Adsense

Selasa, 2 November 2010

Zon Artis

Zon Artis


Sah! Nabil Dan Irma Bukan Lagi Pasangan Kekasih

Posted: 02 Nov 2010 09:11 PM PDT

NABIL DAN IRMA HASMIE

Seperti yang semua orang tahu, Nabil dan Irma adalah pasangan kekasih. Namun benarlah pepatah "ku sangkakan panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengah hari" bila Irma membuat kenyataan akhbar yang dia tiada lagi apa-apa hubungan dengan Nabil. Puncanya, tidak perlu kami highlight'kan di sini. Tapi bila ditanya pada Nabil sejurus Irma membuat kenyataan itu, Nabil menafikannya dan mengatakan yang mereka masih pasangan kekasih.

Walaupun cuba menafikan kenyataan, akhirnya Nabil mengaku juga yang dia dan Irma sememangnya sudah tiada apa-apa hubungan. Frankly speaking, bukan lagi pasangan kekasih. Berikut kenyataan Nabil yang kami petik daripada mStar.

"Jika sebelum ini saya tidak mengaku kami berpisah, kini saya ingin katakan yang saya sudah solo. Mungkin sebelum ini saya terlalu leka dengan pemberian Allah S.W.T yang telah memberi kesenangan hidup, seorang kekasih yang cantik dan kerjaya yang bagus.

Apa yang boleh kami katakan, jika perpisahan mereka benar-benar berpunca dari apa yang diperkatakan oleh Irma sebelum ini, ianya adalah satu keputusan yang sangat tepat sebab jika kami ditempat Irma, kami juga akan lakukan perkara yang sama jika ianya berlaku kepada kami.

Kepada Nabil, perbaiki diri hiasi peribadi. Jangan terlalu leka dengan apa yang anda ada sekarang. Hari ini anda di atas tapi tak mustahil, esok lusa anda akan berada di bawah pulak. Apa-apa pun, all the best untuk anda dan Irma juga.

Psstt: Macam tak percaya plak bila nengok pokok durian berbuah kat batang ni

Related Posts with Thumbnails
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.