Adsense

Rabu, 23 Februari 2011

Himpunan Kisah Sensasi

Himpunan Kisah Sensasi


Pamela Anderson lelong diri sendiri di Super Bowl

Posted: 22 Feb 2011 04:30 PM PST

TEXAS: Aktres seksi, Pamela Anderson yang bakal hoskan satu majlis keramaian selepas pertandingan akhir liga bola sepak Amerika Syarikat (NFL) digelar 'Super Bowl XLV' akan 'melelong' dirinya untuk tujuan amal dalam parti berkenaan.

Bekas pelakon siri televisyen Baywatch itu akan melelong dirinya apabila dia menjadi hos majlis keramaian terbesar menjelang kejohanan itu, dikenali sebagai 'Dallas SuperBash 2011' yang menggabungkan selebriti dan atlet, pada malam Jumaat ini.

MTExMQAANQAArMqjwMH4rfp Pamela Anderson lelong diri sendiri di Super Bowl

Akhbar USA Today melaporkan, majlis keramaian berkenaan ditaja agensi pengurusan sukan yang beribu pejabat di Dallas, Willis & Woy Sports Group

"Saya amat bernasib baik jika bidaan mencapai AS$50,000 (RM181,800)," kata Pamela, 43, tetapi tidak memberi butiran lanjut mengenai apa yang sebenarnya dimaksudkan dengan melelong dirinya.

Bagaimanapun beberapa pihak meramalkan bidaan lelongan diri Pamela akan meningkat lebih tinggi daripada yang dinyatakannya.

Aktres itu pernah melakukan perkara sama bagi membantu Yayasan Make-A-Wish, sebuah badan amal bertujuan memenuhi keinginan pesakit kronik dari usia dua setengah tahun hingga 18 tahun di Abu Dhabi dan menerima bidaan sehingga AS$250,000 (RM759,000).

Turut hadir seorang lagi selebriti seksi, Sofia Vergara' atau digelar 'Sofia Vergara' manakala kumpulan Black Eyed Peas serta penyanyinya, Fergie, merancakkan suasana ketika perlawanan antara Green Bay Packers dan Pittsburgh Steelers, berhenti rehat.
Perlawanan Super Bowl XLV bukan saja membabitkan bola sepak Amerika, tetapi juga majlis keramaian yang menyatukan artis dan ahli sukan. Bagi tahun ini, Pamela menjadi pengacara parti yang diadakan selepas perlawanan.

Mengenai perkembangan terbaru dirinya, Pamela berkata, dia menerima tawaran berlakon teater muzikal di Broadway berasaskan penyertaan rancangan realiti Dancing With the Stars tahun lalu, tetapi keberatan menerimanya.

"Saya tidak tidak tahu apa harus dilakukan dengan anak saya jika menerima tawaran itu. Ketika ini saya menghabiskan masa dengan menulis sajak, bermain saksofon dan menjadi ibu," katanya. – Agens
///bharian///

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.