sebuah pasaraya membuat pengunjung gempar.


Perbuatan tersebut dilakukan siang hari. Sehingga membuat pengunjung yang mendengar hal tersebut geram dengan wajah pelaku.


Setelah ditangkap oleh pegawai pasaraya bernama Pak Ji (50) warga Desa Banjarjo Bojonegoro, Pelajar yang dikenali sebagai ES (16) pelajar  SMK di Bojonegoro langsung dilaporkan ke pihak Polis.


Dalam pemeriksaan, ES pelajar Desa Bendo Kecamatan Kapas Bojonegoro, mengaku saat itu mengenal HF kekasihrnya sendiri dari internet. Setelah ketemu disalah satu cybercafe di kelurahan Sumbang Bojonegoro ES diajak HF (19) Warga Desa Banjarsari Kecamatan Trucuk Bojonegoro diajak ke pasaraya.


Setelah sampai di pasaraya yang berada di Jalan Imam Bonjol Kota Bojonegoro, HF menuju ke tandas untuk buang air kecil dan meminta ES menunggu di tempat letak kereta.


Selang beberapa minit kemudian ES yang masih menunggu di tempat letak kereta dikirimi pesan singkat (SMS) untuk menyusul ke tandas. Pak Ji yang berada di tempat letak kereta curiga kerana ES berada di dalam tandas terlalu lama. Pak Ji langsung menyergah saat kedua pasangan yang dimabuk asmara tersebut ketika sedang asyik 'projek'.


Saat menjalani pemeriksaan di Mapolres Bojonegoro, gadis itu didampingi oleh keluarganya. Menurut keterangan bapak gadis, hubungan kekasih antara anaknya dengan lelaki itu masih baru.Kerana, anaknya juga baru mengenal lelaki itu melalui teman sekelasnya.


"Anak saya itu awalnya mendapat nombor HP kekasihnya dari teman sekelasnya bernama MK, baru itu," kata ayah korban yang tak mahu disebut namanya.


Namun diduga hubungan seperti suami istri yang dilakukan tersebut tidak ada unsur pemaksaan, kerana sesuai keterangan gadis itu antara lelaki dengannya masih menjalin hubungan sebagia kekasih.


Jika dalam pemeriksaan hari ini (16/12/2011) terlapor terbukti bersalah maka dapat diancam dengan Pasal 81 ayat 1 UU perlindungan anak dengan ancaman hukuman maksima 15 tahun penjara. [beritajatim.com]

Gila..Setelah anak,mak pulak yang berfoto bogel

Posted: 17 Dec 2011 12:15 AM PST

infospesial.net -  Setelah mempamerkan tubuh puterinya 'Gan Lulu' untuk promosi dalam pencarian jodoh anaknya, kini giliran Lei Bingxia, ibu Gan Lulu sendiri yang berpose bogel dengan pamerkan bahagian dadanya. Nampak sangat tak sedar diri meskipun dirinya sedar usianya tak lagi muda.


Nampak dalam foto tersebut Lei Bingxia ibu Lulu bertelanjang dada dengan hanya ditutupi satu lengannya dan mengenakan kacamata hitam besar berpose dengan selamba di depan kamera, foto tersebut diambilnya saat berada di sebuah bilik hotel pada hari Selasa. (Maydaily)

Parah..wanita bergaduh lepas shopping,sampai terkoyak rabak baju (hampir bogel)

Posted: 16 Dec 2011 11:00 PM PST






Inilah lumrah kehidupan manusia baik lelaki ataupun perempuan..bila perasaan amarah muncul tiada lagi
perasaan segan atau malu.Walaupun keadaan diri hampir berbogel seperti wanita dalam gambar di atas....

Lelaki ini keluarkan bulu dari kemaluannya ketika buang air kecil

Posted: 16 Dec 2011 10:00 PM PST


Seorang pengusaha dari India mengalami malpraktek ketika ia menjalani operasi untuk menyembuhkan uretra (saluran yang menghubungkan kandung kemih dengan lingkungan luar tubuh) yang mengalami penyempitan.

Murad Mulla, 48 tahun, merupakan pengusaha dari India yang menderita keadaan aneh, setiap kali dia buang air kecil, air kencingnya mengeluarkan bulu kemaluan. Selama 7 tahun dia mencari doktor yang dapat menyembuhkan penyakitnya dan 6 kali pembedahan telah dia jalani untuk memperbaiki daerah kemaluannya.

Dulu Mulla merupakan pengusaha yang memiliki isteri dan 3 orang anak, tetapi sekarang dia mempertahankan hidupnya dari hasil pinjaman dan tidur dengan perut kelaparan. Penyakit yang dideritanya membuat Mulla tidak mampu bekerja.

Semua bencana ini bermula ketika doktor melakukan urethroplasty (prosedur bedah untuk membuat uretra) menggunakan sepotong kulit dari skrotum (buah zakar) untuk mengatasi masalah penyempitan uretra yang dialaminya, sehingga rambut kemaluan mulai tumbuh di dalam tubuhnya.

Rasa gatal yang terus-menerus menyerang bahagian peribadinya membuat Mulla menderita dan tidak bisa tidur. "Pil tidur memberi saya kekuatan. Setiap kali rasa sakit menjadi tak tertahankan, saya merasa bahawa saya memiliki sesuatu untuk mengakhirinya," kata Mulla.

Sebenarnya, beberapa bahagian tertentu dari skrotum tidak memiliki pertumbuhan rambut, jadi boleh digunakan untuk tindakan urethroplasty, tetapi pada kes Mulla, yang terjadi sebaliknya.

Beberapa doktor juga menganggap prosedur tersebut sudah kuno. Seorang ahli mengatakan, di masa sekarang doktor menghindari menggunakan kulit dari skrotum dan menggunakan mukosa bukal (kulit mulut) untuk menghindari terjadinya komplikasi.

"Hal yang mengerikan adalah ketika saya mengetahui rambut kemaluan mulai tumbuh di dalam tubuh saya. Doktor menyuntikkan bahan kimia ke dalam tubuh saya melalui penis dan mengatakan itu dapat menyelesaikan masalah. Tapi itu hanyalah solusi sementara," ujar Mulla.

Pada akhirnya, masalah Mulla pun teratasi setelah dia kembali berubat ke Hospital St George. Oleh doktor yang sama, Mulla dioperasi kembali - yang kali ini menggunakan kulit dari mulutnya. "Tidak sekalipun dokter menyesali keputusannya. Saya bahkan juga dikenakan bayaran untuk operasi yang kedua."



sumber: The Times of India
Foto: Barstool Sports

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS