Nuffnang

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

sumber :-

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Dermalogica Lancar FITE Bantu Wanita

Posted: 24 Jan 2011 10:25 PM PST

Tepat jam 11 pagi tadi, Budiey antara media yang menyaksikan Dermalogica, produk penjagaan kulit profesional pilihan nombor satu telah memperkenalkan 5 produk yang digelar HERO di atas inisiatif globalnya yang menawarkan pinjaman mikro kepada 25,000 orang wanita seluruh dunia.

Tahniah Dermalogica dan bertuahnya wanita yang bergelar usahawan sebab dapat dana daripada produk ini.

Program ini dikenali sebagai Fite (singkatan dari Financial Independence Through Entrepreneurship) Dermalogica memulakan program ini dengan tujuan memperkasakan usahawan wanita di negara sedang membangun menerusi pinjaman kecil bagi membantu mereka memulakan atau mengembangkan perniagaan.

Dermalogica Fite

Semasa sidang media itu, Pengurus Kanan Pemasaran Dermalogica Malaysia, Chong Tzin Nui, memberitahu media bahawa 5 hero dipilih sebagai produk Dermalogica yang terlaris di peringkat antarabangsa dan diiktiraf kerana keberkesanan dan kesesuaiannya untuk pelbagai jenis kulit.

Dermalogica Fite

Hero fite ini adalah produk inovatif jenama yang mementingkan kesihatan kulit. Produk ini dirumuskan sesuai untuk semua jenis kulit.

Lebih menarik lagi, produk ini merupakan 5 produk Dermalogica yang terlaris di dunia dan mewakili 50% daripada jualan di Malaysia.

Dermalogica Fite

Ini dia barisan 5 hero itu ialah:

  1. Dermalogica Daily Microfoliant
  2. Dermalogica PreCleanse
  3. Dermalogica Skin Hydrating Booster
  4. Dermalogica Total Eye Care
  5. Dermalogica Intensive Eye Repair

Produk ini boleh dibeli dalam pembungkusan pakej bertema fite yang khas mulai 25 Januari 2011. Fite mula dilancarkan pada 6 Januari 2011 di Amerika Syarikat dan dijangka akan dijual di lebih 50 pasaran antarabangsa pada Januari 2011.

Dermalogica Fite

Ahli terapi kulit dan pengasas Dermalogica, Jane Wurwand, pernah gagal mendapatkan pinjaman sebanyak $10,000 untuk memulakan perniagaan Dermalogica pada 1986. Menurutnya, sejak memulakan jenamanya, Dermalogica telah membantu 25,000 orang wanita dalam pendidikan, perkembangan profesional dan kejayaan kewangan dalam industri penjagaan kulit untuk menjadikan mereka pemilik perniagaan yang menawarkan perkhidmatan penjagaan kulit profesional.

Perniagaan mereka seterusnya menggaji 75,000 orang lagi ahli terapi kulit profesional di seluruh dunia dan dianggarkan 98% daripada mereka terdiri daripada kaum wanita. Pelanggan mereka, iaitu anggaran 92% juga merupakan wanita.

Dermalogica Fite

Salah satu sebab Dermalogica teruja dengan program ini ialah kerana Fite adalah seiring dengan kepercayaan jenama dan model perniagaannya, dan kini Dermalogica meluaskan konsep tersebut melangkau industri dengan membantu wanita seluruh dunia.

"Apabila pelanggan kami membeli mana-mana hero fite, Dermalogica akan menyumbangkann USD1 melalui pinjaman mikro yang akan diagihkan kepada penerima khas yang layak. Ini dapat membantu dan memberi peluang kepada pelanggan untuk memainkan peranan aktif dalam memberikan pinjaman kecil kepada usahawan.. Sungguh mudah untuk menyumbang, kerana ia boleh dilakukan walaupun hanya duduk di rumah.

Cara untuk menyokong kempen ini:

  1. Membeli mana-mana produk bertemakan fite.
  2. Layari web www.joinfite.org dan pilih REDEEM CODE.
  3. Masukkan kod fite yang terdapat di salam sarung produk.
  4. Kemudian, pilih wilayah yang ingin anda sumbangkan dan jenis perniagaan yang anda sokong.
  5. Apabila selesai, Dermalogica akan memberikan USD1 kepada pinjaman micro untuk wanita yang menepati pilihan anda.

Dermalogica bekerjasama dengan peneraju pembiayaan micro bukan berasaskan keuntungan www.kiva.org dalam membantu menguruskan pinjaman melalui www.joinfite.org

Hero fite Dermalogica boleh didapati di semua Dermalogica Consultation Pod, outlet AsterSpring dan pengedar sah Dermalogica di seluruh negara.

Dermalogica Fite

Dermalogica Fite

Dermalogica Fite

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • FINAS Terus Bantu Penggiat Filem
  • Open Day AsterSpring Khusus Untuk Pembaca Sensasi Selebriti
  • Siapa Artis Wanita Bantu Bawa Pulang Jenazah Nenek Mariam?
  • Gossip Pengurus Artis Tuduh Wartawan Tak Nak Bantu
  • Mila Jirin Bakal Lancar Album Terbaru & Showcase
  • Astro Oasis Lancar Program Realiti Segunung Harapan
  • Hafiz AF7 Akan Lancar Album Sulung Masih Jelas
  • Mila Lancar Produk Kecantikan LUVMILA
  • AGE Smart™ Revolusi Teknologi Anti-Penuaan dari Dermalogica®
  • Prudential BSN Takaful Berhad PruBSN Taja Segunung Harapan
  • Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

    AVRIL LAVIGNE LIVE IN HONG KONG CONTEST

    Posted: 24 Jan 2011 09:11 PM PST

    Two years in the making, singer-songwriter Avril Lavigne's fourth studio album, 'Goodbye Lullaby', will be released by Sony Music on March 8, 2011. Her first single, 'What The Hell' debuted on New Year's Eve during "Dick Clark's Rockin' New Year's Eve" and reached the #2 spot on iTunes US in just 2 weeks! The single was co-written by Avril Lavigne with songwriter/producer Max Martin (responsible for writing hit songs for Britney Spears, P!nk, Katy Perry, etc) and Shellback.

    On the new album, Lavigne worked with longtime collaborators Deryck Whibley, Evan Taubenfeld and Butch Walker, as well as Max Martin. Lavigne continues to share her personal experiences through her writing and music, and 'Goodbye Lullaby' is a further evolution of this, propelled by a more raw and organic sound.

    Album Cover

    WIN A CHANCE TO CATCH AVRIL LAVIGNE LIVE IN HONG KONG!

    In anticipation to the release of Avril Lavigne's 4th studio album, 'Goodbye Lullaby' on the 8th of March 2011, Sony Music will be sending ONE (1) lucky fan and a friend on an all-expense paid trip to catch the pop princess LIVE in Hong Kong!

    To participate in this contest, all you have to do is head over to this website: www.avrillavigne.com and complete the 3 simple steps listed there and you could be on your way to Hong Kong!

    Just remember that you need to sign up as a member on Avril's official website, download 'What The Hell' as your Ringback Tone and complete the slogan or post your video link in the comments section of the website page above. Don't miss this golden opportunity to catch the pop princess rock it all out in Hong Kong!

    We are also giving away the Deluxe Edition of Avril's upcoming album 'Goodbye Lullaby' to ten (10) lucky consolation prize winners too!

    For more details on the contest, head over to www.avrillavigne.com/my or www.facebook.com/sonymusicmy. Contest ends on February 5th, 2011.

    Click on the following buttons to share this article with your friends:

    Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Avril Lavigne Cleared From Copyright Suit
  • Hotlink Presents Avril Lavigne Concert Live In Kuala Lumpur
  • In Memory of the Hong Kong Superstars Leslie Cheung & Anita Mui
  • HOTLINK CUSTOMERS MEET AND GREET TAIWANESE POP DIVA A MEI
  • S.H.E Concert Live Technology-Themed in Malaysia
  • Gambar Liyana Jasmay Jadi Pari-Pari
  • Orianthi Live in Kuala Lumpur
  • News Edison Chan Scandal Hong Kong Star Cecilia Cheung Nude
  • The Journey of Love Gillian Chung
  • Concert A Mei @ Bukit Jalil National Outdoor Stadium, Kuala Lumpur
  • Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS

    Sensasi

    sumber :-

    Sensasi


    Jejai sahkan putus cinta dengan Fasha Sandha

    Posted: 24 Jan 2011 11:12 PM PST

    Kisah Cinta penuh kontroversi Jejai dan Fasha Sandha berakhir setelah Jejai sendiri mengesahkan perpisahan mereka.

    Tak tahulah nak kata salah siapa.tapi kita pun boleh nampak dalam situasi percintaan Fasha dan Jejai nie ,Fasha pastinya banyak makan hati apabila keluarga Jejai sendiri seolah-olah memulaukannya dan dengan sengaja menunjukkan kemesraan dengan bekas menantu mereka.Hati perempuan mana yang kebal dan tak terguris kalau hubungan mcm tue kan.

    Hidup mereka dibayangi Nora Danish walaupun menurut Jejai Nora bukan org ketiga dalam hubungan mereka.Jadi adakah org tua Jejai org ketiga?

    Nak salahkan Org tua Jejai pun x boleh sebab maklumlah,mereka sangat sayangkan cucu mereka Rayqal dan sayangkan Nora Danish.

    Sebelum nie,bukan main lagi pelbagai cerita yang disajikan kononnya Jejai sangat tergilakan Fasha,sampai dah kene reject byk kali pun masih terkejar2.Ibu bapa Jejai dan Ibu Fasha tak restu tapi Jejai tetap nak dgn Fasha,tp bila dah sah bercinta boleh putus pulak.

    Apa pun ada sumber yang mengatakan bahawa perpisahan mereka ini hanyalah sementara untuk memulihkan ketegangan dalam hubungan mereka.

    Bagi sensasi senang je,kalau ada jodoh adalah tue,kalau takda buat mcm mana pun tetap takda jodoh,jadi percaya lah pada Qada dan Qadar tuhan,

    Jejai walaupun tak hensem tetap rasanya tak susah nak dapat awek baru,mesti ramai awek yg suka .huhu..tapi kena la rasa berkongsi kasih mertua dengan Nora Danish.hehe


    "Dia (Nora Danish) tidak pernah masuk campur urusan peribadi saya. Apa yang berlaku antara saya dan Fasha sehingga menyebabkan kami berpisah tiada kena mengena dengan orang lain," katanya menerusi e-mel yang dihantar kepada wartawan Harian Metro, semalam.

    Kenyataan Jejai itu sekali gus menamatkan teka-teki yang sebelum ini dicetuskan Fasha atau nama sebenarnya Nur Fasha Sandha Hassan, 27, apabila berkata hanya dia dan Jejai yang tahu mengenai status terkini perhubungan cinta mereka.

    Kiriman e-mel Jejai itu juga secara tidak langsung membersihkan nama Nora atau nama sebenarnya Nora Danish Mohd Hanif, 29, yang sebelum ini didakwa menggunakan keluarga bekas mentuanya untuk memutuskan hubungan Jejai dan Fasha.

    Jejai berkata, dia terpaksa membuat kenyataan dan penjelasan mengenai status perhubungannya dengan Fasha berikutan terlalu banyak fakta tidak betul mengenai mereka diperkatakan media dan di Internet, biarpun dalam bentuk gosip.

    "Walaupun dalam penulisan (gosip di akhbar) tidak menamakan artis berkenaan, tapi sesiapa yang membaca pasti akan mengetahui siapa artis yang dimaksudkan. Sebenarnya ia tidak pernah berlaku seperti ditulis.

    "Dakwaan dia (Nora Danish) menggunakan keluarga saya untuk memisahkan (saya dan Fasha) tidak pernah berlaku. Apa yang berlaku dalam keluarga saya, saya tahu semuanya," kata Jejai menerusi e-melnya.

    Jejai turut menegaskan dakwaan mengatakan Nora gila talak amat keterlaluan.

    "Saya pasti dia (Nora Danish) tidak pernah gila talak. Dia sedang mengenali seseorang, malahan saya mengenali lelaki itu. Dia seorang yang baik dan dihormati. Fasha juga tidak pernah mengugut saya. Itu adalah pasti. Dia bukan seorang yang berkelakuan begitu," katanya.

    Jejai turut menegaskan kenyataan diberikan mengenai isu perhubungan cintanya itu yang terakhir dan berharap ia tidak lagi diperkatakan atau ada pihak cuba menjadikan ia sebagai satu isu.

    10 Bukti Kambing adalah binatang yang sungguh Awesome

    Posted: 24 Jan 2011 11:00 PM PST

    emo-goat

    10. A goat can rock an emo haircut and be cool. So what, goats can listen to emo rock and have cool profile pictures on myspace, can't they?


    goat-eye

    9. The goat's eye – the biggest eye of them all. The slits give the goats 340 degrees of vision without moving. People have 210 degree at most


    goat-resting

    8. Strange nap time. Nope, the goat has not passed away, it's just pretending. This is how the goat takes afternoon naps, and it's probably even having nice dreams while others are worried for its condition.


    no-goats-allowed

    7. The goat is breaking the rules. It doesn't care whether the gate is open or not, it enters wherever it wants.


    goat-on-bike

    6. Goats love bikes! Why should the goat bother walking when it can choose the easy way and rather ride a bike with a friend?


    goat-tree

    5. Goats on a tree. Isn't that something you see every day? It's pretty cool that they can chill wherever they want with their other goat friends. They probably have a great view from up there.



    goat-egypt

    4. Egyptians loved goats. They attribute the strongest copulation drive to these animals and consider the member, which all living thing owe their existence , to be worry of veneration . Not everyone can be on hieroglyphics inside Pyramids


    goat-george-clooney

    3. Movie star. The goat is a talented actor as well. Not everyone can be in the same big Hollywood movie with George Clooney.


    goat-looking

    2. Peeking is OK. Nobody minds when a goat is peeking under a girl's skirt and it just never gets in trouble.


    goat-on-top

    1. Goat can climb on cliffs that are steeper than you ever can imagine. Only the goat itself knows how it got up there, and just being on the top of a cliff like that must be pretty awesome.

    Funny Video: Maniac Nun Prank

    Posted: 24 Jan 2011 03:09 PM PST


    huhuuhu

    Nun adalah seorang yang alim bagi org kristian,sama seperti paderi,Nun tidak boleh berkahwin.

    Sebenarnye banyak filem dan cerita Mat Salleh yang suka buat jokes dengan benda nie,,tp kelakar la jugak..layan~

    Kenali nama sebenar artis Malaysia

    Posted: 24 Jan 2011 02:34 PM PST

    Nama-nama artis yang anda kenali,tetapi anda tak kenal nama sebenar mereka kan..

    Sebenarnyer ada artis yang pakai nama glamour yang hampir sama dengan nama sebenar,tp ada juga yang nama glamour artis yang langsung tak sama...

    Jom tengok nama sebanar artis :

    SYAFINAZ SELAMAT —> SAODAH SELAMAT
    Aida Rahim —> Khalidah Adibah Ahmad
    Awie —-> Ahmad Azhar Othman
    Amy ——> Suhaimi Abdul Rahman
    Amelina —-> Norazlina Amir
    Abot ——-> Norimah Muhammad
    Ajai —> Mohd Faizal Maas
    Alfira —-> Zarinah Ahmad
    Ameng ——-> Wan Aminuddin
    Adilla Idris ——> Fadzilah Rahman Idris
    Anna ——–> Zanariah Ishak
    Accapan ——–> Samynathan
    Ah Chong ——–> Mohd Fauzi Manat
    aishah ——–> wan aishah wan arifin
    Arash Mohamad ——-> Azman Shah Ramlee
    A Galak ——-> Zakaria Musa
    Awang BPR ——> Norzaini Mohamad
    Azida NS ——> Ainol Jamal
    Aris Ariwatan —–> Haris Fadzillah Daud
    Baby Arin ———> Lily Zarina
    Cico ——> Eezaq Farrouq Harahap
    Connie ——-> Norlida Ahmad
    D J Dave ——-> Irwan Shah
    Didie Alias ——-> Fadzila Ali
    Eisya ——-> Khairul Bariah
    Erma Fatima ——> Nor Fatimah Rahmat
    Ella ——–> Nor Zila Aminuddin
    Eman Manan ——> Abdul Manan Embong
    Eizlan yusuf ——-> IDRIS yusuf
    Farra ——-> Farihah Arshad
    Gee ——–> Haizatul Rodzie
    Hattan ——> Mohd Syukri Sharuddin
    Imuda —–> Abdul Rahim Muda
    Ilyka ——> Zuraila Mohd Yassin
    Jee ——-> Siti Fauziah Sheikh Abd Latiff
    Jojie ——> Rozita Aminuddin
    Jay Jay ——> Mohd Fauzi Darus
    Joe Wings —–> Abdul Zamin Kadir
    Jojet ——–> Rodzane Mohamed
    Korie ——–> Azahari Aminuddin
    Loloq ———> Rosli Khamis
    LY ———> Rozman Shafie
    Lydiawati ——-> Salina Zaimon
    Mamat Exist ——> Mohd Ali Kamarudin
    Man Kidal ——> Rahman Mahmud
    Man Bai ——-> Abdul Rahman Osman
    Nanu ——-> Sarabanu Baharudin
    Nurbisa ——> Rosli Khamis
    N D Lala ——> Amir Hamzah
    Nash ——–> Nasaruddin Alias
    Nora ——–> wan nora afiza ariffin
    Noryn ——–> Norazmahwati Aziz
    Norman Hakim —-> mohamed nur hakim zaidon
    Os ———> Yusof Hamid
    Ogy ——–> Fauziah Ahmad Daud
    Rohana Jalil ——> Dara Abdul Jalil
    Rina Khan ——–> Sharifah Bibi Sarina
    Razis Ismail ——-> Mohd Ghazali
    Rem ——–> Ramzani
    Sheila Majid ——–> Shahila Abdul Majid
    Sidi Oraza ———> Syed Osman Rastam
    Sheqal ———> Shahrim Salleh
    Shikin ———> Aishah Dahalan
    To'Ki ———-> Mohd Zaki Mansor
    Tantiana ——-> Fatimah Hamzah
    Wohnen ——–> Shuhaida Shamsudin
    Yem Bai ———–> Abdul Rahim Zain
    Ziana Zain ——-> Siti Roziana Zain

    Rambut Mahal Justin Bieber

    Posted: 24 Jan 2011 02:30 PM PST


    Tidak dinafikan rambut Justin Bieber sebenarnya adalah signature buatnya. Namun ia bukanlah sesuatu yang murah untuk ditanggung bagi mengekalkan gaya rambutnya itu.

    Menurut majalah Life & Style, penyanyi remaja ini membayar pereka fesyen rambutnya, Vanessa Price sebanyak USD$750 (RM2,297) hanya untuk trim sahaja! WOW! That's really a lot of money!

    Price berkata dia akan menggunting rambut Bieber sekali setiap dua minggu ketika sesi menjelajah. Ini bermakna Bieber menghabiskan sebanyak USD$1,500 (RM4,598) sebulan hanya untuk gaya rambutnya itu!

    Tapi sensasi rasa apalah sangat RM4,598 kan...mcm 4 hengget je..maklumlah dalam usia yang muda,duwet dah berkepuk2..huhuhu...JB mintak sikit duit trim rambut tue!

    Mamat Sepah Raja Lawak bercinta dnegan adik Rodi Kristal

    Posted: 24 Jan 2011 02:20 PM PST







    Jadi Pelawak zaman sekarang saham tinggi juga,Mungkin gadis zaman sekarang lebih memilih kriteria lain dalam memilih pasangan.

    Rupa paras dah tak jadi perkara utama apabila nak bercinta.Bukan sensasi nak kata Mamat Sepah nie tak hensem,tapi maksud sensasi disini ialah,kdg2 bila perempuan tue rasa seronok,terhibur,tenang,rasa nak gelak dan terhibur,perempuan tue boleh tangkap cintan dengan laki tue.

    Adik perempuan kepada pemain gitar kumpulan Kristal ,boleh tahan cantik orangnya,dan bercinta dengan Mamat Sepah.

    Sekarang nie pelawak-pelawak Malaysia sume boleh kebas awek cun.

    Tengok je la contoh Nabil dengan pramugari,Zizan dengan Jue Evans.

    Bahkan Salleh Yaakob pun boleh pasang 3 bini sebab pandai ambik hati dan buat lawak.

    So lelaki di luar sana,jangan nak kontrol macho jer,,belajar lah buat lawak sekarang!

    Wajah Lisa Surihani apabila sudah tua ,adakah seperti Neneknya kini?

    Posted: 24 Jan 2011 02:09 PM PST

    Pernah tak anda tertanya tanya bagaimanakah rupa kita apabila sudah tua berkedut dan kerepot nanti?

    Orang kata nak tahu rupa kita dah tua nanti,lihatlah wajah org tua kita ataupun nenek kita.Kalau tak banyak pasti ada sedikit persamaan,maklumlah ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasik..hehe ade kaitan ke peribahasa nie..

    Oklah malas nak ckp banyak-banyak,korang mesti teringin nak tengok wajah Nenek Lisa Surihani,..comel je kan...


    Sheera Iskandar (Halimah Jongang) kena saman sebab potong Rambut

    Posted: 24 Jan 2011 02:02 PM PST

    Penerbit syarikat, A. Aida Productions Sdn. Bhd. A. Aida dengan penuh muktamad dan yakinnya akan menyaman dengan disokong oleh dua peguam keatas pelakon utama drama, Halimah Jongang, Sheera Iskandar kerana melanggar kontrak drama berkenaan dan isu pemotongan rambut untuk filem


    'Belum pernah saya berjumpa dengan artis yang kurang ajar dan buat tindakan tak guna otak macam dia. Melanggar kontrak dengan menerima tawaran berlakon filem lain sehingga terganggu kesinambungan drama Halimah Jongang yang sepatut menjadi keutamaanya.

    'Saya terpaksa menanggung kesan atas kelakuannya itu. Saya rombak skrip keseluruhan drama dan cari props sesuai untuk wataknya itu terutama rambut palsu.

    'Saya tak faham mengapa dia tergamak memotong rambut pendek untuk filem tersebut, sedangkan dia tahu siri Halimah Jongang memerlukan banyak babak penggayaan rambut,'' katanya penuh emosi kepada Utusan.


    Sensasi:Rasa mcm kelakar pulak,hal potong rambut pun boleh menyebabkan Pelakon utama Halimah Jongang disaman,Sensasi rasa mcm masalah kecik jer kan sebab zaman skrg nie dah ada mcm2 rambut palsu .Bahkan kebanyakkan drama skrg menampilkan pelakon dengan rambut palsu.

    Tapi tak tahu lah pulak kalau isu rambut dalam Halimah Jongang nie sangat penting.secara jujurnya bila sensasi menonton siri tue tak minat pun pada rambut halimah.

    Mungkin dah tertulis dalam kontrak la kot tak boleh potong rambut.Atau adakah ini hanya salah satu propa untuk mendapatkan publisiti ?

    Nora Danish dapat hadiah Rumah Mewah 10 bilik daripada bekas Mertuanya

    Posted: 24 Jan 2011 01:40 PM PST

    Siapa bekas mertua Nora Danish,rasanya satu melaya dah kenal.siapa lagi kalau bukan mak bapak Jejai.

    Terbaru gossip berterbangan mengatakan yang Nora Danish dapat hadiah sebuah rumah mewah 10 bilik di Ampang yang bernilai jutaan ringgit yang sedang dalam pembinaan oleh kontraktor terbaik Negara.

    Hubungan Nora Danish dan bekas mertuanya semakin rapat setelah lahirnya cucu sulung mereka Putera Rayqal.

    Semasa Nora Danish mengandungkan Rayqal dan diceraikan oleh Jejai kerana Fasha Sandha,Nora tetap tabah dan tidak cepat melatah.Ramai yang berasa sangat kesian dan bersimpati atas nasib Nora yang dahla sedang mengandung diceraikan pulak tue.

    Rupanya anak yang dikandung tue memang membawa tuah buat Nora,Nama Nora semakin dikenali,dan semua org sayangkan Nora.Tambah-tambah bekas mertuanya,sehingga membawa Nora bercuti ke Jepun.


    Menurut sumber,Rumah mewah nie sebenarnya dihadiahkan buat cucu kesayangan mereka iaitu Rayqal.

    Tapi Nora menyangkal dakwaan yang dia bakal menerima rumah dengan 10 buah bilik..

    huhuhu..Sensasi rasa mungkin 10 buah bilik termasuk bilik air,huhu..atau mungkin benar Nora bakal dpt rumah mewah tapi bukan 10 bilik..yerlah,Nak buat apa bilik banyak2 sangat padahal duduk dengan anak je.seram ok.

    Zizan Nin dan Isteri ke mahkamah Syariah kerana masalah rumahtangga

    Posted: 24 Jan 2011 01:17 PM PST

    Pelakon yang memegang ijazah perundangan dan pernah digossipkan bercinta dengan Rozita Che Wan ,Zizan Nin telah pun berkahwin dengan isterinya seorang pembaca berita TV9,Fazilah Hani Harun pada bulan Mac tahun lepas.

    Dalam usia perkahwinan yang masih muda,sensasi rasa dah hampir sepuluh bulan,rumahtangga mereka dilanda badai.

    Demi menyelamatkat rumahtangga mereka,Zizan Nin dan Isterinya telah pergi ke mahkamah Syariah untuk mendapatkan khidmad kaunselling.

    Zaman skrg nie kadang-kadang pasangan sukar untuk berkomunikasi,berbincang dan saling menyalahkan satu sama lain sehingga menyebabkan mereka rasa perlunya org ketiga untuk menilai dimana kesilapan mereka.Mungkin sesi kaunselling dapat membuka mata pasangan ini untuk mengukuhkan lagi ikatan perkahwinan mereka.

    Sensasi harap,takda la sampai bercerai berai pulak nanti.huhu



    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS

    Zon Artis

    sumber :-

    Zon Artis


    Fasha Sandha & Jejai Bukan Lagi Pasangan Kekasih, Sah Putus!

    Posted: 24 Jan 2011 06:54 PM PST

    Seperti baru semalam rasanya Fasha Sandha membuat pengakuan yang dia dan Jejai adalah pasangan kekasih, tapi hari ini Harian Metro membuat laporan yang Fasha Sandha dan Jejai sudah putus cinta. Pastinya berita ini mengejutkan ramai pihak. Bagaimana dengan anda?

    Berita perpisahan mereka ini pula boleh kami katakan cukup sahih kerana melibatkan pengakuan dan penjelasan daripada Jejai. Baiklah, jangan buang masa lagi, ayuh ikuti berita yang dibawakan oleh Harian Metro (lebih tepat penjelasan Jejai) kat bawah ni.

    FASHA SANDHA DAN JEJAI PUTUS CINTA

    "Dia (Nora Danish) tidak pernah masuk campur urusan peribadi saya. Apa yang berlaku antara saya dan Fasha sehingga menyebabkan kami berpisah tiada kena mengena dengan orang lain," katanya menerusi e-mel yang dihantar kepada wartawan Harian Metro, semalam.

    Kenyataan Jejai itu sekali gus menamatkan teka-teki yang sebelum ini dicetuskan Fasha atau nama sebenarnya Nur Fasha Sandha Hassan, 27, apabila berkata hanya dia dan Jejai yang tahu mengenai status terkini perhubungan cinta mereka.

    Kiriman e-mel Jejai itu juga secara tidak langsung membersihkan nama Nora atau nama sebenarnya Nora Danish Mohd Hanif, 29, yang sebelum ini didakwa menggunakan keluarga bekas mentuanya untuk memutuskan hubungan Jejai dan Fasha.

    Jejai berkata, dia terpaksa membuat kenyataan dan penjelasan mengenai status perhubungannya dengan Fasha berikutan terlalu banyak fakta tidak betul mengenai mereka diperkatakan media dan di Internet, biarpun dalam bentuk gosip.

    "Walaupun dalam penulisan (gosip di akhbar) tidak menamakan artis berkenaan, tapi sesiapa yang membaca pasti akan mengetahui siapa artis yang dimaksudkan. Sebenarnya ia tidak pernah berlaku seperti ditulis.

    "Dakwaan dia (Nora Danish) menggunakan keluarga saya untuk memisahkan (saya dan Fasha) tidak pernah berlaku. Apa yang berlaku dalam keluarga saya, saya tahu semuanya," kata Jejai menerusi e-melnya.

    Jejai turut menegaskan dakwaan mengatakan Nora gila talak amat keterlaluan.

    "Saya pasti dia (Nora Danish) tidak pernah gila talak. Dia sedang mengenali seseorang, malahan saya mengenali lelaki itu. Dia seorang yang baik dan dihormati. Fasha juga tidak pernah mengugut saya. Itu adalah pasti. Dia bukan seorang yang berkelakuan begitu," katanya.

    Jejai turut menegaskan kenyataan diberikan mengenai isu perhubungan cintanya itu yang terakhir dan berharap ia tidak lagi diperkatakan atau ada pihak cuba menjadikan ia sebagai satu isu.

    + Harian Metro

    Related Posts with Thumbnails
    Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS