Nuffnang

OHBULAN!

sumber :-

OHBULAN!


Hijabster : Heliza Helmi Hijab

Posted: 17 Jun 2012 11:29 PM PDT

Masih ada yang tidak mengenali siapakah individu yang bernama Heliza Helmi. Heliza merupakan seorang artis dari rancangan realiti tv terbitan astro iaitu dari rancangan Akedemi Fantasia musim ke lima. Lewat beberapa tahun ini beliau sudah pun mula kurang menyanyi di stesen televisyen. Heliza Helmi telah pun memulakan satu perniagaan tudung pada pertengahan tahun 2011.  Beliau telah pun menghasilkan satu jenama tudung keluaran beliau sendiri iaitu " Heliza Helmi Hijab ".

Tudung yang beliau hasilkan benar-benar menepati hukum menutup aurat dalam islam. Ia juga seakan-akan tudung yang dipakai oleh golongan wanita di negara arab. Anda sendiri boleh melihat dimana design tudung yang dihasilkan menutup kesemua bahagian yang sepatutnya dan ia juga kelihatan sangat cantik apabila digayakan. Heliza juga turut menunjukkan beberapa cara bagi menggayakan tudung rekaannya ini.

Bagi yang ini kelihatan cantik dan sopan dengan penggayaan tudung begini bolehlah melayari blog beliau dan dapatkan dari Heliza sendiri.

Kredit foto : Blog Heliza Helmi

Penampilan Selebriti “Hot Mama”

Posted: 17 Jun 2012 11:29 PM PDT

Pasti ramai yang ingin ketahui siapakah selebriti yang bergelar " Hot Mama " ini. Biasanya ciri-ciri seseorang yang bergelar hot mama ini boleh kita dapati dari penampilannya sendiri. Gaya mereka ini sentiasa kelihatan menarik dan cantik. Paling penting sekali pandang pasti ada yang menyangkakan mereka ini masih single. Selebriti yang bergelar hot mama kini antaranya ialah Sazzy Falak, Aishah Sinclar, Dephne Iking, Dynas Mokhtar, dan Nora Danish.

Lihat pada penampilan mereka ini, semuanya kelihatan ringkas namun menarik. Gaya yang kelihatan santai dan chic ini memperlihatkan seolah-olah mereka ini masih kekal remaja. Bukan cuma cantik pada ibunya namun anak-anak mereka juga digayakan dengan comel-comel. Tidak kira dalam apa situasi sekalipun mereka ini sentiasa menjaga penampilan diri dan anak-anak.

   

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Gila..Pengantin Lelaki Berhubungan Seks Dengan Waitress Saat Resepsi Pernikahannya

Posted: 17 Jun 2012 09:15 PM PDT


Seorang pengantin Austria berhubungan seks dengan seorang waitress saat resepsi pernikahannya.


Pengantin lelaki  berusia 27 tahun ini langsung di gugat cerai oleh pengantin wanita setelah lelaki ini berhubungan seks dengan waitress saat acara resepsi pernikahannya di Feldkirch, Austria.


Seperti dilansir dari situs Femalefirst, adapun ayah mertua si pengantin lelaki yang secara tak sengaja melihat perbuatan si pengantin yang lagi mabuk itu - dimana saat itu ayah mertua si lelaki itu lagi mencari si pengantin lelaki di dapur.


Isteri lelaki itu sendiri berharap untuk boleh cerai dengan cepat.


Pernikahan dihentikan tak lama setelah insiden itu ketika ayah mertua mempelai wanita menyuruh pulang semua tamu.

Inilah pelacur kesayangan Silvio Berlusconi yang telah mengembalikan staminanya

Posted: 17 Jun 2012 09:00 PM PDT

Siapa yang tidak kenal Silvio Berlusconi, Mr. berlusconi ini adalah pemilik kelab AC Milan dan sekaligus pernah menjawat sebagai Perdana Menteri Italia.

Lelaki ini terkenal amat sensasional dan kontroversi khususnya soal "hobby" nya 'bermain-main" dengan wanita peliharaannya. Semasa menjadi Perdana Menteri ia pernah diterpa kes skandal seks kerana ketahuan (maaf) pesta orgy dengan beberapa wanita cantik di villa mewahnya.

Ayah dari Barbara Berlusconi (salah satu anggota direksi AC Milan/kekasih Alexandre Pato) ini memang memiliki koleksi wanita cantik, muda, sexy yang jumlahnya sudah ga terhitung lagi

Koleksi-koleksi wanitanya mulai dari PSK(pelacur), politikus, model bogel, gadis belasan tahun dan lain-lain. Bahkan salah satu simpanannya yang merupakan PSK menjadi kesayangannya karena Berlusconi bilang "telah mengembalikan staminanya yang hilang akibat kanker prostat".



Inilah Patrizia D'Addoria, PSK yang jadi kesayangan Berlusconi kerana "mengembalikan stamina yang hilang akibat kanser prostat"


sumber

Cara tangkap lalat guna straw

Posted: 17 Jun 2012 08:45 PM PDT


Tahukah kamu bahawa di Rusia ada orang yang mampu menangkap lalat dengan menggunakan straw? Sulit? Tak juga. Jika melihat videonya kamu akan tahu bahawa caranya tak sesulit yang kita bayangkan.


Ahli politik tertangkap berhubungan seks di hutan

Posted: 17 Jun 2012 08:30 PM PDT

WINA - Seorang ahli politik Austria dijatuhkan denda sebesar 16 ribu poundsterling  setelah tertangkap sedang berhubungan seks. Aksi politikus itu terakam oleh kamera tersembunyi di hutan.

Ahli Politik yang tidak mahu disebut identitinya itu siap membayar denda bila foto-foto mesumnya dibumi hanguskan. Perdebatan pun sempat muncul antara asosiasi pemburu yang menempatkan kamera-kamera intai di hutan, dengan pakar hukum.

Menurut pakar hukum, hukum Austria melarang penggunaan kamera intai di wilayah hutan. Namun Asosiasi Pemburu Carinthia justru membela diri dan mengatakan, kamera-kamera itu ditempatkan sebagai alat untuk mengintai haiwan-haiwan liar di Hutan Carinthia.

"Saya tidak yakin berapa banyak kamera yang beroperasi di hutan Carinthia kerana kamera-kamera itu tidak terdaftar. Kami pun tidak pernah mendapat masalah yang terkait penempatan kamera itu," ujar salah seorang anggota asosiasi pemburu Freydis Burgstaller-Gredenegger, seperti dikutip Telegraph, Minggu (17/6/2012).

Sejauh ini, ahli politik sangat malu ketika aksi bercintanya tertangkap oleh kamera intai di hutan. Namun Asosiasi Pemburu Carinthia sepakat untuk merahasiakan insiden ini dan tidak mempublikasikan foto-foto mesum itu.(rhs)

Mantan Pemimpin Yakuza Jadi Tukang Tatto

Posted: 17 Jun 2012 08:15 PM PDT

TOKYO - Tatto dari anggota mafia asal Asia, Yakuza, terlihat berbeza dengan tatto umumnya dan memiliki bentuk yang menyerupai sebuah kimono. Hal itulah yang membuat seorang mantan pimpinan Yakuza beralih profesi menjadi tukang tatto.

Horiyoshi III sudah cukup lama berkecimpung di organisasi kriminal asal Jepun. Namun lelaki yang mahir membuat tatto itu mencoba untuk menghilangkan citra buruk dari tatto, yang selalu dikaitkan dengan jenayah.

"Tatto memiliki citra buruk di manapun, terutama di Jepun. Banyak warga yang menilai, tatto adalah suatu yang mencerminkan kriminalitas dan banyak warga Jepang yang takut dengan tatto," ujar Horiyoshi III, seperti dikutip Daily Mail, Minggu (17/6/2012).

Tantangan yang dihadapi Horiyoshi III terlihat cukup sulit, namun baginya, kulit tetap menjadi sebuah kanvas untuk melukiskan mitos-mitos dan legenda Jepun. Seniman itu terinspirasi dengan Hokusai, seorang seniman yang pernah menggambar tsunami dan Gunung Fuji. 

Murid Horiyoshi pun mengatakan, ada keunikan dan perbezaan yang cukup mencolok antara tatto Barat dan Asia. Di Barat, tatto umumnya dikaitkan dengan hasrat atau sikap dari individu pemilik tatto. Namun di Jepun, individu tidaklah penting. 

Bagi warga Jepun, tatto digunakan sebagai identiti kelompok. Sebuah kelompok atau organisasi pun, memiliki satu orang pen-tatto, seperti halnya yang dilakukan Horiyoshi III.

Hingga saat ini, banyak warga Jepun yang bertatto dilarang untuk memasuki sejumlah pusat rekreasi di Jepun dan pusat kesihatan, seperti halnya pemandian air panas dan lainnya. Mereka yang bertatto juga sulit untuk mendapat pekerjaan.(rhs)

Kakak ni pakai terlampau hot,adik pening kepala

Posted: 17 Jun 2012 08:00 PM PDT


sumber : stomp.com.sg

Majlis perkahwinan unik

Posted: 17 Jun 2012 07:45 PM PDT



WATTSBURG, Amerika Syarikat - Satu pasangan pengantin, Beth Meabon dan Drew Robinson menaiki sebuah traktor gergasi di sini kelmarin.
Meabon, 20, dan Robinson, 22, memandu traktor itu selepas mereka melafazkan ikrar perkahwinan semasa berdiri di atas bahagian tempat membawa muatan trak pikap di belakang rumah Meabon.
Lebih 150 orang menghadiri majlis perkahwinan pasangan penternak itu. - Agensi
sumber : kosmo online

2 beradik ditemui mati

Posted: 17 Jun 2012 07:30 PM PDT


BANGKOK: Seorang pekerja menemui dua beradik warga Kanada mati dalam bilik hotel mereka di pulau peranginan popular di selatan negara ini, kata polis semalam.
Dua pelancong itu dipercayai tidak dibunuh dan barang mereka juga tidak dicuri.

Polis masih menyiasat punca kematian Noemi Belanger, 25, dan adiknya, Audrey, 20, di mana mayat mereka ditemui Jumaat lalu di Hotel Phi Phi Palm di Pulau Phi Phi, kata pegawai polis, Leftenan Kolonel Jongrak Pimthong. "Polis mendapati mereka sudah mati 24 jam yang lalu dan menemui banyak kesan muntah dalam bilik hotel mereka," katanya. Kesan muntah dan darah di wajah mangsa mungkin adalah tanda tindak balas toksik. Pimthong berkata, bedah siasat yang dijalankan akan memberi maklumat lanjut mengenai punca kematian mereka. Menurutnya, tiada tanda menunjukkan mangsa dibunuh berikutan pintu dikunci dari dalam dan barangan dua wanita itu masih ada.


Dia berkata, pegawai penyiasat dari Krabi dalam perjalanan ke Phi Phi untuk menyiasat lokasi kejadian bagi mengumpulkan bukti. Sementara itu, jurucakap Jabatan Hal Ehwal Luar Kanada, John Babcock mengesahkan dua rakyatnya mati di Thailand, tetapi tidak memberi ulasan lanjut mengenainya.

Menurutnya, pegawai konsulat Kanada di Bangkok akan memberi maklumat kepada keluarga mangsa dan berhubung dengan pihak berkuasa tempatan negara itu. - Bangkok Post



sumber : myMetro

Facebook bayar saman RM32j

Posted: 17 Jun 2012 07:15 PM PDT


SAN FRANCISCO: Facebook bersetuju untuk membayar AS$10 juta (RM31.6 juta) kepada badan kebajikan bagi menyelesaikan kes saman mahkamah yang menuduh laman itu melanggar hak pengguna dengan mengawal penggunaan nama, foto dan kegemaran pengguna, menurut mahkamah, semalam.
Kes itu yang difailkan lima ahlinya, menuduh laman rangkaian sosial berkenaan melanggar undang-undang California dengan menguar-uarkan "kegemaran" pengguna terhadap sesetengah pengiklan di bahagian "Cerita Tajaan" tanpa membayar mereka atau memberi mereka peluang untuk melibatkan diri, kata kenyataan mahkamah. "Cerita Tajaan" adalah iklan yang muncul dalam halaman ahli Facebook dan umumnya mengandungi nama rakan lain, foto biodata dan penyataan sama ada mereka sukakan pengiklan itu. Penyelesaian itu dicapai bulan lalu, tetapi diumumkan kepada khalayak ramai semalam. Facebook enggan memberi sebarang ulasan mengenainya. - Reuters


sumber : myMetro

Berbogel untuk selamat berbasikal

Posted: 17 Jun 2012 07:00 PM PDT


MEXICO CITY: Berpuluh-puluh orang berbogel dan mengayuh basikal di bandar Puebla, selatan Mexico, semalam untuk membantah risiko yang terpaksa mereka hadapi di jalan raya.
Dengan tulisan "sekarang kamu nampak saya?" dicat pada badan mereka, peserta protes itu juga berharap dapat menggalakkan aktiviti berbasikal sebagai sumber riadah serta memulihara alam sekitar.

Seorang daripada mereka, Artuto Rivera, berkata pengguna basikal berharap dapat mengubah keadaan melalui aktiviti berkenaan.


Mereka berkumpul di satu daripada jalan paling sibuk di Puebla untuk menarik perhatian orang ramai.

Walaupun sesetengah penunjuk perasaan wanita mengenakan pakaian mandi, kebanyakan lelaki memilih berbogel sepenuhnya ketika mengayuh basikal dalam hujan di tengah Puebla.


Protes itu didorong kematian dua pengayuh basikal baru-baru ini. - Reuters



sumber : myMetro

Pemuda bergelut usir penyamun pukul ibu

Posted: 17 Jun 2012 06:45 PM PDT


KUALA LUMPUR: Tindakan berani seorang lelaki berusia 20-an bergelut dengan dua perompak ketika mempertahankan ibunya membuahkan hasil apabila usahanya itu berjaya mengusir suspek yang cuba memecah masuk kediaman mereka, kelmarin.
Dalam kejadian kira-kira jam 12 tengah malam di sebuah rumah di Kepong itu, mangsa bagaimanapun cedera di tangan kiri akibat ditetak seorang daripada suspek yang bersenjatakan parang.

Menurut sumber, semuanya bermula apabila ibu mangsa berusia 40-an hendak menutup pintu jeriji di rumahnya yang tiba-tiba didatangi dua lelaki bersenjatakan parang dan pisau.


"Dua suspek cuba memasuki kediaman mangsa, namun dihalang wanita berkenaan," katanya.

Sumber berkata, berang dengan tindakan wanita berkenaan, seorang daripada suspek memukul ibu mangsa.


"Anak mangsa yang berada di dalam bilik ketika kejadian bergegas keluar selepas mendengar jeritan ibunya sebelum berlaku pergelutan.




"Difahamkan, kumpulan itu panik selepas melihat jiran mangsa datang ke rumah dipercayai terdengar jeritan kuat dua beranak itu," katanya.

Katanya, dua suspek melarikan diri menggunakan sebuah kereta Proton Saga yang diletakkan berhampiran kawasan berkenaan.


Mangsa bergegas membuat laporan di Balai Polis Kepong, di sini.

Mangsa yang cedera di tangan kirinya bagaimanapun hanya dirawat sebagai pesakit luar di sebuah hospital berhampiran kawasan berkenaan.


Sementara itu, Ketua Polis Daerah Sentul, Asisten Komisioner Zakaria Pagan ketika dihubungi berkata, siasatan lanjut sedang dilakukan.



sumber : myMetro

Serangan gila talak

Posted: 17 Jun 2012 06:30 PM PDT


KUCHING: Seorang lelaki yang menceraikan isterinya beberapa bulan lalu menyerang wanita itu yang dikatakan sudah mempunyai 'buah hati' baru dalam kejadian di rumah mangsa di Batu 18, Jalan Kuching-Serian, malam kelmarin.
Mangsa dalam lingkungan 30-an berada di rumah sewanya sebelum bekas suami yang berang, muncul tiba-tiba bersama tujuh rakannya, kira-kira jam 11 malam. 
Menurut sumber, mangsa mulanya cuba menghalang lelaki terbabit menceroboh masuk, namun dia bertindak ganas dengan memecah jeriji besi di depan rumah.

Lelaki terbabit yang dikatakan naik angin selepas menyedari bekas isteri sudah mempunyai teman baru, merosakkan beberapa peralatan dalam rumah selain memecahkan tingkap.




"Bukan itu saja, suspek dengan rakannya turut merosakkan kipas angin dan pintu bilik. Mangsa yang bimbang dengan keselamatan diri tidak mampu berbuat apa-apa, malah turut dipukul bekas suaminya sehingga luka di badan dan lengan," katanya.


sumber : myMetro

Selebriti terlantar akibat santau

Posted: 17 Jun 2012 06:15 PM PDT


KUALA LUMPUR: "Saya menderita dua bulan hingga terlantar di atas katil sampai mata bernanah dan mengeluarkan darah. Kemudian satu benjol sebesar telur ayam timbul di pipi kanan," kata bekas peserta Mentor musim ketiga, Suriana Ab Wahab atau Keena ketika menceritakan pengalaman hitamnya dipercayai disantau tiga kali sepanjang tiga tahun bergelar artis.
Penyanyi berusia 25 tahun itu menyatakan pertama kali dia terkena buatan orang dua minggu selepas program realiti TV itu berakhir menyebabkan berat badannya turun secara mendadak dan hilang selera makan.


Keadaan kesihatan dirinya bertambah teruk selepas mengalami muntah-muntah, termasuk muntah jarum berkarat hingga terlantar di atas katil selama dua bulan.
Enam bulan selepas itu, dia sekali lagi terkena santau yang turut mempunyai tanda perubahan diri seperti demam dan datang bulan berpanjangan.




"Pernah masa itu ketika saya memandu kereta, fikiran melayang dan hampir terbabit dengan kemalangan. Selepas berubat dengan pakar perubatan Islam, saya sihat semula.
"Namun, saya tidak sangka ia kembali berulang dua bulan lalu, tetapi kali ini saya tanpa sedar bercakap dalam bahasa Jawa. Ketika itu, badan saya begitu lemah dan sering keletihan.


sumber : myMetro

'Cari kaki saya'

Posted: 17 Jun 2012 06:00 PM PDT


ALOR GAJAH: "Tolong carikan kaki saya, encik," raung penunggang motosikal, P Ravindran, 51, kepada anggota Jabatan Pertahanan Awam Malaysia (JPAM) supaya mencari kaki kanannya yang terputus akibat bertembung sebuah kereta dinaiki tiga beranak di Jalan Lesung Batu-Machap Umbo, dekat sini, kelmarin.
Difahamkan, dalam kejadian jam 7.30 malam itu, mangsa menunggang motosikal Honda EX5 menghala bandar hilang kawalan lalu bertembung Proton Persona.
Perlanggaran itu bukan saja menyebabkan mangsa yang berasal dari Karak, Pahang, putus kaki kanan, malah pahanya turut hancur selain patah kaki kiri.
Dia turut tercampak kira-kira 10 meter.




Anggota JPAM Alor Gajah, Mohd Jumat Rahim, 24, berkata, dia dan dua rakan setugas melalui jalan berkenaan ketika ke Hutan Perca. 
"Sejurus tiba di tempat kejadian, kami terkejut melihat seorang lelaki terbaring atas jalan dalam keadaan berlumuran darah sambil meraung meminta tolong.


sumber : myMetro

Jom kita intip awek pakai tuala

Posted: 17 Jun 2012 05:45 PM PDT


siapakah gerangan awek ini yang cuba mengoda jejaka ini?







kelihatan dia cuba menjatuhkan tualanya...


mari kita siapah gadis ini...


v



v



v




v




v



oooo..rupanya ko ye jang buat suspen je....


Sekolah brutal..boleh buat apa saja dalam kelas termasuk beromen

Posted: 17 Jun 2012 05:30 PM PDT














memang brutal murid sekolah ni..pening kepala cikgu-cikgu nak handle mereka yang
berperangai macamni...

Gaun Melorot, Payudara Katy Perry Hampir Terlihat

Posted: 17 Jun 2012 05:15 PM PDT

LOS ANGELES- Katy Perry memang tak pernah malu mempamerkan belahan dada di setiap penampilannya. Tak hairan, penyanyi "Firework" ini mendapat penghargaan pemilik payudara terindah versi beberapa majalah. 

Namun, ketika menghadiri sebuah penghargaan muzik, Katy hampir mengalami insiden memalukan. Saat berpose di karpet merah, tali gaunnnya jatuh sehingga melorot ke bawah. 

 Katy saat itu tidak menggunakan bra. Entah memang tidak sadar gaunnya melorot atau memang untuk menghindari rasa malu, Katy tetap terus tersenyum ke arah kamera sambil menekuk tangan agar tali gaun tak terlalu jatuh. 

Beruntung, tali gaun Katy itu tak sampai benar-benar jatuh terlalu jauh. Jika sampai jatuh, payudara mantan isteri Russell Brand itupun bisa terlihat ke seluruh dunia. Demikian dikutip dari Daily Mail, Jumaat (20/4/2012).

Wanita tangkap suami adakan hubungan seks di sebuah taman

Posted: 17 Jun 2012 05:00 PM PDT

Alangkah hairan wanita ini, melihat kereta milik suaminya parking di sebuah taman hiburan, padahal pada waktu ini suaminya mesti ada di pejabat. Wanita ini merasa curiga dan terus menghampiri kereta suaminya tadi.


Wanita tadi memanggil nama suaminya tapi tak ada jawaban, akhirnya dengan segera didekatinya kereta tersebut lalu dia membuka pintu kereta yang ternyata tidak terkunci. Wanita tadi terperanjat kerana setelah membuka pintu itu dia terlihat suaminya dan seorang wanita lain sedang melakukan hubungan seks tanpa memakai pakaian.Berlakulah pertengkaran diantara mereka.

 Inilah kisah yang terjadi di sebuah taman di China. Berita dan foto-foto ini menjadi perbincangan hangat di semua forum internet di China pada minggu yang lepas.

sumber : ruang hati.com

Adik ni pelik kenapa kakak tu berpakaian begini

Posted: 17 Jun 2012 04:45 PM PDT

Agaknya adik ni tak pernah tengok orang berpakaian sebegini pelik...

Gambar-gambar panas ketika Fashion show

Posted: 17 Jun 2012 04:30 PM PDT



Ibu kanak-kanak bersisik takut nak mengandung lagi

Posted: 17 Jun 2012 04:15 PM PDT

TRIBUNNEWS.COM, MAKASSAR – Ibu kanak-kanak bersisik di Makassar iaitu Rohana trauma melahirkan. Ia tak mahu melahirkan, kerana khuatir seperti anaknya, Jasriana.

"Saya tak mahu lagi melahirkan. Takut  kalau begini lagi nanti anakku. Saya tidak tahu bila dia ini boleh sembuh," ujar Rohana (31) kepada Tribun,

Rohana mengaku tertekan akibat kelainan yang dialami anak . Hampir seluruh tabungan dan barang berharga telah dijual demi buah hatinya.

Minggu (13/3/2011) rumah Rohana dikunjungi orang ramai. Ini kerana sejumlah wartawan media cetak dan media elektronik datang untuk meliput kelainan yang dialami kanak-kanak  akrab yang dipanggil Acce itu. W

Acce pun tampak riang setelah dirinya difoto dan diminta menyanyikan sejumlah lagu. Namun dirinya belum mengerti alasan difoto dan wartawan datang ke rumahnya.

Kelainan yang dialami Acce ini disebut lamellar ichthyosis. Kulitnya mengelupas, bentuknya seperti sisik ikan. Tak hanya itu kelopak mataanak  ini juga mengalami kelainan.

Matanya sulit berkedip. Kulit kepalanya juga mengelupas, rambutnya tipis, dan daun telinganya hampir tidak ada. Matanya pun tidak bisa terkena air kerana akan merasa kesakitan.

"Biasanya kalau tidak ada lihat-dia akan menggaru kulitnya. Baru berhenti kalau berdarah. Saya lihat kalau kulitnya yang terkelupas itu dibuka, ada lagi. Tidak berhenti bersisik," keluhnya dan diiyakan suaminya, Sahril (32).

Berbagai jenis obat diberikan Jasriana namun tak ada perubahan apapun pada kelainannya itu. Doktor spesialis kulit dan kelamin, dr A Sastri Zainuddin kepada Tribun mengatakan bahawa yang dialami Acce ini bukanlah suatu penyakit melainkan kelainan genetik sehingga tidak boleh disembuhkan, hanya boleh dilakukan operasi untuk membuka kupasan kulit.

Untuk operasi kulit, kedua orangtua Acce tidak memiliki biaya. Mereka hanya bisa berharap ada dermawan yang mahu menolong anaknya ini.

Aksi menarik penjual tembikai

Posted: 17 Jun 2012 04:00 PM PDT

Untuk menarik para pembeli, para penjual tembikai di Ramallah,Palestin melakukan aksi yang menarik dengan meletakkan buah tembikai di atas kepala.




Gila..Joget Bumbum Bali,joget yang menunjukkan alat kelamin pada penonton

Posted: 17 Jun 2012 11:00 AM PDT


Joget Bumbum Bali memang ketika ini menjadi target buruan para netter. Goyang Panas Joget Bumbung ini sebenarnya adalah sebuah tarian pergaulan adat bali yg banyak dipertunjukkan untuk memperingati Hari Ulangtahun RI. Sebenarnya tarian ini tidaklah terlalu seronok, namun ada salah satu group penari di daerah buleleng yang membuat pertunjukkan itu dan menguploadnya di Youtube.

Mereka melenggok erotis dengan menggunakan pakaian adat bali, mengangkat kainnya dan mempertontonkan alat kelaminnya pada penonton sambil meliuk-liukkan tubuhnya menentang syahwat, seperti pada filem porno. Parahnya lagi, mereka mengajak penonton menari bersama sambil si penonton berbaring dan si pnari menindihnya dan bergoyang diatasnya.

bk-tak sanggup nak letak videonya kat sini.

Tak tahan kena raba,perempuan ini kecilkan payudaranya

Posted: 17 Jun 2012 10:30 AM PDT

Gemma Westmoreland sebelum operasi payudara.

TRIBUNNEWS.COM - Seorang perempuan terpaksa mengecilkan payudaranya hingga 14 cup kerana tak tahan pandangan nakal lelaki setiap kali ia hangout dengan teman-temannya.

Perempuan bernama Gemma Westmoreland (26) dari Royston, Barnsley, Inggris, mengecilkan payudaranya dari ukuran 36J menjadi 36C setelah ia tahu jika ia sering menjadi korban pelecehan seksual saat keluar malam dengan temannya.

Westmoreland sering menangis kerana sering mendapat pelecehan dari lelaki yang berusaha merabanya. Setelah operasi, Gemma Westmoreland kehilangan beberapa kilogram payudaranya dan membuatnya kini memiliki dada ukuran C.

Sebelum operasi, Gemma Westmoreland sering menggunakan dua bra untuk mendukung payudaranya kerana ia sering menderita sakit punggung dan ia sudah diberitahu jika masalah ini bakal bertambah jika ia sudah tua.

"Mungkin gadis-gadis akan menyukai payudara besar namun bagi saya ini mimpi buruk. Saya tidak hanya mendapatkan sesuatu yang saya tidak inginkan dari lelaki tapi juga dari perempuan," katanya.

"Ketika saya keluar malam di Barnsley semua orang sepertinya ingin meraba payudara saya. Ini juga terjadi saat saya ke kota lain," katanya.

Kini, ia merasa senang setelah menjalani operasi yang berlangsung selama tiga jam di RS Hallamshire Hospital,Sheffield.

"Saya boleh kemana-mana dengan rasa percaya diri tanpa khuaatir orang-orang menatap atau ingin meraba saya," jelasnya.

Sumber: Daily Mail

Minah rempit sebenar

Posted: 17 Jun 2012 10:15 AM PDT

Melihat aksinya dalam gambar nie agaknya terasa 
tercabar mat-mat rempit diluar sana...
agak-agak ada yang berani tak...

bukan gaya superman tapi gaya jerung balik pasar


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS