Adsense

Selasa, 2 November 2010

aReaL&Celebrity

aReaL&Celebrity


Facebook Artis Di Ciplak Oleh Loser.. Lisa Surihani Pula Menjadi Mangsa

Posted: 02 Nov 2010 06:53 PM PDT

Salam Buat Semua, Sebelum Ini Kecoh Pasal Facebook Si Yana Samsudin Di Ciplak, Kali Ini Lisa Surihani Pula Menjadi Mangsa Penciplak Akaun Facebook.. Setahu Aku Si Lisa Ni Memang Ada Akaun Facebook, Tapi Bukan Persendirian.. Dia Guna Facebook Fan Page Untuk Berinteraksi Dengan Peminatnya.. Apa Ke Bengap Bebenor Si Penciplak Ni, Dia Ingat Peminat Lisa Tak Boleh Kenal Ke ? *Tapi Ada Ramai Gak Facebook Member LS Ciplak Ni* Read More...!!!


Jadi, Kepada Peminat Setia Dan Curang Lisa Surihani, Korang Jangan Sesekali Terpedaya/Terpengaruh/Termakan/Terlanjur *Sila Potong Bagi Ayat Yang Tidak Berkenaan* Dengan Lisa Surihani Palsu Itu Okey, Kalau Korang Nak Add Atau Follow Dia Dia, Sila Ke Link Ini.. Yang Asli,Suci Dan Murni..
www.facebook.com/pages/Lisa-Surihani

Yang Ni Link Ke Lisa Surihani Palsu, Kot-kot Korang Nak Berkenalan Dengan "Loooser" Nih... Hehehe...
http://www.facebook.com/lisa.surihani.Mohamed

Sila Baca Berita Penuh Di Bawah.. Klik "Buka" Wokeh...!!!!

Spoiler:
PETALING JAYA: Selepas Pelakon Pembantu Wanita Terbaik di Festival Filem Malaysia ke-23 (FFM23), Yana Samsudin menjadi mangsa akaun Facebook (FB) palsu, kini giliran aktres Lisa Surihani (gambar) pula mengalami nasib sedemikian.

Lisa yang turut memenangi anugerah Pelakon Wanita Terbaik FFM23 pada 25 Oktober lalu baru mendapat tahu ada pihak telah menyamar dengan menggunakan namanya menerusi akaun berkenaan.

Sehubungan itu Lisa terpaksa memaklumkan kepada para peminatnya tentang kewujudan Facebook palsu itu supaya orang lain tidak terpedaya dengan apa yang diperkatakan menerusi laman sosial berkenaan.

"Assalamualaikum kawan-kawan semua..! How are u guys? Lisa dapat tau ada yang menyamar jadi Lisa dengan "create" personal FB Lisa.

"Ternyata itu bukan saya ye. Harap tidak tertipu ya. Lisa tak nak "korang" semua dapat wrong info tentang Lisa dan aktiviti-aktiviti Lisa. Ini link ke FB palsu tersebut : http://www.facebook.com/lisa.surihani.Mohamed," kata Lisa menerusi akaun Facebook sebenar miliknya. - mStar

Setakat ini, Lisa telah berjaya mengumpul 876,348 peminat. Pelakon filem Lagenda Budak Setan dan I'm Not Single ini aktif mengemas kini akaun Facebook miliknya yang betul iaitu www.facebook.com/pages/Lisa-Surihani.


P.s: Dulu CD Ngan DVD Je Kena Ciplak.. Sekarang Akuan Facebook Pon Kena Ciplak Gak..
Lepas Ni Apa Pula...!!! Sultan Pon Boleh Di Ciplak, Inikan Kita Orang Biasa..

P.p.s:Kesihan... Ni Kes Teringin Sangat Nak Jadi Fofuler La Nih... Lain Kali Kalau Nak Sangat Fofuler, Buat La Macam Video Kat Bawah Ni... Mesti Meletop Nama Tu... Hehe.. I ♥ Aksi Baby Yang Pertama Tu... Sooo Cuteeee....!!!!



facebook lisa surihani,gambar lisa surihani,lisa surihani kena tipu,akuan facebook lisa surihani,gambar lisa surihani terbaru,sinopsis lisa surihani,biodata lisa surihani,filem terbaru lisa surihani,myspace lisa surihani,
Kongsi Gosip Ini Di Facebook Anda Dengan Menekan Butang LIKE Di Bawah.

Majlis Pelancaran BlackBerry® Torch™ 9800 Bersama Celcom

Posted: 02 Nov 2010 04:21 PM PDT

Salam Buat Semua, Pada 29 Oktober Lalu, Aku Bersama Beberapa Blogger Lain Telah Di Jemput Oleh Nuffnang Ke Majlis Pelancaran Celcom BlackBerry® Torch™ 9800 SmartPhone Bertempat Di La Bodega Pavillion Kuala Lumpur. Ini Merupakan Kali Pertama Aku Menghadiri Event Sebegini.. Thanks To Nuffnang And Celcom Kerana Sudi Menjemput Kami Para Blogger Ke Majlis Pelancaran BlackBerry® Torch™ 9800 Ini.. Read More...!!!


Untuk Pengetahuan Korang Semua, BlackBerry® Torch™ 9800 Merupakan Model Pertama Keluaran Research In Motion (RIM) Yang Mempunyai Fungsi Penuh 3.2 inch Touch Screen Dan Pada Masa Yang Sama, BlackBerry® Torch™ 9800 Masih Mengekalkan Tradisi QWERTY Keyboard Bagi Memudahkan Para Pengguna Manaip. Jadi Di Sini Korang Mempunyai Dua Pilihan, Sama Ada Menggunakan On-Screen Keyboard Untuk Menaip Atau Menggunakan QWERTY Keyboard.Bagi Aku, QWERTY Keyboard Lebih Mudah.. Korang, Tak Tahu La Pula.. Anyway, Thanks To Celcom For Bring This Best Smart Phone Ever To Malaysia...


BlackBerry® Torch™ 9800 Ini Juga Turut Di Datangkan Dengan BlackBerry 6 OS Dan Terdapat Pelbagai Jenis Perisian *Software* Berguna Yang Telah Tersedia Di Dalamnya.. Antaranya Twitter, Facebook, FourSquare, GTalk, Windows Live Messenger Dan Banyak Lagi Applikasi Yang Boleh Di Muat-Turun Dari Laman Web BlackBerry Secara Percuma..


Dengan Kamera 5MP,Flash, Continuous auto-focus ,image stabilization,11 Photo Modes Dan video recording, BlackBerry® Torch™ 9800 Turut Didatangkan Dengan Memori Kad Sebesar 8GB *Memori Kad Support Sehingga 32GB.. WoW...!!!*, Korang Tidak Perlu Lagi Risau Untuk Menyimpan Kesemua Gambar Dan Video Kegemaran Anda Di Dalam BlackBerry® Torch™ 9800 Kesayangan Korang Ini.Kerana Ianyanya Lebih Daripada Mencukupi. Kecuali Jika Korang Menggunakan BlackBerry® Torch™ 9800 Ni Sebagai External Hard Drive Untuk Komputer Korang.. Yang Ni Memang Tak Cukup.. Ada Ke Orang Macam Ni...? Gila Apa... Hehehe..


Selain Daripada Gambar Dan Video, Di Anggarkan Lebih Kurang 2000 Lagu @ MP3 Boleh Di Muatkan Didalam Memori Kad BlackBerry® Torch™ 9800.Korang Tak Perlu Risau Pasal Kehabisan Battery Ketika Syok Melayan Lagu Kegemaran Korang,Kerana BlackBerry® Torch™ 9800 Didatangkan Dengan 1300 mAHr removable/rechargeable lithium-ion Battery Yang Tahan Sehingga 30 Jam Jika Korang Memainkan Lagu Tanpa Henti Dan 6 Jam Jika Korang Mononton Sebarang Video Tanpa Henti.. Best Kan... Aku Seorang Pengemar ♪♫ Musik ♪♫ Ketika Dalam Perjalanan Yang Jauh.. Balik Kampung Di Perak La Biasanya.. 7 Jam Beb Perjalanan.. Jadi, Aku Tersangatlah Suka Dengan Fungsi, Applikasi Dan Ketahanan Battery BlackBerry® Torch™ 9800.Jadi, Takde La Boring Sangat Perjalanan Ku.. Hehehe.. Tak Gitu..


Antara Fungsi Lain BlackBerry® Torch™ 9800 Yang Bakal Membuatkan Hati Korang Semua Cair.. Sila Klik Pada Gambar Untuk Pembesaran..

BlackBerry Torch 9800, celcom, Mobile Phone, OS6, Research In Motion, RIM,Blackberry Torch 9800, blackberry torch by celcom, BlackBerry® Torch™ 9800, Celcom Exec 50, pakej blackberry torch celcom, pelan postpaid blackberry torch celcom, review blackberry torch


Sebenarnya, Banyak Lagi Fungsi Yang Luar Biasa BlackBerry® Torch™ 9800 Ni, Tapi Aku Rasa, Lebih Baik Korang Cekidaud Sendiri Di Laman Web Calcom Ni Ha...Haa.. Berbalik Pada Hari Pelancaran BlackBerry® Torch™ 9800 Pada 29 Oktober Lalu, Pacaya Tak Kalau Aku Beritahu Karang Yang 10 Pelanggan Pertama Berdaftar Dengan Celcom Exec Atau Celcom Biz Plans Pada Hari Pelancaran BlackBerry® Torch™ 9800  Hanya Perlu Membayar RM8 Untuk Memiliki BlackBerry® Torch™ 9800 , Ya.. Dengan Harga Serendah RM8 SAHAJA...!!!! So CRAZY PRICE.. Harga Yang Tidak Pernah Terfikir Pun Di Kepala ku Ini.. Hehehe... Gila Kan...!! Kalau Beli Handphone Mainan Kat Pasar Malam Pun Lebih Daripada RM10 Sekarang Ni..

Andreas J. Pan Dan Aina Azizi Antara Mereka Yang Terawal Sampai Di Majlis Perlancaran BlackBerry® Torch™ 9800 Ni.. Tahniah.. Dah La Dapat Beli BlackBerry® Torch™ 9800 Dengan Harga RM8, Jadi Popular Pula Tu.. Siap Masuk Paper Bagai.. Hehe.. Mereka Bagaikan Celebrity Pada Hari Pelancaran Ni.. Untungnye... Berbaloi-Baloi Dengan Celcom Kan.. Tak Sia-Sia Mereka Menunggu Seawal 4 Pagi Untuk Menjadi 10 Pelanggan Pertama..


Video Demo BlackBerry® Torch™ 9800



Untuk 100 Pelanggan Selepas 10 Pelanggan Yang Pertama, Mereka Juga Mampu Memiliki BlackBerry® Torch™ 9800 Dengan Harga Serendah RM488 Dan 100 Pelanggan Seturusnya, Mereka Hanya Perlu Membayar RM888.. Best Kan Dengan Celcom... Potongan Harga Melebihi 80%.. Tak Pernah Di Buat Oleh Mana-mana Syarikat Komunikasi Lain.. Hanya Dengan Celcom..

Gambar Semasa Majlis Pelancaran BlackBerry® Torch™ 9800
Welcoming speech by Mr Chee Pok Jin, Chief Marketing Officer Celcom Axiata Berhad

Pertunjukan BreakDance Dari Wakakakakakakakakaka Crew... Best, Walaupun Terdapat Kesilapan 2-3 Kali...

CloseUp.. Nice SmartPhone Ever Made...

Awak Nampak Biru...

Barisan Pengunjung Yang Bertuah...!!! Celcom...!!! Do It One More Time Pleaseeeee....!!!!

Jadi, Kepada Korang Yang Teringin Memiliki BlackBerry® Torch™ 9800 Yang Best Ni Pada Harga Yang Murah Gila.. Ini Berita Baik Kepada Korang Semua. Celcom Sekarang Ni Sedang Menjalankan Promosi BlackBerry® Torch™ 9800. Korang Hanya Perlu Memilih Plans Celcom Di Bawah Dan Korang Layak Mendapat BlackBerry® Torch™ 9800 Dengan Harga Yang Tertera Di Bawah... So, Pilihan Di Tangan Korang.. Selagi Stok Masih Ada... Hehehe...


Jangan Lepaskan Peluang Ke-emasan Ini.. Only With Celcom..

P.s:Aku Nak Jual Phone Nokia XM5800 Aku La.. Siapa Nak Beli Sila Angkat Tangan.. Tiba Masanya Untuk Aku Bertukar Kepada BlackBerry® Torch™ 9800 Hehehe... Hari Ini *3 Nov 2010* BlackBerry® Torch™ 9800 Dah Mula Berada Di Pasaran.. Kunjungi Cawangan Celcom Berhampiran Korang Untuk Keterangan Lebih Lanjut.. Sekian Terima Kasih..