Nuffnang

Sensasi

sumber :-

Sensasi


Video Kelakar: Akibat tak mengikut arahan

Posted: 12 Oct 2011 10:44 PM PDT


Sensasi tak pasti adakah Video nie diambil di Malaysia??? sebab bila tengok lelaki-lelaki yang degil tadi tak nampak mcm warga Malaysia kan..

Kesian,semua nampak marah dalam Video nie..haha..sape suruh tak ikut arahan kan..

Curiosity Kills Cat

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Zon Artis

sumber :-

Zon Artis


Komen Daripada Admin Maher Zain Malaysian FC Terhadap Filem KLIP 3GP

Posted: 12 Oct 2011 07:49 AM PDT

Esok, 13 Oktober 2011, filem berjudul KLIP 3GP akan ditayangkan diseluruh pawagam. Namun, belum pun filem tersebut ditayangkan, ianya sudah menjadi topik hangat dari banyak pihak selepas trailer filem tersebut disiarkan di kaca televisyen dan YouTube kerana terdapat adegan ghairah serta melampau.

Yang terbaru, kami memperolehi komen daripada Akhi Fairuz yang merupakan admin fan page Maher Zain Malaysian Fan Club (MZMfc) terhadap filem KLIP 3GP tersebut. Kat bawah ni komen daripada Akhi Fairuz itu yang nyata ada benarnya dan kami turut bersetuju. Harap anda ada masa terluang untuk membacanya.

Assalammualaikum warahmatullah.

Semoga kita semua berada dalam rahmat Allah. Sabda Nabi Muhammad SAW : "Daripada Anas bin Malik RA. katanya; Sabda Rasulullah SAW: "Sesungguhnya antara tanda-tanda kiamat itu ialah; diangkat ilmu (agama), tersebar kejahilan (terhadap agama), arak diminum (secara berleluasa), dan zahirnya zina (secara terang-terangan)". (Riwayat al-Bukhari no. 78 dan Muslim no. 4824)"

13 Oktober 2011 ini akan ditayangkan sebuah filem yang berjudul Klip 3gp. Diteliti promo filem ini di youtube (rujuk : http://www.youtube.com/watch?v=5esBMaOSX-k), majoriti yang menjayakan filem ini beragama Islam. Saya telah berulang-ulang kali melihat preview 1 minit 51 saat di Youtube, sedaya mungkin mencari nilai positif darinya, namun usaha saya menemui kegagalan. (Anda boleh cuba barangkali).

Jujurnya, saya berasa kurang senang, kecewa dan terkilan akan filem ini. Apa yang mahu diketengahkan di dalamnya? Gejala sosial melibatkan remaja? Sebaran video lucah melalui kamera bimbit? Zina yang semakin membarah di dalam masyarakat? Berhati-hati kalau melakukan penzinaan, khuatir ada orang merakam aksi lucah anda? Atau cuba mengajar penonton kaedah menyebarkan keaiban orang lain di ruang internet?

Sebagai salah seorang Jurulatih yang mengendalikan Kempen Anda Bijak Jauhi Zina – Raudhatus Sakinah, sudah pasti kehadiran filem ini, sedikit sebanyak menyulitkan usaha kami membanteras gejala zina di kalangan warga Malaysia, khususnya anak muda. Sukar sangatkah menghasilkan filem yang didalamnya memiliki nilai positif lantas mendidik masyarakat di luar sana?

Saya sedar dunia layar perak ini tujuannya untuk bisnes. Sudah pasti bisnes itu di hujungnya mahu mengaut keuntungan. Sebab itu kebanyakan pembikin filem beralasan kononnya mereka menghasilkan sesebuah filem mengikut trend semasa dan memenuhi selera penonton. Namun dalam masa yang sama, tanggungjawab mendidik masyarakat itu terletak di bahu anda juga. Apa guna filem mendapat kutipan berjuta-juta ringgit sedangkan filem itu rendah sekali nilai positif yang ingin dipaparkan.

Beberapa minggu lepas, pabila isu Zizan di dalam Hantu Bonceng hangat diperkatakan kerana ada adegan yang menghina junjungan besar Nabi Muhammad SAW, ramai masyarakat Muslim yang bangkit dan menunjukkan keprihatinannya. Ya, langkah ini saya puji. Zizan pula telah meminta maaf dan isunya telah dijawab sendiri oleh Ustaz Azhar Idrus ( Original ). Persoalannya, pabila filem itu mencetuskan polemik dan kontroversi, baru pihak-pihak yang berwajib mahu mengambil tindakan?

Buat penerbit, pengarah, penulis skrip dan mereka yang terlibat di dalam produksi ini, ingatlah, dunia ini hanya sementara. Lakukan sesuatu kerana inginkan redha dari Allah, bukan mengaut keuntungan semata-mata. Cukup-cukuplah dengan filem rempit, jenayah, hantu dan lain-lain. Para pelakon pula janganlah hanya menganggap anda 'pelakon' dan bersedia melakonkan sebarang watak yang diberikan. Hari ini boleh berlakon menjadi seorang Ustazah, esok berlakon adegan di ranjang. Alasan : Saya berlakon dan mencari rezeki yang HALAL. Soal dosa pahala itu antara saya dengan Allah. What?!!

Masyarakat kini dambakan ilmu agama, sebab ia fitrah di dalam diri setiap manusia. Sebab itu kami Maher Zain Malaysian Fan Club (MZM-FC) mengangkat martabat muzik Islami oleh Maher Zain ke peringkat yang sepatutnya agar insan seni di Malaysia tahu tugas berdakwah itu bukan milik Ustaz dan Ustazah sahaja, tetapi tugas kita semua, samada kita ini artis, penerbit filem, pengarah filem, bahkan pengguna facebook sekalipun. Moga kita semua terus berada dalam rahmat Allah SWT. Ameen

"Jika makanan ada cop HALAL, bagaimana pula ya andai filem-filem di Malaysia diletakkan simbol yang sama. Barangkali sukar untuk mencari filem keluaran Malaysia yang ada cop HALAL dan boleh ditonton bersama keluarga tanpa was-was."

Hamba Allah yang hina lagi kerdil,

Akhi Fairuz
Admin Maher Zain Malaysian Fan Club (MZMfc)
11 Oktober 2011 | 10.00 malam | Taman Melawati

Full content generated by Get Full RSS.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

sumber :-

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Aaron Aziz Cabar Diri dalam Teater Badai Semalam

Posted: 12 Oct 2011 10:01 AM PDT

Mungkin ramai yang tak tahu, teater Badai Semalam pernah ditangguhkan beberapa ketika. Budiey dengar masa tu, ramai pelakon yang berlakon dalam teater arahan Wan Khairunazwan Rodzy ini tidak bersedia kerana jadual mereka terlalu padat dengan kegiatan seni mereka. Jadi, teater ini terpaksa ditangguhkan sementara menunggu pelakon betul-betul bersedia. Dan, antara nama-nama besar yang Budiey dapat tahu terlalu sibuk ialah Aaron Aziz. Yes, of courselah, Aaron sibuk. Tambahan pula pada masa tu, selepas Nora Elena, nama beliau meletop-letop diperkatakan ramai. Bila nama makin popular, maka makin banyak tawaran kerja sana sini. Tak percaya, tengok di TV, drama lakonan Aaron tak putus-putus dimainkan. Peminat beliau juga makin ramai. Tak caya, tengok di twitter la ya.

VIDEO AARON AZIZ DI SIDANG MEDIA TEATER BADAI SEMALAM:

Semasa sesi temubual di sidang media teater Badai Semalam, Aaron Aziz mengakui jadual kariernya semakin sibuk hari demi hari. Namun, beliau menyangkal teater ini ditangguhkan bukan kerana pihak produksi untuk menunggu beliau. Malah, produksi juga terpaksa menangguh untuk merancang dan mencari rakan partner untuk bekerjasama. Maka, termetrailah perjanjian MOU antara Istana Budaya dengan syarikat Frensis Sdn Bhd.

Aaron Aziz

Sebagai pendokong watak utama, Karim iaitu kekasih kepada Mazni lakonan Erra Fazira dalam teater ini, Aaron mengakui yang dia menerima tawaran ini adalah untuk mencabar kebolehan yang ada pada dirinya dalam seni lakonan teater. Semua tahu, teater bukannya seperti drama. Habis satu scene, terus habis dan boleh pulang. Teater mempunyai komitmen yang tinggi dan berterusan serta fokus yang bukannya sedikit. Malah, medan teater menjadi satu ujian getir buat Aaron, sejauh mana beliau dapat membawa watak Karim yang berjiwa romantis dan akan bertutur dengan bahasa cinta serta ayat yang jiwang-jiwang.

Mulanya, suami kepada 3 orang anak ini tak yakin untuk berlakon teater. Namun, memandang pada naskah yang ditulis oleh Khadijah Hashim, beliau memberanikan diri. Budiey rasa, peminat Aaron Aziz yang menggelarkan diri mereka Aaronators juga teruja dan excited gila apabila mengetahui Aaron akan memijak pentas teater. Ada peminat yang dah beli tiket dah pun. Patutlah tiket dah laris 50%.

Yang penting bagi Aaron, dengan berlakon teater, pastinya akan menjadi guru dan dia dapat belajar dari pengalaman. Walaupun Aaron belum membaca novel ini, tapi Aaron dapat membayangkan watak Karim itu selepas membaca draft skrip ke-3 yang ditulis oleh 3 orang penulis skrip terkenal termasuklah Erma Fatima. Karakter Karim sangat susah tapi tidak mustahil boleh dijelmakan dengan gaya tersendiri dari Aaron. Biasanya, Aaron akan mencari keselesaannya sendiri dan perlu mengikut susunan plot dalam skrip. Walaupun tak sempat baca, Aaron berjanji untuk membaca novel Badai Semalam untuk menyelami jiwa Karim.

Budiey ucapkan good luck buat Aaron Aziz dan semua pelakon yang terlibat. Tak sabar rasanya nak tonton di Istana Budaya nanti.

Terbaru, menerusi syarikat miliknya Aaron Aziz Productions, beliau telah menerbitkan sebuah telemovie pertama berjudul Kekasih Awal & Akhir yang akan memulakan pengambaran mulai 19 Oktober ini dan akan disiarkan di TV9 pada 7 November. Menariknya, Aaron Aziz juga turut berlakon dan memilih untuk bersama dengan pasangannya dalam Nora Elena, siapa lagi kalau bukan Siti Saleha dalam telemovie ini. Setakat ini, ada beberapa nama yang dalam proses pemilihan. Yang pasti Dian P. Ramlee akan turut sama berlakon. Mesti best kan? Dengar tajuknya pun dah tahu kisahnya camna, tak gitu?

Aaron Aziz

Aaron Aziz

Aaron Aziz

Aaron Aziz

Aaron Aziz

Aaron Aziz

Aaron Aziz

Aaron Aziz

Aaron Aziz

Tags: ,

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Gambar Erra Fazira di Sidang Media Teater Badai Semalam
  • Umie Aida Bawa Watak Rohana dalam Teater Badai Semalam
  • Gambar Aaron Aziz Jadi Gangster Dalam Filem Evolusi KL Drift
  • Gambar Aaron Aziz di Sidang Media ABP
  • Poster Emil Emilda & Gambar Aaron Aziz
  • Teater Badai Semalam Akan Dipentaskan di Istana Budaya
  • Drama Nora Elena
  • Anugerah Pilihan Pembaca Media Hiburan 2011
  • Profile Rosminah Mohd. Tahir Pengarah Teater Nyonya
  • Biodata, Profile dan Gambar Aaron Aziz
  • Full content generated by Get Full RSS.

    Umie Aida Bawa Watak Rohana dalam Teater Badai Semalam

    Posted: 12 Oct 2011 07:17 AM PDT

    Datin Paduka Umie Aida atau nama sebenarnya, Umi Khalsum Rahmad Ali pula akan membawa watak Cik Rohana dalam teater Badai Semalam. Adik kepada sutradara Erma Fatima ini turut hadir di sidang media Teater Badai Semalam yang turut menyaksikan termetrai perjanjian MOU antara syarikat miliknya bersama Erra Fazira iaitu Frensis Sendirian Berhad bersama Istana Budaya, Kumpulan Utusan selaku Media Cetak Rasmi dan Sinar FM sebagai Radio Rasmi pada petang tadi. Cakap pasal Erma Fatima, di sidang media petang tadi juga media diberitahu yang skrip untuk teater ini ditulis juga oleh Erma Fatima bersama dengan Aminah Rapor & panel dari Istana Budaya.

    Ooh, Budiey baru je dapat tahu yang Erra Fazira dan Umie Aida yang bersahabat baik ini berpakat untuk menjayakan syarikat Frensis Sdn Bhd. Erra Fazira jadi Pengarah Urusan. Masa photo shoot tadi pun, Budiey nampak mereka sangat akrab walaupun dalam teater ni diorang ada konflik. Elok juga tu, kemesraan dua selebriti yang bersahabat baik ini boleh digambarkan dalam gambar ini:

    Umie Aida

    Menurut Datin Paduka Umie Aida, beliau tak pernah membawa watak seorang wanita yang sentiasa bersuara lantang dan selalu marah-marah. Biasanya, Umie bawa watak yang sedih, jadi cabaran utama dalam Badai Semalam adalah untuk membawa karakter wanita berusia 50 tahun yang sentiasa memberontak. Itu satu yang sukar kerana watak ibu kepada Karim lakonan Aaron Aziz ini memang perlu dimainkan dengan tenaga dalaman dan jiwa yang kuat.

    Kehadiran ramai media di sidang media petang tadi membuatkan Umie Aida dan rakannya yang lain semakin bersemangat dan merangsangkan mereka untuk bekerja dengan lebih kuat dalam mencari karakter yang boleh meruntunkan hati penonton. Ya, Budiey juga seperti media lain juga, pasti mengharap sesuatu yang luar biasa pada teater ini.

    Umie menyifatkan teater ini satu naskah yang menyentuh jiwa penonton dan beliau mengharapkan peminat teater tanahair dapat memberi sokongan seterusnya mencatatkan kutipan box office. Insya Allah.

    Umie bersetuju dan berminat untuk berlakon teater ini kerana tajuknya dan naskah Badai Semalam ini diadaptasi dari novel. Sebelum ini, Umie Aida pernah berlakon dalam teater Mencari Juita, Penyerahan Puteri, Dejavu Seorang Perempuan, Lantai T Pinkie dan Teater Natrah.

    Selain sibuk dengan latihan teater ini, Umie juga sibuk dengan proses dubbing filem Azazil yang dilakonkan bersama Remy Ishak dan Diana Danielle.

    Umie Aida

    Umie Aida

    Umie Aida

    Umie Aida

    Eh, tiba-tiba muncul Aznil. Jangan pula ingat Aznil berlakon dalam Badai Semalam ya.

    Umie Aida

    Umie Aida

    Umie Aida

    Umie Aida

    Umie Aida

    Tags:

    Click on the following buttons to share this article with your friends:

    Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Gambar Erra Fazira di Sidang Media Teater Badai Semalam
  • Filem Akuarium Cinta Arahan Osman Ali
  • Teater Badai Semalam Akan Dipentaskan di Istana Budaya
  • Aaron Aziz Cabar Diri dalam Teater Badai Semalam
  • Gambar Erra Fazira Umie Aida Santai Main Badminton
  • Gambar A.Aida di Karpet Merah Anugerah Seri Angkasa
  • Gambar Majlis Resepsi Umie Aida & Khairuddin
  • Erra Fazira Janji Sokong Filem Hans Isaac
  • Drama Kerana Cintaku Saerah Sudah Bermula, Apa Pendapat Anda?
  • Umie Aida Akan Kahwin di Mekah 14 Mac Ini
  • Full content generated by Get Full RSS.

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS

    borak kosong

    sumber :-

    borak kosong


    Gila superhero ni,baling tahi anjing kepada pemilik anjing kerana berak merata-rata

    Posted: 12 Oct 2011 09:00 PM PDT

    Seorang superhero biasanya memerangi kejahatan, tapi tidak dengan pahlawan ini. Dia malah memerangi kotoran anjing yang berselerakan di kota.

    Superhero yang lengkap dengan mengenakan pakaian ketat, helmet dan topeng untuk menyembunyikan identitinya ini selalu meronda di kota Praha, Republik Chezs.

    Pahlawan yang juga selalu menyiram para perokok yang tidak mematuhi peraturan dengan sebaldi air ini mengatakan, dirinya mulai merasa khuatir dengan gelaran ibukota kotoran anjing di Eropah.

    "Saya adalah SuperVaclav, dan saya memutuskan untuk melakukan aksi terhadap ketidakpedulian dan kemunafikan yang terjadi di masyarakat," ujarnya dalam web peribadinya.

    "Saya lelah hanya duduk dan melihat ketidak adilan di sekitar kita. Ini adalah misi saya," lanjutnya.

    Dalam sebuah videonya yang diunggah melalui situs YouTube, dia memungut kotoran anjing di tanah dan melemparinya kepada pemilik anjing tersebut.

    "Kekuatan supernya adalah dengan secepat kilat dia berlari, kerana pemilik anjing pasti akan mengejarnya seolah-olah akan membunuhnya," ujar salah seorang pemerhati.

    Kesian..ramai lelaki tak kahwin di desa ini kerana kekurangan wanita

    Posted: 12 Oct 2011 08:45 PM PDT


    SIYANI, India - Ramai lelaki di desa ini, negeri Gujerat, tidak dapat berkahwin kerana bilangan wanita yang jauh berkurangan berbanding kaum lelaki.

    Sehingga kini, terdapat lebih 350 lelaki bujang berusia lebih 35 tahun ke atas di desa berkenaan yang dihuni sekitar 8,000 orang.

    "Desa ini kekurangan prasarana atau pembangunan, justeru penduduknya rata-rata miskin dan tidak berpelajaran," kata seorang pemilik kilang gandum kecil, Prashant Dave, 41, yang bernasib baik kerana telah berumah tangga.

    "Terdapat terlalu sedikit wanita dengan ramai di antara mereka meninggalkan desa untuk mencari kehidupan lebih baik," tambahnya.

    Seorang penduduk Siyani, Bharatbhai Khair pula berkata, dia berusaha mencari calon isteri sejak 25 tahun lalu tetapi masih gagal.

    "Saya kini berputus asa, biarlah saya hidup membujang," kata lelaki berusia 45 tahun itu.

    Situasi tersebut berlaku ketika maklumat banci yang disiarkan tahun ini menunjukkan terdapat 914 perempuan untuk setiap 1,000 bayi lelaki di India.

    Keputusan tersebut menunjukkan penurunan sejak 2001 apabila terdapat 933 perempuan untuk setiap 1,000 bayi lelaki. - Reuters

    sumber : kosmo online

    Kesian adik putus tangan di putar mesin basuh

    Posted: 12 Oct 2011 07:35 PM PDT


    LIVERPOOL: Tangan seorang kanak-kanak terputus selepas dia membuka penutup mesin basuh dan memasukkan tangannya ketika mesin itu berputar.

    Lewis Wrench yang baru menyambut ulang tahun kelahirannya yang ketiga, merayap di dapur dan berjaya membuka pintu mesin basuh muatan depan itu ketika ia masih berputar dan memasukkan tangannya ke dalam.


    Ibunya, Rachel, 24, berada di ruang tamu di kediaman mereka di Crewe apabila dia mendengar jeritan anaknya.


    Dia mendapati anaknya berlumuran darah dengan lengannya masih berada di dalam mesin. Kanak-kanak itu dikejarkan ke Hospital Kanak-Kanak Alher Hey di Liverpool tetapi doktor gagal menyelamatkan tangannya yang terputus dari bawah bahu.


    "Kini, apabila saya tanya apa yang terjadi, dia menjawab: 'Saya membuka penutup itu dan saya berpusing-pusing, kemudian tangan saya tercabut.'" Mengimbas kembali kejadian itu, Rachel berkata: "Apabila saya meluru, mesin itu masih berputar.


    Saya mematikan suisnya dan memeluk Lewis sambil berlari keluar dan menjerit meminta tolong kepada jiran.



    "Anak perempuan saya, Kadie, masuk ke dapur dan melihat apa yang berlaku. Dia menjadi trauma.


    "Saya tidak percaya Lewis berupaya membuka penutup mesin itu dengan mudah. Ia sungguh menakutkan. Saya begitu kecewa." Mesin itu disewanya sejak 2009 dan agensi yang terbabit dalam hal berkaitan dengan pengguna, Trading Standards, melancarkan siasatan berhubung kejadian itu.


    Kejadian ngeri itu berlaku jam 11.30 pagi pada 11 September lalu, seminggu selepas hari jadi ketiga Lewis.


    Rachel berkata: "Secara keseluruhan, Lewis semakin pulih dan dia berani.


    "Dia kidal tetapi kini sudah menyesuaikan diri dengan tangan kanannya." Kanak-kanak itu perlu menjalani pembedahan lanjut dan kemungkinan dipasang dengan tangan palsu. - Agensi

    sumber : myMetro

    Empat siswi ada 'projek' buka baju dan kuliah seks

    Posted: 12 Oct 2011 06:35 PM PDT


    KUALA LUMPUR: Empat gadis bakal bergelar jururawat yang ponteng kuliah di sebuah kolej swasta di Klang, Selangor, sejak beberapa hari lalu, ditahan selepas didapati 'berpesta seks' bersama pasangan masing-masing di sebuah bilik asrama kolej berkenaan, malam kelmarin.

    Dalam serbuan dilakukan pengurusan kolej berkenaan jam 7 malam, dua daripada pelajar perempuan terbabit dilaporkan dicekup dalam keadaan separuh bogel dan dua lagi berpakaian lengkap, manakala empat lelaki berusia awal 20-an bersembunyi dalam tandas asrama kolej.

    Difahamkan, biarpun menyedari pemeriksaan mengejut dilakukan pihak pengurusan kolej, keempat-empat lelaki terbabit gagal menyelinap keluar menyebabkan mereka bersembunyi di dalam tandas bagi mengelakkan dicekup, namun gagal.

    Menceritakan semula kejadian itu, sumber berkata, pihak pengurusan kolej menerima banyak aduan salah laku keempat-empat gadis terbabit daripada pelajar lain dan pensyarah sejak seminggu lalu.



    "Antara salah laku yang dilaporkan ialah tidak hadir kelas dan sering membawa lelaki masuk ke asrama sehingga menimbulkan ketidakselesaan di kalangan pelajar lain.


    "Rentetan daripada aduan berkenaan, satu pemeriksaan mengejut dilakukan pihak kolej selepas dimaklumkan terdapat empat lelaki dipercayai kekasih kepada keempat-empat pelajar terbabit menyelinap masuk ke asrama kira-kira jam 6 petang semalam (kelmarin)," katanya.

    Menurut sumber, pemeriksaan yang dilakukan empat kakitangan terdiri daripada pihak pengurusan kolej yang diiringi anggota polis itu membuahkan hasil apabila keempat-empat lelaki terbabit ditahan ketika bersembunyi di dalam tandas asrama berkenaan.

    sumber : myMetro

    Kurang ajar..guru tadika ni pukul muridnya berulang-ulang kali

    Posted: 12 Oct 2011 05:45 PM PDT


    I am already almost at my wit's end, but I just want to get some justice for my child!!

    My daughter is only two and a half years old, and attends Xuzhou City children's art school [nursery/kindergarten]. On the morning of September 1st, she had a quarrel with another child in her class over a small stool. Allegedly, my daughter scratched that child's hand. That child's mother just so happens to be a teacher at the nursery, and when she heard what happened, she rushed over to vent anger for her daughter. That child's mother, Teacher Chen, then not only shoved but also hit my daughter for 10 minutes, and throughout all of this, all of the other teachers uniformly stood by and did nothing, not a single person going forth to intervene.

    After my daughter was hit, the kindergarten teacher even called me and said that my daughter hit bit the other child, and wanted me to take the child that was bitten to go get a rabies vaccination!

    After rushing to the school, I had a quarrel with that child's mother, and only after I had requested during the quarrel to watch the video footage did I learn how my daughter was hit. I no longer want to remember that heartbreaking scene, but I forcefully copied the video recording from the kindergarten, am posting it here, hoping to ask everyone to help me, using legal channels to safeguard our personal rights!





    sumber : chinasmack

    Cute adik ni tidur

    Posted: 12 Oct 2011 11:01 AM PDT


    Wow..penyanyi ini berhubungan seks 2 jam non stop

    Posted: 12 Oct 2011 10:01 AM PDT


    Berhubungan seks selama satu jam rasanya sudah terlalu lama, tapi itu tidak berlaku bagi Melinda. Penyanyi cantik ini mengaku pernah berhubungan seks dua jam nonstop.
    Melinda mengaku g agresif di ranjang. Tak hairan bila pasangan yang dicarinya harus piawai menyalurkan teknik bercinta. Dan sekali bertemu si lelaki idaman, ternyata pelantun "Cinta Satu Malam" ini kewalahan.
    "Lelaki ini yang menjadi inspirasi untuk lagu 'Cinta Satu Malam'. Lelaki sebelum saya bertemu bekas suami. Dia jago banget!," kata Melinda saat berbincang di pejabat redaksi okezone, Jalan Kebon Sirih, Jakarta, Rabu (12/10/2011).
    Karena agresivif dan kelihaian bercinta sang "partner", Melinda merasa perlu mengangkat dua ibu jari tangannya sebagai pujian.
    "Saking jagonya, kami bercinta 2 jam nonstop. Boleh bayang kan serunya?," selorohnya menutup percakapan.

    (tty)

    Alamak..gadis-gadis ni tak kisah berbogel dan badan dilukis depan orang ramai

    Posted: 12 Oct 2011 09:20 AM PDT




    Ini semua dilakukan atas nama seni..
    perasaan malu hilang...

    Payudara Sharon Osbourne Pecah

    Posted: 12 Oct 2011 08:30 AM PDT


    Tak boleh difikiri jika implan payudara seringkali membahayakan. Inilah yang dialami oleh isteri Ozzy Osbourne, Sharon Osborne, yang cukup malang kerana implan payudaranya pecah!
    Isteri sang rocker yang juga pembawa acara TV show The Talk ini sempat meminta cuti kerana ingin menghabiskan waktu bersama sang suami. Namun alasan sebenarnya terbongkar ketika Sharon kembali bekerja , yang tak lain adalah payudara yang pecah.

    "Satu pagi aku bangun tidur dan salah satu payudaraku terlihat lebih panjang dari satunya. Jadi kupikir, ini tak benar," aku wanita berusia 58 tahun ini, sambil menjelaskan bahawa salah satu implan yang ditanam di payudaranya bocor dan merembes ke dinding perutnya.

    Hal ini membuatnya tak mahu menggunakan payudara palsu, dan memutuskan untuk melepasnya saja. "Aku sepertinya tak ingin lagi ada tilam air di dalam dadaku," tegasnya.

    Payung terjun tak kembang,nenek dan instrukturnya tewas

    Posted: 12 Oct 2011 07:45 AM PDT


    Seorang nenek berusia 75 tahun mengikuti kursus terjun payung dan dirinya tewas akibat payung terjun yang dibawanya saat terjun tidak terkembang.

    Nenek malang itu tewas bersama instrukturnya di wilayah perbatasan Nevada dan Arizona, Amerika Syarikat. Polis tidak merilis nama kedua korban yang tewas dalam insiden terjun payung tersebut. Demikian seperti diberitakan IANS, Selasa (11/10/2011).

    Saat kejadian terjadi, sang instruktur terjun payung cuba untuk mengeluarkan payung terjun cadangan, namun payung tersebut hanya keluar sebagian dan tidak dapat terkembang di udara sampai akhirnya mereka pun terjatuh Bandara Mesquite.

    Dalam satu gerakan terjun payung, instruktur tersebut membimbing sang nenek untuk lompat ke luar dari pesawat dan melakukan pendaratan. Namun mereka gagal dalam melakukan pendaratan dan nenek itu pun dinyatakan tewas saat dilarikan ke hospital.

    Instruktur terjun payung yang berusia 60 tahun itu dikhabarkan sudah aktif dalam olah raga tersebut selama 30 tahun dan menguasai 11 ribu teknik melompat. Peristiwa ini pun langsung diselidiki oleh Badan Penerbangan Federal AS.

    http://international.okezone.com

    Seorang Lelaki Mesir Diculik Untuk Menyamar Sebagai Saddam Hussein Palsu dalam Video Porno

    Posted: 12 Oct 2011 06:00 AM PDT


    Apa yang ada dalam benakmu ketika wajahmu mirip dengan seorang tokoh dunia terkenal? Senang? Bangga? Sayangnya, tidak demikian bagi Mohamed Bishr. Lelaki asal Mesir yang memiliki wajah yang mirip dengan bekas presiden Iraq Saddam Hussein tersebut malahan diculik oleh sekelompok penculik dari Iraq yang cuba untuk memaksanya berperanan sebagai Saddam Hussein dalam sebuah video porno.

    Pada awalnya Bishr ditawari wang sejumlah yang besar untuk memainkan peranan Saddam Hussein dalam sebuah video seks. Rencananya, video tersebut akan dijual ke media sebagai rakaman asli dari diktaktor Iraq itu.

    Kejadian ini berlangsung pada Hari Minggu, ketika dia sedang berjalan menuju sebuah kafe di Alexandria, Mesir. Tiga lelaki berjaket hitam dan membawa pistol menculiknya. Mereka memaksanya keluar dari kereta dan mendorong masuk ke dalam van, lalu memukul kepalanya.

    Berdasarkan keterangan anak Bishr, sebelum diculik, Bishr pernah mendapatkan telefon ancaman yang memaksanya untuk berubah fikiran dan mengambil bahagian dalam film porno tersebut.

    Sebenarnya pelaku penculikan Bishr bukan merupakan kelompok pertama yang membuat video seks palsu yang menampilkan Saddam Hussein. Sewaktu merencanakan cara untuk menggulingkan Hussein sebelum invasi Iraq tahun 2003, CIA dicurigai membuat sebuah video palsu yang juga menampilkan orang yang mirip Saddam Hussein nampak sedang berhubungan seks dengan remaja laki-laki.

    "Ini akan terlihat seperti seolah-olah itu diambil melalui kamera tersembunyi," jelas seorang bekas pegawai tertinggi The Washington Post di tahun 2010. "Sangat kasar, seolah itu adalah rakaman video seks rahsia."-idbite.com













    Sumber: huffingtonpost

    Video..pelajar yang dibuli menunjukkan kehebatannya

    Posted: 12 Oct 2011 05:00 AM PDT

    Ini kisah tentang seorang murid yang sudah tidak tahan lagi kerana ditindas oleh murid lainnya ...

    Casey Heynes, akhirnya melakukan perlawanan terhadap murid yang biasa menindasnya ... dan hasilnya ? ... FATAL !!




    Fansnya Casey telah membuat gif begini hebat:



    LETAK MAKLUMAT IKLAN

    Mengerikan keadaan mayat dilenyek lori

    Posted: 12 Oct 2011 04:30 AM PDT


    Pengacara televisyen ini rela telanjang demi binatang

    Posted: 12 Oct 2011 03:00 AM PDT


    Bekas kekasih George Clooney yang bernama Elisabetta Canalis, menjadi selebriti terkini yang bersedia untuk difoto tanpa busana untuk membantu kempen dari organisasi PETA. PETA, People for the Ethical Treatment of Animals, memang sudah sangat sering mengundang beberapa selebriti yang secara sadar membantu kempen mereka dalam mengurangi penggunaan material dari binatang untuk digunakan sebagai bahan material pakaian.

    "Ini merupakan hal yang sangat aku percayai dan tidak ada satu orang pun yang memintaku untuk melakukan ini. Sejak aku kecil, aku selalu menentang penggunaan kulit haiwan untuk digunakan sebagai pakaian. Aku bahkan tidak pernah mengenakan pakaian yang terbuat dari kulit haiwan dan bulu binatang," ungkap Canalis.

    Canalis yang juga pengacara televisyen di Itali ini, mengikuti jejak Charlize Theron, Pamela Anderson dan banyak selebriti lainnya untuk membantu kempen dari PETA sehingga diharapkan banyak masyarakat akan tersedar bahawa selama ini masih banyak binatang yang diperlakukan secara kasar.

    "Jika anda mengetahui bahwa di seluruh dunia, setiap harinya ada sekitar lebih dari 50.000 binatang yang dibunuh, dipukul, ditenggelamkan, disetrum, dikuliti hidup-hidup, hanya untuk kesenangan semata. Saya rasa itu harus dihentikan," seru Canalis.


    Sperma Tertelan Semasa OraL Seks, Mangsa Pencabulan Polis Takut Hamil

    Posted: 12 Oct 2011 02:46 AM PDT


    Jakarta, pastinews.com – Gadis remaja yang dipaksa oral seks oleh dua anggota polis dalam serbuan di Monas panik kerana secara tidak sengaja menelan cairan sperma.

    Gadis remaja itu YA yang masih berusia 15 tahun berfikir akibat menelan sperma anggota polis dirinya boleh hamil. "Dia merasa masa depannya hancur bila dia hamil," ujar Kanit Reskrim Pegawai polis Gambir AKP Mustakim, Isnin.

    Dia dicabuli dua anggota polis Harianto, 26, dan Suharyanto, 37, ketika sedang berduan dengan RM, 16, di kawasan Monas, Jakarta Pusat.

    Kedua remaja itu kena tahan dan tidak memiliki KTP, kerana baru saja datang dati Cilacap, Jawa Tengah.

    Kedua polis ini bukannya menertibkan kawasan monas dari pasangan muda-mudi itu malah memerasnya dan lantas seorang dari mereka meminta pelayanan oral seks.

    Akibat perbuatan itu kedua polis itu sudah ditahan di Polsek Gambir dan dipecat. Selain itu keduanya juga terancam hukuman sembilan tahun penjara. [wdh/inh]

    Parah..pak cik ni selamba gesel 'anunya' pada penumpang wanita

    Posted: 12 Oct 2011 01:45 AM PDT



    pak cik oiii..dah tak de kerja ke????

    Wanita ni selamba berjalan bogel di tengah bandar

    Posted: 12 Oct 2011 12:45 AM PDT


    In the video, a bystander is filming a naked girl walking around on the streets of Shenzhen. Other bystanders start gathering to see what's going on, and some try to cover her up with clothes, but she refuses and even lashes out by hitting back. After flinging off these garments, she goes back to walking around in the middle of the street. One bystander remarks that it has to be a drug overdose, another observed that she had wounds on her body from being hit, and the guy who was filming said she had a lot of wounds on her hands with other chiming in there were slits on her wrists.

    The video then cuts to her wearing a dress inside of a store and then talking to an older lady. Bystanders are now chattering about how she put on the dress herself, and how she managed to get the dress.

    A reporter arrives, and a bystander tells her the naked girl has been walking around for about 40 minutes, how she put on a dress willingly, and that she seems to still have a bit sanity left. The naked girl hasn't said anything about why she's doing this, but has picked up bricks to fight off people who tried to clothe her.

    The older lady then says the girl won't say where the wounds on her hands and feet came from. The naked girl doesn't say much, doesn't want to go home, and refused an offer to go to the older lady's home. The filming guy asks if the girl got the dress from the her stores, and the old lady also responds that she offered to pay the shop owner of an adjacent store for the dress that the girl chose to wore.

    Awek cantik ini ubah wajah seperti wanita dari neraka

    Posted: 11 Oct 2011 11:22 PM PDT

    Nama awek ini Amanda, dan sesuai namanya dia seorang gadis yang cantik (lih. fotonya). Namun akibat pengaruh kegilaan dunia ini... dan jadilah wajahnya seperti wanita dari neraka... Kasihan..!! Pelajaran bagi kita.






    Pulak dah..abang berkabung pakai baju bini dia

    Posted: 11 Oct 2011 11:00 PM PDT

    suami berkabung


    sumber gambar : www.eocommunity.com

    "Tak ada kereta,tak ada kahwin",akhirnya lelaki ini sanggup ambil duit akaun ayahnya beli kereta Ferrari

    Posted: 11 Oct 2011 10:46 PM PDT



    Lelaki ini sanggup menghabiskan duit kerana terlampau sayangkan mak wenya...
    jom baca kisah nya....

    I love her too much and truly cannot leave her, but she is too materialistic. After returning from Singapore, she seems to have become a different person, and since then I have been very unhappy within my heart with her change. Today, I went to her house, and the topic of marriage came up. Her family is all very satisfied with me and I did not say anything, but she actually said in front of her family that if I do not buy a car then we cannot marry. MB, it is not as if I cannot afford a car, and in my anger, I ordered an F1 360 Modena. It is not necessary to say how much I spent, but now I regret it. First, I do not care about cars at all and the money for the car was from my father's bank account (I do not have that ability), so now I feel deeply guilty. Second, I now realize I no longer love her, she does not deserve my love, and now my heart is very troubled.

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS