Nuffnang

- Blog Hanz -

sumber :-

- Blog Hanz -


(KREATIF) Senibina Dari Komputer Lama

Posted: 04 Feb 2011 01:09 AM PST


Kalau ada komputer yang dah tak pakai dan rasa-rasa kalau jual dekat kedai second hand pun tak laku..Boleh la cuba buat macam ni.Mana tau ada muzium yang nak beli hasil kerja korang.


lagi gambar…




(GAMBAR) Seni Yang Terhasil Dari Mesin Taip

Posted: 03 Feb 2011 03:45 PM PST



Beginilah nasib mesin taip pada zaman siber sekarang ini.Dulu penting untuk menaip artikel atau novel-novel cinta.Bila ada komputer keupayaan menaip itu menjadi lebih mudah.Kini mesin taip sudah hampir dilupakan.Walaubagaimanapun seorang artis seni dari british Keira Rathbone,telah menggunakan mesin taip bagi menggantikan pensil dan berus untuk menghasilkan potrait dan lukisan yang gempak.Lepas ni budak sekolah tak payah la bawak berus dalam kelas pendidikan seni.Bawa mesin taip plak.hehe...lagi


Nasha Aziz dahulu dan sekarang

Posted: 03 Feb 2011 11:32 AM PST



Kata orang, orang makin tua makin nampak kerepot. Tapi kadang-kadang ada nampak semakin ayu dan cantik. Seperti Nasha Aziz ni, makin naik usia makin cantik pula. Memang susah nak percaya. Lihat sahaja gambar dibawah ni. Sebelah atas (lama) nampak natural muka manakala sebelah bawah (baru) nampak seperti artis-artis dari Korea gitu. Korang pilihlah mana satu yang berkenaan dihati, dulu atau sekarang. :)




Scha al Yahya enggan bertunang!

Posted: 03 Feb 2011 11:28 AM PST


Scha Alyahya lebih suka jika tidak melalui semua peringkat merisik, pertunangan dan diakhiri dengan akad nikah kepada kekasihnya yang sekarang kerana ia amat meremehkan. kalau mengikut kehendaknya dan keluarga, memadailah sekiranya masjid yang hendak dibina itu 'melompat' terus ke upacara akad nikah.

"Jika diberi pilihan, itulah jalan yang saya ambil. Namun untuk melangkah ke gerbang perkahwinan, keputusan yang dicapai mestilah sepakat.

"Jadi, saya akur dengan kehendak keluarga pasangan saya yang menginginkan hubungan cinta kami diikat mengikut adat dan tradisi," cerita Scha kepada Utusan baru-baru ini.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan