Adsense

Ahad, 18 Disember 2011

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Gambar Ella di Sidang Media Konsert Awie & Ella

Posted: 18 Dec 2011 08:03 PM PST

Pada 14 Disember lalu, dalam kesibukan mencari penaja untuk Party Ulangtahun Budiey.com, Budiey sempat menghadiri Sidang Media Konsert Awie dan Ella di Istana Budaya.

VIDEO:

Sekitar Sidang Media Konsert Awie & Ella Part 1

Sekitar Sidang Media Konsert Awie & Ella Part 2

Pastinya ini satu gembira buat peminat Awie dan Ella di mana Raja dan Ratu Rock Malaysia bakal mengegarkan IB selama empat hari bermula pada 12 Januari 2012. Ini menjadikan sebanyak enam siri persembahan akan dibuat.

Ella

Memetik dari Mstar Online, Ella menyatakan rasa excited apabila dapat berganding dengan vokalis kumpulan Wings, Awie dalam sebuah konsert pada Januari depan. Ella berkata, walaupun telah lama mengenali Awie dan pernah membuat persembahan bersama, Konsert Awie dan Ella, Raja dan Ratu Malaysia itu adalah konsert pertama yang menggandingkan mereka berdua.

"Ella tidak berfikir panjang ketika menerima tawaran untuk menjayakan konsert ini bersama-sama Awie kerana ia adalah peluang besar untuk berganding dengannya dalam sebuah konsert yang sama," katanya ketika ditemui sidang media konsert berkenaan di sini pada Rabu.

Dalam pada itu, Ella berkata, dia masih berbincang dengan pengarah muzik konsert itu, Edrie Hashim mengenai pemilihan lagu untuk dipersembahkan kerana terlalu banyak lagu yang diminati oleh peminat.

Ujarnya, dia perlu berhati-hati dalam memilih lagu yang akan dibawa kerana tidak mahu peminat berasa terkilan jika tidak menyanyikan lagu yang disukai mereka.

"Ella ada lagu yang diminati dan peminat ada lagu yang mereka inginkan. Jadi ia sedikit sukar," ujarnya.

Pun begitu, Ella berkata dia tidak akan melepaskan peluang untuk berduet dengan Awie menerusi lagu Baldu Biru yang sebelum ini tidak pernah dinyanyikan secara langsung di hadapan peminat.

"Selain Baldu Biru, Awie dan Ella akan menyanyikan beberapa lagu duet yang dipilih daripada koleksi lagu-lagu kami sendiri," ujarnya.

Dalam pada itu, Hans berkata, pemilihan Awie dan Ella adalah berdasarkan kekuatan mereka yang memberi impak kepada seluruh rakyat Malaysia dan masih digemari oleh peminat.

Hans berkata, Edrie Hashim akan mengetuai persembahan pada malam itu di samping Ujang Exists (drum), Ujang (gitar), Fly (bass), Amir Feerza (percussion), Kudin dan Jason Voo (keyboard).

"Semua pemuzik adalah yang terbaik dalam alatan masing-masing untuk persembahan itu nanti dan sudah pasti ia tidak akan mengecewakan," ujarnya.

Tiket untuk Konsert Awie dan Ella, Raja dan Ratu Rock Malaysia telah pun mula dijual pada 14 Disember dengan harga dari RM40 hingga RM450 dan tempahan tiket boleh dibuat melalui www.TICKET2U.BIZ atau boleh menghubungi 03-4147 8600.

Ella

Ella

Ella

Ella

Ella

Ella

Ella

Ella

Ella

Ella

Ella

Tags: ,

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Gambar Awie Wings Melamar Ratu Rock Ella
  • Gambar Ratu Rock Ella Pakai Pendakap Gigi
  • Gambar Terbaru Ella di Sidang Media Konsert Ella
  • Senarai Lagu Popular Ella di Konsert Ella
  • Konsert Ella di Istana Budaya
  • Muzikal Raya Ratu Rock Ella
  • Gambar Sekitar Konsert Ella di Istana Budaya
  • Gambar Ratu Rock Ella di International Tiger Summit Russia
  • Album Kompilasi Terbaru Ella BALADA
  • Lirik Puisi Hamba – Ella
  • Full content generated by Get Full RSS.

    Shahz Jaszle Nafi Bergaduh Dengan Julie Dahlan

    Posted: 18 Dec 2011 07:52 PM PST

    Memetik dari berita dari Mstar Online yang disiarkan hari ini.

    PETALING JAYA: Pelakon, Shahz Jaszle menafikan khabar angin bahawa dia mempunyai masalah dengan Julie Dahlan gara-gara gagal menjayakan sebuah drama terbitan penerbit wanita itu baru-baru ini. Shahz berkata, dia menarik diri daripada membintangi drama berjudul Pemandu MB itu secara baik kerana mengalami masalah kesihatan sehingga terpaksa dimasukkan ke hospital selama seminggu.

    SHAHZ JASZLE

    "Benar saya menarik diri daripada drama itu kerana telah dimasukkan ke hospital dan disyaki dijangkiti penyakit batu karang. Bagaimanapun pengunduran saya daripada drama tersebut adalah secara baik dan pihak produksi termasuk Kak Julie menerimanya tanpa ada sebarang percakaran antara kami," ujarnya ketika dihubungi mStar Online pada Ahad.

    Dalam pada itu, Shahz berkata, dia ingin terus berlakon di dalam drama tersebut selepas keluar daripada hospital tetapi pihak produksi tidak dapat menunggu kerana penggambaran telah pun dimulakan.

    Ujarnya, dia hanya sempat berada di lokasi selama sehari sebelum dimasukkan ke hospital dan mengakui ada menerima bayaran pendahuluan.

    "Pihak produksi tidak dapat menunggu saya kerana penggmabaran telah pun dimulakan dan mereka terpaksa menggantikan peranan saya dengan pelakon lain. Walaupun sedikit sedih tetapi saya anggap ia bukan rezeki saya," ujarnya.

    Diminta mengulas mengenai dakwaan dia masih belum memulangkan duit pendahuluan yang telah diterima daripada pihak penerbit, Shahz mengakui telah menerima bayaran sebanyak 25 peratus sebelum penggambaran dan memberitahu akan memulangkan wang berkenaan dalam masa terdekat.

    "Saya telah memberitahu Kak Julie akan memulangkan duit berkenaan dalam masa terdekat kerana sedikit sibuk di lokasi penggambaran drama Atas Nama Cinta," ujarnya.

    Terdahulu, Shahz memberitahu dia telah dimasukkan ke Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM) pada 5 hingga 12 Disember lalu disyaki menghidapi penyakit batu karang.

    Shahz berkata, bagaimanapun doktor tidak dapat mengenal pasti penyakit tersebut menyebabkan dia terpaksa ditahan di hospital selama seminggu untuk pemerhatian lanjut.

    "Doktor syak saya mempunyai masalah batu karang apabila saya mengalami jangkitan pada air kencing dan sehingga kini saya masih bergantung kepada antibiotik selama tiga minggu untuk memastikan keadaan benar-benar pulih," katanya.

    Sementara itu, Julie ketika dihubungi mStar Online menafikan dakwaan dia mempunyai masalah dengan pelakon berusia 23 tahun itu.

    "Benar dia menarik diri daripada drama tersebut tetapi tiada sebarang perselisihan faham antara kami. Kalau ada sudah tentu saya akan buat sidang akhbar mengenainya," ujarnya.

    Julie bagaimanapun mengakui Shah ada menelefonnya memberitahu akan memulangkan duit pendahuluan yang diterima kepadanya dalam masa terdekat.

    "Ya dia ada menelefon memberitahu akan memulangkan duit pendahuluan tersebut dalam masa dua ke tiga hari," katanya.

    Dalam perkembangan lain, Shahz berkata dia baru sahaja selesai menjalani penggambaran drama Bunga April dan sedang sibuk di lokasi drama Atas Nama Cinta terbitan Zeel Production sebelum berangkat ke Australia pada Januari depan untuk menyelesaikan beberapa adegan drama itu.

    Tags: ,

    Click on the following buttons to share this article with your friends:

    Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Gambar Macho Shahz Jaszle di Red Carpet FFM23
  • Gambar Shahz Jaszle di Lokasi Filem Rentaz
  • Gambar Shahz Jaszle di Karnival Tari Tirana
  • Jawapan Trivia: Shahz Jaszle Cari Wanita Mata Menawan
  • Official Trailer Filem Azura
  • Anugerah Pilihan Pembaca Media Hiburan 2011
  • Shahz Jaszle Kekasih Faezah Elai dalam Pondok Ingatan Cinta
  • Shahz Jaszle, Ashraf Muslim, Aku Masih Dara dan Ahmad Idham
  • Drama Paling Membosankan Untuk 2007
  • Gambar Neelofa di Majlis Pelancaran KRU TV
  • Full content generated by Get Full RSS.