Nuffnang

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

sumber :-

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Filem Don 2 Shahrukh Khan

Posted: 09 Dec 2011 05:50 PM PST

Info Filem Don 2
Director: Farhan Akhtar
Producers: Ritesh Sidhwani, Farhan Akhtar and Shahrukh Khan
Presenters: Reliance Entertainment and Excel Entertainment
Cast: Shahrukh Khan, Priyanka Chopra, Boman Irani, Om Puri, Lara Dutta and Kunal Kapoor
Screenplay: Amrish Shah, Ameet Mehta and Farhan Akhtar
Dialogues: Farhan Akhtar
Music & Background: Shankar Ehsaan Loy
Lyrics: Javed Akhtar
Director of Photography: Jason West
Editor: Anand Subaya
Genre: Action Thriller
Language: Hindi, Tamil and Telugu
Release date: 23rd December
Format: 2D and 3D

TRAILER

Synopsis: Having conquered the Asian underworld, Don (Khan) now has his sights set on European domination. In his way are the bosses of the existing European underworld and all law enforcement agencies. The action shifts from Kuala Lumpur to Berlin as Don must avoid assassination or arrest, whichever comes first, in order for his plan to succeed.

Don 2

Don 2

Don 2

Don 2

Don 2

Don 2

Don 2

Tags: , , , , , , , , ,

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Konsert Shah Rukh Khan di Melaka 11 Disember 2009
  • Living With A Superstar Shah Rukh Khan Di TV1
  • Gelaran Datuk Kepada Shah Rukh Khan Timbul Isu?
  • Senario Asam Garam Menguasai Kutipan Box Office
  • 4 Filem Hebat Mengisi Slot Bollygood Time On 2
  • Filem Gentayangan
  • OM SHANTI OM LAKONAN SHAH RUKH KHAN, AMITABH BACHCHAN
  • Sekitar Prebiu Filem Kembar Siang
  • Pelancaran Drama Intan Asmara Terbitan MIG Beat
  • Filem 'A Case De Alice' dari Brazil menang Anugerah Perdana KLIFF 2008
  • Full content generated by Get Full RSS.

    Telemovie Keliru Lakonan Maria Farida, Serina Redzuawan

    Posted: 09 Dec 2011 06:27 AM PST

    Telemovie " Keliru " Lakonan Maria Farida, Serina Redzuawan dan Eizlan Yusof di TV2

    Slot Citra di TV2 sentiasa menyajikan drama-drama menarik yang membawakan paparan kisah yang realitinya berlaku dalam masyarakat kita. Kepelbagaian kisah yang ditonjolkan berjaya menarik minat penonton terutama apabila isu yang ditimbulkan dekat di hati mereka selain menampilkan pelakon-pelakon mantap dengan watak yang mencabar.

    Nyata ia dibuktikan menerusi drama bertajuk Keliru yang bakal disiarkan pada 16 Disember 2011 (Jumaat), jam 10.00 malam lakonan mantap Maria Farida, Serina Redzuawan, Eizlan Yusof, Caca (Raja Lawak) dan Siti Chubby yang mana hakikatnya plot cerita ditonjolkan ini berlaku di luar sana membabitkan pegangan dan keteguhan hati seorang gadis dalam berdepan dugaan hidup.

    Keliru berkisar dari cerita seorang pencuci sebuah kilang barangan bayi bernama Siti Mariam yang suka bersolek. Penampilannya sentiasa dijaga, baik dari berpakaian mahupun solekan diri. Jadi tidak hairanlah ramai pekerja- pekerja lelaki menaruh hati kepadanya termasuklah Pengurus Kanan Kilang tempat dia bekerja dikenali sebagai Taufik. Namun bagi Siti Mariam apa yang dibuat adalah untuk menjaga penampilan diri biar sering kelihatan kemas dan sopan.

    Balu seorang pekerja baru di bahagian stor yang berasal dari Bangladesh. Sikapnya suka mengganggu perempuan cantik terutama di kalangan gadis Melayu. Balu yang sukakan gadis melayu mula tergilakan Siti Mariam dan pada masa yang sama juga Taufik yang telah beristeri juga sukakan Siti Mariam.
    Taufik sering sahaja kesepian kerana isterinya Saripah aktif dalam penjualan barang-barang plastik dan selalu keluar ke rumah pelanggannya. Jadi untuk mengisi kesunyian itulah dia sering berbual-bual dengan Siti Mariam apabila setiap hari Siti Mariam membersihkan bilik pejabatnya dan juga tandas. Dari situlah tercetusnya minat Taufik kepada Siti Mariam. Balu pula sering membayangkan Siti Mariam sama seperti kekasihnya di negaranya.

    Keakraban Taufik dengan Siti Mariam menimbulkan syak wasangka isterinya, Saripah. Ini kerana semasa mengigau , Taufik seringkali menyebut nama Siti Mariam. Bermula dari situlah Saripah mula timbul syak wasangkanya ditambah Taufik pula sering pulang lewat ke rumah dan keluar awal ke tempat kerja. Syak wasangkanya pula di sokong oleh Kiah, rakan sekerja Siti Mariam yang juga pelanggan setia dan kawan kepada Saripah.

    Situasi itu membuatkan Saripah mengambil keputusan untuk menyamar sebagai tukang cuci di kilang tempat suaminya bekerja. Matlamatnya cuma satu iaitu mahu membuktikan samada suaminya curang dengan Siti Mariam atau sebaliknya. Ketika itu berlakulah banyak perkara yang melucukan dan mencuit hati hingga satu hari penyamarannya terbongkar.

    Berjayakah Saripah menarik perhatian suaminya kembali? Bagaimana pula Siti Mariam menangani godaan dua lelaki itu? Saksikan kesudahannya dalam drama Keliru di TV2.

    Tags:

    Click on the following buttons to share this article with your friends:

    Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Biodata, Profile & Gambar Serina Redzuawan
  • Serina Redzuawan Selamat Melahirkan Anak Sulong
  • Pelakon Seksi Maria Farida
  • Gambar Majlis Berinai Kecil Serina Redzuawan
  • Gambar Serina Redzuawan di Pelancaran Mifa 2009
  • Azhar Sulaiman Tayang Bontot?
  • FASHA SANDHA AYU RAUDHAH DALAM DRAMA SUTERA MAYA
  • Serina Redzuawan & Chef Ridz Hos Sajian Kontemporari
  • Gambar Kekasih Serina Chef Wan
  • Gambar Majlis Akad Nikah Serina & Salahudin Ghafar
  • Full content generated by Get Full RSS.

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS

    borak kosong

    sumber :-

    borak kosong


    Wanita Jangan Pegang Pisang dan Timun, Agar Tidak Di anggap Lucah

    Posted: 09 Dec 2011 09:00 PM PST

    Berlebihankah menurut Anda ingatan seorang ulama di Eropah dilaporkan telah memperingatkan wanita Muslim untuk tidak terlalu dekat dengan pisang dan timun 'untuk menghindarkan dari fikiran seksual'. Ulama yang tidak disebutkan namanya, yang secara aktif menuliskan kolom di majalah keagamaan El-Senousa, mengatakan jika wanita ingin makan makanan ini, pihak ketiga – dalam hal ini suami mereka – harus memotongnya dalam potongan-potongan kecil sebelum disajikan.

    Carrot dan zucchini juga ditambahkan ke daftar 'makanan yang harus dihindari wanita'. Berita ini cepat menyebar secara online, setelah situs Mesir, BikyMasr.com, mengulasnya. Hal ini memunculkan 'rasa malu dan marah' di kalangan Muslim berpendidikan. Di sisi lain, juga membangkitkan sebuah kebingungan dan ejekan dalam forum online.

    "Banyak komen Muslim sendiri, yang telah menyatakan kemarahan mereka terhadap ulama untuk membuat praktik-praktik agama Islam muncul tidak masuk akal," lapor The International Business Times. BikyaMasr.com, yang mengidentifikasi sangsumber hanya sebagai seorang syekh, mengutip pernyataan saat ditanya dalam wawancara bagaimana untuk "mengendalikan" perempuan ketika mereka berbelanja untuk bahan makanan.

    Pertanyaan juga muncul tentang validitas wawancara yang diterbitkan. Sebuah pencarian online untuk artikel el-Senousa, misalnya, hanya mendapatkan hasil yang menghubungkan ke laporan Bikya Masr. Wartawan Denmark kelahiran Lebanon, Helen Hajjij menuliskan tweet, "Jadi, jika wanita Muslim harus tinggal jauh dari mentimun dan pisang, haruskah laki-laki juga menjauhi tembikai?" (Sumber)

    Gila..Boss Perusahaan Pilih Pekerja Berdasarkan Ukuran Payudara

    Posted: 09 Dec 2011 08:00 PM PST


    TRIBUNNEWS.COM - Para boss lelaki memutuskan memiliki pekerja perempuan untuk dipekerjakan berdasarkan ukuran dada @ payudara mereka. Demikian pernyataan dalam sidang yang berlangsung di pengadilan Sheffield, Inggris. Demikian dilansir The Sun, Sabtu (10/12/2011).

    Para lelaki yang bekerja di perusahaan itu juga menggunakan komputer pejabat untuk melayari di situs penjual boneka seks dan mengejar seorang perempuan di pejabat lalu memukuli punggungnya.

    Seorang perempuan yang bekerja sebagai sales, Angelina Ashby (41), terpaksa berhenti bekerja kerana teman-teman kerjanya di perusahaan peralatan kelautan di Cathelco, Chesterfield, Derbys, berhenti bekerja kerana stress. Atas alasan itulah ia kemudian menyaman perusahaan itu dengan tuduhan melakukan diskriminasi seks dan pelecehan di tempat kerja. Ia kemudian memenangkan kes tersebut dan diberi ganti rugi sebanyak 26 ribu poundsterling.

    Hakim Robert Little mengatakan jika fakta itu berbicara bahawa para lelaki itu melihat pornografi di pejabat dan menyalahi peraturan di tempat kerja. Ashby mulai bekerja di perusahaan itu sejak tahun 2003 dan kemudian menjadi sales manager di tahun tahun 2006 dan bekerja di perusahaan yang menyelesakan kontrak penjualan pesawat untuk JabatanPertahanan.

    Akibat suka menunjuk-nunjuk barang mewah di Facebook akhirnya dirompak

    Posted: 09 Dec 2011 07:00 PM PST

    Akibat suka menunjuk-nunjuk kemewahan di Facebook berakhir sial bagi remaja ini. Benda-benda elektronik yang ditunjukkannya menarik perhatian teman Facebook yang ternyata pencuri. Apartment remaja pun diceroboh. Remaja yang tak disebut identitinya itu tinggal di Sao Paulo, Brazil. Menurut Fabiana do Sena, polis yang menyelidiki kes ini, pencetus idea perompakan itu diketahui adalah salah seorang teman sekolahnya.

    Si pencuri tergoda dengan benda-benda elektronik yang dipamerkan remaja itu di Facebook. Entah bagaimana, ia berhasil mencuri kunci rumah sang remaja dan meminta bantuan dua orang dewasa merampok apartment korban di wilayah kelas menengah di Sao Paulo. Dua perampok tersebut sukses menceroboh rumah korban dan menawan keluarganya. Mereka pun meraup beberapa barang berharga seperti perhiasan, jam tangan, benda elektronik dan wang tunai.

    Polis menerima laporan perompakan ini dan memburu tersangka. Dua pencuri itu ternyata bersenjata dan terlibat tembak-tembakan dengan polis. Akhirnya, keduanya tewas ditembak. t. Remaja yang mennjadi mastermind perompakan ditangkap dan mengakui perbuatannya. "Para remaja menampilkan informasi peribadinya di website itu. Penting bagi orang tua menasihati agar mereka tidak melakukannya.(ruang hati.com)

    Remaja 19 Dihukum Kerana Planking Diatas Kereta Polis

    Posted: 09 Dec 2011 06:00 PM PST

    Seorang remaja berusia 19 tahun asal Wisconsin, Amerika Serikat (AS), telah dihukum akibat melakukan aksi Planking, termasuk berbaring di atas kereta polis, mesin ATM Bank, dan meja juruwang di Walmart.

    Tidak hanya itu, foto-foto planking tersebut kemudian diposting pada halaman facebooknya di awal tahun ini, serta mengupload sebuah video ke YouTube yang digunakan sebagai bukti memberatkannya di pengadilan.

    Remaja yang diketahui bernama Alexander Hart ini dinyatakan bersalah kerana berperilaku tidak tertib. Dan Hakim Steven Hart Olson mendendanya dengan 303 dolar, meskipun Hart mengatakan bahawa gambar tersebut telah di photoshop dalam laporan polisnya.

    Menurut The Smoking Gun yang dikutip Mail Online, Hart mengatakan kepada polis bahawa foto-foto itu diambil hanya untuk bersenang-senang saja.

    Diketahui, Planking telah menjadi trend di seluruh dunia, dimana orang berpose untuk foto atau video dalam keadaan berbaring menghadap ke bawah dan lurus seperti papan, yang dilakukan di tempat-tempat yang tidak biasa. Bahkan aksi planking ini telah memakan korban jiwa.

    Isteri tak ghairah lagi,Datuk gemar rakam aksi lucahnya

    Posted: 09 Dec 2011 05:00 PM PST

    KUALA LUMPUR: Seorang ahli perniagaan bergelar Datuk menyeksa kehidupan isteri keduanya dengan mengabaikan tanggungjawab memberi nafkah zahir dan batin hampir empat tahun selepas wanita itu meminta diceraikan kerana tidak tahan dengan perangai kasanova suaminya.

    Si isteri meminta cerai bukan sekadar tidak tahan kerana pantang melihat wanita 'berdahi licin', tetapi lelaki berusia 50-an itu juga mempunyai tabiat jijik iaitu gemar merakam gambar dan video aksi lucahnya bersama pasangan kekasih yang berlainan.

    Isteri kedua itu yang hanya mahu dikenali sebagai Rina, 38, berkata setiap kali rahsia terbongkar, suaminya memujuk serta bersumpah tidak mengulangi perangai buruknya, namun janjinya tidak kekal.

    Menurutnya, dia hilang sabar dengan sikap 'kaki perempuan' suaminya sejak berkahwin hampir 10 tahun lalu dan tidak berubah walaupun kini berusia 50-an.



    "Saya banyak kali terjumpa gambar dan rakaman video dia dengan pasangannya 'beraksi'. Kalau dia pergi ke luar negara, pasti saya memeriksa kameranya kerana saya pernah lihat banyak gambar 'melaram' dengan wanita asing.

    sumber : myMetro

    Gila...Lelaki Ini Habiskan200,000 poundsterling Demi Jadi Barbie

    Posted: 09 Dec 2011 04:00 PM PST

    Seorang lelaki habiskan 200,000 pounds dalam 12 tahun mengubah dirinya menjadi seorang wanita dan kemudian menjadi seperti boneka Barbie. Jason Torres, adalah nama lelaki yang kini berubah nama menjadi Nicole Sanders.

    Berkat bantuan dari kekasihnya yang kaya raya, ia telah melakukan banyak operasi, mulai dari hidung, payudara, alis, hingga bahagian tubuh lainnya. Ia bahkan menyuntikkan silikon di punggungnya agar terlihat sempurna layaknya sebuah boneka Barbie.

    Operasi ini telah ia lakukan sejak berusia 18 tahun. Operasi-operasi tersebut adalah; payudara sebanyak lima kali, hidung empat kali, implan pipi, dagu, kening, implan paha, tambah volume bibir, botoks, hingga pemotongan alat kelamin lelaki.

    "Tumbuh besar, aku selalu bermain boneka Barbie dan aku menyukai penampilannya. Aku juga memuja wanita seperti Pamela Anderson dan Carmen Electra. Jauh di lubuk hatiku, aku tahu aku ingin jadi seperti mereka," ujar Nicole yang kini berusia 30 tahun.

    Ia juga mengakui meskipun sulit menghitung angka pasti yang ia habiskan untuk semua operasi, tapi ia yakin telah menghabiskan sekitar 200,000 pounds . "Aku tidak ingin terlihat natural, aku ingin tampil glamour dan cantik seperti Barbie," ujarnya menambahkan.

    Semasa remaja, ia mengaku sering di-bully di sekolah dan pernah mencuba bunuh diri di usia 16 tahun. Ia menelan100 pil parasetamol namun ibunya berhasil menyelamatkannya, seperti dilansir Daily Mail.

    Setelah dibawa ke hospital dan menjalani pengubatan dan terapi psikologis, ia lalu sadar bahawa yang ia inginkan adalah menjadi wanita seutuhnya. Mengetahui hal ini, Jason kemudian diusir oleh keluarganya di usia 17 tahun dan kemudian pindah ke Manhattan, New York dimana ia menemukan teman-teman yang memihak kepada dirinya.

    Ia kemudian menjadi penari di kelab gay dan berkenalan dengan banyak drag queen (pondan). Ia begitu memuja betapa cantiknya mereka dan menginspirasi dirinya untuk menjadi seperti mereka.

    Inilah Foto Pelaku Aksi Bakar Diri di Depan Istana Presiden Indonesia

    Posted: 09 Dec 2011 10:01 AM PST

    Foto pelaku aksi bakar diri di depan Istana Merdeka beredar di internet, Rabu (07/12/2011). Foto diduga diambil oleh salah satu petugas mahupun saksi yang membantu untuk memadamkan api yag membakar tubuh pelaku. Hingga saat ini keadaan pelaku yang menurut keterangan petugas sangat kritis masih dirawat di RSCM.

    Lelaki nekad yang melakukan aksi tersebut diduga bernama Sondang dan merupakan mahasiswa Universiti Bung Karno (UBK).

    Lelaki tersebut lantas dilarikan ke ruang UGD RSCM sekitar pukul 18.00 WIB. Mangsa mengenakan tshirt, seluar panjang warna hitam, dan kasut pantofel. Kulitnya melepuh akibat terkena api. Begitu juga dengan wajahnya.



    Terserang Penyakit Aneh, Model Ini Botak Seketika

    Posted: 09 Dec 2011 09:01 AM PST

    Georgia Van Cuylenburg dikenal sebagai seorang model rambut dan juga artis pendatang baru di Los Angeles, Amerika Syarikat. Wanita berusia 24 tahun ini merantau dari kampung halamannya di Melbourne, Australia untuk cuba nasibnya di dunia hiburan.

    Namun sayangnya bagi seorang model seperti Georgia yang mempertaruhkan penampilan sebagai aset, dewi fortuna nampaknya lari dari sisinya. Ia mulai kehilangan rambut di seluruh tubuhnya, termasuk kepala.


    Alopecia areata, adalah nama penyakit yang menghampiri model cantik berambut perang tersebut. Penyakit ini menyebabkan keguguran rambut secara tiba-tiba dan dihidap oleh 5 juta orang di Amerika.

    Kisah hidupnya ia bagi kepada para penonton TV ABC. Ia mengatakan bahawa kecantikannya terletak pada keindahan rambutnya, dan itulah yang membuat ia terus dipanggil untuk bekerja sebagai model.



    Masa remajanya yang dia habiskan di Melbourne, ia dikenal sebagai gadis aktif yang perfeksionis. Aktiviti menyanyi, band hingga pasukan renang diikutinya. Iapun sempat menjalani gaya hidup anorexia di umur 18 tahun namun dengan mengikuti terapi, ia kembali sihat seperti sedia kala.

    Hidup di LA, ia tampil dalam beberapa iklan, acara anak-anak hingga menjadi pengisi suara. Hingga pada suatu pagi saat ia mandi, gumpalan tebal rambutnya jatuh ke lantai bilik mandi bagaikan wig yang lepas.

    Ia menenangkan diri dan beraktiviti seperti biasa. Mengikuti audition dan kembali pulang di petang hari. Namun ia sedar bahawa ia telah kehilangan rambutnya. Ia pun mulai mencari penyembuhan, mulai dari terapi akupuntur di kepala, hingga terapi kimia yang membuat kulit kepalanya terasa seperti terbakar.

    Semua cara ia lakukan demi memunculkan kembali rambut-rambut yang telah hilang. Melihat hal ini, sang kekasih memfilemkan perjalanannya dalam mendapatkan mahkotanya kembali. Video ini kemudian diberi judul 'Baby Let Your Hair Hang Down', yang memperlihatkan momen-momen bahagia hingga sedih selama mengidap penyakit langka tersebut.

    Sedar bahwa perawatan yang dijalaninya tak kunjung membawa hasil, iapun memutuskan untuk membotakkan habis kepalanya. Ironisnya, setelah melakukan hal ini, sedikit demi sedikit rambut mulai tumbuh kembali di kepalanya. "Aku tidak menangis saat aku kehilangan rambutku, namun aku menangis saat rambutku tumbuh kembali," ujarnya seperti dilansir Dailymail.

    Sejak saat itu, ia mulai terbuka dengan keadaannya. Ia pun banyak berbagi dengan orang-orang yang memiliki penyakit serupa dengan dirinya. "Selama hidupku, aku ingin dikenal sebagai artis, atau si gadis lucu atau si cantik. Namun saat aku menyedari kekuatanku dengan menjadi orang yang jujur, aku dikenal sebagai gadis dengan penyakit alopecia, dan itu hal yang menakjubkan."

    Gan Lulu Pamer Payudara Pameran Kereta Kecoh

    Posted: 09 Dec 2011 08:01 AM PST

    Gan Lulu kembali membuat sensasi mengekspos payudaranya di pameran kereta 'Nanning-ASEAN International Auto Show', akhir minggu lalu.

    Sebelumnya, Gan Lulu telah membuat heboh dunia maya mempamerkan payudara dan kemolekan tubuh bersama sang ibunya. Kini, model seksi itu kembali sensasi.

    Saat tiba di kota Nanning, Guangxi Zhuang, Gan Lulu tampil seksi dalam balutan gaun hitam ketat dengan bahagian depan oval berpotongan dada rendah. Tak ayal, gaun yang dikenakannya membuat payudara dia menyembul. Demikian seperti dinukil Chinasmack, Jumaat (9/11/2011).

    Aksi Gan Lulu inipun langsung menarik perhatian para penggemarnya, yang menyerbu ingin mendekat. Sehingga membuat pihak keselamatan langsung memberi pengamanan, selama dia berada di tempat acara itu.

    Gan Lulu datang ke pameran kereta untuk melihat koleksi kereta terbaru. Namun, berkat aksi pamer dada, dia membuat pameran seperti acara sesi temu peminatnya.

    Makan di Restoran Ini Dilayani Orang Buta Dan Gelap Tanpa Lampu

    Posted: 09 Dec 2011 07:00 AM PST

    Sebuah restoran unik di Manhattan, Amerika Syarikat akan dibuka minggu depan. Uniknya restoran itu, Anda akan makan dalam keadaan tanpa lampu dan dilayani pelayan buta.

    Seperti dikutip dari Daily Mail, restoran tersebut bernama Dans Le Noir?. Restoran itu sebenarnya sudah lebih dulu ada di Paris, sejak lapan tahun lalu.

    Setelah sukses di Paris, restoran itu pun membuka cawangan di Barcelona dan London. Kini satu lagi cawanagn restoran itu dibuka di Manhattan, Amerika Syarikat.

    Restoran Dans Le Noir dikenal dengan keunikannya. Anda yang datang akan diajak masuk ke dalam restoran yang sangat gelap, benar-benar tanpa penerangan.

    Anda akan didudukkan di kerusi, tanpa tahu siapa orang yang ada di sebelah Anda. Chief Dans Le Noir?, Edouard de Broglie menjelaskan lebih jauh keunikan restorannya.

    Menurut Edourad, para tamu benar-benar makan dalam keadaan gelap. Mereka pun dilarang menyalakan handphone, jam atau peralatan elektronik apapun yang boleh menyala.

    Saat makan, tamu didudukkan di depan partnernya (jika datang berdua). Namun mereka tidak tahu siapa yang duduk di sebelah mereka.

    "Setelah makan, kami memberikan mereka foto yang memperlihatkan apa saja tadi yang mereka makan dan mereka tampak tidak percaya. Mereka bingung membedakan carrot dan kacang, daging sapi dan tuna, anggur merah dan putih," ujar Edouard pada Times.

    Untuk makan di restoran ini, harga yang harus dibayar adalah mulai dari $43 dan $79. Edourad juga memberi sedikit saran untuk Anda yang mungkin suatu hari nanti berminat datang.

    "Jangan pakai baju terbaik Anda, kami hanya menyediakan tisu biasa, bukan celemek," katanya. Menurut salah seorang tamu, memang pengalaman makan di restoran gelap tersebut boleh berakhir berantakan, namun menyenangkan. Tertarik mencuba?

    Tas Hermès Birkin Warna Merah Ini, Beg Tangan Termahal di Dunia

    Posted: 09 Dec 2011 06:00 AM PST


    Sebuah beg Herm├Ęs Birkin langka, warna merah memecahkan rekod dunia. Beg ini jadi beg tangan termahal di dunia dalam proses lelong di Heritage Auctions, Dallas, Amerika Syarikat.

    Beg tangan yang terbuat dari kulit buaya, dihiasi emas putih dan berlian ini, dibeli oleh seseorang yang tak diketahui namanya. Harga akhir lelang mencapai US $203.150 atau Rp1,8 miliar.

    Harganya lebih tinggi dari ekspektasi, iaitu US $80.000 Matt Rubinger, Direktor Aksesori dari Heritage Auctions menyebut kalau beg ini 'sangat luar biasa'.

    "Ini adalah contoh yang sangat luar biasa dari salah satu beg di dunia yang sangat langka. Dan tentu, harga yang luar biasa tinggi, melebihi perkiraan kami," kata Rubinger, seperti dikutip dari Daily Mail, 9 Disember 2011.

    Ia juga sedikit bercerita pemilik beg sebelumnya, iaitu seorang wanita dari Florida. Wanita tersebut membelinya pada 2006, yang memang suka mengumpul beg Hermes. Ada juga dua beg Hermes lain yang dilelong dan harganya cukup tinggi. Iaitu tas Birkin kulit buaya warna biru dengan berhias paladium, harganya US$113.525 .

    "Sebagian besar beg yang kami beli dari kolektor tidak pernah dipakai oleh mereka, atau hanya dikenakan satu kali," kata Rubinger.

    Ia juga mengungkap kalau para kolektor lebih memandang beg-beg koleksinya sebagai benda seni. Bukan tempat menyimpan riasan, agenda atau kunci kereta
    "Ini merupakan kategori fashion item yang aneh dan harganya seringkali meningkat," ujar Rubinger.cv

    Warning! Merokok Dapat Membuat Puting Anda Kendur

    Posted: 09 Dec 2011 04:00 AM PST

    Satu lagi alasan 'cantik' agar kaum hawa berhenti merokok. Menurut Dr. Anthony Youn, salah satu ahli bedah plastik terbaik Amerika Serikat, jika Anda perokok dan menjalani breast lift atau operasi pengencangan payudara, maka puting akan lebih cepat mengendur.

    Kesimpulannya ini didapat kerana dia setiap hari menghadapi pesakit yang ingin menjalani bedah perbaikan payudara (breast lift). Penelitian pun dilakukannya untuk melihat kecenderungan mengapa puting payudara wanita perokok lebih cepat mengendur.

    Menurutnya, paparan nikotin dan karbon monoksida selama merokok dapat mengganggu aliran darah ke berbagai bahagian tubuh. Sehingga, mengganggu proses penyembuhan setelah operasi. Racun dalam rokok secara efektif membunuh sel-sel tubuh, dengan menghentikan aliran darah menuju sel.

    "Saya merasa seram setiap kali melihat pesakit yang melakukan pengencangan payudara dan dia perokok," kata Dr. Youn, seperti dikutip dari harian Daily Mail.
    Ia mengungkap kalau pernah menangani wanita yang putingnya berwarna keunguan, setelah merokok. Itu kerana, merokok menyebabkan pembuluh darah kecil di payudara gagal berfungsi.

    Dia pun harus memanfaatkan lintah selama beberapa hari untuk menghisap darah 'tua' yang membuat puting berwarna ungu. Ini dilakukan demi mengembalikan warna asli puting payudara. Tak heran kalau ia memperingatkan pada semua wanita yang menjalani operasi plastik, hasilnya bisa jadi sangat buruk karena merokok.

    'Jika Anda melakukan breast lift atau breast reduction dan merokok, puting akan menghitam dan kendur. Jika Anda menjalani operasi sedot lemak dan merokok, maka akan membuat luka besar dibutuhkan lebih dari tiga bulan untuk sembuh," kata Dr. Youn.

    Penelitian menunjukkan kalau perokok lebih memiliki masalah dalam hal durasi waktu penyembuhan luka. Hal ini dibandingkan seseorang yang tidak merokok.

    Budak ni selamba rock tengok filem porno di Cyber Cafe

    Posted: 09 Dec 2011 03:00 AM PST

    Budak ini agaknya baru berumur 4 atau 5 tahun tapi selamba je
    tengok filem porno.Ditempat terbuka pulak tu.Yang hairan orang keliling
    buat tak tahu je..rosak masa depan budak ni kalau dibiarkan...

    Wow...Perut Hamil Palsu Jadi Barang Hot Seller di China

    Posted: 09 Dec 2011 02:00 AM PST

    Di jual secara online, perut palsu dari silikon menjadi barang hot seller di negara tirai bambu. Untuk apa pula barang aneh ini?

    Dalam keterangan yang ditulis oleh sang penjualnya, perut palsu ini memiliki: warna daging, tekstur layaknya kulit manusia dan sangat nyaman. Mulai tertarik? Belum?

    Saya juga. Ok, hmm...mungkin yang ini akan membuatmu lebih tertarik.

    Perut palsu ini juga disediakan dalam berbagai variasi. Pembeli dapat memilih berbagai tipe perut sesuai periode kehamilan, apakah itu minggu ke-dua atau mingguke-tiga atau periode terakhir.

    Gimana? Heh, masih belum cukup menarik? Ok ok... coba lihat dulu harganya dong.

    Untuk menyesuaikan dengan isi dompet, tersedia dua model. Model biasa dijual seharga 500 hingga 1600 yuan , sedangkan model yang lebih mahal, dijual seharga 700 hingga 800 yuan. Menurut sang penjual, model yang lebih mahal lebih diminati pengguna.

    Terta..cukup cukup. O.M.G...bagaimana caranya barang seperti ini boleh menjadi hot seller? Memangnya bakalan dipakai orang untuk apa ?

    "Kebanyakan pembeli membelinya untuk sandiwara atau gurauan, meskipun ada juga yang ingin merasakan bagaimana rasanya menjadi wanita hamil," kata si penjual.

    Ooo... ya..ya.. merasakan bagaimana rasanya menjadi wanita hamil???Pelik...pelik



    sumber: people daily

    Ajaib, Kanak-kanak 6 Tahun Disunat Jin di Bilik Mandi

    Posted: 09 Dec 2011 01:00 AM PST

    TRIBUNNEWS.COM, PALEMBANG - Warga Ujanmas Baru, Kecamatan Ujanmas geger. Tanpa sebab yang jelas, seorang bocah bernama Maulana Farid Asyipa (6) warga desa Ujanmas Baru, kelas 1 SDN II Ujanmas Baru, tiba tiba sudah di sunat oleh mahluk halus, Khamis (8/12/2011).

    Menurut Tedi Samsu, ayah korban, bahawa kejadian tersebut baru diketahui Rabu (7/12/2011) sekitar pukul 16.00 WIB. Saat itu, anaknya seperti biasa mandi petang di bilik mandi.

    Saat dia asyik mandi, tiba-tiba anaknya merasakan sedikit perih di bahagian kemaluannya namun tidak berdarah. Lalu ia melihat ke arah kemaluannya. Dan ketika diamatinya ternyata bentuknya sudah berubah, tidak ada kuncupnya lagi dan sudah seperti di sunat.

    Melihat ada kelainan, spontan anaknya menangis. Tedi pun lantas menanyakan tentang perubahan di kemaluanya kepada isterinya. Lalu istrinya langsung memperhatikan dengan seksama dan ternyata benar kemaluan anaknya sudah terpotong seperti layaknya anak yang baru disunat.

    Tetapi anehnya meskipun sudah seperti disunat kemaluan anaknya tersebut tidak mengeluarkan darah sedikitpun. Meskipun tidak ada keluhan dari anaknya, namun sebagai orangtua diapun mencoba memanggil bidan desa untuk mengetahui kalau benar bahawa anaknya tersebut sudah di sunat atau belum.

    Ketika diperiksa oleh Bidan desa ternyata juga membenarkan jika kemaluan anaknya benar-benar sudah disunat dan keadaannya sudah bersih.
    Sedangkan menurut Yosi bidan desa, membenarkan kalau kemaluan Farid keadaannya sudah di sunat dan cukup bersih.

    Tetapi apakah dilakukan secara ghaib atau tidak ia kurang tahu, tetapi jika secara medik itu memang sudah seperti disunat seperti biasa.

    Sementara itu menurut Farid, bahawa ia awalnya tidak tahu jika dirinya sudah disunat. Ia tahu ada keanehan ketika ia selesai mandi dan ingin memakai seluar. Ketika ia perhatikan ternyata kemaluannya berubah tidak seperti biasanya.

    "Aku tahunya semasa nak pakai seluar Aku bingung ngapo lain, lalu aku teriak manggil ibu sebab terasa perih seperti di sayat. Aku tanya kenapa burungku sudah terpotong," ucapnya sambil malu-malu

    Lawak..inilah penyanyi yang berani sindir punggung besar Kim Kardashian

    Posted: 09 Dec 2011 12:00 AM PST

    LOS ANGELES- Kim Kardashian terus menjadi cemuhan selebriti Hollywood. Setelah disebut idiot oleh Daniel Craig, giliran penyanyi Kristin Chenoweth yang menyindir artis 31 tahun itu.

    Kristin sebenarnya dikenal sebagai penyanyi bertubuh mungil. Namun, ketika tampil di salah satu majlispenghargaan, Kristin menambahkan bahan buatan di bahagian belakang seluar jeansnya, sehingga punggungnya terlihat super besar. Alhasil, Kristin terlihat seperti Kim Kardashian yang memang sering disindir memiliki punggung palsu.

    Meski tidak secara terbuka mengakui mengejek Kim Kardashian, orang sudah faham tingkah laku Kristin itu. Selain kerana suara merdunya, penampilan Kristin malam itu memang begitu menarik perhatian orang.

    "Selamat malam semua! Aku punya banyak kesenangan dengan @traceadkins. Aku cinta kalian sayang," tulis Kristin di akaun Twitter-nya, seperti dikutip dari Radar Online, Rabu (7/12/2011).(rik)

    Wow..anak Demi Moore pamer punggung atas motor

    Posted: 08 Dec 2011 11:00 PM PST


    LOS ANGELES - Seolah ingin meniru ibunya, puteri Demi Moore dan Bruce Willis, Scout Willis mengabadikan gambar dengan mempamerkan bontotnya.

    Dalam foto hitam putih itu, Scout berpose duduk membonceng motor. Scout memang memakai seluar panjang, tapi tanpa bahagian atas belakang tubuhnya.

    Wanita 20 tahun itu melakukannya sebagai sebahagian dari foto artistik di sebuah situs. Lewat foto yang baru dirilisnya, banyak orang memuji keseksian Scout. Dia juga dipuji kerana berani berfoto begitu.

    Scout langsung dibanding-bandingkan dengan ibunya. Hal hampir sama memang pernah dilakukan Demi Moore ketika tampil telanjang di satu majalah saat tengah berbadan dua. Demikian dikutip dari Dailymail, Khamis (8/12/2011).(rik)

    Beri Makan Itik, Nenek Ini Diancam 30 Tahun Penjara

    Posted: 08 Dec 2011 10:46 PM PST

    MASSACHUSETS - Seorang nenek berusia 80 tahun yang merupakan pecinta binatang didakwa atas tindakan kriminal kerana dirinya memberi makan itik. Kota tempat tinggalnya juga melarang setiap warga memberikan makan kepada haiwan. Menurut pemerintah setempat, datangnya haiwan-haiwan unggas akan menyebabkan masalah besar kerana haiwan itu kerap meninggalkan kotoran. Kotoran haiwan yang menumpuk juga tidak akan baik bagi lingkungan dan kerana itulah kota tempat tinggal Claire Butcher melarang warganya memberikan makanan ke haiwan. Claire yang selalu memberi makan haiwan-haiwan di sekelilingnya, terpaksa didakwa kerana melanggar peaturan kota. Claire sebelumnya juga sempat diperingatkan oleh pemerintah di kotanya pada 2009 lalu agar tidak memberi makan haiwan-haiwan unggas. Meski demikian Claire mengabaikan peringatan itu dan menolak untuk membayar denda. "Haiwan-haiwan ini bukan milik Kota Lynn, mereka milik Tuhan," ujar Claire, seperti dikutip Daily Mail, Khamis (8/12/2011). Pemerintah Kota Lynn nampaknya tidak berubah fikiran ketika mendengar alasan Claire. Mereka tetap jengkel dengan adanya kotoran-kotoran haiwan unggas yang muncul di kolam dan taman-taman di kota. "Kau dapat melihat betapa menjijikannya kota ini dan berapa haiwan yang ada di sini. Ini semua adalah kelakuan dari Claire Butcher," ujar Pengacara Pemerintah Kota Lynn, Vincent Pheland. Claire sendiri diancam 30 tahun penjara atas kelakuannya. Pemerintah setempat juga sudah lelah akan segala bentuk alasan yang diutarakan oleh Claire. Warga juga semakin tidak nyaman melihat lingkungan kota yang dipenuhi oleh kotoran itik dan unggas lainnya.(rhs)

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS

    Celebrity News

    sumber :-

    Celebrity News


    Syarikat Alaf 21 Penerbit Novel Ombak Rindu Menjawap Isu Panas

    Posted: 09 Dec 2011 09:40 AM PST

    Sebelum filem Ombak Rindu berkumandang di pawagam seluruh Negara, berjuta-juta rakyat Malaysia tidak mengetahui jalan cerita dan kisah yang menjadi kekuatan novel tersebut. Namun setelah beberapa hari tayangan wajip di semua pawagam terlibat yang kini (9/12/2011) sudah menjangkau kutipan sebanyak 5.2 JUTA...

    Satu persatu gossip panas yang timbul, tidak dapat dipastikan apakah kesilapannya namun semua pihak tampil dengan jawapan masing-masing.Bagi anda diluar sana mungkin ada yang tidak mengetahui kisah dan isu panas ini kerana masih diawang-awangan terutamanya selepas menonton filem akhir tahun yang mengemparkan dunia perfileman Melayu di Malaysia.

    Tidak keterlaluan jika ZoOM katakan filem Ombak Rindu adalah Filem yang dilabelkan 5 bintang, perjalanan cerita dan lakonan yang mantap oleh pelakon-pelakon telah menjerat jutaan rakyat Malaysia yang bakal dan akan menontonnya.

    Sehingga hari ini jika anda berniat ingin menoton filem ini pastikan anda menempah awal bagi mengelakkan anda terlepas peluang untuk menonton. Ini dibuktikan dengan Print Screen daripada GSC Online ni :

     Tayangan pada pukul 11 pagi di Pawagam Midvalley
    Inilah keadaan sebenar yang berlaku di pawagam sehingga hari ini, 90 % tempat duduk sudah ditempah 

    Kita tinggalkan seketika mengenai taufan OMBAK RINDU yang melanda pawagam, berbalik kepada topic kita mengenai gossip panas disebalik kejayaan Ombak Rindu. Berikut jawapan pihak pengurusan Alaf 21 mengenai isu bayaran kepada penulis :

    "Saya tidak faham mengapa dia mendakwa pihak kami tidak memberi bayaran setimpal kepadanya, sedangkan dia sudah menerima bayaran yang agak banyak sejak novel itu diterbitkan. 
    "Malah sejak filem Ombak Rindu ditayangkan di pawagam, novel tersebut diulang cetak sebanyak 40 ribu naskhah lagi dan dia bakal menerima royalti sebanyak RM50,000 lagi untuk cetakan terbaru ini," katanya pada sidang media penjelasan isu bayaran royalti novelOmbak Rindu, di pejabat Karangkraf, di sini, Jumaat.Hussamuddin menjelaskan dakwaan penulis tersebut dalam sebuah akhbar tempatan terhadap pembayaran yang tidak setimpal dan telus daripada pihak penerbitan Alaf 21 adalah tidak berasas sama sekali. 
    Tambahnya, kontrak yang dimeterai antara penulis dan penerbit buku turut menjelaskan bahawa sebarang pengurusan pemasaran novel tersebut diuruskan sepenuhnya oleh Alaf 21. 
    "Kami mengambil tawaran yang dibuat oleh Tarantella Pictures Sdn Bhd pada tahun 2009 untuk membeli hak cipta novel ini bagi diadaptasi kepada filem dengan bayaran hanya RM4,000. 
    "Ketika itu Ombak Rindu adalah novel pertama yang dijual dan bagi saya jumlah itu merupakan angka yang agak besar kerana penjualan naskhah novel itu juga ketika itu kurang memberangsangkan 
    "Bagi pandangan saya sebagai ahli perniagaan ini merupakan situasi menang-menang kerana jika filem itu berjaya secara tidak langsung novel ini akan terjual kembali," katanya kesal dengan tindakan Fauziah. 
    "Apa yang dia katakan di akhbar tersebut seperti menunjukkan kami tidak bertanggungjawab terhadap produk-produk kami."Namun saya tidak merancang untuk ambil tindakan keatas dia kerana beranggapan bahawa dia tidak jelas tentang urusan perniagaan tersebut," katanya lagi.

    ZoOM : Macam dah nampak apa yang berlaku, tapi apa kata anda ?



    Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

    Hollywood Celebrity : Ashlee Simpson and Pete Wentz Divorce

    Posted: 09 Dec 2011 07:13 AM PST

    Pasangan romantik suatu ketika dulu di Hollywood kini hanya tinggal kenangan, artis yang berkahwin pada 2007 ini akhirnya menamatkan hubungan mereka tahun ini (2011). Setelah 4 tahun mendirikan rumahtangga yang terbina atas dasar cinta, berkecai dek kerana masing-masing berkemungkinan sudah mempunyai pengganti masing.

    Daripada akhbar di Hollywood dan serata dunia turut bercerita mengenai pasangan yang telah berpisah ini, dikhabarkan Ashlee telah menjalinkan hubungan dengan Vincent Piazza dan bekas suami beliau pula melaram dengan model Meagan Camper.



    Nak buat macam mana dah budaya diseberang sana, namun semua itu hanya gossip panas di Hollywood. Jika anda mengikuti kisah bekas ahli sukan Negara tersebut, sudah pasti anda akan memikirkan kisah ini dengan gossip panas tersebut, walaupun tidak serupa tetapi seiras. Cuma semua pihak masih cuba berdolak dalik mengenai kisah mereka.

    Apa-apa pun semoga pasangan tersebut dapat menyelesaikan masalah tersebut dengan cara harmoni demi menyelamatkan hubungan perkahwinan yang sudah sekian lama bertaut.

    Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

    Penyanyi ND Lala Kena Samun Di Jalan Genting Klang

    Posted: 08 Dec 2011 08:18 PM PST

    Sampai bilalah kes samun dan rompak akan berakhir, terbaru mangsa kekejaman orang yang hanya mementingkan diri dan ingin mendapatkan duit dengan cara senang menjadikan penyanyi dan ahli perniagaan ND Lala sebagai mangsa semalam.

    Kejadian berlaku ketika beliau berhenti seketika di tanda stesen minyak di Jalan Genting Klang, dianggarkan 10 orang mat rempit dengan rakus memecahkan cermin kereta beliau.

    Nasib baiklah tidak ada kecederaan yang  berlaku.
    Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS