Adsense

Jumaat, 26 November 2010

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Gambar Dato’ Siti Nurhaliza di Sidang Media Pelancaran Sity Avita

Posted: 26 Nov 2010 08:16 PM PST

Bangun di pagi Sabtu ini, baru teringat ada event. Biasanya Sabtu kan Budiey jarang ke event. So, Budiey terlupa nak letak dalam kalendar. Nasib baik check email balik, rupanya hari ini, Budiey dijemput ke Pelancaran Sity Avita Sdn Bhd yang diadakan di A-11-13A & A-11-15, Level 11, Menara UOA Bangsar, No.5 Jalan Bangsar Utama 1, 59000 Kuala Lumpur.

Majlis yang diadakan pada jam 10 pagi tadi, dihadiri oleh ramai media, pengedar dan orang kuat dalam menjayakan produk ini.

Wow, tahniah buat Dato' Siti Nurhaliza kerana beliau kini menjadi pelabur untuk sebuah syarikat produk kecantikan Celergen. Tak sampai setahun, SimplySiti dilancarkan, Siti dah mula melabur untuk produk yang lain pula. Celergen – Penokok Pemakanan Terapi Sel Marin Swiss Termaju (An Advanced Swiss Marine Cell Therapy Supplement). Jangan tanya berapa RM Siti laburkan kerana pasti jawapan Siti "Biarlah Rahsia." Yang pasti, ia satu jumlah yang kecil sahaja. Taklah banyak sangat.

Menurut Siti Nurhaliza, produk ini sebenarnya digunakan oleh ramai selebriti termasuklah kawan baik Siti sendiri, Krisdayanti.

Namun, penjenamaan semula produk kepada Sity Avita pasti akan mendapat sokongan dari peminat setia penyanyi nombor satu Malaysia ini.

Siti Nurhaliza  Sity Avira Launching

Siti Nurhaliza  Sity Avira Launching

Siti Nurhaliza  Sity Avira Launching

Siti Nurhaliza  Sity Avira Launching

Siti Nurhaliza  Sity Avira Launching

Siti Nurhaliza  Sity Avira Launching

Siti Nurhaliza  Sity Avira Launching

Siti Nurhaliza  Sity Avira Launching

Siti Nurhaliza  Sity Avira Launching

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Gambar Dato' Siti Nurhaliza di Sidang Media AIM 17
  • Gambar Dato' Siti Nurhaliza di Sirah Junjungan
  • Gambar Dato' Siti Nurhaliza di Tahun 1997
  • Gambar Dato' Siti Nurhaliza di Sidang Media Minggu Setiausaha Hotel Quality
  • Rakaman Eksklusif Dato' Siti Nurhaliza Bersama Peminat
  • Dato' Siti Nurhaliza Jadi Cover Girl Majalah VOGUE
  • Gambar Romantis Datuk K Menyuap Dato' Siti Nurhaliza
  • Gambar Dato' Siti Nurhaliza di Pelancaran Pembukaan Lord's Tailor
  • Gambar Bibik Orang Gaji Dato' Siti Nurhaliza?
  • Gambar Siti Nurhaliza di Pelancaran SimplySiti Gold Edition
  • Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

    STUART LITTLE 3 Call of The Wild di TV2

    Posted: 26 Nov 2010 04:36 PM PST

    NANTIKAN STUART LITTLE 3 DI KACA TV ANDA CUTI SEKOLAH INI
    Stuart Little sebuah filem animasi yang telah diadaptasikan dari sebuah novel hasil tulisan E.B White kembali lagi! Filem animasi yang telah ke layar perak ini diberikan sentuhan efek-efek khas yang membuatkan ia sungguh menarik untuk di tonton. Tiada siapa yang tidak akan terhibur dengan gelagat si tikus putih yang comel ini. Kanak-kanak pasti akan menyukainya dan tidak terkecuali kepada golongan dewasa juga.

    Jika anda telah mengikuti sekual 'Stuart Little' sebelum ini, para penonton pasti tidak akan melepaskan peluang untuk menonton aksi-aksi menarik yang akan ditonjolkan oleh seekor tikus yang dinamakan 'Stuart' ini. Pada kali ini, 'Stuart Little' kembali lagi dengan plot-plot cerita yang lebih memukau di dalam 'Stuart Little 3: Call of The Wild'.

    Filem animasi ini bukan sahaja akan dapat menghiburkan para penontonnya di musim cuti sekolah ini, malah ia juga dapat memberi pengajaran dan mendidik kita dengan adanya unsur-unsur kekeluargaan dan tolong-menolong yang terdapat di dalam plot-plot filem ini.

    Justeru sebagai penghargaan kepada penonton setianya, Radio Televisyen Malaysia (RTM) mengisi jadual siarannya dengan membawakan khas kepada anda filem animasi kanak-kanak 'Stuart Little 3: Call of The Wild'. Filem animasi yang penuh dengan konflik ini akan disiarkan pada 16 Disember 2010, jam 10.30 malam di TV2.

    Di dalam sekual Stuart Little sebelum ini, Stuart, si tikus putih yang comel, bijak dan sofistikated ini memulakan pengembaraannya dengan di ambil sebagai anak angkat oleh keluarga Whites. Kehadirannya di dalam keluarga Whites pada mulanya sukar untuk diterima oleh George Whites iaitu anak lelaki kepada keluarga tersebut. Dia mengharapkan ibu dan bapanya untuk mengambil seorang anak angkat dan bukannya seekor tikus putih.

    Selain daripada George, kedatangannya ke dalam keluarga tersebut turut di benci oleh Snowbell, kucing peliharaan keluarga tersebut. Snowbell merasakan bahawa Stuart akan menggugat kedudukannya sebagai binatang kesayangan yang telah menjadi sebahagian daripada keluarga Whites.

    Pelbagai halangan yang terpaksa Stuart harungi di dalam menjalani kehidupan sehariannya terutamanya di dalam mencari sahabat di bandar besar yang dikenali sebagai 'Big Apple' tersebut. Lain pula konflik yang terpaksa di hadapi oleh Stuart di dalam 'Stuart Little 3; Call of The Wild' ini. Pada kali ini, pengembaraan Stuart lebih mencabar dan menarik. Mereka sekeluarga ingin pergi menghabiskan cuti musim panas mereka dengan pergi bercuti ke sebuah kawasan yang berhampiaran dengan tasik. Pemandangan kawasan tasik yang sungguh cantik dan tenang itu telah menarik minat keluarga tersebut. Stuart si tikus putih yang comel ini dengan sukarelanya ingin mengetuai perjalanan percutian tersebut. Mereka tidak sabar untuk meluangkan masa dengan berkayak, mendaki dan sebagainya.

    Malangnya percutian mereka tidak jadi seperti yang telah dirancang. Sesuatu telah menghalang keseronokan percutian tersebut. Mereka mendapati terdapat seekor binatang buas yang memerintah kawasan hutan tersebut. Keadaan menjadi lebih teruk apabila Snowbell, kucing peliharaan keluarga White telah di tawan oleh binatang buas tersebut. Stuart dengan bantuan rakan barunya Reeko, tanpa rasa gentar telah pergi untuk menyelamatkan Snowbell yang telah di kurung di dalam sebuah penjara buatan binatang buas itu. Di dalam penjara tersebut, terdapat juga hidupan-hidupan hutan lain yang telah di tawan. Mereka juga telah menyelamatkan binatang-binatang di dalam hutan tersebut yang telah terperangkap di dalam penjara buatan itu.

    Berjayakah Stuart dan Reeko menyelamatkan Snowbell serta hidupan-hidupan hutan yang di tawan oleh binatang buas tersebut? Untuk mengetahui kesudahannya, nantikan kemunculan 'Stuart Little 3: Call of The Wild' Disember ini hanya di 'TV 2 Dunia Ria'.

    Barisan celebriti Hollywood yang membintangi 'Stuart Little 3: Call Of The Wild' ialah Geena Davis,Virginia Madsen, Michael J. Fox, Peter MacNichol, dan Wayne Brady.

    Click on the following buttons to share this article with your friends:

    Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Filem The Wild Daisy dan Take Me Out To The Snowland di Finas
  • Promo: FLY FM'S CASH CALL
  • AXN Beyond HD, National Geographic Wild & Saluran Baru Astro
  • How to Celebrate Mother's Day
  • Celcom Blue Starter Pack New Enhanced Prepaid Product
  • National Geographic Channel Exclusive Naked Science
  • CALL OUT MUM LAKONAN YE XUAN, ZHANG MO, ZHANG GUOLI
  • Movie Day Out Sensasi Selebriti – THE FINAL DESTINATION
  • MPO'S MUSICAL JAMBOREE @ Dewan Filharmonik PETRONAS
  • DRAMA CALL OUT MUM DI RTM2
  • Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.