Adsense

Jumaat, 11 Februari 2011

Celebrity News

Celebrity News


Norlia Ghani Di Ragut Di Ampang Park

Posted: 11 Feb 2011 10:24 AM PST

Selepas Nasha Aziz dirompak baru-baru ini, dan yang terbaru artis veteran kita Norlia Ghani pula diragut ketika sedang menunggu teksi selepas mengeluarkan duit RM8000 daripada bank.


Macam macam yang digunakan oleh penjenayah pada hari ini untuk mendapatkan duit secara mudah tanpa mengeluarkan banyak tenaga.  Tapi inilah senario yang kerap kali kita dengar dan kadang-kadang ia berlalu didepan mata kita. Namun anda semua perlu berjaga-jaga jangan pula suatu hari nanti diri sendiri yang mengalami kisah hitam macam akak Norlia Ghani kita lalui.


Bagi ZoOm jika ingin mengeluarkan duit yang banyak, anda perlu memastikan ada lebih daripada 2 orang yang menemani anda. 


Anda pula bagaimana ?

Kisah Pak Abu Dengan Handphone Baru Hadiah Harijadi !!

Posted: 11 Feb 2011 04:03 AM PST

"Lagi lama bapak cakap lagi banyak bapak kena bayar". Asyik sungguh Pak Abu mendengar penjelasan dari anak bongsunya tentang cara-cara nak guna henfon.

"Ooo...jadi bapak kena kurang cakap la kalau nak jimat duit ye," balas Pak Abu sambil angguk-anggukkan kepala di depan anak bongsunya tanda faham. Pak Abu happy sangat bila dapat henfon hadiah harijadi ke 70nya dari anak sulong kesayangannya yang berkerja di kota.

Pak Abu tercongak-congak cuba mengingati panduan membuat panggilan yang diajar anak bongsunya. Di dailnya nombor anak sulung satu demi satu dan tekan SEND. Seketika kemudian anak sulongnya menjawab..

"Hello! Hello...bapak ke tu?" Namun Pak Abu tak jawab sepatah. Di biarkan lama jugak anak sulongnya memanggil-manggil sebelum Pak Abu menjawab ringkas.


"Osman, ni bapak ni, bapak tak buleh cakap nanti kena bayor lebih, apa kate kamu cakap aje bior bapak dengar ok Man ok..!". Kemudian Pak Abu terus diam dan jauh di kota anak sulong Pak Abu hairan dengan perangai bapaknya yang buang tebiat pakai telefon tapi tak mau cakap.

Notebook Mac Paling Murah Di Pasaran - RM500 Sahaja!

Posted: 10 Feb 2011 10:26 PM PST

Notebook MacBook model terbaru yang nak dijual dengan harga yang amat murah. RM500 sahaja... BRAND NEW!

Jangan risau, MacBook ni bukan curi punya yeeee... Untuk melihat spesifikasi, klik "Baca Seterusnya..."

Spec:

    * 8.4GHz Intel Core 20 Duo
    * 20GB DDR3 memory
    * 250TB hard drive
    * 80x double-layer SuperDrive
    * NVIDIA GeForce 320G graphics
    * Built-in 100-hour battery2
    * Polistren unibody enclosure

    * Ships: Within 24hrs
    * Free Shipping
    * RM 500.00


Ini gambar MacBook tersebut...



Hahahaha Jangan Marah Sebab ZoOm pun terkena :)

Nasha Aziz Kena Rompak !!

Posted: 10 Feb 2011 07:50 PM PST

Kenapalah kes mencuri semakin berleluasa di Malaysia ni, dan yang paling menakutkan kes ragut yang dah ramai meragut nyawa orang ramai terutamanya golongan wanita. Mungkin kerana terdesak atau pengaruh dadah memyebabkan penjenayah tersebut sanggup melakukan apa saja.

Berbalik kepada tajuk diatas, hari ini surat khabar Kosmo diruangan hadapan menceritakan Nasha Aziz kerugian hampir RM40 Ribu  ( Duit RM 10k + Barang Kemas) kerana dirompak semalam di persimpang Ampang Hilir. apa-apa pakai cek je la selamat, kalau tak pun transfer je sebab sekarang ini pun dah maju buat apa keluar duit banyak-banyak.

Dan yang pelik macam mana si perompak boleh tahu Nasha keluarkan duit banyak !!! ZoOm rasalah perompak tu tentu dah ada dalam bank atau diluar bank apabila Nasha keluarkan duit.


ZoOm :  Apa Kata Anda !!?

Cerita Wanita Hampir Dirogol Oleh Bangla !!

Posted: 10 Feb 2011 07:38 PM PST

Seorang wanita bercerita dengan kawannya tentang pengalaman ngeri beliau hampir diperkosa.

Mangsa : "Semalam aku balik dari overtime lalu dekat lorong shorcut belakang kedai, lepas tau ada seorang Bangla mengekori aku macam nak merogol aku"

Kawan Mangsa: " ishh ngerisnya…"

Mangsa: "Lepas tu aku tengok dia semacam ajer aku pun lari laju-laju.. dan dia pun kejar. "

Kawan Mangsa: "saspen nih"



Mangsa: "dah kita perempuan mana nak sama dengan tenaga lelaki,kemudian dia dapat mendekati aku"

Kawan Mangsa: "pastu ko buat aper supaya selamat?"

Mangsa:"Aku pun terus angkat kain aku…"

Kawan Mangsa: "Hah?"

Mangsa: "Tepat jangkaan aku…. dia pun melondehkan seluar dia…"

Kawan Mangsa: "Lepas tu aper terjadi?"(tak sabar)

Mangsa: "Seperti teori bodoh, orang yang mengangkat kainnya akan lari lebih laju dari orang yang melondehkan seluar dia….jadi aku selamat…"

Kawan Mangsa: …oh.



ZoOM : Hahahaha Lawak 2x macam mana bangla tu nak kejar sebab dah buka seluar, bijak juga perempuan ni :)