Nuffnang

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

sumber :-

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Gambar Siti Nurhaliza Bertudung di Konsert Sinar Maulidurrasul

Posted: 04 Feb 2012 08:32 AM PST

Seperti biasa, jika Dato' Siti Nurhaliza Taruddin bertudung pasti ramai orang akan cakap Siti sangat lawa dan lengkap bila bertudung litup. Nah, ini gambar-gambar terbaru Dato' Siti Nurhaliza di Konsert Sinar Maulidurrasul Muhammad Al-Ameen yang diadakan di Taman Tamadun Islam, Kuala Terengganu pada 4 Februari bersama dengan kumpulan nasyid terkenal, Rabbani di mana mereka juga akan bergabung bersama dengan beberapa orang artis seperti Amy Search, Najwa Latif dan Sabri Yunus untuk memberi hiburan berunsur dakwah dan keagamaan kepada penduduk sekitar Pantai Timur.

Hari ini (5 Februari) adalah penutupnya dan satu show ekslusif untuk program bersempena sambutan Maulidurrasul 1433 Hijrah ini pasti akan dihadiri oleh peminat setia Siti Nurhaliza yang mampu untuk membeli tiket.

Bagi persembahan eksklusif Siti Nurhaliza dan Rabbani di Ri-Yaz Heritage Resort & Spa pada malam ini, para peminat boleh mendapatkan tiket berharga RM175, RM275 dan RM500 dengan menghubungi Ri-Yaz Heritage Resort & Spa di talian 09-627 7888.

Kredit gambar to Facebook Kak Rozi SangDewi yang gojes. Terima kasih Kak Rozie.

siti nurhaliza

siti nurhaliza

siti nurhaliza

siti nurhaliza

siti nurhaliza

siti nurhaliza

siti nurhaliza

Tags: ,

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Gambar Nuraffenda Mohd Ibrahim Pengacara Malam Sinar Maulidurrasul 1430H
  • TV3 Terbitkan Program Ustaz Asri Dalam Kenangan
  • Photo Siti Nurhaliza Bertudung Alaf Baru Hadhari
  • Konsert Siti Nurhaliza & Rabbani Sempena Maulidurrasul 1433
  • Siti Nurhaliza Janji Akan Bertudung Selepas Naik Haji?
  • Gambar Siti Nurhaliza Bertudung di LOAF Grand Ceremony
  • Gambar Siti Nurhaliza Tema Madonna
  • Gambar Fasha Sandha dan Farid Kamil Cium Mulut Superimpose?
  • Gambar Hajjah Siti Nurhaliza Bertudung di Kolej Lim Kok Wing
  • Gambar Dato' Siti Nurhaliza di Majlis Tahlil Arwah Bapanya
  • Full content generated by Get Full RSS.

    Video Promo Telemovie Patah Seribu Lakonan Sharnaaz Ahmad

    Posted: 04 Feb 2012 07:32 AM PST

    Lanjutan dari video muzik Patah Seribu yang dibuat dalam dua version, rupanya ia disambungkan dan dipanjangkan lagi dalam sebuah telemovie yang dilakonkan oleh Sharnaaz Ahmad dengan penampilan istimewa Shila Amzah. Kepada pembaca yang tak sabar untuk menonton, jangan lupa, mark atau tandakan di kalendar telefon bimbit masing-masing, telemovie ini akan ditayangkan pada 23 Februari 2012, Khamis jam 9 malam di Astro Ria.

    Drama arahan Michael Ang, seorang pengarah prolifik lagi tersohor yang popular dengan drama Biar Mimpi Sampai Ke Bintang ini turut menampilkan pelakon Amar Baharin, Amar Asyraf, Jihan Raja Lawak, Sharifah Shahora, Khaty Azean, Nurin, Azlan Komeng, Jasmin Hamid dan Mahmud Ali Bashah. Michael Ang juga selaku penerbit drama ini pastinya menaruh harapan yang tinggi agar drama ini diterima oleh penonton.

    Cerita tentang kisah percintaan ala-ala cinta dua darjat. Shila Amzah anak orang berada. Manakala Sharnaaz pula jadi seorang pemuda, kutu jalanan yang hanya jual buah berangan. Dalam trailer ada tunjuk konflik yang akan menimpa pasangan romantik ni. Sambil terkejut juga bila ada pergaduhan dan unsur gengsterime.

    Apabila cinta yang murni dikhianati… sama-sama kita nantikan kisah selanjut dan penamat drama ini.

    PROMO TRAILER TELEMOVIE PATAH SERIBU

    Pastinya, telemovie ini akan menjadi perhatian untuk #Shilalas, kelab peminat Shila Amzah yang Budiey rasa sekarang dah tak sabar-sabar untuk menonton drama ini. Excited betul. Persoalannya, bolehkan Shila Amzah berlakon? Mampukah Shila membuktikan beliau juga berbakat dalam dunia lakonan? Budiey lihat pada trailer dan teaser drama yang sudah pun bermaharajalela di Youtube, sesungguhnya penyanyi berbakat besar ini boleh aje nak cuba bidang lakonan.

    Percubaan pertama Shila Amzah setelah sekian lama menjadi penyanyi menguji dan menjadi satu kayu ukuran bagi beliau. Budiey menganggap ini satu permulaan yang bagus kerana Shila Amzah taklah kaku seperti mana yang diperkatakan dalam internet dan blog. Lagi pun, sebab utama Shila berlakon adalah kerana tajuk drama ini sendiri yang menggunakan single beliau.

    Kepada Shila Amzah, rasanya tak perlu melatah atau berkecil hati dengan teguran dari mulut jahat dan cacian atau pun kutukan orang di luar sana. Anggap ia satu cabaran untuk kamu ya. Ambillah kritikan membina sebagai satu langkah untuk memperbaiki dan meningkatkan mutu persembahan. Dan, pekakkan telinga dan butakan telinga jika ada kutukan yang bersifat untuk menjatuhkan. Keep it up, Shila. You are the best!

    "Saya memang meminati bidang lakonan cuma sebelum ini saya tidak mempunyai kesempatan untuk mencubanya. Saya anggap tawaran untuk berlakon dalam telefilem ini sebagai takdir memandangkan Michael juga telah bertungkus-lumus membuat muzik video saya dan merasakan jalan ceritanya agak menarik. Sebab utama saya memilih untuk berlakon juga kerana telefilem ini menggunakan tajuk lagu nyanyian dan ciptaan saya serta berlandaskan kepada jalan cerita dalam lagu itu." – Shila Amzah

    Semoga drama ini mendapat rating yang tinggi di Astro Ria. Syabas kepada semua yang menjayakan telemovie ini. Untuk Michael Ang pula, jika drama ini dapat sambutan, apa kata buat filem Patah Seribu pulak. Mesti ramai yang sanggup beratur nak beli tiket. Gempak beb! Agak-agak boleh kalahkan kutipan Ombak Rindu kot.

    Poster Patah Seribu

    Tags: , ,

    Click on the following buttons to share this article with your friends:

    Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Shila Amzah & Sharnaaz Ahmad di Anugerah Juara Lagu 26
  • Gambar Shaarnaz & Shila Amzah di Karpet Merah ASK 2011
  • Gambar Ning Baizura di Kempen Sydney AirAsia X
  • Video Promo Drama Niyang Rapik Liyana Jasmay
  • Jehan Miskin Terbit Drama Buta Warna
  • Gambar Cheryl Samad di Kempen Sydney AirAsia X
  • Video Promo Project Alpha Budiey
  • Airasia Launches Year-End Promo
  • Stesen Komuter Mid Valley & KL Sentral Berasap?
  • Sinopsis Drama Ana Lu'Lu
  • Full content generated by Get Full RSS.

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS

    borak kosong

    sumber :-

    borak kosong


    SEX

    Posted: 04 Feb 2012 06:45 AM PST

    Alkisah seorang anak pompuan yang baru masuk tadika bertanya kepada mummynya.. 'Mummy, mummy? sex tu apa Mi?'.. 


    Terkedulah si ibu.. Terasalah akan kemodenan zaman sekarang yang berjaya membuatkan manusia berfikiran lebih terbuka. 


    Sesuai dengan konsep pendidikan seks yg sedang hangat diperkatakan, mulalah si ibu mencari jawapan yang sesuai untuk anaknya dengan harapan anaknya takkan tertinggal dalam arus pendidikan sejagat. Maka si ibu pun mula memberikan jawapan mengenai apa itu sex dengan perumpamaan antara kumbang dan bunga, diikuti dengan pembentukkan bayi dalam kandungan dan diselitkan juga dengan kisah percintaan antara mummy dan 
    daddynya dari zaman universiti lagi sehinggalah dengan kehadiran si comel iaitu anak gadisnya yang bertanya itu.. 


    Tiba-tiba si anak menangis teresak-esak... Si ibu kehairanan dan bertanya. Si anak menjawab dalam tangisan.. Jawapan mummy tu panjang, ruangan jawabannya pendek saja ni...seraya menyerahkan buku latihan yang tertulis kat depannya (cover).. 


    NAME:........... 
    SEX:............ 
    Class:.......... 
    Subject:..........



    Kisah sedih awek jual mahal (video)

    Posted: 04 Feb 2012 06:30 AM PST

    Frust menonggeng betul 'balak' nie.Sampai tergolek pasal awek tak layan...jual mahal konon.Punyalah lama menunggu nak beri bunga,awek tu pulak buat tak nampak aje...apa lagi tergolek-golek balak tu menahan kekecewaan...



    Gambar anak anjing mirip manusia

    Posted: 04 Feb 2012 06:15 AM PST

    Perhatikan wajah anak anjing ini, rupanya mirip wajah manusia......




    Gambar ketika proses membuang lemak

    Posted: 04 Feb 2012 06:00 AM PST

    Koleksi gambar ketika proses pembuangan lemak dijalankan......
















    Rahsia Pendekar Shoalin Jalan Atas Air

    Posted: 04 Feb 2012 05:45 AM PST

    Agaknya inilah cara pendekar shoalin boleh berjalan atas air....kalau macam ni tak payah belajar jurus pun tak ape.....













    Telefon 911 untuk mintak tuala

    Posted: 04 Feb 2012 05:30 AM PST



    No kecemasan 911 digunakan untuk membuat panggilan kecemasant tetapi tidak bagi seorang lelaki Mark Eskelsen.Dia menelefon 911 dari kolam air panas di pinggiran Portland, AS, dan meminta dikirimkan tuala dan cokelat panas. Bukannya mendapatkan pesanannya, dia ditangkap polis dengan tuduhan telah memasuki rumah orang. 


    Polis Beaverton menyatakan, Mark Eskelsen menelefon 911 dari telefon selularnya dan memperkenalkan dirinya sebagai polis dari Washington. Dia meminta bantuan kesihatan. Kemudian, dia mengaku bahawa dia bukanlah seorang polis. 


    Eskelsen mengatakan, dia telah berada di dalam air selama 10 jam dan tualanya basah.Dia juga menyatakan yang dia memerlukan coklat panas dan pelukan Selain menceroboh masuk rumah orang, tuduhan kepada Eskelsen adalah menyalahgunakan perkhidmatan nombor kecemasan 911.(link)



    Fikirnya Debu,Ternyata di Mata Ada Ulat

    Posted: 04 Feb 2012 05:15 AM PST


    Hati-hati jika terkena debu di jalan atau dimana saja, ini telah terjadi
     pada seseorang.Waktu dia jalan dia fikir kena debu, dan mata terasa gatal-gatal.Setelah beberapa jam matanya agak merah, lalu dia beri ubat titik mata.Gatal beberapa hari ,dibawah matanya masih merah dan  bengkak.


     Semakin hari dibawah matanya semakin bengkak, lalu dia pergi ke doktor.
    Setelah di periksa doktor berkata mesti dibedah takutnya ada benjolan apa....??
     Setelah dioperasi benjolan tersebut, maka keluarlah belatung atau ulat.
     Dimana awalnya dia fikir matanya terkena debu, namun ternyata telur ulat.
     Makanya hati-hati jika banyak debu, kalau sakit berlanjutan hubungi doktor terdekat dengan segera.




    Inilah model hot yang berjaya memikat hati Presiden Filipina

    Posted: 04 Feb 2012 05:00 AM PST


    Wanita boleh menaklukan hati lelaki itu pasti, bahkan orang hebat seperti Presiden Filipina pun boleh terpikat wanita yang HOT seperti Grace Lee  model FHM.









    Jatuhkah maruah kita sebagai lelaki?

    Posted: 04 Feb 2012 04:45 AM PST


    Jatuhkah maruah kita sebagai seorang lelaki bila merayu seorang perempuan sampai berlutut?Kerana begitu sayang sangat agaknya lelaki yang didalam gambar ini sanggup berlutut merayu kekasih @ isterinya.Persoalannya sekarang patutkah lelaki merayu sampai melutut begini?Mana nilai dan harga diri sebagai seorang lelaki?












    p/s merayu boleh tapi janganlah sampai melutut.




    Anjing di ajar hisap rokok

    Posted: 04 Feb 2012 04:30 AM PST

    Seekor anjing. Blackie,  anjing yang berbulu hitam itu boleh merokok seperti orang dewasa.Anjing ini telah diajari oleh pemiliknya setelah Blackie dibeli dari sebuah kedai haiwan di China.




    Pemiliknya bernama Zeng Ziguang, dari Wuchang, Daerah Hubei. Pemuda yangberusia 23 tahun itu mengatakan  anjingnya telah ketagihan tembakau. Dalam satu hari Blackie MESTI mendapat satu bungkus rokok.


    Pada mulanya anjing tidak suka dengan bau asap tetapi pemuda itu melatihnya agar biasa dengan meniupkan asap kepadanya.Lama kelamaan anjing ini telah biasa dengan bau asap.


    Kemudian pemuda itu menyalakan rokok untuk anjing itu sebatang demi sebatang.
    Kelakuan pemuda itu telah menerima kecaman oleh jiran tetangganya dan mengancam untuk melaporkan kepada pihak berkenaan.(link)

    Anjing lapar disuruh makan coli

    Posted: 04 Feb 2012 04:15 AM PST

    Sepasukan doktor terpaksa membedah seekor anjing bagi menyelamatkan nyawanya selepas pemeriksaan x-ray mendapati ia telah memakan 12 helai coli.


    Anak anjing jenis Rotweiler yang bernama Molly itu dirampas daripada tuannya  setelah mereka menghantar ke sebuah klinik dalam keadaan kurus kering akibat didera dan tidak di beru makan selama tiga bulan.




    Doktor haiwan itu telah mengeluarkan sedozen pakaian dalam wanita termasuk coli dan seluar dalam seberat 5kg dari dalam perut anjing yang kebulur dan tinggal rangka.
    Pemilik anjing itu telah didenda di mahkamah kerana cuai menjaga anjing dan tidak di benarkan membela haiwan selama 5 tahun.(link)



    Berhati-hati jika berkasih dengan orang China

    Posted: 04 Feb 2012 04:00 AM PST

    Kepada mereka yang mempunyai kekasih orang yang berasal dari negara China berhati-hatilah jika anda melakukan sesuatu yang tak senonoh terhadap anak mereka.Terutama jika bapa atau ahli keluarganya ada kemahiran kung fu....Tak caya cuba tengok gambar ini.





    Gaya orang lama menghisap rokok

    Posted: 04 Feb 2012 03:45 AM PST

    Gaya orang lama menghisap kadang-kadang lagi 'stylo' daripada orang sekarang dan bermacam ragam serta gaya   mereka tunjukkan baik dari  simpan ,menghisap dan membuang puntung rokok serta berkongsi rokok...































    Pesaing Lady Gaga Yang Sebenar

    Posted: 04 Feb 2012 03:30 AM PST

    Aku rasa Lady Gaga pun jeles tengok mamat ni punya fesyen rambut.Rasa macam tercabar kedudukannya sebagai Ratu Pelik.Kalau perempuan tak apa tapi lelaki pulak tu...Tak caya cuba tengok......






    Siapa lebih hebat dia atau Lady Gaga?


    Buah tembikai berbentuk hati

    Posted: 04 Feb 2012 03:15 AM PST



    Idea yang datang dari Negara Jepun. Mereka memang tidak pernah berhenti menciptakan penemuan-penemuan baru seperti yang dilakukan oleh sepasang suami-isteri di Kumamoto, Jepun. Pasangan petani ini berhasil membuat buah tembikai berbentuk hati.


    Petani tersebut melakukan berbagai cara dan percubaan untuk menyempurnakan tembikai agar berbentuk hati. Bahkan memerlukan waktu selama 3 tahun  agar mereka berhasil membentuk tembikai tersebut. Kenapa mereka ingin membuat semangka berbentuk hati? Kerana bentuk hati merupakan ungkapan kasih sayang dan bentuk tembikai ini diharapkan dapat menjadi hadiah istimewa untuk orang yang disayangi.


    Pasangan petani ini tiap tahunnya hanya dapat menghasilkan 20 biji tembikai yang berbentuk hati. Biasanya mereka menanamnya sebelum hari Ibu tiba dan memasarkannya ke beberapa buah pasar raya. Harga untuk memperolehi buah tembikai berbentuk hati ini iaitu 15,750 yen atau $160. Harga yang berpatutan untuk mengungkapkan rasa cinta yang sempurna.



    Bayi-bayi dalam botol yang sungguh menyedihkan

    Posted: 04 Feb 2012 03:00 AM PST

    Inilah bayi-bayi dalam botol yang terdapat di sebuah muzium di Philladephia.Ini ini mangsa kesalahan doktor setempat....














    Balas dendam melalui gaun pengantin bekas isteri

    Posted: 04 Feb 2012 02:45 AM PST



    Seorang pemuda yang telah bercerai kini membalas dendam terhadap bekas istrinya yang telah mencampakkannya. Dia menjadi sensasi di dunia maya dengan menciptakan sebuah blog dengan mengeksplotasi bekas pakaian pengantin yang pernah dikenakan bekas isterinya.


    Kevin Cotter begitu hancur hatinya, ketika orang yang dicintai sejak  di bangku sekolah dan telah membina rumah tangga selama 12 tahun pergi meninggalkannya. Bekas isterinya itu meninggalkan rumah yang mereka duduki bersama di Tuscon, Arizona. Dia membawa semua barang miliknya, kecuali gaun pengantin warna putih dengan ukiran mutiara. Dia mengatakan, kepada bekas suaminya untuk bebas menggunakan gaun tersebut untuk apa saja.


     Cotter memutuskan untuk membuat blog dengan menuliskan 101 cara untuk menggunakan gaun pengantin bekas isterinya. Dia telah mempergunakan pelbagai cara dengan menggunakan gaun itu.Rakan-rakannya ramai yang membantunya membuat blog tersebut dan bekas isterinya cuba untuk dia menghentikan hal tersebut.Cotter menolaknya dan kini banyak cadangan yang diberikan untuk menggunakan gaun itu oleh pengunjung blognya.
























    Melukis Menggunakan Lidah

    Posted: 04 Feb 2012 02:30 AM PST


    Ani K merupakan guru dari India yang menggunakan lidahnya untuk melukis. Ia melakukanya kerana mendapat inspirasi ketika melihat seorang pemuda melukis dengan menggunakan kaki. Meskipun ia menderita sakit pada leher dan badan kerana melakukanya, namun ia sangat puas.Kerana  caranya yang unik tersebut, dia dapat menciptakan lukisan yang sangat luar biasa indahnya.


    Wanita hamil terjun dari tingkat tiga selamat

    Posted: 04 Feb 2012 02:15 AM PST



    "Tanpa kekuasaan tangan Tuhan, tidak mungkin kami dan bayi kami boleh selamat," kata Sun Yanqing (20). 


    Kejadian ini berlaku ketika Sun yang hamil 5 bulan bersama dengan suaminya berada di sebuah gedung di Changchun, Jiling.Tanpa diduga api membakar bangunan tersebut dan mereka terperangkap di tingkat tiga bangunan tersebut. Akhirnya keduanya nekad untuk terjun ke bawah untuk menyelamatkan diri.


    Dari sinilah keajaiaban terjadi, sesampai di bawah mereka berdua dilarikan ke hospital. Ajaibnya setelah dibuat pemeriksaan oleh doktar , Sun Yinqing dalam keadaan sihat begitu juga dengan kandungannya


    Mereka suami isteri bersyukur sampai menangis seolah tidak percaya dengan hasil pemeriksaan tersebut.-



    Video kes ragut dalam lif

    Posted: 04 Feb 2012 02:00 AM PST

    Melihat kepada video memang si peragut tiada rasa belas kesian terhadap mangsa.Dia akan melakukan apa saja agar mendapatkan 'hasil'.....



    INILAH AKIBAT TAK PERNAH SEMBAHYANG SUBUH

    Posted: 04 Feb 2012 01:45 AM PST

    VIDEO INI MUNGKIN LAWAK TAPI AMBIL IA SEBAGAI SATU PENGAJARAN....




    Puting berdarah

    Posted: 04 Feb 2012 01:30 AM PST

    Puting berdarah! Walaupun tidak berbahaya, tetapi luka yang ditimbulkan sangat menyakitkan dan tidak menyenangkan. Gesekan antara t-shirt yang membuatnya berdarah. Hal ini terjadi biasanya untuk pelari yang berlari sangat lama dan berpeluh sangat banyak.















    Potong zaka

    Posted: 04 Feb 2012 01:15 AM PST

    Dua orang sahabat seorang berbagsa Cina (Hokkien) dan seorang berbangsa Melayu sedang berbual...


    Apek : Lu potong zaka ada bagut ka?


    Ali : Manyak bagus.Bila lu potong haa,lu punya barang manyak bersih loo..


    Apek : err..saya kawan ala cakap..potong zaka ahh.. manyak problem..


    Ali : Apa problem?


    Apek : Manyak buang lui,lagi aah..dia punya performance tadak bagut...manyak sinang simputloh..


    Ali : Cehh..apek,lu apa cerita..saya sula lama potong,tada apa problem..bini saya manyak puas woo..


    Apek : Lu mini puas sama itu potong zaka ka?


    Ali : Ya laa.Bila lu potong aahh..lagi sedap main woo..lu lagi lambat pancut..


    Apek : err..lu punya 1.3 atau 1.5 ???


    Ali : Woi apek cakap baik-baik sikit haa..saya punya 6 inci laa..


    Apek : lu cakap biak betoi..mana ada potong zaka 6 inci...


    Ali : Cilaka apek..nah tengok (buka seluar)


    Apek : Chee sin ..gua tanya baik-baik..lu tunjuk lu punya lanchiau...


    Ali : Habis lu tada percaya..daya tunjuk laa..


    Apek : Saya tadak tany lu punya lanchiau..Saya tanya u punya nasional car...potong zaka..bolo punya olang..


    Ali : Aiya apek..lain kali lu sebut betul-betul la..kasi susa saja..bukan potong zaka..Proton Saga..lah



    Cipta Masjid bergerak

    Posted: 04 Feb 2012 01:00 AM PST



    Seorang imam di sebuah masjid di Paris, Hassen Bounamcha menghasilkan sebuah masjid mudah alih yang boleh dibawa ke mana-mana dan dibina dalam masa singkat untuk kemudahan musafir menjalani ibadah solat.




    Dia yang juga pereka sambilan mengatakan ciptaannya itu setinggi dua meter dengan dikenali sebagai Mihrabox seumpama struktur mihrab di masjid yang dihasilkan daripada kertas keras, papan lapis dan plastik polisterin.


    Harga sebuah model berharga RM1779 dan untuk versi kanak-kanak RM272.(link)

    Cinta sejati tak kenal rupa

    Posted: 04 Feb 2012 12:45 AM PST

    Semua orang mencari cinta sejati,sesuatu yang sukar untuk di cari pada masa ini.Namun tidak begitu bagi pasngan ini.Si pemuda berkulit hitam (negro), sementara wanitanya bertubuh raksasa. Sepintas memang tak lazim pasangan ini. Namun, itulah cinta sejati yang tak mengenal warna kulit dan ukuran tubuh.





    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS