Adsense

Jumaat, 25 Mac 2011

Himpunan Kisah Sensasi

Himpunan Kisah Sensasi


Premis tawar urutan gay diserbu

Posted: 24 Mar 2011 06:00 PM PDT

ne 05.1 Premis tawar urutan gay diserbu

DUA orang lelaki menutup muka selepas ditahan polis kerana disyaki melakukan urutan gay di Pulau Tikus, George Town semalam.

GEORGE TOWN – Alasan dua pelanggan lelaki yang datang ke sebuah pusat urutan gay di Pulau Tikus di sini kononnya untuk berjumpa dengan rakan mereka di situ gagal meyakinkan polis menyebabkan mereka ditahan dalam satu serbuan semalam.

Ketika serbuan pada pukul 12.30 tengah malam itu, polis turut menahan tiga pemuda dipercayai tukang urut dan penyelia yang berusia antara 28 hingga 33 tahun.

Menurut jurucakap polis, pihaknya terpaksa menunggu lebih dua jam untuk masuk ke dalam premis tersebut kerana perlu melalui proses pengecaman wajah pelanggan.

"Kami dapat masuk premis itu selepas seorang pelanggan keluar dari pusat urut yang terletak di tingkat tujuh sebuah pusat beli-belah itu.

"Ketika serbuan, terdapat dua pelanggan lelaki dipercayai baru selesai menjalankan urutan," katanya yang memberitahu serbuan tersebut merupakan yang keempat sejak tahun lalu.

Difahamkan, pusat urut yang dilengkapi dengan kamera litar tertutup (CCTV) itu hanya membenarkan pelanggan tetap sahaja untuk masuk ke dalam dengan menggunakan sistem kod rahsia di pintu masuk.

Ikuti berita selanjutnya di Kosmo! hari ini.

je 01.1 Premis tawar urutan gay diserbu

Sebuah buku memaparkan gambar lelaki bogel turut dirampas ketika polis menyerbu sebuah pusat urut tanpa lesen yang menawarkan khidmat gay di Pulau Tikus, Pulau Pinang, semalam.

-gambar dari utusanmalaysia


Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.