Adsense

Khamis, 29 Disember 2011

Sensasi

Sensasi


Afdlin Shauki tegur cara Chef Wan menjadi Juri MLM ,dan dijawab oleh Chef Wan melalui Facebook

Posted: 29 Dec 2011 09:44 PM PST

Nampaknya Afdlin Shauki perserta Maharaja Lawak Mega yang bakal bereentap di Final MLM untuk membawa pulang hadiah RM350,000 juga tidak bersetuju dengan cara Chef Wan menjadi Juri dalam Maharaja Lawak..

Betul jugak cakap Afdlin ,peserta MLM di jemput untuk menyertai pertandingan ini,jadi juri seharusnya mengkritik dengan cara yang lebih "respect"terhadap peserta.
Lagipun peserta memang dah lama dalam bidang "lawak" dan mempunyai identiti masing-masing..ada yang jenis lawak kasar,ada yang lawak bijak,ada yang lawak bodoh..masing-masing punya cara tersendiri...

Tapi sebagai Juri mereka memang dibayar untuk memberi pendapat mereka,mestilah kene elaborate(terangkan) supaya pelawak tahu dimana silap mereka dimata juri..

arghh pening kepala den memikirkannya..Apepun,sepatutnya Maharaja Lawak Mega adalah rancangan untuk berhibur,janganlah terlalu emosi sgt..juri pun jangan lah serious sgt dan peserta pun just beri persembahan terbaik...

Buat keje masing-masing dengan baik..

Apepun Sensasi memang sukaaa bangat dengan BOBOI....harap-harap kumpulan BOBOI berjaya meraih gelaran Juara MLM..you go Afdlin Shauki and Harun Salim Bachik...!!