Nuffnang

Zon Artis

sumber :-

Zon Artis


(Tahniah!) Isteri Tomok Hamil

Posted: 23 Oct 2011 04:47 PM PDT

GAMBAR ISTERI TOMOK MENGANDUNG

Kami tumpang gembira dengan perkhabaran yang disampaikan sendiri oleh Tomok melalui laman Twitter'nya yang menyatakan bahawa isterinya, Siti Rahayu Abas kini hamil. Namun begitu, usia kehamilan tidak pula dinyatakan. Apa-apa pun, tahniah kami ucapkan kepada Tomok dan Ayu kerana bakal bergelar ayah dan ibu.

Related Posts with Thumbnails Full content generated by Get Full RSS.

Gambar Sekitar Majlis Resepsi Yasmin Hani Dan Sha’arin

Posted: 23 Oct 2011 12:05 AM PDT

GAMBAR PERKAHWINAN YASMIN HANI DAN SHAARIN

Seperti yang anda semua dah tahu, Yasmin Hani dan Sha'arin sudah selamat diijab kabulkan pada petang hari Jumaat lalu (details). Pada sebelah malamnya pula, berlangsung majlis resepsi mereka yang diadakan di lokasi yang sama dengan majlis pernikahan.

Pada majlis resepsi itu, Yasmin Hani dan Sha'arin mengenakan persalinan serba putih rekaan pereka fesyen popular, Hatta Dolmat dan solekan dari Chot. Resepsi mereka diserikan lagi dengan persembahan daripada Atilia, Amir Johari dan Salamiah Hassan.

Kat bawah ni beberapa gambar sekitar majlis resepsi Yasmin Hani dan Sha'arin tu. Nyata, Yasmin Hani begitu cantik dan Sha'arin pula begitu kacak. Tak percaya, anda tengoklah sendiri.

GAMBAR PERKAHWINAN YASMIN HANI DAN SHAARIN

GAMBAR PERKAHWINAN YASMIN HANI DAN SHAARIN

GAMBAR PERKAHWINAN YASMIN HANI DAN SHAARIN

GAMBAR PERKAHWINAN YASMIN HANI DAN SHAARIN

GAMBAR PERKAHWINAN YASMIN HANI DAN SHAARIN

Related Posts with Thumbnails Full content generated by Get Full RSS.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

sumber :-

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Gambar Awal Ashaari di Alpensia Pyeongchang Korea

Posted: 24 Oct 2011 08:11 PM PDT

Cepat masa berlalu, hari ini (24 Oktober) merupakan hari ke-2 trip Budiey ke Korea bersama Awal Ashaari & Scha Alyahya. Tapi bagi krew produksi dan Awal Ashaari, hari ini masuk hari yang ke 12 mereka berada di Korea, pusing-pusing dan jalan-jalan sambil merakam episod traveloque yang dijangka akan disiarkan di sebuah saluran Astro pada tahun depan.

Semalam, kami sampai & check in di Hotel Holiday Inn, Alpensia, Korea pada jam 8.30 malam waktu Korea iaitu lebih kurang jam 7.30 malam waktu Malaysia. Di sini merupakan tempat peranginan yang dibina di kaki bukit di mana menjadi tempat bermain sky pada musim sejuk yang bermula pada pertengahan November.

Selepas sarapan pada jam 8 pagi, kami semua berkumpul untuk check out dari Hotel Holidah Inn untuk menuju ke satu tempat penternakan biri-biri, tempat pembuatan keju secara tradisional yang dikenali sebagai Valley of the Wind (Paramoe).

Awal Ashaari mengenakan baju, jaket dan kasut yang dibelinya di H&M Korea. Gaya ala-ala penyanyi K-Pop la pulak.

Awal Ashaari & Scha di Korea

Awal Ashaari & Scha di Korea

Awal Ashaari & Scha di Korea

Awal Ashaari & Scha di Korea

Awal Ashaari & Scha di Korea

Awal Ashaari & Scha di Korea

Awal Ashaari & Scha di Korea

Awal Ashaari & Scha di Korea

Awal Ashaari & Scha di Korea

Awal Ashaari & Scha di Korea

Awal Ashaari & Scha di Korea

Tags: ,

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Gambar Awal Ashaari & Scha Alyahya di Suwon Korea
  • EKSKLUSIF: Gambar Pra Persandingan Awal Ashaari & Scha Alyahya
  • Gambar Awal Ashaari Dalam Bas Korea Trip
  • Traveloque Awal Ashaari di FOUR SEASON GARDEN EVERLAND
  • Traveloque Awal Ashaari di Bird Park Everland Korea
  • Traveloque Awal Ashaari di Safari World Everland Korea
  • Photo Everland Theme Park by Samsung di Korea
  • Traveloque Awal Ashaari di Everland Theme Park Korea
  • Trivia: Awal Ashaari Angkat Sape Ni?
  • Traveloque Awal Ashaari di Hwang Soong Fotress di Suwon Korea
  • Full content generated by Get Full RSS.

    Konsert Gemilang 50 Orkestra RTM

    Posted: 24 Oct 2011 07:37 PM PDT

    TV2 SIAR KONSERT GEMILANG 50 ORKESTRA RTM PADA 1 NOVEMBER INI

    Keunggulan Orkestra RTM yang menyambut ulang tahun Jubli Emas tahun ini diterjemahkan dengan penganjuran Konsert Gemilang 50 Orkestra RTM yang menyaksikan seramai 35 orang pemuzik orkestra berpengalaman memberikan persembahan yang bertenaga bertempat di Auditorium Perdana, Angkasapuri Kuala Lumpur.

    Persembahan konsert yang bakal menemui penonton saluran TV2 pada 1 November, jam 9.00 malam itu nyata memukau hadirin termasuk Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan, Dato' Seri Utama Dr. Rais Yatim yang memeriahkan rakaman konsert ini yang berlangsung pada 3 Oktober lalu.

    Para pemuzik yang kebanyakannya berkelulusan hingga ke peringkat sarjana muzik dari universiti dalam dan luar negara itu mempamerkan persembahan hebat dengan dipimpin oleh beberapa tokoh berpengalaman dalam bidang orkestra seperti Dato' Johari Salleh, Dato' Mokhzani Ismail, Mohd Asnawi Mutaal, Leon Yap, Azman Mustafa dan Lokman Abdul Aziz. Peralatan yang digunakan pemuzik juga dari pelbagai jenis termasuklah wood-winds seperti bassoon, flute dan jenis bertali yang lengkap serta kumpulan brass, saxes dan rhythm. Ini sepertimana yang terdapat dalam orkestra profesional bertaraf dunia.

    Ia dibahagikan kepada sepuluh segmen iaitu Overture Merentasi Zaman, Titik Permulaan, Varsiti Pelbagai Irama, Dari Malam Irama Malaysia ke Malam Putrajaya, Ilham Rasa, Dari Rakyat Untuk Rakyat, Patah Tumbuh Hilang Berganti, medley Tanah air, Orkestra dan Bintang dan Gemilang 50.

    Antara artis yang membuat persembahan termsuklah Jamal Abdillah, Shafinaz Selamat, Datin Paduka Julie Sudiro, Norynn Aziz dan Andre Goh menyampaikan lagu popular masing-masing.

    Sempena sambutan itu juga, Dato' Seri Utama Dr. Rais Yatim turut menyampaikan Anugerah Khas Tokoh Orkestra RTM kepada 11 pemuzik yang pernah terlibat dalam Orkestra tersebut iaitu Zainal Abu, Akhbar Nawab, Dato' Dr. Ahmad Nawab, T. Anggapan, Ahmad Kassim, Ruslan Imam, Richard Hoon, Eow Yeo Jin, James Boel, Alfonso Sulian dan Dato' Ahmad Dasillah.

    Mengimbas kembali sejarah penubuhannya tahun 1961, orkestra ini sudah berjaya merentasi zaman dan melakar kisah suka dukanya tersendiri. Di pentas sama juga dapat disaksikan pemuzik-pemuzik dahulu memerah keringat dan tenaga untuk menghasilkan muzik-muzik terbaik Malaysia yang begitu indah khusus buat generasi masa kini.

    Orkes Radio Malaya berkonsepkan big band di mana keanggotaannya adalah seramai 13 orang yang tertumpu kepada kelompok keluarga brass, saxes dan rhythm. Keanggotaannya dikembangkan kepada 25 orang mulai tahun 1965 dengan penambahan ahli muzik yang bermain peralatan bertali. Dari tahun 1967 hingga 1969 pula, keanggotaannya berkembang kepada 38 orang dengan berkonsepkan studio orkestra.

    Ternyata muzik adalah bahasa antarabangsa yang mampu merentas sempadan kaum dan bangsa. Dalam semangat 1Malaysia yang tidak mengira warna kulit dan rupa, sejarah telah membuktikan semangat kerjasama inilah yang telah mengekalkan Orkestra RTM selama 50 tahun dan terus relevan hingga ke era masa kini.

    Dalam meraikan sambutan ke 50 Orkestra RTM diperkenalkan logo baru dan juga 'tagline Reaching Out' yang antara lain merakyatkan orkestra kepada orang ramai di samping memperkenalkannya ke peringkat antarabangsa.

    Tags: ,

    Click on the following buttons to share this article with your friends:

    Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Konsert Idris Saidi & Orkestra Simfoni Kebangsaan di Istana Budaya
  • Jay Jay dan Rahim Othman Dalam Konsert Black Dog Bone Istana Budaya
  • Konsert Jelajah Orkestra Simfoni Kebangsaan 2007
  • Refleksi Orkestra Catat Malaysia Book Of Records
  • Orkestra RTM dalam Malaysia Book of Records
  • PELUANG JADI PEMUZIK ORKESTRA DI ISTANA BUDAYA
  • Jamal Abdillah Tidak Stabil di Konsert Amal Kasih?
  • Stesen Berikutnya Rai 50 Tahun Orkestra RTM
  • Pavilion KL Celebrates Hari Merdeka & Hari Malaysia
  • Konsert Ella di Istana Budaya
  • Full content generated by Get Full RSS.

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS

    borak kosong

    sumber :-

    borak kosong


    Pegang Bon**t Minka Kelly, Kru Charlie's Angels Dipecat

    Posted: 24 Oct 2011 09:00 PM PDT

    Seorang kru dipecat kerana melakukan pelecehan seksual terhadap Minka Kelly. Bontot pelakon utama dari siri televisyen Charlie's Angels itu dipegang saat sedang shooting.

    Menurut majalah Star, kejadian itu terjadi ketika shooting di Miami bulan lalu. Kru tersebut mendekati Minka dan menampar bontot Milla.


    "Sepertinya itu dimaksudkan sebagai guruan saja, tapi bercandaan itu tidak tepat. Minka terkejut dan benar-benar marah. Dia masih marah sampai satu jam kemudian," kata sumber yang dikutip Dailymail.

    Keesokan harinya, kru tersebut cuba mendatangi Minka, namun malah mendapat tamparan di wajah. Akhirnya, kru tadi diberhentikan dari siri televisyen yang terkenal sejak tahun 1970 itu

    sumber : okezone.com

    Gilah..Ilmuwan Transplant Organ Babi ke Manusia

    Posted: 24 Oct 2011 08:35 PM PDT

    Dunia kesihatan Amerika Serikat melakukan sebuah revolusi dengan mencipta transplantasi jaringan babi secara genetik untuk mengatasi ancaman penyakit pada manusia. Pada percubaan, jaringan dari daging babi diambil secara khusus untuk membantu penderita diabetes, penyakit otak dan kebutaan.

    Namun, para ahli dari Inggris menentang penemuan tersebut dan mengkhuatirkan aspek keamanan dari percubaan ini. Kekhuatirannya adalah, retrovirus dapat berpindah dari babi ke manusia dan membuat sebuah pandemik baru dan infeksi khusus seperti HIV.

    Dikutip dari Independent, 24 Oktober 2011, para ahli dari Institut Transplantasi Thomas Starzl, Universiti Pittsburgh, Pennsylvania, Amerika Syarikat menyatakan bahawa mereka berhasil membuat langkah besar yakni xenotransplantasi atau menggunakan jaringan dan organ haiwan untuk mengganti jaringan atau organ manusia.

    Sebelum ini, pada pertengahan 1990-an, Imutran, perusahaan bioteknologi di Cambridge, mengklaim menjadi perusahan pertama di dunia yang sukses memindahkan hati babi ke monyet dan memungkinkan transpalansi silang khusus.

    Bagaimanapun, sistem kekebalan menjadi sebuah masalah yang menyulitkan, melebihi harapan keamanan dan besarnya kekhawatiran akan hal tersebut. Meski memungkinkan, masalah tetap muncul, termasuk hilangnya sel yang ditransplantasikan, pembekuan darah dan masalah penolakan lainnya.

    Tetapi kini peneliti mengklaim, rekayasa genetika babi yang dapat mengatasi masalah ini akan segera tersedia dan membuat percubaan transplantasi haiwan ke manusia menjadi semakin 'dekat'. Ilmuwan Amerika Syarikat yang mengabaikan kekhuatiran dari retrovirus menyatakan, tidak ada risiko besar.

    Pernyataan itu ditentang oleh Robin Weiss, profesor virologi Universitas College, London, yang juga ahli retrovirus. "Diperlukan pemantauan yang ketat kepada pesakit untuk menjamin pesakit tidak terkena sesuatu dari babi," ujarnya.

    Wow..22 pekerja bas berkahwin dalam bas dan perbelanjaan di taja syarikat

    Posted: 24 Oct 2011 07:00 PM PDT

    Seramai 15 pasangan atau tepatnya 22 pekerja dari sebuah perusahaan bas di Zhengzhou, Henan, China menikah di hari yang sama.

    Dan ketika mereka mengatakan hal itu kepada para bos mereka, para bos pun memberikan latihan khusus kepada mereka untuk tiba di Gereja tepat waktu – yang mana perbelanjaan ditaja oleh perusahaan bas tersebut.

    "Mereka bertemu, jatuh cinta di bas-bas (perusahaan) kami dan sepertinya merupakan hal alami buat kami untuk memastikan mereka tetap bekerja menurut jadual kerja mereka.

    Kami sangat bahagia membantu, tapi mereka setuju untuk melakukan bulan madu
    bergantian atau kami tak akan punyapemandu untuk boleh mengoperasikan bas kami," ujar juru cakap perusahaan itu.

    Gila..paksa rakan minum arak,makan pil khayal dan bogelkan kerana dia anak orang kaya

    Posted: 24 Oct 2011 06:00 PM PDT

    AMPANG: Seorang lelaki bukan sahaja dikurung lebih 12 jam di sebuah rumah di Taman Cheras Indah di sini, tetapi turut dipaksa minum arak, mengambil pil khayal sebelum dibogelkan.

    Lebih keji, aksi 'panas' mangsa yang berbogel sambil mengerang kesakitan dan dalam keadaan khayal itu dirakamkan seorang daripada tiga lelaki menggunakan telefon bimbit.

    Dua lagi menjadi penonton dan pengarah kepada setiap aksi mangsa sebelum masing-masing ketawa terhibur dengan aksi berkenaan.

    Difahamkan, lelaki berusia 27 tahun itu dipercayai menjadi mangsa buli melampau tiga rakannya kerana disyaki cemburu dengan kesenangan hidup mangsa.


    Mangsa dikurung sejak jam 8 malam, 18 Oktober lalu, tetapi berjaya meloloskan diri kira-kira jam 5 petang keesokannya sebelum membuat laporan di Balai Polis Pandan Indah di sini, semalam.


    Menceritakan kekejaman tiga lelaki terbabit, bapa mangsa yang mahu dikenali sebagai Razak, 52, berkata dia mengetahui kejadian itu selepas dihubungi seorang peniaga memaklumkan anaknya yang tidak bermaya dan cedera bersembunyi di sebuah kedai makan berhampiran kawasan berkenaan kerana dikejar tiga lelaki.

    sumber : myMetro

    Remaja ini nekad tunjuk bon**tnya kepada Ratu Inggris

    Posted: 24 Oct 2011 05:00 PM PDT

    VIVAnews - Seorang remaja Australia ditangkap polis setelah melakukan tindakan yang tidak sopan terhadap Ratu Inggris. Ia nekad menurunkan seluarnya, lalu meletakkan bendera Australia di bahagian bokongnya.

    Hal ini dilakukan remaja yang diketahui bernama Liam Warriner, ketika Ratu Elizabeth memberikan lambaian tangan padanya. Akibat perbuatannya, tentu saja Liam langsung dicekup polis dan dimasukkan ke penjara. Namun, ia dibebaskan dengan jaminan.

    Setelah bebas, ia pun dengan santainya mengatakan kalau tindakannya adalah hal biasa. Warriner mengungkap kalau ia dicabar rakannya untuk melakukan hal nekad tersebut.

    "Setiap orang juga melihat bokong orang lain. Ayolah, Anda juga melihatnya di televisyen dan filem tapi mengapa itu jadi pelanggaran bagi Ratu," kata Liam, seperti dikutip dari The Sun, Isnin 24 Oktober 2011.

    Polis Queensland menuntut Warriner kerana dianggap dengan sengaja melakukan pelanggaran dan menimbulkan gangguan publik. Ia pun harus berhadapan dengan hakim, Jumat minggu ini.

    Insiden terjadi saat Ratu melakukan perjalanan dari Bandara Brisbane. Saat itu Ratu Elizabeth memang sedang melakukan kunjungan ke Brisbane, Australia. (umi)
    • VIVAnews

    Adegan Seks Catwoman & Batman di Komik Di Kritik

    Posted: 24 Oct 2011 11:01 AM PDT

    LOS ANGELES- Komik Catwoman #1 karya Judd Winnick mendapat kritik pedas. Pasalnya, Judd dianggap terlalu banyak memuat adegan seks Catwoman. Termasuk adegan intim dengan Batman.

    Banyaknya unsur seks di komik yang baru dirilis itu memang membuat pembaca terkejut. Meski begitu, Judd tetap tak berganjak dan punya alibi tersendiri.

    "Ini adalah Catwoman untuk tahun 2011 dan pendekatanku untuk karakter dan tindakannya tentu yang mencerminkan zaman kita sekarang," kilah Judd seperti dikutip Digitalspy.

    "Ini merupakan kisah yang berisikan kejahatan, misteri, dan kisah romantik," tandasnya.

    Komik Catwoman #1 merupakan komik terbaru yang dilancarkan kembali oleh perusahaan DC Comics. Selain Catwoman, ada juga komik Batman, Red Hood, Batwing dan The Outlaws.(rik)

    Foto Telanjang Zhou Xun Artis China Ini Ditemukan Polis

    Posted: 24 Oct 2011 10:30 AM PDT

    Seperti dikutip dari MayDaily, polis,sangat terkejut dengan penemuan foto-foto seksi artis tersebut. Polis dikhabarkan menemukan foto-foto itu saat sedang menggeledah kediaman Wang Shuo. Diketahui, baru-baru ini, Wang Shuo sedang terlibat kes hukum. Lelaki yang dikenal playboy ini didakwa atas kepemilikan senjata api secara haram.

    Tentu saja khabar itu langsung menghebohkan orang awam setempat. Kehebohan itu membuat penguru artis Zhou Xun langsung bertindak. Mereka membantah keras tentang isu itu. Dan mereka akan menuntut atas munculnya rumor tersebut.

    Selama ini Wang Shuo dikenal sebagai salah satu lelaki yang dijuluki 'Four Young Master of Beijing' kerana gaya hidup mewah dan skandalnya dengan beberapa selebriti perempuan di sana. Ia tergabung bersama eksekutif muda Beijing lainnya seperti Wang Ke, Wang Yu dan Wang Xioofei yang sekarang lebih dikenal sebagai suami Barbie Hsu.

    Berita-berita Wang Shuo selalu menjadi headline di media setempat. Dan yang terbaru adalah ketika ia terlibat perseteruan dengan Wang Ke .

    Bahkan, keduanya terlibat perkelahian sengit sehingga Wang Shuo nekad mengacukan pistol ke kepala Wang Ke.

    Sejak lahir, Wang Shuo sudah bergelimang kemewahan. Ayahnya, Wang Zhicai adalah pengusaha properti terkenal di Beijing. Sedangkan ibu tirinya adalah seorang artis.

    Wang Shuo saat ini memegang posisi tingkat tinggi di dua perusahaan real estate di Beijing. Selain dengan Zhou Xun, Wang Shuo sempat dikhabarkan menjalin hubungan dengan Fan Bingbing, Li Xiaolu dan Niu Mengmeng.

    • VIVAnews

    Lebih tayang perempuan daripada kereta

    Posted: 24 Oct 2011 09:31 AM PDT




    Cafe pun cafelah janji aku dapat cemolok

    Posted: 24 Oct 2011 09:07 AM PDT





    Lelaki ini hanya boleh melukis dalam keadaan mengigau

    Posted: 24 Oct 2011 08:00 AM PDT

    Ada-ada saja bakat terpendam yang dimiliki oleh lelaki ini, kalau boleh disebut demikian. Lee Hadwin hanya dapat melukis saat ia tengah lelap tertidur alias mengigau. Saat ia terjaga, meskipun di tuding dengan senjata di kepalanya ia tak akan mampu menghasilkan sebuah lukisan pun. Sungguh aneh tapi nyata.

    Bakat unik ini disedarinya saat ia berusia empat tahun. Saat itu ia sering berjalan sambil tidur dan melukis di perabot di rumahnya. Dari dinding hingga meja kuno milik keluarga yang telah menjadi harta turun-temurun telah menjadi korban hasil karya tangannya. Hal ini tentu saja tidak selalu menyenangkan hati ibunya.

    Beberapa hasil karyanya bahkan menyulitkan dirinya sendiri ketika saat bangun ia mendapati dirinya telah melukisi tangga rumah bahkan menggunting seluar jeans terbagus yang dimilikinya.

    Namun hingga saat ini Hadwin telah menghasilkan hampir 200 'lukisan tidur' dan berhasil menjualnya ke sejumlah kolektor dengan harga yang fantastik, mencapai ratusan ribu poundsterling.

    Hadwin sendiri tidak mengetahui bagaimana caranya ia melakukan semua hal itu. Namun ia yakin saat tidur ada roh yang sedang berkomunikasi dengannya dari alam lain. Para pakar tidur sendiri berpendapat boleh jadi keadaan ini disebabkan oleh trauma psikologi yang disebabkan kematian teman Hadwin saat ia masih kecil.

    Saat kreatif Hadwin biasanya muncul setelah ia meminum minuman keras dan dalam keadaan mabuk. Sehingga saat ia terbangun, ia tak ingat lagi apa yang telah dilakukannya. Teman-temannya sempat merakam aksinya saat sedang menggambar dalam tidur.

    "Teman-teman pernah merakam saya dan saya merasa sangat malu ketika melihat diri sendiri dalam keadaan mabuk," ujar mantan perawat itu.

    Beberapa orang menganggapnya tidak bisa disebut seniman. "Kamu bukan seniman karena seniman harus dalam keadaan sedar untuk memproduksi karya seni," ujar Hadwin menirukan komen orang.

    Hadwin sendiri tidak bermasalah dengan sebutan seniman atau tidak kerana pada dasarnya ia sama sekali tidak tertarik pada seni. Sungguh sebuah bakat unik yang tidak semua orang memilikinya.[jawaban.com]

    Hebat...Hunan girl yang bawa adiknya kesekolah

    Posted: 24 Oct 2011 07:00 AM PDT

    October 21, a photo named "younger brother is going to sleep" was forwarded by many netizens, many said they were moved to tears, some even tried to provide financial aid to the girl. The photographer Lu Qixing said this group of photos was shot on July29 ina primary school classroom on Shanjiang Town,Fenghuang County,HunanProvince, central of China.

    Because the younger brother was sleepy so the older sister quickly picked up him. Lu said the girl's parents have gone out and worked in other places, and grandparents had to do farm work, so this girl took his brother to school, because of poor nutrition, the little boy's head looks big.

    According to Wu Jianhui, the local contact teacher for assistance to improve schooling in backward areas, the girl was in her second grade, situations like her were common in Jiangshan Town, a Miao Minority town.

    Hebat..Seekor Tokek Pemberani Menyelamatkan Kawannya dari Lilitan Seekor Ular

    Posted: 24 Oct 2011 06:00 AM PDT

    Terkadang alam menunjukkan kepada kita arti pentingnya sebuah persahabatan, dan bagaimana seharusnya yang kita lakukan jika seorang sahabat sementara dalam kesulitan.

    Mungkin inilah yang cuba ditunjukkan oleh tokek ini yang dengan beraninya melawan seekor ular untuk menyelamatkan sahabatnya.

    Dalam video berdurasi dua minit ini, terlihat seekor tokek berada dalam keaadaan tak berdaya ketika dililit seekor ular. Namun beruntungnya, sang sahabat yang melihat kejadian tersebut dengan beraninya bertarung dengan sang ular dan akhirnya berhasil menyelamatkan cicak malang tersebut dari kematian.


    Mereka ini cemburu lihat kemontokkan gadis ini

    Posted: 24 Oct 2011 05:00 AM PDT

    melihat pada wajah mereka menunjukkan mereka begitu cemburu elihat kemontokkan gadis ini...sungguh tajam renungan yang menunjukkan perasaan irihati mereka...
    jom kita lihat gambar gadis itu.



    v



    v



    v



    v



    v

    patutlah seksi sangat..

    Apa punya 'tur' ini murid,cikgu mengajar didepan dia main game

    Posted: 24 Oct 2011 04:00 AM PDT


    Rezeki..kereta yang hilang 16 tahun lalu dijumpai semula

    Posted: 24 Oct 2011 03:00 AM PDT

    SALT LAKE CITY, KOMPAS.com — Edward Neeley dari Jefferson City sangat senang kerana dapat menemukan lagi kereta kesayangannya yang dicuri 16 tahun lalu. Dia berhasil mendapatkan lagi sedan Chevy Camaro klasiknya setelah menemui kereta itu dari Utah bulan lalu.

    Neeley menghubungi polis Utah setelah dia melihat Camaro tersebut dijual secara online. Penjualnya, Brent Dockery dari Syracuse, membeli kereta itu empat tahun lalu di situs eBay. "Dia juga merupakan korban penipuan," ujar polis setempat. Dia tidak menyedari nombor enjin kereta itu telah diubah.

    Detektif Davis mengatakan, nombor identitiyang asli masih tercantum pada panel pintu. Setelah penyelidikan, polis Utah mengembalikan kereta itu kepada Neeley yang merupakan pemilik sahnya.

    "Oh, akhirnya saya mendapatkan mobil kesayangan saya lagi. Tidak pernah terlintas dalam fikiran saya dia akan ditemukan lagi," kata Neeley. Dockery mengatakan, ia membeli mobil itu seharga 16.000 dollar AS dan menghabiskan 10.000 dollar AS untuk memperbaikinya. Masalah antara Neeley dan Dockery akan diselesaikan di pengadilan sivil. (AP/Joe)

    Sumber :Kompas Cetak

    Video... Inilah Kisah Komedi 1987 Sebut Khadafi Tewas 2011

    Posted: 24 Oct 2011 02:00 AM PDT

    Kematian diktator yang berkuasa di Libya selama 42 tahun, Moammar Khadafi, mengejutkan banyak pihak. Rupanya tidak semua orang terkejut dengan kematian Khadafi yang terjadi di tahun 2011. Ada acara komedi yang ditayangkan pada 1987. Acara komedi atau sitkom yang diputar sekitar 24 tahun lalu itu berhasil meneka tahun kematian Khadafi.



    Situs berita TIME menayangkan kembali video yang telah ditayangkan 24 tahun lalu. Adegan itu dibuka dengan permainan parodi yang memainkan peranan Khadafi ialah Matthew Perry dan penjaga pintu syurga St. Peter yang dimainkankan Josep Maher.

    Yang menjadi sorotan adalah tayangan parodi berjudul "Second Change" itu mengambil setting tarikh 29 Julai 2011. Dalam adegan itu terlihat, St. Peter bertugas memberikan arahan apakah seseorang akan masuk syurga atau neraka.

    Penilaian St. Peter itu tergantung kebaikan yang dilakukan seseorang. Dalam tayangan itu diperlihatkan, tiba-tiba Moammar Khadafi muncul di hadapan St. Peter. "Oh tidak, kau mati. Kau benar-benar mati," kata St. Peter yang langsung disambut ledakan tawa penonton.

    Mengejutkan

    Dalam tayangan satir itu, Peter menilai Khadafi. Hasil penilaiannya, Khadafi dijatuhi hukuman kekal di neraka. "Tapi sangat mustahil saya mati," kata si Khadafi. Tidak hanya itu, Santo Peter memberitahukan bahawa Khadafi akan menghabiskan sisa waktunya dengan bom yang menempal di badannya.

    Bom itu disebutkan akan meledak setiap dua minit. Ini merupakan hukuman kepada Khadafi kerana kerap memerintahkan kematian orang tak bersalah dengan menggunakan bahan peledak.

    Cerita komedi itu memang di luar perkiraan semua pihak. Meski tanggal dan bulan melencong, tapi tahun kematian Khadafi diprediksi tepat. Khadafi tewas dalam sebuah pertempuran di Kota Sirte, Khamis 20 Oktober 2011.


    Wah seronok abang ni menari dapat pegang dan cuci mata

    Posted: 24 Oct 2011 01:26 AM PDT



    Gila punya emak..tak kasi anak pergi sekolah kerana sekolah melarang anaknya berambut gaya Mohican

    Posted: 24 Oct 2011 01:03 AM PDT

    Chesire- Seorang ibu di Chesire, Inggris memilih untuk melarang anaknya sekolah setelah sekolah tempat anaknya belajar meminta sang anak itu memotong rambut.

    Pihak sekolah meminta remaja bernama Regan Smith itu untuk memotong rambutnya bergaya mohican, jika tidak ia akan dimasukkan dalam kelas khusus bersama anak-anak bermasalah. Gaya rambut mohican selama ini identik dengan gaya rambut penggemar musik punk.

    Mendengar hal ini ibu Regan, yang tidak melihat ada alasan anaknya memotong rambut, memilih melarang Regan pergi ke sekolah dan berniat memindahkannya dari sekolah tersebut.

    Aku tidak suka Regan tidak bersekolah, tapi aku tidak melihat ada alasan kenapa ia harus mengubah gaya rambutnya. Regan merasa lebih percaya diri dengan gaya itu dan hal tersebut merupakan sebahagian dari dirinya. Regan tidak memakai gaya itu di sekolah, dan masih ada banyak anak dengan gaya rambut yang lebih buruk dizinkan ke sekolah. ujar ibu Regan mengenai larangan untuk anaknya yang berusia 11 tahun itu seperti yang dilaporkan oleh Daily Mail, Sabtu, (22/10/2011).

    Menanggapi masalah ini pihak Penketh High School tempat Regan sekolah mengatakan akan segera mencari jalan keluar.

    Panas..budak permpuan 7 tahun ajak budak lelaki 5 tahun berhubungan seks (full pic)

    Posted: 24 Oct 2011 12:00 AM PDT

    Sangat tak disangka dan sangat mengejutkan seorang anak kecil perempuan pula tu sanggup melakukan hal semacam ini! Budak perempuan yang berumur sekitar tujuh tahun membimbing seorang budak lelaki yang kecil dijangka umurnya 5 tahun untuk melakukan hubungan seks.......





    Setelah selesai mereka selamba aje tanpa ada apa-apa yang berlaku.Terfikir dimanakah
    mereka yang sekecil ini mempelajari aksi-aksi begini.Nampaknya semakin parah generasi akan datang jika mereka yang sekecil ini sudah sanggup melakukan aksi sebegini...

    sumber : bestoneoffour.wordpress,com

    Artis bikin panas..serupa tak pakai baju

    Posted: 23 Oct 2011 11:00 PM PDT




    Artis ini bernama Zhouwei Tong Yuan..baju yang dia pakai
    menampakkan dengan jelas thong yang dia pakai...

    Pelancungan Syahwat, Mulai 69 Show Hingga Vagina BolehTiup Terompet

    Posted: 23 Oct 2011 10:00 PM PDT

    Menu pertunjukan seks di Thailand

    Bicara tentang pelancungan seks, maka Thailand adalah syurganya, tak ada habisnya berbicara tentang seputar pertunjukan syahwat di negeri siam ini. Setelah pertunjukan bercinta secara live, penonton masih disuguhi beberapa pertunjukan yang tak kala mendebarkan. Kesemua pertunjukan selalu bertema alat kelamin dan persetubuhan. Salah satu pertunjukan yang membuat kita sulit untuk percaya adalah pertunjukan kekuatan alat kelamin wanita.




    Seorang wanita menunjukan kebolehan dengan meniup terompet dengan menggunakan alat kelaminnya. Bahkan pemain wanita tersebut dapat memadamkan lilin dengan menggunakan tiupan dari alat kelaminnya. Total pertunjukan porno dengan menyuguhkan permainan seputar alat kelamin dan pergumulan tersebut berlangsung selama kurang lebih satu jam. Sebenarnya masih ada satu pertunjukan yang lokasinya bersebelahan dengan Spidermen Show.


    Nama pertunjukannya 69. Informasi yang beredar, 69 menyajikan pertunjukan seputar gay. Dengan berbagai pertimbangan, bagi anda yang orientasi seksnya normal lebih baik memutuskan untuk tidak menonton pertunjukan lelaki sesama jenis tersebut. Berdasar informasi, pemerintah Thailand sempat melarang semua pertunjukan yang berbau porno. Namun hal itu berimpak pada merosotnya angka pelancungan yang datang ke Thailand. Akhirnya pemerintah kembali memperbolehkan pertunjukan yang tak layak untuk ditonton tersebut dengan tujuan untuk mendapatkan pelancung asing.

    Terbukti, meski terkesan jelek, namun pertunjukan yang bolehdibilang tak bermoral tersebut mampu menjadi daya tarik tersendiri bagi wisatawan untuk berkunjung ke negeri gajah putih tersebut. Pemerintah seakan tutup mata dan melegalkan pagelaran porno itu. Upaya pemerintah Thailand untuk melindungi moral warga negaranya, hanya sebatas melarang warga lokal menonton pertunjukan porno tersebut. Saat ini negara Thailand telah menjadi tujuan utama para pelancung yang ingin merasakan variasi pelancungan syahwat. (Sumber)

    sumber : ruanghati.com

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS