Nuffnang

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

sumber :-

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Gambar Ella di Sidang Media Konsert Awie & Ella

Posted: 18 Dec 2011 08:03 PM PST

Pada 14 Disember lalu, dalam kesibukan mencari penaja untuk Party Ulangtahun Budiey.com, Budiey sempat menghadiri Sidang Media Konsert Awie dan Ella di Istana Budaya.

VIDEO:

Sekitar Sidang Media Konsert Awie & Ella Part 1

Sekitar Sidang Media Konsert Awie & Ella Part 2

Pastinya ini satu gembira buat peminat Awie dan Ella di mana Raja dan Ratu Rock Malaysia bakal mengegarkan IB selama empat hari bermula pada 12 Januari 2012. Ini menjadikan sebanyak enam siri persembahan akan dibuat.

Ella

Memetik dari Mstar Online, Ella menyatakan rasa excited apabila dapat berganding dengan vokalis kumpulan Wings, Awie dalam sebuah konsert pada Januari depan. Ella berkata, walaupun telah lama mengenali Awie dan pernah membuat persembahan bersama, Konsert Awie dan Ella, Raja dan Ratu Malaysia itu adalah konsert pertama yang menggandingkan mereka berdua.

"Ella tidak berfikir panjang ketika menerima tawaran untuk menjayakan konsert ini bersama-sama Awie kerana ia adalah peluang besar untuk berganding dengannya dalam sebuah konsert yang sama," katanya ketika ditemui sidang media konsert berkenaan di sini pada Rabu.

Dalam pada itu, Ella berkata, dia masih berbincang dengan pengarah muzik konsert itu, Edrie Hashim mengenai pemilihan lagu untuk dipersembahkan kerana terlalu banyak lagu yang diminati oleh peminat.

Ujarnya, dia perlu berhati-hati dalam memilih lagu yang akan dibawa kerana tidak mahu peminat berasa terkilan jika tidak menyanyikan lagu yang disukai mereka.

"Ella ada lagu yang diminati dan peminat ada lagu yang mereka inginkan. Jadi ia sedikit sukar," ujarnya.

Pun begitu, Ella berkata dia tidak akan melepaskan peluang untuk berduet dengan Awie menerusi lagu Baldu Biru yang sebelum ini tidak pernah dinyanyikan secara langsung di hadapan peminat.

"Selain Baldu Biru, Awie dan Ella akan menyanyikan beberapa lagu duet yang dipilih daripada koleksi lagu-lagu kami sendiri," ujarnya.

Dalam pada itu, Hans berkata, pemilihan Awie dan Ella adalah berdasarkan kekuatan mereka yang memberi impak kepada seluruh rakyat Malaysia dan masih digemari oleh peminat.

Hans berkata, Edrie Hashim akan mengetuai persembahan pada malam itu di samping Ujang Exists (drum), Ujang (gitar), Fly (bass), Amir Feerza (percussion), Kudin dan Jason Voo (keyboard).

"Semua pemuzik adalah yang terbaik dalam alatan masing-masing untuk persembahan itu nanti dan sudah pasti ia tidak akan mengecewakan," ujarnya.

Tiket untuk Konsert Awie dan Ella, Raja dan Ratu Rock Malaysia telah pun mula dijual pada 14 Disember dengan harga dari RM40 hingga RM450 dan tempahan tiket boleh dibuat melalui www.TICKET2U.BIZ atau boleh menghubungi 03-4147 8600.

Ella

Ella

Ella

Ella

Ella

Ella

Ella

Ella

Ella

Ella

Ella

Tags: ,

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Gambar Awie Wings Melamar Ratu Rock Ella
  • Gambar Ratu Rock Ella Pakai Pendakap Gigi
  • Gambar Terbaru Ella di Sidang Media Konsert Ella
  • Senarai Lagu Popular Ella di Konsert Ella
  • Konsert Ella di Istana Budaya
  • Muzikal Raya Ratu Rock Ella
  • Gambar Sekitar Konsert Ella di Istana Budaya
  • Gambar Ratu Rock Ella di International Tiger Summit Russia
  • Album Kompilasi Terbaru Ella BALADA
  • Lirik Puisi Hamba – Ella
  • Full content generated by Get Full RSS.

    Shahz Jaszle Nafi Bergaduh Dengan Julie Dahlan

    Posted: 18 Dec 2011 07:52 PM PST

    Memetik dari berita dari Mstar Online yang disiarkan hari ini.

    PETALING JAYA: Pelakon, Shahz Jaszle menafikan khabar angin bahawa dia mempunyai masalah dengan Julie Dahlan gara-gara gagal menjayakan sebuah drama terbitan penerbit wanita itu baru-baru ini. Shahz berkata, dia menarik diri daripada membintangi drama berjudul Pemandu MB itu secara baik kerana mengalami masalah kesihatan sehingga terpaksa dimasukkan ke hospital selama seminggu.

    SHAHZ JASZLE

    "Benar saya menarik diri daripada drama itu kerana telah dimasukkan ke hospital dan disyaki dijangkiti penyakit batu karang. Bagaimanapun pengunduran saya daripada drama tersebut adalah secara baik dan pihak produksi termasuk Kak Julie menerimanya tanpa ada sebarang percakaran antara kami," ujarnya ketika dihubungi mStar Online pada Ahad.

    Dalam pada itu, Shahz berkata, dia ingin terus berlakon di dalam drama tersebut selepas keluar daripada hospital tetapi pihak produksi tidak dapat menunggu kerana penggambaran telah pun dimulakan.

    Ujarnya, dia hanya sempat berada di lokasi selama sehari sebelum dimasukkan ke hospital dan mengakui ada menerima bayaran pendahuluan.

    "Pihak produksi tidak dapat menunggu saya kerana penggmabaran telah pun dimulakan dan mereka terpaksa menggantikan peranan saya dengan pelakon lain. Walaupun sedikit sedih tetapi saya anggap ia bukan rezeki saya," ujarnya.

    Diminta mengulas mengenai dakwaan dia masih belum memulangkan duit pendahuluan yang telah diterima daripada pihak penerbit, Shahz mengakui telah menerima bayaran sebanyak 25 peratus sebelum penggambaran dan memberitahu akan memulangkan wang berkenaan dalam masa terdekat.

    "Saya telah memberitahu Kak Julie akan memulangkan duit berkenaan dalam masa terdekat kerana sedikit sibuk di lokasi penggambaran drama Atas Nama Cinta," ujarnya.

    Terdahulu, Shahz memberitahu dia telah dimasukkan ke Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM) pada 5 hingga 12 Disember lalu disyaki menghidapi penyakit batu karang.

    Shahz berkata, bagaimanapun doktor tidak dapat mengenal pasti penyakit tersebut menyebabkan dia terpaksa ditahan di hospital selama seminggu untuk pemerhatian lanjut.

    "Doktor syak saya mempunyai masalah batu karang apabila saya mengalami jangkitan pada air kencing dan sehingga kini saya masih bergantung kepada antibiotik selama tiga minggu untuk memastikan keadaan benar-benar pulih," katanya.

    Sementara itu, Julie ketika dihubungi mStar Online menafikan dakwaan dia mempunyai masalah dengan pelakon berusia 23 tahun itu.

    "Benar dia menarik diri daripada drama tersebut tetapi tiada sebarang perselisihan faham antara kami. Kalau ada sudah tentu saya akan buat sidang akhbar mengenainya," ujarnya.

    Julie bagaimanapun mengakui Shah ada menelefonnya memberitahu akan memulangkan duit pendahuluan yang diterima kepadanya dalam masa terdekat.

    "Ya dia ada menelefon memberitahu akan memulangkan duit pendahuluan tersebut dalam masa dua ke tiga hari," katanya.

    Dalam perkembangan lain, Shahz berkata dia baru sahaja selesai menjalani penggambaran drama Bunga April dan sedang sibuk di lokasi drama Atas Nama Cinta terbitan Zeel Production sebelum berangkat ke Australia pada Januari depan untuk menyelesaikan beberapa adegan drama itu.

    Tags: ,

    Click on the following buttons to share this article with your friends:

    Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Gambar Macho Shahz Jaszle di Red Carpet FFM23
  • Gambar Shahz Jaszle di Lokasi Filem Rentaz
  • Gambar Shahz Jaszle di Karnival Tari Tirana
  • Jawapan Trivia: Shahz Jaszle Cari Wanita Mata Menawan
  • Official Trailer Filem Azura
  • Anugerah Pilihan Pembaca Media Hiburan 2011
  • Shahz Jaszle Kekasih Faezah Elai dalam Pondok Ingatan Cinta
  • Shahz Jaszle, Ashraf Muslim, Aku Masih Dara dan Ahmad Idham
  • Drama Paling Membosankan Untuk 2007
  • Gambar Neelofa di Majlis Pelancaran KRU TV
  • Full content generated by Get Full RSS.

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS

    OHBULAN!

    sumber :-

    OHBULAN!


    6 Foto Jelita Fasha Sandha Si Bakal Pengantin 2012!

    Posted: 18 Dec 2011 08:36 PM PST

    Berkesempatan bertemu dengan pelakon drama 'Cinta Elysa' yang telah meletup-letup di slot Lestary, TV3 baru-baru ini di majlis sidang media filem 'Penanggal' arahan sulung dramatis, Ellie Suriaty, OHBULAN! Akui terpukau dengan kejelitaan 'Elysa' ini. Siapa lagi kalau bukan Fasha Sandha.

    Datang sedkit lewat gara-gara sibuk di lokasi penggambaran, Fasha anggun mengenakan gaun pendek  rona kelabu hitam paras lutut dipadankan dengan kasut tumit tinggi rona burgundy'. OHBULAN! melihat susuk tubuh (tanpa sebarang prasangka) Fasha tampak berbeza dengan penampilannya sewaktu ditemui pada  majlis pelancaran majalah Lisa awal November lalu, memakai gaun rona jingga yang agak 'daring' namun sedikit berisi.

    Sama ada melakukan diet, maklumlah tahun depan katanya aktres ini bakal menamatkan zaman solo, justeru seharusnyalah lemak berlebihan dibuang, agar apa saja potongan gaun kahwin nanti nampak cantik disarung ditubuh atau mungkin saja berdiet untuk kesihatan. Tidak dapat dinafikan aura bakal pengantin itu jelas dapat dilihat.  Apakata anda menatap enam foto Fasha nan jelita ini puas-puas semasa dia masih solo ni… :) Maklumlah lepas dah kahwin nanti, kelibatnya akan jarang muncul.

    Full content generated by Get Full RSS.

    Zul Ariffin Kembali Solo Namun Masih Patah Hati

    Posted: 18 Dec 2011 06:15 PM PST

    Kehadirannya dalam dunia seni seiring dengan kisah cintanya bersama aktres jelita, Abby Abadi. Mana tidaknya,  selepas aktres tersebut menempuh fasa sukar dek penceraiannya dengan aktor, Norman Hakim, jejaka kelahiran Taiping, perak inilah tempat Abby mengadu rasa, berkongsi suka dan duka lalu bertaut kasih. Pendek kata Zul Arriffin, 25 dan Abby Abadi, 34, bak pasangan Merpati dua sejoli.

    Namun itu kisah tiga tahun lalu. Meski cinta sama cinta, namun siapa yang mampu melawan ketentuan takdir apabila hubungan yang terjalin, terpisah jua akhirnya. Itu cerita Abby yang dikongsi bersama lewat tulisan blog dan kenyataan di laman sosial miliknya beberapa bulan lalu. Apa pula cerita jejaka jejaka yang signifikan dengan watak Inspektor Asraf dalam siri 'Gerak Khas' ini?

    Berkesempatan menemuinya sempena sidang media filem 'Penanggal' Jumaat lalu, OHBULAN! bertanyakan mengenai status hubungannya dengan Abby yang dikatakan sudah berpisah kemudian bertaut semula. Benar atau tidak?

    Im single! Serious, saya single sekarang," tutur awal Zul seolah-olah berat untuk berkongsi cerita dengan para wartawan sambil termenung seketika sebelum menyambung semula bicara.

    "Hubungan saya dengan Abby sudah berakhir. Apa yang tinggal hanyalah hubungan sebagai kawan baik sahaja. Saya masih menghormatinya sebagai seorang kawan," ujarnya.

    Jelas Zul lagi, walaupun sudah berpisah, dia dan Abby masih lagi saling bertanya khabar melalui panggilan telefon atau berbalas SMS. Menurutnya, meski hubungan cinta antara mereka sudah berakhir, namun perasaan sayang terhadap Abby masih ada dan sudah tentu sukar baginya melupakan Abby.

    "Apabila kita sudah bersama seseorang dalam tempoh yang agak lama, sudah tentu lima peratus diri orang tersebut ada dalam diri dan hati kita, saya bersama Abby bukan sehari dua tapi tiga tahun, dan tipulah kalau saya katakan saya dapat melupakan dia atau buang jauh perasaan itu dengan begitu mudah," jelasnya lagi

    Ketika diajukan pertanyaan mengenai punca perpisahan mereka, Zul seakan enggan bercerita lebih lanjut. Apa yang mampu diucapkannya adalah, ia terlalu personel untuk dikongsi.

    "Classified! Dah dicop sebagai maklumat sulit," ujarnya berseloroh sambil menafikan faktor usia sembilan tahun atau kehadiran orang ketiga sebagai punca perpisahan mereka.

    Menyesal? Serik?

    "Saya tidak pernah menyesal mengenali dan menyayangi Abby. Cuma saya menyesal mengenang semula segala kesalahan dan kesilapan yang pernah berlaku sepanjang kami bersama dan berharap alangkah baik jika ianya dapat diperbaiki,"

    "Saya akui perpisahan ini sedikit sebanyak menjejaskan mood saya. Saya agak down (patah hati), sampai sekarang pun saya down. Tapi hidup mesti diteruskan. Fokus saya kini adalah pada kerjaya. Namun tidak dinafikan bila bersendirian, kenangan dan perasaan down itu pasti muncul," akuinya lagi.

    Zul turut mendedahkan dirinya masih mengambil tahu perkembangan diri Abby dan anak-anaknya, Danish, Dania dan Danisha menerusi laman Facebook milik Abby.

    Ketika ditanya adakah hubungan cinta  yang terlerai ini akan kembali terjalin dengan bekas penyanyi kumpulan Elite, Zul terkedu seketika.

    "Mungkin," jawabnya.

    Ditanya lagi siapa Abby di matanya?

    "She is the best person yang pernah hadir dalam hidup saya, she is the best selain daripada keluarga saya sendiri," jawab Zul penuh jujur.

    Full content generated by Get Full RSS.

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS

    borak kosong

    sumber :-

    borak kosong


    Setelah Diet Wanita Ini Nampak Mirip Marlyn Monroe

    Posted: 18 Dec 2011 09:00 PM PST


    TRIBUNNEWS.COM, MANCHESTER - Awalnya Victoria Steel (25), hanya berkeinginan untuk menurunkan berat badannya, namun setelah berhasil menurunkan berat badannya, kini rupa wanita asal Manchester, Inggris tersebut, telah merombak penampilannya sehingga menyerupai Marlyn Monroe.


    Wanita yang bekerja sebagai petugas keamanan kelab malam ini, mengungkapkan dirinya memang banyak terinspirasi oleh Marlyn Monroe ketika memutuskan mengubah penampilannya seperti bintang idolanya tersebut. "Aku mencintai Marilyn Monroe, saat aku tumbuh dewasa," ujarnya seperti dikutip dari Dailymail, Minggu (18/12/2011).


    Menurutnya, Victoria tak menyedari, bahawa keinginannya untuk menurunkan berat badannya, mengubah bentuk perawakannya. ia pun mengaku terkejut dengan hasilnya.


    "Ketika berat badan saya turun, semua teman dan keluarga saya mengatakan bahawa saya tampak persis seperti dia, aku terlihat sangat berbeza sekarang, saya seperti Marilyn," lanjutnya.


    Kepada wartawan Victoria bercerita, dirinya pada usia 24 tahun memiliki berat badan 107.95 kilogram, dengan ukuran baju 20, oleh kerana itulah ia menurunkan berat badannya.


    "Aku melihat diriku di dalam cermin di suatu pagi dan perut saya terlihat besar. Saya memutuskan saya harus menurunkan berat badan," katanya.


    Sejak itulah, ia mulai mengurangi porsi makannya. "Aku makan roti isi ham dan keju untuk sarapan dan sama sekali tidak makan tengahari. Saya membeli bola yoga untuk melakukan sit up. Aku latihan setengah jam setiap hari dan aku mulai berasa berat badan saya mulai turun," ucapnya.


    "Saya merasa fantastik. Saya dapat mengenakan gaun dan tshirt saya terlihat longgar saya merasa seperti wanita baru," lanjutnya.


    Kini dengan penampilan dan karier barunya di dunia model, ia menyatakan tidak ingin kembali ke kehidupannya yang lama. "Turunnya berat badan saya benar-benar mengubah hidup saya. Ketika saya melihat kembali foto-foto lama saya sebelum berat badan saya turun saya tidak pernah membayangkan saya akan berakhir nampak seperti Marilyn," tutupnya.

    Biadab, Tentera Mesir Telanjangi Busana Muslim Pendemo Wanita (Video)

    Posted: 18 Dec 2011 08:00 PM PST


    Tentara Mesir terlihat tak peduli pada kehormatan wanita bangsanya sendiri. Abaya wanita ini ditarik hingga nyaris telanjang, sudah terlihat pengsan, tapi masih dipukul dan ditendang dengan kasut militer di bahagian dadanya.


    Kebrutalan tentara Mesir yang sudah tidak mengindahkan nilai-nilai kemanusiaan dan agama itu dapat disaksikan di sini, diposting olehelfaresboda pada Sabtu (17/12/2011). Video ini langsung mendapat perhatian luas. Saat detikcom membukanya pada Minggu malam Waktu Eropah Tengah pengunjung tercatat sudah berjumlah 682.212.



    Sejak Jumaat lalu kekerasan kembali meletus di Kairo, terutama di Tahrir Square sebagai episentrum demonstran. Dilaporkan sekurangnya 10 orang tewas dan 500 lainnya cedera akibat tindak kekerasan pasukan keamanan. Hingga hari ini sebanyak 180 demonstran telah ditangkap.




    Uni Eropa (UE) melaluiPerwakilan Tinggi untuk Kebijakan Luarnegeri dan Keamanan Catherine Ashton menyampaikan keperihatinan terhadap perkembangan di Mesir itu. "Saya menyesalkan hilangnya nyawa dan sejumlah besar luka-luka. Saya menyampaikan belasungkawa kepada keluarga para korban," ujar Ashton dalam siaran berita yang diterima detikcom, Minggu (18/12/2011) Waktu Eropa Tengah.




    Ashton mendesak semua pihak untuk tenang dan mengendalikan diri, sekaligus sangat mengecam penggunaan kekerasan terhadap demonstran damai. "Hukum dan ketertiban harus ditegakkan dengan cara menghormati hak asasi manusia. Pasukan keamanan harus melindungi hak semua warga negara untuk demonstrasi damai, bebas berkumpul dan berekspresi," imbuh Ashton, yang juga merangkap sebagai Wakil Presiden Komisi Eropa.


     Ditegaskan juga bahwa pemerintah harus mengambil tindakan segera untuk menghentikan keganasan. "Saya mendorong mereka untuk cepat memulai penyelidikan independen dan membawa mereka yang bertanggung jawab atas kekerasan ke pengadilan. Mesir sedang dalam proses transformasi penting dan sulit. Proses pemilu demokratik harus dilanjutkan dalam lingkungan aman dan transparan," demikian Ashton. (Sumber)









    Gila..wanita tua mati dibakar dalam lif (video)

    Posted: 18 Dec 2011 07:00 PM PST


    NEW YORK: Seorang wanita mati semalam selepas seorang lelaki berpakaian seragam pekerja pemusnah serangga menyemburnya dengan minyak sebelum membakarnya dalam lif sebuah bangunan. 


     New York Daily News melaporkan, wanita itu, Delores Gillespie, hendak melangkah keluar dari lif di kediamannya di Prospect Heights, Brooklyn apabila bertembung dengan lelaki itu Kamera keselamatan merakam gambar penyerang menyembur Delores dengan minyak dan kemudian menyalakan api serta membakar mangsa.




    Delores yang berusia 64 tahun, disahkan mati di tempat kejadian. - AP


    sumber : myMetro

    Gila...Wanita bungkus bayi sebelum tembak

    Posted: 18 Dec 2011 06:00 PM PST


    ILLINOIS: Seorang wanita dipercayai membunuh teman lelaki dan tiga anaknya di sebuah bandar kecil di sini sebelum menembak dirinya.


    Gambar yang dirakam 10 bulan lalu menunjukkan Sara McMeen dan Daniel Warren tersenyum bersama-sama-sama anak yang baru dilahirkan, Maggie.




     Ketiga-tiganya mati bersama dengan dua anak Sarah yang lain, Skyler, lapan dan Ian, tujuh, dalam kes pembunuhan dan bunuh diri yang melenyapkan seluruh keluarga terdiri daripada lima orang itu di Emmington, Illinois.




    Seorang jiran menceritakan bagaimana Sarah meletakkan Maggie di atas tanah, menyelimutkannya dan kemudian menembaknya dari jarak dekat dengan sepucuk pistol separuh automatik. Dia sebelum itu dipercayai sudah menembak mati teman lelakinya, Warren, 29, dan dua anaknya, lapor akhbar Pontiac Daily Leader.




    Jiran itu lari untuk meminta bantuan tetapi apabila kembali, Sarah juga sudah mati selepas menembak dirinya.




     Jiran itu memberitahu Daily Leader, dia keluar dari rumah apabila mendengar bunyi tembakan dan melihat Sarah membungkus anaknya dengan selimut di atas tanah di belakang rumahnya.







    Apabila jiran berkenaan bertanya mengenai keadaannya, Sarah menjawab: "Tidak, semuanya tidak OK." "Dia kemudian membongkok dan menembak bayi itu," kata jiran berkenaan.




    Pihak berkuasa tidak mengesahkan laporan Daily Leader tetapi berkata, pembunuhan itu adalah kes bunuh dan bunuh diri.





    Ia berlaku di sebuah rumah di Emington, bandar yang mempunyai hanya 100 penduduk, tempat Skyler dan Ian, dia anak Sarah yang lain, dilihat turun dari bas sekolah tidak lama sebelum dibunuh. - Agensi


    sumber : myMetro

    Balak tinggal awek lepas rogol kerana pendarahan

    Posted: 18 Dec 2011 05:00 PM PST


    MELAKA: Seorang pelajar sebuah institusi pengajian tinggi awam (IPTA) ditemui dalam keadaan tidak bermaya dan mengalami pendarahan selepas dipercayai dirogol teman lelakinya di sebuah hotel bajet di bandar raya ini, malam kelmarin.


    Dalam kejadian kira-kira jam 7 malam itu, ketika ditemui anggota polis, gadis berusia 20 tahun itu sedang menangis dan bersandar di kaki lima hotel bajet berkenaan. 


    Difahamkan, mangsa yang berkenalan dengan kekasihnya berusia 22 tahun itu sejak dua tahun lalu, keluar ke bandar raya ini bersama tiga lagi rakannya. 


    Sumber berkata, gadis itu dikatakan mengikuti teman lelakinya ke hotel berkenaan sebelum dia dirogol di situ. 



    Menurutnya, panik dengan pendarahan dialami mangsa, teman lelakinya dipercayai meninggalkan wanita berkenaan.


    sumber : myMetro

    Berkumur Dengan Air Kencing "Urine" Dapat Bersihkan Gigi ?

    Posted: 18 Dec 2011 04:00 PM PST


    Gigi cemerlang kadang dapat membuat rasa percaya diri kita semakin meningkat. Tak hanya itu, gigi sihat nan indah merupakan aset kita dalam hidup sihat.
     Untuk memiliki gigi sihat dan cemerlang banyak cara yang boleh kita lakukan salah satunya dengan berkumur menggunakan listerine atau ubat kumur lainnya.


     Bericara mengenai berkumur, ternyata di Roma memiliki cara unik bersihkan gigi dan mulutnya, yakni dengan berkumur dengan  urine.


     Terdengar menjijikan bukan, tapi ritual ini dipercaya oleh sebagian warga Roma terdahulu dan hingga kini mulai dari Mark Antony ketika dirayu Cleopatra, dan saat itu Julius Caesar berpidato, ketika Ben Hur mengendarai kereta kudanya yang perkasa, pada saat itulah mereka berpartisipasi dalam sebuah ritual sakral yakni berkumur dengan menggunaan urine nya masing-masing.


     Hingga kini sebagian yang percaya mitos ini melakukan hal yang sama untuk berkumur dengan urine. Dengan catatan mereka tidak memakan sembarang makanan.


    Urine dipilih sebagian masyarakat Roma untuk berkumur kerana urine mengandung beberapa senyawa seperti amonia dan urea yang benar-benar membunuh kuman dan membantu memerangi penyakit gusi dan radang gusi.


    sumber

    Wow..gadis ini dapat 10000 kuntum mawar tapi tak tahu siapa yang memberinya

    Posted: 18 Dec 2011 03:00 PM PST


     Sebuah  truk kecil berhenti di dekat asrama perempuan, 4 orang membawa buket besar berisi 10 000 kuntum mawar merah, membawanya masuk ke dalam dan kemudian terus pergi. 

    Gadis yang menerima bunga tersebut sangat bahagia, tapi tidak tahu siapa yang memberinya bunga mawar itu .
    Satu hal yang jelas, sang pengirim pasti sangat kaya dan dia mengeluarkan banyak wang untuk buket mawar tersebut.

    Lagi di China panggil wanita bogel sempena pembukaan hotel

    Posted: 18 Dec 2011 11:00 AM PST




    semakin hari di China semakin teruk..wanita dipanggil berbogel untuk sesuatu acara seperti sudah 
    menjadi satu kemestian

    Megan Fox Tidur dengan Sacha Baron Cohen di The Dictator ( Trailer )

    Posted: 18 Dec 2011 10:00 AM PST


    infospesial.net -  Megan Fox adalah mengungkapkan sisi dirinya belum pernah kita lihat sebelumnya! 


    Megan Fox bakal menunjukkan akting cemerlang bersama Sacha Baron Cohen dalam filem Hollywood terbaru The Dictator, menurut The Hollywood Reporter. 


    Film ini bakal menampilkan Cohen dalam peranan ganda sebagai gembala kambing dan diktator yang hilang dikeluarkan di Amerika Syarikat. Ini terinspirasi oleh novel laris Zabibah and The King karangan Saddam Hussein. Seperti Borat, Dictator akan disutradarai oleh Larry Charles.
     Dalam trailer terbaru yang baru dirilis, kita boleh melihat kelucuan Megan Fox dan Cohen. Naik unta melalui jalan-jalan Big Apple, Megan sebagai pelacur masuk akal, tapi kami rasa Anda harus melihat filem untuk mengetahuinya.


    Fox dan Reilly segera bergabung dengan Anna Faris, Ben Kingsley dan Jason Mantzoukas yang telah diumumkan terlebih dahulu. The Dictator dijadualkan ditayangkan di pawagam Hollywood pada 11 Mei 2012.




    Tak mahu kalah,artis ini pun sibuk buat kelendar bogelnya

    Posted: 18 Dec 2011 09:00 AM PST


    Beberapa hari lalu Kelly Brook muncul dalam video kelendar dengan melakukan aksi streaptease. Kini Daisy Lowe salah satu bintang panas yang tidak maHu kalah, dia juga melakukan streaptease di lovemagazine.Menurut Daily Mail


    Aktor 29 tahun ini beraksi dengan jubah bbaldu merah muda yang menggoda. Menari di depan dinding warna putih polos, Menampilkan kaki yang menakjubkan dan stoking merah muda dan putih beserta tongkat yang bergaris-garis

    Gila..sebuah perusahaan gaji gadis muda bertelanjang bulat depan orang ramai untuk promosi gel mandi

    Posted: 18 Dec 2011 08:00 AM PST


    Sebuah perusahaan China mempekerjakan tiga wanita muda untuk tampil telanjang bulat untuk mempromosikan produk-produk gel Mandi.


    Seperti di kutip dari dailymail, Dengan hanya tuala melilit kepala mereka, mereka mempertontonkan keindahan tubuhnya tanpa malu sama sekali.


    Sebaliknya, mereka malah mengundang anggota penonton laki-laki untuk membantu menerapkan produknya di tubuh mereka.


    Aksi pemasaran hanya berlaku sekali, setelah perusahaan yang menyedari bahawa cara promosi  sebegini mungkin itu tidak tepat. 

    Ini artis yang tak pernah takut untuk telanjang dalam filem

    Posted: 18 Dec 2011 07:00 AM PST


    infospesial.net -  Monica Bellucci tetap memakau dengan keseksiannya meski sudah berusia 47 tahun. Bintang The Matrix Revolutions bogel di filem terbarunya.


    Usia sepertinya bukan penghalang bagi artis asal Itali ini untuk mempamerkan lekuk tubuhnya di depan kamera. Dalam filem terbarunya yang berjudul Un été brûlant atau A Scorching Summer jika dalam bahasa Inggris, Monica melakukan adegan telanjang.


    Pemeran Cleopatra yang pernah dinobatkan menjadi salah satu wanita terseksi ini memang tak pernah malu jika diminta beradegan telanjang dalam setiap filemnya. Tak hairan, ibu satu anak ini begitu menikmati semua adegan seksinya. 


    "Aku tidak pernah takut dengan ketelanjanganku. Kerana bagiku, tidak ada yang lebih indah selain tubuh. Aku boleh memiliki emosi yang luar biasa dari tubuhku," jelas Monica seperti dikutip The Sun, Sabtu (17/12/2011)

    Terobsesi Ingin Punya Anak Kecil, Wanita ini Perlakukan Boneka Bak Bayi

    Posted: 18 Dec 2011 06:00 AM PST


    Jam dinding sudah menunjukkan waktu untuk tidur malam. Rachel Stephens segera meletakkan bayi dalam gendongannya ke dalam keranjang. Wanita 44 tahun itu tak perlu bersusah payah 'membobokkan bayinya' ataupun khuatir tidurnya terganggu rengek bayi di tengah malam. Wajar, bayi itu cuma boneka. 


    Rachel merupakan salah satu anggota komuniti pengasuh bayi sintetis yang dikenal dengan sebutan 'Reborns' di Inggris. Mereka yang tergabung dalam komuniti ini memiliki setidaknya satu bayi sintetis yang mereka asuh seperti bayi pada umumnya.



     Wanita asal Liphook, Hampshire, ini mulai mengasuh bayi imitasi yang ia namai Amy sejak doktor mendiagnosisnya tak boleh hamil lagi akibat penyakit ginjal polikistik. Melihat dua anaknya tumbuh remaja, ia tak boleh menahan hasrat untuk boleh memeluk dan menimang bayi lagi. 


     "Ketika pertama kali memeluk Amy, itu menjadi momen membahagiakan dalam hidupku," ujarnya, seperti dikutip The Sun. "Aku seorang wanita yang memuja bayi sejak kecil. Aku pertama kali membeli majalah Ibu dan Anak ketika masih usia 13 tahun." 


    Bayi sintetis seharga £300 itu ia perlakukan sebagai bayi sungguhan. Tak sekadar menggendong atau memeluk, ia juga membawa Amy itu berjalan-jalan dengan kereta, membelikan baju baru, bahkan mendekatkan payudaranya seolah-olah memberikan susu ibu. 


     Di tengah kebahagiaan atas keputusannya mengasuh Amy, Rachel menerima pertentangan dari keluarga. Dua anaknya kerap cemburu kerana ia terlalu memerhatikan bayi tak bernyawa. Suaminya pun sama sekali tak mahu menyentuh Amy. 


    Obesesi mengasuh bayi tak membuat Rachel menyerah. Ia bahkan nekad membeli boneka kedua bernama Abby, dengan ukuran sedikit lebih besar dari Amy. "Anak-anakku membenci Abby bahkan lebih dari kebenciannya ke Amy. Aku sangat menikmati status ibu, aku berniat memiliki enam anak," tuturnya.

    Tukang masak buat jip cuma bermodalkan 400 pound

    Posted: 18 Dec 2011 05:00 AM PST

    Kesan pertama kita melihat Jip ini bahawa kendaraan tersebut akan segera hancur kalau berlanggar. Namun jip ini dapat 'menyelamatkan' kekayaan pemiliknya Qu Zhibo dalam jangka panjang, jika ia dapat membuat jip tersebut cukup kukuh dan sah untuk dipandu di jalan raya. 




     Dengan biaya hanya sekitar 400 pound ,  jip ini dapat bergerak dengan kelajuan tertingginya iaitu 30 kilometer sejam. Dalam pembuatannya, Zhibo yang merupakan seorang tukang masak dari Zigong, di provinsi Sichuan, China, memerlukan waktu tiga tahun untuk membuat dan model dari kendaraan militer ini.




    Menurut Mail Online, tukang masak ini membangun setiap bahagian enjin jip ini sendirian, dengan pengecualian mesin, roda kemudi, tayar serta tangki minyak. Jip sepanjang 1,5 meter yang berjalan dengan bantuan enjin dari  motorsikal, adalah obsesi Zhibo sejak tahun 2008 lalu. Ia mengakui telah menghabiskan hampir semua waktu luangnya bekerja keras untuk menyelesaikan projek ini

    Silmulator game lumba kereta yang gempak ciptaan gamer

    Posted: 18 Dec 2011 04:00 AM PST

    Bosan dengan menatap layar monitor ketika bermain game simulasi kereta lumba? Jika iya, maka anda harus mencuba simulator buatan Chad Smith ini yang dijamin membuat anda merasakan pengalaman game yang tidak dapat terlupakan. Chad Smith, seorang yang ketagih game online, telah menciptakan sebuah simulasi game dengan lima layar, yang membuat sang pemain dapat merasakan sensasi seperti berada dalam trek lumba yang sebenar . Dikutip dari Mail Online, Smith menggunakan lima layar monitor berukuran 23 inci, untuk menciptakan simulasi game yang membuat pembalap melihat panorama sekitarnya seperti berada dibelakang pemandu.





    Smith menciptakan dunia lumba yang realiti ini dengan menggunakan lima monitor Dell, kad grafik video canggih iaitu 6870 Eyefinity 6.
    "Sudut tidak terlihat secara benar di monitor luar. Ini akan diperbaiki saat menambahkan fitur "Render Lima Layar Secara terpisah" dari iRacing," tuturnya.
    Ia juga menggunakan kokpit custom dengan peralatan lain termasuk setir balap, panel gigi, pedal, dan surround sound untuk mendengar deruman enjin kereta.






    Selain itu, Smith menggunakan sebuah aplikasi iPhone yang disebut 'iRaceDash IOS,' yang berfungsi sebagai dashboard virtual, yang memberitahukan pemain tentang kecepatan mereka, tingkat bahan bakar, dan waktu putaran

    Video..lelaki terkena kejutan elektrik

    Posted: 18 Dec 2011 03:00 AM PST

    Seorang lelaki yang cuba menyelamatkan rakannya menjadi mangsa kejutan elektrik. Pada mulanya rakannya yang sedang memotong kayu menggunakan parang, tetapi malang apabila parang itu terkena kepada wayar elektrik .

    Ketika ingin menyelamatkan rakannya itu, mereka mengusung rakan mereka untuk dikejar ke hospital tetapi rakannya juga terkena wayar elektrik tersebut.Cuba saksi video ini....


    Mark Zuckerberg disaman Facebook

    Posted: 18 Dec 2011 02:00 AM PST



    YARUSALEM - Facebook dikhabarkan sedang menyaman seorang lelaki yang bernama Mark Zuckerberg. Lelaki ini dianggap telah merugikan nama raksasa jejaring sosial tersebut. Bagaimana?


    Tapi tunggu dulu, Zuckerberg yang dimaksud bukanlah pemilik dan pendiri Facebook, namun seorang lelaki berasal dari Israel bernama Guez Rotem yang mengganti namanya menjadi Mark Zuckerberg. Dia sengaja mengubah namanya, untuk melancarkan bisnisnya yang dianggap ilegal oleh Facebook.


    Guez Rotem mengatakan ia telah mengganti namanya mirip dengan CEO Facebook secara sah di depan hukum, gimmick dimaksudkan untuk 'memujuk' situs jejaring sosial untuk mundur tindakan ancaman hukum terhadap dia.


    "Jika Anda ingin menuntut saya, Anda harus menggugat Mark Zuckerberg," katanya, seperti dilapor Inquirer, Ahad(18/12/2011).


    Facebook memang sengaja menuntut lelaki ini kerana dia telah menjalankan bisnis berupa layanan di mana perusahaan boleh banyak mendapat tombol 'Like' di Facebook. Ini tentu saja menurut Facebook melanggar peraturan.


    Lelaki ini mengakui bahawa perusahaannya melanggar persyaratan penggunaan Facebook, tetapi mengatakan banyak perusahaan di Amerika Serikat (AS) menawarkan layanan serupa.


    Facebook menolak untuk memberi komen secara khusus pada perubahan nama yang dilakukan oleh Zuckerberg ini, tetapi mengatakan Rotem telah melanggar istilah perusahaan sebagai sebahagian dari upaya untuk melindungi pengguna. (tyo)

    Foto ciuman supermodel dengan anaknya yang menjadi kontroversi

    Posted: 18 Dec 2011 01:00 AM PST


    Dari kejauhan terlihat seperti supermodel kawakan Stephanie Seymour, 41 tahun, hanya memakai bikini two pieces warna pink, tengah bermesraan di pinggir pantai dengan seorang daun muda. Tapi, jika ditilik lebih dekat, ternyata lelaki itu putranya sendiri, Peter Brandt II, 18 tahun.


    Ibu dan anak itu terakam kamera berajalan beriringan berciuman sambil berpelukan. Aksi dalam gambar sa itu segera mengundang bermacm -macam komen. Terutama apa elok ibu dan anak rperangai seperti itu? Lalu, jangan-jangan ada apa-apa di antara ibu dan anak ini?


    Untuk meluruskan fakta  sang anak, Peter menjelaskan kedudukan perkarayang sebenarnya. "Hari saat kami berjalan di pantai, kami tahu ada fotografer di sana," kata Peter di akaun Facebook-nya, seperti dikutip USA Today. "Tidak ada yang kami sembunyikan. Dan saya seorang gay."


    Ia melanjutkan, di usianya saat ini, hubungannya dengan sang bunda, yang bekas model Victoria's Secret itu, seperti teman. "Saya merasa bebas dan terbuka bicara apa saja dengannya," katanya. Kerana dia seorang gay, katanya, hubungan yang difikir banyak orang di antara mereka tidaklah mungkin terjadi. 


    Peter juga mengatakan peristiwa yang disebutnya "skandal ciuman di pantai ini" jadi "berada di luar konteks dan saya tak ingin ada gosip buruk di antara hubungan saya dan ibu ataupun pendapat yang tak pantas," jelasnya.

    Aksi selamba budak sekolah beromen di bus stop (full pic)

    Posted: 18 Dec 2011 12:00 AM PST

    wow..aksi pasangan remaja menjalin kasih tak kenal tempat dan waktu, mereka berciuman di tengah orang ramai .Menurut sumber aksi yang mereka lakukan di sebuah bas stop yang penuh dengan orang ramai.




    sumber : dhaniels.com

    Reporter cantik minta pemain bola tanda tangan di bontotnya

    Posted: 17 Dec 2011 11:00 PM PST



    Reporter benar-benar mencari sensasi, habis mewawancara pemain bola sepak ini, dia minta tanda tangannya. Minta tanda tangan tu biasa, tapi yang buat ia jadi luar biasa, tanda tangannya bukan di foto atau buku, tapi di bontot reporter seksi ini. Ini videonya ..

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS