Nuffnang

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Adakan khidmat untuk pelancong seks dengan haiwan diladangnya

Posted: 29 Jan 2011 09:00 PM PST

Seorang lelaki yang pernah didapati bersalah kerana menyeludup kokain ditangkap semalam selepas disyaki menguruskan ladang ternakan yang membolehkan pelawat mengadakan seks dengan binatang.
Douglas Spink ditangkap di ladangnya berhampiran sempadan Kanada bersama-sama seorang pelancong Britain yang dituduh mengadakan seks dengan tiga anjing.


Berpuluh-puluh anjing, kuda dan tikus peliharaan dirampas bersama-sama beribu-ribu gambar manusia melakukan seks dengan haiwan.

Setakat ini tidak dapat dipastikan sama ada ladang berkenaan turut dikunjungi pelancong lain.

Bagaiamanapaun, Penolong Pendakwa Raya, Susan Roe berkata, dia percaya ada pelawat lain yang datang sebelum ini.

Spink belum didakwa atas tuduhan melakukan seks dengan binatang buat masa ini.

Dia kini ditahan kerana melanggar syarat pembebasannya.

Syerif Whatcom County, Bill Elfo berkata, ejen yang menyerbu kediaman Spink menemui video yang menunjukkan pelancong Britain, Stephen Clarke mengadakan seks dengan anjing. Dia dituduh melakukan kekejaman terhadap haiwan dan dihadapkan ke mahkamah Whatcom County.

Pihak berkuasa menyerbu ladang Spink selepas menerima aduan daripada pejabat seorang peguam di Tennesse yang sering menerima panggilan telefon daripada lelaki itu mengenai satu kes seks dengan binatang.

Suspek dalam kes itu, James Michael Tait sebelum ini mengaku membuat rakaman video mengenai seorang lelaki mengadakan seks dengan seekor kuda di negeri Washington pada 2005.   ~~ AP

Sayed Man, Gangster Yang Menangis Saat Mendengar Al Quran

Posted: 29 Jan 2011 08:00 PM PST

Ketika pindah ke bahagian barat Jerman, setelah tembok Berlin runtuh, Sayed Mann, ketika itu berusia 12 tahun, adalah remaja yang tengah bingung mencari identiti diri. Keluarganya berasal dari Jerman Timur.

Membesar di lingkungan sosialis, agama tidak pernah ada dalam kamus keluarga dan hidupnya. Dia cenderung tersenyum sinis saat melihat orang-orang pemeluk keyakinan tertentu, termasuk Muslim.

Di Jerman Barat dia melihat situasi yang berbeza. Imigran lebih banyak dijumpai dan dia pun berkawan dengan beberapa orang asing.

"Saya tidak terbiasa dengan kehidupan baru ketika itu," akui Sayed. "Kami setiap hari hidup seperti sampah. Idola kami adalah orang-orang kulit hitam Amerika yang tinggal di pemukiman terisolir," tuturnya.

Mengidolakan mereka,lelaki yang dulunya bernama Syed Mann itu pun juga mencontoh perilaku para imigran itu. "Saya melakukan banyak hal buruk termasuk mencuri dan sebagainya," kenang Sayed.

Hingga akhirnya dia bertemu dengan seorang imigran berasal dari Turki yang menjadi kawan akrabnya. Si kawan itulah yang kemudian mengenalkan Sayed pada Islam dan berhasil mengajaknya memeluk agama tersebut.

Kawan Sayed memiliki abang seorang imam masjid tempatan. Ketika si adik memberi tahu niatnya untuk mengajak Sayed berkunjung ke masjid, sang imam mengaku tidak percaya.

"Saya kata, 'Dia? Tidak Mungkin'. Tapi adik saya sudah bertekad bulat. Bahkan dia mengatakan Sayed akan memeluk Islam setelah dia balik," katanya.

Tiga bulan kemudian, ketika si imam pulang kembali ia tiba-tiba disambut oleh Sayed dengan sapaan Assalamu'alaikum. "Wow saya terkejut. Ini benar-benar luar biasa," ujarnya. "Saya bahkan sempat bertanya (pada Sayed-red) 'Apa yang terjadi padamu?'".

Rupanya si imam memahami selama ini Sayed selalu mencari, namun ia tak pernah-pernah meluangkan waktu dan cenderung mengabaikannya.

"Ia mengatakan selalu percaya dengan adanya Tuhan, saya kira itulah yang menuntun dia," kata si imam. "Saya melihat ia bahagia telah menemukan Islam.

Kini si imam bahkan menjadi guru mengaji Sayed. Dengan disiplin ia belajar bahasa Arab demi dapat membaca Al Qur'an

Tapi Sayeed tak ingin disebut pindah agama. "Tak pernah ada istilah berubah agama dalam Islam," ujarnya. "Dalam Al Qur'an disebutkan tak ada paksaan dalam beragama," imbuh Sayed lagi.

Lalu? "Saya lebih suka mendeskripsikan sebagai 'seseorang telah mengenalkan saya pada Islam dan saya menuju agama itu," papar Sayed.

Ketika ditanya oleh Cengiz Kultur, sebuah proyek independen pembuatan film dokumenter tentang agama dan budaya di Jerman, mengapa ia memilih Islam, dengan mantap Sayed menjawab, "Karena pada akhirnya semuanya adalah, Islam," ujarnya menekankan pada makna kata tersebut yakni berserah diri.

Ia telah mengucapkan ikrar dengan syahadat sepuluh tahun lalu. Sejak saat itu ia rajin membaca untuk mengetahui dan mengenal lebih dalam apa makna Islam, termasuk bagi dirinya.

Islam bagi Sayed adalah menyerahkan keinginan diri di bawah kehendak Tuhan. Mengapa ia mau melakukan? "Karena dengan itu nanti saya dapat bertemu dengan Pencipta saya, saya dapat menjumpai surga. Saya berhak untuk itu dan saya kira itulah Islam menurut saya saat ini," papar Sayed ketika ditanya esensi Islam o

Sejak sepuluh tahun pula, Sayed melakukan shalat lima kali dalam sehari. "Ketika anda shalat anda absen dan istirahat dari dunia dan seluruh isinya. Anda membersihkn dan menghadap Sang Pencipta," ujarnya.

Ia mengaku tak ada strategi khusus untuk melakukan shalat lima kali dalam sehari di Jerman. "Setiap orang pasti bisa menemukan tempat untuk berwudhu, membasuh diri dan melakukan shalat," ujarnya tanpa beban.

Sayed mengaku menemukan keyakinannya setelah diskusi panjang dengan si kawan tadi dalam satu malam. "Setelah itu saya langsung menyatakan ingin pergi ke masjid bersamanya," ungkap Sayeed.

Ketika itu subuh dan seorang anak kecil tengah melantunkan ayat-ayat suci Al Qur'an. Tiba-tiba Sayed pun menangis. "Saya tidak tahu mengapa. Saya tidak paham bahasa Arab, saya tidak tahu apa yang ia baca, tidak tahu apa pun," kenangnya.

"Tapi hati saya jelas telah memahami sesuatu. Itu benar-benar pengalaman luar biasa," tutur Sayed. "Saya yang hidup di jalan ala gangster tiba-tiba bisa menangis dan tidak tahu mengapa."

Kini selain ketenangan dan keteraturan hidup Sayed juga menemukan hal berharga lain dalam Islam. "Ketika anda menjadi seorang Muslim, anda kehilangan teman tetapi anda mendapatkan saudara," ujarnya. Dengan segera anda menjadi anggota sebuah keluarga. Ini sesuatu yang tidak bisa saya peroleh dalam gereja-gereja di Jerman."

[GILA] Emak tembak anaknya yang suka mengumpat

Posted: 29 Jan 2011 07:00 PM PST

gambar hiasan

TAMPA: Seorang isteri tentera menembak mati anak lelakinya yang dalam perjalanan ke sesi latihan bola sepak sebelum memandu pulang dan melepaskan tembakan ke kepala anak perempuannya yang sedang belajar, kata polis semalam.

Julie Powers Schenecker mendakwa, dia mengambil keputusan itu kerana bosan apabila kedua-dua anaknya 'kurang ajar'.Jurucakap polis, Laura McElroy, berkata Julie mengaku membunuh selepas pihak berkuasa menemuinya berlumuran darah di belakang rumah.

"Ibu Julie menghubungi polis kerana mengesyaki ada sesuatu yang tidak kena apabila dia gagal dikesan selepas mengadu tertekan serta bosan dengan kerenah anaknya," katanya.Suami Julie, Parker Schenecker, kini bertugas di Qatar dan dimaklumkan mengenai kejadian itu semalam.

Ketika disoal siasat Julie, 50, mendakwa dia mengambil tindakan itu kerana kedua-dua anaknya selalu mengumpatnya.Setakat ini polis tidak mengesyaki Julie ada motif lain.

Mayat Calyx Powers Schenecker, 16, ditemui di bilik tidur tingkat atas rumahnya, manakala adiknya, Powers Beau Schenecker, 13, dalam kenderaan pelbagai guna suspek.

 Afidavit penahanan menyatakan, Julie melepaskan dua tembakan di kepala anak lelakinya ketika dalam perjalanan menghantar mangsa menjalani latihan bola sepak.Apabila pulang, Julie membunuh anak perempuannya pula. - AP

Ada sekolah di China melarang pelajarnya berdekatan tidak kurang 20 inci

Posted: 29 Jan 2011 06:00 PM PST

Baru-baru ini, sebuah sekolah di Kota Chengdu melarang pelajar lelaki dan wanita untuk saling berdekatan. Para pelajar berbeza jenis kelamin diharuskan menjaga jarak minima 20 inci atau setengah meter.

Pihak sekolah Yandao Jie Middle School menyatakan pembatasan tersebut agar pelajar tak terlalu intim satu sama lain di lingkungan sekolah. Aturan ini dikeluarkan demi mengajarkan para remaja sopan santun.

Bila kedapatan pelajar saling berdekatan, mereka akan mendapat peringatan. Hukuman terberat yang diterima remaja pelajar yang tak patuh adalah dikeluarkan dari sekolah.

Seperti dikutip Telegraph, pihak sekolah memberikan catatan bagi setiap murid yang akan melanjutkan pendidikan ke sekolah terbaik atau sekolah di luar negeri, angkatan bersenjata atau ke parti komunis China.

Menurut media tempatan China, aturan baru mengenai pergaulan remaja di sekolah untuk memberikan pelajaran kesopanan pada pelajar. Di negeri China setiap pelajar diajarkan segala sesuatu, dari cara makan, berbaris, hingga berbicara.

Sekolah Jie Yandao, sekolah mewajibkan tiap pelajarnya berpakaian kemas dan sesuai ketentuan, serta jarak ideal lelaki dan perempuan iaitu 70 cm - 1 meter.

[Berita sedih] Mayat bayi dalam longkang

Posted: 29 Jan 2011 05:00 PM PST

Manusia oh manusia...saya petik dari kosmo online


BATU PAHAT - Penduduk Taman Mekar, Ayer Hitam dekat sini gempar apabila mayat seorang bayi lelaki lengkap dengan tali pusat dan uri ditemui di dalam longkang berair yang masih dalam pembinaan di kawasan perumahan tersebut pagi semalam.

Mayat bayi itu ditemui seorang pekerja kontrak, Hamid Marsuki, 43, pada pukul 8.10 pagi ketika hendak memulakan tugas membina tembok rumah dan longkang di Jalan Mekar 5 di taman tersebut.

[Gila] Seluar jeans tidak dicuci 15 Bulan dipakai untuk kuliah setiap hari

Posted: 29 Jan 2011 04:30 PM PST

Josh Le, seorang mahasiswa di University of Alberta, menggunakan seluar jeans ketat dari bulan September 2009 sampai Desember 2010, tanpa mencucinya sama sekali, hanya untuk melihat seberapa banyak bakteria yang boleh hidup di seluar jeans itu.



Sebagaimana dikutip dari odditycentral.com, bahawa seluar itu terbuat dari seluar jeans yang tidak menggunakan bahan kimia apapun, sehingga Le fpikir ini akan membuat sarang yang "nyaman" bagi bakteria selama 15 bulan. Dia menyatakan dia mengenakan seluar jeans hampir setiap hari. Dan yang cukup menakjubkan, celana jeans itu katanya tetap nampak tetap bersih dan mempesona. Wah..

Kaum hawa mesti suka laptop berbentuk begini

Posted: 29 Jan 2011 10:35 AM PST

h5dawwmd
warna menarik..siap ada barangan make up….Gerenti kaum hawa suka

Sayangkan ibu wajib tonton video seorang budak 6 tahun menjaga ibunya yang lumpuh

Posted: 29 Jan 2011 09:40 AM PST

SubhanaLlah, Maha Suci Allah! Sangat mengharukan! Itulah sebagian besar ungkapan ratusan kawan di FB ketika seorang teman share sebuah tayangan di SCTV tentang kisah anak usia 6 tahun mengurus ibunya yang lumpuh. Bahkan tidak sedikit di antara ratusan facebooker ini menitikkan air mata ketika menyaksikannya.


Sinar nama kanak-kanak itu menampakkan bakti, cinta dan kasih sayangnya pada sang bunda, mengabaikan masa kecilnya pada ketika anak-anak seusianya menghabiskan waktunya dengan bermain, sementara dia harus berada di samping bundanya yang sakit sejak dua tahun lalu,

Rumah Murni, nama ibu yang lumpuh ini terletak Desa Riso, Kecamatan Tapango, Polewali Mandar, Sulawesi Barat, Walau nampak jauh dari keramaian kota, tapi rumah Murni juga tidak luput dari keramaian Pemilu lalu. Terbukti dengan banyaknya sticker partai dan caleg yang tertampel di dinding rumah kayu sangat sederhana itu. Tapi sepertinya para politisi dan ahli parti itu mengabaikan dengan apa yang terjadi di tengah keluarga miskin ini. Para tetanggalah yang terkadang memberikan bantuan ala kadarnya untuk Murni dam putrinya, Sinar. Kerana suami Murni sendiri merantau ke Malaysia.

Sinarlah yang membantu dan menemani ibunya selama ini. Mulai dari memindahkan atau menggeser tubuhnya, masak, makan, minum, mandi hingga buang air. Semua itu ia kerjakan sendiri dengan penuh cinta. Tayangan yang ditampilkan SCTV ini bahkan sanggup meruntuhkan air mata mereka yang menyaksikannya. Ada rasa iba dan takjub sekaligus melihat anak yang berusia 6 tahun yang nampak penuh tanggung jawab melakukan tugas mulianya, sambil mengusap mesra pipi ibunya.

Anak yang baru darjah satu Sekolah Dasar ini bahkan kerap terlambat ke sekolah kerana harus mengurus ibunya. Begitu pula setelah pulang sekolah. Nyaris seluruh waktunya telah dia persembahkan bagi ibunya yang sakit parah. Walaupun Sinar memiliki lima orang kakak dan juga belum dewasa, namun mereka semua tinggal terpisah dengannya. Faktor ekonomi membuat mereka menjadi pembantu rumah tangga.

Kisah Sinar, kanak-kanak berusia 6 tahun ini mengajarkan kepada kita bagaimana seharusnya berbakti kepada kedua orang tua. Walau di antara kita mungkin ada yang bertanya, apakah kerana usianya yang masih sangat belia itu yang membuat Sinar mampu memahami arti berbakti kepada orang tua? Kerana kita sendiri hairan melihat perilaku seorang anak yang sudah dewasa yang tak sudi melayani ibunya yang sakit dan tak mampu lagi berbuat apa-apa. Dia telah kehabisan cinta dan kasih sayang untuk ibunya.

Tapi begitulah Allah mengajarkan kepada kita tentang cinta kasih kepada orang tua melalui anak kecil ini. IA telah letakkan dalam hatinya pada saat banyak manusia yang justru tak memilikinya. Semoga saja ibu Murni dapat segera sembuh dari penyakit yang menimpanya. Dan putrinya, Sinar, senantiasa diberikan kekuatan oleh Allah Ta'ala berbakti kepada ibunya.
sumber : www.mypepito.info




Keldai bunuh lelaki yang meliwatnya

Posted: 29 Jan 2011 08:45 AM PST

Arab Saudi : Lelaki dalam yang mati dalam gambar  mati disebabkan tendangan Himar atau keldai yang tidak rela diliwat.



Polis Arab saudi telah mengesahkan kejadian tersebut, lelaki tersebut membawa keldainya ke tempat yang sunyi di tengah padang pasir, semasa  melakukan liwat terhadap keldai dan dia dalam keadaan mabuk, keldai tersebut sempat menendang 3 kali keatas muka lelaki tersebut dan satu tendangan keatas dadanya sehingga menyebabkan lelaki tersebut  mati ditempat kejadian.

Subhanalah, Maha Suci Allah yang menciptakan Syariat Islam sebaik-baik Syariat untuk menjaga jasad dan rohani umat Islam daripada menjadi lebih hina daripada binatang.

Sumber : peribadirasulullah.wordpress.com

Bagaimana kalau gerabak keretapi ada tempat sauna?

Posted: 29 Jan 2011 07:25 AM PST

Kalau  gerabak keretapi ada sauna pasti gempak..
perjalanan jauh tak lah membosankan sangat..khabar di Itali ada yang mencipta
gerabak begini....





Hebat betul hiasan kereta Lamborghini ini sampai polis pun geram

Posted: 29 Jan 2011 06:50 AM PST














Ketam hisap rokok

Posted: 29 Jan 2011 05:30 AM PST




LETAK MAKLUMAT IKLAN

Kegunaan berus gigi yang kamu tidak pernah terfikir

Posted: 29 Jan 2011 04:53 AM PST

Bila keadaan terdesak kadang-kadang timbul idea yang pelik seperti
kegunaaan berus gigi ini....




Aksi kura-kura takutkan anjing

Posted: 29 Jan 2011 03:00 AM PST



LETAK MAKLUMAT IKLAN

Jaket unik dari kulit manusia?

Posted: 29 Jan 2011 02:00 AM PST

Mendengar  jaket dibuat dari kulit manusia pastinya sangat mengerikan dan kita cuba membayangkannya saja kita mungkin tidak mampu. Tapi tidak dengan jaket yang satu ini, yang dibuat dengan konsep "pakaian tak terlihat". Sebuah jaket yang telihat seperti 'daging berwarna', mirip warna kulit manusia dan bentuknya mengikuti lekuk tubuh. Mengenakan jaket ini mungkin akan membuat sebahagian orang setidaknya melirik dua kali kepada anda, bahawa anda tidak memakai baju.


Buku yang dipinjam selama 221 tahun tak pernah dikembalikan!! Siapakah peminjamnya?

Posted: 29 Jan 2011 01:00 AM PST

NEW YORK--Hampir 221 tahun lalu, presiden pertama Amerika Serikat, George Washington, meminjam buku The Law of Nation karya Emer de Vattel. Tarikh itu berdasar catatan oleh admin Perpustakaan Kota New York, pada  5 Oktober 1789. Sejak itu, buku tersebut tak pernah kembali.




Mereka baru menyedari ada koleksi yang ghaib ketika mengemaskan perpustakaan awal tahun ini. Sejumlah buku ghaib antara tahun 1789 hingga 1792, dan sejumlah nama popular terkait di dalamnya, antara lain John Adams, John Jay, Aaron Burr, Alexander Hamilton, George Clinton, dan lain-lain. Satu lagi, itu dia, presiden pertama AS. Setelah dikira, denda yang patut dikenakan kerana lembat mengembalian buku itu sebanyak 300 ribu dolar AS. Namun perpustakaan hanya menghendaki buku tersebut kembali.

Beberapa hari setelah berita ghaibnya buku-buku itu diberitakan New York Daily News, mereka ditelefon ahli waris George Washington. Ktua rumah tangga istana Washington di Virginia menyatakan buku yang dimaksud sudah tak ada, namun mereka memupnyai buku dengan judul dan penulis sama namun cetakannya berbeza.

Pihak perpustakaan menyetujuinya. Apalagi dalam buku ini ada juga beberapa catatan dari sang tokoh. Maka untuk menandai kembalinya koleksi itu, mereka membuat perayaan kecil kelmarin. Sayangnya, tak disebutkan apakah pihak ahli waris George Washington juga membayar denda atau tidak pada perpustakaan ini...

Heboh pencari cacing dapat tangkap cacing naga sepenjang 2.5 meter

Posted: 29 Jan 2011 12:00 AM PST

Warga di kawasan Tanjung Api-api, Banyuasin, Sumatera Selatan, dihebohkan dengan penemuan cacing nipah sepanjang 2.5 meter. Uniknya lagi, cacing itu punya dua taring besar di kepala.

Kerana bentuknya yang unik, warga sekitar menyebut haiwan  itu sebagai cacing naga. Badan cacing naga seukuran jari warna merah ini, sedikit mirip lipan yang punya banyak kaki di sepanjang bagian bawah tubuh. Namun, terlihat dan terasa lebih lembut seperti haiwan mollusca.

Cacing ini ditemukan oleh Timan.Dia mengatakan, cacing tersebut ditangkap dengan menggunakan besi yang dibentuk seperti garpu. "Saya tidak ikut karena takut," kata War.

Timan yang sehari-hari bekerja sebagai pencari cacing tak menyangka mendapat cacing naga sepanjang 2.5 meter.

Rosinta, mahasiswi pascasarjana Universitas Sriwijaya, Palembang yang sedang melakukan kajian untuk tesis kajian lingkungan di pelabuhan feri Tanjung Api-api terkejut melihat cacing ini. "Saya baru lihat ada cacing panjang seperti itu," kata Rosinta

Akibat berpakaian seksi,sendiri terima akibatnya

Posted: 28 Jan 2011 11:00 PM PST

Akibat berpakaian seksi gambar diambil oleh pemuda ini...
Siapakah yang patut dipersalahkan dalam hal begini?
Pemuda yang bernafsu atau wanita yang menaikan nafsu ?




sumber gambar : mran3238.wordpress.com

Gila dan pelik] Bunuh anak kerana lebih mesra dengan ibu

Posted: 28 Jan 2011 10:00 PM PST


Seorang lelaki membunuh anaknya, Xiah, yang baru berusia tujuh bulan semata-mata kanak-kanak itu lebih mesra dengan ibunya.


Pendakwa raya berkata, Larry Greene menengking dan menumbuk dada anaknya kerana bayi itu menangis ketika menjaganya di kediaman mereka di Queens. Xiah tidak bernafas beberapa minit kemudian dan meninggal dunia di Hospital Queens, kanak-kanak keempat yang meninggal dunia akibat didera ibu bapa dalam tempoh lima minggu.

Xiah memiliki kesan lebam di kepala, dua di leher dan lima di dada yang disahkan bekas tumbukan orang dewasa.

Ibu Xiah, Cassandra Nady, meminta Greene, 20, menjaga anaknya di kediamannya di St Albans.

"Dia mendakwa anak saya jatuh ketika disusukan tapi hakikatnya jauh sama sekali," kata Cassandra.

Pendakawa raya berkata, mereka memiliki rakaman pengakuan Greene yang mengaku memukul anaknya kerana marah Xiah lebih mesra dengan ibunya.

Kakak Greene, Laquana Greene, 25, tak yakin adiknya sanggup melakukan perkara sekejam itu.

"Larry seorang yang baik dan tidak mungkin sanggup melakukannya. Ini hanya satu salah faham," katanya.

Greene didakwa melakukan pembunuhan kelas kedua dan jika didapati bersalah boleh dipenjara maksimum 25 tahun.

Pendakwaraya Queens, Richard Brown berkata, Xiah kanak-kanak kesembilan didera penjaga sejak sembilan bulan lalu.

"Tiada alasan terhadap tindakan tidak berperikemanusiaan ini," tegas Brown.

sumber : mran3238.wordpress.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan