Nuffnang

Sensasi

sumber :-

Sensasi


Guru Cabul 12 pelajar sebelum rotan

Posted: 28 Feb 2011 11:49 AM PST

Berani betul cikgu nie mencabul pelajar perempuan,12 org pulak tue..bukan skolah rendah lagi,sekolah menengah dah.Takkan dia tak tahu risiko perbuatannya mungkin akan dilapor kepada polis?
Pelajar perempuan nie pun,bila cikgu tue nak mencabul takkan masing-masing diam je? pelik + bodoh je mendengarnya.Patutnya mereka menjerit atau melawan bila cikgu tue cuba berlaku serong...




Gara-gara mahu menjadi 'doktor', seorang guru disiplin sebuah sekolah menengah di Ampang, di sini, diberkas polis selepas didakwa mencabul 12 pelajar perempuan, Jumaat lalu.

Difahamkan, guru lelaki berusia lewat 30-an itu mahu melakukan pemeriksaan mengenai tahap kesihatan semua pelajar terbabit terlebih dahulu sebelum merotan mereka kerana gagal hadir ke perhimpunan sekolah.


Dalam kejadian kira-kira jam 7.30 pagi itu, semua pelajar terbabit dilaporkan tidak mengikuti perhimpunan sekolah kerana mendakwa mahu menyiapkan kerja sekolah di dalam kelas.

Menurut sumber, ketika guru disiplin itu melakukan rondaan, dia melihat kumpulan 12 pelajar perempuan tingkatan tiga berkenaan berada dalam kelas sebelum memarahi mereka.


"Guru disiplin terbabit mahu mengambil tindakan terhadap semua pelajar berkenaan kerana tidak mengikuti perhimpunan.


"Biarpun semua pelajar cuba menjelaskan keadaan sebenar, guru terbabit tidak mempedulikan alasan itu, sebaliknya memberitahu akan melakukan pemeriksaan kesihatan terhadap semua mereka sebelum mengambil tindakan," katanya.Sumber berkata, guru disiplin itu dengan bersahaja memberitahu akan memeriksa tahap degupan jantung mereka.


"Dia mendakwa bimbang tahap kesihatan pelajar berkenaan akan menyebabkan mereka pengsan atau mengalami masalah jika dirotan membuta tuli.

"Guru lelaki terbabit memegang payu dara semua pelajar perempuan berkenaan. Difahamkan, dia mengambil masa kurang daripada 10 saat untuk melakukan pemeriksaan bagi setiap pelajar pada peringkat pertama," katanya.


Sumber berkata, disebabkan ketakutan, semua pelajar terbabit akur dengan tindakan guru terbabit.


"Guru disiplin terbabit bagaimanapun sekali lagi melakukan tindakan keji apabila dia mendakwa tidak berpuas hati dengan pemeriksaan kali pertama sebelum melakukannya sekali lagi.


"Kali ini, dia didakwa memasukkan tangan ke dalam baju semua pelajar perempuan terbabit. Selepas berpuas hati, guru disiplin itu merotan tangan semua pelajar dan meninggalkan kelas berkenaan," katanya.


Sumber berkata, sebaik pulang ke rumah, pelajar perempuan berkenaan mengadu perbuatan guru terbabit kepada waris.


"Waris yang mendapatkan khidmat Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) kawasan berkenaan tampil membuat laporan di Balai Polis Pandan Indah," katanya.


Sebaik menerima laporan, sepasukan anggota polis menahan guru disiplin itu berhampiran sekolah menengah berkenaan, kira-kira jam 11 pagi Sabtu lalu .


Difahamkan, dia direman empat hari bagi membantu siasatan dan kes disiasat mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan (KK) iaitu menggunakan kekerasan dengan niat mencabul kehormatan.


Sementara itu, Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Asisten Komisioner Amiruddin Jamaluddin ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan selain penahanan guru terbabit.

Ekin sanggup bayar berapa sahaja untuk cari Mawi

Posted: 28 Feb 2011 11:43 AM PST


Dah lama sensasi tak dengar cerita Mawi dan Ekin,rasanya terakhir cerita pasal Ekin sedang dalam rawatan tradisional untuk berusaha dapatkan anak,kemudian mungkin nak guna IVF kalau tradisional tak berjaya,ini semua kerana sebelum nie Ekin pernah keguguran 2 kali.


Terbaru ceritanya Ekin mencari Mawi.Dan lebih lagi ekin cakap sanggup bayar berapa saja untuk dapatkan Mawi.

mungkin ada yang berpendapat Mawi hilang setelah dah dua kali keluar gossip Mawi berkahwin lain dulu.huhu.
Tapi sebenarnya,kasih sayang Ekin dan Mawi tetap utuh.

Ekin dikatakan sedang sibuk mencari plat kereta MAW1 untuk dijadikan hadiah hari lahir kepada suaminya itu. Amboi, kelas sungguh hadiah Ekin untuk buah hatinya itu.

Ekin sanggup bayar berapa sahaja untuk mendapatkan plat kereta tersebut. Berapa sahaja ok!

Kalau bukan sembarangan orang, memang tak mampu nak sebut berapa sahaja. Bukan apa, kalau orang tu letak beratus ribu ringgit, pitam juga nak membayar tu.

Maria Farida cakap Shahz Jazzle kaki perempuan

Posted: 28 Feb 2011 11:36 AM PST

Gambar kiri adalah gambar kenangan Maria Farida dan Shahz Jazzle,manakala gambar belah kanan pulak gambar Shahz dengan Neelofa,juara Dewi Remaja yang membintangi Filem Azura.

Dengar cerita jugak yang kononnya shahz menghantar SMS kepada Maria memberitahu dia mahu putus cinta kerana sudah bersama Neelofa.ish3..betul ke nie? kalau betul la..memang agak keparat disitu..



Sebelum ini Maria Farida dan Shahz pernah putus cinta apabila Shahz dikatakan berkucupan dengan wanita lain di Anugerah Skrin yang lepas.Dan wanita yang dikatakan adalah Wan sharmila.Tp Gossip nie takda bukti sahih,cuma cerita oleh org yg pernah melihat kejadian ini.

Sebelum ini, pernah putus juga sekejap tapi sambung balik. Kali ini, dramatis Maria Farida betul-betul nekad berpisah dengan kekasihnya yang juga pelakon baru, Shah Jaszle.

Tegas ibu tunggal yang masih jelita dan bergetah itu, jangan sesekali mengaitkan namanya lagi dengan Shah Jaszle.

Biarlah lelaki itu bahagia dengan kehidupan barunya apatah lagi dia mendakwa Shah Jaszle sudah mempunyai teman wanita baru yang juga heroinnya dalam filem Azura 2011, Neelofa.

Amboi, marah betul Maria dengan Shah Jaszle. Malah sepanjang perbualan dengannya, Maria lebih selesa menggelarkan pelakon berusia 22 tahun itu dengan panggilan 'dia'.

" Saya menyesal sangat bercinta dengan dia. Tak mungkin saya jatuh cinta lagi dengan lelaki muda selepas ini." katanya


Kenapa suara lemah saja dan bunyi macam sedih sangat?

Saya tak sihat. Saya sedang sakit sekarang ini.

Sakit sebab putus cintakah?

Tak adalah (ketawa manja). Saya baru habis penggambaran drama. Itu yang penat sangat.

Nak tanya ni, betulkah Maria dan Shah Jazle sudah putus cinta atau saja buat cerita?

Kenapa tanya saya? Kenapa tak tanya 'dia' dulu. Saya tak nak komenlah.

Tapi Shah Jaszle kata cinta kalian sudah berakhir, iyakah?

Biarlah 'dia' bercakap apa yang dia nak cakap. Saya tak nak terlibat dengan dia lagi, jangan babitkan saya dengan dia. Kami memang sudah putus cinta dan semuanya sudah berakhir, saya tak mahu ada kaitan apa-apa dengan dia lagi.

Bila putus ni? Masa sebelum dia ke Paris atau selepas dia jumpa kekasih baru di sana?

Masa dia buat penggambaran di sanalah. Di situlah bermula cerita dia dengan perempuan tu.

Betulkah Shah Jaszle yang hantar SMS untuk minta putus?

Entahlah, saya rasa sudah tak penting untuk saya bercakap soal itu sekarang ini. Biarlah dia dengan hal dia, saya pun ada hidup sendiri.

Orang kata awak ni kuat cemburu, budak muda mana suka wanita cemburu?

Itu dakwaan yang tak betul. Saya putus cinta dengan dia bukan sebab cemburu buta. Awak nak tahu kenapa kami putus? Sebenarnya saya sudah meluat dengan perangai dia.

Perangai macam mana? Teruk sangat ke?

Perangai buruk dia yang kaki perempuan. Tak habis-habis. Cukuplah!

Tapi Neelofa ada kata Maria selalu telefon dia nak tanya pasal Shah Jaszle? Berani pula dia kata macam tu?

Alah, pada saya senang saja. Biasalah, budak baru nak naik. Cari kontroversi untuk popular. Kita kenalah faham.

Mungkin Maria boleh kongsi pengalaman cinta bersama Shah Jaszle?

Saya menyesal sangat bercinta dengan dia. Saya ingat dia matang walaupun umur dia muda lagi. Rupa-rupanya perangai macam budak-budak. Awak tahu tak, sejak jumpa dia, hidup saya kucar-kacir. Saya kena cakap benda ini supaya orang tahu perkara sebenar.

Shah Jaszle di mata Maria sebagai kekasih?

Dulu saya tak percaya nasihat kawan-kawan agar jangan berkawan dengan dia. Kawan-kawan kata sebagai artis baru, sudah tentu dia nak gunakan saya, tapi saya tak dengar kata kawan-kawan. Akhirnya sekarang saya tahu juga, memang betul dia suka kontroversi. Setiap lokasi berlakon, mesti saya dengar cerita dia dengan heroin yang berlakon sekali dengan dia.

Maria rasa diperguna-gunakan?

Entahlah, tapi saya rasa memang silap besar sebab saya pernah jatuh cinta dengan dia.

Lepas ni kalau jatuh cinta lagi, masih nak dengan lelaki muda juga?

Taklah kot. Dia yang pertama dan terakhir untuk saya bercinta dengan lelaki muda.

Mungkin isu putus cinta dengan Maria merupakan strategi dia untuk popular, boleh menang Pelakon Lelaki Baru Paling Popular?

Saya tak tahulah. Mungkin juga.

Maria berkahwin dan bercerai pun tak kecoh macam sekarang. Bercinta dengan 'budak-budak' tiba-tiba jadi kecoh pula. Apa yang Maria rasa?

Saya memang tidak suka dengan kontroversi. Saya seorang artis yang clean sebelum ini. Saya mahu kehidupan saya kembali normal. Tolonglah jangan kait nama saya lagi dengan dia selepas ini.


Bila sensasi dengar komen maria tentang budak baru nak naik,teringat dengan lagi nie..mcm seswai je...cerita kedai kopi~




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan