Nuffnang

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

sumber :-

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Ainul Aishah Kemalangan akibat nak tengok drama lakonan sendiri

Posted: 24 Feb 2011 11:23 PM PST

ainul aishahMalang tidak berbau, Itu lah yang terjadi dekat Ainul Aishah yang mengalami kemalangan jalan raya di Lebuh Raya Baru Lembah Klang (NKVE) pada petang Selasa lalu.. Kemalangan berpunca akibat Ainul Aishah yang tergesa-gesa mahu pulang ke rumah selepas selesai menjalani satu pengambaran hanya untuk menonton drama lakonanya sahaja…

"Selepas penggambaran saya berkejar untuk pulang segera untuk menonton episod cerita tersebut, tetapi malangnya ketika itu jalan raya agak sesak.

"Saya tidak perasan sebuah kereta jenis BMW berada di hadapan saya dan melanggar kereta tersebut. Ketika kemalangan itu apa yang saya terfikir ialah tak dapat menonton cerita lakonan saya sahaja"

Akibat tergesa-gesa di jalan raya, Akhirnya Ainul Aishah tidak dapat menonton drama lakonanya sendiri dan kereta Honda City nya rosak teruk dibahagian bonet depan.. Apa-apa pun Ainul Aishah tidak mengalami sebarang kecederaan, cuma trauma sikit je.. MyGosip harap Ainul Aishah lebih berhati-hati lagi selepas ini.. Biar la lambat asalkan selamat…

kereta ainul aishah mengalami kemalangan jalan raya

kerata ainul aishah yang rosak akibat kemalangan jalan raya


Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Gambar Siti Sarah dan Shuib mencuba baju kahwin

Posted: 24 Feb 2011 10:42 PM PST

Siti Sarah dan ShuibBesok, bakal berlangsung lah majlis yang penuh bermakna buat Siti Sarah dan Shuib sepah kerana mereka berdua bakal melangsungkan majlis pernikahan mereka di Jeumpa D'ramo, Bukit Bangsar pada pukul 4 petang. Pastinya Siti Sarah dan Shuib sedang sibuk membuat persiapan untuk majlis perkahwinan mereka kan.. baru-baru ini Siti Sarah dan Shuib sempat mencuba baju perkahwinan mereka berdua yang direka khas oleh Hatta Dolmat..

Buat peminat Siti Sarah dan Shuib sepah jom kita layan gambar mereka berdua mengayakan baju yang akan mereka pakai di majlis perkahwinan mereka nanti.. Siti Sarah dan Shuib sepah memang nampak sangat sepadan dengan baju rekaan Hatta Dolmat ni.. MyGosip harap Majlis perkahwinan mereka besok akan berjalan dengan lancar hendaknya..

Siti Sarah dan Shuib mencuba baju kahwin

Siti Sarah dan Shuib baju kahwin rekaan hatta dolmat

Siti Sarah dan Shuib di butik hatta dolmat mencuba baju kahwin

sehari sebelum Siti Sarah dan Shuib berkahwin

Siti Sarah dan Shuib dengan baju kahwinya


Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan