Nuffnang

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

sumber :-

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Error establishing a database connection

Posted:

Sorry, Readability was unable to parse this page for content.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

OHBULAN!

sumber :-

OHBULAN!


Rita Rudaini & Aidil Zafuan Sambut Hari Jadi Bersama

Posted: 20 Apr 2011 09:59 PM PDT

Gembira kami tengok apabila pasangan Rita Rudaini & Aidil Zafuan kini semakin bahagia, dan terkini mereka menyambut majlis hari jadi Rita Rudaini. Apa yang kami tahu, Rita Rudaini yang kini sarat mengandung anak kedua cuma tinggal masa untuk melahirkan anak.

Apa pun, krisis rumahtangga yang melanda mereka sekeluarga beberapa bulan lepas harap dapat diselesaikan sebaik mungkin. Kami sebagai orang luar hanya mampu mendoakan yang terbaik. Follow twitter rasmi Rita Rudaini. Kredit berita Beautifulnara.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

“Looks Like The Next Stop Of The Tour Is Ready. Malaysia!” – Justin Bieber

Posted: 20 Apr 2011 09:45 PM PDT

Yeah, konsert Justin Bieber yang akan berlangsung malam ini di Stadium Merdeka amat ditunggu-tunggu oleh peminat. Dalam update terbaru, Justin Bieber nampaknya amat teruja untuk membuat persembahan di Malaysia. Tweet terbaru Justin Bieber berbunyi, "Looks Like The Next Stop Of The Tour Is Ready. Malaysia!" sambil disaksikan oleh 8.9 juta followers.

Pada 17 April 2011, berlangsungnya flash mob Justin Bieber di Pavilion yang menyaksikan ratusan peminat berkumpul untuk menjayakan acara tersebut. Yes, Justin Bieber ada tweet video ini. Awesome!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Zon Artis

sumber :-

Zon Artis


Kris Dayanti Sudah Mengandung 4 Bulan ~ Cepatnyer

Posted: 20 Apr 2011 02:30 AM PDT

GAMBAR KRIS DAYANTI MENGANDUNG EMPAT BULAN

Malas nak fikir lebih-lebih. Korang bacalah apa yang kami copy paste ni.

JAKARTA: Penyanyi terkenal Indonesia, Kris Dayanti mengakui dia kini hamil empat bulan selepas bernikah dengan usahawan dari Timor Leste, Raul Lemos pada 20 Mac lalu.

Tegasnya, hal itu sudah pun terjadi dan dia serta suaminya terima ketentuan itu dengan hati yang terbuka.

"Kehamilan ini sudah terjadi. Kalau apa yang diberikan Allah ini tidak saya akui, nanti timbul pula cerita yang tidak betul. Kononnya, saya gugurkan anak," katanya

Apa yang pelik dengan berita ini? Faham-faham sendiri sudah.

Related Posts with Thumbnails Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Lelaki ini berjaya turunkan berat badan sehingga 95kg dengan makan cokelat hitam

Posted: 20 Apr 2011 09:00 PM PDT

KOMPAS.com- Peter Ajello lelaki dari Florida, Amerika Syarikat, ini sukses mewujudkan impiannya menurunkan hampir 95 kilogram beratnya berkat menjalani diet cokelat hitam (dark chocolate).

Peter, yang sebelumnya berbadan gempal dan masuk kategori obesitas terlampau berhasil melangsingkan badannya hanya dalam 16 bulan. Tekad kuat lelaki penggemar makanan manis dalam menjalani program diet telah menolongnya dari ancaman kematian akibat diabetes dan panyakit gout yang menyerang kakinya.

Sebelumnya, Peter memiliki berat sekitar 203 kilogram dan rutin menggunakan 24.000 kalori dalam sehari atau hampir 1.000 kalori per jam! Seorang lelaki sihat saja hanya memerlukan rata-rata 2.500 kalori per hari untuk mempertahankan berat idealnya.

Setelah sempat mengalami serangan stroke dan dirawat di hospital Peter mulai sedar kalau dirinya harus melakukan perubahan besar. Namun, tak mudah bagi Peter untuk menghilangkan kebiasaannya menyantap makanan manis berkalori tinggi.

Lalu, ia pun menemukan strategi unik, yakni memilih cokelat hitam sebagai teman barunya. Peter juga membuang semua jenis junk food dari daftar menunya dan meninggalkan kebiasaan meminum alkohol.

Setiap kali godaan dan nafsu datang menghampiri, Peter meneutralkannya dengan sepotong cokelat hitam yang terbukti mampu memuaskan hasratnya menyantap makanan manis. Ia pun tak lupa mengkombinasikan dietnya dengan program latihan senaman yang ketat dan teratur.

Sebulan setelah meninggalkan rumah sakit, dia mampu menurunkan beratnya sehingga 22 kg berkat diet cokelat. Satu-satunya yang menjadi penolong Peter dari kecanduan makanan manis adalah sekotak persegi cokelat hitam dengan cap TRU Chocolate.

Emily Fennel tunjuk tangan kanan milik orang lain yang didermakan kepadanya

Posted: 20 Apr 2011 08:45 PM PDT

LOS ANGELES - Seorang wanita, Emily Fennel buat kali pertama kelmarin menunjukkan tangan kanan milik orang lain yang disambung menerusi satu pembedahan pemindahan transplan.

Sebelum ini, tangan kanannya kudung selepas dia terlibat dalam satu kemalangan kereta pada 2006.

Pada 5 Mac lalu, satu pasukan terdiri daripada 20 doktor, jururawat dan kakitangan sokongan melakukan pembedahan selama 14 jam 30 minit di Pusat Perubatan Ronald Reagan UCLA di sini bagi menyambung tangan tersebut.

"Saya berasa seperti ia tangan saya sendiri," katanya yang berusia 26 tahun.

Pembedahan itu diketuai Dr. Kodi Azari.

Fennell berharap dia akan kembali ke bandar Yuba pada bulan depan untuk bersama dengan seorang anak perempuannya yang berusia enam tahun dan meneruskan pemulihan di rumahnya. - Agensi





Rogol 116 wanita dalam tempoh 16 tahun

Posted: 20 Apr 2011 07:40 PM PDT

Gila betul lelaki ini...
saya petik dari Sinar Harian


BEIJING - Seorang lelaki dijatuhkan hukuman mati akhir tahun lalu kerana merogol lebih 100 wanita dalam tempoh 16 tahun.

Dai Qingcheng, 46, dijatuhkan hukuman mati pada Disember lalu selepas didapati bersalah merogol 116 wanita antara 1993 dan 2009 di wilayah Anhui, timur China.

Qingcheng didakwa menjadikan isteri-isteri pekerja asing yang bekerja di bandar itu termasuk seorang wanita hamil enam bulan sebagai mangsanya.

Lelaki itu mengemukakan rayuan kepada Mahkamah Tinggi Anhui, semalam, bagi meminta hukumannya diringankan tetapi tarikh perbicaraan seterusnya masih belum diketahui.

Menantu belasah mentuannya yang baru selesai berwuduk

Posted: 20 Apr 2011 06:30 PM PDT

Gila betul tindakan lelaki ini..
saya petik dari myMetro

KUALA LUMPUR: Menantu durjana. Itulah ungkapan layak diberikan kepada seorang lelaki berusia 29 tahun apabila sanggup menampar, menendang dan memijak kepala ibu mentuanya di rumah mereka di Desa Rejang, Setapak gara-gara mangsa bersetuju menerima sofa yang mahu diberikan adik iparnya, semalam.

Lebih kejam, lelaki terbabit meludah muka ibu mentuanya berusia 59 tahun ketika memijak kepala mangsa.

Ketika kejadian, wanita terbabit baru selesai mengambil wuduk bagi menunaikan solat Subuh.

Difahamkan, suspek mendakwa tindakan ibu mentuanya bersetuju menerima sofa berkenaan sebagai menyindirnya sebelum bertindak membelasah wanita itu hampir 20 minit.

Malah, kejadian itu bukanlah pertama kali berlaku, sebaliknya mangsa mendakwa sering dipukul suspek sejak enam bulan lalu terutama ketika ketiadaan dua anak kandungnya termasuk isteri suspek di kediaman berkenaan.

Tidak tahan dengan perbuatan itu, mangsa membuat laporan di Balai Polis Setapak.

Gambar... Pemuda 22 Tahun Bertubuh Macam Kanak-Kanak 4 tahun

Posted: 20 Apr 2011 05:30 PM PDT

Mohamad Irfan seorang pemuda berusia 22 tahun memiliki tubuhkecil setinggi 77 cm dengan berat badan 10 kg. Lelaki kelahiran Garut, 13 November 1989 ini merupakan anak ke dua dari lima bersaudara. Menurut keluarganya keadaan pertumbuhan tulang Irfan tidak berkembang sejak berusia 1 tahun. padahal Irfan lahir normal dengan berat empat kilogram dan tinggi 40 sentimeter. Foto: VIVAnews/Nurcholis Anhari Lubis






Macamana lori ni boleh hilang tayarnya?

Posted: 20 Apr 2011 11:01 AM PDT


Takkan dicuri orang kot tayar lori ni...

Kanak-kanak tadika bawa pistol kesekolah

Posted: 20 Apr 2011 10:01 AM PDT

HOUSTON – Seorang anak tadika membawa pistol ke sekolahnya di Houston. Ketika duduk untuk makan tengahari, pistol yang dibawanya terjatuh dan melukai tiga orang, termasuk dirinya.

Asisten Ketua Polis Sekolah Kemerdekaan Distrik Houston, Robert Mock mengatakan, satu peluru tertembak dan serpihannya mengenai siswa lain.

"Entah itu sejenis kepingan yang jatuh ke lantai, atau potongan dari peluru bulat yang pecah. Mangsa mendapat beberapa luka sayatan dan sumbatan di kaki mereka, luka tersebut tidak mengancam nyawa," ujar Mock seperti dikutp Associated Press, Rabu (20/4/2011).

Guru Besar Sekolah Distrik Houston, Sam Sarabia mengatakan, dua anak berusia enam tahun terluka, termasuk satu anak yang membawa senjata. Anak yang membawa senjata terluka di bahagian kaki dan satu anak tergores kakinya. Sementara seorang anak perempuan berusia lima tahun terluka di bahagian lutut.

Ketiga mangsa dibawa menggunakan ambulans kehospital untuk menjalani pemeriksaan.

Juru cakap polis Houston, Victor Senties mengatakan, penyiasatan masih baru dilakukan dan terlalu dini untuk menyimpulkan apakah akan ada dakwaan yang akan diajukan.

Sumber :http://www.okezone.com/

Kanak-kanak 6 tahun tampar gadis sebaya kerana cinta di tolak

Posted: 20 Apr 2011 09:01 AM PDT

TEMPO Interaktif, TAICHUNG – Seorang murid enam tahun di Taiwan, menampar teman sekolahnya gara-gara cintanya ditolak. Lin, demikian nama belakang kanak-kanak itu, mengaku menampar teman perempuannya lima kali setelah si gadis menolak cintanya.

Seperti dilapor web Daily Chili, Rabu (20/04), kes ini bermula setelah Lin dipindahkan ke sekolah dasar di Taichung tahun lalu. Tak lama, dia mulai mengagumi seorang gadis dari kelas lain yang seusia dengannya. Disember lalu, Lin menulis surat cinta, tapi sang pujaan hati mengabaikannya. Kecewa, pada 7 April, Lin menelefon gadis tersebut ke rumahnya. Alih-alih sambutan, gadis tersebut malah memarahinya agar tak menelefonnya lagi.

Lin yang dilanda marah, membalas dendam di hari berikutnya. Dia menghadang gadis tersebut ketika jalan ke sekolah dan menamparnya lima kali. Orangtua si gadis tak menerima dan melaporkan kejadian tersebut ke guru besar sekolah. Menurut pihak sekolah, kanak-kanak pemarah itu berasal dari sebuah keluarga yang rumit dan mengalami masalah kedisiplinan. "Dia selalu mengganggu pelajar yang lain, memukul mereka dengan penggaris atau mainan," demikian keterangan pihak sekolah.

Atas aksinya itu, Lin di gantung persekolahan selama seminggu Sebelumnya, sekolah pernah mengatur agar Lin mengikuti 40 sesi kaunseling. Tapi, perilaku kanak-kanak itu ternyata tak berubah.

Caravan terkecil didunia

Posted: 20 Apr 2011 08:00 AM PDT

Liputan6.com, London: Environmental Transport Agency (ETA) merancang caravan super mini, QTvan, dengan ukuran 2 meter X 75 sentimeter. Caravan terkecil di dunia? Boleh jadi.

Dirancang lengkap dengan skuter bertenaga bateri, QTvan memiliki tempat tidur berukuran penuh, televisyen 19 inci, petisejuk mini, juga fasiliti pembuat teh. QTvan dapat melayani tiga obsesi orang Inggris, iaitu antrean, teh, dan caravan.

Walaupun telah lulus pandu uji, pihak ETA menyarankan mereka yang ingin menggunakan QTvan untuk tidak pergi terlalu jauh. Perjalanan kurang dari seminggu adalah yang terbaik.

Dijual dengan harga 5.500 Poundsterling , QTvan tengah menjadi pertimbangan salah satu pasar  terbesar di Inggris untuk menggantikan troli.


Remaja ini Terkunci di Dalam Perpustakaan

Posted: 20 Apr 2011 07:00 AM PDT

sumber gambar : stomp.com.sg

TEMPO Interaktif, SINGAPURA – Seorang remaja perempuan terkunci di dalam perpustakaan Nasional Choa Chu Kang di Lot 1 Shoppers Mall, Singapura, gara-gara lewat keluar saat jam buka perpustakaan berakhir, Jumaat minggu lalu. Seperti dilaporkan kelmarin, Isnin (18/04), keluarga gadis itu awalnya berusaha mencari ke perpustakaan. Tapi petugas tidak mengizinkan mereka masuk dengan alasan tidak ada orang yang tertinggal dalam perpustakaan.

Seorang saksi  mengatakan, gadis itu terkunci hampir dua jam, yakni sejak perpustakaan tutup pukul 21.00 sampai akhirnya seorang juruteknik datang untuk membuka pintu perpustakaan pukul 22.45 waktu setempat. "Seorang staf, keluarga gadis itu dan beberapa orang ada di lokasi ketika kejadian tersebut," kata saksi.

Remaja itu masuk ke perpustakaan ketika keluarganya berbelanja di kompleks Lot 1. Namun ketika perpustakaan tutup, remaja itu tak juga muncul. Khuatir, orangtuanya pun berusaha mencari ke perpustakaan. Tapi staf perpustakaan  tak membenarkan mereka masuk dengan alasan tempat itu sudah kosong. Tak puas, untuk ketiga kalinya pada pukul 22.45 waktu setempat, ayah remaja itu kembali ke perpustakaan dan melihat anaknya duduk bersila di dalam ruangan.

Gadis ini memang berani

Posted: 20 Apr 2011 06:36 AM PDT










Inilah gadis paling berani , dia sanggup menentang maut dengan telungkup di bawah kereta api yang sedang laju .Nasib baik dia selamat, bagaimana seandainya dia terseret kereta api! Tubuhnya boleh hancur berkecai.

Aksi pengemis tua kena belasah

Posted: 20 Apr 2011 05:35 AM PDT









Bergurau sampai kawan mati kena langgar

Posted: 20 Apr 2011 04:00 AM PDT

VIDEO: Skop Multifungsi Ala Tentera China

Posted: 20 Apr 2011 03:00 AM PDT


VIVAnews - Jika biasanya tentera menggunakan pisau lipat khusus sebagai alat serbaguna ketika berada di lapangan, hal itu ternyata tidak berlaku bagi tentara Negara, China.

Tentera dari negara yang memiliki anggaran pertahanan terbesar kedua di dunia ini memilih menggunakan sebuah skop sebagai alat serbaguna pengganti Swiss-army knife.

Selain sebagai alat standard untuk menggali tanah, tentera China mampu menggunakan skop sebagai alat untuk memotong buah bahkan memasak bahan makanan. Kemampuan skop ini boleh dilakukan kerana sisi dari skop telah ditajamkan.

Skop yang dirancang khusus ini juga memiliki fungsi untuk memotong kabel bahkan dawai ukuran tebal sekalipun. Tentera China sangat terlatih juga menggunakan skop untuk memotong besi, kayu, dan batang pohon.

Tidak salah juga jika selama ini China terkenal memiliki sejumlah petarung yang pandai bertarung. Sebab, tentara China biasa menggunakan skop untuk mengaitkan tali, sehingga boleh memanjat sebuah tembok.



Gila..remaja sengaja langgar angsa dengan jetski didenda 11,000 Australia dollar

Posted: 20 Apr 2011 02:30 AM PDT


SYDNEY – Seorang remaja Australia menggunakani jetski dan secara sengaja melanggar seekor angsa hitam. Dia berhasil terhindari dari hukuman penjara, namun dia harus membayar denda 11.000 dolar Australia.

Kale Falchi (19) terakam dalam video sedang mengejar angsa di Perairan Mermaid di Pantai Gold pada Disember tahun lalu.

Pengadilan mendengar Falchi berteriak pada penumpangnya, "lihat ini", sebelum melanggar haiwan tersebut. Namun, kemudian dia mengatakan pada polis dia tidak mengelak kerana tengah terburu-buru untuk makan tengahari.

Angsa tersebut berhasil diselamatkan dan slama empat bulan untuk merawat lukanya sebelum akhirnya haiwan tersebut mati.

Hakim Southport, Brian Kucks mengatakan, Falchi menunjukan sikap tidak berperasaan pada angsa itu dan berhutang pada masyarakat, namun menolak masa penahanan selama tiga bulan. Namun, Falchi dikenakan denda dan melakukan khidmat masyarakat selama 180 jam.

Sementara itu di luar pengadilan, Ian Hulme, yang merakam insiden tersebut, mengatakan, di malam hari terdengar rintihan anak angsa mencari ibunya.

Sumber :http://www.okezone.com/

Nenek 97 tahun Ini Punya Cara Unik Mengajar

Posted: 20 Apr 2011 01:30 AM PDT


Nenek berusia 97 tahun ini punya cara unik untuk mengenalkan huruf kepada para siswanya. Dia akan mengajak siswanya memasak sambil mengenalkan huruf tertentu.

Meski di usia senja, Agnes Zhelesnik masih semangat mengajar pelajar prasekolah. Zhelesnik telah mengajar di prasekolah selama 15 tahun. Ketika ini dia mengajar di Sekolah Sundance, New Jersey, Amerika Syarikat (AS). Sehari-harinya, Zhelesnik dipanggil 'Nenek' oleh para pelajarnya.

Nenek Zhelesnik menggunakan pendekatan kreatif untuk mengenalkan huruf kepada pelajarnya. Misalnya saat mengenalkan huruf "N", dia mengajak pelajar memasak roti pisang atau kata Banana. "Kami akan mengenalkan huruf "G", untuk "Gingersnap sehingga anak-anak dapat belajar," ujarnya seperti dikutip dari web The Huffingtonpost, Jumaat (15/4/2011).

Dia mengajar pada Isnin hingga Jumaat mulai pukul 08.00 pagi hingga 04.00ptg. Zhelesnik juga menjadi sukarelawan tambahan untuk kelas menjahit. "Saya memiliki kelas menjahit, dengan peserta enam anak perempuan, dan mereka suka menjahit," katanya menjelaskan.

Soal dedikasi untuk pendidikan, Zhelesnik tidak sendirian. Ada Dale Swall, wanita berusia 81 tahun yang menjadi pengajar kelas empat di SD Hebron Valley di Carollton, Texas. Ada juga Rose "Mama G" Gilbert, wanita 92 tahun yang mengajar sastera di Sekolah Menengah Atas Palisades Charter di Pacific Palisades, California.(rfa)

Lelaki gosok pakaian ditengah jalanraya

Posted: 20 Apr 2011 12:25 AM PDT


LONDON - Pengguna di jalan raya Inggris terkejut dengan gelagat seorang lelaki yang menggosok bajunya di tengah jalan. Beruntung jalan tersebut ternyata sedang ditutup.
Aksi ekstrem ini menggosok sekaligus mengeringkan baju ini berlaku di jalan raya, dimana tengah ditutup oleh pemerintah setempat kerana terjadi insiden kebakaran.

Uniknya, lelaki yang mengenakan gaun berwarna biru dan sandal ini tersebar luas di YouTube. Video ini pun ditonton oleh banyak orang. Demikian diberitakan Orange, Rabu (20/4/2011).
Gelagat lelaki ini merupakan sebahagian dari olahraga ekstrem baru yang menggabungkan kegiatan ekstrem di luar rumah dengan kepuasan menggosok baju.

Trend ini dikatakan dimulai sejak 1997 lalu di Leicester. Ketika itu pemanjat tebing Phil Shaw memutuskan menggabungkan hobi menggosok pakaiannya dengan sedikit ketegangan.

Sumber :http://www.okezone.com/


Kanak-kanak 5 tahun ini lakukan tugas harian membantu ibunya yang lumpuh

Posted: 19 Apr 2011 11:30 PM PDT


NGAJUK- Kesibukan Aditya (5) tidak seperti anak seusianya. Sejak pagi hari dia ini harus membantu membersihkan rumah, mencuci piring, dan mencuci pakaian seperti orang dewasa.

Belum lagi merawat Sunarti, sang ibu. Namun sesekali jika semua pekerjaan sudah selesai, Aditya baru boleh bermain dengan teman-teman sebayanya. Akan tetapi ketika sedang bekerja, Aditya tidak pernah mahu diajak bermain.

Inilah aktiviti yang dilakukan Aditya sejak ibunya menderita lumpuh. Perhatian yang luas dari masyarakat, akhirnya Aditya menerima bantuan dari berbagai pihak.

Sejak diberitakan di sejumlah media, bantuan seperti beras dan wang terus mengalir ke rumah kanak-kanak ini, Selasa (19/4/2011).

Tak ingin ketinggalan, warga di sekitar tempat Aditya tinggal juga terus mengusahakan sejumlah bantuan kepada pemerintah kecamatan dan kabupaten nganjuk, di antaranya rawatan bagi Sunarti.

Selain itu, warga juga mengusahakan agar Aditya dapat masuk ke sekolah TK kanak-kanak ini sangat ingin bersekolah seperti teman-temannya.

"Saya sangat ingin masuk sekolah namun ibu tak punya biaya," kata dia ..

Agung, ketua RT dan warga di sekitar tempat Aditya tinggal merancang akan mengupayakan agar impiannya bersekolah dan mengaji dapat terlaksana. Warga berharap pemerintah mahu turun tangan dalam masa penerimaan pelajar baru mendatang, sehingga Aditya boleh bersekolah .

Sumber :http://www.okezone.com/

Mahasiswa di China ini lihat kekasihnya di Kanada dibunuh secara lansung di webcam

Posted: 19 Apr 2011 10:00 PM PDT


TRIBUNNEWS.COM - Seorang mahasiswa menyaksikan secara langsung kekasihnya dibunuh ketika mereka chatting lewat webcam.

Polisi menemukan mayat separuh telanjang mahasiswi bernama Qian Liu di apartmentnya yang terletak di York University Village, Toronto, Kanada, setelah sang kekasih menelefon polis. Sang kekasih tinggal di Beijing, China.

Dalam kesaksikannya, dia mengatakan dirinya sedang chatting dengan kekasihnya yang merupakan mahasiswi English Language Institute pada Jumaat dini hari saat mendengar ketukan di pintu. "Ia membuka pintu. Sepertinya korban mengenali lelaki itu namun saksi yang sedang online di webcam tidak mengenalnya," demikian kata Sersan Detektif Toronto Frank Skubic.

Sang saksi yang berbicara di Beijing mengatakan kepada polis jika dirinya melihat melalui webcam ketika lelaki berotot meminta ke mangsa untuk menggunakan hand set Sang kekasih menyaksikan perkelahian antara Qian Liu dan lelaki itu dan kadang-kadang tidak tertangkap kamera.

Lelaki yang disyaki yang digambarkan berkulit putih dan berusia 20-an dan tinggi 183 sentimeter kemudian mematikan laptop IBM ThinkPad T400 yang kini hilang.kekasih dengan menggunakan media sosial berusaha menghubungi polis di China dan Toronto. Sayangnya, polis baru tiba sekitar 10 jam kemudian.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS