Adsense

Rabu, 2 November 2011

Zon Artis

Zon Artis


Tak Tahan Sikap Suami Punca Kim Kardashian Fail Penceraian

Posted: 01 Nov 2011 11:34 PM PDT

KIM KARDASHIAN DIVORCE

Semalam, kami postkan artikel Kim Kardashian Fail Penceraian Terhadap Suaminya. Alasan dia mengambil keputusan menfailkan penceraian terhadap suaminya itu disebabkan tidak mempunyai persefahaman nyata benar.

Hubungan Kardashian dan Humphries bertambah parah apabila Humphries kini menganggur setelah mengalami krisis dengan NBA, sedangkan Kardashian berusaha keras menaikkan nama programnya, Keeeping Up With Kardashian.

Tambah memburukkan lagi keadaan, Humphries dikatakan banyak menggunakan wang Kardashian dan tanpa segan silunya menggunakan wang tersebut untuk berjoli dan berparti dengan beberapa gadis di Miami dan New York. What the?

Kalau dah guna duit isteri plus digunakan pula untuk berjoli dan berparti, memang wajarlah Kim Kardashian menfailkan penceraian kerana kalau kami di tempat Kim Kardashian, kami juga akan buat perkara yang sama. Serius!

Untuk info, tempoh perkahwinan Kardashian dan Humphries adalah antara yang paling singkat di Hollywood, namun masih belum mengatasi rekod perkahwinan Britney Spears dan Jason Allen Alexander yang hanya bertahan 56 jam.

Related Posts with Thumbnails Full content generated by Get Full RSS.