Nuffnang

Celebrity News

sumber :-

Celebrity News


Daphne Iking Dah Mengandung !!

Posted: 05 May 2011 08:53 AM PDT

Alhamdulillah zuriat yang dinanti-nanti oleh Daphne Iking bersama suami akhirnya tiba, Daphne Iking telah berkahwin dengan seorang jejaka melayu di kampung halamannya Penampang Sabah pada 8 Januari 2011. Daphne Iking atau nama islamnya Dahlia Eleanor Iking bersama suami ahli perniagaan, Azmi Abdul Rahman sudah pasti orang yang paling gembira.

Namun persoalannya, beliau berkahwin pada 8 Januari tetapi nampak macam awal sangat, entahlah malas nak komen sebab sana sini dah bercerita mengenai topic ini. Semoga anak yang bakal dilahirkan berada dalam keadaan sihat walafiat.

ZoOM : Tahniah Sekali Lagi..Apa Komen Anda..?

Suka Gossip Ini ClickLah Like !!

Cerita Lawak : Suami Kantoi Dengan Isteri

Posted: 05 May 2011 08:37 AM PDT

Gambar Hiasan

Suatu hari...seorang suami baru pulang dari meeting (sbnr nyr dating)...dan melihat isterinya menangis teresak2...

Suami : Nape ni yang?


Isteri : Sudahla bang..lepaskan saje saya ni!!

Suami : Eh..nape awak ckp camtu lak??

Isteri : Saya tahu..awak ade jumpe pompuan laen kan?

Suami : Eh...apa awak ckp ni?? (terkejut sbb bini mcm dah tau perkara sebenar)

Isteri : Sudahla bang..sume nye da tebukti...ade pompuan yg jwb tepon mase sy call awak...dah byk kali..

Suami : Eerr..aaa...ba..baik la..abg mengaku..abg ade pompuan len..tp..ape yg pompuan tu ckp kt awak?

Isteri : Huh..nyampah...mentang2 sy x tau omputeh...tp sy ade hafal ape yg dier ckp..

Suami : Dier ckp ape?


Isteri : Dier ckp.."The number u have call..cannot be reached at this momment..please try again"......asal sy tepon je..dier ckp camtu...da x reti ckp mende len agaknyer..pompuan camtu pon awak nak?

Suami : .......(dlm hati) alamak...nyesal pula ngaku tadi...
Suka Gossip Ini ClickLah Like !!

Fenomena Akademi Fantasia : Tok Kadi, Saksi dan Wali Pengantin

Posted: 05 May 2011 07:57 AM PDT


Di sebuah rumah, sepasang pengantin akan dinikahkan.Selepas pengantin lelaki menjawab lafaz nikahnya,tok kadi pun bertanya pada wali & 2 saksi pengantin:

Tok kadi: Sah?(sambil melihat wali)
Wali : Sah tok…
Tok kadi : Saksi ,sah?
Saksi : Sah..sah
Tok kadi : sah? (sambil melihat saksi 2)
Saksi 2: Err..saya tak berapa dengar dengan jelas, rasanya lontaran suara si pengantin tak begitu mantop...emmm,pitching die lari sikit,pengantin ni tak menghayati dengan baik…punchline tak smpai..orang tetunggu2 mane tapi takde…lagi 1 rupa ade tapi kalu suara tak bagus tak guna gak..cuba sekali lagi k..nice try…

Tok kadi : Haaaaa…???

p/s: Pengaruh Akademi Fantasia lebih sangat nih !!! SHARE Lah Apa Lagi !!

Suka Gossip Ini ClickLah Like !!

Cerita Lawak : Kisah 4 ekor binatang

Posted: 05 May 2011 07:53 AM PDT

Ada 4 ekor binatang telah membuat satu konsert.. 4 binatang itu adalah the cat, the dog, the frog and the pig..

the cat mendendang kan lagu "isabella"..

the dog menyanyikan lagu "sejati"..

the frog menyanyikan lagu "si jantung hati"..

tapi.. tatkala the pig medendangkan lagu, semua haiwan2 yang datang ke konsert tu telah memberi 'booo' kepadanya serta membaling2 kerusi ke arah the pig.. mereka semua marah…

kenapa..??

sebab the pig menyanyikan lagu bertajuk "kita serupa"…

ZoOM : Hahahaha Just Jokes...!!! Komen !!?


Suka Gossip Ini ClickLah Like !!

Jokes : KLCC Toilet

Posted: 05 May 2011 05:09 AM PDT

Satu hari ketika baru saja tiba dari Kuantan, aku singgah sekejap di KlCC.Aku ada something utk dibeli. Ketika aku sedang melihat brg dikedai,tiba-tiba perut aku terasa memulas.Apalagi aku pun terus bergegas ke tandas kat level satu.Masuk saja kat situ,aku tengok ada 3 bilik air.Satu tu bertutup,so aku pegi yg disebelahnya.

Baru saja aku duduk,aku terdengar suara dari sebelah "Haa,camna sekarang ?" Aku pun bukan suka nak berbual ngan org yg aku tak kenal kat tandas tu.Ntah camna, akhirnya aku balas juga "Ok gak ler" Kemudian suara tu bertanya lagi "Ko nak gi mana ni??" Iskk..Aku mula rasa musykil skit..tapi aku kata "Aku nak balik, singgah sini nak beli brg sikit"

Lepas suara tu bertanya lagi "Bila ko nak gerak ni??" Aku selamba jer kata. 'Lepas aku sudah ni,abis beli aku chow la". Kemudian aku terdengar lagi suara org sebelah tu berkata "Hei,aku call balik ko lepas nilah,tiap kali aku tanya soalan kat ko, mamat bodo sebelah aku ni asyik jawap jer!!!

Moral: Jangan menyampuk time orang bercakap...

Suka Gossip Ini ClickLah Like !!

Video Sinetron Cinta Melody | Sinopsis Cinta Melody

Posted: 05 May 2011 04:44 AM PDT


Sinopsis

Melody adalah seorang  gadis yang cantik dan cerdik dan  bekerja sebagai Penyelia di sebuah syarikat makanan segera/makanan ringan. Melody tinggal bersama nenek (Fatima), ibu (Nissa), tante (Hanny), dan dua sepupu (Agung dan Jelita). Hanny dan Nissa adalah dua menantu Fatima yang tinggal bersama, setelah anak-anak Fatima (Fajri dan Fajar) meninggal secara bersamaan karena kemalangan. Ketika kemalangan itu, hanya mayat Fajri yang dijumpai sementara mayat Fajar tidak dijumpai. Ia menyebabkan Nissa masih percaya jika  suaminya masih hidup. Nissa akan selalu marah jika Fatima ingin membuatkan makam untuk Fajar. Nissa sering mempersoalkan kubur tanpa jasad. Sementara itu Hanny sangat membenci Nissa kerana ia merasa bahawa suaminya meninggal karena kelalaian Fajar membawa kereta. Hanny menganggap Nissa adalah isteri yang menyebabkan kematian suaminya.


Suatu hari, Melody bertemu dengan Elang dan tidak sengaja melanggarnya sehingga berlaku pertengkaran diantara mereka. Elang sebenarnya anak kepada pemilik syarikat tempat Melody bekerja. Elang dididik oleh keluargnya (Anggika dan Bharata) untuk menggantikan dan menjaga mereka, dengan syarat berkerja darilupada bawah dahu. Dan Bharata menempatkan Elang sebagai pembantu Melody.Tanpa disedari mereka sering bertengkar dan tanpa disedari ia melahirkan sesuatu yang istemewa.

Suatu hari Melody bertemu dengan Bharata, Melody terkejut kerana wajah Bharata seiras dengan wajah  Fajar yakni ayahnya, tapi Melody berusaha menepis semua itu. Walaupun Bharata sebenarnya adalah Fajar, yang mengalami hilang ingatan setelah ditolong oleh Anggika dari kemalangan beberapa tahun yang lalu.


Rahsia yang disimpan akhirnya terbongkar ketika Bharata mempersoalkan tentang masa lalunya. Isteri beliau Anggika berasa cemas apabila disoal oleh Bharata. Disaat Anggika mengetahui Melody adalah anak suamianya beliau mencuba mencari helah untuk menjauhkan Melody dan Elang. Sehingga Anggika makin berkeras ingin menjodohkan Elang dengan Ajeng. Tanpa berdolak dalih Ajeng menerima tawaran ibu Elang kerana ia memang mempunyai perasaan.

Ancaman demi ancaman yang dirancang oleh Anggika agar Elang menjauhi Melody sehingga membuatkan Melody mengalami kesusahan. Kerana risaukan keadaan yang semakin meruncing Elang cuba menjauhi Melody dan secara tidak sengaja Elang bertemu dengan Jelita, sepupu Melody. Jelita sendiriterpikat dan ingin mendekati Elang kerana mengetahui Elang adalah bakal pewaris harta.

Bagaimana kisah selanjutnya? Adakah cinta Melody kepada Elang akan berakhir dengan ending bahagia atau sebaliknya? Adakah Melody akan tahu jika Bharata adalah ayah kandungnya? Saksikan lah di ASTRO !!!

Notes : Masih mencari Video :)

Suka Gossip Ini ClickLah Like !!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan