Nuffnang

Sensasi

sumber :-

Sensasi


Video kelakar: Adegan dan jalan cerita drama melayu yyang tipikal

Posted: 23 Feb 2011 01:14 AM PST



Kelakar je..creative jugak...ingatkan "perempuan" tue sedih dipaksa kahwin dengan anak Dato sebab dia cintakan kekasihnya...rupa-rupanya sebab...anda saksikan

Panas: Anuar Zain ilihat berpegangan tangan dengan dengan Fara Fauzana dengan penuh romantis di Shah Alam

Posted: 23 Feb 2011 01:11 AM PST

Sampai sekarang jodoh anuar Zain belum lagi sampai..ada yang kata Anuar Zain sangat cerewet,Anuar Zain pula kata org yang dia minat selalunya sudah pun berpunya.

Namun apa yang sensasi dapat cerita Anuar Zain dilihat berpegangan tangan dengan Fara Fauzana ,sambil letakkan tangan Fafau kat dadanya...amboi romantis sungguh..adakah mereka bercinta??

Gambar mereka berdua bepegangan tangan yang sempat dirakan oleh paparazzi... :P

Klik sini ..

Justin bieber Potong Rambut,peminat meraung..

Posted: 23 Feb 2011 01:17 AM PST


Sejak awal kemunculan Bieber dalam Industri hiburan ,sia sentiasa membawa imej rambut ala-ala cendawan tapi 450% lebih hensem drpd rambut cendawan DDr Rozmey.

Justin bieber yang bakal mencecah umur 17 tahun 1 march ini,mahu membuat perubahan dengan menggunting rambutnya,kemungkinan bieber akan membuat fesyen rambut yang lebih menarik,Katanya dia mahu nampak lebih matang.

Peminat JB yang mendengar khabar berita ini tidak bersetuju dan bersedih.Biasalah kdg2 peminat fanaik memang suka over react kan.

Kata Bieber dia akan menggunakan rambut yang dipotong untuk dilelong dan derma kepada charity (amal kebajikan).

Ada peminat yang sangat sukakan rambut baru JB dan ada juga yang tak suka,,
Dengar cerita disebabkan hal potong rambut nie,80,000 org telah un-follow twitter Justin Bieber untuk menunjuk perasaan..

Danny X-Factor bakal bertunang dengan pramugari Air Asia

Posted: 23 Feb 2011 12:50 AM PST


Perkenalan singkat selama tujuh bulan diantara pelakon dan pengacara tv, Danny dengan seorang pramugari AirAsia bernama Zaidatul Norfazleen Zakaria (Leen) akan menghantar rombongan peminangan tidak lama lagi yakni bertarikh 20 Mac di Kampar, Perak. Tahniahlah kepada Danny (bekas kumpulan X-Factor) yang akhirnya bakal menamatkan zaman bujangnya tidak lama lagi
Danny dan bakal tunangnya dijangka melangsungkan perkahwinan mereka pada hujung tahun 2011.

Hmm,dulu awek Danny lain,sekarang lain,dah beberapa kali jugakla tgk Danny dengan lain-lain aweks.Mungkin jodoh nya kali ini sampai juga dengan pramugari AirAsia nie..

Orang kata kalau bercinta tak elok bercinta lama-lama atau bertunang lama-lama takut putus di tengah jalan

Zizan Raja Lawak dan Dira Sah,ditawarkan Jadi Pengacara Melodi

Posted: 23 Feb 2011 12:40 AM PST



Sebelum nie dah kedengaran kononnya Dira dan Zizan bakal menggantikan tempat Fafau dan ahid untuk mengacarakan Melodi namun teklah disangkal oleh pihak TV3,namun kini dah disahkan pula yang memang mereka berdua dah ditawarkan menjadi pengacara Melodi.


Dira sebelum ini pernah menjadi pengacara untuk program "Beat TV", "Pulus Mania" dan "Jom Ronda". Malah dia pernah menjadi penyampai radio X-Fresh FM pada tahun 2007. Manakala Zizan pula adalah pengacara "Gelanggang Raja Lawak" di Astro Prima (Saluran 105).
Wahid dan Fara akan bersiaran sebagai pengacara "Melodi" buat kali terakhir di Karnival Jom Heboh Batu Kawan, Pulau Pinang pada 27 Mac ini. Zizan dan Dira pula akan mengambil alih pada minggu berikutnya iaitu 3 April dengan bersiaran langsung di Arena Of Stars, Genting Highland bersempena Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010.

Wahid dan Fara telah memikul tanggungjawab sebagai pengacara "Melodi" selama enam tahun. Semenjak "Melodi" diterbitkan pada tahun 1992, nama-nama seperti Fauziah Ahmad Daud, Aznil Nawawi, Azwan Ali dan Raja Azura adalah antara yang pernah mengendalikan program ini.


Wahid dan Fafau malas komen tentang penggantian mereka sebagai Hos Melodi...

Fara Fauzana @ Fafau sebelum nie ada mengatakan bahawa memang benar dia akan berhenti drpd mengacarakan Melodi.Namun menurut Fafau dia yang mengundur diri atas sebab peribadi..hmmm..peribadi? misteri disitu patut disiarkan di Melodi?

Manakala Wahid pun enggan komen tentang perkara tersebut..begini katanye:

"Saya tidak mahu bercakap apa-apa tentang penggantian pengacara ini, termasuklah pengalaman saya atau perkara berkaitan sepanjang mengacara Melodi.

"Bukan bermakna saya marah atau apa, cuma ketika mula-mula menjadi pengacara Melodi juga saya tidak bercerita apa-apa. Jadi, saya mahu perkara yang sama apabila tidak lagi menjadi pengacara Melodi," katanya.

Namun, peminat Wahid masih boleh melihat telatah pengacara berbakat ini sebagai hos baru program Ewah-Ewah bergandingan dengan Nabil yang akan ditayangkan di TV3 mulai April.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan