Adsense

Selasa, 8 November 2011

Zon Artis

Zon Artis


(Gambar) Zarina Ann Julie Yang Seksi Dalam Majalah FHM Indonesia

Posted: 08 Nov 2011 09:21 PM PST

GAMBAR SEKSI ZARINA ANN JULIE DALAM MAJALAH FHM INDONESIA

Pergh! Itulah yang keluar dari mulut kami selepas melihat gambar Zarina Ann Julie yang dipaparkan dalam majalah FHM di Indonesia ini. Apa tidaknya, kesemua gambar menunjukkan Zarina Ann Julie mengenakan pakaian yang menjolok mata atau lebih tepat seksi sehingga menampakkan sebahagian aset'nya (tahu kan?)

Tak faham kami dengan Zarina Ann Julie ni, tak serik-serik bikin kontroversi. Lepas satu, satu. Walaupun dah banyak kali namanya naik sebagai selebriti bermasalah, tapi tetap juga tak berubah-ubah. Bak kata orang, tak makan saman. Kalau ada anugerah artis paling popular bikin kontroversi, sah-sah dia yang akan dapat. Setuju?

Malas nak cakap banyak, anda tengoklah beberapa lagi gambar Zarina Ann Julie yang seksi dalam majalah FHM Indonesia kat bawah ni. Itupun kalau nak tengok ler, takde paksaan.

GAMBAR SEKSI ZARINA ANN JULIE DALAM MAJALAH FHM INDONESIA

GAMBAR SEKSI ZARINA ANN JULIE DALAM MAJALAH FHM INDONESIA

Psstt: Cantik juga lampu hiasan daripada botol dan sudu plastik ni

Related Posts with Thumbnails Full content generated by Get Full RSS.

Jamal Abdillah Akan Buat Persembahan Ekslusif Pada 11.11.11

Posted: 08 Nov 2011 05:13 AM PST

11 November 2011 atau 11.11.11 merupakan satu angka yang sangat cantik dan hanya akan dilalui sekali seumur hidup. Kerana itu, penyanyi yang digelar Raja Pop Malaysia, siapa lagi kalau bukan Jamal Abdillah mengambil peluang tersebut dengan mengadakan persembahan khas dan ekslusif iaitu 'A Night With Jamal Abdillah' di Menara Kuala Lumpur pada tarikh tersebut.

KONSERT EKSLUSIF JAMAL ABDILLAH

Persembahan eksklusif itu akan diadakan di Restoran Atmosphere 360 atau lebih dikenali sebagai restoran berputar Menara KL. Jamal Abdillah dijangka akan mempersembahkan lima atau enam buah lagu dalam persembahan yang akan memakan masa selama satu jam setengah itu. Pemilihan lagu yang sedikit adalah disengajakan bagi memberi lebih peluang kepada peminat untuk berinteraksi lebih rapat dengan Jamal Abdillah.

Jika anda ingin menonton persembahan Jamal Abdillah itu, dua meja VIP yang mempunyai 10 tempat duduk setiap meja dijual pada harga RM15 ribu. Selebihnya adalah tempat duduk biasa yang berharga RM1000 seorang. Untuk sebarang pertanyaan dan ingin membuat tempahan tiket, anda bolehlah menghubungi 03-2020 2121 dan bagi tahu dapat nombor tu dari Zon Artis.

Sedikit penjelasan daripada pihak penganjur berhubung harga yang boleh tahan mahalnya itu. Menurut mereka, harga yang ditawarkan adalah sangat 'reasonable' . Restoran yang baru dimiliki oleh Asian Kitchen Sdn Bhd telah diubahsuai semula dan segala-galanya diganti baru . Makanan yang akan dihidangkan juga adalah berkualiti tinggi. Pada malam itu juga, akan ada beberapa kejutan dan pemberian cenderehati istimewa.

Psstt: Patutlah harga tisu made in China murah.. Kui3

Related Posts with Thumbnails Full content generated by Get Full RSS.