Nuffnang

OHBULAN!

sumber :-

OHBULAN!


(Gambar) Lisa Surihani Di Bilik Hotel, Awesome!

Posted: 30 Mar 2011 07:36 PM PDT

Ai dah tahu akal korang ni memang cepat menonong dengan tajuk macam ni. Betul apa, Lisa Surihani memang berada dalam bilik hotel bersama krew-krew majalah URTV untuk sesi photoshoot. Kalau tak silap, ibu kepada Lisa Surihani turut menemani bersama.

Ai suka tengok muka Lisa Surihani, flawless. Walaupun Lisa Surihani ni ada pelat "R", tapi apa ada hal kan? Ai pun bukan manusia sempurna nak kritik pemberian tuhan. Jadi, Ai nak berpesan yang kita semua patut bersyukur dengan kurniaan tuhan. Bukan ke lebih baik begitu?

Kredit penuh gambar tanpa prejudis kepada Facebook Lisa Surihani.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan