Adsense

Khamis, 29 Disember 2011

Celebrity News

Celebrity News


Gossip Gambar Seksi Iqa Mentor Dihentam Di Blog Rotikaya

Posted: 28 Dec 2011 08:45 PM PST

Bukan main panas cerita dan gambar Iqa Mentor yang menampakkan susuk badan beliau ketika mandi semasa anjuran Media Hiburan yang bertempat di Taman Botani.

Walaupun pada mulanya penulis artikel ingin berkongsi bersama pembaca mengenai perbualan bersama Iqa dan disertakan beberapa gambar yang panas menyebabkan "Post" tersebut menjadi panas dengan komen pembaca yang Menyokong dan Mencaci.



Dan berikut beberapa gambar dan komen yang sempat ZoOM Copy And Paste daripada blog Roti Kaya.





KOmen Panas daripada pembaca :







Credit To : Rotikaya.com
Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Gossip Ramlah Ram Bercinta Dengan Lelaki Muda

Posted: 28 Dec 2011 08:21 PM PST

Kesian dekat akak Ramlah Ram kita ni, adakah patut dia digossipkan mempunyai hubungan dengan pengurus beliau yang berumur 20an seperti yang digemparkan oleh salah satu akhbar tempatan baru-baru ini. Gossip tersebut leha menyebabkan reputasi yang dijaga selama ini tercalar dek kerana fitnah yang datang dan pergi itu.

Dan berikut jawapan Akak Ramlah Ram kita apabila ditanya soalan mengenai gossip panas ini :


"Gossip tersebut adalah tidak benar sama sekali. Saya malas nak ulas gosip ini panjang lebar kerana ia telah memalukan diri saya dan keluarga. Buat masa ini, saya telah berjumpa dengan penulis artikel tersebut dan menjelaskan situasi yang sebenar.
"Memang Hafiz sudah dua tahun bekerja untuk saya tetapi dia bukanlah seperti yang didakwa itu. Malah kami bekerja secara profesional. Dengan usia saya yang sudah meningkat begini, agak malu dibuatnya apabila gosip mengarut seperti ini disebarkan kepada khalayak," katanya yang ditemui pada sidang akhbar Mentor 6 di Sri Pentas, Bandar Utama, di sini, Rabu.

Bagaimanapun, dia tidak berhasrat untuk mengambil tindakan terhadap individu tersebut.<--- nasib baik...kalau tak See u @ Courtt... :)

"Perkara ini memang telah memalukan saya. Hati ini masih ada rasa geram," ujarnya yang menjadi mentor dalam pertandingan realiti Mentor musim keenam pada tahun hadapan.


ZoOM: Apa-apa pun selamat berjaya mencari Protage dalam program Mentor musim ke 6 tahun hadapan.



Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!