Adsense

Khamis, 5 Mei 2011

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Noorkhiriah sudah mula bertudung

Posted: 05 May 2011 12:59 AM PDT

noorkhiriah bertudungAkhirnya timbul juga niat Noorkhiriah untuk memakai tudung… mungkin sudah tiba masanya Noorkhiriah melakukan perubahan dalam hidupnya.. Menurut Noorkhiriah, dia sudah mula mengenakan tudung, tetapi bukan memakai tudung litup, Noorkhiriah hanya menutup bahagian kepala sehingga ke telinga sahaja.. Mungkin ini adalah step pertama buat Noorkhiriah melakukan perubahan dalam dirinya..

"Saya tak mahu masyarakat membuat tafsiran yang salah dengan cara bertudung seperti ini. Apa yang penting saya sedang mempelajari untuk menyesuaikan diri ke arah imej bertudung litup secara berperingkat".

"Sebab itu saya memulakan langkah dengan menutup rambut dan telinga saya dahulu. Alhamdulillah, setakat in, bila keluar, saya selesa seperti ini."

Tetapi, walaupun Noorkhiriah sudah mula megenakan tudung, dia masih tidak menolak mana-mana tawaran berlakon yang memerlukan dia tidak bertudung.. Mungkin Noorkhiriah memerlukan sedikit masa untuk bertudung sepenuhnya.. Cuma oleh kerana niat bertudung itu sudah mula ada, Noorkhiriah sudah tidak selesa melakonkan watak yang memerlukan dia memeluk atau berpegangan tangan dengan pelakon lelaki lain..

MyGosip harap, niat murni Noorkhiriah ni terlaksana sepenuhnya bila dia sudah bersedia.. Rasanya setiap masnusia memerlukan masa untuk melakukan perubahan.. Tahniah buat Noorkhiriah kerana sudah mula timbul rasa untuk berubah kearah yang lebih baik…

Noorkhiriah sudah mula bertudung

Noorkhiriah sudah mula bertudung litup

Lagi comel jika Noorkhiriah bertudung litup kan...

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Filem Momok Jangan Panggil Aku

Posted: 04 May 2011 11:36 AM PDT

momok jangan pangil aku posterSinopsis Momok Jangan Panggil Aku:- Ramlee menerima panggilan dari rakan lama sekolejnya, Aziz, untuk menjemput beliau ke majlis kendurinya di Kampung Pulau Rusa, Pekan Pahang. Ramlee bersama rakannya, Qaseh, seorang novelis cerita-cerita seram dan Sudin menerima jemputan Aziz dan bertolak dari Bandaraya ke Pahang dengan menaiki sebuah kenderaan.

Sepanjang perjalanan ke Pahang untuk menghadiri majlis kenduri Aziz, Qaseh memulakan cerita-cerita seram yang dialaminya termasuk dari kisah seram yang dari novel seram yang bakal diterbitkan nanti. Bermula dengan cerita Hantu Raya, Polong dan Saka cerita-cerita seram ini telah diselang-selikan dengan insiden seram yang benar-benar berlaku.

Kebosanan dalam perjalanan bertukar menjadi satu perjalanan yang menimbulkan rasa seram. Mereka terserempak dengan realiti cerita seram di lebuhraya apabila berselisih dengan kereta yang tidak berpemandu. Mereka juga telah melanggar imej misteri yang membuat mereka terpaksa membuat laporan di Balai Polis. Mereka bertambah bingung apabila pihak polis memberitahu terdapat 5 aduan yang sama tetapi tidak menemui tubuh yang dilanggar. Di tengah perjalanan mereka turut menumpangkan seorang gadis yang bernama Ita dan seorang lelaki misteri yang hanya dipanggil Abang Long. Tujuan mereka bertiga menumpangkan Ita dan Abang Long adalah bertujuan untuk menemankan mereka yang ketakutan dalam perjalanan memandu. Namun kehadiran Abang Long dan Ita telah menambahkan curiga kepada mereka bertiga. Mereka telah menurunkan Ita di sebuah rumah yang berhampiran dengan kawasan perkuburan manakala Abang Long akhirnya menemankan rakan bertiga ini untuk menuju ke destinasi mereka di Pahang. Setelah didesak oleh Qaseh, Pak Long turut menceritakan cerita seram kepada Qaseh sebagai bahan novelnya.

Dalam perjalanan, Ramlee sekali lagi menerima panggilan dari Aziz dan menyuruh beliau segera untuk sampai ke kampungnya. Mereka bertiga sedikit kehairanan dengan sikap Aziz yang menyuruh mereka segera sampai walaupun majlis diadakan lewat pagi. Insiden menyeramkan muncul ketika mereka berhenti rehat di sebuah gerai di tepi lebuhraya yang mereka lalui.

Mereka sampai ke kampung Pulau Rusa Pahang menjelang subuh dan tercari-cari simpang ke rumah Aziz ketika itu mereka telah diganggu `hantu' yang mengakibatkan Ramlee dan Sudin pengsan . Hanya Qaseh yang agak berani dan cuba merakamkan imej 'hantu' dengan lensa kameranya. Abang Long juga telah ghaib entah ke mana. Menjelang pagi mereka terus mencari simpang ke rumah Aziz. Mereka berjumpa Aziz di simpang jalan dan Aziz telah menunjukkan arah ke rumahnya. Namun apabila mereka sampai ke rumah Aziz satu misteri telah terungkap…Misteri yang mengakhiri destinasi Ramlee, Sudin dan Qaseh. Siapakah Ita, Abang Long dan Aziz yang sebenarnya…..Saksikanlah cerita seram selanjutnya dengan menonton MOMOK… Jangan Panggil Aku……

Tajuk Filem:
Momok Jangan Panggil Aku

Pengarah:
M.Jamil

Penerbit:
Galaksi Seni Sdn. Bhd.

Dipawagam:
05 Mei 2011

Pelakon Momok Jangan Panggil Aku:
M.Jamil
Ariff S. Shamsuddin
Cassandra Patrick
Mariani
Zarina Zainuddin
Yassin Salleh
Amin Khan
Ery Zukhairi

Trailer Momok Jangan Panggil Aku:

Anda sudah menonton filem ini? Sila tinggalkan review di bahagian komen untuk panduan penonton yang lain..

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.