Nuffnang

Zon Artis

sumber :-

Zon Artis


(Gambar) Zarina Ann Julie Yang Seksi Dalam Majalah FHM Indonesia

Posted: 08 Nov 2011 09:21 PM PST

GAMBAR SEKSI ZARINA ANN JULIE DALAM MAJALAH FHM INDONESIA

Pergh! Itulah yang keluar dari mulut kami selepas melihat gambar Zarina Ann Julie yang dipaparkan dalam majalah FHM di Indonesia ini. Apa tidaknya, kesemua gambar menunjukkan Zarina Ann Julie mengenakan pakaian yang menjolok mata atau lebih tepat seksi sehingga menampakkan sebahagian aset'nya (tahu kan?)

Tak faham kami dengan Zarina Ann Julie ni, tak serik-serik bikin kontroversi. Lepas satu, satu. Walaupun dah banyak kali namanya naik sebagai selebriti bermasalah, tapi tetap juga tak berubah-ubah. Bak kata orang, tak makan saman. Kalau ada anugerah artis paling popular bikin kontroversi, sah-sah dia yang akan dapat. Setuju?

Malas nak cakap banyak, anda tengoklah beberapa lagi gambar Zarina Ann Julie yang seksi dalam majalah FHM Indonesia kat bawah ni. Itupun kalau nak tengok ler, takde paksaan.

GAMBAR SEKSI ZARINA ANN JULIE DALAM MAJALAH FHM INDONESIA

GAMBAR SEKSI ZARINA ANN JULIE DALAM MAJALAH FHM INDONESIA

Psstt: Cantik juga lampu hiasan daripada botol dan sudu plastik ni

Related Posts with Thumbnails Full content generated by Get Full RSS.

Jamal Abdillah Akan Buat Persembahan Ekslusif Pada 11.11.11

Posted: 08 Nov 2011 05:13 AM PST

11 November 2011 atau 11.11.11 merupakan satu angka yang sangat cantik dan hanya akan dilalui sekali seumur hidup. Kerana itu, penyanyi yang digelar Raja Pop Malaysia, siapa lagi kalau bukan Jamal Abdillah mengambil peluang tersebut dengan mengadakan persembahan khas dan ekslusif iaitu 'A Night With Jamal Abdillah' di Menara Kuala Lumpur pada tarikh tersebut.

KONSERT EKSLUSIF JAMAL ABDILLAH

Persembahan eksklusif itu akan diadakan di Restoran Atmosphere 360 atau lebih dikenali sebagai restoran berputar Menara KL. Jamal Abdillah dijangka akan mempersembahkan lima atau enam buah lagu dalam persembahan yang akan memakan masa selama satu jam setengah itu. Pemilihan lagu yang sedikit adalah disengajakan bagi memberi lebih peluang kepada peminat untuk berinteraksi lebih rapat dengan Jamal Abdillah.

Jika anda ingin menonton persembahan Jamal Abdillah itu, dua meja VIP yang mempunyai 10 tempat duduk setiap meja dijual pada harga RM15 ribu. Selebihnya adalah tempat duduk biasa yang berharga RM1000 seorang. Untuk sebarang pertanyaan dan ingin membuat tempahan tiket, anda bolehlah menghubungi 03-2020 2121 dan bagi tahu dapat nombor tu dari Zon Artis.

Sedikit penjelasan daripada pihak penganjur berhubung harga yang boleh tahan mahalnya itu. Menurut mereka, harga yang ditawarkan adalah sangat 'reasonable' . Restoran yang baru dimiliki oleh Asian Kitchen Sdn Bhd telah diubahsuai semula dan segala-galanya diganti baru . Makanan yang akan dihidangkan juga adalah berkualiti tinggi. Pada malam itu juga, akan ada beberapa kejutan dan pemberian cenderehati istimewa.

Psstt: Patutlah harga tisu made in China murah.. Kui3

Related Posts with Thumbnails Full content generated by Get Full RSS.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

sumber :-

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Filem Cinta Kura-Kura

Posted: 08 Nov 2011 01:10 AM PST

Tentang Film "Cinta Kura-Kura"

Cinta Kura-Kura mengisahkan tentang seorang gadis ceria berusia 21 tahun bernama Nani bersama binatang peliharaannya, Nico. Nico adalah seekor kura-kura spesis terancam dan ia mempunyai kelebihan luarbiasa iaitu boleh bercakap dengan manusia, tapi sekiranya dia mahu melakukannya…

Kisah romantik komedi ini bermula disaat Nani berpindah ke rumah abangnya, Amin. Jiran Nani, Adam telah jatuh hati dengan Nani sejak kali pertama dia memandangnya. Tetapi Nico tidak suka dengan Adam lalu berusaha mensabotaj usaha Adam untuk mendekati Nani. Dalam masa yang sama, Nico mempunyai calon kegemarannya sendiri iaitu Fadzly, seorang pengurus kedai haiwan untuk berpacaran dengan Nani.

Walaubagaimanapun, Fadzly mempunyai motif jahat untuk mendekati Nani bertujuan untuk menculik Nico dan dijual ke sebuah restoran sebagai makanan eksotik. Filem cereka berkonsep fantasi romantik komedi ini julung-julung kali menampilkan teknologi CGI bagi animasi watak Nico, disampaikan dalam babak serta dialog lucu sesuai untuk tontonan umum.

Trailer Filem Cinta Kura-Kura

Cinta Kura-Kura

Tags:

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Filem Papa I Love
  • Imej Seksi Chomell Fana dalam Carta Blockbuster
  • Sekitar Shooting IKON MALAYSIA @ CENTRO, SOOKAA, KL Sentral
  • Eksplorasi Gunung Pertama Malaysia
  • Cerita Dongeng Asia di TV2
  • Filem Akuarium Cinta Arahan Osman Ali
  • Video Trailer Filem Selamat Pagi Cinta
  • Poster filem Cintaku Forever & Cinta Nan Satu Sama?
  • Dato' Siti Nurhaliza Nyanyi Lagu Filem Perempuan Berkalong Sorban
  • Video Adik Hadziq Tom Tom Bak Baca Skrip Filem Syurga Cinta
  • Full content generated by Get Full RSS.

    Cinderella Moden Versi Korea Di TV2

    Posted: 08 Nov 2011 12:58 AM PST

    Cinderella Moden Versi Korea Di TV2

    Dongeng Cinderella terkenal di seluruh dunia dan dalam berkongsi kisah menarik tentang puteri raja yang cantik dan baik hati itu, masing-masing cuba mengadaptasikannya dalam versi dan bahasa sendiri supaya lebih dihayati penonton.

    Terkenal dengan pesona pelakon-pelakonnya yang cantik dan tampan dan menjadi kegilaan ramai, Radio Televisyen Malaysia (RTM) membawakan drama bersiri terbaharu Cinderella dalam versi Korea bertajuk Cinderella's Stepsister mulai 17 November 2011, setiap Isnin hingga Jumaat, jam 5.00 petang di TV2.

    Cinderella's Stepsister

    Menerusi 30 episod siarannya, siri Cinderella's Stepsister yang menampilkan pelakon hebat seperti Moon Geun Young, Seo Woo, Chun Jung Mying, Tae Cyeon, Lee Mi Sook, Kim Gab Soo dan Kang Sung Jin ini pastinya mengujakan penonton dengan jalan cerita menarik di samping babak-babak romantis antara pasangan kekasih dan kasih sayang serta kekeluargaan yang dekat di hati mereka.

    Bakal mengisi slot Kristal yang mula menerima sambutan ramai dengan siri Pasta yang disiarkan sebelum ini, kisah yang telah dimodenkan dan diadaptasi dari cerita Cinderella ini mengangkat cerita seorang gadis yang cantik dan baik hati.
    Ceritanya bermula apabila Eun Jo yang telah kehilangan bapa dan ibunya menemui cinta baru dengan seorang lelaki yang juga mempunyai seorang anak perempuan bernama Hyo Sun. Eun Jo berpindah apabila ibunya berkahwin dengan lelaki tersebut.

    Di rumah tersebut, Eun Jo cuba untuk menyesuaikan diri namun dia tidak dapat menipu diri sendiri. Dia berasa tidak selesa lebih-lebih lagi dengan kehadiran adik tirinya, Hyu Sun. Hyu Sun disenangi oleh bapa dan ibu tirinya dan situasi itu menjadikan Eun Jo tidak berpuas hati.

    Bagi Eun Jo, dia berpegang kuat dengan kenyataan bahawa Cinderella tidak akan disayangi oleh ibu tiri dan Hyo Sun telah memecahkan tradisi tersebut apabila disayangi oleh semua.

    Lalu terlintas di fikiran Eun Jo ingin melakukan sesuatu tetapi apakah yang patut dilakukan oleh Eun Jo terhadap Hyo Sun?

    konflik dalam Cinderella Stepsister

    babak romantis Cinderella's Stepsister

    Tags:

    Click on the following buttons to share this article with your friends:

    Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Traveloque Awal Ashaari di FOUR SEASON GARDEN EVERLAND
  • Photo Everland Theme Park by Samsung di Korea
  • Kisah Lagenda Bawang Merah Bawang Puteh Versi Lelaki Dalam Merah Putih
  • Gambar Awal Ashaari & Scha Alyahya di Valley of The Wind Korea
  • Traveloque Awal Ashaari di Safari World Everland Korea
  • Traveloque Awal Ashaari di Bird Park Everland Korea
  • Gambar Awal Ashaari & Scha Alyahya di Seorak Cable Car
  • Gambar Awal Ashaari & Scha Alyahya di Seoraksan National Park
  • Gambar Awal Ashaari & Scha Alyahya di Suwon Korea
  • Gambar Awal Ashaari di Alpensia Pyeongchang Korea
  • Full content generated by Get Full RSS.

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS

    borak kosong

    sumber :-

    borak kosong


    Momen Menyentuh Seekor Orangutan Mencium ‘Mesra’ Seorang Kanak-kanak

    Posted: 08 Nov 2011 09:00 PM PST

    Ketika meletakkan bibirnya ke dinding kaca, anak kecil ini mendapat lebih yang dia bayangkan ketika seekor orangutan besar memberinya sebuah ciuman.

    Fotografer menangkap momen yang menyentuh ini, dimana mamalia besar tersebut menirukan berpose seorang anak di zoo Moscow.

    Anak itu nampaknya benar-benar tenang ketika berhadapan-hadapan dengan sang orangutan meskipun mereka berada begitu dekat, dan hanya dipisahkan dengan sebuah panel kaca.

    Olga Dmitrieva, seorang fotografer Rusia yangberhasil mengabadikan adegan ini yang membuat para pengunjung tertegun dan berkata: "Ini adalah hal yang menakjubkan untuk dilihat'.

    Diketahui, zoo Moskow memiliki lebih dari 6000 haiwan yang mewakili sekitar 1000 spesies dan meliputi area seluas 53 hektar.

    Para ahli di kebun binatang ini juga mempelajari perilaku haiwan, cara mereka makan dan bereproduksi. Banyak diantaranya termasuk spesies langka dan terancam punah.

    Sumber : dailymail

    Bad Romance - Lady Gaga, Versi Orang Tua Di China [Video]

    Posted: 08 Nov 2011 08:35 PM PST


    Tuntulah ilmu sampai ke negeri China. Ertinya jangan pernah berhenti belajar dan mendalami hal-hal baru meskipun umur kita sudah hampir senja (jangan tuntut ilmu yang bukan-bukan). Cuba lihat contoh yang dilakukan oleh orang-orang tua China ini. Nothing can stop them!

    Gila..Seorang Suami Memasukkan Steroid Dalam Makanan Isteri Agar Isterinya Tetap di Rumah

    Posted: 08 Nov 2011 07:00 PM PST

    Bagi kebanyakan wanita, keputusan untuk bekerja di luar atau tinggal di rumah dengan anak mereka adalah keputusan yang penuh dilema. Walaupun begitu, para suami mungkin lebih senang jika isteri mereka berada di rumah untuk mengurus anak dan rumah tangga. Namun, apa yang dilakukan Dalwara Singh yang tinggal di Leichester, Inggris, untuk membuat isterinya berada di rumah sungguh keterlaluan.

    Ia memasukkan ubat steroid ke dalam makan malam sang isteri sehingga isterinya bisa menderita efek samping yang buruk dari ubat tersebut seperti penambahan berat badan, tumbuhnya rambut di muka dan punggung, dan gatal berbintik yang memenuhi seluruh tubuh.

    Alasan Singh melakukan hal tersebut sederhana: Agar istri yang telah dia nikahi selama 17 tahun akan menjadi jelek dan merasa malu untuk keluar rumah, berhenti dari pekerjaannya, dan akan berada di rumah untuk mengurusnya dan kedua anak mereka, masing-masing berusia 15 dan 16 tahun.

    Tindakan Singh ini diketahui pertama kali ketika anak perempuannya mendengar suara penggiling ketika dia sedang menggiling pil. Isterinya kemudian menemukan steroid yang disimpan dalam almari dan langsung menelefon polisi.

    Singh mendapatkan hukuman 12 tahun penjara, dikenakan masa percubaan 2 tahun dan diperintahkan untuk mengikuti program kekerasan dalam rumah tangga. Ia juga dilarang berhubungan isterinya tanpa melalui penguam ataupun petugas sosial.-idbite.com

    Sumber: up2datenews via thestir.cafemom.com

    Hebat..Mahasiswa Kreatif dari Jepun Menciptakan Font Bulu Kaki

    Posted: 08 Nov 2011 06:00 PM PST

    Seorang mahasiswa dari Tama Art University, Jepun, mempunyai idea briliant untuk membuat font bulu kaki. Projek ini didapati ketika gurunya meminta dia dan temannya untuk menciptakan bentuk tipografi baru tanpa bantuan komputer.

    Font huruf kapital
    Font huruf kecil

    Membuat huruf-huruf orisinil tanpa menggunakan bantuan dari desian digital dari komputer nampaknya hampir mustahil di zaman sekarang ini. Namun, Mayuko Kanazawa, 20 tahun, nampaknya tidak kehabisan idea.

    Awalnya, Mayuko sudah tahu dia ingin melakukan sesuatu yang berhubungan dengan rambut. Dia teringat akan bagaimana beberapa orang yang mencukur kepalanya sehingga membentuk huruf dari rambut yang terbuang. Tapi idea gilanya ini datang setelah seorang teman mengeluh tentang sakit di kakinya.

    Tidak dijelaskan lebih lanjut tentang bagaimana Mayuko berhasil memanipulasi bulu kaki dari seseorang yang tidak disebutkan namanya ini menjadi huruf besar dan kecil. Hasil kerjanya yang luar biasa unik dan sangat kreatif ini akhirnya digunakan oleh pihak Adidas untuk keperluan pembuatan iklan mereka.-idbite.com


    Sumber: Oddity Central

    Pecah lubang..'lembaga hitam' rupanya teman lelaki anaknya

    Posted: 08 Nov 2011 05:00 PM PST

    GOMBAK: Usaha seorang lelaki memasang kamera litar tertutup (CCTV) di seluruh rumah untuk menjejak 'lembaga hitam' yang sering dikesan di kawasan rumahnya membawa kepada penemuan mengejutkan kerana lembaga itu rupa-rupanya teman lelaki anaknya.

    Malah, rakaman CCTV itu turut membuatkan dia menepuk dahi apabila memaparkan anak perempuannya berusia 16 tahun bercumbuan selepas teman lelakinya berusia 21 tahun menyelinap masuk ke bilik tanpa pengetahuan bapanya, kira-kira jam 10.30 malam kelmarin.

    Sebelum ini, lelaki berkenaan dilapor memasang CCTV di seluruh rumahnya di Taman Sri Ehsan di sini, selepas bimbang dengan keselamatan diri dan keluarga kerana menyangka rumahnya menjadi sasaran pencuri atau diganggu makhluk halus.

    Sumber polis berkata, ini kerana beliau sering ternampak kelibat 'lembaga hitam' di kawasan rumahnya terutama ketika lewat malam sejak kira-kira sebulan lalu.



    Menurutnya, malam kelmarin ketika menonton televisyen di ruang tamu lelaki itu sekali lagi mengesan kelibat 'lembaga hitam' itu melintas di tingkap rumahnya.

    sumber : myMetro

    Robot Anjing Untuk Memandu Orang Buta Di cipta

    Posted: 08 Nov 2011 04:00 PM PST

    Pernahkah terbayang dalam fikiran anda suatu saat dimana anjing peliharaan yang biasanya anda bawa berjalan-jalan di taman digantikan oleh robot?. Mungkin hal tersebut dalam waktu dekat ini akan segera terwujud, sebab para ilmuwan di Jepun sementara mengembangkan sebuah robot anjing yang diberi nama 'Robo-Dog' yang diperuntukan bagi tuna netra sebagai anjing penuntun mereka.

    Robo Dog diciptakan oleh pengembang asal Jepun yakni NSK, bersama University of Electro-Communications, dengan menggunakan gambar Microsoft Kinect dan sensor jarak untuk membuat visualisasi 3-D pada hambatan yang ada di depan.

    Video dibawah menunjukkan robot anjing ini memimpin seorang ilmuwan yang ditutup matanya naik dan turun tangga, sedikit lebih lambat dari kecepatan saat berjalan kaki.

    Pada permukaan datar, robot ini dapat mempercepat gerakannya dengan bergulir diatas roda, namun bernavigasi pada tanah yang tidak rata dan tangga dengan menggunakan kaki yang berengsel. Dimana kaki tersebut berisi sensor bumper yang membantu menghindari rintangan.

    Robot ini dikendalikan oleh software dan dengan menempatkan tekanan pada cengkraman tangan. Robot merespon instruksi dengan membiarkan pengguna mengetahui apa yang terjadi dengan suara wanita. Untuk versi masa depan, robot anjing ini akan boleh mengikuti perintah suara dan GPS untuk arah yang lebih tepat.

    Toyota, yang adalah pengeluar kereta terkenal minggu lalu mengumumkan rencana mereka untuk mengembangkan sebuah robot jururawat yang dilengkapi dengan teknologi tinggi, dengan kemampuan membantu pesakit yang cacat, seperti mengangkatnya dari tempat tidur serta membantunya berjalan.




    Sumber : dailymail

    Apa pendapat anda setelah melihat foto ini?

    Posted: 08 Nov 2011 10:01 AM PST



    Kim Kardashian Si Seksi Jadi Poison Ivy di Pesta Halloween

    Posted: 08 Nov 2011 09:30 AM PST

    Halloween selalu dikenali dengan mengerikan, hantu, setan. Namun, tidak berlaku jika Kim Kardashian ikut didalamnya. Kim Kardashian tidak nampak menyeramkan malah nampak menggoda dengan kostum Poison Ivy nya.

    Seperti apa kostum yang dipakai Kim Kardashian yang seksi itu ya?

    kim-kardashian-helloween-1112011-2kim-kardashian-helloween-1112011-1kim-kardashian-helloween-1112011-5kim-kardashian-helloween-1112011-4kim-kardashian-helloween-1112011-3

    Awek ni mengajar masak atau nak pamer payu***anya

    Posted: 08 Nov 2011 08:25 AM PST

    Thai Curry Catfish ~ Learn To Cook Chinese Food with your Hot For Cooking sexy Asian chef Tifa.



    macam ni punya tukang masak pun ada....

    Ibu Ini Beratnya Lebih Ringan dari Anaknya

    Posted: 08 Nov 2011 07:00 AM PST

    LONDON - Sekilas melihat dua orang perempuan ini layaknya seperti kakak-adik, tetapi ketika ditelusuri lebih jauh ternyata mereka adalah pasangan ibu dan anak. Keadaan ini disebabkan kerana tubuh sang ibu memiliki berat hanya setengah dari puterinya.

    Rebecca Jones yang menderita penyakit anoreksia atau enggan untuk mencerna makanan, hanya memiliki berat yang cukup mengkhuatirkan untuk seukuran perempuan berusia 26 tahun. Berdasarkan pemeriksaan, dirinya hanya memiliki berat 31 kilogram.

    Beratnya tersebut ternyata jauh ringan dibandingkan Maisy, putrinya yang baru berusia tujuh tahun. Jelas sekali perbezaan antara ibu dan anak ini. Maisy jauh lebih gemuk dari Rebecca.

    Rebecca sendiri justru merasa bangga dengan keadaannya saat ini, tanpa melihat faktor kesihatan yang boleh mengancamnya.

    "Mengenakan pakaian yang sama dengan Maisy memberikan kebanggaan pada saya. Memang salah, tetapi hal itu membuat saya merasa lebih baik. Saya tidak pernah merasa kurus, tetapi selalu melihat saya jauh lebih besar," ucap Rebecca seperti dikutip Daily Mail, Selasa (8/11/2011).

    Masalah gangguan makan Rebecca dimulai saat orangtuanya bercerai pada saat dirinya berusia 11 tahun. Pada awalnya ia sempat mengalami masalah kegemukan dan terus-menerus dicela oleh temannya di sekolah. Dirinya pun kehilangan kepercayaan dirinya.

    "Pada usia 13 tahun, saya seperti berhenti makan," ucapnya. Saat itu pun berat badannya langsung menurun drastis dan teman-temannya pun memuji perubahan yang terjadi pada dirinya.

    Tetapi hal ini berkelanjutan hingga dirinya terus beranjak dewasa dan memiliki seorang putri. Rebecca pun terus memakan pil diet dan membuat berat badannya kini mencapai 31 kilogram.

    Melihat keadaan tubuhnya yang mencengangkan, doktor mensyorkannya untuk memakan ayam dan vitamin. Namun, meskipun demikian Rebecca berhasil melahirkan Maisy dalam keadaan sihat. Gadis berusia tujuh tahun itu, bahkan saat ini jauh lebih gemuk dari ibunya.

    Sementara Rebecca sendiri terancam penyakit akibat keadaan tubuhnya yang terlalu kurus. Lewat ujian darah ditemukan, dirinya saat ini menderit hypokalemia sebuah keadaan yang dapat menyebabkan keadaan lemah pada bahagian otot.
    (faj)

    Terbaru..Melamar Kekasih Di Kereta api Bawah Tanah Dengan Bantuan Kumpulan Koir

    Posted: 08 Nov 2011 06:00 AM PST

    Hari biasa bagi Lucy Rogers dengan kekasihnya yang menggunakan kereta api dalam perjalanan pulang dari tempat kerjanya. Sampai segalanya menjadi mengejutkan kerana sang kekasih melamarnya di kereta api bawah tanah London tepatnya di Watford Junction Selasa minggu kelmarin.

    Ketika sekelompok penumpang di kereta api mulai bernyanyi lagu Bill Withers yang berjudul Lovely Day dengan spontan., Rogers tidak tahu bahawa ada sesuatu yang luar biasa. Bahkan, gadis 26 tahun tahu bahawa aksi tersebut merupakan sebahagian dari flash mob. Ia tidak sedar sampai kekasihnya, Adam King, muncul dan berlutut dihadapannya.

    Ternyata King telah merencanakan usulan rumit sejak April, meminta teman dari paduan suara Adam Street Choir untuk membantu memberikan kejutan pada Rogers. Kelompok itu telah berlatih selama berbulan-bulan bahkan King sampai membangun replika kereta api untuk memastikan segala sesuatunya berjalan sempurna.

    Bahkan dengan perencanaan yang matang, ada beberapa faktor dia tidak boleh mengendalikan: "Hanya 3 minit saja untuk saya dan paduan suara naik ke kereta api dan menemukan Lucy," kata King. Dan ketika Rogers memutuskan untuk berkereta untuk bekerja pada hari H-nya, King harus diam-diam melepas bateri keretanya untuk memastikan bahwa kekasihnya akan naik kereta api.
    Rogers dan King tidak mengharapkan keterlibatan cerita unik mereka menjadi terkenal -. Dilihat lebih dari 500.000 kali di YouTube sejak Khamis, Melamar dengan bantuan flash mob yang telah menjadi sensasi virus terbaru.

    Terlalu Hot, Adegan Seks Twilight Dihapus

    Posted: 08 Nov 2011 05:00 AM PST

    Adegan bercinta Robert Pattinson (Edward) dengan Kristen Stewart (Bella) dalam filem keempat Twilight "Breaking Dawn - Part 1" dibuang.

    Dilapo femalefirst,, adegan seks sepasang kekasih nyata ini dianggap tak layak untuk ditonton. Maklum, filem ini sangat popular dan bakal bakal ditonton anak-anak dan remaja yang usianya belum melewati 18 tahun.

    Kristen Stewart sebelumnya telah mengungkapkan adegan 'seks' itu dengan begitu bersemangat. Namun, adegan itu yang dianggap vulgar, membuat produser filem yang kembali mengeditnya, agar lebih tepat untuk ditonton remaja.


    Kristen berkata di majalah Glamour mengatakan, "Itu (seks) sangat aneh, bahkan tidak merasa seperti melakukan adegan filem Twilight. Aku bingung, tapi itu sangat nyata. Tapi adegan itu dinilai tak layak tonton, dan badan sensor akhirnya kembali memotong sebahagian adegan itu."

    Ini dia bintang filem porno yang berketurunan Jawa

    Posted: 08 Nov 2011 04:00 AM PST

    Menjadi terkenal dan sukses berkarier apa lagi sampai ke International pastinya menjadi impian setiap orang. Keberuntungan seperti itu di rasakan oleh adik beradik Jade Marcella dan Nyomi Marcella yang mengaku lahir di Tegal, Jawa Tengah, meskipun dia ditulis lahir di Hawai tapi kedua orang tuanya asli orang Indonesia. Sayangnya dua wanita seksi ini sukses dengan kariernya sebagai bintang porno terkenal di Amerika. Entah harus bangga atau malah sebaliknya kerana mempunyai keturunan warga Indonesia yang sukses menempuh karier dalam bintang tersebut di luar negeri.

    Mereka memilih menetap di Amerika kerana ingin mengadu nasib, namun dewi fortuna ternyata menyeretnya ke industri filem porno Hollywood. Keinginan si Jade adalah menyamai populariti Asia Carerra. Menurutnya, warga Asia punya ciri sendiri yang oriental, dengan dengan ras berkulit sawo matang yang menjadi daya tarik sendiri di Amerika dan Eropah.

    Perbandingan antara dua kakak beradik ini adalah bila Nyomi sudah membintangi 141 filem, maka Jade lebih hebat lagi yakni hanya dalam tempo lapan tahun dia sudah membintangi 216 filem dan mengarahkan lima filem. Bahkan mereka boleh di bilang popularitinya diatas Maria Ozawa alias Miyabi.

    Mungkin begini keadaannya bila Hackers berkumpul

    Posted: 08 Nov 2011 03:00 AM PST

    Ini Dia Vakum Cleaner Di Buat Daripada Kotak Vacuum Itu Sendiri

    Posted: 08 Nov 2011 02:00 AM PST

    Jake Tyler 23 tahun dari Birmingham mendapatkan idea membuat vacuum cleaner yang ramah lingkungan- dari bekas kotak vacuum cleaner itu sendiri.

    Adapun idea itu merupakan sebahagian dari projek akhirnya di Universiti Loughborough.

    Vacuum cleaner buatan Jake itu ternyata menarik minat kilang Vax sehingga mereka berencana memasarkannya secara besar-besaran tahun depan.

    Dengan bantuan para pakar di Vax, vacuum cleaner itu pun akhirnya boleh tercipta sedemikian uniknya.

    "Semua yang terjadi nampak sedikit aneh buatku apalagi melihat projek Universitiku boleh menjadi terkenal secara internasional hingga saat vacuum cleaner itu bakal dijual.

    Hal itu sedikit gila tapi sangat menyenangkan, vacuum cleaner itu hanyalah idae dari kepalaku dan sekarang menjadi sebuah kenyataan.

    Stabilitas lingkungan merupakan yang terutama dalam desainnya dan itulah kenapa aku menggunakan kotak.

    Sebagian besar pengguna elektrik perlu diambil untuk lokasi penimbunan sampah, ideaku adalah sesuatu yang boleh direcycle. Dan kamu boleh membuatnya sendiri sehingga kamu merasa menjadi sebagian dari produk itu," ujar Jake.

    Jake yang mendapat penghargaan kelas satu di fakulti industrial Design and Technology ini, sekarang telah berhasil mendapatkan pekerjaan impiannya dengan Vax.

    Jo Sawyer, juru cakap Vax mengatakan ," Vacuum cleaner itu merupakan high performans yang dibuat dengan ketahanan terbaik, dengan menggunakan bahan kitar semula dan bahan yang boleh dikitar semula yang boleh mengurangi beban penimbunan sampah"

    FEMEN kumpulan gadis yang suka tunjuk payudara ketika tunjuk perasaan atau beramal

    Posted: 08 Nov 2011 01:00 AM PST



    Banyak seniman dan pelukis terkenal yang menjual hasil karyanya demi amal. Tapi yang dilakukan oleh sekelompok gadis asal Ukraine ini sedikit berbeza. Mereka melukis dengan payudara, kemudian menjualnya demi amal.

    FEMEN: sekumpulan gadis-gadis belia dan sexy yang sangat mendukung aksi-aksi kemanusiaan di seluruh dunia. Hanya saja bagi sebahagian orang cara mereka yang dinilai sedikit aneh; seperti masuk ke gedung kedutaan tanpa penutup payudara alias toples, atau bertelanjang di jalan sambil membawa sepanduk.(terbaru mereka mengadakan tunjuk perasaan di Vatican City-laporannya sini)

    Berurusan dengan pihak yang berwajib, keluar masuk penjara atas aksi mereka ini adalah hal yang sudah biasa. Mereka seolah-olah tidak takut menghadapi hukuman yang akan mereka terima.

    Kali ini kelompok FEMEN menggalang dana amal dengan cara membuat lukisan dengan payudara.

    Walau Gemuk, Model - Model Ini Tetap Pose Bogel

    Posted: 08 Nov 2011 12:00 AM PST

    SIAPA kata tubuh seksi hanya dimiliki wanita-wanita berpinggang langsing? Model-model bertubuh gemuk –atau yang trend dengan istilah plus-size models- mampu menampik stigma ini.

    Walau urniakan timbunan lemak di beberapa bahagian tubuh, mereka tak takut untuk menunjukkan bahawa beauty belongs to every women.

    Natalie Laughlin


    Model kelahiran Trinidad ini awalnya tak menyangka akan mendapat jolokan sebagai Cindy Crawford versi plus size. Kehadirannya mampu menangkis anggapan bahawa dunia modeling hanya milik para wanita bertubuh kurus, yang kebanyakan di antaranya rela dihinggapi anoreksia demi mendapat lekuk tubuh idaman.

    Barbara Brickner

    Pertama kali mendapat tawaran sebagai model, Brickner sempat menolaknya mentah-mentah. Ia mengaku takut tubuhnya hanya dijadikan bahan eksploitasi yang kemudian membuatnya sebagai bahan ejekan di media. Namun bayaran besar, perjalanan ke berbagai penjuru dunia, dan populariti membuatnya rela meninggalkan keraguannya. Kini wajah Brickner telah tampil sebagai ikon di beberapa brand ternama, seperti Eddie Bauer dan Target.

    Christina Mendez

    Wanita asal New York ini tidak hanya cantik, ia juga dikenal sebagai wanita yang tangguh. Hidup bersama anaknya yang mengidap autisme, Mendez mendedikasikan waktunya sebagai juru cakap bersama Autism Speaks, organisasi yang mendukung pendidikan bagi anak-anak penghidap autis.

    Crystal Renn


    Namanya yang terdengar seperti bintang porno, Renn kini melonjak sebagai salah satu model plus-size terpopuler. Tuntutan dari pihak agensi untuk dapat terlihat lebih langsing membuatnya sempat mengalami gangguan pencernaan akibat diet. Namun Renn akhirnya menyedari, big is beautiful. Saat ini, Renn menjadi satu-satunya model bertubuh tambun yang pernah tampil di sampul majalah Vogue di empat negara sekaligus.

    Whitney Thompson

    Thompson menggegarkan dunia penyiaran setelah menjadi satu-satunya model bertubuh gemuk yang meraih juara pertama untuk reality show America's Next Top Model. Si perang dari Florida ini sukses menyingkirkan para rivalnya yang bertubuh sintal di season ke-10 reality show ini. Supermodel senior Tyra Banks, bahkan menyebutnya "full-figured model" ketimbang plus-size model.

    Kesian kakak ni diraba monyet sehingga ternampak payu***anya

    Posted: 07 Nov 2011 11:00 PM PST

    Mula-mula memang monyet nampak jinak dan boleh diajak bergambar





    tapi bila dah naik daun habis dikerjakan kakak ni...
    jangan cepat percaya pada binatang ni dia baik ada maksudnya....

    Hebat..Meskipun Hidup Melarat, Datuk IniTetap Mahu Menderma

    Posted: 07 Nov 2011 10:36 PM PST

    Sungguh sangat mulia hati lelaki tua veteran perang di Taiwan ini. Dia rela hidup melarat, makan dan berpakaian seadanya, bahkan tidak memperdulikan kesihatannya, demi menabung untuk disumbangkan ke fakir miskin. Hong Zhong Hai, 82 tahun yang pernah berlaga di perang saudara China, di masukkan ke dalam jajaran 46 orang paling dermawan se-Asia Tenggara versi majalah Forbes. Bukannya tidak beralasan dia rela berkorban demi kepentingan orang lain.


    Tahun lalu, datuk kelahiran Anhui Huoqiu, China, ini menyumbangkan tabungannya sebesar NT$6 juta pada mereka yang memerlukan. Ia juga sering membantu menyokong hidup janda kawan-kawannya di medan perang.

    Menurut kisah yang diungkapkan Peter Wey, seorang diplomat Taiwan 7 Julai 2011, Hong tidak pernah merasa cukup menyumbang. Dia berfikir bahawa wang yang sudah dikeluarkannya itu masih belum cukup besar. "Saya ingin hidup lebih lama lagi, sehingga saya boleh memberi lebih," kata Hong.

    Keadaan Hong saat ini telah payah. Dia berjalan menggunakan skuter elektrik sejak jatuh dari basikal pada 2006 dan mengalami cedera tulang belakang pada 2011. Ia juga menderita penyakit pikun atau demensia dan mengalami kesulitan bicara. Namun, jika bicara soal sumbangan, dia boleh menjelaskan panjang lebar.

    "Hidup saya sangat sederhana. Saya berjimat untuk diri sendiri, namun bersedia menyumbang." Kata Hong. Hong ikut wajib militer menggantikan abangnya tahun 1945, saat usianya baru 16 tahun dan baru enam bulan menikah. Ia pun terjun dalam perang saudara, perang bom tahun 1958, dan sederet perang lainnya.

    Saat pulang kampung untuk pertama kalinya pada 1987, Hong mendapati isterinya telah menikah dengan orang lain. Sejak itu ia tidak menikah lagi dan memilih untuk hidup sendiri. Hong telah pencen dari dunia militer dan tinggal sendiri di kota Hualien, Taiwan timur, terpisah dari saudara-saudara kandungnya.

    Kehidupannya yang sederhana di rumah ini mencengangkan seorang jururawat yang berkunjung ke rumahnya. "Saya melihat tuala yang sudah koyak seperti sarang laba-laba, tetapi dia tidak ingin menggantinya. Ada pula sayur kubis yang dimasukan kedalam penanak nasi elektrik sampai lunak, bersama ikan dalam tin dan roti kukus dimakannya yang selama seminggu. Setelah makan ia hanya memakan empat butir anggur." ujar si jururawat.

    Jururawat tersebut mengatakan biaya hidup Hong setiap bulan ternyata kurang dari NT$ 1000 . Sebahagian besar wang pencen Hong ditabung untk disumbangkan di kemudian hari.

    Pernah ada seorang ibu dan anak yang pernah menerima bantuan Hong, datang dari dusun Xiulin membawa sup ikan untuk Hong sebagai bentuk terima kasih. Ketika menyuapkan sesudu sup kemulutnya, dengan terharu Hong berkata, "Sup ini adalah makanan paling lezat yang pernah saya makan."

    Hong menyatakan masih ingin menyumbangkan wangnya untuk membantu lebih banyak orang, namun pihak hospital menyarankan Hong agar menggunakannya untuk kepentingan rawatannya. "Hong Zhong Hai masih membutuhkan perawatan, menyewa perawat sehingga kami menyarankan untuk sementara menyimpan wangnya. Ia sendiri susah berjalan, tetapi tidak bersedia membeli kerusi roda elektrik," ujar pihak hospital.

    sumber

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • RSS