Adsense

Jumaat, 26 November 2010

Celebrity News

Celebrity News


Peminat Blackberry Torch version 2.0

Posted: 26 Nov 2010 09:37 AM PST

Kepada peminat Blackberry Torch inilah design terbaru yang ZoOm dapat dari kilang, belum ada dipasaran. Kalau ada punbukan yang asli sebab dah digunakan untuk masuk jamban :)

Ok tak design Blackberry Torch warna biru putih ni :)

Films : Hikayat Merong Mahawangsa Trailer Dan Sinopsis

Posted: 26 Nov 2010 08:46 AM PST

Sinopsis:
Pada tahun 120, Empayar Rom ketika itu dibawah pemerintahan Hadrian sementara di negara China, Dinasti Han merupakan sebuah empayar yang kuat dan telah memperluaskan pemerintahannya ke negara Asia Tengah. Sewaktu angkatan Rom sedang membaik pulih kapal mereka di Goa, mereka meminta pertolongan Merong Mahawangsa mengiringi Putera Rom ke Langkasuka (dikatakan terletak di utara Malaysia) untuk berkahwin dengan seorang Puteri China yang cantik dari Dinasti Han.

Bagaimanapun, puak lanun dari Geruda mempunyai perancangan yang berbeza. Mereka memutuskan untuk menculik Puteri China dan menjadikannya sebagai tebusan. Di hujung pengairan Selat Melaka, Merong Mahawangsa dan angkatannya diserang oleh Geruda. Dapatkah Merong Mahawangsa menyelamatkan Puteri China dan menyatukan baginda dengan Putera Rom bagi sebuah perkahwinan yang menemukan dua tamadun besar dari negara Timur dan Barat?


Pembikinan Filem





Hikayat Merong Mahawangsa 
Pengarah : Yusry KRU 
Syarikat Penerbit : KRU Studios Sdn. Bhd. 
Bahasa : Bahasa Melayu
kategori : Filem Cereka 
Genre : Sejarah, Aksi, Peperangan 
Klasifikasi : U - Untuk tontonan umum 
Tarikh Tayangan : 10 Mac 2011
Durasi : 110 min 
Audio : Dolby Format : 35mm

Fact : 9 word woman always use

Posted: 26 Nov 2010 07:40 AM PST

9 Words Women Use

(1)Fine:This is the word women use to end an argument when they are right and youneed to shut up.

(2) Five Minutes: If she is getting dressed, this means a half an hour. Fiveminutes is only five minutes if you have just been given five more minutes towatch the game before helping around the house.


(3) Nothing:This is the calm before the storm. This means something,and youshould be on your toes. Arguments that begin with nothing usually end in fine.

(4) Go Ahead:This is a dare, not permission. Don't Do It!

(5) Loud Sigh:This is actually a word, but is a non-verbal statement oftenmisunderstood by men. A loud sigh means she thinks you are an idiot and wonderswhy she is wasting her time standing here and arguing with you about nothing.(Refer back to # 3 for the meaning of nothing.)

(6) That's Okay:This is one of the most dangerous statements a women can maketo a man. That's okay means she wants to think long and hard before decidinghow and when you will pay for your mistake.

(7) Thanks: A woman is thanking you, do not question, or Faint. Just say you'rewelcome. (I want to add in a clause here - This is true, unless she says 'Thanksa lot' - that is PURE sarcasm and she is not thanking you at all. DO NOT say'you're welcome' ... that will bring on a 'whatever').

(8) Whatever: Is a women's way of saying F**** YOU!

(9) Don't worry about it, I got it:Another dangerous
statement, meaning this is something that a woman has told a man to do severaltimes, but is now doing it herself. This will later result in a man asking'What's wrong?' For the woman's response refer to # 3. * Send this to the menyou know, to warn them about arguments they can avoid if they remember theterminology.

( Story ) Pertandingan Memancing Di Kolam Zoom

Posted: 26 Nov 2010 07:14 AM PST

Pertandingan Memancing

Penyertaan
Terbuka kepada semua yang cukup syarat dibawah:-
- 18thn ke atas
- yang ade pancing sendiri
- tidak geli pada cacing atau katak
- tidak pengotor (kencing merate)



Ikan yang perlu di pancing adalah seperti berikut:
-ikan bilis
-ikan salmon
-ikan masin
-ikan sardin
-ikan sepat
-anak shark
-ikan di air

Ikan yang tak bole di pancing;-
-ikan di pasar
-ikan di periuk
-ikan mati
-ikan duyung
-ikan basung mati
-ikan dlm peti sjuk
-ikan di darat
-ikan di gambar

Hadiah menarik menanti!!!!!
-anak berudu stu lopak
-anak dugong..masih solo
-5 tin sardin king cup

p/s :- sebarang jenis kencing tidak dibenarkan dikawasan kolam


Notes : Jangan Marah Ye Abang dan Kakak Kaki Mancing :)..jum plann memancing kat pelantar..

Panas Gambar Seksi Ummi Nazeera Di Facebook !!!?

Posted: 26 Nov 2010 05:37 AM PST

ZoOm baru dapat gambar ini dari seorang rakan yang menjadi friends Ummie di Facebook, mula-mula tercari-cari juga siapakah empunya diri yang seksi ni. Seksi tapi nampak cute dan comel pula Ummie Nazeera ni dengan pakaian dan jelingan manjanya..Lagi gambar terbaru dibawah :)



Menurut info gambar ini adalah yang terbaru difacebook beliau, nampak bersahaja dengan gaya seorang gadis yang sudah pasti membuatkan berjuta-juta mata diluar sana terbeliak.


Apa kata pembaca di Zoomartis...?


1.Comel
2.Seksi
3. Ayu
4. Manja
5. Tak suka .

Gambar Terbaru Keluarga Khai , Isteri Dan Anak

Posted: 26 Nov 2010 03:13 AM PST

Gambar ni ZoOm dapat dari Facebook Artis AF, nampak bahagia bekas artis Akademi Fantasia ni. Walaupun sibuk dengan tugas seharian namun masa lapang mereka akan keluar bersama keluarga. 


Dah Besar Anak Khai ni.. :) 

Apa kata anda ?

Bekas Kekasih Ayu Raudhah , Pekin Mendoakan Kebahagiannya.

Posted: 26 Nov 2010 03:07 AM PST

Hari demi hari bekas kekasih beliau menghitung hari bahagia yang semakin hampir, mungkin sudah tidak ada jodoh jejaka ini redha dengan ketentuannya malah mendoakan semoga bekas insan yang disayangi bahagia.


Berikut "Statement" bekas kekasih Ayu Raudhah ni:



"Mungkin sudah sampai jodohnya untuk berkahwin, saya doakan yang terbaik buatnya.
"Walaupun kami putus, masing-masing masih lagi bertanya khabar seperti biasa," kata Pekin yang ditemui pada tayangan filem Hantu kak Limah Balik Rumah (HKLBR), di sini, Isnin.

Tegas Pekin, kehilangannya seketika daripada industri seni bukan kerana dia melarikan diri selepas putus cinta dengan Ayu pada tahun lalu, sebaliknya sibuk dengan pelajarannya di Institut Seni Indonesia (ISI), Jogjakarta.
"Tidaklah, mana ada. Saya yang minta putus, buat apa saya nak lari. Sebenarnya saya sibuk dengan pengajian saya di Jogjakarta dan baru saja tamat pengajian pada Ogos lalu.