Nuffnang

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

sumber :-

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Video Siti Nurhaliza Nyanyi Lagu Skyfall Adele

Posted: 30 Nov 2012 09:38 PM PST

Filem James Bond yang terbaru masih berada di pawagam walaupun dah 3 minggu ditayangkan. Bermakna aura James Bond masih diperkatakan di sana-sini. Sementelah, lagu tema filem ini, Skyfall yang dinyanyikan oleh bintang besar bergelar Adele masih rancak diputarkan di corong radio.

Lagu Skyfall dari Adele adalah salah satu lagu kegemaran Dato' Siti Nurhaliza Mungkin kerana itu, penyanyi Dato' Siti Nurhaliza begitu teruja untuk menyanyikan lagu Skyfall di Malam Gala . Walaupun lagu ini dianggap antara lagu yang agak sukar untuk dinyanyikan, namun Siti Nurhaliza mengalasnya dengan menyahut cabaran. Lagu ini menguji kekuatan vokal, note tinggi dan rendah serta ada dinamik tersendiri.

"Saya sangat berdebar dan sangat nervous bila nak nyanyi lagu Skyfall. Diharap peminat dapat menerima cara nyanyian Siti."

Ternyata, dialunkan dengan agak baik. Jadi, Adele seharusnya menonton video ini. Apa kata korang ajak Adele untuk tonton video ini melalui Twitter.

Selain lagu Terukir Di Bintang, Siti juga memilih untuk membawa lagu Skyfall buat pertama kali demi memenuhi permintaan peminat.

Apa pendapat anda pula dengan nyanyian Dato' Siti Nurhaliza untuk Skyfall ini? Sila tulis komen anda di ruangan komen di bawah ini ya. Terima kasih.

Sekarang, Budiey nak ke Sogo untuk menghadiri dua events iaitu Acara Mncorak Arca Logo Anugerah Juara Lagu 27 & Berkaraoke bersama Pelakon Adam & Hawa Dazrin Karmarudin. Jadi, semua video nyanyian Atilia dan Siti Nurhaliza akan disiarkan pada malam ini ya. Tunggu!

Siti Nurhaliza

Facebook Komen

Facebook Komen

Tags: , , ,

Video Siti Nurhaliza Nyanyi Lagu Terukir Di Bintang Yuna

Posted: 30 Nov 2012 07:26 PM PST

Dengan lenggok gaya alunan tersendiri, penyanyi Dato' Siti Nurhaliza telah mengalunkan sebuah lagu yang layak ke pentas Anugerah Juara Lagu 27 dari berjudul Terukir Di Bintang.

Tidak tahulah pada orang lain, tapi bagi Budiey, ini adalah kali pertama Budiey dengar suara lunak merdu Siti Nurhaliza menyanyikan lagu Terukir Di Bintang. Memang best gak dengar. Siti juga ada mengaku yang dia tak pernah nyanyi lagu ini di depan khalayak.

Kalau kat rumah memang selalu nyanyi kot dalam bilik air. Maklumlah lagu ni kan bunyinya sangat klasik dan mendayu pastinya menjadi kegemaran Siti Nurhaliza.

Sebelum meneruskan nyanyian, penyanyi yang bakal menjelajah ke Indonesia dalam siri konsertnya tahun depan itu berucap sepatah dua kata di depan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Sultan Pahang, Sultan Ahmad Shah dan isterinya, Sultanah Pahang, Sultanah Kalsom.

Menurut Siti Nurhaliza, beliau begitu gembira dapat menyanyikan lagu Terukir Di Bintang pada Malam Gala atas memenuhi permintaan peminatnya. Siti juga turut mengkagumi penyanyi berkualiti seperti Yuna dan ianya harus dibanggakan kerana pencapaian Yuna sehingga ke peringkat antarabangsa sedikit sebanyak mengharumkan nama negara.

"Patik rasa gembira kerana patik berdebar-debar juga Tuanku kerana ini adalah kali pertama patik buat persembahan untuk Pink Jazzy Affair. Alhamdulilah, sambutan amat menggalakkan. Patik bersyukur, patik sebagai anak seni, apa yang boleh patik bantu dengan suara nyanyian patik. Sama-sama kita doakan semoga ianya memberi cahaya harapan dan makna kepada pesakit-pesakit yang kita sumbangkan nanti."

Jom tonton persembahan Nyanyi Lagu Terukir Di Bintang Yuna di Malam Gala Pink Jazzy Affair.

Apa pendapat anda dengan lagu Terukir Di Bintang apabila berada di tangan Siti Nurhaliza? Adakah ianya lebih baik, lebih sedap dari nyanyian penyanyi asal, Yuna?

Dari telinga Budiey, Siti Nurhaliza ada kekuatan kelebihan vokal yang dapat mewarnai struktur lagu dengan alunan yang lebih beralun dan membuai rasa. Budiey anggap, Siti Nurhaliza berjaya membawanya dengan baik, malah Budiey rasa lebih baik dari dendangan Yuna. Lagu ini sesuai sangat dengan suara dan vokal Siti Nurhaliza. Ini bukan untuk memuji tapi ini hanya pendapat dari Budiey.

Apa pula pendapat anda? Sila tulis kat ruangan komen ya.

Siti Nurhaliza

Facebook Komen

Facebook Komen

Tags: , , ,

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Terlahir dengan Kelam*n Ganda, Lelaki Ini Tak Boleh Jadi Biksu

Posted: 30 Nov 2012 09:00 PM PST

Seperti kebanyakan lelaki Thailand, Kittaphak Duangchai memiliki cita-cita menjadi seorang biksu. Sayang itu hanya sebatas mimpi, kerana keadaannya yang terlahir dengan kelamin ganda, Duangchai harus mengubur keinginannya menjadi biksu.

Mengenakan jubah biksu merupakan mimpi terbesar Kittaphak Duangchai (30 tahun). Lelaki asal Lampang, Thailand, sangat ingin ditasbihkan diri menjadi seorang biksu Budha.

Ini merupakan ritual yang melambangkan tugas kehidupan yang sederhana, murni dan pengorbanan, yang pada akhirnya akan membawa banyak manfaat kerana banyak warga Thailand percaya.

"Saya melakukannya untuk orang tua saya. Saya juga percaya bahwa ini akan menghapus karma buruk yang telah menimpa saya," kata Kittaphak Duangchai, pada The New Paper, seperti dilansir Asiaone, Jumaat (30/12/2012).

Namun pengabdian untuk menjadi biksu hampir tak boleh tercapai bagi lelaki yang tampak masih sangat muda dengan sebagian rambut dicat pirang.

Duangchai terlahir dengan 'hermaprodit' (kelamin ganda), dengan kata lain ia memiliki dua organ seks baik laki-laki mahupun perempuan. Sedangkan di Thailand, hanya laki-laki yang diperbolehkan menjadi biarawan.

Meskipun memiliki rambut wajah dan mengalami pembesaran ***** di usia 17 tahun, Duangchai tetap tak boleh bergabung dengan kerahiban tersebut. Di dalam keluarga pun Duangchai dibesarkan layaknya anak laki-laki.



Namun saat berusia 20 tahun, ketua biara di Lampang mengatakan kepadanya bahwa ia didaftarkan berkelamin perempuan saat lahir, sehingga ia tak boleh menjadi seorang biarawan.

"Saya patah hati. Sulit bagi saya kerana saya tidak minta dilahirkan dengan cara ini," ujarnya.

Ini Akibatnya Melakukan Operasi Perbesaran Punggung, Hasilnya Sungguh Mengerikan (Foto)

Posted: 30 Nov 2012 08:30 PM PST

Sebuah video yang sungguh mengejutkan bagaimana seorang perempuan melakukan operasi perbesaran punggung yang hasilnya sungguh mengerikan. Bentuknya berubah-ubah dan kelihatan sungguh aneh lucu dan menyedihkan.

TRAGIS! Doktor Salah Diagnosa Seorang Bayi Perempuan di China Menderita Tumor.

Posted: 30 Nov 2012 08:00 PM PST


Seorang bayi Cina memiliki tumor raksasa pada satu sisi tubuhnya, membuat dada dan lengan kanannya membengkak.
Xinlei 1 tahun, dari Mingxian County, di Provinsi Gansu Cina, lahir dengan tumor berukuran telur di dadanya dan dokter didiagnosa haemangioma bawaan dan lipoma. Haemangiomas sebenarnya jenis tanda lahir dan jarang lebih dari benjolan diangkat pada kulit.
Dan lipoma adalah benjolan lemak lembut yang tumbuh di bawah kulit dan dapat terjadi pada setiap area kulit dimana terdapat sel-sel lemak. Hal ini tidak berbahaya.
Tapi dalam kes Xinlei kecil itu kerana ia telah tumbuh lebih tua tumor telah menyebar ke samping kanannya, sehingga sulit baginya untuk bergerak dan berarti dia berada di ketidaknyamanan konstan.
Pastor Wang Wei dan istrinya Wang Jinfang sekarang berusaha untuk mengumpulkan uang sebesar  200.000 Yuan (£ 20.000) untuk biaya operasi menyembuhkan Xinlei putri mereka.

 
• Satu tahun Xinlai menderita tumor raksasa pada satu sisi tubuhnya, yang membuat dadanya di sisi kanan dan lengan kanannya membengkak

 
• Orangtuanya sekarang berusaha untuk mengumpulkan wang untuk mengubatinya

 
• Pertumbuhan gadis kecil itu disebabkan oleh haemangioma bawaan dan lipoma

  
• Keadaan anak ini hampir tidak dapat disembunyikan dalam pakaian jika tanpa pakaian pertumbuhan tumor terlihat jelas

 (Mail Online | YhWp)

Jepun cipta meja yang buat seseorang pandai melukis

Posted: 30 Nov 2012 07:30 PM PST


Bagi kebanyakan orang, menggambar di atas kertas, walaupun cuma sekadar membentuk garis lurus atau lingkaran yang rapi, adalah pekerjaan yang cukup merepotkan. Tapi dengan meja ajaib ini, semua orang akan dapat menggambar dengan lebih baik, bahkan yang lebih hebatnya lagi, automatik!
Jika tidak tahu rahasianya, meja yang dikembangkan oleh ilmuwan dari Keiko University ini bakalan membuat kamu nampak seperti seorang paranormal. Bagaimana tidak, kamu bahkan bisa menggambar sebuah objek dengan memegang ballpen pada posisi yang mustahil dilakukan oleh orang normal, contohnya seperti bagian belakang balpen.
Rahasianya bukan terdapat pada ballpen itu sendiri , melainkan pada magnet di bawah meja yang bergerak sesuai panduan komputer.
Dengan menggunakan pena digital, kita bahkan dapat mengcopy gambar yang kita buat, atau orang lain buat, dan mem-pastenya (menggambar ulang) ke tempat lain. 
Selain bakalan membantu pekerjaan seorang ilustrator, meja ini juga boleh dipakai sebagai alat bantu bagi siswa seni rupa yang ingin mempelajari dan merasakan sensasi dari cara guru mereka menggambar.

Rapper Sombong Dituntut Membayar 1 Juta Dollar untuk Penemu Laptopnya yang Hilang

Posted: 30 Nov 2012 07:00 PM PST


Seorang rapper bermulut besar terpaksa kehilangan wangnya sebesar 1 juta dollar Amerika ketika pengadilan menuntut dirinya untuk menepati janji yang dulu pernah ia berikan kepada penemu laptopnya yang hilang.
Dua tahun yang lalu, rapper Amerika Ryan Leslie menawarkan sejumlah wang untuk penemu laptop dan eksternal hard drivenya yang hilang melalui Youtube. Jumlah imbalan yang ia tawarkan semula sebesar $20.000, namun jumlah itu dinaikan menjadi $1.000.000. Entah sesuai harapannya atau tidak, barang-barangnya yang hilang itu ternyata berhasil ditemukan oleh seorang lelaki bernama Armin Augstein di Jerman yang kemudian menyerahkan barang temuannya itu ke polis Jerman.
Augstein, lelaki berusia 54 tahun itu mengungkapkan kekecewaannya setelah menemukan bahwa sang rapper tidak berniat untuk menepati janjinya dulu.
"Sepertinya ia percaya jika ia tidak perlu menepati janjinya," kata Leslie kepada New York post.
Kekecewaannya semakin bertambah ketika di pengadilan, Leslie malah menuduh Augstein terlibat dalam pencurian laptopnya. Padahal dalam dua pertemuan sebelumnya, Augstein sempat menilai Leslie sebagai "orang yang amat bersahabat."
Setelah keputusan pengadilan dibacakan, rapper dan produser berusia 34 tahun itu mengatakan tidak kecewa, tapi masih mempertimbangkan untuk mengajukan rayuan.
Ketika ditanya mengenai alasannya untuk tidak memenuhi janjinya dulu, Leslie menjawab jika ia yakin bahwa Augstein tidak berhak atas hadiah itu.
Bagaimanapun, Leslie akhirnya memilih untuk pasrah atas kekalahan yang ia terima. Melalui akaun Twitter miliknya ia men-tweet: "Tidak ada gunanya ke atas ke bawah (dipermasalahkan lagi), rakan-rakan dewan juri lebih berpihak kepada pihak penggugat.

Pasangan Singapura cabar undang-undang label gay sebagai penjenayah

Posted: 30 Nov 2012 06:30 PM PST


SINGAPURA: Satu pasangan gay di sini memfailkan cabaran perlembagaan di mahkamah sebagai usaha mereka supaya undang-undang yang mengharamkan hubungan seks sejenis, dipinda.
Aktivis gay berkata, sejak kebelakangan ini, kerajaan mula bersikap bertolak ansur terhadap golongan gay dan lesbian tetapi di bawah undang-undang Singapura, perlakuan seks yang dianggap sebagai "satu perbuatan yang menjijikkan" dan boleh dihukum dua tahun penjara. 
Pasangan itu, Gary Lim dan Kenneth Chee, memfailkan cabaran mereka di Mahkamah Tinggi Singapura.

Chee berkata, mereka berbuat demikian bukan atas dasar takut.

"Saya mengambil tindakan ini kerana saya tahu Seksyen 377A melabelkan saya sebagai penjenayah," katanya.

Kes itu berikutan satu kes di mana seorang lelaki ditahan Ogos lalu kerana mengadakan seks oral dengan seorang lagi lelaki di tandas di sebuah pusat beli-belah.

Apabila dia memohon supaya undang-undang itu diisytihar tidak mengikut perlembagaan kerana ia melanggar kebebasan peribadi, dakwaan itu kemudian ditukar kepada seksyen lain mengenai perbuatan tidak senonoh di tempat awam.

Lelaki itu kemudian didenda Sg$3,000 (RM7,470).

Choo Zhengxi, seorang daripada peguam yang mewakili Lim dan Chee berkata, rakyat Singapura dibenarkan untuk mencabar undang-undang sekiranya mereka berada dalam golongan yang percaya mereka didiskriminasi oleh undang-undang yang melanggar kebebasan peribadi. - Straits Times

sumber : mymetro

100 wanita Thai ditipu di Facebook

Posted: 30 Nov 2012 06:00 PM PST


BANGKOK: Sekurang-kurangnya 100 wanita Thailand ditipu lebih 100 juta baht (RM10 juta) melalui akaun Facebook lelaki penipu yang berjanji untuk berkahwin dan meminta gambar lucah mangsa yang kemudian digunakan untuk mengugut mereka, kata polis, semalam.
Dua wanita Trang membuat aduan polis mengatakan mereka ditipu untuk menghantar wang hingga 100,000 baht (RM10,000) kepada kumpulan yang mengugut mereka. Masih ramai mangsa lain yang terlalu malu untuk tampil ke hadapan, kata mereka kepada polis. 
Anggota kumpulan itu menggunakan gambar lelaki asing berwajah tampan dan mendekati mereka melalui akaun Facebook.

Wanita pertama berkata, dia berkenalan dengan lelaki yang menamakan dirinya "Wyne Smith" dan berjanji untuk mengahwininya, manakala seorang wanita lagi secara tidak sengaja menghantar "gambar tidak senonoh" dirinya kepada "Alex Chris."



Selepas itu, mereka telah beberapa kali diperas ugut supaya menghantar wang ke akaun khusus di wilayah Chon Buri dan Songkhla.


sumber : mymetro

Guru belasah pelajar dalam kelas

Posted: 30 Nov 2012 05:45 PM PST


SEOUL: Rakaman video menunjukkan seorang guru membelasah pelajarnya dalam kelas kini menjadi perhatian apabila ia dimuat naik di YouTube awal bulan lalu.
Aksi ganas itu setakat ini ditonton sekurang-kurangnya 51,000 kali.

Laman sesawang koreaBANG melaporkan, rakaman asal klip video itu pernah dipadamkan sebelum ini tetapi salinannya muncul di YouTube.


Melalui video itu, guru terbabit dilihat menampar pelajarnya dan mengancam untuk menumbuk mangsa. Di akhir video, pelajar terbabit memegang lehernya, membayangkan dia mungkin dicekik. - AP

sumber : mymetro

Hamba seks: Lelaki dihukum mati

Posted: 30 Nov 2012 05:30 PM PST


BEIJING: Mahkamah mengarahkan seorang lelaki yang menjadikan enam wanita sebagai hamba seks sebelum membunuh dua daripada mereka, menjalani hukuman mati.
Xinhua semalam melaporkan, Li Hao, 35, disabitkan kesalahan atas tuduhan merogol dan membunuh oleh mahkamah di Luoyang, Henan.

Pada 2011, media melaporkan, bekas kakitangan kerajaan tempatan menculik enam pekerja kelab malam dan karaoke sebelum mengurung mereka dalam sebuah kubu buatan sendiri.


Mereka kemudian dirogol berkali-kali dan dua daripadanya kemudian ditemui mati.

Kejadian itu terbongkar apabila seorang daripada mangsa - berusia 23 tahun - melarikan diri dan membuat aduan kepada polis. Li juga memaksa mereka menjadi pelacur dan aktiviti itu dirakam sebelum dimuat naik di Internet. - Reuters


sumber : mymetro

Senyuman akhir cucu

Posted: 30 Nov 2012 05:15 PM PST


MAUT...Sharifah Wahida ditemui lemas ketika bermain banjir.
MAUT...Sharifah Wahida ditemui lemas ketika bermain banjir.
JELEBU: "Sebelum arwah keluar, saya berpesan berhati-hati berikutan air di tali air itu melimpah hingga ke jalan. Dia hanya menjawab 'ya' sambil tersenyum sebelum keluar rumah dalam keadaan tergesa-gesa.
"Tak lama kemudian saya dimaklumkan yang dia lemas kerana terjatuh dalam tali air itu," kata Syed Abdul Rahman Syed Abdullah, 71, datuk mangsa korban pertama banjir di negara ini, selepas tergelincir di tali air di Kampung Tasik Jaya, di sini, kelmarin. 
Dalam kejadian jam 6 petang itu, mangsa, Sharifah Wahida Syed Putra, 8, murid Sekolah Kebangsaan (SK) Durian Tipus, dipercayai tergelincir di tali air berhampiran Tasik Jaya ketika bermain bersama tiga rakannya selepas pulang daripada kelas mengaji al-Quran di masjid berhampiran.

Syed Abdul Rahman berkata, sebaik pulang mengaji, cucunya sempat pulang ke rumah untuk menukar baju sebelum keluar semula dengan menunggang basikal dan ketika itulah dia berpesan kepada arwah berhati-hati.

Nenek mangsa, Sharifah Aminah Syed Abd Karim, 68, berkata, dia mengetahui tragedi malang itu selepas dimaklumkan dua rakan mangsa.

sumber : mymetro

Jutawan jadi pekebun sayur

Posted: 30 Nov 2012 05:00 PM PST


KUALA LUMPUR: Seorang usahawan wanita kerugian lebih RM5 juta manakala empayar perniagaan miliknya turut merudum selepas termakan tipu daya seorang kasanova Internet dengan menyerahkan enam gambar bogelnya kepada lelaki dipercayai warga Afrika itu sebelum dia diugut dan dipaksa menyerahkan wang berulang kali sehingga bankrap.
Keterlanjuran ibu tunggal yang berusia 40-an itu menyebabkan dia diperas ugut lelaki terbabit yang mahu mengedarkan gambar berkenaan di Internet jika dia enggan menyerahkan wang setiap kali diminta.
Akibatnya, semua wang dan harta mangsa dikikis dan ibu kepada seorang anak remaja itu kini terpaksa pulang ke kampung dan melakukan kerja di kebun untuk menyara hidupnya.

Lebih menyedihkan, mangsa rugi besar dan seluruh hidupnya terjejas selepas dua bulan berkenalan dengan suspek melalui Internet, tanpa sekali pun bersua muka.



Mendedahkan perkara itu, Ketua Unit Siasatan Jabatan Siber Bukit Aman, Superintendan Victor Sanjos berkata, kes membabitkan usahawan wanita itu menjadikan dia mangsa sindiket penipuan Internet oleh lelaki Afrika mengalami kerugian paling besar.


sumber : mymetro

Simbah asid dekat alat sulit

Posted: 30 Nov 2012 04:30 PM PST


GEORGETOWN: Berang selepas mendapat tahu seorang remaja berusia 18 tahun merogol adiknya yang masih bawah umur, seorang lelaki bertindak nekad mencurahkan asid ke celah paha pemuda terbabit sehingga hampir mengenai kemaluannya.
Kejadian berlaku di sekitar pusat bandar ini, Selasa lalu dan ia mempunyai kaitan dengan kes seorang gadis berusia 16 tahun mendakwa dirogol dalam tandas di sebuah pusat beli-belah di Jalan Magazine, di sini, pada 13 November lalu.
Ketua Polis Pulau Pinang, Datuk Abdul Rahim Hanafi berkata, selepas kejadian itu diketahui keluarga gadis terbabit, satu laporan polis dibuat pada Isnin lalu.

Menurutnya, pemeriksaan perubatan di Hospital Pulau Pinang (HPP) mendapati ada kesan koyakan pada kemaluan mangsa, namun siasatan lanjut masih dilakukan.



"Polis menahan teman lelaki gadis itu pada Selasa lalu dan dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Timur Laut untuk diambil keterangan sebelum dia dibebaskan dengan ikat jamin sehari kemudian.


sumber : mymetro

Nama Bayi Unik Dari "Hashtag" Sampai "Eh"

Posted: 30 Nov 2012 04:00 PM PST


  • detail berita





Sumber

Tak Puas Berhubungan Intim, Wanita Ini Mengamuk

Posted: 30 Nov 2012 03:00 PM PST


Gara-gara tak puas saat berhubungan intim, Racquel Gonzalez, menyerang pasangannya, Esric Davis.
Seperti dilansir Huffingtonpost,  Khamis (29/11), pasangan ini berhubungan seks di kediaman mereka di Manatee County, Florida, pada Isnin (26/11).
Tak disangka, Davis (30) mengalami klimaks terlebih dulu, sementara Gonzalez belum. Tak terima, perempuan berusia 24 tahun itu mengamuk dan menyerang pasangannya.
Menurut penuturan Davis, dirinya dicakar dan dipukul oleh Gonzalez. Tak tahan, Davis pun menelefon polis dan meminta pertolongan. Petugas polis yang dilaporkan terlambat tiba di lokasi, akhirnya menangkap Gonzalez dengan tuduhan kekerasan domestik.
Sumber : huffpost.com
Akibat serangan kekasihnya, Davis menderita luka gores dekat mata dan hidungnya. Menurut Davis, pacarnya itu mempunyai masa lalu kelam dan sering melampiaskan pada dirinya.
Ternyata, hubungan intim yang berakhir dengan keributan tak hanya dialami Davis dan Gonzalez. Pada September 2012, seorang wanita di Port Charlotte ditangkap setelah menodongkan pistol kepada seorang lelaki saat dirinya sedang berhubungan seks di kereta yang tengah melaju bersama pasangannya. (**)
Sumber : solopos.com, uniknya.com

(Bodoh!) Rihanna Kembali Upload Foto "Polos"-nya Di Internet

Posted: 30 Nov 2012 08:45 AM PST


Tidak ada yang menyangsikan bahawa Rihanna adalah penyanyi yang berbakat. Banyak pengamat yang sejak awal kemunculan penyanyi asal Barbados ini diramalkan akan menjadi penyanyi yang sukses.

Namun ternyata ketenaran dan wang membuatnya lupa diri dengan asalnya. Bakatnya seolah tertutup oleh segala perilaku kontroversi yang kerapkali diperbuatnya. Seperti yang dilakukannya baru-baru ini dimana ia dengan sengaja mengup load foto toplessnya ke twitter.


Sungguh merupakan perbuatan yang bodoh. Yang dilakukannya ini memang berhasil mendongkrak jumlah penggemarnya (followernya) di twitter, namun hal ini juga membuat citranya sebagai penyanyi yang tidak pantas menjadi panutan para remaja.
(Twitter)

Unik..Rumah Mewah Berdiri Di Tengah Jalan Tol

Posted: 30 Nov 2012 08:30 AM PST


Seorang datuk tua bernama Zhang Ling dan istrinya menolak untuk menekan persetujuan untuk pindah dari tanah dan rumahnya. Tanah dan rumahnya yang berlokasi di Wenling, Provinsi Zhejiang, itu harus digusur kerana akan dibangun jalan tol.


Mr Zhang dan rumahnya

Mr. Zhang menolak pindah kerana wang ganti rugi yang diberikan oleh pemerintah China nilainya dibawah harga pasar dan jumlahnya tidak mencukupi untuk membeli rumah baru.

Mr. Zhang menunjukkan sertifikat tanahnya

Jadilah rumahnya tetap berdiri di tengah jalan tol. 

Rumah Mr. Zhang tetap berdiri di jalan tol

China memang komunis dan terkadang kebijakannya tangan besi, tapi mereka ternyata lebih menghargai hak-hak asasi warganya. 
(The Star, Huffington Post)

Wajah Artis Cantik Ini Rosak Kerana Kecanduan Alkohol Dan Dadah

Posted: 30 Nov 2012 08:15 AM PST


Lindsay Lohan merupakan selebritis cantik yang menjadi idola bukan hanya kaum lelaki, tetapi juga wanita. Kariernya dulu bagus dan kecantikannya mempesona, kini semuanya hancur kerana pengaruh kecanduan.

Dulu ia cantik


Kini semua telah sirna

Apakah ada yang ingin meengikuti jejak Lindsay Lohan dengan menghancurkan diri sendiri?

Fashion Disaster: Celana Yang Dipakai Wanita-wanita Ini Sungguh Vulgar

Posted: 30 Nov 2012 08:00 AM PST


Fashion memang tidak dapat dipisahkan dari kaum wanita. Bagi mereka, fashion merupakan cara mereka mengejawantahkan diri dan aktualisasi diri.

Oleh karena itu mereka suka bereksperimen dengan fashion dan menciptakan gaya mereka sendiri. Dan kadang-kadang eksperimen yang mereka lakukan terlihat fatal seperti yang terlihat pada gambar di bawah ini



Dapatkah hal tersebut dikatakan kreatif? Ataukah itu merupakan sebuah bencana dalam fashion?

Wow !! Konvoi 225 kereta Nissan LEAF Pecahkan Rekod Dunia

Posted: 30 Nov 2012 07:00 AM PST


  • detail berita





Sumber 

Gempak benor bentuk bra ini

Posted: 30 Nov 2012 06:00 AM PST


 





Bra merupakan perabotan dalam wanita yang berguna untuk  menjaga buah dada. Seiring bergulirnya waktu, bra semakin variatif dalam segi bentuknya. Tak hanya selalu melulu berbentuk seperti itu, kini bra juga tampil dengan bentuk yang unik dan menantang. Pastinya LB'bers akan semakin gemas bila melihat wanita memakai bra-bra unik seperti berikut. Penasaran dengan bentuk bra tersebut? Berikut gambar-gambarnya.
 








 









 

Misteri Laut Setan Di Jepun Yang Sangat Menakutkan

Posted: 30 Nov 2012 05:00 AM PST


  • detail berita





Sumber :

Stesen-stesen Bawah Tanah Eropah Yang Menakjubkan

Posted: 30 Nov 2012 04:00 AM PST


Tempat-tempat ini memiliki arsitektur yang membuat kita lupa bahawa kita sedang berada di dalam tempat umum kerana membuat kita merasa seolah berada di dalam hotel mewah atau tempat-tempat hiburan. Berikut Stesen bawah tanah Eropah yang sangat Mengesankan


Sumber 

Bag yang Berubah Fungsi Jadi Helmet Pelindung Gempa

Posted: 30 Nov 2012 03:00 AM PST

Sering terkena gempa membuat orang Jepun berpikir kreatif cara menanggulanginya. Beberapa peneliti membuat inovasi dengan menciptakan bag bernama Grappa.

Sekilas, bag ini tak ada bezanya dengan bag belanja lainnya. Namun, bag Grappa boleh dipakai di kepala. Bolehjadi kita akan tertawa melihatnya, kerana terlihat aneh rupanya.

Jangan salah, bag Grappa terbuat dari material yang disebut EPS. Material ini biasa dipakai pada topi (helm) pelindung, sehingga dijamin kuat menahan beban berat yang berjatuhan. Menurut pihak Grappa, "Kalau terjadi gempa bumi, Anda boleh menggunakan bag ini sebagai pelindung kepala. Caranya, ya pakai saja di kepala dan jangan lupa ikat tali pengamannya, ."

Kreatif !! Rokok Di Lukis Dengan Kopi

Posted: 30 Nov 2012 02:00 AM PST


  • detail berita





Sumber

Stocking Tanda Jimatnya Ratu Victoria

Posted: 30 Nov 2012 01:00 AM PST


  • detail berita





Sumber 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS