Nuffnang

- Blog Hanz -

sumber :-

- Blog Hanz -


(GAMBAR) Eh! 20 Yang Anggun dihadiri artis pakai skirt?

Posted: 01 Dec 2010 05:12 AM PST

Apabila Nita Finalis Malaysian Idol menjadi rebutan mata lensa jurufoto di Eh! 20 Yang Anggun baru-baru ini, rupa-rupanya ada lagi artis-artis yang berpakaian seperti Nita di majlis itu. Memang seksi-seksi semuanya, macam sesuatu yang wajib pula, dah semua pakai baju skirt. Ada yang tepat pada lutut, ada yang tidak sampai paras lutut. Haiye, fesyen-fesyen zaman sekarang ni dah membuatkan seseorang itu magnet terhadap mata orang lain. Dasyat2.. -Gambar ManggaOnline

lagi gambar......



Gambar bekas suami Maya Karin

Posted: 01 Dec 2010 05:10 AM PST

Siapa sangka bekas suami kepada Maya Karin ni seorang yang begitu hensem juga dikatakan. Memang bertuah Maya Karin dulu bersuamikan mat salleh yang hensem, tapi tinggal kenangan, mereka dah pun berpisah atas sebab-sebab yang dirahsiakan. Dan Maya kini juga sudah seperti burung bebas diudara mencari jodoh yang baru. Steven David Shorthose atau nama Islamnya, Muhammad Ali Abdullah pun kira bebas juga siap memiliki bentuk badan yang urmm juga lah. Tapi harap Islamnya juga dapat dikekalkan. :)

lagi gambar......




(GAMBAR) Darth Vader Bercuti Ke Hawaii

Posted: 30 Nov 2010 04:15 PM PST


Setelah penat berperang dengan Jedi, Darth Vader mengambil peluang bercuti ke hawaii masa Hari Raya Korban aritu.
Lagi gambar

Sempat lagi tu memancing..
Nak pergi menyelam
Tak jadi nak menyelam.Lupa bawak tong oksigen
Tiba-tiba dia keluarkan pedang light siber die

Lisa Surihani cakap kurang sopan

Posted: 30 Nov 2010 09:55 AM PST



Terkejut juga apabila mendengar pelakon manis, Lisa Surihani yang menyebut satu perkataan yang agak kurang manis bunyinya pada siaran langsung program Mari Menari beberapa minggu lepas. Mungkin ribuan ibu dan bapa yang menonton program ini di studio mahupun di rumah terkesima apabila mendengar Lisa menyebut perkataan tersebut.


Bagi yang terlepas menonton siaran langsung tersebut, Lisa telah menyebut perkataan 'Gila Babi' sewaktu mengacarakan program ini. Walaupun ia bukanlah dikategorikan ayat mencarut, tapi mengikut fahaman umum, ayat ini tidak sesuai digunakan dalam bahasa pengacaraan TV.

Yang penting, Lisa perlulah lebih berhati-hati selepas ini dalam menggunakan bahasa. Mungkin Lisa tiada berniat untuk menggunakan perkataan tersebut, tapi ia sedikit sebanyak mampu mencalar imej Lisa yang sentiasa kelihatan sopan dan disukai ramai. -Murai

PERHATIAN!!!! Kawasan Wajib Kondom

Posted: 30 Nov 2010 09:13 AM PST


korang agak-agak la kan...... tempat ape yer nie...hihihi

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan