Nuffnang

Sensasi

sumber :-

Sensasi


Politik: Imej dalam Video Rakaman Seks akan disebarkan bagi menghilang keraguan rakyat Malaysia??

Posted: 30 Mar 2011 10:04 AM PDT

Huaa...politik nie sungguh merunsingkan,begitu kotor...siapa yang kotor??wallahualam....nak tuduh salah nak percaya pun salah...Sensasi cuma mengikuti perkembangan politik,tapi malas nak percaya sangat dengan sume nie,...

malas percaya si A,dan malas juga percaya si B..pendek kata,memang takda lagi kesahihan siapa yang betul dan siapa yang salah..Video seks yang menjadi topik hangat politik kebelakangan nie sememangnya membuatkan ramai yang berspekulasi..bahkan ada yang ckp itu adalah imej si dalang,bukan si tertuduh...dan isu perut buncit dan mcm2 lagi...hakikatnya rakyat belum melihat lagi imej dlm video tue,kalau kita lihat sendiri barulajh kita dapat menilai,betul tak...

terbaru katanya,Polis Bukit Aman akan panggil Anwar utk disiasat kerana dikatakan ada kelihatan kelibat beliau dalam rakaman CCTV premis Spa yang terbabit.

Layankan je la,perkembangan,tp janganlah kita nilai dan bersyakwasangka buruk selagi belum ada bukti sahih dari kedua pihak.



Video Porno yang melibatkan Dato Seri Anwar Ibrahim di jangkakan akan bertambah lebih panas dalam minggu ini ekoran ada desas desus pihak Polis Bukit Aman akan memanggil Anwar Ibrahim untuk tampil di soal siasat.

Di khabarkan juga bahawa Imej Anwar Ibrahim di dalam Video berkenaan akan di sebarkan bagi menghilangkan keraguan rakyat Malaysia berhubung Video Porno yang Anwar Ibrahim nyatakan adalah Fitnah terhadap dirinya.

Imej yang di maksudkan tidak dapat di pastikan sama ada imej dalam lakonan Porno ataupun Imej Rakaman CCTV yang jelas kelihatan kelibat Anwar Ibrahim di Pusat SPA yang menjadi lokasi lakonan Video Porno itu di rakam.

Dalam minggu ini segala galanya pasti buat Anwar Ibrahim membersihkan dirinya dari Skandal Video Porno yang terbaru ini. Kita juga pinta agar rakyat Malaysia untuk tidak menyalahkan mana mana pihak berhubung skandal Video Porno Anwar Ibrahim ini memandangkan isu utama adalah pelakon Porno tersebut.

Kita juga minta agar satu Suruhanjaya Di Raja di Tubuhkan bagi menyiasat kesahihan Video Porno itu dan meminta agar wakil wakil pemimpin Pembangkang juga dapat hadir bagi menilai video Porno Berkenaan.

Anwar Ibrahim harus mempersetujui Suruhanjaya Siasatan DI Raja bagi membersihkan namanya sekali lagi.

Jokes:Kisah apartment 60 Tingkat dan 3 sahabat

Posted: 30 Mar 2011 09:47 AM PDT


Ada tiga orang sahabat..Ali, Abu dan Mamat, yang tinggal serumah di sebuah apartment setinggi 60 tingkat. Pada suatu petang setelah tamat bertugas, mereka pulang ke rumah. Dilihatnya ramai orang sedang berkerumun di depan lif. Rupanya elektrik padam dan lif tidak berfungsi.

Ali: Macam mana ni… rumah kita atas sekali pulak tu?

Abu: Aduhhhh… bikin bingung kepala, nak panjat tangga larat ke?

Mamat: Aku rasa, baik kita panjat tangga aje… kita pun tak tahu bila agaknya elektrik ada balik.

Ali: Aku ada satu idea, kita panjat tangga sambil bercerita, tapi kita kena bercerita yang sedih saja, sebab kalau kita buat cerita lawak,kita akan terasa sesak nafas sebab kita ketawa. Biar kita serius dengar cerita.

Mereka pun bersetuju, jadi mereka mulalah melangkah kaki memanjat tangga untuk ke tingkat 60. Ali mula bercerita.

Ali: Aku masa kecil punyalah sedih dalam sejarah hidupku. Aku membesar tanpa bapa, bapaku meninggal semasa aku dalam kandungan, dari kecil aku… bla bla bla bla bla…

Punyalah sedih mereka mendengar cerita si Ali hingga meleleh-leleh air mata, sedar tak sedar mereka dah sampai kat tingkat 20. Mereka berhenti sekejap bukannya kerana penat tapi berhenti untuk lap air mata, kemudian mereka kembali memanjat sambil Abu pula bercerita.

Abu: Sejarah hidup aku lagi sedih, semasa umur aku 5 tahun kedua ibubapaku meninggal dalam kemalangan jalan raya. Aku dibesarkan oleh abang sulung ku saja yang pada masa tu berumur 15 tahun. Abang sulung ku tak bersekolah dan dia bekerja untuk menyara aku adik beradik seramai 4orang… bla bla bla bla…

Sekali lagi mereka bertiga meleleh sedih… punyalah lama si Abu bercerita,sedar tak sedar mereka dah sampai ke tingkat 55. Hanya 5 tingkat sajalagi. Sambil melangkah memanjat tangga ke tingkat 56, Mamat mula menyampuk. Mamat: Alaaaaaa… korang punya cerita tak sedih lagi. Cerita aku lagi sedihhhh punya.

Ali: Kau ada sejarah hidup sedih juga ke?

Mamat: Emmmm… mungkin hari ini dalam sejarah…

Abu: Cerita aje le… kita dah tinggal 4 tingkat je lagi.

Mamat: Aku sedih kerana… KUNCI RUMAH KITA, AKU TERTINGGAL DALAM KERETA…. UWAAAAAA…

Jokes:Gadis rambut Perang nak beli TV

Posted: 30 Mar 2011 09:02 AM PDT


Seorang gadis berambut perang telah pergi ke sebuah kedai elektronik..

Gadis : Saya ingin menbeli TV ini..

Penjual : Sorry, barang ini tidak di jual untuk orang berambut perang..

Gadis berambut perang itu segera bergegas pulang dan terus menyembur
rambutnya. Lalu dia pergi semula ke kedai tadi dan berkata kepada
penjualnya..

Gadis : Saya ingin membeli TV ini..

Penjual : Sorry, tidak dijual untuk orang berambut perang..

Gadis itu berfikir..
"Oh, dia masih mengenaliku'..lalu gadis itu melakukan perubahan
100% kepada dirinya. Dia memotong rambutnya dan mewarnakannya
dengan warna baru, memakai pakaian baru dan kaca mata besar.
Gadis itu menunggu beberapa hari, lalu dia pergi semula ke kedai itu..
Dia pergi ke penjual itu dan berkata,

Gadis : Aku ingin membeli TV ini..
Penjual : Sorry, tidak dijual untuk orang berambut perang..

Kerana kecewa gadis itu bertanya..

Gadis : Bagaimana kamu tahu aku yang berambut perang..

Penjual : Kerana ini bukan TV tapi Microwave..

**blond girl selalu dikaitkan dengan dumb = kurang bijak :P

Tarian Poco-poco haram bagi orang Islam?

Posted: 30 Mar 2011 09:00 AM PDT

Tarian poco-poco sangat terkenal dan makin digemari rakyat malaysia,tak begitu berat tapi menghiburkan dan dapat mengeluarkan peluh.

pendek kata kalau ada je apa-apa kursus,seminar,camping,dan mcm -mcm lagi aktiviti pasti terselit satu part utk tarian poco-poco,nak bagi refresh badan dan minda.ramai org dah try dah,sensasi je tak pernah try lagi..

Tapi rupanya sebenarnya tarian ini asalnya dari Jamaica dan mengandungi unsur agama kristian dan juga pemujaan roh...ish ish ish..part mana yang ada unsur unsur mcm nie,sensasi kurang pasti..

kat perak tarian poco-poco dah diharamkan oleh mufti Perak..

Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria berkata, tarian tersebut diharamkan kerana ia mempunyai unsur kepercayaan agama lain iaitu Kristian selain pemujaan roh.

Katanya, keputusan sebulat suara itu dicapai pada Mesyuarat Jawatankuasa Fatwa Negeri Perak kali ke-186 yang bersidang dari 24 hingga 26 Januari lalu.

"Kajian mendapati tarian yang sering diamalkan di Jamaica itu bercirikan agama Kristian. Oleh itu haram bagi orang Islam mengamalkannya," katanya

Intan Ladyana dan Kamal Adli pula dikatakan tinggal bersama

Posted: 30 Mar 2011 08:37 AM PDT

Jarang sebenarnya sensasi dengar gossip paal Intan mahupun Kamal,umum dah tahu mereka berdua bercinta Cinta yg bermula dengan cinta lokasi,sensasi dah lupa derang berlakon drama apa masa tue..bionik kot?

tup tup rupanya mereka nie dikatakan bersekedudukan..menurut jiran-jiran di Kondo (Ampang) kelibat Kamal Adli sering kelihatan,kdg2 waktu pagi2 pun dah ada keluar rumah.Dan kononnya memang penduduk kat situ dah sedar dengan hal nie..maklumla,pelakon dua-dua dikenali ramai,byk drama dan filem yang dilakonkan mereka nie..tambah plak semua tahu mereka bercinta,makin org pasang mata nak spy...
tapi nie semua cakap-cakap org je,kene lah tanya sendiri pada tuan punya badan ...

menurut Intan,dakwaan yang mengatakannya tinggal serumah dengan Kamal adalah tidak betul sama sekali. Kamal tinggal bersama keluarganya.

"Memang tidak betul sangatlah kalau ada yang mendakwa kami tinggal bersama macam pasangan suami isteri," katanya

Mengakui Kamal kerap berkunjung ke rumahnya untuk berjumpa atau keluar bersama, Intan bagaimanapun berkata, aktor itu hanya menunggu di bawah dan jarang masuk ke rumah kecuali atas hal-hal tertentu atau kecemasan.

"Saya tidak menafikan Kamal selalu datang tetapi tidaklah sampai masuk ke rumah, apatah lagi untuk tidur bersama pula.

"Kebiasaannya dia akan tunggu di bawah sahaja. Kalau pun keadaan memaksa dia untuk masuk ke rumah, kami tidak akan berdua-duaan. Pasti ada pembantu peribadi saya atau rakan-rakan lain juga," katanya.

Dato Siti Nurhaliza hamil? nampak baby bump

Posted: 30 Mar 2011 08:27 AM PDT

Masuk kali nie dah kerap bebenar kita dengar gossip yang kata Dato Siti mengandung.
Setiap kali Siti kelihatan makin berisi ke,nak berehat kembuat itu ini,semua org syak Siti mengandung...maklumlah semoa org teruja nak tggu Penyanyi nombor satu negara utk mendapatkan baby yang tentunya secomel siti jugak..

Terbaru bila gambar semasa membuat persembahan utk majlis Tranformasi bersama rakyat,
nampak seolah-olah baby bump je kat perut siti..

nak kata lemak...tapi nampak memang mcm baby bump..sebab apa ,tak nampak mcm buncit biasa tp nampak mcm mengandung je nie...tp Dato siti sendiri dh menafikan didalam twitternya,.

katanya kene diet,baby bump tue cumalah lemak shaja...









  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan