Nuffnang

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

sumber :-

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Fara Fauzana & Siti Nurhaliza Lawan Main Badminton

Posted: 14 Oct 2012 06:09 PM PDT

Sebelum apa-apa, kalau korang suka tengok gambar kat bawah ni, sila LIKE di ruangan kat atas entri ni ya.

Pada 12 Oktober 2012, hari Jumaat yang lalu, penyampai Hot FM dan pengacara Nona, & penyanyi terkenal telah menyahut cabaran untuk beradu tenaga dalam satu perlawanan badminton dalam  anjuran . Bukan Lisa Surihani ya, tapi majalah ni memang nama dia Lisa. Setiap kali Budiey baca majalah ni, memang ingat kat Lisa. Ingat ke Lisa yang buat majalah nih.

Perlawanan yang bermula jam 4.30 petang itu dengarnya sangat sengit dengan tepukan dan sorakan dari & .

Siapa yang menang? Sudah tentu Fara Fauzana. Macamana Siti Nurhaliza boleh kalah ni?

Antara yang dijemput secara eksklusif ialah kelab peminat selebriti ini iaitu Siti zoners dan Fafau Fun Corner. Turut mendapat sokongan tajaan dari Nando's dan Tea Chansii. Perkembangan sepanjang perlawanan turut dilaporkan melalui Facebook dan Twitter @LisaMalaysia.

Budiey dengar, majalah Lisa akan adakan Liga Lisa dan akan menjemput selebriti yang lain pula. Agak-agak selebriti mana yang akan terpilih nanti dan permainan apa pula ya?

Fara Fauzana Siti Nurhaliza Lawan Main Badminton

Fara Fauzana Siti Nurhaliza Lawan Main Badminton

Fara Fauzana Siti Nurhaliza Lawan Main Badminton

Fara Fauzana Siti Nurhaliza Lawan Main Badminton

Tags: , , , , , , , , , , , ,

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

Gambar Sekitar Konsert Bigbang di Jakarta Indonesia

Posted: 14 Oct 2012 05:51 AM PDT

Gambar Sekitar Konsert Bigbang di Jakarta Indonesia

Berlangsung di Stadium Antarabangsa Mata Elang, Jakarta, Konsert BigBang disambut sebegitu hebat sehingga stadium penuh dan suasana sesak dapat dilihat menerusi gambar-gambar di bawah ini. Pentas yang gah dan paling mahal, audio visual yang mantap dan juga persembahan hebat Bigbang telah memukau seluruh peminat yang hadir.

Konsert BigBang di Indonesia

Konsert BigBang di Indonesia

Konsert BigBang di Indonesia

Konsert BigBang di Indonesia

Konsert BigBang di Indonesia

Konsert BigBang di Indonesia

Konsert BigBang di Indonesia

Konsert BigBang di Indonesia

Konsert BigBang di Indonesia

Konsert BigBang di Indonesia

Konsert BigBang di Indonesia

Konsert BigBang di Indonesia

Konsert BigBang di Indonesia

Konsert BigBang di Indonesia

Konsert BigBang di Indonesia

No tags for this post.

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

OHBULAN!

sumber :-

OHBULAN!


Caras : Selebriti Kacak Ditaja Oleh Datuk H

Posted: 14 Oct 2012 10:17 PM PDT

Cerita artis taja dan ditaja ini bukanlah satu cerita baru dalam industri hiburan. Biasalah, kalau ada yang mata keranjang tu, pantang nampak yang cantik, pasti ada yang nak "mencuba". Jadi, terpulanglah kepada artis itu sama ada boleh menahan godaan apabila ditawarkan wang ringgit dan harta atau tidak.

Muka kacak dan tampan sudah semestinya menjadi kegilaan ramai wanita diluar sana. Namun, apa pula ceritanya apabila artis lelaki ini turut menjadi kegilaan seorang VIP yang bergelar Datuk? Jelik kan?

Pelakon ini yang kian meningkat naik seiring dengan drama lakonannya yang sedang ditayangkan di sebuah televisyen swasta mendapat tajaan yang bukan calang-calang nilainya. Nak tahu jejaka kacak itu ditaja apa? Nah! Rumah teres di Rawang kalau tak silap harganya RM300 ribu lebih.

Wah! Itu baru satu, tak tahu lagi apa yang ditajanya. Mana tahu, mungkin Datuk itu turut menyelesaikan masalah sendiket penipuan membabitkan jutaan ringgit yang pernah menimpanya suatu ketika dahulu.

Apa yang pasti, artis lelaki tersebut kini telah berpindah ke rumah baru. Tak pasti pula status rumah lama sama ada disewakan atau dijual. Apa-apa pun, pandai makan pandai simpan. Jauh mana kita pergi, pasti dihidu oleh orang ramai.

Foto : Sekadar gambar hiasan

Foto : Konsert Bigbang Live Di Jakarta Indonesia

Posted: 14 Oct 2012 10:13 PM PDT

Dianggotai oleh G-Dragon, TOP, Taeyang, Daesung, dan Seungri, 'Big Bang' sememangnya sebuah kumpulan yang benar-benar berbakat serta memiliki ahli yang mempunyai paras rupa yang kacak. Pada 12 sehingga 13 Oktober yang lepas, kumpulan yang berasal dari Korea Selatan ini telah membuat konsert 'Alive Tour 2012′ dan kemunculan mereka telah diberikan respon yang positif dari peminat di Indonesia.

Anda peminat kumpulan 'Big Bang'? Jom lihat foto-foto kumpulan jejaka kacak itu yang berlangsung di Stadium Antarabangsa Mata Elang, Jakarta. Cemburu? Usah bimbang! Nantikan siri jelajah kumpulan Bigbang ke Malaysia tidak lama lagi.

Sumber Gambar : Facebook BigBang

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Demi Anjing, Pengantin Baru Tunda Bulan Madu Impian Bernilai Ribuan Poundsterling

Posted: 14 Oct 2012 09:30 PM PDT


Begitu sayangnya dengan anjing mereka, pasangan pengantin baru ini rela menunda bulan madu impian mereka yang bernilai 7,500 Poundsterling..

Claire dan Ceri Morgan, pasangan berusia 36 dan 26 tahun dari Morrsiton, South Wales ini rela menunda bulan madu impian mereka setelah mendapati anjing bulldog Amerika mereka, Teeto menderita kanser.

Sejak didiagnosa menderita kanser, kaki kanan Teeto sudah diamputasi untuk memerangi kanser di bahu kanannya.

 Selain itu wang untuk bulan madu impian itu digunakan juga untuk membayar tagihan doktor haiwan seperti untuk kemoterapi - dimana saat ini sih dikhabarkan kalau Teeto sudah dalam keadaan lebih baik.

"Kami mengatakan kepada doktor haiwan kalau wang bukan masalah, hanya lakukan apapun untuk membuat Teeto lebih baik.

Kami bleh pergi bulan madu lagi jika kami sudah menabung, tapi seekor anjing adalah untuk hidup dan kami ingin Teeto berada dengan kami lebih lama lagi," ujar si pengantin wanita.

 Pasangan suami istri itu menjadi prihatin tentang Teeto pada Julai lalu ketika Teeto mulai berjalan pincang.

Dan mereka kemudian menyedari kalau Teeto terkena kanser setelah melihat sebuah program TV dimana ada seekor anjing dengan gejala yang sama didiagnosa kanser.

Seperti yang dilansir dari situs Orange, selain menunda bulan madu, pasangan itu bepergian lebih dari 80 mil dari rumah mereka setiap 3 minggu sekali untuk kemoterapi anjing kesayangan mereka itu.

Aksi lelaki selamba calar kereta jirannya

Posted: 14 Oct 2012 09:00 PM PDT












STOMPer Michelle managed to film her neighbour scratching her car at a multi-storey carpark, thanks to a camera installed in her car. 

She wrote:

"This is the third time my car was scratched while it was parked at the multi-storey carpark at my place at Block 486A Choa Chu Kang Avenue 5.

"I'm glad I installed a car video recorder and finally caught the person that damaged my car. It turned out to be the neighbour living above my unit.

"I've reported the matter to the police and filed a magistrate's complaint against him. 

"I want justice and action to be taken against him."

sumber : stomp.com.sg


Pakaian yang boleh memusnahkan wanita

Posted: 14 Oct 2012 08:30 PM PDT








Foto cikgu angkut murid 19 orang dalam satu kereta

Posted: 14 Oct 2012 08:00 PM PDT





Putus Asa dengan Penyakitnya, Wanita Ini Minta Dibunuh

Posted: 14 Oct 2012 07:30 PM PDT

Bersyukurlah kita kita yang dapat hidup normal dengan wajah , mata hidung dengan sihat ..... betapa tidak, kita mesti belajar untuk bersyukur atas semua kesihatan yang kita terima ... 

Belajarlah dari kisah seorang wanita ini, wanita asal Perancis ini meminta ke pada Presiden Perancis untuk membunuh nya !!! 

alasan nya adalah kerana ia menderita penyakit aneh dan misteri ... 
mahu lihat ... ????

Ini pic nya ...

Disfigured Woman Begs French President For The Right To Die

 


sumber  

Gaya Rambut Harper Beckham Tiru sang Ayah

Posted: 14 Oct 2012 07:00 PM PDT

PENAMPILAN Harper Seven Beckham memang selalu berhasil mencuri perhatian. Tidak hanya selalu didandani dengan busana yang mahal, namun urusan penataan rambut pun juga tak kalah menarik untuk dibahas.
 
Belum lama ini, putri pasangan Victoria dan David Beckham ini terlihat cantik dengan dandanan rambut ponytail. Penampilannya yang menggemaskan ini seolah mengingatkan kita pada gaya rambut sang ayah.
 
Seperti diketahui, di awal 2000, pemain sebak bola tersebut juga kerap tampil dengan tatanan rambut demikian. Maka tak salah, jika gaya ini pun juga diikuti oleh sang putri tercinta.
 
Selain rambut, Harper yang tengah menemani sang ibu untuk melakukan perjalanan ke London itu, juga tampil modis dengan busana yang dikenakannya. Rupanya, Victoria paham benar bagaimana mendandani putri bungsunya itu saat di perjalanan.
 
Harper terlihat mengenakan dress dari Burberry berwarna abu-abu yang dipadukan dengan kardigan warna hitam. Tak hanya itu, dengan sepatu boot kecil yang melekat di kakinya, juga semakin membuat gadis 13 bulan ini layak untuk disebut fashionista cilik.
 
Bahkan sebelumnya, Victoria yang tak kalah fashionable dengan mengenakan skirt Prada bermotif printjuga sempat memposting apa yang dikenakannya melalui Twitter.
 
"Hari ini mami akan mengenakan Prada dan Harper memakai Burberry. Aku benar-benar terobsesi dengan rok Prada yang bermotif print," tulisnya, seperti dilansir Dailymail.
(tty)

Dirasuk jin, peserta cabar berlawan

Posted: 14 Oct 2012 06:45 PM PDT


AMPANG – Sesi kedua Seminar Pembinaan Ketahanan Dalaman anjuran Pengasas Rawatan Komplimentari Yashfien, Datuk Engku Ansaruddin Agus (Pak Engku) yang berlangsung di Kelab Darul Ehsan, semalam tergendala selama lebih kurang sejam apabila tiga peserta dipercayai dirasuk jin.

Kejadian itu berlaku apabila seorang remaja lelaki tiba-tiba bangun dan mencabar ahli panel untuk berlawan diikuti selang 10 minit kemudian seorang wanita berusia dalam lingkungan 30-an dan seorang wanita warga emas bangun turut memperkatakan hal sama.
Perkara aneh itu disaksikan lebih 100 peserta yang sedang mengikuti tajuk kedua program 'Apa Itu Sihir' bersama Imam Masjid Putra Perdana Puchong, Dr Abdullah Qurtubi.

Pak Engku ketika ditemui tidak terkejut dengan apa yang berlaku kerana perkara itu sudah diduganya sejak awal lagi.
"Perkara ini dilakukan oleh jin, jin sememangnya mahu menggagalkan seminar ini, jadi dia akan gunakan apa cara sekalipun untuk membuat tumpuan peserta dan ahli panel terganggu," katanya yang sudah mengendalikan tiga siri seminar sebelum ini.
Menurutnya, peristiwa yang berlaku semalam adalah kali pertama sepanjang penganjuran seminar itu.
"Saya memang sentiasa bersedia untuk menghadapi kemungkinan seperti ini, ini semua kuasa ALLAH SWT, kita hanya berikhtiar untuk menyembuhkan sahaja," katanya.  
Beliau berkata, kesemua peserta dibacakan ayat suci al-Quran sebelum masing-masing beransur pulih.

Mengulas lanjut mengenai seminar diadakan, beliau berkata, ia lebih kepada aspek teknikal untuk menghalang sihir termasuk gangguan jin melalui kekuatan yang ada pada diri setiap orang.
"Setiap orang mempunyai kelebihan cuma ramai yang tidak tahu gunakan, jadi melalui seminar ini kita terangkan menerusi teori dan praktikal bagaimana tenaga dalaman yang kita ada ini boleh digunakan untuk mengelakkan diri daripada gangguan halus," katanya.
sumber : sinar harian

Wanita tidak tahan tekanan terjun kondo

Posted: 14 Oct 2012 06:30 PM PDT


KUALA LUMPUR: Akibat mengalami tekanan dipercayai selepas bergaduh dengan suami melalui telefon, seorang wanita berusia 37 tahun maut selepas terjun dari tingkat enam dalam kejadian di Kondominium Suria Kinrara, dekat Puchong, di sini, kelmarin.
Kejadian kira-kira jam 8 pagi itu, mangsa yang mempunyai seorang anak berusia empat tahun nekad terjun dari bangunan itu akibat tidak tahan dengan masalah yang dihadapi.

Sumber berkata, seorang rakan mangsa cuba menghalang wanita itu dari terjun, namun tidak berjaya.


"Mangsa cedera parah di bahagian badan sebelum dibawa ke Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) namun meninggal dunia pada jam 8.30 pagi ketika menerima rawatan," katanya di sini, semalam.

Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Daerah Serdang, Deputi Superintendan Lam Chien Fei berkata, kes itu diklasifikasikan sebagai mati mengejut.


sumber : mymetro

Suami maut nahas, anak lahir

Posted: 14 Oct 2012 06:15 PM PDT


GEORGETOWN: Dalam keadaan sakit hendak melahirkan anak, seorang isteri tetap menggagahkan diri untuk menziarah dan mencium jenazah suaminya yang maut akibat kemalangan jalan raya, sebelum terus dikejarkan ke hospital, semalam.
Adegan pilu itu menyentuh perasaan orang ramai di Masjid Jamek Hashim Yahaya di Jalan Perak, di sini, sebelum Siti Jannah Mohamed Amin, 27, dikejarkan ke Hospital Pulau Pinang (HPP). 
Siti Jannah dimasukkan ke wad bersalin HPP sejak dua hari lalu kerana menunggu masa melahirkan anak keduanya namun dikejutkan dengan berita kematian suaminya, yang terbabit dalam kemalangan di Lebuh Leith, di sini, awal pagi semalam.

Berikutan itu, ahli keluarga wanita itu membawanya keluar dari hospital untuk menghadiri pengebumian suaminya dan sebaik selesai solat jenazah dan mencium jenazah arwah, Siti Jannah mengadu sakit perut.


Dia kemudian dibawa ahli keluarganya ke HPP dan selamat melahirkan bayi perempuan kira-kira jam 3.30 petang semalam, kira-kira 12 jam selepas suaminya meninggal dunia akibat kemalangan.

sumber : mymetro

Anak longlai dihempap TV

Posted: 14 Oct 2012 06:00 PM PDT


AMPANG: "Ketika suami mengangkat peti televisyen itu, anak saya sudah tidak bermaya. Telinga, hidung dan mulutnya juga berdarah," kata Nor Azlin Mohd Ali, 31, ibu kepada kanak-kanak berusia dua tahun yang mati dihempap televisyen di rumahnya di Taman Ampang Saujana, di sini, semalam.
Dalam kejadian kira-kira jam 1.30 tengah hari itu, kanak-kanak terbabit Haris Hariz Khairil Anuar meninggal dunia ketika dalam perjalanan ke Hospital Ampang.
Nor Azlin berkata, kejadian berlaku ketika anak bongsunya itu bermain-main dengan pakaian yang dimuatkan dalam laci almari setinggi satu meter di dalam bilik tidur yang turut menempatkan televisyen bersaiz 29 inci (73.6 sentimeter).

"Saya dan suami ketika itu berada di dalam bilik sementara dua lagi anak kami berusia lima dan lapan tahun bermain permainan komputer di dalam bilik saya.


"Tiba-tiba saya terdengar bunyi benda jatuh dan terus berpaling ke arah Haris sebelum terkejut apabila mendapati peti televisyen sudah menghempapnya," katanya ketika ditemui di bilik mayat Hospital Ampang, di sini, semalam.

sumber : mymetro

Buta ICT mudah ditipu anak

Posted: 14 Oct 2012 05:30 PM PDT


KUALA LUMPUR: "Macam mana hendak tahu pergerakan anak jika ibu bapa mendidik anak menggunakan kaedah tradisional sedangkan zaman sudah moden," kata Presiden Lembaga Kaunselor Profesional Malaysia, Prof Madya Dr Mohamed Fadzil Che Din.
Menurutnya, kejahilan segelintir ibu bapa dalam bidang teknologi maklumat dan komunikasi (ICT) terkini seperti facebook, twitter dan blog menyebabkan mereka mudah diperdaya anak yang terbabit aktiviti tidak bermoral.

Katanya, Rasulullah sendiri menasihati setiap Muslim supaya mendidik anak-anak mereka sama seperti di zamannya.


"Remaja zaman ini terdedah begitu banyak kemudahan di alam maya dan keadaan bertambah buruk apabila ibu bapa pula buta ICT menyebabkan mereka mudah ditipu.

"Cuba kalau mereka bijak menggunakan Internet, sudah tentu mudah untuk memantau pergerakan anak atau tembelang anak akan dapat dihidu dengan cepat seterusnya menyelamatkan mereka terbabit kancah kejahatan," katanya ketika dihubungi, semalam.


Beliau mengulas laporan muka depan Metro Ahad semalam bertajuk 'Pandu Angkut' yang mendedahkan taktik terbaru 'orang jual orang' menggunakan sistem ala pandu lalu kepada lelaki hidung belang.


Urus niaga untuk memilih teman pengiring itu dijalankan di tepi jalan dengan pelanggan dikehendaki menunggu dalam kereta sebelum anak gadis dari flat berhampiran dibawa untuk dipilih

sumber : mymetro

Lihat Se***nya Kostum Halloween Kim Kardashian

Posted: 14 Oct 2012 05:00 PM PDT


Menjelang akhir bulan Oktober, Kim Kardashian sepertinya sudah sangat menyiapkan dirinya tahun ini. Pasalnya, Halloween tahun lalu menjadi kelabu bagi Kim lantaran itu adalah hari diumumkannya perceraiannya dengan Kris Humphries.

Makanya, tahun ini Kim ingin membalas dendam! Hari Sabtu kelmarin, kekasih Kanye West ini mengup load sebuah foto ke Twitternya. Yap! Itu adalah dirinya dengan kostum motif leopard yang seksi, lengkap dengan ekor dan cupingnya. Bersamaan dengan foto tersebut, Kim menulis:

"Rawwwr!! Halloween Costume shopping." (Rawwwr!! Belanja kostum Halloween.)

kim

Bagaimana menurut kalian?

(Foto) Serunya Para Wanita Berbiki** Bertanding Gusti Diatas Lumpur

Posted: 14 Oct 2012 04:00 PM PDT


Sebagian besar dari kita pasti kenal dengan olahraga gusti. Apalagi bagi kaum laki-laki yang sebahagian besar pasti menyukai WWF Wrestling, acara Kejuaraan Dunia Gusti bohong-bohongan yang kerap disiarkan televisi.

Lalu apakah ada yang kenal Mud Wrestling? Mud Wrestling adalah olahraga gusti yang dilakukan di lumpur. Amat mengasyikkan dan lucu.

Inilah gambar-gambar lucu Mud Wrestling yang merupakan salah satu aksi pelancungan di Bratislava, Slovakia.










Serunya mud wrestling, semakin kotor semakin asyik

Aturan permainan ini adalah hanya boleh diikuti oleh wanita. Dan pesertanya diharuskan memakai bikini.
Memakai pakaian lengkap adalah pelanggaran aturan main. hehehe

Banyak biro perjalanan pelancung di Slovakia yang menawarkan pakej wisata ini. Biaya untuk mengikuti paket lengkap pelancung ini seperti yang dilihat di www.stag-bratislava.com adalah berkisar 50 Euro.

Boleh juga dijadikan alternatif liburan bagi mereka yang suka akan tantangan dan melihat hal-hal baru.
(dari berbagai sumber)

Gila! Banyak Wanita Jepun Kini Memakai Pampers Demi Karier (Foto)

Posted: 14 Oct 2012 09:45 AM PDT


Bangsa Jepun sebagai bangsa yang gila kerja. Bagi mereka, waktu adalah wang. Dan bagi mereka, mati di tempat kerja adalah suatu kehormatan.
Kerana saking sibuknya dan terlalu amat menghargai waktu, wanita Jepun kini tidak mahu repot-repot menghabiskan waktu mereka untuk ke toilet. Lalu bagaimana caranya kalau mereka ingin buang air?

Sebuah majalah di Jepun, yaitu Majalah SPA menuliskan sebuah artikel berjudul "The Ultimate Form Of Slob". Artikel ini menuliskan tentang maskulinisasi wanita Jepun. Dimana hal ini sepertinya merupakan pemberontakan dari kaum wanita Jepun. Seperti yang kita ketahui bahwa budaya Jepun zaman dahulu mengharuskan para wanitanya untuk menjadi ibu rumah tangga yang baik dengan membersihkan rumah, merawat diri, dan sebagainya.

Jenuh dengan stereotip budaya Jepun yang seperti ini, para wanita di Jepun pun melakukan aksi pemberontakan. Mereka kini menjadi malas membersihkan rumah, menolak untuk mencukur bulu di tubuh mereka, dan yang lebih aneh adalah memakai pampers kerana mereka malas pergi ke kamar mandi di tempat kerja! Alasannya adalah untuk menjimat dan mengefisienkan jam bekerja, namun apakah tidak kelewat batas?

Peluncuran salah satu merek popok wanita dewasa di Jepang

Seorang jurnalis mewawancarai seorang wanita Jepun pengguna pampers. Wanita berusia 25 tahun ini sudah menggunakannya selama 6 bulan. Alasannya adalah kerana ia ingin menjimat waktu selama jam kerja. Dia tak perlu berbaris di toilet untuk buang air kecil. Selain itu, wanita itu juga merasa nyaman untuk menggunakannya. Hasil survei dari beberapa wawancara mengungkapkan bahwa sebahagian lain merasakan sensasi yang berbeda saat menggunakan ampers dan yang lainnya hanya ikut-ikutan saja.

Mereka hanya memakai popok kalau bekerja di kantor dan memakai rok

Kebanyakan wanita Jepun mengguna pampers ini hanya memakainya saat ia bekerja di kantor. Selain itu, mereka hanya menggunakannya ketika mereka memakai skirt. Kerana jika sedang menggunakan seluar, orang-orang dapat mengetahui bahwa ia menggunakan pampers. Tentu saja hal ini memalukan. Selain itu, mereka juga tidak akan menggunakannya jika mereka sedang berdating

Produk popok wanita dewasa yang dijual di Jepang

Tidak dapat dibayangkan bahwa para wanita ini merasa nyaman untuk buang air di pampers dan mendudukinya. Hairannya lagi, kebiasaan jorok ini menjadi trend di Jepun. Bahkan beberapa toko ubat sudah menyediakan popok khusus wanita dewasa. Kini popok dewasa menjadi hot item di Jepun dan pembalut wanita (pantyliners) menjadi tidak laku lagi.
(Oddity Central, SPA Magazine)

Ini Dia Pencuri Laptop Dan Kamera Justin Bieber

Posted: 14 Oct 2012 09:30 AM PDT


Konsert "Believe" yang digelar oleh Justin Bieber kelmarin sepertinya memang membawa banyak masalah. Selain membuatnya muntah di atas pentas, Justin juga harus kehilangan kamera dan laptop-nya yang berisi banyak gambar dan video pribadi.

1

Hari Rabu kelmarin, seorang yang tak dikenal mengatakan klaim dirinya memiliki laptop tersebut dan mengancam akan menyebarkan isi kamera dan laptop Justin. Di hari yang sama, seseorang dengan akun Twitter @gexwy itu mengunggah video berdurasi 5 saat yang menampilkan Justin yang sedang menikmati pesta di kolam renang.

Belum cukup, dia mengup load juga video berdurasi 45 saat yang menampilkan Justin kecil yang sangat gembira melihat keriuhan fans memanggil namanya. Bahkan, @gexwy mengancam akan mengeluarkan sesuatu yang lebih menghebohkan lagi besok!

2

Siap untuk melihatnya?

(Mari Tertawa): Kontes Alat Vit** Terkecil Di Denmark Berhadiah IPhone 5

Posted: 14 Oct 2012 09:15 AM PDT


Sebuah pertandingan menarik digelar oleh sebuah situs seks di Denmark, yaitu singlesex.dk. Kali ini mereka memperlombakan pria yang memiliki alat kelamin terkecil.

Pemenangnya bakal mendapatkan smartphone terbaru dari Apple, yakni iPhone 5, perangkat yang oleh sebagian orang mungkin masih diimpikan untuk bisa dimiliki.

Pertandingan ini tentu berbanding terbalik dari yang biasa digelar sebelumnya alias hal yang justru tak dianggap membanggakan. Siapa yang menjadi pemenang, maka bererti dialah yang paling bermuka tembok alias tahan malu.

iPhone diperuntukkan bagi mereka yang tahan malu
Morten Fabricius (43 tahun), pemilik situs tersebut mengatakan bagi mereka yang berminat cara cukup mudah. Peserta hanya mengirimkan foto alat vitalnya yang ingin diikutsertakan dalam pertandingan.

Nantinya pihak situs akan mengirim foto itu kepada para member perempuan mereka, untuk dinilai dan diputuskan pemenangnya. Tentu ukuran yang paling kecil akan jadi juaranya. "Yang terkecil berarti juga yang paling ekstrem," kata Fabricius.

Juara pertama berhak membawa pulang iPhone 5. Sedangkan runner-up kontes ini juga mendapatkan hadiah yakni iPad 3.

Sejauh ini, pihaknya sudah menerima 6-7 gambar yang dikirimkan para peserta. Meski begitu, akan menjadi pekerjaan sulit untuk memastikan bahwa gambar yang dikirimkan adalah asli atau palsu yang diambil dari internet.
(MSN, AFP)

(FOTO) Anak Lelaki Malang Yang Harus Diamputasi Di Lantai Rumah Sakit ,sedihnya

Posted: 14 Oct 2012 09:00 AM PDT


Salah satu negara di timur tengah yang seadng bergejolak ialah Syria. Keadaan di negara tersebut kini tak ubah bedanya dengan keadaan di medan perang. Banyak warga sivil yang kemudian menjadi korban, terutama anak-anak. Hal ini disebabkan banyak pemukiman warga yang terkena serangan para tentara.

Kelmarin sebuah foto anak Syria membuat masyarakat dunia merasa miris. Foto tersebut menunjukan seorang anak dengan satu kaki yang diamputasi sementara kaki lainnya berlumuran darah, tergeletak di lantai. Wajah anak itu pun tampak berlumuran darah, sementara matanya tampak ketakutan.

Anak yang tak diketahui namanya itu rupanya menjadi korban serangan tentara Syria ketika ia dan ayahnya tak sengaja melewati zona pertempuran dengan mobil. Ayahnya pun terluka cukup parah, namun sang anak harus mengalami amputasi di lantai rumah sakit dengan peralatan seadanya..


Museum Toilet Unik di India

Posted: 14 Oct 2012 08:00 AM PDT



[imagetag]
Pernah membayangkan masuk ke sebuah muzium penuh toilet? Pengalaman itulah yang ditawarkan oleh Sulabh Toilet Museum di New Delhi, India. Di sini, pelancung boleh melihat koleksi toilet dari berbagai tempat dan zaman
India memang punya masalah dengan kualiti lingkungan di sana, terutama air dan sanitasinya. Tapi, justru hal inilah yang melatarbelakangi dibuatnya museum toilet pertama dan satu-satunya di dunia. Sulabh International Social Service Organization adalah sebuah LSM yang fokus pada bidang sanitasi di pedalaman India, termasuk penyediaan toilet umum. Pendiri organisasi ini, Dr Bindershwar Pathak, kemudian membuat sebuah museum di sekitar kantor pusatnya di Mahavir Enclave, Palam Dabri Road, New Delhi.
[imagetag]
Inilah yang kemudian menjadi museum toilet. Museum ini punya koleksi toilet dari berbagai negara, tak hanya India. Selama berkeliling di Sulabh Toilet Museum, Anda boleh melihat beragam toilet unik yang dulu pernah digunakan!
Ada toilet portabel dari kayu yang sangat klasik, ada yang bentuknya seperti kursi teras, ada juga yang "menyamar" jadi sofa. Toilet bergaya Austria menjadi favorit wisatawan di sini. Warna dasarnya putih gading, dipercantik dengan motif bunga aneka warna. Klasik dan cantik!
[imagetag]
Para pelancung juga boleh melihat toilet yang lain dari biasanya. Toilet elektrik buatan Australia misalnya, akan langsung membakar kotoran
Di bagian luar museum, Anda boleh melihat hasil karya Sulabh berupa deretan toilet umum ramah lingkungan. Toilet-toilet ini hanya perlu US$ 25 untuk biaya pembuatannya! Beranjak ke bagian lain, Anda boleh melihat sistem penyaringan toilet umum higienis yang diciptakan Sulabh.
[imagetag]
Mesin-mesin ini mengekstrak nutrisi dari kotoran manusia, lalu menambahkan gas metanol untuk berbagai keperluan seperti memasak. Air hasil penyaringannya juga bisa digunakan kembali untuk menyiram tanaman, dan sebagainya.
Selain melihat koleksi toilet dari seluruh dunia, Sulabh Toilet Museum juga mengedukasi pelancung tentang sejarah perkembangan toilet. Mulai dari bahan, desain, dan teknologi toilet di masa lampau sampai bisa modern seperti sekarang.
Museum ini buka tiap Senin-Sabtu, mulai pukul 10.00-17.00 waktu setempat. masuk percuma

Gempak tangan jadi model bodypainting

Posted: 14 Oct 2012 07:00 AM PDT


Seni lukis ilusi visual yang diaplikasikan di tangan ini dikreasikan oleh dua seniman Annie Rally dan Annie Miller.
Tangan yang menjadi model body painting ini harus berada di posisi tertentu selama kira-kira lima jam lamanya. Hal ini perlu dilakukan karena sang seniman perlu berkonsentrasi penuh untuk menciptakan efek visual yang berkualiti.
 









Efel ilusi visual ini semakin terlihat nyata setelah beberapa hasil body painting di tangan tersebut diabadikan oleh seorang fotografer bernama Ray Massey.
Body painting ini memang ditujukan untuk keperluan iklan yang bertemakan "You're in Good Hands".
 









 










Mural Hebat dari Pensil

Posted: 14 Oct 2012 06:00 AM PDT


Mural adalah sebuah lukisan dinding yang biasanya dibuat menggunakan cat dan berwarna-warni. Namun seniman wanita bernama Adonna Khare membuat mural hanya dengan menggunakan pensil biasa. Wanita yang bekerja sebagai guru SD ini mengikuti sebuah pertandingan  seni, dan ia menggambar mural yang memperlihatkan kehidupan para binatang.

Kerana mural yang dbuatnya menggunakan pensil, hasilnya menjadi tampak seperti relief candi yang dipahat di batu. Berikut ini hasil karya Adonna Khare..







Dulu Haram, Kini Halal

Posted: 14 Oct 2012 05:00 AM PDT


Pada suatu ketika di zaman Nabi Muhammad SAW ada seorang pencuri yang hendak bertaubat, dia duduk di majlis Nabi Muhammad SAW dimana para shahabat berdesak-desakkan di Masjib Nabawi.

Suatu ketika dia menangkap perkataan Nabi saw : "Barangsiapa meninggalkan sesuatu yang haram karena Allah, maka suatu ketika dia akan memperoleh yang Haram itu dalam keadaan halal". Sungguh dia tidak memahami maksudnya, apalagi ketika para shahabat mendiskusikan hal tersebut setelah majlis dengan tingkat keimanan dan pemahaman yang jauh dibawah sang pencuri merasa tersisihkan.

Akhirnya malam pun semakin larut, sang pencuri lapar. Keluarlah dia dari

Masjid demi melupakan rasa laparnya.

Di suatu kawasan tempat dia berjalan, dia mendapati suatu rumah yang pintunya agak terbuka. Dengan insting pencurinya yang tajam ia dapat melihat dalam gelap bahwa pintu itu tidak terkunci...dan timbullah peperangan dalam hatinya untuk mencuri atau tidak. Tidak, ia merasa tidak boleh mencuri lagi.

Namun tiba-tiba timbul bisikan aneh : "Jika kamu tidak mencuri mungkin akan ada pencuri lainnya yang belum tentu seperti kamu". Menjadi berfikirlah dia, maka diputuskan dia hendak memberitahukan/mengingatkan pemiliknya di dalam agar mengunci pintu rumahnya, kerana sudah lewat tengah malam.

Dia hendak memberi salam namun timbul kembali suara tadi : "Hei pemuda! bagaimana kalau ternyata di dalam ada pencuri dan pintu ini ternyata adalah pencuri itu yang membuka, bila engkau mengucap salam ... akan terkejutlah dia dan bersembunyi, alangkah baiknya jika engkau masuk diam-diam dan memerhati dia dengan menangkap basahnya !" Ah.. benar juga, pikirnya.

Maka masuklah ia dengan tanpa suara... Ruangan rumah tersebut agak luas, dilihatnya berkeliling ada satu meja yang penuh makanan - timbul keinginannya untuk mencuri lagi, namun segera ia sadar - tidak, ia tidak boleh mencuri lagi.

Masuklah ia dengan hati-hati, hehhh ...syukurlah tidak ada pencuri berarti memang sang pemilik yang lalai mengunci pintu. Sekarang tinggal memberitahukan kepada pemilik rumah tentang kelalaiannya, tiba-tiba terdengar suara mendengkur halus dari sudut ruang....Ahh ternyata ada yang tidur mungkin sang pemilik dan sepertinya perempuan cantik.

Tanpa dia sedari kakinya melangkah mendekati tempat tidur, perasaannya berkecamuk, macam-macam yang ada dalam hatinya. Kecantikan, tidak lengkapnya busana tidur yang menutup sang wanita membuat timbul hasrat kotor dalam dirinya.

Begitu besarnya hingga keluar keringat dinginnya, seakan jelas ia mendengar jantungnya berdetak kencang didadanya, serta tak dia sangka ia sudah duduk mematung disamping tempat tidur...Tidak, aku tidak boleh melakukan ini aku ingin bertaubat dan tidak mau menambah dosa yang ada, tidakk !!

Segera ia memutar badannya untuk pergi. Akan ia ketuk dan beri salam dari luar sebagaimana tadi. Ketika akan menuju pintu keluar ia melalui meja makan tadi, tiba-tiba terdengar bunyi dalam perutnya...ia lapar. Timbullah suara aneh tadi : "Bagus hei pemuda yang baik, bagaimana ringankah sekarang perasaanmu setelah melawan hawa nafsu birahimu?"

Eh-eh, ya. Alhamdulillah ada rasa bangga dalam hati ini dapat berbuat kebaikan dan niat perbuatan pemberitahuan ini akan sangat terpuji. Fikir sang pemuda. Suara itu berkata :"Maka sudah sepatutnya engkau memperoleh ganjaran dari sang pemilik rumah atas niat baikmu itu, ambillah sedikit makanan untuk menganjal perutmu agar tidak timbul perasaan dan keinginan mencuri lagi!!"

Berfikirlah dia merenung sebentar, patutkah ia berbuat begitu? "Hei - tiba2x ia tersadar serta berucap dalam hati - engkau dari tadi yang berbicara dan memberi nasihat kepadaku? Tapi nasihatmu itu telah menjadikan aku menjadi tamu tidak diundang seperti ini, tidak.. aku tidak akan mendengarkan nasihatmu. Bila engkau Tuhan, tidak akan memberi nasihat seperti ini. Pasti engkau Syaitan....(hening).

Celaka aku, bila ada orang yang di luar dan melihat perbuatanku .... aku harus keluar." Maka tergesa-gesa ia keluar rumah wanita tersebut, ketika tiba dihadapan pintu ia mengetuk keras dan mengucap salam yang terdengar serak menakutkan.

Semakin khuatir ia akan suaranya yang berubah, setelah itu tanpa memastikan pemiliknya mendengar atau tidak ia kembali menuju masjid dengan perasaan galau namun lega, kerana tidak ada orang yang memergoki dia melakukan apa yang disarankan suara aneh tadi.

Sesampai dimasjid, ia melihat Nabi saw sedang berdiri sholat. Di sudut ruang ada seorang yang membaca al quran dengan khusyu' sambil meneteskan air mata, di sudut-sudut terdapat para sahabat dan kaum shuffah tidur. Dingin sekali malam ini, lapar sekali perut ini teringat lagi ia akan pengalaman yang baru dia alami, bersyukur ia atas pertolongan Allah yang menguatkan hatinya.

Tapi ... tidak di dengar bisikan Allah di hatinya, apakah Allah marah kepadaku? Lalu ia menghampiri sudut ruang masjid duduk dekat pintu, dekat orang yang membaca al quran. Ditengah melamunnya ia mendengar sayup namun jelas bait-bait ayat suci ......

Dan mereka semuanya (di padang Mahsyar) akan berkumpul menghadap ke hadirat Allah, lalu berkatalah orang-orang yang lemah kepada orang-orang yang sombong:"Sesungguhnya kami dahulu adalah pengikut-pengikutmu, maka dapatkah kamu menghindarkan dari pada kami azab Allah (walaupun) sedikit saja Mereka menjawab:"Seandainya Allah memberi petunuk kepada kami, niscaya kami dapat memberi petunjuk kepadam.Sama saja bagi kita apakah kita mengeluh ataukah bersabar.Sekali-kali kita tidak mempunyai tempat untuk melarikan diri". (QS. 14:21)

Dan berkatalah syaitan tatkala perkara (hisab) telah diselesaikan:"Sesungguhnya Allah telah menjanjikan kepadamu janji yang benar, dan akupun telah menjanjikan kepadamu tetapi aku menyalahinya.Sekali-kali tidak kekuasaan bagiku terhadapmu, melainkan (sekedar) aku menyeru kamulalu kamu mematuhi seruanku, oleh sebab itu janganlah kamu mencerca aku, akan tetapi cercalah dirimu sendiri.Aku sekali-kali tidak dapat menolongmu dan kamupun sekali-kali tidak dapat menolongku.Sesungguhnya aku tidak membenarkan perbuatanmu mempersekutukan aku (dengan Allah) sejak dahulu". Sesungguhnya orang-orang yang zalim itu mendapat siksaan yang pedih. (QS. 14:22)

Bergetarlah hatinya mendengar perkataan Allah yang di dengarnya, berkatalah ia "Engkau berbicara kepadakukah, ya Allah?" Serasa lapang hatinya, semakin asyik dia mendengarkan bacaan suci itu, maka lupalah ia akan laparnya, segar rasanya badannya.

Cukup lama ia mendengarkan bacaan orang itu hingga tiba-tiba tersentak ia kerana bacaan itu dihentikan berganti dengan ucapan menjawab salam. Terlihat olehnya pula bahwa pria itu menjawab salam seseorang wanita dan seorang tua yang masuk langsung menuju tempat Nabi Muhammad SAW sedang duduk berdzikir, dan wajah wanita itu ... adalah wajah wanita tadi !!!??? Timbul gelisah hatinya, apakah tadi ketika ia berada diruangan itu sang wanita pura-pura tidur dan melihat wajahnya? Ataukah ada orang yang diam-diam melihatnya, mungkin laki-laki tua yang bersamanya adalah orang yang diam-diam memergokinya ketika ia keluar dan mengetuk pintu rumah itu? Ahh ... celaka, celaka.

Namun gemetar tubuhnya, tidak mampu ia menggerakkan anggota tubuhnya untuk bersembunyi atau pergi apalagi tampak olehnya pria yang tadi membaca al Qur-aan hendak tidur dan tak lamapun mendengkur. Dan ia lihat mereka sudah berbicara dengan Nabi saw.... celaka, pikirnya panik !!

Hampir celentang jantuh ia ketika terdengar suara Nabi Muhammad SAW. : "Hai Fulan, kemarilah !" Dengan pelahan dan perasaan takut ia mendekat. Ia berusaha menyembunyikan wajahnya.

Ia mendengar sang perempuan masih berbicara kepada Nabi Muhammad SAW. katanya : "...benar ya Rasulullah, saya sangat takut pada saat itu saya bermimpi rumah saya kemasukan orang yang hendak mencuri, dia mendekati saya dan hendak memperkosa saya, ketika saya berontak ... ternyata itu hanya mimpi. Namun ketika saya melihat sekelilingnya ternyata pintu rumah saya terbuka sebagaimana mimpi saya dan ada suara menyeramkan yang membuat saya takut. Maka segera saya menuju rumah pak cik saya untuk meminta dicarikan suami buat saya, agar kejadian yang dimimpi saya tidak terjadi bila saya ada suami yang melindungi. Sehingga beliau mengajak saya menemui engkau disini agar memilihkan calon suami untuk saya".

Nabi saw memandang kepada si pemuda bekas pencuri, lalu berkata : "Hai Fulan, kerana tidak ada pria yang bangun kecuali engkau saat ini maka aku tawarkan padamu, mahukah engkau menjadi suaminya?" Terkejut ia mendengar itu, cepat mengangguklah ia.

Dan setelah sholat subuh Nabi saw mengumumkan hal ini dan meminta para sahabat mengumpulkan dana untuk mengadakan pernikahan dan pembayaran mas kawin si pemuda ini.

Setelah pernikahannya, tahulah ia akan arti perkataan Nabi Muhammad yang lalu :

"Barangsiapa meninggalkan sesuatu yang haram karena Allah, maka suatu ketika dia akan memperoleh yang Haram itu dalam keadaan halal".

Sekarang ia dapat memakan makanan yang tadi dengan halal (dahulunya haram), dan ia dapat menikmati wanita itu sebagai isterinya dengan halal. Allahu Akbar, wal Hamdu Lillah.

Kaligrafi Unik Dari Cahaya

Posted: 14 Oct 2012 04:00 AM PDT


Julien Breton a.k.a Kaalam, seorang artis kaligrafi dari Prancis berkreasi dengan cahaya dan teknik fotografi menghasilkan karya indah: kaligrafi cahaya.

Jangan salah, Kaalam sama sekali tidak menggunakan sotware semacam photoshop. Pokoknya, tanpa sentuhan akhir di komputer. Melainkan asli hasil jepretan kamera belaka.



Dalam teknik fotografi, dikenal istilah long exposure technique atau pemotretan memanfaatkan panjang cahaya. Contoh mudahnya: saat maghrib, coba jepret dengan kamera handphone suasana lalu-lalang kendaraan di jalan raya. Hasil foto akan memperlihatkan lampu semua kendaraan menjadi garis panjang.
Pada kamera SLR/DSLR, panjang cahaya itu bisa diatur dengan memainkan diafraghma (f) dan speed. Semakin lambat speed, semakin panjang pula lukisan cahaya yang dihasilkan.




Dengan cara itulah Kaalam membuat lukisan kaligrafi cahaya ini. Beberapa fotonya menahan tombol rana hingga 10 minit agar cahaya bisa meliuk-liuk membentuk kaligrafi.

Kaalam belajar kaligrafi  sejak usia 7 tahun dan tertarik dengan kaligrafi Arab. Lalu menciptakan jenis huruf (font/typho) latin dengan gaya kaligrafi Arab.



Lelaki Pemilik Janggut Terbaik Di Dunia

Posted: 14 Oct 2012 03:00 AM PDT


Lelaki 26 tahun ini berhasil memenangkan World Beard and Mustache Championship. Ia berhasil memenangkan kategori 'janggut penuh dengan kumis gaya'.

Burke Kenny pertama kali memenangkan kategori ini empat tahun lalu. Saat itu ia juga menjadi lelaki termuda yang menjadi juara bulu muka internasional.

"Saya sama sekali tak menganggapnya serius," ujarnya.



Ia mengaku senang menjadi lelaki terhormat dan diperlakukan secara terhormat pula. Kenny mulai menumbuhkan janggut dan kumisnya ketika ia berusia 20 tahun dan pengaruh bulu mukanya berasal dari ayahnya.

"Ayah saya menjadi inspirasi nombor satu saya. Ia memiliki kumis selama 30 tahun," ungkapnya seperti dikutip UPI.

Kenny merupakan salah satu dari enam pasukan anggota Beard Team USA yang berhasil membawa medal emas di kejuaraan tahun ini.



Menurutnya, medali emas ini menjadi pemahaman dan penerimaan atas jenggotnya.

"Saya dukung lelaki lain untuk menumbuhkan bulu muka berkualiti jika mereka boleh dan 'mengenakannya' dengan rendah hati," tutupnya.

Buku sebesar ibu jari

Posted: 14 Oct 2012 02:00 AM PDT


Melihat buku supermini yang akan dilelong Bamfords Auctioneer, bak berada di dunia liliput Alice in Wonderland atau Gulliver's Travels. Tidak cukup kacamata membacanya, melainnya perlu lensa pembesar khusus.

Buku itu adalah versi mini 'The Bible and the London Almanack', yang terbit pada tahun 1842. Buku itu ditemukan dari sebuah pembongkaran rumah oleh Bamfords Auctioneers, Derbyshire.


Walau tampak semacam miniatur, buku-buku ini memiliki detail isi layaknya bacaan pada umumnya. Orang bahkan dapat menemukan detail-detail penulisan yang sama persis dengan buku dalam ukuran yang sebenarnya.

Sebanyak 16 buku-buku liliput itu akan dilelang pada 16-18 Maret, dengan ukuran terkecil memiliki ukuran 11/8 inci. Sedangkan yang terbesar 31/8 inci. Bamfords Auctioneers mengharapkan akan mendapatkan hasil pelelangan lebih dari 2.000 Euro.


Miniatur buku yang memiliki ukuran lebih kecil dari 31/8 inch menjadi sebuah tren pada 1475. Buku pertama yang dibuat versi mininya adalah sebuah buku religi berjudul 'The Officium Beatae Virginis Maria. Tren percetakan ini pun berkembang. Pada tahun 1985, miniatur 'Old King Cole' yang berukuran 1/32 inch diproduksi di Skotlandia.

Menurut juru lelong Steven Iredale, penemuan miniatur buku antik adalah hal yang sangat langka. "Koleksi seperti ini pasti koleksi dari kolektor buku. Saya hanya pernah membacanya di masa lalu, namun tidak pernah mengurus pelelanganya sebelumnya," ujarnya seperti dikutip laman Daily Mail.

Dia pun menambahkan bahwa miniatur-miniatur buku ini harus mendapatkan perhatian ekstra untuk menjaga keaslian dan detailnya. "Pemiliki miniatur buku ini sebelumnya pasti merupakan orang yang memiliki kemampuan untuk menjaga buku-buku ini," ujarnya.

(Foto) Fashion Disaster Yang Dapat Membahayakan Keselamatan Wanita-wanita Pemakainya

Posted: 14 Oct 2012 01:00 AM PDT


Wanita adalah ciptaan Tuhan yang unik dan indah. Banyak wanita yang masih tidak menyadari dan menghargai serta menghormati dirinya.

Hal ini tampak dari cara mereka berpakaian.

1. Fashion Disaster di sebuah bus kota yang penuh di Singapura

Seorang penumpang wanita memakai pakaian yang amat "polos" saat ia menumpang bus kota yang terisi penuh penumpang.

Mari kita lihat lebih dekat:

Benar-benar fashion disaster dan memalukan harga diri.

2. Fahion disaster di sebuah pesta pernikahan di Santa Barbara

Pernikahan seharusnya menjadi ajang istimewa bagi kedua memelai, dimana mereka menjadi "Raja sehari" dan menjadi pusat perhatian para hadirin.

Namun yang terjadi si suatu pernikahan yang dilaksanakan di Santa Barbara, California, ini adalah sebaliknya. Dimana pakaian pengiring pengantin perenmpuan jauh lebih mencolok daripada pengantin perempuan itu sendiri.

Dia bukan tamu, tetapi pengiring pengantin perempuan

Lihat! Betapa parahnya!

Benar-benar ini sebuah bencana fashion (fashion disaster). Bukannya terlihat cantik dan menarik, malahan membuat kesan negatif bagi wanita tersebut.



Menakutkan bukan? Oleh karena itu, para wanita hendaknya menghormati dan menghargai dirinya sendiri.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS