Nuffnang

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

sumber :-

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


MTV World Stage Live In Malaysia 2011 Sponsors

Posted: 17 Jun 2011 09:01 AM PDT

MTV World Stage Live In Malaysia 2011 Sponsors

"We are excited to host the MTV World Stage Live in Malaysia 2011 in i-City as this is in line with our vision of creating a vibrant enclave for the community and the young to experience international world class events.

This collaboration with MTV underlines the common brand values of both i-City and MTV Networks in general and our goal in reaching out to the youth of today in a socially responsible manner." Tan Sri Lim Kim Hong, Executive Chairman of I-Berhad

"Xpax with its new mobile SMS-based social community network, Kolony, is bringing MTV World Stage to Malaysian fans! This year marks the fourth anniversary of the partnership between Xpax and MTV, the most popular music video channel. We are excited to see how Xpax through Kolony will stir a new wave amongst Malaysians, keeping them socially connected at all times. What better way to strike up the most exciting event of the year, MTV World Stage, than through a social network build solely on SMS. New games and engaging activities will be launched to enhance the Kolony service, further promoting this well known music event," said Dato' Sri Shazalli Ramly, Chief Executive Officer of Celcom Axiata Berhad, adding that Xpax customers get to enjoy this latest SMS-based social network, Kolony for free with the brand new Xpax, on top of unbeatable call rate of 28sen for every 10 minutes.

MTV World Stage Live in Malaysia 2011 will be staged at i-City, Shah Alam, Malaysia at 4pm on 24 July 2011 and will be broadcast on MTV SEA 15 August at 10pm (INDO), 11pm (SG/HK), 12am (MAL)

Other artists and details on how to get passes will be announced in the coming weeks.

MTV World Stage

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Tags: , , , ,

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • MTV World Stage Malaysia With 30 Seconds To Mars & Pop Shuvit
  • Wonder Girls Perform at MTV World Stage Live in Malaysia 2010
  • Concert Bruno Mars Kuala Lumpur Malaysia 2011
  • Orianthi Live in Kuala Lumpur
  • Altitude X Launching
  • The Azenders Join Hard Rock Calling 2011 in London
  • U-KISS Bran New Kiss Album Showcase 2011
  • CHRISTINA AGUILERA AND KANYE WEST TO TAKE THE STAGE MTV VIDEO MUSIC AWARDS
  • Hypptunes Rock The World 9
  • MTV World Stage Live in Malaysia Rangsang Industri Pelancongan
  • Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

    The Kitchen Musical on ntv7

    Posted: 17 Jun 2011 02:54 AM PDT

    The Kitchen Musical to premiere in Malaysia on ntv7
    Stephen Rahman Hughes to star in TV musical extravaganza

    If there are two things universally appreciated by all, it would be good food and good music. Malaysian TV viewers will get the best of both worlds with the upcoming premiere of The Kitchen Musical on ntv7. The free-to-air station is the first to air the musical drama series in October, to be followed by 17 other countries.

    "We are always searching for new and creative productions at ntv7," said Airin Zainul, Group General Manager of ntv7 & 8TV. "We loved the idea of musical television series that draws on the Asian passion for food. A show that combines drama, romance, comedy, music AND cooking to our audience is guaranteed to be a hit."

    Cooking up the musical storm soon to be released on Asia's TV screens is Singapore-based production powerhouse, The Group Entertainment. An original concept, the musical drama series features some of the region's best in front of and behind the cameras. Headlining the 13-episode musical is multi-talented Malay-English actor, Stephen Rahman Hughes, alongside Filipino stars Christian Bautista and Karylle Tatlonghari.

    Stephen Rahman Hughes

    The epicurean musical extravaganza is the brainchild of The Group Entertainment's Penang-born Executive Vice-President and Creative Director, known as CheeK. On his production, CheeK commented, "The idea of a musical television series that hones in on Asia's passion for food has never been done before. We wanted to create a fresh and original concept for the global audience and still well identifiable within the region."

    Fresh from his musical showcase as part of UK vocal group, Teatro, and lead role in local major motion film Hikayat Merong Mahawangsa, Stephen will star in The Kitchen Musical as a tyrannical head chef. It will be the West End actor's first Asian TV series. The musical drama is the perfect vehicle for Stephen's all-round talents of singing, acting and dancing.

    Christian Bautista

    On his upcoming role, Stephen said, "I am proud to be representing Malaysia as the lead actor in this ground-breaking regional production. To be seen across Asia by millions in a first-of-its-kind TV musical drama series is a new milestone in my career. I will do my best in The Kitchen Musical for Malaysian fans and to win over viewers beyond that."

    Playing Stephen's love-hate interest in the series is Filipino chanteuse and actress, Karylle Tatlonghari, whose role is of a rich, young Cordon Bleu-trained chef struggling to make her mark in the restaurant world. It will be the award-winning singer songwriter and acclaimed actress' first foray in an international production.

    The Kitchen Musical is also set to showcase the vocal prowess, good looks, and acting chops of Filipino singing sensation Christian Bautista. The balladeer, who has a strong fanbase in Asia, is set to light the international small screen as a sous chef in the series.

    The spectacular TV musical production features a talented team behind the scenes such as top Australian choreographer and current judge of Australia's So You Think You Can Dance, Jason Coleman, and well-known Filipino music director, Gerard Salonga. International make-up artist, Massimiliano Della Maggesa, also known as Max the Joker, who has worked with Alexandra McQueen, Donna Karen and ChloƩ, is also part of the creative dream team.

    All cast members will be housed in Singapore for a 3-month filming period along with boot camp sessions starting June to extensively immerse them in the world of culinary arts. In line with The Group Entertainment's objective of producing high-quality content with international standard, the multi-million dollar franchise is produced in HD quality with a special camera for all the food shots to feature the beautiful details of each frame.

    For more info on ntv7 shows, log on to www.ntv7.com.my or www.tonton.com.my, or follow the ntv7 Facebook page and Twitter.

    Karylle-6

    Stephen

    Karylie

    Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

    Tags:

    Click on the following buttons to share this article with your friends:

    Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Hamper Biskut Raya Dari NTV7 Saluran Ceria Anda
  • Program Menarik ntv7 Tahun 2011
  • Senarai Lagu Tugasan Konsert Akademi Fantasia Minggu Ini
  • Ujibakat Program Realiti Terbaru ntv7
  • Gambar Dayang Nurfaizah @ 10th Anniversary NTV7 Feel Good Channel
  • Kerja Kosong Kitchen Staff & Krew di Restoran Intai-Intai
  • MPO'S MUSICAL JAMBOREE @ Dewan Filharmonik PETRONAS
  • Jennifer Aniston's 39th Birthday Bash Revealed Photo
  • High School Musical 3: Senior Year Akan Ke Layar Perak
  • Vanessa Hudgens Nude Naked Photo Disney's High School Musical 3?
  • Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS

    Zon Artis

    sumber :-

    Zon Artis


    (Full Video) Maharaja Lawak Minggu Ke-12

    Posted: 17 Jun 2011 09:16 AM PDT

    LIVE STREAMING MAHARAJA LAWAK AKHIR FINAL

    Kami malas nak komen apa-apa dengan persembahan peserta-peserta Maharaja Lawak untuk minggu ke-12 ni sebab kami takut ada pulak peminat setiap peserta yang marah kat kami nanti. Huhu.. Jadi korang layankanlah terus video-video kat bawah ni dan kami serahkan tugas untuk mengomen itu kepada anda. Boleh kan? Hee..

    Pusingan 1

    Sepah

    Nabil

    R2

    Jozan

    Jambu

    Pusingan 2

    Sepah

    Nabil

    R2

    Jozan

    Jambu

    Dan untuk info, empat peserta mara ke final Maharaja Lawak yang akan berlangsung pada minggu hadapan iaitu Jozan, Sepah, Nabil dan Jambu. R2? Mereka tersingkir untuk kesekian kalinya.

    Related Posts with Thumbnails Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS

    borak kosong

    sumber :-

    borak kosong


    Mahasiswa dihalau dari menaiki pesawat kerana gaya seluar londeh

    Posted: 17 Jun 2011 09:00 PM PDT

    Seorang mahasiswa yang juga pemain bolasepak (american football) terpaksa dihalau dari dalam pesawat setelah menolak menarik ke atas seluarnya yang londeh. Demikian dilansir Fox News, Jumaat (17/6/2011).

    Model seluar sagging pants ini memang sedang popular dan juga menjadi pilihan sejumlah seleberiti ternama termasuk Justin Bieber. Mahasiswa bernama Deshon Marman (20) berada di San Fransisco, Amerika Syarikat (AS), untuk menghadiri pemakaman teman sekolah-nya.

    Ia diminta untuk menarik seluarnya ke atas pinggang sebelum naik ke pesawat US Airways menuju ke Albuquerque, New Mexico, tempat Marman menuntut ilmu sebagai mahasiswa.

    Seluar Marman berada di bawah pinggang dan memperlihatkan seluar dalamnya. Pihak pesawat sudah meminta agar Marman memperbaiki posisi seluarnya saat berada di gerbang boarding namun menolak melakukannya.
    Akibat tindakannya ini, ia pun ditahan dengan wang jaminan 11 ribu dollar AS dengan tuduhan masuk tanpa izin, melakukan kekacauan, dan menolak ditangkap.
    sumber

    Lawak...banduan larikan diri ditangkap semula kerana terketuk kabin warden penjara

    Posted: 17 Jun 2011 08:25 PM PDT

    Tak ada rezeki...
    saya petik dari myMetro


    SEATTLE: Seorang banduan yang melarikan diri daripada penjaranya, ditangkap semula keesokan harinya selepas dia tersalah ketuk pintu kabin.

    Menurut polis, kabin yang diketuknya itu sebenarnya didiami seorang pengawal penjara di mana banduan itu meloloskan diri. Pengawal itu bercuti pada hari berkenaan.


    Pihak berkuasa berkata, James Edward Russell, 39, melarikan diri dari pusat tahanan negeri Washington, pada pagi Selasa lalu. Keesokan paginya, Russel - yang masih memakai uniform penjara - pergi ke sebuah kabin untuk meminta menggunakan telefon. Jurucakap Jabatan Pemulihan, Chad Lewis, berkata selepas berlaku pergelutan, Russel melarikan diri sekali lagi. Pengawal penjara itu melaporkan insiden berkenaan dan Russel ditangkap beberapa jam kemudian.

    'Spiderman' pura-pura pengsan untuk elak ditangkap

    Posted: 17 Jun 2011 07:40 PM PDT

    Spiderman oh spiderman...
    saya ptik dari myMetro

    BAGAN SERAI: Lucu apabila seorang pencuri ala 'Spiderman' berpura-pura pengsan lebih 15 minit bagi mengelak diberkas ketika cuba memecah masuk sebuah rumah di sini.

    Namun taktik suspek mengundang rasa geli hati penduduk apabila didapati sengaja terkulai pengsan atas bumbung rumah yang ingin dicerobohi.


    Suspek sebelum itu memecah genting dan siling rumah di Taman Serai Perdana di sini, namun tidak sempat masuk ke dalam kediaman berkenaan.


    Penduduk, Lam Thee Mei, 34, berkata, kehadiran suspek sekitar jam 1.30 pagi semalam disedari jiran yang segera memaklumkannya kepada Ketua Pasukan Keselamatan Sukarelawan Bagan Serai, Oii Ding Soo.


    Menurutnya, suspek yang berusia 30-an sebelum itu dilihat memanjat rumah itu selepas yakin penghuni rumah satu tingkat itu sudah tidur.


    "Anggota keselamatan sukarelawan mengepung rumah berkenaan.



    "Suspek yang menyedari dia sudah tiada peluang melarikan diri, merebahkan diri dan terbaring kaku di atas bumbung rumah berkenaan seolah-olah diserang sakit jantung," katanya.


    Menurutnya, penduduk yang tidak dapat berbuat apa-apa menghubungi polis dan bomba bagi menurunkannya dari atas bumbung berkenaan.



    "Pihak bomba yang sampai kira-kira lima minit kemudian menggunakan tangga untuk naik ke atas bumbung itu sebelum suspek dapat dipujuk dan dibawa turun.


    "Suspek yang berlakon seolah-olah hilang ingatan dan gila diserahkan kepada anggota polis yang membawanya ke Balai Polis Bagan Serai," katanya.


    Sementara itu pemilik rumah, Yew Thean Seng, 69, berkata, dia tidak berada di rumah ketika kejadian dan hanya mengetahui apa yang berlaku selepas dimaklumkan Oii.


    Menurutnya, dia berterima kasih kepada jiran tetangga serta pasukan keselamatan sukarelawan yang bertindak pantas menghalang cubaan penjenayah menceroboh masuk kediamannya.

    Permainan 'jurukemera berahi' kegilaan remaja kini

    Posted: 17 Jun 2011 06:45 PM PDT

    Bila kemudahan internet di salah gunakan..
    saya petik dari myMetro...

    KUALA LUMPUR: Satu permainan elektronik yang diadaptasi daripada rancangan realiti seks terkenal di luar negara kini menjadi kegilaan remaja terutama pelajar untuk dimuat turun ke dalam telefon bimbit secara percuma.

    Antara tarikan utama yang mendorong remaja memuat turun permainan itu disebabkan ia menggunakan visual manusia, bukan animasi seperti permainan elektronik lain.

    Melalui permainan ini, pemain bertindak sebagai jurukamera program itu dengan merakamkan aksi lucah dan berahi tiga gadis yang menjadi peserta program realiti terbabit.

    Pada peringkat permulaan, setiap pemain diwajib menjawab soalan dan menyelesaikan beberapa halangan untuk ke peringkat seterusnya.

    Permainan itu cukup mudah dan memberahikan kerana setiap pemain disyaratkan menjawab satu soalan di setiap peringkat selain memujuk gadis dalam program terbabit. Sekiranya berjaya, gadis pilihan terbabit akan membuka pakaiannya satu persatu sehingga bogel.

    Lelaki Singapura Diadili Kerana Pecahkan Telur di Dada Perempuan

    Posted: 17 Jun 2011 05:50 PM PDT


    REPUBLIKA.CO.ID, SINGAPURA – Kurang kerja agaknya, demikian komen orang ramai di Singapura pada Misti Talimin, 51 tahun. Lelaki itu kini harus duduk di kerusi roda dengan tuduhan melakukan pelecehan seksual. Ia dituduh dengan sengaja meramas dada seorang perempuan sambil memecahkan telur di atasnya.

    Kejadian berlaku di sebuah flat di Woodlands pada akhir tahun lalu. Wanita yang disembunyikan identitinya tak terima dengan perbuatannya dan melaporkan pada pihak berwajib.

    Misti yang selama persidangan diwakili peguamnya, akan menghadapi tuntutan penjara selama dua tahun jika terbukti bersalah. Ia juga kemungkinan harus membayar sejumlah denda. Sedang mangsanya, seorang agen properti, sudah memberikan keterangan pada pengadilan.

    Bila pengadilan berjalan lancar, hukuman akan segera dibacakan pada 18 Julai nanti.

    Mayat orang bunuh diri yang tergantung

    Posted: 17 Jun 2011 11:01 AM PDT



    ngeri sungguh...

    Di Tengah Kerusuhan, Pasangan Ini Sempat Berciuman

    Posted: 17 Jun 2011 10:30 AM PDT

    VANCOUVER - Seorang fotografer berhasil mengabadikan sepasang kekasih yang sedang berciuman di tengah kerusuhan yang terjadi di Vancouver, Kanada. Dari foto nampak jelas mereka berciuman di belakang polis yang tengah mengamankan lokasi.

    Foto tersebut diambil ketika terjadi kerusuhan antara-penyokong pasukan hoki Vancouver Canucks yang kalah 4-0 dari Boston Bruins dalam perlawanan Stanley Cup.

    Richard Lam berhasil mengabadikan foto pasangan tersebut di balik para perusuh dan polis. "Jarak sekira 20 hingga 30 ela dari polis dan perusuh. Tiba-tiba saja ada sepasang kekasih di jalanan kosong. Saya fikir salah seorang dari mereka terluka," ucap Lam seperti dikutip The Guardian, Jumat (17/6/2011).

    Menurut Lam, pasangan ini sepertinya tidak peduli dengan kerusuhan yang terjadi. Dia sedar saat itu ada beberapa kereta yang dijilat api.

    "Keadaan memang benar-benar rusuh. Pelaku kerusuhan membakar kereta. Bahkan saya melihat dari perusuh melakukan kerosakan," lanjutnya.

    "Ketika itu, polis anti rusuhan mulai bergerak ke arah saya. Setelah saya berhenti berlari, ternyata di celah-sel rapatnya barisan polis, ada dua orang yang sedang berbaring di jalan," tutur Lam.

    Di saat itu Lam menyedari ada kejadian menarik. "Saya sedar harus mengambil momen tersebut. Tetapi saat diperiksa oleh editor saya, ternyata keduanya tidak terluka melainkan asyik berciuman tepat di tengah kerusuhan," ucap Lam.

    Lam sendiri tidak mengetahui siapa pasangan tersebut. Bahkan dirinya hingga saat ini masih belum yakin apa yang terjadi pada pasangan itu, apakah terluka.

    Sementara kerusuhan antara-penyokong itu menyebabkan 150 orang dirawat dihospital. Sementara 100 lainnya ditangkap.
    (faj)

    Fotografer tangkap gambar cicak jantan beri bunga kepada cicak betina

    Posted: 17 Jun 2011 09:45 AM PDT

    KYEV - Seorang fotografer dari Ukraine, Alexey Tymoshenko baru saja mengabadikan momen yang romantis dari dua pasang cicak pasir yang terlihat sedang jatuh cinta dari taman belakang rumah orang tua Alex di Ukraine.

    Dia secara tak sengaja mendapatkan momen di mana seekor cicak jantan memetik sekuntum bunga bagi seekor cicak betina. Cicak betina pun menghampiri sang jantan ke batang tanaman. Mereka bahkan hampir membentuk bentuk hati dengan sempurna.

    "Saya ambil gambar cicak ini dari halaman belakang rumah orangtua saya di Ukraine. Saya kembali pulang ke rumah orangtua saya setelah sekian lama meninggalkannya," cerita alex.

    "Dari kecil, kegemaran saya adalah berada di taman belakang, seraya menonton gerak-geri cicak-cicak yang ada di taman belakang itu," ucapnya.

    "Selama bertahun-tahun saya mempelajari tingkah laku mereka. Jika kita bersikap ramah pada mereka, maka mereka pun akan ramah dan menerima kehadiran kita dengan baik di sekitar mereka," ungkap Alexey seperti dikutip Daily Mail, Jumaat (17/6/2011).

    "Perlu waktu 30 minit untuk mereka beradaptasi untuk mengetahui bahawa keberadan kita di dekatnya tidak akan membuat mereka berbahaya dan saya pun dapat mengabadikan gerak-geri mereka dengan kameraku dengan tenang dan tanpa membuat mereka nampak ketakutan," lanjutnya

    Alexey menambahkan dirinya tidak pernah berfikir bahawa cicak-cicak kecil akan sangat bernafsu.

    "Saya merasa sangat special mendapatkan adegan dengan bunga. Aku bukan pakar mngenai cicak dan tidak tahu pasti apa maksud dari tingkah cicak tersebut tapi ini terlihat seperti si cicak jantan melamar si cicak betina," ujar Alex senang.

    Alex merupakan mahasiswa teknik mesin di sebuah Universiti di Ukraine dan fotografi adalah hobinya.

    Dari hasil yang special ini, kita jadi tahu bahawa memberi bunga untuk menyatakan rasa sayang tidak hanya dilakukan oleh manusia.

    Alex menambahkan bahawa cicak pasir suka sekali bersembunyi di bawah pasir selama berjam-jam, dan mereka pun terkadang berjemur di bawah terik matahari di atas pasir-pasir.(rhs)

    Hidup Primitif Selama 26 Tahun di Hutan Tepi Pantai

    Posted: 17 Jun 2011 08:00 AM PDT

    Kehidupan nyata David Burgess, yang menghabiskan 26 tahun tinggal di pondok tepi pantai yang terbuat dari kayu apung. David Burgess, 63 tahun. Telah menggunakan kapar dan Jetsam yang terdampar di pantai di desa Somerset untuk membuat pondok pantai.

    Terpencilnya lokasi bererti bahawa hanya segelintir orang, sampai sekarang, tahu keberadaannya. Hanya berjalan kaki ke sana selama satu jam dari jalan terdekat, menyusuri jalan berbahaya.

    Mr Burgess tidur di atas daun kering dan memiliki bingkai jendela kuno dan bahkan tangga dari kayu apung.

    Dia mulai membangun rumahnya pada tahun 1985 ketika dia menemukan sisa-sisa sebuah pondok kulit-pengeringan Embelle Kayu dekat Porlock, Somerset. Mr Burgess mengatakan: "Ketika saya pertama kali melihatnya, ia hanya memiliki dinding dan ruang untuk jendela. Saya fikir itu akan menyenangkan untuk tinggal di situ dan aku sudah mengumpulkan kayu apung selama bertahun-tahun untuk menempatkannya."

    "Ini adalah sebuah pondok tua yang hancur pada tahun 1812 namun tidak pernah selesai."katanya





    Iklan Antik Pengguguran Paling Menakutkan

    Posted: 17 Jun 2011 07:30 AM PDT










    Rekaan seni dari biskut..memang hebat

    Posted: 17 Jun 2011 06:35 AM PDT











    memang kreatif...

    Pemandu wanita ini memandu menuruni tangga kerana menyangka jalan ke tempat parking

    Posted: 17 Jun 2011 05:45 AM PDT


    BEIJING - Seorang perempuan di China menuruni tangga di sebuah mall dengan keretanya kerana mengikuti tanda jalan di mall yang salah . Perempuan itu menyangkakan tanda jalan tersebut menuju ketempat parking.
    Xiang Zhen yang mengikuti tanda jalan di mall terjebak di sebuah tangga yang bukan merupakan jalan untuk kereta. Tanda jalan tersebut membawanya tersangkut di mall yang terletak di Liuzhou, Daerah Guangxi.
    "Saya melihat penanda jalan yang menuju ke tempat parking. Saya ikuti penanda itu dan tiba-tiba ada tangga dan saya terjebak," ujar Xiang seperti dikutip dari Orange, Jumaat (17/6/2011).
    Para peniaga di mall yang berada di bawah tangga mengaku terkejut dengan insiden tersebut."Saya mendengar suara bising dan setelah saya tengok ternyata sebuah kereta tengah menuruni tangga di depan mata saya," ujar seorang pedagang.
    Xiang meninggalkan keretanya yang terjebak di tangga dan memanggil petugas agar membantu mengalihkan keretanya ke jalan. Pihak pengurus di mall itu mengakui kesalahannya dalam hal meletak penanda jalan menuju tempat parking tersebut.

    Sumber :http://www.okezone.com/

    Tunjuk tarian tiang depan atuk dan nenek

    Posted: 17 Jun 2011 04:31 AM PDT



    terpesona atuk tengok...zaman dia dulu
    takde benda ni agaknya...

    Marah pekerja menganggunya pelancung Israel ini tanggalkan pakaian

    Posted: 17 Jun 2011 03:00 AM PDT

    WELLINGTON - Seorang pelancung Israel merasa terganggu ketika para pekerja jalanan bersiul kepadanya. Pelancung perempuan muda itu malah menanggalkan pakaiannya untuk mengungkapkan kemarahannya.

     Para pekerja di Kerikeri, sebuah kota pertanian di utara  New Zealand,sedang memperbaiki jalan utama ketika gadis itu menarik perhatian mereka.

     Di tengah suasana yang sejuk, perempuan itu bertelanjang dan membuat para pekerja ternganga dan menghentikan pekerjaan mereka. Sesudah itu, perempuan nekad itu memakai kembali bajunya dan pergi berlalu.

     Sarjan Peter Masters, polis setempat, mengatakan si perempuan mengaku tidak nyaman dengan siulan para pekerja itu.

     "Dia mengaku telah diganggu oleh lelaki-lelaki New Zealand. Perempuan itu bukan seorang yang tidak menarik," kata Masters dikutip Associated Press,

     "Perempuan itu lalu dibawa  ke balai polis dan dinasihati bahawa dia melakukan tindakan yang tidak sepatutnya  di  New Zealand," tambahnya.


    sumber:http://international.okezone.com

    Video...Hari terburuk dihari perkahwinan wanita ini,suaminya ikut lari jantan lain

    Posted: 17 Jun 2011 02:30 AM PDT




    must be absolutely heartbreaking to see your husband-to-be call off the wedding to run away with another woman -- but what if he runs away with another man? STOMPer RhCn feels that must have been a nightmare for the bride in this video which was shot in China.

    In the video, confrontation between the bride, her groom and the mystery man is already underway. "You shut up, we were together long before you entered the picture," the man tells the bride.

    "What do you mean?!" retorts the bride, pushing the man as her groom tries to control the situation, saying, "Hey, don't fight, don't fight!"

    The bride then demands for an explanation on who the man is, but the man tells the groom not to. After some more confrontation, the man, who appears to be the groom's boyfriend, grabs his hand and runs away with him.

    The STOMPer commented on the video:

    "Every bride's nightmare would be someone ruining their big day.

    "Well, that is just what happened to this woman in the video.

    "Not only was her wedding day ruined, the wedding crasher, who apparently is the groom's boyfriend, ran away with the groom.". sumber : stomp.com.sg

    Di cium penuh ghairah di telinga oleh kekasihnya,wanita ini nyaris pekak

    Posted: 17 Jun 2011 01:45 AM PDT

    BEIJING - Ciuman tak selamanya membuat bahagia. Ada juga yang malah membuat sengsara. Seorang gadis muda dari China, misalnya, hampir pekak gara-gara dicium sang kekasih.


    Gadis asal Khuhai, Daerah Guangdong, China, berusia 20-an ini pergi ke hospital dan mengeluhkan telinga kirinya tidak boleh mendengar apa-apa. Doktor yang memeriksanya pun menanyakan bila dia merasakan pekak di telinga kirinya.


    Si gadis itu menjawab semuanya terjadi setelah dia mendapat ciuman yang penuh ghairah dari kekasihnya. "Ciuman itu mengurangi tekanan di mulut, mendorong keluar gegendang telinga dan mengakibatkan kerosakan di telinga," kata doktor yang merawat gadis itu kepadaChina Daily, Selasa kelmarin. Gadis itu dijangkakan boleh sembuh dari pekak dalam waktu dua bulan.
    (sindo//ton)

    Video..wanita Thailand pukul pelancung Amerika yang menyangka dia pelacur

    Posted: 17 Jun 2011 12:45 AM PDT


    Seorang pelancung Amerika di Pattaya Thailand menawarkan wang untuk seks pada seorang gadis kerana berfikir dia adalah seorang pelacur.
    Masalahnya adalah, dia bukan seorang pelacur, dan ia akhirnya dipukuli oleh si gadis dan dua temannya.
    Laporan mengatakan wanita itu benar-benar memiliki beberapa keterampilan Thai boxing.
    Pelajaran di sini adalah anda harus lebih menghormati wanita, dengan wang anda tidak boleh membeli segalanya.


    Perempuan ni selamba panggang anjing hidup-hidup

    Posted: 16 Jun 2011 11:45 PM PDT






    sumber : stomp.com.sg

    While dog meat may be a common dish in some parts of the world, these pictures showing women in China roasting a puppy alive are nonetheless repulsive.

    STOMPer MeatLover, who sent in these photos he found online, said:

    "It's quite disturbing to see that they don't even bother to slaughter the animal first, or at least do it at home, instead of right in the middle of the street, with kids watching.

    "Look at the poor little puppy. This is just sick!"

    Hebat…Tak Miliki Lengan, Lelaki Ini Menjadi Pemanah Dan Tekad Layak Ke Olimpik

    Posted: 16 Jun 2011 10:00 PM PDT

    CACAT bukanlah halangan bagi Matt Stutzman (29), meskipun tidak memiliki kedua lengan, dia bertekad untuk layak ke Olimpik London 2012 sebagai pemanah.

    Matt yang berasal dari Iowa, Amerika Syarikat, memiliki markah lebih tinggi pada kelayakan pada pasukan pemanah AS.

    Kini dia tengah berada di Itali untuk uji coba pasukan dan jika nantinya dia berjaya dia akan menjadi atlet pemanah di Olimpiade.

    Tehnik yang digunakannya adalah memegang busur dengan kakinya, hal tersebut menurutnya lebih menguntungkan kerana kaki lebih kuat dibandingkan tangan.

    Meski cacat, hal tersebut tidak membuat Matt putus asa, dia hampir boleh melakukan semuanya sama seperti dengan orang normal lainnya yang memiliki lengan.

    Seperti dilapor Orange, Khamis (16/6/2011), ayah dua anak ini bertekad untuk boleh melakukan segalanya seperti layaknya orang normal.

    Sumber :http://www.okezone.com/

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS