Adsense

Jumaat, 26 November 2010

borak kosong

borak kosong


Kanak-kanak 3 tahun jatuh kedalam perigi sedalam 100 kaki

Posted: 26 Nov 2010 09:12 PM PST


Ajaib. Kanak-kanak perempuan tiga tahun selamat walaupun terjatuh ke dalam perigi sempit sedalam 100 kaki atau sekitar 30,5 meter. Seramai 200 anggota penyelamat dikerahkan untuk menyelamatkan kanak-kanak bernama Vanessa Mamani (3) dari perigi tua di Pilares, dekat Buenos Aires, Argentina.

Proses penyelamatan itu disiarkan televisiyen setempat. Presiden Argentina Christina Kirchner mengakui keajaiban.

Selepas berjaya diselamatkan, Vanessa terus dilarikan ke hospital untuk diberikan rawatan dan doktor kanak-kanak itu didalam keadaan baik

Perigi itu berdiameter 14 inchi (35cm) , biasanya digunakan oleh petani. Kerana lubang perigi itu sempit maka sangat sulit menurunkan orang dewasa untuk melakukan penyelamatan.
 Proses penyelamatan ini pun disiarkan langsung oleh televisyen.Orang ramai berasa simpati dengan kejadian ini dan sangat gembira kanak-kanak ini berjaya diselamatkan.

Pasukan penyelamat mengambil masa selama 8jam untuk menyelamatkan kanak-kanak tersebut.



Remaja tak sempat adakan hubungan seks di kubur kerana diganggu babi

Posted: 26 Nov 2010 08:02 PM PST

gambar hiasan

Seorang remaja berusia 13 tahun sedang melakukan hubungan seks di kubur tiba-tiba terganggu oleh kedatangan babi. Gadis itu dan pasangannya bernama John Robertson (17) kemudian menghentikan perlakukan mereka.

Dua pasangan yang sedang dimabuk asmara itu melakukan aktiviti seksual menyalahi banyak undang-undang. Selain gadis itu masih jauh di bawah umur, mereka juga melakukan hubungan di kubur gereja, wilayah Bankfoot, Perthshire, Scotland.

Selepas pasangan itu berhenti kemudian mereka melakukan lagi aksi di kubur tersebut setelah babi pergi tetapi tidak sempat kerana polis datang menangkap mereka.

Polis berhasil menemukan pasangan itu berdasar laporan yang di buat oleh  gadis usia 13 tahun itu. Ibu gadis yang dirahsiakan namanya itu, melapor ke polis bahawa anaknya hilang sejak kelmarin.

Setelah di siasat polis, gadis itu mengaku gagal melakukan hubungan seks gara-gara diganggu babi yang tiba-tiba datang.

Kes itu terjadi pada 18 Julai namun pada bulan ini baru di bicarakan.Pemuda dipersalahkan kerana mencuba melakukan hubungan seks dengan gadis di bawah umur.

Sumber : Tribunews

[Pelik] Pasangan minta undian orang ramai sama ada gugur atau lahirkan bayinya

Posted: 26 Nov 2010 07:40 PM PST


Pasangan yang berusia 30-an ini mengatakan ini merupakan cara terbaik dari demokrasi Amerika Syarikat (AS).Kenapa mereka berkata begitu.Ini kerana pasangan dari Minneapolis AS, menyiarkan gambar scan bayi  mereka yang belum lahir di internet untuk meminta para pengguna web mengundi sama ada mereka meneruskan kelahiran bayi ini atau menggugurkannya dan mereka mengelar bayi sebagai Wiggles.

Ketika ini, usia kandungan Alisha mencapai 17 minggu, dan pengguna web boleh memberikan pendapat mereka sehingga minggu ke 20 iaitu sebelum 7 Disember kerana mereka di bolehkan menggugurkan kandungan sehingga minggu ke 20 sahaja mengikut undang-undang.

Pasangan itu mengatakan, suara final akan 'sangat mempengaruhi keputusan mereka', dan hasil terakhir menunjukkan 79.79% suara menginginkan pasangan ini menjaga bayi itu, 20.53% lainnya mengatakan agar mereka melakukan pengguguran

Dalam blog, Alisha menulis dia takut menjadi seorang ibu dan boleh menyebabkan gangguan saraf membina keluarga.

"Saya takut tekanan  menjadi isteri sempurna dan ibu sambil mempertahankan pekerjaan saya, pada akhirnya akan membuat dalam keadaan tekanan dan mengakibatkan gangguan saraf," tambahnya. Alisha mengalami dua kali keguguran dalam sepuluh bulan terakhir.

David Davidson,salah seorang yang  melihat gambar scan bayi itu telah meminta pasangan ini agar mempertimbangkan tindakan mereka. Dia berkata, "Jika Anda membiarkan orang laing menentukan nasib keluarga Anda di internet, maka Anda pasti tak cukup matang menjadi orangtua dan memerlukan bantuan profesional."

bk-macam ni punya orang pun ada kat dunia ini......



Dirogol sampai hilang ingatan

Posted: 26 Nov 2010 06:16 PM PST

Arab Saudi mencatatkan penderaan amah yang sangat teruk...
Dalam bulan ini sahaja beberapa orang amah telah didera seperti dipotong bibir..
Kejadian terbaru ini amah dirogol sampai hilang ingatan.Dia dirogol 
berulang-ulang kali......
Mana perginya pemikiran waras Pak Arab ni.....????
Laporan ini saya petik daripada kosmo online

KANDARA, Arab Saudi – Seorang pembantu rumah Indonesia hilang ingatan selepas dia berulang kali diseksa dan dirogol dua majikannya di Arab Saudi, lapor sebuah akhbar semalam. Menurut akhbar Jawa Pos, dia ditemui oleh beberapa amah Indonesia lain dalam keadaan menyedihkan di sebuah jambatan di sini, Jeddah.

Nasib malang yang menimpa pembantu rumah itu dikenali sebagai Nina berumur dalam lingkungan 20-an dan berasal dari Karawang, Jawa Barat, diceritakan oleh sekumpulan amah Indonesia yang tinggal di bawah jambatan Kandara kepada seorang wartawan akhbar Jawa Pos.

Jambatan tersebut menjadi tempat tinggal amah-amah Indonesia yang senasib dengan Nina.

Menurut seorang amah di jambatan itu, Hani Marsiana, Nina ditemui dua minggu lalu dalam keadaan tidak bermaya dengan tubuhnya mempunyai kesan dipukul.

Hani berkata, Nina ditemui oleh beberapa amah Indonesia yang tinggal di bawah jambatan dan mereka merawatnya sehingga dia kembali waras tapi masih trauma dengan kejadian menimpanya. 

Menurutnya, selepas badannya mula bergerak dan mampu duduk, amah-amah Indonesia lain mula bertanya mengenai kisah hidupnya.

Dia berkata, Nina menceritakan pada mulanya dia diperkosa oleh seorang majikan Arab menyebabkannya meninggalkan majikannya itu.

Nani kemudiannya diperkosa oleh seorang oleh warga Mesir selepas terpedaya dengan jaminannya untuk membantunya.

Hani berkata, Nani kemudiannya dibuang oleh warga mesir itu di kawasan Kandara.

"Nina ini diturunkan dari mobil (kereta) Camry oleh orang Mesir itu," katanya.

"Kasihan sekali amah-amah di sini. Mereka tidak (diberi) gaji selama berbulan-bulan, bahkan ada yang diseksa, diperkosa dan dibuang ke jambatan Kandara," ujar seorang lagi pembantu rumah Indonesia, Rokib. 

Bapa terima bil RM1,235 kerana facebook

Posted: 26 Nov 2010 05:40 PM PST

Ini semua gara-gara facebook....Ibubapa perlu mengawasi anak
mereka sebab mereka tidak tahu apa-apa.Nanti yang
menyesal kita sebagai ibubapa.....

BIRMINGHAM - Keasyikan seorang kanak-kanak berusia tujuh tahun melayari permainan di laman sosial Facebook selama satu jam menyebabkan ibu bapanya menerima bil berjumlah £250 (RM1,235), lapor sebuah akhbar semalam.

Kanak-kanak itu, Megan Fox meminta kebenaran ibu bapanya untuk bermain permainan maya Petville di Facebook yang membolehkan pengguna membeli pakaian dan perabot maya untuk haiwan peliharaan maya mereka.

Ekoran bapanya Matthew, 35, terlupa untuk menutup maklumat akaun pembayaran Paypal di Internetnya, dia telah menerima tuntutan bil akaun melalui e-mel bagi sesi permainan maya Megan.

Matthew dan isterinya, Dawan, 33, bertindak membuat rayuan kepada pihak pengurusan Facebook dan PayPal untuk menuntut semula bayaran tersebut namun gagal.

"Sepanjang dia bermain, kami tidak sedar dia sebenarnya sedang membelanjakan wang," kata Matthew.-kosmo online

Nenek hidup sederhana sumbang saham AS$7juta

Posted: 26 Nov 2010 04:20 PM PST

Grace Groner, seorang nenek hidup sederhana hingga akhir hidupnya dan meninggal dalam usia 100 tahun, membikin kejutan kerana mempunyai saham bernilai AS $7 Juta .
Grace Groner hidup sendiri sampai meninggal itu memang orang "berpunya" dan mulia, di balik kesederhanaannya. Masyarakat mengelarnya"Amazing Grace". Dia tinggal di rumah yang hanya memiliki satu bilik tidur, bertempat di Lake Forest, Chicago.
Groner pernah menjadi sekretari di Abott Laboratories selama 43 tahun. Dia sering menyumbang dana biasiswa kepada  Lake Forest College. Dia selalu berkata akan menyumbang lebih banyak apabila sudah meninggal, tapi tidak ada yang pernah menyangka jumlah yang disumbangkannya begitu besar .

[Video] Monyet bantu anjing bulldog seberang sungai

Posted: 26 Nov 2010 10:01 AM PST

[Kejam] Diseret dalam keadaan bogel kemudian dibakar

Posted: 26 Nov 2010 09:30 AM PST

Tak tahu apa kesalahan lelaki ini....
Dia telah diseret sambil dipukul dalam keadaan bogel dan kemudiannya
dibakar.........





bk-mana letaknya sifat belas kesian????

Pasangan berzina dapat ditangkap kemudian direndam

Posted: 26 Nov 2010 08:40 AM PST

Panasnya hubungan asmara Amir Mukhtar (26) dan kekasihnya Ernawati (22)  berakhir setelah ratusan berjaya menangkap  mereka. Dengan keadaan separuh bogel, keduanya direndam dalam kolah mandi.

Keduanya bezina di kampung Gampong Crung Padang Tiji. Setelah tertangkap basah  keduanya diserahkan kepada pihak berwajib Padang .

Menurut keterangan penduduk kampung, pelaku 'zina' tersebut sering berkunjung ke rumah M. Isa. Mereka juga sering diperingatkan oleh penduduk kampung namun mereka tak mengindahkan larangan. Hingga sejumlah penduduk melakukan pengintipan. Ketika keduanya berada dalam bilik sedang bercumbu, penduduk terus memasuki bilik dan menangkap pasangan itu. Dengan keadaan separuh bogel, Amin dan Erna dibawa ke luar rumah.

Kerana geram kamping mereka di kotori ,kedua pasangan itu kemudiannya direndam.Kedua ibubapa mereka juga dipanggil untyk meyaksikan kelakuan anak-anak mereka.Mereka dikatakan baru berkenalan setahun yang lalu.

Dalam akuarium ada lif

Posted: 26 Nov 2010 07:00 AM PST

Pernah lihat akuarium? Pasti pernah  tapi kalau akuarium isinya lif dan ada orangnya didalam pernah lihat?

Akuarium ini ada di Radisson SAS Hotel Berlin. Akuarium ini khabarnya dibuat dari kaca tabung akrilik terbesar didunia yang berisi kira 2, 900.000 Liter air laut dan 2.600 ikan dari 56 spesies dengan lif ditengah. Ada dua penyelam yang bertugas membersihkan akuarium setinggi 25 Meter setiap hari.Pembinaan ini memakan belanja 12  juta Euro.




[Video] Pengantin perempuan kontrol macho bila jatuh

Posted: 26 Nov 2010 06:12 AM PST

Cara unik mengambil gambar sendiri

Posted: 26 Nov 2010 05:00 AM PST

senang tak menyusahkan orang lain....
kamera pun selamat,tak ada orang nak bawa
lari....

Perbuatan yang jangan kita amalkan

Posted: 26 Nov 2010 04:30 AM PST

Inilah perbuatan-perbuatan yang jangan kita
amalkan..sangat merbahaya...











dan yang paling tidak senonoh dan biadab..
yang patut dijauhkan seperti gambar dibawah


Bagaimana jika bentuk sukan olimpik begini?

Posted: 26 Nov 2010 03:30 AM PST





Proses mengeluarkan bola golf daripada ular sawa

Posted: 26 Nov 2010 02:21 AM PST

Ular sawa yang seekor ni telah menelan beberapa biji bola
golf.Jom kita tengok proses mengeluarkan bola golf ini
daripada ular sawa....







Pesta awek mabuk

Posted: 26 Nov 2010 01:00 AM PST

Beginilah keadaan awek-awek yang berpesta sambil
minum minuman keras....
Bila dah mabuk semuanya hilang pertimbangan...
tidur pun bersepah-sepah...








walaupun bukan berlaku dinegara kita tetapi tidak mustahil
hal serupa boleh berlaku.....

sumber http://www.forumkami.com/forum/gambar/74777-foto-pesta-vulgar-kaum-abg-masa-kini.html

Ratu aerobik minum air kencing sendiri untuk nampak fit

Posted: 26 Nov 2010 12:40 AM PST

Sejak lima tahun Vicky Burki telah melakukan terapi urine(air kencing). Kata instruktur aerobik ternama itu, urinenya sendiri boleh membuat tubuh jadi lebih segar. Ketika sakit  Vicky tetap meneguk air kencing sendiri.

Staminanya semakin bertambah dan kalau dia sakit ,dia meminum air kencing  tiga kali sehari.

Ratu Aerobik se-Asia tahun 1988 itu menambahkan, urine di pagi hari lah yang paling baik diminum demi kesihatan kerana masih bersih, dan merupakan sisa pembakaran hari sebelumnya.Lebih -lebih lagi jika banyak meminum air putih dimalam harinya

Selain terapi urin, selebriti kelahiran 17 Jun 1965 tersebut kembali aktif di dunia aerobik. Sehari saja tidak bererobik, Vicky merasa aneh.

Gambar nenek yang telah meninggal dunia ada di belakang cucunya

Posted: 25 Nov 2010 11:46 PM PST

Seorang gadis dari Amerika Syarikat secara tidak sengaja menemukan wajah neneknya di dalam gambar ketika mengambil gambar anak saudaranya  dengan menggunakan handphone  pada bulan Ogos 2009.

Neneknya telah  meninggal dunia pada tahun 1990. Gambar itu telah diuji kebenarannya dan terbukti tidak ada kepalsuan dalam gambar tersebut.Tidak ada yang boleh menjelaskan bagaimana wajahnya muncul dalam gambar itu.

Lelaki punya 300 lubang di muka

Posted: 25 Nov 2010 10:35 PM PST




Habis satu muka dia tindik.Dikatakan ada 300 lubang dimukanya.
Lihat patung di belakang sampai ngeri tengok wajah pemuda ini.Bertambah
handsome ke kalau pasang tindik mcam ni?