Nuffnang

OHBULAN!

sumber :-

OHBULAN!


Kontroversi Foto Panas : Hot Pants Atau Panties?

Posted: 27 May 2012 11:06 PM PDT

Sekeping foto panas yang dipercayai melibatkan seorang pelakon wanita popular lagi jelita seperti yang tersebar di beberapa web internet serta program tv hiburan jelas membangkitkan minat orang ramai untuk mengetahui kisahnya yang lebih lanjut.

Dipercayai juga foto berkenaan telah diambil semasa percutian pelakon itu ke sebuah pulau peranginan di negara seberang. Kata sumber, pelakon itu terlampau mabuk sehingga terselak kain bajunya menampakkan bahagian sulit yang sepatutnya dipelihara baik.

Beberapa pihak media cuba menghubungi pelakon berkenaan bagi mendapatkan kepastian, namun gagal atas alasan sibuk menguruskan anaknya yang sedang sihat. Di sebuah forum hiburan pula, foto versi tanpa sensor telah dikongsikan dan ia jelas memaparkan riak wajah seorang wanita yang mirip dengan pelakon tersebut.

Di forum yang sama, sedikit perbalahan berlaku apabila ada pihak yang mendakwa bahawa pelakon itu mengenakan panties, manakala pihak yang berlainan mempertahankan pelakon itu bahawa dia mengenakan hot pants.

Pada kami, tiada bezanya. Apa yang pasti kontroversi seperti ini sedikit sebanyak mencemarkan nama baik pelakon itu yang baru sahaja mengikatkan kontrak dengan sebuah syarikat produksi terkemuka. Layangkan undian anda selepas ini.

Linda Rafar Trauma Selepas Terperangkap Dalam Lif

Posted: 27 May 2012 11:01 PM PDT

Terperangkap 10 minit dalam lif bukanlah satu perkara yang menyeronokkan. Apatah lagi apabila anda terperangkap bersama anak anda yang baru berumur 4 tahun.

Itulah yang berlaku pada Linda Rafar selepas dia menghantar 2 orang anaknya, Rezzaril, 12, dan Rezzaiman, 10, bermain boling di Plaza Alam Sentral, Shah Alam. Linda Rafar turut terperangkap bersama beberapa orang lain dan juga pekerja plaza itu.

"Selepas menghantar anak saya bermain boling di aras atas, saya turun ke aras bawah bagi membeli barang-barang dapur. Pada kejadian itu, bukan saya dan Rezzaqiib sahaja berada dalam lif, terdapat beberapa orang termasuklah seorang pekerja plaza itu. Agak mencemaskan, kerana masing-masing sukar untuk bernafas." – Linda Rafar dipetik dari mStar Online.

Kejadian yang berlaku kira-kira jam 12 tengah hari itu menjadi lebih cemas apabila lampu terpadam dan anak Linda Rafar yang baru berumur 4 tahun mengalami kesukaran untuk bernafas.

"Sebenarnya, yang membuatkan saya lebih cemas apabila salah seorang daripada kami yang terperangkap memberitahu lif itu sering bermasalah sehingga ada kejadian ia dapat dibuka dalam masa satu hari. Gemuruh darah saya dibuatnya. Syukurlah, lif berkenaan dapat dibaiki oleh petugas penyenggaraan yang dimaklumkan mengenai kejadian itu." – Linda Rafar.

Linda Rafar mengakui bahawa kejadian ini menyebabkan dirinya trauma untuk menggunakan lif lagi dan memilih untuk menggunakan eskalator sahaja pada masa akan datang.

Sumber : mStar Online

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

sumber :-

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Gambar Faralyana Idris di Makan Malam Selebriti Hari Ibu Rafflesia

Posted: 27 May 2012 04:23 PM PDT

HOME | Arkib | Tentang Penulis | Hubungi | XML Sitemap | Advertise | Disclaimer | Subscribe | Add to bookmark (Ctrl+D)

© 2007 - 2012 Budiey.com (Sensasi Selebriti)

Budiey.com - Sensasi Selebriti dikendalikan sepenuhnya oleh syarikat Budiey Dot Com Media (001991735-T)

Copyright Budiey Dot Com Media (001991735-T). All rights reserved.

Sensasi Selebriti dijana oleh WordPress 3.3.2

The Wknd Sessions Musim Ke-6

Posted: 27 May 2012 04:05 PM PDT

THE WKND SESSIONS
YOUR GUIDE TO INDIE MUSIC IN MALAYSIA AND SOUTH EAST ASIA

THE WKND SESSIONS MUSIM KE-6

Dikenali di dalam komuniti muzik independen Malaysia sebagai salah satu landasan penting bagi pemuzik-pemuzik independen, The Wknd Sessions kini kembali dengan musimnya yang ke-6 dengan barisan pe- muzik dari pelbagai genre.

TheWkndSessions-Asmidar

Di musim-musim yang lepas, The Wknd Ses- sions telah memperkenalkan pemuzik-pemuzik amatur seperti Diandra Arjunaidi, The Impatient Sisters, Khottal, Tenderfist dan Love/Comes, dan juga artist-artist ternama seperti Yuna, Bunkface, Monoloque dan ramai lagi.

Musim ke-6 The Wknd Sessions memperkenalkan pemuzik-pemuzik baru dan juga ternama seperti Asmidar (pemenang pertandingan realiti TV, "Vokal"), Pitahati, Relay, Francis Wolf, OJ Law, Second Combat, Figure Of Speech, T.I.M, Ferns dan Enterprise, yang boleh ditonton di laman web www.the-wknd.com (episod pertama pada 18 May 2012).

LATAR BELAKANG THE WKND SESSIONS
Ditubuhkan pada 2008, The Wknd Sessions adalah inisiatif sekumpu- lan anak muda, dengan sasaran untuk mendokumentasikan pemuzik- pemuzik independen tanahair. Walaupun tidak mempunyai pengalaman dalam produksi filem atau televisyen, The Wknd Sessions telah dihasil- kan dengan semangat ingin tahu dan mempelajari dari kesilapan semasa produksi. Sehinga kini, The Wknd Sessions telah menghasilkan 5 musim (50 episod) dan berjaya mendapat sokongan daripada pendengar-pende- gar muzik tempatan dan juga pemuzik-pemuzik independen.

Pada April 2012 The Wknd Sessions juga telah melancarkan The Wknd Store, laman web e-commerce di mana peminat-peminat boleh membeli mp3 rakaman dari The Wknd Sessions.

Laman Web http://www.the-wknd.com
Laman Web E-Commerce http://www.the-wknd.com/store
Facebook http://www.facebook.com/thewknd
Twitter http://www.twitter.com/thewknd
Youtube http://www.youtube.com/thewknd

TheWkndSessions-OJLaw

TheWkndSessions-Pitahati

TheWkndSessions-FigureOfSpeech

TheWkndSessions-Relay

Tags:

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • The Wknd Sessions
  • Juara Pesona Nona Musim Ke-3
  • Astro Oasis Umum Senarai Peserta Imam Muda Musim 3
  • Siapa Mentor & Protege Untuk Realiti TV Mentor Musim Ke-3?
  • Siapa Mentor Musim Ke-6
  • Showcase Kau dan Aku Musim Kedua
  • Dark Comedy Movie 3X Trouble
  • Kilauan Emas Musim Kedua
  • Siapa Pemenang Final My Starz LG Musim Ke-2?
  • Drama Manjalara Musim Kedua Lakonan Emelda Rosmila Kembali
    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS

    borak kosong

    sumber :-

    borak kosong


    Macam mana mereka boleh parking kereta macam ni

    Posted: 27 May 2012 09:30 PM PDT

    12940332664059029

    12940332753645289
    hebat betul dia orang nie…..

    Pelajar sekolah ini berpura-pura kena rasuk hantu kemudian suruh sahabat wanita buat seks oral

    Posted: 27 May 2012 09:15 PM PDT


    Ada-ada saja cara orang untuk boleh menuntaskan keinginan syahwatnya, seperti yang dilakukan empat remaja lelaki di Singapura, yang masih bersekolah  ini. Berpura-pura kena rasuk hantu dan dewa-dewa China, mereka meminta seorang pelajar perempuan yang juga merupakan sahabat mereka untuk melakukan oral seks.


    Seperti dilapor oleh Channelnewsasia, baik pelaku mahupun korban, merupakan pelajar di sebuah Sekolah Menengah di Singapura. Mereka melakukan perbuatan  itu, pada tahun 2008 lalu di sebuah tangga sekolah. Sebelum melakukan tindakan tak senonoh tersebut, ke lima pelajar lelaki tersebut sempat meminta ke teman wanitanya untuk melakukan oral seks, namun pelajar wanita tersebut menolaknya. Namun para pelajar lelaki tidak menyerah, salah satu dari mereka mengusulkan untuk menipu teman perempuannya tersebut.


    Di antara bulan Februari dan April 2008, mereka berpura-pura dirasuki oleh dewa-dewa dan hantu China, untuk menakut-nakuti mangsa agar mau mematuhi hasrat mereka. Mereka mengatakan kepada korbannya bahawa dewa neraka akan menyakitinya dan semua teman-temannya jika ia tidak melakukan seks oral pada mereka. Pelajar itu pun menuruti permintaan para pelajar lelaki tersebut. Dia kemudian menangis dan memohon untuk membiarkannya pulang ke rumah.


    Pelajar wanita s itu mengalami trauma serius pascainsiden tersebut dan harus mencari bantuan profesional untuk menangani, kecemasan dan insomnia akibat tekanan. Atas perbuatan yang mereka lakukan, kini mereka harus mempertanggung jawabkannya di muka pengadilan. Seorang dari pelaku, dihukum 21 bulan hukuman percubaan, oleh Mahkamah Singapura, sementara selebihnya akan menghadapi hukuman selama beberapa hari mendatang. (Sumber)


    bk-gambar sekadar hiasan

    Big buff man takes the train -- with a Chanel bag and Hello Kitty purse

    Posted: 27 May 2012 09:00 PM PDT




    This large man was spotted on the MRT bearing a hot pink Chanel purse and a Hello Kitty wallet, says STOMPer Li Ying. She says he was behaving in an effeminate manner, and later sashayed off the train.

    STOMPer Li Ying described the man's antics:

    "I was on the train on the way to Pasir Ris Station when I saw this man acting very sissy in front of everyone onboard the train.

    "Worse still, he was carrying a Chanel bag and a Hello Kitty wallet.

    "He was cat-walking as he was about to get off the train."

    Terselamat Walaupun Tukul Melekat Di Dahi

    Posted: 27 May 2012 08:45 PM PDT



    Yuan Dong Jiang 40 tahun seorang tukang rumah terselamat daripada maut walaupun sebatang penukul melekat di dahinya selepas terjatuh dari ketinggian 3 meter di tempat kerjanya.Bahagian belakang penukul dilihat mengenai dahi di bahagian atas mata kirinya.Kejadi ini berlaku ketika dia sibuk menanggalkan bumbung sebuah gudang.


    Dia bernasib baik kerana matanya tidak mengalami sebarang kecederaan dan dia masih boleh berfikir serta dalam keadaan sedar setibanya di hospital.Doktor telah berjaya mengeluarkan penukul itu dan dia dilaporkan semakin sembuh.(link)



    Penyanyi paling berani di ASEAN

    Posted: 27 May 2012 08:30 PM PDT

    berita-beritadotcom: Dimana penyanyi paling berani di ASEAN? Mungkin jawabannya di Thailand. Di Negara Gajah Putih itu para penyanyi yang yang melakukan pertunjukan di pentas terbuka mengenakan pakaian super mini, sehingga belahan dada dan pangkal pahanya menjadi pemandangan biasa.

    Pertunjukan-pertunjukan seperti itu adalah pemandangan biasa di pertunjukan-pertunjukan muzik di kampung-kampung di negara itu.

    Bagaimana kalau anda dihidangkan dengan nasi goreng begini?

    Posted: 27 May 2012 08:30 PM PDT



    Ini kalau tertelan ...parah...macam mana serpihan aluminium
    ini boleh digoreng sekali...

    Pengantin Dengan Jumlah Pengiring Ratusan Orang

    Posted: 27 May 2012 08:15 PM PDT




    Jill Stapleton, pengantin wanita dari Ohio, Amerika Syarikat memecahkan rekod dunia, kerana diiringi oleh 110 pengiring pengantin wanita.

    Jill yang menikah pada 11 Jun 2010 ini pemilik sekolah dansa Jill's Tumble World, ia meminta para muridnya untuk menjadi pengiring pengantin wanita.

    Para murid mengenakan gaun warna ungu dan teal (biru kehijauan) yang merupakan warna sekolah dansa miliknya. Mereka masing-masing membawa setangkai bunga mawar.

    Gambar pasangan burung ini membuat ramai warga Amerika dan Eropah menangis

    Posted: 27 May 2012 08:00 PM PDT

    image
    Seekor burung betina terkapar di pelantaran dengan keadaan tubuh yang parah.

    image
    Pasangan jantannya membawakan makanan kepada burung betina dengan kasih sayang

    image
    Burung jantan sedang memberi makan kepadanya, tak lama kemudian burung betina itu mati terkulai. Burung jantan merasa terkejut dan cuba mengangkatnya.

    image
    Burung jantan akhirnya menyedari bahawa pasangan yang dicintainya telah mati. Ia kemudian "menangis" di hadapan kekasihnya yang telah mati kaku.

    image
    Sambil berdiri di samping tubuh kekasihnya sambil "berteriak" dengan suara yang sangat menyedihkan seolah-olah meratapi kematian kekasihnya.

    image
    Akhirnya ia menyedari bahawa pasangan yang dicintainya telah meninggalkannya dan tak akan boleh hidup kembali bersamanya. Ia berdiri disamping tubuhnya dengan sedih dan duka yang mendalam.(perhatikan wajahnya)

    Gambar pasangan burung ini dikhabarkan diambil di suatu tempat di wilayah  Republik Ukraine, ketika burung jantan tersebut sedang berusaha menyelamatkan pasangan betinanya.
    Jutaan orang di Amerika dan Eropah menitiskan air mata setelah menyaksikan gambar-gambar ini.

    Aksi pemandu wanita lempang pemandu lelaki

    Posted: 27 May 2012 07:45 PM PDT








    Tak bagi aku tak payah sampai dok lempang-lempang..
    terutama pemandu wanita....fikirkan nyawa...

    Bekas pegawai Parti Komunis dituduh perkosa 10 remaja

    Posted: 27 May 2012 07:30 PM PDT


    BEIJING: Polis menahan bekas pegawai Parti Komunis kerana disyaki memperkosa sekurang-kurangnya 10 gadis bawah umur, kata pihak berkuasa dalam satu kes yang menyebabkan kemarahan di Internet.
    Kenyataan pihak berkuasa berkata, bekas Timbalan Pengarah Jawatankuasa parti itu di bandar Yongcheng, wilayah Henan, Li Xingong, ditahan atas serangan seksual terhadap gadis bawah umur 18 tahun. 
    Katanya, "Kes itu akan disiasat dengan serius tanpa kelonggaran dan mengikut undang-undang. Siasatan sedang dijalankan dan pengumuman akan dibuat sebaik saja ada kemajuan."

    Berita itu menyebabkan pengguna web China marah dan semakin ramai berani menyuarakan kemarahan mereka atas salah laku dibuat oleh pegawai parti pemerintah, Parti Komunis. - AFP



    sumber : myMetro

    Polis disangka pencuri dibelasah sampai mati

    Posted: 27 May 2012 07:15 PM PDT


    LA PAZ (Bolivia): Sekumpulan penduduk di kawasan miskin di Bolivia yang marah, tersalah anggap seorang anggota polis mabuk sebagai pencuri dan memukulnya hingga mati.
    Rosmery Guarachi, adik kepada anggota polis Rolando Guarachi, 33 memberitahu stesen televisyen ATB, semalam, "Orang ramai tersalah anggap dia sebagai penyeluk saku sebelum mengelilinginya. Mereka membunuhnya dan saya mahukan keadilan." 
    Rosmery berkata, Guarachi, seorang anggota polis kastam berpangkat sarjan, berpakaian preman, mabuk apabila tersalah masuk ke sekolah yang disangka rumahnya, dan menyebabkan pengawal awam mengeluarkan amaran kepada penduduk, ada pencuri di kawasan mereka.

    Katanya, dia dipukul selama dua jam di dataran awam di kawasan Achacicala.



    Polis menahan empat suspek. - AFP



    sumber : myMetro

    Lapan tahun dilayan seperti haiwan

    Posted: 27 May 2012 07:00 PM PDT


    SARAJEVO: Polis menangkap sepasang warga Bosnia kerana didakwa menjadikan seorang gadis Jerman berusia 19 tahun sebagai hamba dan mengurungnya sejak lapan tahun lalu.
    Pasangan berkenaan ditahan minggu lalu berikutan laporan bahawa gadis itu dikurung, didera dan diasingkan daripada orang ramai selama beberapa tahun.

    "Mereka mengurungnya, tidak membenarkan dia berhubung dengan orang lain atau membenarkannya ke sekolah. Mangsa dilayani di luar peri kemanusiaan," kata jurucakap polis, Admir Arnautovic kepada televisyen FTV.


    Pasangan berkenaan, Milenko dan Slavojka Marinkovic ditangkap di kediaman mereka di Karavlasi, barat laut Tuzla.

    Seorang jiran, Sead Makalic berkata, dia pernah melihat pasangan itu mendera gadis Jerman berkenaan seperti haiwan, memaksanya memakan makanan babi dan menarik kereta kuda ketika kedua-duanya duduk di atas.


    Gadis itu yang kini mendapat perlindungan di pusat mangsa keganasan rumah tangga di Tuzla dikatakan tiba di Bosnia dari Jerman lapan tahun lalu bersama-sama ibunya yang hanya dikenali sebagai Kristina.



    Kristina berada di situ untuk berkahwin dengan Milenko Marinkovic bagi membantunya mendapatkan permit pemastautin di Jerman.

    Menurut laporan media, si ibu berada di kampung berkenaan ketika pasangan terbabit ditangkap Beberapa akhbar tempatan turut melaporkan dakwaan beberapa rakan dan keluarga yang melawat rumah pasangan itu mengenai pencabulan seks. Mereka mendakwa mendengar gadis itu menjerit dan menangis. - AFP



    sumber : myMetro

    Rebah sambil pegang dada

    Posted: 27 May 2012 06:45 PM PDT


    TAMPIN: Seorang tukang masak warga Indonesia yang mengalami sesak nafas ketika mengemas dapur kedai makan milik majikannya di Gemas, di sini, petang kelmarin, meninggal dunia ketika dihantar ke sebuah klinik swasta untuk rawatan kecemasan.
    Dalam kejadian jam 5 petang, mangsa, Sri Vidi Muji Astutik, 39, ditemui majikannya terbaring atas lantai dapur itu dalam keadaan separuh sedar. 
    Majikan mangsa, Tan Chin Kiat, 36, berkata dia melihat mangsa tiba-tiba menekap dadanya ketika mengemas dapur dipercayai akibat mengalami sesak nafas sebelum rebah.

    "Tanpa berlengah saya berlari ke arah mangsa dan cuba mententeramkan dirinya yang menggelupur di bahagian dapur sambil menyapu minyak angin di hidung mangsa.



    "Ketika itu, saya panik melihat mulut mangsa tercungap-cungap dan tidak boleh bercakap lalu memanggil beberapa rakan membantu," katanya ketika ditemui di sini, semalam.



    sumber : myMetro

    ‘Resah fikir hal sebenar’

    Posted: 27 May 2012 06:30 PM PDT


    PUTRAJAYA: "Saya resah tak tahu nak buat apa. Keluar masuk rumah, fikir banyak kali. Apa sebenarnya yang terjadi pada anak saya," kata Shaari Bujang, 59, bapa Mohd Iskandar Rasiq, 20, iaitu mangsa kemalangan perlumbaan drag kereta, tengah malam, semalam.
    Menurutnya, dia menerima panggilan memaklumkan anak bongsu dari tiga beradik itu terbabit kemalangan jam 1.30 pagi ketika dia berada di rumahnya di Felda Bukit Rokan Barat, Bahau, Negeri Sembilan. "Sebaik saya terima panggilan, saya dah tak tahu nak cakap apa. Tak dapat saya bayangkan macam mana keadaan anak ketika itu. "Saya tak boleh tidur. Asyik terfikir dan terkenang kemalangan itu sampai tak boleh nak lelap mata sehingga saya membuat keputusan pergi ke Putrajaya untuk melihat keadaan anak," katanya ketika ditemui selepas menerima lawatan Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek di Hospital Putrajaya (HPJ), di sini, semalam.

    Semalam, kemeriahan perlumbaan drag sempena Himpunan Jutaan Belia 2012 bertukar mimpi ngeri apabila sebuah kereta yang menjalani sesi ujian hilang kawalan dan terbabas ke sebelah kanan lalu merempuh sebahagian penonton. Difahamkan, kejadian yang berlaku sekelip mata itu menyebabkan 17 penonton yang berada tidak jauh dari situ cedera termasuk empat parah.


    Mangsa parah ialah Mohd Iskandar Rasiq yang mengalami kecederaan organ dalaman serta menjalani pembedahan dan kini dirawat di Unit Rawatan Rapi (ICU), hospital berkenaan.

    Ami Nakim, 27, pula patah kedua-dua kaki dan tangan kiri, manakala Mohammad Fairuz Jamaluddin, 27, yang menjalani pembedahan ketika Ahmad Shabery melawat mangsa.


    Sementara, seorang lagi yang belum dikenal pasti identitinya sudah dipindahkan ke Hospital Kuala Pilah, Negeri Sembilan atas permintaan keluarga.



    sumber : myMetro

    Cinta tak kenal usia

    Posted: 27 May 2012 06:15 PM PDT


    BATU PAHAT: "Kami menggunakan panggilan 'abang' dan 'sayang' dan kehadirannya dalam hidup saya membuka buku baru dalam hidup ini.
    "Saya berdoa perkahwinan ini berkekalan hingga ke akhir hayat dan menemaninya hingga hujung nyawa," kata Salmah Saimon, 53, yang melangsungkan perkahwinan dengan warga emas, Mohd Hassim Ahsan, 76, semalam.

    Pasangan yang menjalin hubungan cinta selama lima bulan sebelum dinikahkan, sebelum ini hanya melepaskan rindu melalui telefon bimbit berikutan Mohd Hassim berada di Beroleh di sini, manakala Salmah bekerja di Kuala Lumpur.


    Cinta jarak jauh itu mendapat restu keluarga sebelum melangsungkan perkahwinan di Kampung Lubuk, Jalan Batu Putih di sini, semalam.

    Mohd Hassim berkata, dia beruntung apabila disatukan dengan Salmah menerusi majlis pernikahan dan persandingan yang dihadiri lebih 1,000 ahli keluarga.


    "Ini adalah ketentuan Allah dan siapa sangka pada usia begini, jodoh saya masih ada dan dikurniakan pasangan yang cukup memahami.



    "Sepanjang tempoh perkenalan mulai awal tahun ini, kami hanya berhubung menerusi telefon dan mengenali hati budi," katanya ketika ditemui pada majlis perkahwinan mereka, semalam.

    Katanya, dia mempunyai enam anak dan 16 cucu, manakala Salmah, tiga anak dan tiga cucu.




    Mengimbau detik perkenalan mereka awal Januari lalu, Hassim yang juga pesara guru berkata, dia diperkenalkan dengan Salmah menerusi saudaranya.

    "Hasil perbualan menerusi telefon, saya dapati Salmah penyayang dan memahami diri saya.


    "Sebaik mengetahui kami serasi bersama, kami mengambil keputusan bertunang tiga bulan lalu. "Alhamdulillah, tiga bulan kemudian (hari ini) kami sah menjadi suami isteri dan lebih bermakna semua ahli keluarga bersetuju dengan keputusan kami," katanya. Pada majlis berkenaan, pasangan pengantin warga emas yang lengkap persalinan serba ungu jelas tersipu malu apabila diusik ahli keluarga.


    "Saya berdoa perkahwinan ini berkekalan hingga ke akhir hayat dan menemaninya hingga hujung nyawa.


    "Saya mengambil keputusan berhenti kerja dan menjadi suri rumah sepenuh masa bermula hari ini," kata Salmah.


    Harian Metro yang berkunjung ke kediaman keluarga perempuan mendapati, tetamu terutama keluarga dan jiran tidak melepaskan peluang menghadiri majlis pernikahan yang disambut penuh meriah itu.



    sumber : myMetro

    Upah samseng belasah suami

    Posted: 27 May 2012 06:00 PM PDT


    KUALA LUMPUR: Angkara cemburu buta, seorang wanita berusia lewat 20-an membelanjakan ribuan ringgit semata-mata untuk mengupah sekumpulan 'samseng' bagi memukul suami sendiri yang disyaki curang.
    Difahamkan, wanita terbabit nekad berbuat demikian selepas terserempak suaminya berusia 31 tahun yang bergaul mesra dengan seorang wanita tidak dikenalinya berhampiran sebuah restoran di Jinjang, di sini, seminggu lalu.
    Akibat tindakannya itu, mangsa cedera ringan di seluruh tubuh selepas dipukul dua lelaki diupah wanita terbabit dalam kejadian jam 10 malam berhampiran rumah mangsa di Jinjang, di sini, Jumaat lalu.

    Sehubungan itu, mangsa membuat laporan di Balai Polis Jinjang, di sini, untuk siasatan dan tindakan lanjut.



    sumber : myMetro

    Wardina diganggu lelaki misteri

    Posted: 27 May 2012 05:45 PM PDT


    KUALA LUMPUR – Pengacara televisyen tidak asing lagi, Wardina Saffiyah Fadhlullah, 33, membuat laporan polis di Balai Polis Taman Melawati, Hulu Klang semalam selepas diganggu dengan panggilan lucah daripada seorang lelaki bernama Arif.
    Lelaki itu membuat panggilan sebanyak dua kali kepada Wardina sambil mendakwa dia merupakan kakitangan sebuah stesen penyiaran dan mahu menemubualnya.
    Menurutnya, lelaki itu membuat panggilan pada pukul 5 pagi dan diikuti pada pukuk 9.15 pagi.
    "Saya tidak menjawab panggilan telefon yang pertama. Pada pukul 9.15 pagi, lelaki itu menghubungi saya sekali lagi tetapi apabila saya tanya dia dari stesen mana, dia kata tidak boleh beritahu.
    "Selepas itu dia mula mengeluarkan perkataan-perkataan yang saya sendiri malu untuk sebut.
    "Saya tidak faham kenapa ada orang yang sanggup melakukan perkara seperti itu," katanya ketika ditemui Kosmo! semalam.
    sumber : kosmo online

    Inilah dia budak yang kena kanser mata yang ditolak oleh hospital untuk merawatnya

    Posted: 27 May 2012 05:30 PM PDT




    Kesian samapi macam tu sekali budak ini diperlakukan..
    bukankah hospital itu dibangunkan untuk merawat mereka yang sakit..

    Yang tak kuat semangat jangan tengok gambar kemalangan ini

    Posted: 27 May 2012 05:15 PM PDT

    Sampai terputus kepalanya...





    ngeri..betul...

    gambar awek 'dikerjakan' (SGXXXX)

    Posted: 27 May 2012 05:00 PM PDT

    Gila betul jantan-jantan ni..betul-betul punya binatang..betul kau tak ada fikiran...binatang...binatang....


    Cara bergurau yang paling bodoh

    Posted: 27 May 2012 04:45 PM PDT





    LETAK MAKLUMAT IKLAN
    Kasar sangat cara mereka bergurau..

    Cara panggang daging yang paling brutal

    Posted: 27 May 2012 04:30 PM PDT






















    Fuyoo...Orgasme Sampai ke Langit

    Posted: 27 May 2012 04:15 PM PDT


    AMSTERDAM, KOMPAS.com - Begitulah Radio Nederland versi online memberi judul salah satu artikelnya akhir minggu lalu. Judul itu bukan sekadar kiasan, tapi boleh jadi kenyataan.

    Sebuah perusahaan escort Belanda, Girls Company, yang seakan kekurangan tempat untuk menyediakan jasa seks komersial, membuka layanan baru: seks di udara. Untuk mempopularkan layanan ini, perusahaan itu membuat sayembara yang memberi kesempatan bagi setiap orang untuk bercerita, berdasar pengalaman peribadi, tentang tempat-tempat paling seru untuk bercinta. Misalnya di ruang ganti baju di sebuah kedai, di gudang, di pejabat dan lain-lain.

    Radio itu menyebutkan, sekalipun penyelenggaranya sebuah perusahaan jasa seks komersil di Belanda, bukan berarti pesertanya harus dari negeri kincir angin. Siapa saja boleh ikut. Pemenang nantinya boleh menikmati hadiah menumpang pesawat jet khusus sambil 'ditemani seseorang'.

    Hadiah juga boleh disesuaikan dengan identiti seksual pemenang, asal tidak melanggar hukum. Dengan kata lain, Girls Company tidak hanya untuk peserta heteroseksual, perserta homoseksual juga boleh ikut.

    "Langkah ini diambil sebagai jawaban kekesalan kerana bisnis (seks) kerap dipandang negatif," kata direktur perusahaan, Wouter van der Heijden, seperti dimuat oleh harian De Telegraaf. Belakangan di Belanda, usaha jasa seks komersial sering dituduh terlibat perdagangan manusia.

    Heijden menambahkan, mereka yang gemar dengan layanan perempuan atau lelaki panggilan, merasa pengalaman menikmati seks di udara bakal luar biasa. Ia sedikit menyombong dengan menyebut sayembara ini pertama kali di dunia. Namun ia tak menyanggah layanan jasa seks dengan memakai pesawat terbang sudah pernah dilakukan di negara lain. Perusahaan di Amerika Syarikat terlebih dulu membuka servis semacam itu.

    Inggris sempat menyediakan layanan tersebut, tapi lalu dilarang oleh jabatan lalu lintas penerbangan, kerana membahayakan keselamatan, pilot tak boleh konsentrasi.

    "Di Inggris jasa tersebut diberikan di dalam pesawat kecil berbaling-baling. Ruang antara pilot dan kabin penumpang cuma dibatasi gorden. Kami nantinya berbeda, ini pesawat dengan kabin delapan penumpang," ujar Wouter van der Heijden seperti dikutip De Telegraaf.

    Belum tahu apakah sayembara tersebut bisa menjadi penglaris layanan terbaru perusaahan seks komersial di kota Amsterdam tersebut. Harga layanan seks di udara itu dibandrol 6.000 euro (atau Rp 72 juta) sekali jalan. Pesawat akan terbang berputar-putar di atas wilayah udara Belanda. Oiya, 6.000 euro itu baru paket standar.
    Sumber :
    Radio Nederland

    Hebat..baru 10 tahun dah jadi pakar sake

    Posted: 27 May 2012 04:00 PM PDT


    Seorang gadis Jepun yang masih berusia 10 tahun telah menjadi ahli sake termuda di Jepun, meskipun usianya masih terlalu muda untuk meminum sake. Keahliannya ini mungkin dipengaruhi dari lingkungannya. Dia adalah anak perempuan dari pemilik bar sake.

    Akane Niikura, nama anak tersebut, boleh menilai kualiti suatu sake dan makanan apa yang cocok dimakan bersama dengan jenis sake tertentu tanpa perlu merasa setitik pun sake. Dia hanya perlu mencium aroma dan melihat sake untuk mengetahuinya. Dia telah menjalani ujian dari Sake Service Institute di Jepun.



    Percaya tak ini semua dibuat daripada kertas

    Posted: 27 May 2012 10:30 AM PDT













    dan inilah dia wanita yang membuat segala ini
    Yumiko Matsui
    born in osaka, Japan

    EDUCATION
    1998-1999
    studied painting with master hajime yoshioka, osaka,japan

    2006-
    started making paper sculpture by myself

    STREET EXHIBITION
    august,2001
    street exhibition with hideaki kawazoe in soho, ny

    EXHIBITION
    november,2008
    "festival" yumeiro museum, osaka,japan

    october,2000
    "natural strip" apt gallery,tokyo, japan

    GROUP EXHIBITIONS
    july 2008 to august 2008
    "paper city" mixed greens gallery, newyork,us

    2003
    art event"gallery show case" newyork,us

    jun,2002
    art event"tokyo mania2" club@333, london,uk

    march,2002
    art event"tokyo mania" include live painting with yuko asano. Club@333,london,uk

    july,1999
    "bitter fruits2" karokaro,osaka japan

    december,1998
    "kruk" osaka,japan

    july,1998
    "bitter fruits "karokaro" osaka,japan

    PUBLICATIONS
    may,2004
    desigh post card in collaboration with loures lieli in brazil

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS